Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Onhan tuo pepusta kun Reshadea ei enää voi käyttää.. jotenkin vain niin ankeaa joka paikassa kun ehti siihen Reshadeen tottua :darra:
 
Kaikenlaiset tekniset ongelmat todella rumana popuppina, eri asioiden piirtoetäisyydet ja epäreiluudet grafiikoiden säädöissä tulevat erangelin kohdalla ihan huomattavasti paremmin esiin kuin Miramarissa.
Tämäpä juuri. Olisiko porukalla antaa vinkkejän miten helvetissä näistä tilanteista selviäisi, kaikki graff. asetukset niin paskalle kun vaan mahdollista? Koitan kattoa noita samoja replytä kaikki asetukset Vero Low:lla enkä silti nähnyt itseäni nurmikoissa. Suht paljon näissä tilanteissa vituttaa tuo kartta. Tässä pari clippiä kun multa lähtee henki :D
ja tuoreempi

Pistää myös tuossa silmään tyypin rekyyli kun pistää tiimikaverin ensin hengiltä :eek: Mutta eipä tuo rekyyli nyt ollut jutun pointti. Varmaan tosiaan vähemmällä vitutuksellä selviäis kun poistais tuon kartan. Vai onko vinkkejä asetuksiin?
 
Tämäpä juuri. Olisiko porukalla antaa vinkkejän miten helvetissä näistä tilanteista selviäisi, kaikki graff. asetukset niin paskalle kun vaan mahdollista? Koitan kattoa noita samoja replytä kaikki asetukset Vero Low:lla enkä silti nähnyt itseäni nurmikoissa. Suht paljon näissä tilanteissa vituttaa tuo kartta. Tässä pari clippiä kun multa lähtee henki :D
ja tuoreempi

Pistää myös tuossa silmään tyypin rekyyli kun pistää tiimikaverin ensin hengiltä :eek: Mutta eipä tuo rekyyli nyt ollut jutun pointti. Varmaan tosiaan vähemmällä vitutuksellä selviäis kun poistais tuon kartan. Vai onko vinkkejä asetuksiin?

Suurin ongelma on se, että vietät liikaa aikaa käärmeenä. Ja noi savut paljastaa sijainnin. Pysy enemmän pystyssä niin pystyt ampumaan takaisinkin. Pystyssä ollessa puista saa hyvin suojaa. Ja ota ne duelit äläkä jää sinne maahan makaamaan.
 
Suurin ongelma on se, että vietät liikaa aikaa käärmeenä. Ja noi savut paljastaa sijainnin. Pysy enemmän pystyssä niin pystyt ampumaan takaisinkin. Pystyssä ollessa puista saa hyvin suojaa. Ja ota ne duelit äläkä jää sinne maahan makaamaan.
Voihan se olla, tokassa videossa olin kylläkin kyykyssä. Kummassakin pätkässä smoket oli vihollisen puolesta laitettu.. Mut miten noi grafiikat?
 
Oli kyllä kaverilla senssi kohillaan ton AK:n rekyylin hallinnassa. Tuo aasialainen nimi saa toki aina epäilemään mutta toi ei sentään lonkalta laittanu sarjaa.
 
Minusta alkaa tuntumaan, että deathcam ja replay ovat hyvin, hyvin pahasti pielessä, eikä niistä voi tehdä oikeastaan minkäänlaisia johtopäätöksiä varsinkaan rekyylin puolesta tai senkään puolesta kuinka nopeasti vihollinen pääsi jyvälle.

Eilen lähes jokainen deathcam oli omalla kohdallani sitä, että vastustaja tuntuu ensin katselevan lähinnä tyhjyyteen tai ihan toiseen suuntaan, sitten spottaa minut aivan älyttömän nopeasti, tähtäin liitää suoraan päähän ja naps. Tai vihollinen käännähtää kun olen jo ampumassa häntä ja pistää 2 kutia otsaan.

