Playerunknown's Battlegrounds (PC)

No joo mutta sitten on näitä jotka ampuu AK:lla sarjaa lonkalta 200 metriin ja joka laaki osuu päähän
 
Mun ymmärtääkseni usein rekyyliä ei näy siis lainkaan death cam / replay. Ihan siiss lukenut asiasta. Eli sen osalta ei voi päätellä mitään. En oikeastaan ole varma näkyykö sitä ikinä? Saisihan siinä aika määrän dataakin tallentaa käyttäjän hiiren liikkeet yms että voi näyttää rekonstruktiossa.
Mitä nyt hieman ase tärisee noissa.
Niinpä. Replayssa voisi näyttää samanlaisen random rekyylin kuten pelitilanteessa, mutta silloin replayn rekyyli olisi joka katselukerralla erilainen eikä vastaa sitä miten ase on käyttäytynyt pelitilanteessa. Ehkä tuossa on syy miksi se on jätetty kokonaan pois.
 
Tämän rekyylin osalta replayssa on ollut keskustelua hieman muuallakin ja asia on selvityksen alla. Selvittelin tuossa edellisellä viikolla erään tiimin / pelaajien huijausepäilyä eräässä turnauksessa ja katselin melkoisen kasan siihen liittyviä uusintoja niin replaylta kuin suoraan striimistä otetuista klipeistä. Niissä on eroa ja hemmetin vaikea sanoa juuta taikka jaata monessa tilanteessa. Sen verran omituista matskua oli, että lähetettiin lopulta PUBG Corpille suoraan selvitettäväksi.

Jos jotain valoa asian tiimoilta tulee, niin kerron toki.
 
Tämäpä juuri. Olisiko porukalla antaa vinkkejän miten helvetissä näistä tilanteista selviäisi, kaikki graff. asetukset niin paskalle kun vaan mahdollista? Koitan kattoa noita samoja replytä kaikki asetukset Vero Low:lla enkä silti nähnyt itseäni nurmikoissa. Suht paljon näissä tilanteissa vituttaa tuo kartta. Tässä pari clippiä kun multa lähtee henki :D
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

ja tuoreempi
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Pistää myös tuossa silmään tyypin rekyyli kun pistää tiimikaverin ensin hengiltä :eek: Mutta eipä tuo rekyyli nyt ollut jutun pointti. Varmaan tosiaan vähemmällä vitutuksellä selviäis kun poistais tuon kartan. Vai onko vinkkejä asetuksiin?

Nuo on kyllä kummia tilanteita. Kerran olen ampunut ja tappanut vihun kuten tuossa ensimmäisessä videossa, tiesin että lähellä loivan kumpareen takana on vihu ja ammuin vain johonkin kohtaan missä oli vähän tummempaa, mutta en ollut yhtään varma. Twitchissä pro-jampat näyttävät harrastavan samaa ja onnistuvan siinä.

Pronena olo kannattaa tosiaan harvoin avonaisessa maastossa, varsinkin jos pelaa FPP:tä kun näkyvyys on matona olevalle huonompi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Näköjään näinkin voi käydä :D:D

Tuota bugia on näkynyt redditissä tänä viikonloppuna ja kerran sattui minun squadissa kuskille joka nousi autosta eikä sen jälkeen nähnyt vieressä olevaa pirssiänsä. :D
 
Nojoo tuossakin tuo kiinalaisen nickin omistava pelaaja oli kerinnyt jo 11 tappoa saamaan alle, että tuskin ihan paska pelaaja oli kyseessä. *tuttaa vaan, kun sentään Miramarissa voi avoimesti myöntää olevansa paska jos häviää vastaavassa tilanteessa, Eranger mapissa taas jää valittamisen varaa kun toinen näkee ja itse ei :D
 
Huhhuh, joskus se vaan peli kulkee. Eka 8 tappoa ja rank 3, toiseks 11 tappoa ja dinneri ja vielä kolmas matsi 9 tappoa ja toinen dinneri. Ei varmaan hetkeen onnistu samana iltana uudestaan :cool: Kannattaa näköjään pelata melko agressiivisesti ja kierrellä ringin reunoilla sivusuunnassa, niin pääsee yllättämään porukkaa ns. housut kintuissa.
 
