Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä. Replayssa voisi näyttää samanlaisen random rekyylin kuten pelitilanteessa, mutta silloin replayn rekyyli olisi joka katselukerralla erilainen eikä vastaa sitä miten ase on käyttäytynyt pelitilanteessa. Ehkä tuossa on syy miksi se on jätetty kokonaan pois.Mun ymmärtääkseni usein rekyyliä ei näy siis lainkaan death cam / replay. Ihan siiss lukenut asiasta. Eli sen osalta ei voi päätellä mitään. En oikeastaan ole varma näkyykö sitä ikinä? Saisihan siinä aika määrän dataakin tallentaa käyttäjän hiiren liikkeet yms että voi näyttää rekonstruktiossa.
Mitä nyt hieman ase tärisee noissa.
Tämäpä juuri. Olisiko porukalla antaa vinkkejän miten helvetissä näistä tilanteista selviäisi, kaikki graff. asetukset niin paskalle kun vaan mahdollista? Koitan kattoa noita samoja replytä kaikki asetukset Vero Low:lla enkä silti nähnyt itseäni nurmikoissa. Suht paljon näissä tilanteissa vituttaa tuo kartta. Tässä pari clippiä kun multa lähtee henki![]()
ja tuoreempi
Pistää myös tuossa silmään tyypin rekyyli kun pistää tiimikaverin ensin hengiltäMutta eipä tuo rekyyli nyt ollut jutun pointti. Varmaan tosiaan vähemmällä vitutuksellä selviäis kun poistais tuon kartan. Vai onko vinkkejä asetuksiin?
Näköjään näinkin voi käydä![]()
En tiedä onko muilla ollut vastaavaa, mutta itsellä alkoi tuossa joku aika sitten sellainen bugi että lobbysta kun mentiin eteenpäin peliin, niin jäi randomilla jumiin siiehen mustavalkoiseen latausruutuun jossa ne kolme täppää tms siellä oikeassa alakulmassa vilkahtelee ennen mapin latausta. Tätä tapahtui ihan randomilla, eli välillä oli päiviä ettei mitään ongelmaa, sitten oli päiviä että se tuli kerran taikka pari ja sitten joskus niitä kun oli _todella_ vaikeaa päästä peliin, että saattoi olla 5 kertaa putkeen ko. ongelma.
Asiaa hieman selvittelin ja muillakin on tätä esiintynyt. Korjaus tähän näyttäisi olevan se, että laittaa sen tslgame.exen Windows 8 compatibility tilaan. Sen jälkeen itsellä loppui ihan seinään nuo ongelmat ja koko lataus menee muutenkin paljon nopeammin. Suosittelen siis kokeilemaan jos tätä ongelmaa on muilla esiintynyt.
Mistä poistit? Privana voin yrittää auttaaHyvin on mennyReunoja pitkin tosiaan kannattaa ja endgamessa ite viellä käyn vähän pomppimassa ringin ulkopuolellakin jos tiedän, että onnistun flänkkää jonkun selkään. Melkein kaikki soolo kana runit tullu niin, että ihan viimesellä sekunnilla tai vähän myöhässä aina uudelle ringille. Hyvin pääsee selkään
EDIT: btw. poistin nuo Erangerin filut mutta ei mulla kyllä anna joinaa yhteenkään peliin. Tulee vaan joku file check error. Perkele
PUBG Finland järjestää ''Casual Thursday'' duo/squad turnauksia! Ensimmäinen Casual Thursday on tämän viikon torstaina 8.2.2018 klo 19.00! Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 7.2.2018 klo 20.00 ja mukana on kaikki pohjoismaat, joten paikat menevät salaman nopeasti! Ensimmäisen turnauksen pelimuotona toimii FPP Duo. Pyrimme pitämään turnauksia joka torstain, riippuen kuitenkin ylläpidon ja muiden järjestäjien aikatauluista! XPulZ - match - XPUBG Nordic Casual Thursday
Toihan oli ihan normaali replay josta voi päätellä että vihu oli katolla?
Ei se replay edelleenkään näytä niitä ampumisia oikein![]()
1 tapossa 2 vastustajaa seisoo ~paikallaan, tähtäin on ~kohdillaan.Ristikkotähtäin ei missään vaiheessa ole kohdallani, ja kuitenkin hololla sitten tähtää normaalisti. Myös videon alussa näkyvässä toisen pelaajan tapossa ristikko on toisen pelaajan päällä, joten miksi se ei sitten juuri tuossa kohdassa toimisi oikein?![]()
1 tapossa 2 vastustajaa seisoo ~paikallaan, tähtäin on ~kohdillaan.
2 tapossa ajetaan sivuttaisliikkeessä buggyllä satasta, tähtäin ei näy oikein replayssa.
Liikkeeseen ammuttaessa kaikki replayt näyttää tuolta, esim. juoksuun ammuttaessa.
Ei kyllä näytä yhtään aimbotilta. Aimbottiin liittyen myöskin yleensä se tähtäys nytkähtää automaattisesti pään kohdalle. Tuossa tuo vihu tähtää kuitenkin ilman sitä nytkähdystä, vaikka nopeasti tähtääkin.
Tuli äsken 29mb päivitys ja nyt toimii aivan surkeasti. Kellään muulla samaa?
Voitko hieman tarkentaa mitä tarkoittaaa ihan surkeasti tässä tapauksessa?![]()
Tuli äsken 29mb päivitys ja nyt toimii aivan surkeasti. Kellään muulla samaa?
Joo, itsellä tuli se 29Mb pätsi, joka teki pelistä tökkivän ja lagisen tuntuisen. Yhden pelin pelasin ja oli tullut 25mb pätsi, joka korjasi. Näin ainakin omalla kohdallaHuhujen mukaan ekä pätsi oli susi ja olis tullut toinen joka korjannut noi lagittamiset tms?
Tällaista settiä olisi tiedossa:
Casting by Yours Truly, tosin englanniksi tällä kertaa.
Kaikki ilmoittautumaan ja jos ei pelata kiinnosta, niin sitten viihteen äärelle!
Tekasin nopean vertailun eilisestä klipistä + replay klipistä. Eikö tässäkin ole replayn perusteella kaikki norecoilit ja yms. huijaukset päällä?
En minäkään tuossa pätkässä kyllä nää mitään erikoista.Eikös joissain patch noteissa lukenut ettei replayn rekyyli pidä paikkaansa (tai sitä ei ole ollenkaan) juuri kuten tuossa videossa näkyy. Vihun ampumat sarjat olivat death camissa ihan normaaleja hyviä sarjoja joita esim. twitch striimaajat tekevät kokoajan. Voihan tuossa olla käytössä jotain huijauksiakin mutta tuollaiseen pystyy ihan perus jamppakin harjoittelulla, esim. nimimerkki tsutsin videon alussa on hyvät pari burstia ja vihu kuolee heti.
Jotenkin nuo laukausten äänet ei itselläni pelitä lähietäisyydeltä tullessaan.
Kaukana jos joku ampuu niin asteelleen voi paikantaa, mutta jos tulee <50m niin ei mitään toivoakaan, kuulostaa kuin ääni tulisi 360°.
Käytössä SB Tactic3D RAGE usb-versio ja kaikki surroundit yms. efektit pois päältä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.