Aloin epäilemään tätä kun katsoin muutamia omia replayta. Yhdessä katselen huomattavan osan aikaa lähinnä lattiaa silloin kun tiedän seuranneeni kahta eri oviaukkoa tiiviisti. Muuallakin oli aivan selviä eroavaisuuksia siihen, miten olin itse pelannut, tai replayn mielestä ammuin vielä lisää, kun vihollinen oli jo kuollut. Serverin näkemys ei siis tunnu vastaavan edes omalla kohdalla toimintaani kovin hyvin, miksi se vastaisi vastustajien kohdalla? Kun kuolin viholliseen joka tuntui kierähtävän 180 astetta ja ampuvan kerrasta päähän, niin uskoisin todellisuudessa hänen huomanneen minut jo esim. puoli sekuntia aikaisemmin ja siten ehdinneen tähtäämään paremmin, koska itsekin tuossa tilanteessa tiirasin ensin toiseen suuntaan ja ehdin ampumaan vasta kun heppu oli jo kävelemässä päin. Ja täysin tyhjästä minut ampunut kiikarikivääriheppu saattoi aivan hyvin seurata minua sen parin metrin kävelyn jo aiemmin, koska samasta ikkunasta näki paikalle hyvin, jolloin taas olisin ollut älyttömän helppo paikallaan istuva kohde, jos aikaa tähtäämiseen olisi hetkenkin käyttänyt. Vielä kun tähän lisää nämä PUBGin lagiominaisuudet, niin nämä tilanteet alkavat näyttämään jo huomattavasti reilummilta.
 
Minusta alkaa tuntumaan, että deathcam ja replay ovat hyvin, hyvin pahasti pielessä, eikä niistä voi tehdä oikeastaan minkäänlaisia johtopäätöksiä varsinkaan rekyylin puolesta tai senkään puolesta kuinka nopeasti vihollinen pääsi jyvälle.

Eilen lähes jokainen deathcam oli omalla kohdallani sitä, että vastustaja tuntuu ensin katselevan lähinnä tyhjyyteen tai ihan toiseen suuntaan, sitten spottaa minut aivan älyttömän nopeasti, tähtäin liitää suoraan päähän ja naps. Tai vihollinen käännähtää kun olen jo ampumassa häntä ja pistää 2 kutia otsaan.

Aloin epäilemään tätä kun katsoin muutamia omia replayta. Yhdessä katselen huomattavan osan aikaa lähinnä lattiaa silloin kun tiedän seuranneeni kahta eri oviaukkoa tiiviisti. Muuallakin oli aivan selviä eroavaisuuksia siihen, miten olin itse pelannut, tai replayn mielestä ammuin vielä lisää, kun vihollinen oli jo kuollut. Serverin näkemys ei siis tunnu vastaavan edes omalla kohdalla toimintaani kovin hyvin, miksi se vastaisi vastustajien kohdalla? Kun kuolin viholliseen joka tuntui kierähtävän 180 astetta ja ampuvan kerrasta päähän, niin uskoisin todellisuudessa hänen huomanneen minut jo esim. puoli sekuntia aikaisemmin ja siten ehdinneen tähtäämään paremmin, koska itsekin tuossa tilanteessa tiirasin ensin toiseen suuntaan ja ehdin ampumaan vasta kun heppu oli jo kävelemässä päin. Ja täysin tyhjästä minut ampunut kiikarikivääriheppu saattoi aivan hyvin seurata minua sen parin metrin kävelyn jo aiemmin, koska samasta ikkunasta näki paikalle hyvin, jolloin taas olisin ollut älyttömän helppo paikallaan istuva kohde, jos aikaa tähtäämiseen olisi hetkenkin käyttänyt. Vielä kun tähän lisää nämä PUBGin lagiominaisuudet, niin nämä tilanteet alkavat näyttämään jo huomattavasti reilummilta.
Jos teillä on vaikkapa molemmilla 100ms pingi näin liioitellusti niin vihollisen havainto sinusta on 0,2 sekuntia ennen kuin sinä sen havaitset omalta koneeltasi. Vihollisen spottauksessa suht lähietäisyydellä tuossa ajassa on kuitenkin jo parempi pelaaja lähtenyt siirtämään tähtäintä ja valmistautuu ampumaan.
 
Jos teillä on vaikkapa molemmilla 100ms pingi näin liioitellusti niin vihollisen havainto sinusta on 0,2 sekuntia ennen kuin sinä sen havaitset omalta koneeltasi.
Pelaajien välinen viive on aina suurempi kuin pelkkä pelaajien ping. Eihän 50 GB pelin lataaminenkaan valmistu heti vaikka sun pingi olisi 50 ms. Datan pitää siirtyä kokonaan pelaajien välillä joka kestää kauemmin kuin pelkkä ping joka on vain se aika mikä menee yhden pienen paketin edestakaiseen siirtoon.