Hyvin on menny :tup: Reunoja pitkin tosiaan kannattaa ja endgamessa ite viellä käyn vähän pomppimassa ringin ulkopuolellakin jos tiedän, että onnistun flänkkää jonkun selkään. Melkein kaikki soolo kana runit tullu niin, että ihan viimesellä sekunnilla tai vähän myöhässä aina uudelle ringille. Hyvin pääsee selkään :D

EDIT: btw. poistin nuo Erangerin filut mutta ei mulla kyllä anna joinaa yhteenkään peliin. Tulee vaan joku file check error. Perkele
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä onko muilla ollut vastaavaa, mutta itsellä alkoi tuossa joku aika sitten sellainen bugi että lobbysta kun mentiin eteenpäin peliin, niin jäi randomilla jumiin siiehen mustavalkoiseen latausruutuun jossa ne kolme täppää tms siellä oikeassa alakulmassa vilkahtelee ennen mapin latausta. Tätä tapahtui ihan randomilla, eli välillä oli päiviä ettei mitään ongelmaa, sitten oli päiviä että se tuli kerran taikka pari ja sitten joskus niitä kun oli _todella_ vaikeaa päästä peliin, että saattoi olla 5 kertaa putkeen ko. ongelma.

Asiaa hieman selvittelin ja muillakin on tätä esiintynyt. Korjaus tähän näyttäisi olevan se, että laittaa sen tslgame.exen Windows 8 compatibility tilaan. Sen jälkeen itsellä loppui ihan seinään nuo ongelmat ja koko lataus menee muutenkin paljon nopeammin. Suosittelen siis kokeilemaan jos tätä ongelmaa on muilla esiintynyt.
 
En tiedä onko muilla ollut vastaavaa, mutta itsellä alkoi tuossa joku aika sitten sellainen bugi että lobbysta kun mentiin eteenpäin peliin, niin jäi randomilla jumiin siiehen mustavalkoiseen latausruutuun jossa ne kolme täppää tms siellä oikeassa alakulmassa vilkahtelee ennen mapin latausta. Tätä tapahtui ihan randomilla, eli välillä oli päiviä ettei mitään ongelmaa, sitten oli päiviä että se tuli kerran taikka pari ja sitten joskus niitä kun oli _todella_ vaikeaa päästä peliin, että saattoi olla 5 kertaa putkeen ko. ongelma.

Asiaa hieman selvittelin ja muillakin on tätä esiintynyt. Korjaus tähän näyttäisi olevan se, että laittaa sen tslgame.exen Windows 8 compatibility tilaan. Sen jälkeen itsellä loppui ihan seinään nuo ongelmat ja koko lataus menee muutenkin paljon nopeammin. Suosittelen siis kokeilemaan jos tätä ongelmaa on muilla esiintynyt.

Jep, just tätä on ollut viimeaikoina. Taskmanagerilla vaan kiinni ja uudelleen käyntiin peli... mutta täytyy nyt kokeilla tuota vinkkiä.

Samoiten itsellä kippaa lähes aina, jos jättää pelin taustalle alkuvalikkoon.
 
Hyvin on menny :tup: Reunoja pitkin tosiaan kannattaa ja endgamessa ite viellä käyn vähän pomppimassa ringin ulkopuolellakin jos tiedän, että onnistun flänkkää jonkun selkään. Melkein kaikki soolo kana runit tullu niin, että ihan viimesellä sekunnilla tai vähän myöhässä aina uudelle ringille. Hyvin pääsee selkään :D

EDIT: btw. poistin nuo Erangerin filut mutta ei mulla kyllä anna joinaa yhteenkään peliin. Tulee vaan joku file check error. Perkele
Mistä poistit? Privana voin yrittää auttaa
 
Kaverilla on tehnyt tuota jo kauemmin.
Se esintyy siten, että lobbysta käy windowsissa, niin sen jälkeen ei ole enää ladannut mappia.

Se onki tehnyt silleen, että ollaan aina tehty uus squadi jos se on käynyt windowsissa, ja aina on päässyt peliin.
 
