Kun tuota miettii jälkikäteen takaa-ajetun näkökulmasta: Mitä tuossa tilanteessa olisi voinut tehdä? Afron etumatka oli reilu sekunti eikä hän olisi mitenkään ehtinyt poimia asetta päästämättä minua tappituntumalle sorkkaraudan kanssa. Todennäköisesti kaikkien ajoneuvojen kanssa olisi käynyt noin. Afro-parka oli tuomittu kuolemaan alusta lähtien, mutta identtisen juoksunopeuden takia tilanne pitkittyi tuollaiseksi, kun kumpikaan ei halunnut luovuttaa. Ainoa pelastus mitä keksin on kolmannen osapuolen vaikutus yhdistettynä hyvään tuuriin, eli joku kolmas tyyppi olisi alkanut tulittaa ja joko tappanut takaa-ajajan tai pakottanut molemmat suojautumaan eri paikkoihin.
Itse kun olen useamman kerran ollut jahdattuna ja jahtaajana, niin minä ainakin juoksen taloihin sisälle ja kyllä yleensä saa jahtaajan karistettua kannoilta. Joskus voi toimia ihan klassinen ovesta sisään ja pujahdat saman tien sinne oven taakse piiloon, sitten kun murhaaja juoksee sisään ja toiseen huoneeseen niin pujahdat samasta ovesta ulos.