Battlenonsense on mitannut 1.0 version damage/gunfire/movement viiveeksi 173/172/139 ms silloin kuin molempien pelaajien ping on vain 25 ms. Jos molempien pelaajien ping 100 ms niin noihin lukemiin pitää lisätä vielä 75 ms.
 
Mun ymmärtääkseni usein rekyyliä ei näy siis lainkaan death cam / replay. Ihan siiss lukenut asiasta. Eli sen osalta ei voi päätellä mitään. En oikeastaan ole varma näkyykö sitä ikinä? Saisihan siinä aika määrän dataakin tallentaa käyttäjän hiiren liikkeet yms että voi näyttää rekonstruktiossa.
Mitä nyt hieman ase tärisee noissa.
 
No joo mutta sitten on näitä jotka ampuu AK:lla sarjaa lonkalta 200 metriin ja joka laaki osuu päähän
 
Mun ymmärtääkseni usein rekyyliä ei näy siis lainkaan death cam / replay. Ihan siiss lukenut asiasta. Eli sen osalta ei voi päätellä mitään. En oikeastaan ole varma näkyykö sitä ikinä? Saisihan siinä aika määrän dataakin tallentaa käyttäjän hiiren liikkeet yms että voi näyttää rekonstruktiossa.
Mitä nyt hieman ase tärisee noissa.
Niinpä. Replayssa voisi näyttää samanlaisen random rekyylin kuten pelitilanteessa, mutta silloin replayn rekyyli olisi joka katselukerralla erilainen eikä vastaa sitä miten ase on käyttäytynyt pelitilanteessa. Ehkä tuossa on syy miksi se on jätetty kokonaan pois.
 
Tämän rekyylin osalta replayssa on ollut keskustelua hieman muuallakin ja asia on selvityksen alla. Selvittelin tuossa edellisellä viikolla erään tiimin / pelaajien huijausepäilyä eräässä turnauksessa ja katselin melkoisen kasan siihen liittyviä uusintoja niin replaylta kuin suoraan striimistä otetuista klipeistä. Niissä on eroa ja hemmetin vaikea sanoa juuta taikka jaata monessa tilanteessa. Sen verran omituista matskua oli, että lähetettiin lopulta PUBG Corpille suoraan selvitettäväksi.

Jos jotain valoa asian tiimoilta tulee, niin kerron toki.
 
Tämäpä juuri. Olisiko porukalla antaa vinkkejän miten helvetissä näistä tilanteista selviäisi, kaikki graff. asetukset niin paskalle kun vaan mahdollista? Koitan kattoa noita samoja replytä kaikki asetukset Vero Low:lla enkä silti nähnyt itseäni nurmikoissa. Suht paljon näissä tilanteissa vituttaa tuo kartta. Tässä pari clippiä kun multa lähtee henki :D
ja tuoreempi

Pistää myös tuossa silmään tyypin rekyyli kun pistää tiimikaverin ensin hengiltä :eek: Mutta eipä tuo rekyyli nyt ollut jutun pointti. Varmaan tosiaan vähemmällä vitutuksellä selviäis kun poistais tuon kartan. Vai onko vinkkejä asetuksiin?

Nuo on kyllä kummia tilanteita. Kerran olen ampunut ja tappanut vihun kuten tuossa ensimmäisessä videossa, tiesin että lähellä loivan kumpareen takana on vihu ja ammuin vain johonkin kohtaan missä oli vähän tummempaa, mutta en ollut yhtään varma. Twitchissä pro-jampat näyttävät harrastavan samaa ja onnistuvan siinä.

Pronena olo kannattaa tosiaan harvoin avonaisessa maastossa, varsinkin jos pelaa FPP:tä kun näkyvyys on matona olevalle huonompi.


Näköjään näinkin voi käydä :D:D

Tuota bugia on näkynyt redditissä tänä viikonloppuna ja kerran sattui minun squadissa kuskille joka nousi autosta eikä sen jälkeen nähnyt vieressä olevaa pirssiänsä. :D
 
Nojoo tuossakin tuo kiinalaisen nickin omistava pelaaja oli kerinnyt jo 11 tappoa saamaan alle, että tuskin ihan paska pelaaja oli kyseessä. *tuttaa vaan, kun sentään Miramarissa voi avoimesti myöntää olevansa paska jos häviää vastaavassa tilanteessa, Eranger mapissa taas jää valittamisen varaa kun toinen näkee ja itse ei :D
 
Huhhuh, joskus se vaan peli kulkee. Eka 8 tappoa ja rank 3, toiseks 11 tappoa ja dinneri ja vielä kolmas matsi 9 tappoa ja toinen dinneri. Ei varmaan hetkeen onnistu samana iltana uudestaan :cool: Kannattaa näköjään pelata melko agressiivisesti ja kierrellä ringin reunoilla sivusuunnassa, niin pääsee yllättämään porukkaa ns. housut kintuissa.
 
Hyvin on menny :tup: Reunoja pitkin tosiaan kannattaa ja endgamessa ite viellä käyn vähän pomppimassa ringin ulkopuolellakin jos tiedän, että onnistun flänkkää jonkun selkään. Melkein kaikki soolo kana runit tullu niin, että ihan viimesellä sekunnilla tai vähän myöhässä aina uudelle ringille. Hyvin pääsee selkään :D

EDIT: btw. poistin nuo Erangerin filut mutta ei mulla kyllä anna joinaa yhteenkään peliin. Tulee vaan joku file check error. Perkele
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä onko muilla ollut vastaavaa, mutta itsellä alkoi tuossa joku aika sitten sellainen bugi että lobbysta kun mentiin eteenpäin peliin, niin jäi randomilla jumiin siiehen mustavalkoiseen latausruutuun jossa ne kolme täppää tms siellä oikeassa alakulmassa vilkahtelee ennen mapin latausta. Tätä tapahtui ihan randomilla, eli välillä oli päiviä ettei mitään ongelmaa, sitten oli päiviä että se tuli kerran taikka pari ja sitten joskus niitä kun oli _todella_ vaikeaa päästä peliin, että saattoi olla 5 kertaa putkeen ko. ongelma.

Asiaa hieman selvittelin ja muillakin on tätä esiintynyt. Korjaus tähän näyttäisi olevan se, että laittaa sen tslgame.exen Windows 8 compatibility tilaan. Sen jälkeen itsellä loppui ihan seinään nuo ongelmat ja koko lataus menee muutenkin paljon nopeammin. Suosittelen siis kokeilemaan jos tätä ongelmaa on muilla esiintynyt.
 
En tiedä onko muilla ollut vastaavaa, mutta itsellä alkoi tuossa joku aika sitten sellainen bugi että lobbysta kun mentiin eteenpäin peliin, niin jäi randomilla jumiin siiehen mustavalkoiseen latausruutuun jossa ne kolme täppää tms siellä oikeassa alakulmassa vilkahtelee ennen mapin latausta. Tätä tapahtui ihan randomilla, eli välillä oli päiviä ettei mitään ongelmaa, sitten oli päiviä että se tuli kerran taikka pari ja sitten joskus niitä kun oli _todella_ vaikeaa päästä peliin, että saattoi olla 5 kertaa putkeen ko. ongelma.

Asiaa hieman selvittelin ja muillakin on tätä esiintynyt. Korjaus tähän näyttäisi olevan se, että laittaa sen tslgame.exen Windows 8 compatibility tilaan. Sen jälkeen itsellä loppui ihan seinään nuo ongelmat ja koko lataus menee muutenkin paljon nopeammin. Suosittelen siis kokeilemaan jos tätä ongelmaa on muilla esiintynyt.

Jep, just tätä on ollut viimeaikoina. Taskmanagerilla vaan kiinni ja uudelleen käyntiin peli... mutta täytyy nyt kokeilla tuota vinkkiä.

Samoiten itsellä kippaa lähes aina, jos jättää pelin taustalle alkuvalikkoon.
 
Hyvin on menny :tup: Reunoja pitkin tosiaan kannattaa ja endgamessa ite viellä käyn vähän pomppimassa ringin ulkopuolellakin jos tiedän, että onnistun flänkkää jonkun selkään. Melkein kaikki soolo kana runit tullu niin, että ihan viimesellä sekunnilla tai vähän myöhässä aina uudelle ringille. Hyvin pääsee selkään :D

EDIT: btw. poistin nuo Erangerin filut mutta ei mulla kyllä anna joinaa yhteenkään peliin. Tulee vaan joku file check error. Perkele
Mistä poistit? Privana voin yrittää auttaa
 
Kaverilla on tehnyt tuota jo kauemmin.
Se esintyy siten, että lobbysta käy windowsissa, niin sen jälkeen ei ole enää ladannut mappia.

