Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkkuudesta kai sekin on kiinni, ja kertaantuu pelaajamäärän mukaan. Äkkiä se pääsäie alkaa paisua. Bluemikälie olikaan näytöillä en kyllä usko, että tämäkään mekaniikka olisi ihan kauhean optimoitua. Mitä enemmän purkkaa niin sitä oudompia droppeja.Minä kyllä ihmettelisin jos datan interpolointi veisi yhtään enempää cpu tehoa kuin joku tuhannesosa prosentin. Tuo asia ei todellakaan ole mitään raskasta laskettavaa.
Kai tämä toimii vielä: https://discord.gg/xG5rmSyOstin pelin vähää aikaa sitten ja pakko sanoa, että kyllä on koukuttava peli. Saisinko discord kutsu-linkin kun aikaisemmat menivät vanhaksi.
Kun tuota miettii jälkikäteen takaa-ajetun näkökulmasta: Mitä tuossa tilanteessa olisi voinut tehdä? Afron etumatka oli reilu sekunti eikä hän olisi mitenkään ehtinyt poimia asetta päästämättä minua tappituntumalle sorkkaraudan kanssa. Todennäköisesti kaikkien ajoneuvojen kanssa olisi käynyt noin. Afro-parka oli tuomittu kuolemaan alusta lähtien, mutta identtisen juoksunopeuden takia tilanne pitkittyi tuollaiseksi, kun kumpikaan ei halunnut luovuttaa. Ainoa pelastus mitä keksin on kolmannen osapuolen vaikutus yhdistettynä hyvään tuuriin, eli joku kolmas tyyppi olisi alkanut tulittaa ja joko tappanut takaa-ajajan tai pakottanut molemmat suojautumaan eri paikkoihin.
Kokeile ottaa Deathcam ja Replay pois päältä. Vissiin ne aiheuttuu nyt ongelmia uudessa päivityksessä.Joo ei auttanu täällä ainakaan ajureiden päivitys laisinkaan. Pelikelvoton on tällä hetkellä.
Kokeile ottaa Deathcam ja Replay pois päältä. Vissiin ne aiheuttuu nyt ongelmia uudessa päivityksessä.
Ainahan ne noin on hehkunut? Seisopa jossain vaiheessa hetki paikallasi ja katso maassa olevia kamoja. Kyllä niitten pitäisi välkkyä himmeästi ihan kuten videolla. Vai onko sulla jotain asetuksia eri lailla?
Meni muuten multa ihan ohi että tässä tulikin jo eräänlainen ping limit, kun luin vaan listan muutoksista. Ei se sitä tarkalleen ole, mutta ainakin vähän sinne suuntaan.Tuossahan nuo notesit on: PC 1.0 Update #6
Vaan tuli kyllä jäätävä nykiminen, pari matsia koitin käyä, mutta ihan pelikelvotonta oli
Kävimpä testaan just replay päällä peliä, ei ollu nykimistä ennään, liekkö tuota korjailtu yön aikana? Ja siis mulla ei deathcam ole koskaan ollukkaan päällä, pelkkä replay, eilen se nyki, nyt tuntu toimivan.
Olisko tohon jo eilen tullut korjaus, koska ei mulla ollut eilenkään mitään ongelmia klo 19 ja siitä eteenpäin.
Olisiko se sitten ollut tämä, 19h sitten kirjottelivat:Se voipi olla joo, emäntä sano sammaa, oli tuon duuoturnauksen jälkeen käyny matsin-pari, eikä ollu nykiny hälläkkään. Hyvä että toimii, mutta on tuo siltikki melkosta laadunvalvontaa noitten pätsien suhteen...
Noh, vähemmällä vitutuksella selviät kun et pääse peliin.Jeps. Piiiiitkän harkinnan ja kavereiden maanittelun jälkeen vihdoin tänään ostin PUBG. Laitoin päivällä lataantuun ja kun yhdentoista jälkeen tulin leffasta, oli tarkoitus ottaa ensipuraisu. Noh, nyt kaksi tuntia myöhemmin, en ole vieläkään päässyt pelaamaan peliä. Kaatuu viimeistään lentokoneessa pari sekuntia lennon alkamisesta. Vittu mitä paskaa. Ja tästä olen maksanut 30€! Olen käynyt netin crash fix ohjeet läpi, päivittänyt näyttisajurit, säätänyt pelin graffoja, nollannut BIOSit, tarkistanut pelitiedostot ym.. Ei vittu toimi..
gojirra sanoi:Noh, vähemmällä vitutuksella selviät kun et pääse peliin.
Noh, vähemmällä vitutuksella selviät kun et pääse peliin.
Kuulostat hyvältä jätkältä joten liity discordiin: discord.gg/xG5rmSy
Itsellä on nykyisin semmonen probleema että kun pelin laittaa päälle ja menet ns ensimmäiseen peliin käynnistämisen jälkeen. niin lataa pirun pitkään peliä. kuva tulee näkyviin kun ollaan jo lentokoneessa. SItten seuraavissa peleissä ei ole enää tuota pitkää latailua. Ja kyllä,peli on asennettu SSD:lle.
Kannattaako tätä tällä hetkellä ostaa? Sen verran lukenut cheattereista ja pingin vaikutuksesta ja ties mistä bugeista että hieman epäilyttää pistää edes sitä 30€ peliin...
Ei kannata ostaa.
Tälläkin hetkellä pelaajia steamissa 2milj enemmän kuin toiseksi pelatuimmalla pelillä.
Peli siis täyttä kuraa, eikä kukaan tykkää mutta ihmiset pelaa.
Heicci sanoi:Steamin viimeaikaisia arvosteluja kun luki niin ei kauheasti vakuuttanut. Tokihan siellä monesti valitetaan vähän tyhjästäkin.
CD keys myy 19,49€. Siinä ei paljoa menetä.
Pahus kun en ite tienny että jostain olis saanu halvemmalla