Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämäpä juuri. Olisiko porukalla antaa vinkkejän miten helvetissä näistä tilanteista selviäisi, kaikki graff. asetukset niin paskalle kun vaan mahdollista? Koitan kattoa noita samoja replytä kaikki asetukset Vero Low:lla enkä silti nähnyt itseäni nurmikoissa. Suht paljon näissä tilanteissa vituttaa tuo kartta. Tässä pari clippiä kun multa lähtee henkiKaikenlaiset tekniset ongelmat todella rumana popuppina, eri asioiden piirtoetäisyydet ja epäreiluudet grafiikoiden säädöissä tulevat erangelin kohdalla ihan huomattavasti paremmin esiin kuin Miramarissa.
Tämäpä juuri. Olisiko porukalla antaa vinkkejän miten helvetissä näistä tilanteista selviäisi, kaikki graff. asetukset niin paskalle kun vaan mahdollista? Koitan kattoa noita samoja replytä kaikki asetukset Vero Low:lla enkä silti nähnyt itseäni nurmikoissa. Suht paljon näissä tilanteissa vituttaa tuo kartta. Tässä pari clippiä kun multa lähtee henki
ja tuoreempi
Pistää myös tuossa silmään tyypin rekyyli kun pistää tiimikaverin ensin hengiltä Mutta eipä tuo rekyyli nyt ollut jutun pointti. Varmaan tosiaan vähemmällä vitutuksellä selviäis kun poistais tuon kartan. Vai onko vinkkejä asetuksiin?
Voihan se olla, tokassa videossa olin kylläkin kyykyssä. Kummassakin pätkässä smoket oli vihollisen puolesta laitettu.. Mut miten noi grafiikat?Suurin ongelma on se, että vietät liikaa aikaa käärmeenä. Ja noi savut paljastaa sijainnin. Pysy enemmän pystyssä niin pystyt ampumaan takaisinkin. Pystyssä ollessa puista saa hyvin suojaa. Ja ota ne duelit äläkä jää sinne maahan makaamaan.
Jos teillä on vaikkapa molemmilla 100ms pingi näin liioitellusti niin vihollisen havainto sinusta on 0,2 sekuntia ennen kuin sinä sen havaitset omalta koneeltasi. Vihollisen spottauksessa suht lähietäisyydellä tuossa ajassa on kuitenkin jo parempi pelaaja lähtenyt siirtämään tähtäintä ja valmistautuu ampumaan.Minusta alkaa tuntumaan, että deathcam ja replay ovat hyvin, hyvin pahasti pielessä, eikä niistä voi tehdä oikeastaan minkäänlaisia johtopäätöksiä varsinkaan rekyylin puolesta tai senkään puolesta kuinka nopeasti vihollinen pääsi jyvälle.
Eilen lähes jokainen deathcam oli omalla kohdallani sitä, että vastustaja tuntuu ensin katselevan lähinnä tyhjyyteen tai ihan toiseen suuntaan, sitten spottaa minut aivan älyttömän nopeasti, tähtäin liitää suoraan päähän ja naps. Tai vihollinen käännähtää kun olen jo ampumassa häntä ja pistää 2 kutia otsaan.
Aloin epäilemään tätä kun katsoin muutamia omia replayta. Yhdessä katselen huomattavan osan aikaa lähinnä lattiaa silloin kun tiedän seuranneeni kahta eri oviaukkoa tiiviisti. Muuallakin oli aivan selviä eroavaisuuksia siihen, miten olin itse pelannut, tai replayn mielestä ammuin vielä lisää, kun vihollinen oli jo kuollut. Serverin näkemys ei siis tunnu vastaavan edes omalla kohdalla toimintaani kovin hyvin, miksi se vastaisi vastustajien kohdalla? Kun kuolin viholliseen joka tuntui kierähtävän 180 astetta ja ampuvan kerrasta päähän, niin uskoisin todellisuudessa hänen huomanneen minut jo esim. puoli sekuntia aikaisemmin ja siten ehdinneen tähtäämään paremmin, koska itsekin tuossa tilanteessa tiirasin ensin toiseen suuntaan ja ehdin ampumaan vasta kun heppu oli jo kävelemässä päin. Ja täysin tyhjästä minut ampunut kiikarikivääriheppu saattoi aivan hyvin seurata minua sen parin metrin kävelyn jo aiemmin, koska samasta ikkunasta näki paikalle hyvin, jolloin taas olisin ollut älyttömän helppo paikallaan istuva kohde, jos aikaa tähtäämiseen olisi hetkenkin käyttänyt. Vielä kun tähän lisää nämä PUBGin lagiominaisuudet, niin nämä tilanteet alkavat näyttämään jo huomattavasti reilummilta.
Pelaajien välinen viive on aina suurempi kuin pelkkä pelaajien ping. Eihän 50 GB pelin lataaminenkaan valmistu heti vaikka sun pingi olisi 50 ms. Datan pitää siirtyä kokonaan pelaajien välillä joka kestää kauemmin kuin pelkkä ping joka on vain se aika mikä menee yhden pienen paketin edestakaiseen siirtoon.Jos teillä on vaikkapa molemmilla 100ms pingi näin liioitellusti niin vihollisen havainto sinusta on 0,2 sekuntia ennen kuin sinä sen havaitset omalta koneeltasi.
Niinpä. Replayssa voisi näyttää samanlaisen random rekyylin kuten pelitilanteessa, mutta silloin replayn rekyyli olisi joka katselukerralla erilainen eikä vastaa sitä miten ase on käyttäytynyt pelitilanteessa. Ehkä tuossa on syy miksi se on jätetty kokonaan pois.Mun ymmärtääkseni usein rekyyliä ei näy siis lainkaan death cam / replay. Ihan siiss lukenut asiasta. Eli sen osalta ei voi päätellä mitään. En oikeastaan ole varma näkyykö sitä ikinä? Saisihan siinä aika määrän dataakin tallentaa käyttäjän hiiren liikkeet yms että voi näyttää rekonstruktiossa.
Mitä nyt hieman ase tärisee noissa.
Tämäpä juuri. Olisiko porukalla antaa vinkkejän miten helvetissä näistä tilanteista selviäisi, kaikki graff. asetukset niin paskalle kun vaan mahdollista? Koitan kattoa noita samoja replytä kaikki asetukset Vero Low:lla enkä silti nähnyt itseäni nurmikoissa. Suht paljon näissä tilanteissa vituttaa tuo kartta. Tässä pari clippiä kun multa lähtee henki
ja tuoreempi
Pistää myös tuossa silmään tyypin rekyyli kun pistää tiimikaverin ensin hengiltä Mutta eipä tuo rekyyli nyt ollut jutun pointti. Varmaan tosiaan vähemmällä vitutuksellä selviäis kun poistais tuon kartan. Vai onko vinkkejä asetuksiin?
Näköjään näinkin voi käydä
En tiedä onko muilla ollut vastaavaa, mutta itsellä alkoi tuossa joku aika sitten sellainen bugi että lobbysta kun mentiin eteenpäin peliin, niin jäi randomilla jumiin siiehen mustavalkoiseen latausruutuun jossa ne kolme täppää tms siellä oikeassa alakulmassa vilkahtelee ennen mapin latausta. Tätä tapahtui ihan randomilla, eli välillä oli päiviä ettei mitään ongelmaa, sitten oli päiviä että se tuli kerran taikka pari ja sitten joskus niitä kun oli _todella_ vaikeaa päästä peliin, että saattoi olla 5 kertaa putkeen ko. ongelma.
Asiaa hieman selvittelin ja muillakin on tätä esiintynyt. Korjaus tähän näyttäisi olevan se, että laittaa sen tslgame.exen Windows 8 compatibility tilaan. Sen jälkeen itsellä loppui ihan seinään nuo ongelmat ja koko lataus menee muutenkin paljon nopeammin. Suosittelen siis kokeilemaan jos tätä ongelmaa on muilla esiintynyt.
Mistä poistit? Privana voin yrittää auttaaHyvin on menny Reunoja pitkin tosiaan kannattaa ja endgamessa ite viellä käyn vähän pomppimassa ringin ulkopuolellakin jos tiedän, että onnistun flänkkää jonkun selkään. Melkein kaikki soolo kana runit tullu niin, että ihan viimesellä sekunnilla tai vähän myöhässä aina uudelle ringille. Hyvin pääsee selkään
EDIT: btw. poistin nuo Erangerin filut mutta ei mulla kyllä anna joinaa yhteenkään peliin. Tulee vaan joku file check error. Perkele
PUBG Finland järjestää ''Casual Thursday'' duo/squad turnauksia! Ensimmäinen Casual Thursday on tämän viikon torstaina 8.2.2018 klo 19.00! Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 7.2.2018 klo 20.00 ja mukana on kaikki pohjoismaat, joten paikat menevät salaman nopeasti! Ensimmäisen turnauksen pelimuotona toimii FPP Duo. Pyrimme pitämään turnauksia joka torstain, riippuen kuitenkin ylläpidon ja muiden järjestäjien aikatauluista! XPulZ - match - XPUBG Nordic Casual Thursday
Toihan oli ihan normaali replay josta voi päätellä että vihu oli katolla?
Ei se replay edelleenkään näytä niitä ampumisia oikein
1 tapossa 2 vastustajaa seisoo ~paikallaan, tähtäin on ~kohdillaan.Ristikkotähtäin ei missään vaiheessa ole kohdallani, ja kuitenkin hololla sitten tähtää normaalisti. Myös videon alussa näkyvässä toisen pelaajan tapossa ristikko on toisen pelaajan päällä, joten miksi se ei sitten juuri tuossa kohdassa toimisi oikein?
1 tapossa 2 vastustajaa seisoo ~paikallaan, tähtäin on ~kohdillaan.
2 tapossa ajetaan sivuttaisliikkeessä buggyllä satasta, tähtäin ei näy oikein replayssa.
Liikkeeseen ammuttaessa kaikki replayt näyttää tuolta, esim. juoksuun ammuttaessa.
Ei kyllä näytä yhtään aimbotilta. Aimbottiin liittyen myöskin yleensä se tähtäys nytkähtää automaattisesti pään kohdalle. Tuossa tuo vihu tähtää kuitenkin ilman sitä nytkähdystä, vaikka nopeasti tähtääkin.
Tuli äsken 29mb päivitys ja nyt toimii aivan surkeasti. Kellään muulla samaa?
Voitko hieman tarkentaa mitä tarkoittaaa ihan surkeasti tässä tapauksessa?
Tuli äsken 29mb päivitys ja nyt toimii aivan surkeasti. Kellään muulla samaa?
Joo, itsellä tuli se 29Mb pätsi, joka teki pelistä tökkivän ja lagisen tuntuisen. Yhden pelin pelasin ja oli tullut 25mb pätsi, joka korjasi. Näin ainakin omalla kohdallaHuhujen mukaan ekä pätsi oli susi ja olis tullut toinen joka korjannut noi lagittamiset tms?
Tällaista settiä olisi tiedossa:
Casting by Yours Truly, tosin englanniksi tällä kertaa.
Kaikki ilmoittautumaan ja jos ei pelata kiinnosta, niin sitten viihteen äärelle!