Se onki tehnyt silleen, että ollaan aina tehty uus squadi jos se on käynyt windowsissa, ja aina on päässyt peliin.
 
Vihdoin löyty se eka kana-ateria, 60 pelituntia tartti alle. 2 hengen tiimissä ja miramar mappina.
Joo yhdellä ainoalla tapolla, mutta lähinnä se oli tuuria, ettei siirtymissä sattunut ketään tielle. Vika tappo olikin vaan odottelua kun kaksi mäiski ensin keskenään ja pääsin selästä vikan kimppuun. Tiimikaveri kuoli hetkeä aiemmin alueeseen.

29dziac.jpg
 
Deathcamin toiminnasta vielä sen verran arvelua, että palvelimen tick rate voisi vaikuttaa huomattavasti siihen pingin lisäksi. Jos näyttää, että vihulla ei ole rekyyliä niin voi olla että että tick raten huonoudesta johtuen camiin ei rekisteröidy ne muutokset mitä vastustaja teki ampuessaan.
 
Eilen kulki oikeastaan ekaa kertaa todella hyvin - piti ottaa pikapeli satunnaisen squadin kanssa mutta osui vahingossa toinen suomalainen samaan tiimiin ja vedettiinkin sitten muutama peli duona. Hyvin kulki mutta vaikka viimeisessä pelissä viimeisimmät ympyrät olivat meidän sijaintiin nähden huonosti niin jouduttiin aakeen laakeen läpi kulkemaan niin huonostihan siinä silti kävi. Loppusijoitus neljäs siinä pelissä.

Nyt jotenkin alkaa osumaan johonkin, ilmeisesti aseiden ampumistaajuus alkaa olemaan hallussa :)
 
Itelläki kahtena iltana putkeen tullut soolo-dinnerit jotka on myös meikän tämän pelin ekat soolodinnerit. Squadissa ja duoissa niitä on tullu enemmän. Pari vikaa rinkiä kyllä vaikuttaa todella paljon siihen miten se peli päättyy. Nyt varmaan käyny hieman munkki + rankit nollautu kai tuossa just.
 
Tällaista settiä olisi tiedossa:

PUBG Finland järjestää ''Casual Thursday'' duo/squad turnauksia! Ensimmäinen Casual Thursday on tämän viikon torstaina 8.2.2018 klo 19.00! Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 7.2.2018 klo 20.00 ja mukana on kaikki pohjoismaat, joten paikat menevät salaman nopeasti! Ensimmäisen turnauksen pelimuotona toimii FPP Duo. Pyrimme pitämään turnauksia joka torstain, riippuen kuitenkin ylläpidon ja muiden järjestäjien aikatauluista! XPulZ - match - XPUBG Nordic Casual Thursday

Casting by Yours Truly, tosin englanniksi tällä kertaa.

Kaikki ilmoittautumaan ja jos ei pelata kiinnosta, niin sitten viihteen äärelle!
 
Toihan oli ihan normaali replay josta voi päätellä että vihu oli katolla?
Ei se replay edelleenkään näytä niitä ampumisia oikein :joy:

Ristikkotähtäin ei missään vaiheessa ole kohdallani, ja kuitenkin hololla sitten tähtää normaalisti. Myös videon alussa näkyvässä toisen pelaajan tapossa ristikko on toisen pelaajan päällä, joten miksi se ei sitten juuri tuossa kohdassa toimisi oikein? :D
 
Ristikkotähtäin ei missään vaiheessa ole kohdallani, ja kuitenkin hololla sitten tähtää normaalisti. Myös videon alussa näkyvässä toisen pelaajan tapossa ristikko on toisen pelaajan päällä, joten miksi se ei sitten juuri tuossa kohdassa toimisi oikein? :D
1 tapossa 2 vastustajaa seisoo ~paikallaan, tähtäin on ~kohdillaan.
2 tapossa ajetaan sivuttaisliikkeessä buggyllä satasta, tähtäin ei näy oikein replayssa.

Liikkeeseen ammuttaessa kaikki replayt näyttää tuolta, esim. juoksuun ammuttaessa.
 
Ei kyllä näytä yhtään aimbotilta. Aimbottiin liittyen myöskin yleensä se tähtäys nytkähtää automaattisesti pään kohdalle. Tuossa tuo vihu tähtää kuitenkin ilman sitä nytkähdystä, vaikka nopeasti tähtääkin.
 
1 tapossa 2 vastustajaa seisoo ~paikallaan, tähtäin on ~kohdillaan.
2 tapossa ajetaan sivuttaisliikkeessä buggyllä satasta, tähtäin ei näy oikein replayssa.

Liikkeeseen ammuttaessa kaikki replayt näyttää tuolta, esim. juoksuun ammuttaessa.

Ei ole ainakaan aiemmin vastaavaa osunut kohdalle, ja on meikät kuitenkin muutaman kerran ajoneuvon kyytiin/juoksuun ammuttu. Voi olla että vika replayssakin, mutta yhtälailla kyseessä voi olla aimbot.
 
Ei kyllä näytä yhtään aimbotilta. Aimbottiin liittyen myöskin yleensä se tähtäys nytkähtää automaattisesti pään kohdalle. Tuossa tuo vihu tähtää kuitenkin ilman sitä nytkähdystä, vaikka nopeasti tähtääkin.

Ajoin takaa sitä cheattiä missä kuulat osuvat vaikka et ampuisi edes kohti(en muistanut oikeaa termiä tälle), tyyliin missä ammutaan taivaalle näkemättä vihollista ja silti osut, tähän tyyliin:



Voin toki olla väärässäkin, mutta kyllä tuo imo hieman epäilyttävältä näyttää.
 
Kyllä toi mun silmään näyttää aimbotilta.
Replayssa tähtäys ei useinkaan näytä oikein, mutta toi ampuu kuitenki lonkalta ja osuu kaikki kudit?
Jos olisi katsonut holon läpi, niin ei olisi niin helppo sanoa.
 
Peli on teknisesti niin sekaisin, ettei kannata turhaan alkaa ylianalysoimaan omia ampumisia, tappokameraa tai mitään muutakaan. Eihän tämä tekele kuulu edes beta-asteelle, jos edes joku roti olisi julkaisijan touhuissa. Nuo turnaukset minusta aivan turhanpäiväisiä nekin nykyisellä toimivuudella, mutta kuinka vain jos yleisö kerran viihtyy. Katsojana et varsinkaan voi kuin arvailla mitä tilanteissa oikeasti kunkin pelaajan perspektiivistä tapahtui. Huvittaa vain kun ihan tosissaan pohditaan että mikä meni vikaan ja miksi tässä yhteenotossa kävi näin, kun lotosta on reilusti yli 50 % kysymys.

Autovertauskuvana voisi käyttää rallikisaa, missä häviää kisan sen takia ettei vaihteet mene silmään, jarrut ei toimi, välillä auto sammuu ja muuta ja sitten tosissaan ihmetellään että miksi en kisaa voittanut, kun toisella kaverilla auto munkilla sattuikin toimimaan. Tässä mielessä tämän pelin pelaajakuntakin on kummallista porukkaa, kun jotenkin poistetaan mielestä nämä todella fundamentaaliset ongelmat, koska muuten oma maailma kaatuisi tämän pelin jumalallisuuden edessä. Pökäle on pökäle eikä muuksi muutu.

Yhteensä kaksi kertaa olen itse voittanut duossa pelin, muttei siitä juuri fiiliksiä saa, kun ei tosiaan tiedä miten pahasti vastustajien peli on tuolloin sekoillut. Miten ihmeessä edes nuo voitot voi ottaa kovin tosissaan? Oma tunne on että olen pelin alpha-testaaja ja satuinpa voittamaan, jee.

Pohditaan uudestaan kun peli rullaa kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Luultavasti päivittivät sen anti-cheatin tai ainakin osan siitä nyt liveen? Redditissä myös ketju joka lyhyessä ajassa kerännyt jonkun verren samanlaista kommenttia.

 
Saisivat jo pikkuhiljaa nerffata noita kaiteita ja ikkunoiden koristerimoja.
Melkein jopa harmittaa, kun katsoo deatcamista että puolet luodeista on osunut joko kaiteeseen tai ikkunan koristerimaan blokaten laukauksen 100%.

Eniten tässä pelissä kuitenkin ärsyttää se, että vaikka pugeja yms on enemmän kuin monen pelin Alphassa, niin tätä tulee silti pelattua.
 
Huhujen mukaan ekä pätsi oli susi ja olis tullut toinen joka korjannut noi lagittamiset tms?
 

Toinen solo peli tälle kuulle ja toinen voitto:cool:. Ehkä sitä pitää tässä kuussa tähdätä taas uudelleen EU top #100 ;).
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 314
Viestejä
4 491 389
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom