- Liittynyt
- 01.01.2017
- Viestejä
- 587
Olispa snipu, yleensä tulee juostua päin rynkkyä10 sakkiin tuntus pääsevän aika useesti, sit aina joku snipu ampuu persiiseen![]()


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olispa snipu, yleensä tulee juostua päin rynkkyä10 sakkiin tuntus pääsevän aika useesti, sit aina joku snipu ampuu persiiseen![]()
Luulin jo tuntevani Miramarin läpikotaisin, mutta eilen pääsi Pecadon pohjoispuolen kukkulat yllättämään. Tiesin ettei idästä pääse nousemaan länteen, mutten tajunnut että ne ovat lännestä tullessa niin korkeat ettei pääse toiseenkaan suuntaan siitä kohdasta mistä olisi pitänyt mennä.
Jos peli renderöi sulle heinät niin se ei renderöi niitä vihun ruudulle joka on monen sadan metrin päässä susta. Lisäksi, proneeminen keskellä jotain hehtaaripeltoa, vaikkakin jonkun traktorin vieressä = fail.
Itse olisin varmaan tehnyt aikoinani saman virheen ja luullut, että nyt ollaan turvassa, mutta kiitos youtube, katsoin pari vinkkivideota jossa kerrottiin että vihulle ne sun perseestä kasvavat heinät ei näy vaan mollotat ruudulla isona maalina, ja olen siitä asti pelannut yrittäen demonstroida omassa päässäni että miltä se oma hahmo näyttää vihun ruudulla jos se vahtaa sua matkan xyz päästä.
Katsoin tuon sun aikaisemman videon jossa ajelit jonnekin jordaniaan läpi vihollislaumojen ja heitit veivin sinne tieten tahtoen. Kannattaisi vaan ottaa pyssy käteen ja lähteä rinta pystyssä teilaamaan vihollisia, vaikkakin suuressa osassa tapauksia tuleekin selkään mutta millään muulla tapaa sitä peli- tai taistelukokemusta ei saa. Jos jatkuvasti pelkää viholliskosketusta niin sillä jää kyllä kana-ateriat saamatta, ellei ole kyseessä joku 1/1000 munkki. Itselläkin vasta viisi (8 jos eventit mukaan) chickeniä / 150h peliä alla mutta selväksi on käynyt että päälle pitää painaa ja kontaktia ottaa jos tässä pelissä meinaa kehittyä.
Eikä tämän viestin sisällön ole siis todellakaan tarkoitettu millään tapaa hyökkääväksi (joku kai nykymaailmassa niinkin saattaisi tulkita).
Onko sulla toinen näyttö joka on 60Hz?Mikä mahtaa olla vikana; 144hz asetuksilla näyttöön ilmestyy monivärisiä pystyraitoja pelin alkaessa. Häviävät pois jos tiputan 120hz. Näytönohjaimena toimii asus rog strix 1070ti ja näyttönä linkki. Grafiikoita olen myös säädellyt, mutta ei vaikutusta.
Sääli että B-hole studio tuskin osaa tätä toteuttaa.
No ei helvetissä. Onneksi suurinta osaa täällä esitetyistä "parannuksista" ei tulla ikinä edes harkitsemaan.Tuosta ruohon rendaamisesta oli tässä ketjussa puhetta joskus aiemminkin, mielestäni se on yksi ärsyttävimpiä ongelmia pelissä kun et voi maastoutua piiloon snipuilta. Ongelma olisi ratkaistavissa Arma -tyyliin "upottamalla" hahmomodeli maan sisään jolloin ruohoa ei tarvitse renderöidä tolkuttoman kauas:
![]()
Sääli että B-hole studio tuskin osaa tätä toteuttaa.
No ei helvetissä. Onneksi suurinta osaa täällä esitetyistä "parannuksista" ei tulla ikinä edes harkitsemaan.
Sun mielestä se ei ole mitenkään ongelmallista, että koko äijä uppoaa maan sisään lukuunottamatta päätä tai kypärää? Siinä sitten istut pää pusikossa ja ammuskelet porukkaa silencerin kanssa. Kuoletko useinkin siihen, että joku ampuu jostain kilometrin päästä? Siihen auttaa kun liikkuu ja liikkuminen pronessa on hidasta.Jotain perusteluja miten tämä huonontaisi peliä? Onhan se graafisesti vähän hassun näköinen systeemi mutta toimii. Kompromissejä on pakko tehdä kun koneteho on rajallista.
Huomaa kyllä ettei hirveämmin kokemusta tämän tyypin peleistä ole, pubgia mittarissa ~25 tuntia, tätä aikaisemmat online-fps:ät muutama vuosi takaperin counter strikessä gungamea sun muuta zombiesurvivalia (eikä näitäkään kuin yhteensä 66 tuntia). Eikä näin 35+ iässä enää oikein jaksa täysillä panostaa ammattilaisurheilun puolelle muutenkaan, ajanvietettähän tämä on
Tuossa vielä jatko-osa tuolla aikaisemmalle räpellykselle
Kannattaa tulla io-techin Discord-serverille. Siellä porukka on suureksi osaksi samaa ikäluokkaa ja joka ilta(tai päivä) on n. 20 tyyppiä linjoilla. Siellä oppii kokeneemmilta uusia juttuja ja porukassa on mukavampi pelata. En muuten ole ennen tätä peliä koskaan pelannut "tuntemattomien" kanssa.
Päätä heiluttaessa tulee selkeitä "katkoja" ja esim. tavaroita vetäessä inventoryyn ne välillä tipahtavat sinne, aseeseen tai jäävät maahan. Olen sulkenut kaikki ylimääräiset sovellukset taustalta. Muistia on 32 gigaa ja kone muuten sigun mukainen.
Silti se on jotenki spedeä et se piirtyy pelkästään 150m. Eli ei juur mitään.Onko aseenvaihto ollu defaulttina rullassa? No, voi se olla että en vaan muista ottaneeni sitä pois.
Kaikkihan varmasti ois sitä mieltä, että ois paras jos ruoho piirrettäisiin aina, mutta taitaa vaan olla niin että ei teknisesti oikein pysty järkevillä graffoilla tuollaista tekemään. Tai sen ois varmadti joku jo tehnyt.
Silti se on jotenki spedeä et se piirtyy pelkästään 150m. Eli ei juur mitään.
Pienenä knoppina, eikö tämä ollut monen mielestä ongelma:
We’ve added an option to adjust vertical mouse sensitivityMuistaakseni osa huomasi että vertical senssi oli ns. väärä? Muistanko nyt ihan väärin.
Toki tuon sai säädettyä hiiren softasta erikseen, osassa hiiristä, iirc.
Lakataan antamasta niin helvetisti anteeks perunakonepelaajille.Niin on. Mitäpä tekisit asialle? Vai meinaatko että tuo on jotenkin pelkästään pubgin ongelma, samaa se on ollu iänkaiken tälläisissä peleissä.
Itelle kävis ihan helvetin hyvin jos karsittais pelin ulkonäkö -10v taaksepäin jos sais piirrettyä selkeät ja kauas näkyvät grafiikat. Tosin en tiedä toimisiko tuo ihan 1+1 logiikalla.
Lakataan antamasta niin helvetisti anteeks perunakonepelaajille.
No siis osittain sama asia. Ruoho renderi pidemmälle. Jotkut joutuu karsii sit silmäkarkeista et pyörii halutulla tasolla. Mut onks tos muutenkaa ideaa et jengi vääntää perunalla sen 30fps jotku blurrit täysillä.Ja ooteltas lobbyssä 30min että sais enemmän kuin 50 pelaajaa kerralla?
Edit: Ite mieluummin karsisin sitä silmäkarkkia ja en antas periksi grafiikkarunkkareille pelattavuuden tieltä. Mutta niin, kuka äidistä kuka tyttärestä.
Mulla ei ole selviä katkoja tai pätkimistä, mutta ympärilleen katselussa välillä microstutteria
ja tavarat kestää välillä ilmestyä inventoryyn + lootti latautuu välillä hitaasti lattioille / muuta lagia..
koska kaikki muu toimii hienosti ja pubg myös määrättyihin klo aikoihin niin olen ajatellut olevan serverilagia
Noukkiminen F napilla mahdotonta kiireessä, saattaa tehdä noukkimisliikkeen
8 kertaa ja tulos on 1 ammuslaatikko
Test servuilla nyt tuo patch 1.0 update #12. Tämä on siis se iso weapon balance pätsi.
Mukana myös uusi ase sekä auto, ja uusia attachmentteja.
Niin.... ja MAP SELECT!
Nyt on kyllä niin iso lista asioita, että pitää lukea ajatuksella myöhemmin illalla.
Patch notes: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #12
Pienenä knoppina, eikö tämä ollut monen mielestä ongelma:
We’ve added an option to adjust vertical mouse sensitivityMuistaakseni osa huomasi että vertical senssi oli ns. väärä? Muistanko nyt ihan väärin.
Toki tuon sai säädettyä hiiren softasta erikseen, osassa hiiristä, iirc.
Todella hyviä päivityksiä. Miramaria tuunattu, uusi auto on pelaamatta suosikki (silmät kiiluu ja kuola valuu), ja mikä parasta nyt voi pelata pelkkää Miramaria joutumatta Siperiaan edes yhden matsin ajaksi!
Harmi tosin että sukeltamista on nerffattu noin rajusti, ja erilaisia tähtäimiä on ehkä jo liikaakin. Ja mitä pelleilyä on noin tärkeän kaman siirtäminen vain laskuvarjolaatikoihin?
Tästä tunnelmiin.Tuusi auto on pelaamatta suosikki (silmät kiiluu ja kuola valuu)
No siis osittain sama asia. Ruoho renderi pidemmälle. Jotkut joutuu karsii sit silmäkarkeista et pyörii halutulla tasolla. Mut onks tos muutenkaa ideaa et jengi vääntää perunalla sen 30fps jotku blurrit täysillä.![]()
Tästä tunnelmiin.
Eilen tuli 2,2 gigan patchi, mutta ilmeisesti mikään ei muuttunut vielä. Ainakaan karttavalikkoa tai uusia esineitä ei vielä ollut. Vai muuttuiko pelkästään Miramar? Vaikea sanoa, oliko siellä tavallista enemmän kasvustoa tai muita muutoksia.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.