Vihdoin löyty se eka kana-ateria, 60 pelituntia tartti alle. 2 hengen tiimissä ja miramar mappina.
Joo yhdellä ainoalla tapolla, mutta lähinnä se oli tuuria, ettei siirtymissä sattunut ketään tielle. Vika tappo olikin vaan odottelua kun kaksi mäiski ensin keskenään ja pääsin selästä vikan kimppuun. Tiimikaveri kuoli hetkeä aiemmin alueeseen.

29dziac.jpg
 
Deathcamin toiminnasta vielä sen verran arvelua, että palvelimen tick rate voisi vaikuttaa huomattavasti siihen pingin lisäksi. Jos näyttää, että vihulla ei ole rekyyliä niin voi olla että että tick raten huonoudesta johtuen camiin ei rekisteröidy ne muutokset mitä vastustaja teki ampuessaan.
 
Eilen kulki oikeastaan ekaa kertaa todella hyvin - piti ottaa pikapeli satunnaisen squadin kanssa mutta osui vahingossa toinen suomalainen samaan tiimiin ja vedettiinkin sitten muutama peli duona. Hyvin kulki mutta vaikka viimeisessä pelissä viimeisimmät ympyrät olivat meidän sijaintiin nähden huonosti niin jouduttiin aakeen laakeen läpi kulkemaan niin huonostihan siinä silti kävi. Loppusijoitus neljäs siinä pelissä.

Nyt jotenkin alkaa osumaan johonkin, ilmeisesti aseiden ampumistaajuus alkaa olemaan hallussa :)
 
Itelläki kahtena iltana putkeen tullut soolo-dinnerit jotka on myös meikän tämän pelin ekat soolodinnerit. Squadissa ja duoissa niitä on tullu enemmän. Pari vikaa rinkiä kyllä vaikuttaa todella paljon siihen miten se peli päättyy. Nyt varmaan käyny hieman munkki + rankit nollautu kai tuossa just.
 
Tällaista settiä olisi tiedossa:

PUBG Finland järjestää ''Casual Thursday'' duo/squad turnauksia! Ensimmäinen Casual Thursday on tämän viikon torstaina 8.2.2018 klo 19.00! Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 7.2.2018 klo 20.00 ja mukana on kaikki pohjoismaat, joten paikat menevät salaman nopeasti! Ensimmäisen turnauksen pelimuotona toimii FPP Duo. Pyrimme pitämään turnauksia joka torstain, riippuen kuitenkin ylläpidon ja muiden järjestäjien aikatauluista! XPulZ - match - XPUBG Nordic Casual Thursday

Casting by Yours Truly, tosin englanniksi tällä kertaa.

Kaikki ilmoittautumaan ja jos ei pelata kiinnosta, niin sitten viihteen äärelle!
 
Tais tulla bongattua ensimmäinen aimbottaaja. Pahoittelen tuhinaa, flunssa :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Toihan oli ihan normaali replay josta voi päätellä että vihu oli katolla?
Ei se replay edelleenkään näytä niitä ampumisia oikein :joy:

Ristikkotähtäin ei missään vaiheessa ole kohdallani, ja kuitenkin hololla sitten tähtää normaalisti. Myös videon alussa näkyvässä toisen pelaajan tapossa ristikko on toisen pelaajan päällä, joten miksi se ei sitten juuri tuossa kohdassa toimisi oikein? :D
 
Ristikkotähtäin ei missään vaiheessa ole kohdallani, ja kuitenkin hololla sitten tähtää normaalisti. Myös videon alussa näkyvässä toisen pelaajan tapossa ristikko on toisen pelaajan päällä, joten miksi se ei sitten juuri tuossa kohdassa toimisi oikein? :D
1 tapossa 2 vastustajaa seisoo ~paikallaan, tähtäin on ~kohdillaan.
2 tapossa ajetaan sivuttaisliikkeessä buggyllä satasta, tähtäin ei näy oikein replayssa.

Liikkeeseen ammuttaessa kaikki replayt näyttää tuolta, esim. juoksuun ammuttaessa.
 
Ei kyllä näytä yhtään aimbotilta. Aimbottiin liittyen myöskin yleensä se tähtäys nytkähtää automaattisesti pään kohdalle. Tuossa tuo vihu tähtää kuitenkin ilman sitä nytkähdystä, vaikka nopeasti tähtääkin.
 
1 tapossa 2 vastustajaa seisoo ~paikallaan, tähtäin on ~kohdillaan.
2 tapossa ajetaan sivuttaisliikkeessä buggyllä satasta, tähtäin ei näy oikein replayssa.

Liikkeeseen ammuttaessa kaikki replayt näyttää tuolta, esim. juoksuun ammuttaessa.

Ei ole ainakaan aiemmin vastaavaa osunut kohdalle, ja on meikät kuitenkin muutaman kerran ajoneuvon kyytiin/juoksuun ammuttu. Voi olla että vika replayssakin, mutta yhtälailla kyseessä voi olla aimbot.
 
Ei kyllä näytä yhtään aimbotilta. Aimbottiin liittyen myöskin yleensä se tähtäys nytkähtää automaattisesti pään kohdalle. Tuossa tuo vihu tähtää kuitenkin ilman sitä nytkähdystä, vaikka nopeasti tähtääkin.

Ajoin takaa sitä cheattiä missä kuulat osuvat vaikka et ampuisi edes kohti(en muistanut oikeaa termiä tälle), tyyliin missä ammutaan taivaalle näkemättä vihollista ja silti osut, tähän tyyliin:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Voin toki olla väärässäkin, mutta kyllä tuo imo hieman epäilyttävältä näyttää.
 
Kyllä toi mun silmään näyttää aimbotilta.
Replayssa tähtäys ei useinkaan näytä oikein, mutta toi ampuu kuitenki lonkalta ja osuu kaikki kudit?
Jos olisi katsonut holon läpi, niin ei olisi niin helppo sanoa.
 
Peli on teknisesti niin sekaisin, ettei kannata turhaan alkaa ylianalysoimaan omia ampumisia, tappokameraa tai mitään muutakaan. Eihän tämä tekele kuulu edes beta-asteelle, jos edes joku roti olisi julkaisijan touhuissa. Nuo turnaukset minusta aivan turhanpäiväisiä nekin nykyisellä toimivuudella, mutta kuinka vain jos yleisö kerran viihtyy. Katsojana et varsinkaan voi kuin arvailla mitä tilanteissa oikeasti kunkin pelaajan perspektiivistä tapahtui. Huvittaa vain kun ihan tosissaan pohditaan että mikä meni vikaan ja miksi tässä yhteenotossa kävi näin, kun lotosta on reilusti yli 50 % kysymys.

Autovertauskuvana voisi käyttää rallikisaa, missä häviää kisan sen takia ettei vaihteet mene silmään, jarrut ei toimi, välillä auto sammuu ja muuta ja sitten tosissaan ihmetellään että miksi en kisaa voittanut, kun toisella kaverilla auto munkilla sattuikin toimimaan. Tässä mielessä tämän pelin pelaajakuntakin on kummallista porukkaa, kun jotenkin poistetaan mielestä nämä todella fundamentaaliset ongelmat, koska muuten oma maailma kaatuisi tämän pelin jumalallisuuden edessä. Pökäle on pökäle eikä muuksi muutu.

Yhteensä kaksi kertaa olen itse voittanut duossa pelin, muttei siitä juuri fiiliksiä saa, kun ei tosiaan tiedä miten pahasti vastustajien peli on tuolloin sekoillut. Miten ihmeessä edes nuo voitot voi ottaa kovin tosissaan? Oma tunne on että olen pelin alpha-testaaja ja satuinpa voittamaan, jee.

Pohditaan uudestaan kun peli rullaa kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Luultavasti päivittivät sen anti-cheatin tai ainakin osan siitä nyt liveen? Redditissä myös ketju joka lyhyessä ajassa kerännyt jonkun verren samanlaista kommenttia.

 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Saisivat jo pikkuhiljaa nerffata noita kaiteita ja ikkunoiden koristerimoja.
Melkein jopa harmittaa, kun katsoo deatcamista että puolet luodeista on osunut joko kaiteeseen tai ikkunan koristerimaan blokaten laukauksen 100%.

Eniten tässä pelissä kuitenkin ärsyttää se, että vaikka pugeja yms on enemmän kuin monen pelin Alphassa, niin tätä tulee silti pelattua.
 
Huhujen mukaan ekä pätsi oli susi ja olis tullut toinen joka korjannut noi lagittamiset tms?
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Toinen solo peli tälle kuulle ja toinen voitto:cool:. Ehkä sitä pitää tässä kuussa tähdätä taas uudelleen EU top #100 ;).
 
Tekasin nopean vertailun eilisestä klipistä + replay klipistä. Eikö tässäkin ole replayn perusteella kaikki norecoilit ja yms. huijaukset päällä?

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tekasin nopean vertailun eilisestä klipistä + replay klipistä. Eikö tässäkin ole replayn perusteella kaikki norecoilit ja yms. huijaukset päällä?

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Aivan selvä aimbot.
 
Eikös joissain patch noteissa lukenut ettei replayn rekyyli pidä paikkaansa (tai sitä ei ole ollenkaan) juuri kuten tuossa videossa näkyy. Vihun ampumat sarjat olivat death camissa ihan normaaleja hyviä sarjoja joita esim. twitch striimaajat tekevät kokoajan. Voihan tuossa olla käytössä jotain huijauksiakin mutta tuollaiseen pystyy ihan perus jamppakin harjoittelulla, esim. nimimerkki tsutsin videon alussa on hyvät pari burstia ja vihu kuolee heti.
 
Eikös joissain patch noteissa lukenut ettei replayn rekyyli pidä paikkaansa (tai sitä ei ole ollenkaan) juuri kuten tuossa videossa näkyy. Vihun ampumat sarjat olivat death camissa ihan normaaleja hyviä sarjoja joita esim. twitch striimaajat tekevät kokoajan. Voihan tuossa olla käytössä jotain huijauksiakin mutta tuollaiseen pystyy ihan perus jamppakin harjoittelulla, esim. nimimerkki tsutsin videon alussa on hyvät pari burstia ja vihu kuolee heti.
En minäkään tuossa pätkässä kyllä nää mitään erikoista.:confused:
 
Uutta videota! Hieman erinlaista kuin aikaisemmat. ;)
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Itellä putos tämä viimesimmän 2,9 gigan päivityksen myötä 40-50 fps... 140-130 fps -> 90-80 fps...:sclap:
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo fps ongelmia mut tuppaa melko useesti jysähtävän vaan jumiin tohon lobby-mappi väliseen loading screeniin. Ei auta kun pelin boottaus.. Vittumainen. On kyllä muutenkin niin buginen peli, että osaa vituttaa :D
 
Jotenkin nuo laukausten äänet ei itselläni pelitä lähietäisyydeltä tullessaan.
Kaukana jos joku ampuu niin asteelleen voi paikantaa, mutta jos tulee <50m niin ei mitään toivoakaan, kuulostaa kuin ääni tulisi 360°.
Käytössä SB Tactic3D RAGE usb-versio ja kaikki surroundit yms. efektit pois päältä.

Sama täällä. Kaukaa jos tulee laukaus niin helppo paikallistaa kyllä mistä päin tulee. Mutta jos läheltä ampuu ni itellä ei ole mitään käryä että mistä päin tulee. Kuulostaa juuri siltä että joka puolelta tulee kutia. Headsettinä mulla on hyperx cloud 2. Enkä oo huomannu apua jos laittaa 7.1 päälle headsetistä.
 
Onko kukaan löytänyt toimivaa korjausta tuohon alun lataus ruuduun jumittamis ongelmaan? Win8 modea ja vanhempia näyttiksen ajureita kokeiltu.
 
Hmmh vissiin reshade toimii vielä, tai ainakin mulla toimi eilen. Onko siitä kuulunut mitään että blockaisivat sen?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 253
Viestejä
4 967 560
Jäsenet
79 761
Uusin jäsen
Rolling

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom