Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Tuntuu aivan kauhealta pelata tätä kun on pelannu taas enemmän csgo:ta. Alkuhuumassa taisi olla ylipositiivinen asenne tätä peliä kohtaan, mutta on se myönnettävä, että tämä on täysin keskeneräinen peli. Servuille ei pääse, lobbyt bugaa, kudit ei rekisteröidy, nettikoodi paskaa, liikkuminen paskaa, vaulting ei toimi kunnolla jne. Ei pitäisi pelata kunnolla toimivia pelejä ja paskasti tehtyjä pelejä sekaisin...
Csgo toki edelleenkin paska peli. Hitboxit surkeita, kudit ei rekisteröidy jne. Itse lopettanut lähes täysin csgo:n pelaamisen pubg:in jälkeen.

Eniten harmittaa vaulting, ja se kun kuolee seinän takana. Sama ongelma oli BF3. Death cam myös aika huonosti toimiva.
 
Tuntuu aivan kauhealta pelata tätä kun on pelannu taas enemmän csgo:ta. Alkuhuumassa taisi olla ylipositiivinen asenne tätä peliä kohtaan, mutta on se myönnettävä, että tämä on täysin keskeneräinen peli. Servuille ei pääse, lobbyt bugaa, kudit ei rekisteröidy, nettikoodi paskaa, liikkuminen paskaa, vaulting ei toimi kunnolla jne. Ei pitäisi pelata kunnolla toimivia pelejä ja paskasti tehtyjä pelejä sekaisin...

1.0 eSports ready!
 
Joo, tätä ongelmaa minulla oli paljon vielä joulukuussa betassa ja nimenomaan silloin kun ShadowPlay oli GeForce Experiencestä enabloitu, Highlightsit eivät vaikuttaneet. Tarkemmin sanottuna minulla jäätyi peli sekunniksi jos yritin luutata inventaarion kautta, ja jopa silloin jos juoksin tavaroiden yli inventaario auki. Sillä hetkellä kun maassa olevat tavarat näkyivät peli jäätyi 1-2s ja kaikki napit mitä olin painanut jäivät pohjaan.

Nykyään tuota sattuu harvoin, mutta monesti silloin jos vaihdan paikkaa 1km jonnekin suuntaan.

Joku kertoi io-techin discordin puolella että disabloimalla Shader Cachen Nvidian asetuksista katoisi mikroshutterointi, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilla tarpeeksi toimiko se tähän ongelmaan.
Tuo ainakin tuntui vähentävän nuita jäätymisiä. Kokonaan ne ei loppunut, mutta voihan osa jäätymisistä olla ihan servereistäkin johtuvia.
 
Tänään klo 17 alkaen on sitten PUBG Finland järjestämä turnaus, jossa taitaa pelata täältä foorumiltakin tuttuja hahmoja. Pelit alkaa klo 17 ja ne striimataan Twitchiin kanavalle XPulZ_Gaming.

Pelien casterina / selostajana toimii allekirjoittnyt by Your Truly, eli vaihdikasta hyvää settiä pitäisi olla tiedossa.

Turnajaussivu löytyy täältä: XPulZ - match - XPUBG Finland Squad FPP

Klo 17 siis alkaa lohko A pelit ja klo 19 lohko B pelit. Huomenna sunnuntaina on sitten finaalit klo 17 alkaen. Tänään lohkovaiheessa kumpikin lohko pelaa molemmat mapit ja näiden perusteella sitten karsitaan tiimit finaaliin, jossa pelataan 2x Erangel ja 1 x Miramar.

Tervetuloa seuraamaan!
 
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Kyllä tuosta voi jo reporttaa, edes spectator-moden bugisuus ei tuota selitä.
 
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Pliis, sano että toi kuoli siihen, että uaz rullasi sen päälle!? :D:lol:
 
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Ei tuo mikään mahoton ole, AUGissa panokset menee suoraan ylöspäin niin tuommosia sarjoja voi ampua tarkasti ihan hyvin kunhan vetää hiirtä alas.

Mutta koska tämä on TPP niin onhan siinä iso mahis et koodaa, mut silti ei tuo mikään 100% koodari ole.
 
Kyllä tämä on vaan hankala peli. Takana noin 350h ja tuntuu, että edelleen kaikki on itseä parempia. Kanaa tullut noin 20x, mutta viime aikoina erittäin harvoin. Koittanut reshadella ym. säätää kuvaa, mutta silti edelleen erittäin hankalaa erottaa vihollista maastosta ja mikäli sen jollain tavoin erotan, niin pitää tarkkaan harkita että osunko jos yritän ampua.. Yleensä tällainen tilanne päättyy siihen, että saan 50-90% dmg viholliseen ja viimeistä osumaa hakiessa kuolen itse..
 
Ei tuo mikään mahoton ole, AUGissa panokset menee suoraan ylöspäin niin tuommosia sarjoja voi ampua tarkasti ihan hyvin kunhan vetää hiirtä alas.

Mutta koska tämä on TPP niin onhan siinä iso mahis et koodaa, mut silti ei tuo mikään 100% koodari ole.

Grozallahan tuo tuon ADS täyssarjan vetää. AUGilla sitten lonkalla perältä. Joko pirusti taitoa&tuuria, että sai nuo sarjat osumaan noin tehokkaasti tai sitten hakkeri. Tuo spectate itsessään taas on sen verran buginen, että sen perusteella tuosta rekyylin poissaolosta ei hirveästi uskalla sanoa.
 
Ei tuo mikään mahoton ole, AUGissa panokset menee suoraan ylöspäin niin tuommosia sarjoja voi ampua tarkasti ihan hyvin kunhan vetää hiirtä alas.

Mutta koska tämä on TPP niin onhan siinä iso mahis et koodaa, mut silti ei tuo mikään 100% koodari ole.
Tää kyllä muuten kiteyttää tän kissanpaskat melko hyvin: ammut tähdättyjä laukauksia johkin omiaan puuhastelevaan olmiin, joka kääntyy ja vetää sarjan päähän.
 
Tuo spectate itsessään taas on sen verran buginen, että sen perusteella tuosta rekyylin poissaolosta ei hirveästi uskalla sanoa.
Rekyylihän ei käsittääkseni näy lainkaan death camissa, tai ainakin se joskus bugaa niin ettei näy lainkaan.
 
Hyvässä kohdassa tuli connection lost to host :D Oishan tuosta päässy varmaa vielä nadea karkuun mutta oli vähän tuota olutta koneessa niin ei tajunnu iha heti :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Miten näitä pelikohtia saa tallennettua? Äsken tuli vaan veikeä kuolema, mutta eihän sitä pääse naureskelemaan kuin allekirjoittanu ja yliajaja.
 
Miten näitä pelikohtia saa tallennettua? Äsken tuli vaan veikeä kuolema, mutta eihän sitä pääse naureskelemaan kuin allekirjoittanu ja yliajaja.
nvidian tonnisarjalaisilla on automaattinen capture jonka saa päälle pelin asetuksista. Taitaa AMD:n näyttiksillä olla kans tämä ominaisuus.
 
En mä kyllä helvetti ymmärrä, miten noilla kiikarikivääreillä pitäisi osua. Todella turhauttavaa.

Mulla oli liikkumaton kohde, johon yritin osua kolmesti tähdäten päähän/vartaloon, zeroing distance 700m ja tähtäsin suoraan osumakohtiin ja kohde oli 3 harmaan laatikon päässä eli ilmeisesti 600m päässä? Karrilla yritin, 8x tähtäin. Sain rauhassa yrittää parikin laukausta, kun heppu oli kiinnitänyt huomionsa lähellään liikkuvaan toiseen pelaajaan. Mulla on siis hiiren kyljen back/forward nappulat isketty vaihtamaan zeroing distancea, kun en mä muista hektisemmissa kohdissa niitä käyttää.

Replayn mukaan sitten kiva katsoa, että näistä 3 luodista osuin pyöreät 0. Samoin vieressä olleeseen tappelupukariin yritin ampua, ei osumaa. Ja vielä yhtä toista yritin jallittaa ~samalta etäisyydeltä muovaten zeroing distancea, liikkuva kohde mutta en jälleen osunut kertaakaan.

Tuntuu aivan umpiturhalta ampua kiikarikivääreillä, kun edes omasta mielestä täysin selkeä osuma istuvaan kohteeseen ei osu, ja vaikka osuisi, pitäisi saada useimmissa tapauksissa vielä se toinenkin osuma vielä perään.

Sen sijaan spottaaminen kyllä helpottui jonkin verran, kun iskin kylmästi nvidian asetuksista digital vibrancea 50% -> 70% ennen pelin alkua. Harmi ettei tätä nvidian omalla välineellä saa automatisoitua tämän pelin kohdalle.
 
Onkohan tähän peliin vibrance säätöä ohjelmallisesti. Esim CSGOhon on GUI Vibrance joka laittaa vibrancet haluamaasi kohtaan kun peli käynnistyy ja palautuu normiksi kun sammutat pelin.

Mitä tuohon ZeroinDIstanciin tulee niin itsellä se jostain syystä toimii vain 8x ja joka 10 pelissä. Esim välillä voi red dorilla zeroata mutta ei 4x tai 8x. Onkohan tietoa mistä voisis johtua?
 
En mä kyllä helvetti ymmärrä, miten noilla kiikarikivääreillä pitäisi osua. Todella turhauttavaa.

Mulla oli liikkumaton kohde, johon yritin osua kolmesti tähdäten päähän/vartaloon, zeroing distance 700m ja tähtäsin suoraan osumakohtiin ja kohde oli 3 harmaan laatikon päässä eli ilmeisesti 600m päässä? Karrilla yritin, 8x tähtäin. Sain rauhassa yrittää parikin laukausta, kun heppu oli kiinnitänyt huomionsa lähellään liikkuvaan toiseen pelaajaan. Mulla on siis hiiren kyljen back/forward nappulat isketty vaihtamaan zeroing distancea, kun en mä muista hektisemmissa kohdissa niitä käyttää.

Replayn mukaan sitten kiva katsoa, että näistä 3 luodista osuin pyöreät 0. Samoin vieressä olleeseen tappelupukariin yritin ampua, ei osumaa. Ja vielä yhtä toista yritin jallittaa ~samalta etäisyydeltä muovaten zeroing distancea, liikkuva kohde mutta en jälleen osunut kertaakaan.

Tuntuu aivan umpiturhalta ampua kiikarikivääreillä, kun edes omasta mielestä täysin selkeä osuma istuvaan kohteeseen ei osu, ja vaikka osuisi, pitäisi saada useimmissa tapauksissa vielä se toinenkin osuma vielä perään.

Sen sijaan spottaaminen kyllä helpottui jonkin verran, kun iskin kylmästi nvidian asetuksista digital vibrancea 50% -> 70% ennen pelin alkua. Harmi ettei tätä nvidian omalla välineellä saa automatisoitua tämän pelin kohdalle.
Pienet ruudut on 100x100m, eli hyvin varmaan viuhunut yli :D
 
Onkohan tähän peliin vibrance säätöä ohjelmallisesti. Esim CSGOhon on GUI Vibrance joka laittaa vibrancet haluamaasi kohtaan kun peli käynnistyy ja palautuu normiksi kun sammutat pelin.
Käsittääkseni tuon voi säätää suoraan AMD/Nvidia paneeleista. Pelissä ei kyllä löydy.
Nvidialla nimellä digital vibrance, ja AMD vissiin ihan vaan saturation.
Saisiko profiileilla vielä pelikohtaiseksi.

Osahan käyttää tässä pelissä Reshadea, mutta vaikka jopa pelintekijä sanonut ettei ole kielletty tuntuu jotenkin vähän 50/60. Toisekseen tässä ketjussa jollain bugitti peli pahasti kunnes lykkäsi Reshade pois. Eli siinä sekin riski.
 
Mitä tuohon ZeroinDIstanciin tulee niin itsellä se jostain syystä toimii vain 8x ja joka 10 pelissä. Esim välillä voi red dorilla zeroata mutta ei 4x tai 8x. Onkohan tietoa mistä voisis johtua?

Mä olen ymmärtänyt, että tämä on ihan aseriippuvaista. Eli vain osa aseista tukee zeroing distancen säätöä. Näin olen päätellyt, kun itsellänikään se ei aina reagoi mitenkään. Tai sitten se tosiaan bugittaa.
 
Käsittääkseni tuon voi säätää suoraan AMD/Nvidia paneeleista. Pelissä ei kyllä löydy.
Nvidialla nimellä digital vibrance, ja AMD vissiin ihan vaan saturation.
Saisiko profiileilla vielä pelikohtaiseksi.

Osahan käyttää tässä pelissä Reshadea, mutta vaikka jopa pelintekijä sanonut ettei ole kielletty tuntuu jotenkin vähän 50/60. Toisekseen tässä ketjussa jollain bugitti peli pahasti kunnes lykkäsi Reshade pois. Eli siinä sekin riski.


Tiedän mistä sitä säädetään mutta tuntuu turhauttavalta joka kerta sitä säätää. En ainakaan itse löydä pelikohtaista asetusta control panelista.
 
Nvidia freestylellä saa tehtyä monenlaisia profiileita jotka saa käyttöön sitten pelin ollessa käynnissä muutamalla napin painalluksella.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tuosta kyllä voisi etua saada spottaamiseen.
 
Tiedän mistä sitä säädetään mutta tuntuu turhauttavalta joka kerta sitä säätää. En ainakaan itse löydä pelikohtaista asetusta control panelista.
Jaa kappas.
En itse käytä mitään noita, ja oletin että ihan nvidia profiileissa voisi tuonkin pistää.
Ilmeisesti on softa mikä käyttää Nvidia rajapintaa tuon pelikohtaiseen säätämiseen, mutta menee varmaan harmaalle alueelle sallittujen softien kanssa. Kuten aina softat jotka vaikuttaa peliin.
 
Onkohan tähän peliin vibrance säätöä ohjelmallisesti. Esim CSGOhon on GUI Vibrance joka laittaa vibrancet haluamaasi kohtaan kun peli käynnistyy ja palautuu normiksi kun sammutat pelin.

Mitä tuohon ZeroinDIstanciin tulee niin itsellä se jostain syystä toimii vain 8x ja joka 10 pelissä. Esim välillä voi red dorilla zeroata mutta ei 4x tai 8x. Onkohan tietoa mistä voisis johtua?

Ihan samallailla kun sanoit CSGO:ssa eli valitset PUBG siinä ohjelmassa niin laittaa sen päälle kun PUBG on päällä.
 
Nvidian freestyle aiheutti itsellä ihan jäätäviä fps droppeja ja näköjään muillekkin..
 
Ihan samaa huijaamista, kuin brightnessin säätö tahallan pieleen. Enme alennu moiseen, vaikka tulisi 99-1 turpaan joka ikinen ilta. :)

Pelin sisäisiä statseja odottaessa, tarkoittaako tuo leaderboardissa oleva top percentage tosiaan, että kuulun parhaaseen 4% pelaajia? Oma kuva taidoista pistäisi toiseen päähän skaalaa.
 
Ihan samaa huijaamista, kuin brightnessin säätö tahallan pieleen. Enme alennu moiseen, vaikka tulisi 99-1 turpaan joka ikinen ilta. :)
Toisaalta 99% ihmisistä ei kalibroi monitoreitaan eikä edes tiedä mitä kalibrointi sanana tarkoittaa. Täten brightness ja kontrasti säädöt on perinteiseen tyyliin oletuksena täysillä eli ovatko lie sitten huijareita? :) Jos 99% ihmisistä siis "huijaa" näillä niin eikö se ole sama "huijata" itsekkin? :)
 
Pelin sisäisiä statseja odottaessa, tarkoittaako tuo leaderboardissa oleva top percentage tosiaan, että kuulun parhaaseen 4% pelaajia? Oma kuva taidoista pistäisi toiseen päähän skaalaa.
Viittaatko siis ettei K/D ole välttämättä järin hyvä sulla?
Mietin vaan että jos näin, niin satutko pelaamaan hiipimällä usein top 10 tjsp?
Sillä vaan, että onkohan pelin default leaderboard periaatteessa vain sijoituksiin perustuva. Eli siis periaatteessa "huonompi" pelaaja voi hillua aika korkealla. To
Toki siellä on erikseen tappojen leaderboardit.
Itsekin olen melkosen surkea tässä pelissä, ja squad FPP leaderboard väitti jotain top 9%.

Vähän liittyen, eikö tässä ole edelleenkään solo ja duo fpp leaderboardeja? Eilen havahduin tuohon.
Tosin nyt vasta huomasin, joten kertoo siitäkin ettei tuota lähes koskaan tule katsottua. :)
Ihan mielenkiinnosta vain.
 
Viimeksi muokattu:
Toisaalta 99% ihmisistä ei kalibroi monitoreitaan eikä edes tiedä mitä kalibrointi sanana tarkoittaa. Täten brightness ja kontrasti säädöt on perinteiseen tyyliin oletuksena täysillä eli ovatko lie sitten huijareita? :) Jos 99% ihmisistä siis "huijaa" näillä niin eikö se ole sama "huijata" itsekkin? :)
Kyllä mulla vähän samanlaiset fiilikset on Hans7z kanssa jostain Reshade käytöstä.
Onhan se vähän harmaalla alueella.... ulkopuolisen softan käyttäminen pelin kuvan muokkaamiseen edun saamiseksi. Tekee kuitenkin enemmän kuin esim. Nvidian omat työkalut antaa tehdä, ja itse pelissä ei toki voi säätää lähes mitään.

Toisaalta ei se ole kielletty, joten whatever I guess. :)
En kyllä käyttäis jo sen takia että se on aiheuttanut osalla ongelmia. Peli muutenkin niin kehitysvaiheessa, että ei kyllä viitsi yhtään ylimääräistä ulkoista tekijää lisätä joka saattaisi aiheuttaa ongelmia pelin kanssa. Kiva siinä sitten troubleshoottaa sen takia.
 
Viittaatko siis ettei K/D ole välttämättä järin hyvä sulla?
Mietin vaan että jos näin, niin satutko pelaamaan hiipimällä usein top 10 tjsp?
Sillä vaan, että onkohan pelin default leaderboard periaatteessa vain sijoituksiin perustuva. Eli siis periaatteessa "huonompi" pelaaja voi hillua aika korkealla. To
Toki siellä on erikseen tappojen leaderboardit.
Itsekin olen melkosen surkea tässä pelissä, ja squad FPP leaderboard väitti jotain top 9%.

Vähän liittyen, eikö tässä ole edelleenkään solo ja duo fpp leaderboardeja? Eilen havahduin tuohon.
Tosin nyt vasta huomasin, joten kertoo siitäkin ettei tuota lähes koskaan tule katsottua. :)
Ihan mielenkiinnosta vain.

On.
 
On?
Missähän ihmeessä. Yritin eilen pelissä löytää, mutten löytänyt.
Toisaalta toi uusikin UI on niin surkea, etten ihmettelis jos on vaan vaikeasti selattavissa. :D

EDIT: Jaa, menin nyt katsomaan niin näkyi.
Olikohan perjantaina kun katosin, niin solo fpp ja duo fpp puuttu siitä valinnoista. Olikohan joku disconnect siellä vaan.
 
On?
Missähän ihmeessä. Yritin eilen pelissä löytää, mutten löytänyt.
Toisaalta toi uusikin UI on niin surkea, etten ihmettelis jos on vaan vaikeasti selattavissa. :D

EDIT: Jaa, menin nyt katsomaan niin näkyi.
Olikohan perjantaina kun katosin, niin solo fpp ja duo fpp puuttu siitä valinnoista. Olikohan joku disconnect siellä vaan.

Leaderboards, valitun kategorian vasemmalta puolelta kolmesta viivasta, valitse haluamasi kategoria.
 
Leaderboards, valitun kategorian vasemmalta puolelta kolmesta viivasta, valitse haluamasi kategoria.
Joo, nyt ne näkyi siellä.
En muista oliko perjantai vai mikä päivä kun satuin katsomaan noita, ja noi kaksi valintaa puuttui listalta.
 
Itse käytän ReShadea, ihan sen takia että peli on 10 x miellyttävämpi pelata kun on vähän väriä eikä kaikki ole niin haaleaa ja reunat saa paremman näköisiksi. Lisäksi kun striimaan niin se kuva on myös katsojille paljon parempi.

Se että saako siitä jotain hyötyä, niin en nyt kyllä oikein tiedä. En itse ainakaan mitään etua tuosta ole saanut mielestäni. Jotkut sanoo että viholliset spottaisi paremmin, mutta kyllä se mielestäni on niin marginaalinen etu jos sellaista edes on.
 
Niin ja tosiaan, tänään sitten jatkuu tuo yllä mainitsemani PUBG Finland järjestämä turnaus. Eilen pelattiin lohkot ja finaaliin selvisi 20 joukkoetta, jotka sitten tänään pelaa 3 mappia alkaen klo 17.

Twitchistä striimi löytyy täältä kuten eilenkin: XPulZ_Gaming

Selostus tänäänkin allekirjoittaneen toimesta, eli show jälleen luvassa!

Turnauksen sivu löytyy täältä: XPulZ - match - XPUBG Finland Squad FPP ja sieltä sitten Phase 2 kohdasta löytyy joukkoeet jotka tänään finaalissa mukana.
 
Itse käytän ReShadea, ihan sen takia että peli on 10 x miellyttävämpi pelata kun on vähän väriä eikä kaikki ole niin haaleaa ja reunat saa paremman näköisiksi. Lisäksi kun striimaan niin se kuva on myös katsojille paljon parempi.

Se että saako siitä jotain hyötyä, niin en nyt kyllä oikein tiedä. En itse ainakaan mitään etua tuosta ole saanut mielestäni. Jotkut sanoo että viholliset spottaisi paremmin, mutta kyllä se mielestäni on niin marginaalinen etu jos sellaista edes on.
Joo, siis enhän mä lainkaan tiedä mikä vaikutus sillä on.
Olen vain ymmärtänyt että sillä jotkut hakee myös spottaamiseen apua.
Kuten sanoin, Bluehole mukaan sitä saa käyttää joten käyttäkööt. :)

Tuli eilen katseltua tuota turnauksen striimiä. Hyvää settiä. :tup:
 
Kyllä, tähän mennessä tullut pelattua peliä paljolti pitkän erän kautta. En silti omaa riittävää kärsivällisyyttä, kun hyvin usein tulee kuoltua vielä myöhempään alueille saapuvien luoteihin.
Tuossa juuri kuolin Augiin, näitä lienee vain muutama per erä? En ole vielä ikinä ite päässy koittaan. Sama kun yhden kerran AWM ja VSS ollu käsissä.

Kaatuikin peli tuossa ekan kerran, muidenkin mainitsema Bad module.

edit. No nyt löyty M24:kin.
 
Viimeksi muokattu:
Vss löytyy sieltä täältä mistä vain, aug ja awm vain crateista.
 
Moninpelit pitää pelata kaikki herkut täysillä, ilman mitään skriptejä yms.
Osa varmaan pelailee kaikki kuva-asetukset viilattuna eikä ruohonkortta, varjoja yms. ole mukana.
Sama kun yökentissä valoisuus ja kontrasti täysillä yms.
Noi voi olla ihan jees jossain turnaushommissa mutta kun pelataan casuaalisti niin ei ei.
 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Moninpelit pitää pelata kaikki herkut täysillä, ilman mitään skriptejä yms.
Osa varmaan pelailee kaikki kuva-asetukset viilattuna eikä ruohonkortta, varjoja yms. ole mukana.
Sama kun yökentissä valoisuus ja kontrasti täysillä yms.
Noi voi olla ihan jees jossain turnaushommissa mutta kun pelataan casuaalisti niin ei ei.

Näin on. Yhdessä erässä hieman yllätti kun juoksin keskellä niittyä, tuli luotia, menin makuulleen ja oletin olevani ruohon suojissa näkyviltä, mutta luoteja tuli välittömästi tämän jälkeenkin. Tappokamerasta näki että mitään ruohonkorsia ei ollut lähimainkaan minun ympärilläni, vaan makasin tasaisella pinnalla päivän paisteessa, ampujan ollessa melko kaukana pisteestä. Tämän kameran pitäisi kuitenkin näyttää näkymä minun omilla asetuksillani, mitkä ovat täysillä, joten voiko tässä pelissä luottaa noihin ruohikoihin millään tasolla?
 
Näin on. Yhdessä erässä hieman yllätti kun juoksin keskellä niittyä, tuli luotia, menin makuulleen ja oletin olevani ruohon suojissa näkyviltä, mutta luoteja tuli välittömästi tämän jälkeenkin. Tappokamerasta näki että mitään ruohonkorsia ei ollut lähimainkaan minun ympärilläni, vaan makasin tasaisella pinnalla päivän paisteessa, ampujan ollessa melko kaukana pisteestä. Tämän kameran pitäisi kuitenkin näyttää näkymä minun omilla asetuksillani, mitkä ovat täysillä, joten voiko tässä pelissä luottaa noihin ruohikoihin millään tasolla?

No juu kyllähän ne vähän hassusti välillä rendailee ne ruohot ja jos vihu on kovin kaukana ollu nii eihän sillä piirry, mutta ukko piirtyy kyllä. Ja plus aika helppo sinne ruohikkoon on ukko ampua jos näkee mihin se käy makoilee...
 
Näin on. Yhdessä erässä hieman yllätti kun juoksin keskellä niittyä, tuli luotia, menin makuulleen ja oletin olevani ruohon suojissa näkyviltä, mutta luoteja tuli välittömästi tämän jälkeenkin. Tappokamerasta näki että mitään ruohonkorsia ei ollut lähimainkaan minun ympärilläni, vaan makasin tasaisella pinnalla päivän paisteessa, ampujan ollessa melko kaukana pisteestä. Tämän kameran pitäisi kuitenkin näyttää näkymä minun omilla asetuksillani, mitkä ovat täysillä, joten voiko tässä pelissä luottaa noihin ruohikoihin millään tasolla?
Ei ne ruohot kauas rendaannu, ota joskus scope käteen ja katso vaikka.
 
Onkos muilla sellasta että discordin ollessa päällä ni tuntuu että peli ei pyöri ihan niin hyvin kun muuten? Tuntuu että fps on noin 80-100 discordin ollessa päällä ja esim sielä jutellessa samalla. Sitten kun pelaat ilman discordi päällä niin fps pysyy koko ajan yli 100. Paitsi laskemis vaiheessa on alhaisempi. Vaikka pitäs varmaan tommoset fps laskurit piilottaa eikä kiinnittää huomiota noihin,mutta satuinpahan vaan tuossa äsken huomaamaan.
 
Jos jotain tässä pelissä vois teknisesti parantaa, niin hyvä luoja äänet on surkeat. Tulee ihan olo, kuin ei olisi edes yritetty saada mitään suuntaa näille.
 
Jos jotain tässä pelissä vois teknisesti parantaa, niin hyvä luoja äänet on surkeat. Tulee ihan olo, kuin ei olisi edes yritetty saada mitään suuntaa näille.
Se että ne on toteutettu erillälailla kuin muissa peleissä, ei tarkoita sitä että ne on toteutettu huonosti. Toisinsanoen äänimaailma on suuntien suhteen kohtuu realistinen, mutta totuttelua vaatii.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 380
Viestejä
4 968 340
Jäsenet
79 780
Uusin jäsen
jeppe91

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom