Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Kyllä, tähän mennessä tullut pelattua peliä paljolti pitkän erän kautta. En silti omaa riittävää kärsivällisyyttä, kun hyvin usein tulee kuoltua vielä myöhempään alueille saapuvien luoteihin.
Tuossa juuri kuolin Augiin, näitä lienee vain muutama per erä? En ole vielä ikinä ite päässy koittaan. Sama kun yhden kerran AWM ja VSS ollu käsissä.

Kaatuikin peli tuossa ekan kerran, muidenkin mainitsema Bad module.

edit. No nyt löyty M24:kin.
 
Viimeksi muokattu:
Vss löytyy sieltä täältä mistä vain, aug ja awm vain crateista.
 
Moninpelit pitää pelata kaikki herkut täysillä, ilman mitään skriptejä yms.
Osa varmaan pelailee kaikki kuva-asetukset viilattuna eikä ruohonkortta, varjoja yms. ole mukana.
Sama kun yökentissä valoisuus ja kontrasti täysillä yms.
Noi voi olla ihan jees jossain turnaushommissa mutta kun pelataan casuaalisti niin ei ei.
 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Moninpelit pitää pelata kaikki herkut täysillä, ilman mitään skriptejä yms.
Osa varmaan pelailee kaikki kuva-asetukset viilattuna eikä ruohonkortta, varjoja yms. ole mukana.
Sama kun yökentissä valoisuus ja kontrasti täysillä yms.
Noi voi olla ihan jees jossain turnaushommissa mutta kun pelataan casuaalisti niin ei ei.

Näin on. Yhdessä erässä hieman yllätti kun juoksin keskellä niittyä, tuli luotia, menin makuulleen ja oletin olevani ruohon suojissa näkyviltä, mutta luoteja tuli välittömästi tämän jälkeenkin. Tappokamerasta näki että mitään ruohonkorsia ei ollut lähimainkaan minun ympärilläni, vaan makasin tasaisella pinnalla päivän paisteessa, ampujan ollessa melko kaukana pisteestä. Tämän kameran pitäisi kuitenkin näyttää näkymä minun omilla asetuksillani, mitkä ovat täysillä, joten voiko tässä pelissä luottaa noihin ruohikoihin millään tasolla?
 
Näin on. Yhdessä erässä hieman yllätti kun juoksin keskellä niittyä, tuli luotia, menin makuulleen ja oletin olevani ruohon suojissa näkyviltä, mutta luoteja tuli välittömästi tämän jälkeenkin. Tappokamerasta näki että mitään ruohonkorsia ei ollut lähimainkaan minun ympärilläni, vaan makasin tasaisella pinnalla päivän paisteessa, ampujan ollessa melko kaukana pisteestä. Tämän kameran pitäisi kuitenkin näyttää näkymä minun omilla asetuksillani, mitkä ovat täysillä, joten voiko tässä pelissä luottaa noihin ruohikoihin millään tasolla?

No juu kyllähän ne vähän hassusti välillä rendailee ne ruohot ja jos vihu on kovin kaukana ollu nii eihän sillä piirry, mutta ukko piirtyy kyllä. Ja plus aika helppo sinne ruohikkoon on ukko ampua jos näkee mihin se käy makoilee...
 
Näin on. Yhdessä erässä hieman yllätti kun juoksin keskellä niittyä, tuli luotia, menin makuulleen ja oletin olevani ruohon suojissa näkyviltä, mutta luoteja tuli välittömästi tämän jälkeenkin. Tappokamerasta näki että mitään ruohonkorsia ei ollut lähimainkaan minun ympärilläni, vaan makasin tasaisella pinnalla päivän paisteessa, ampujan ollessa melko kaukana pisteestä. Tämän kameran pitäisi kuitenkin näyttää näkymä minun omilla asetuksillani, mitkä ovat täysillä, joten voiko tässä pelissä luottaa noihin ruohikoihin millään tasolla?
Ei ne ruohot kauas rendaannu, ota joskus scope käteen ja katso vaikka.
 
Onkos muilla sellasta että discordin ollessa päällä ni tuntuu että peli ei pyöri ihan niin hyvin kun muuten? Tuntuu että fps on noin 80-100 discordin ollessa päällä ja esim sielä jutellessa samalla. Sitten kun pelaat ilman discordi päällä niin fps pysyy koko ajan yli 100. Paitsi laskemis vaiheessa on alhaisempi. Vaikka pitäs varmaan tommoset fps laskurit piilottaa eikä kiinnittää huomiota noihin,mutta satuinpahan vaan tuossa äsken huomaamaan.
 
Jos jotain tässä pelissä vois teknisesti parantaa, niin hyvä luoja äänet on surkeat. Tulee ihan olo, kuin ei olisi edes yritetty saada mitään suuntaa näille.
 
Jos jotain tässä pelissä vois teknisesti parantaa, niin hyvä luoja äänet on surkeat. Tulee ihan olo, kuin ei olisi edes yritetty saada mitään suuntaa näille.
Se että ne on toteutettu erillälailla kuin muissa peleissä, ei tarkoita sitä että ne on toteutettu huonosti. Toisinsanoen äänimaailma on suuntien suhteen kohtuu realistinen, mutta totuttelua vaatii.
 
Paskammarjat mitään totuttelua vaadi, vaan äänimoottori on totaalisen rikki. En ole ennen peleissä kokenut vastaavaa, että äänet katoavat kanavaa vaihdettaessa.

Pelaan suosiolla Spotify päällä tätä nykyään: on psyykeelle kevyempää kuolla sen takia, että musiikki sattui peittämään askeläänet, kuin olla ympäriinsä hyppivien äänten sekoitettavana. Silloin, kun peli viitsii niitä askelääniä lähellä edes soittaa.
 
Paskammarjat mitään totuttelua vaadi, vaan äänimoottori on totaalisen rikki. En ole ennen peleissä kokenut vastaavaa, että äänet katoavat kanavaa vaihdettaessa.

Pelaan suosiolla Spotify päällä tätä nykyään: on psyykeelle kevyempää kuolla sen takia, että musiikki sattui peittämään askeläänet, kuin olla ympäriinsä hyppivien äänten sekoitettavana. Silloin, kun peli viitsii niitä askelääniä lähellä edes soittaa.
Kertaakaan ollut mitään ongelmia äänien kanssa.
 
Paskammarjat mitään totuttelua vaadi, vaan äänimoottori on totaalisen rikki. En ole ennen peleissä kokenut vastaavaa, että äänet katoavat kanavaa vaihdettaessa.

Pelaan suosiolla Spotify päällä tätä nykyään: on psyykeelle kevyempää kuolla sen takia, että musiikki sattui peittämään askeläänet, kuin olla ympäriinsä hyppivien äänten sekoitettavana. Silloin, kun peli viitsii niitä askelääniä lähellä edes soittaa.
Itsellä samaa. Aseiden äänet kuulee melko hyvin, kun osaa vaan suodattaa luodin äänen pois sotkemasta. Askelien äänet jää välillä toistumatta, ja jos kuuluvat, niin suuntaa on todella vaikea hahmottaa.
 
Ainakin lähiaikoina itelle ja muutamalle frendille käyny myös niin, että omat askeleet (?) tulee tuplana, ja kuulostaa kun joku juoksi sun vierellä. Käännyt - ei mitään lähelläkään.
Joten ei, äänet ei toimi niinkun pitää.
 
Omat askeleet on muutaman kerran tullut lähiaikoina tuplana, kuulostaa siltä kuin joku liikkuisi lähellä takavasemmalla. Muissa äänissä en ole huomannut juurikaan valittamista(600+ tuntia). Onkohan teillä ihan kaikki tekniikan puolella kunnossa?
 
Öö. Osaiskos joku neuvoa tälläisessä ongelmassa että tänään yllättäen steamin over lay ei toimi pelissä. Eli kun painaa alt+tab niin ei tapahdu mitään. Ja steam over lay on päällä steamin asetuksista. Ja on myös päälä pelikohtaisesta asetuksesta.
 
Omat askeleet on muutaman kerran tullut lähiaikoina tuplana, kuulostaa siltä kuin joku liikkuisi lähellä takavasemmalla. Muissa äänissä en ole huomannut juurikaan valittamista(600+ tuntia). Onkohan teillä ihan kaikki tekniikan puolella kunnossa?
No onko vinkkejä? Ulkoinen Dac käytössä.. Dolbyn asetuksista surround pois päältä..
 
No onko vinkkejä? Ulkoinen Dac käytössä.. Dolbyn asetuksista surround pois päältä..

Noi tupla askeleet mitä voi tapahtua esim on lagista/servuista kiinni.
Jos et kuule mistä päin ammutaan niin sit et ole tottunut miten äänet toimii PUBGissa tai sulla on jotkut 7.1 kuulokkeet tjsp, ainoastaan stereoilla toimii.
 
Noi tupla askeleet mitä voi tapahtua esim on lagista/servuista kiinni.
Jos et kuule mistä päin ammutaan niin sit et ole tottunut miten äänet toimii PUBGissa tai sulla on jotkut 7.1 kuulokkeet tjsp, ainoastaan stereoilla toimii.
Juur aikaisemmassa viestissä kerroinkin, että ongelmana on vain askeleet. Luureina Sennheiser HD650, eli ei 7.1 luurit. Kiitos selvennyksestä. Eu servut kuitenkin suomalaiselle paras vaihtoehto?
 
Itse kyllä erotan hyvin selvästi tässä askelten ja laukausten suunnat ja muutenkin äänimaailma on mielestäni erittäin dynaaminen ja hyvin tehty. Mielipiteitä on monia. Pitäisi päästä vertaamaan jonkun toisen koneella onko eroja eri laitteiden kesken, voihan olla että jollain toisella äänikortilla äänet bugaa.
 
Ainoa mikä omasta mielestä äänissä kusee on talojen sisällä kuuluvat äänet. Aivan mahdoton erottaa onko joku ylä- vai alapuolella. Ja se että kun hiivit kyykyssä, kuulet kohtuuttoman suuret äänet itse siitä ja toinen pelaaja käytännössä ei kuule mitään.

Haamuaskeliakin on tullut viime aikoina useasti. Kaverilla meni ihan vati jumiin kun sen ympärillä "juoksee joku" ja oltiin aakealla aavikolla :lol:

Itselläkin oli aluksi vaikeuksia erottaa luodin viuhahdusta/iskemää laukauksesta. Kun ne oppii erottamaan niin peli helpottuu huomattavasti.
 
Joo nuo haamu askeleet on kyllä varsinkin solossa ahdistavia :D. Ja muutenkin ite oon vähä huono hahmottamaan välillä noita askelia, aseiden äänet on helpompia mulle.
 
Itsellä FX Audio DAC-X6 ja Beyerdynamicin Tesla T1 setti. Ennen oli FiiO Olympus 2 e10k + Fideliot. Nykyinen setti aivan perseestä pelata tätä peliä, äänet kuuluu suoraan vasemmalta tai oikealta vaikka vihulainen joko edessä tai takana ja muutenkaan askelten voimakkuudesta hyvin vaikea päätellä kuinka lähellä tai kaukana vihulainen on. Kaikki kulkuneuvojen äänet yms kuulee todella huonosti. Esimerkkinä pelattiin Squadissa, muut äijät sanoo chätisssa auto suunnassa x ja ilmeisesti ajo suoraan meitä päin, minä kuulin auton vasta 1-2sekuntia sen jälkeen kun muut olivat siitä kertoneet. Ei sillä, ei tuo FiiO + Fideliotkaan mikään paras ollut, mutta selvästi parempi. Muissa peleissä ei vastaavia ongelmia ole ollut. Mutta musiikkia kyllä mielellään näillä kuuntelee, ei siinä :tup:
Tilasin Kompletista nuo Siberiat niin katsoo jos niillä saisi tuosta pelistä taas fiksumman pelata.
 
Sehän tässä onkin jännää, että pelatessa askelten äänet miten sattuu, mutta jos olen tippunut, ja spectatessa, niin osaan neuvoa kavereille äänten suuntimat todella tarkasti :confused:
 
Itellä myös kaikkein häiritsevintä kun ylä, ala ja saman kerroksen äänet on ihan samat (no ok on se jotenkin ihan minimisti eri kuulonen mutta mistäs sen erotat kun ei voi verrata)
Jos olet jossain 5 kerroksisen talon 3 kerroksessa ja kuuluu askelia niin ihan hirveätä pelata kun kuulostaa et se vihu on omassa kerroksessa koko ajan, saa aina arvailla et onkohan se tuossa nurkan takana nyt oikeasti vai vieläkin eri kerroksessa.
 


Ei mitään käryä että oliko tämä bugi, vai mitä helvettiä tässä tapahtuu. Kuvaa Deathcamista, itse oltiin Georgipolin reunalla.

Edit. väärä video :D
 
Huh, onneks itellä ollut tuuria ettei tuota esiinny. Kerran joskus 2-3 viikkoa sitten taisi tapahtua.
Sille ei nimittäin ole tiedossa korjausta tällä hetkellä, ja asiaa tutkitaan.
Eihän se vaan voisi olla Meltdown päivitys joka sen teki?

 
Realismi on pääsääntöisesti paska lähtökohta pelisuunnittelussa. Jos suurella osalla pelaajakunnasta on vaikeuksia hahmottaa PUBGissa mistä äänet kuuluu, mutta muissa peleissä ei, niin vika on PUBGissa eikä niissä muissa peleissä.
 
En nyt sikäli tiedä onko niin huono asia että on vähän oppimiskäyrää eikä kaikki heti ole Shroudeja. Toisaalta myös noi ongelmat voi monella johtua raudasta/asetuksista.
 
Samaa mieltä että vika on PUBGissa.
Itsellä ei siis ole lainkaan ongelmia, ja mielestäni varsin hyvin suunnat kuulen.

Lähinnä kiinnostaa mikä taustalla on ongelma.
Tuntuu siltä että on hardware/software kombinaatioita missä homma kusee. Sehän on jo tiedossa ettei pelin ulkopuolisia surround systeemejä kannata pitää päällä. Silti on jengiä ketkä ainakin sanoo ettei ole surroundeja missään päällä, ja silti suuntia ei kuule oikein. Eli jotain muutakin häikkää on.

Mun mielestä toi kuulostaa siltä että hommia tehdään pelissä jotenkin väärin.
Eihän se nyt voi olla oikein että jengin pitää muista peleistä poiketen säätää systeemejä että tässä kuuluu positional audio oikein.
Tosin ei tämä ole eka peli missä ei suositella ulkopuolista surroundia käytettävän.

En nyt sikäli tiedä onko niin huono asia että on vähän oppimiskäyrää eikä kaikki heti ole Shroudeja. Toisaalta myös noi ongelmat voi monella johtua raudasta/asetuksista.
Ainakin itse puhun nimenomaan ongelmista. Osa kun mielestäni kuitenkin sanoo ettei ne kuulu oikein.
Se on sitten eri asia onko joka tapauksessa kyse koneen ongelmasta sitten kuitenkaan.

En mä ainakaan koe että pelin äänien suuntien kuuleminen on mitenkään vaikeampaa kuin muissa peleissä.
 
Askeläänet tuossa on kyllä ongelmallisia ja jonkunlainen erottelu ylhäältä vs alhaalta vs samasta kerroksesta tuleviin ääniin voisi olla paikallaan. Vaikka keinotekoisestikin niin sitten oppisi kuulemaan suunnan paremmin. Tuo ohi juoksevan vihollisen askeläänen taukoaminen hetkeksi oli ainakin jossain vaiheessa bugina, mutta en tiedä onko sitä korjattu. Jokatapauksessa aivan perus integroidulla äänikortilla ja perus peliheadsetillä mallia turtle beach olen aivan onnistuneesti enimmäkseen pelannut.

Kokonaisuudessaanhan tuo peli on raakile vielä.
 
Suurin ongelma tässä pelissä on se ettei se toimi toistettavasti. Äänet toimivat välillä ja välillä kusevat. Välillä osuu aseella sinne mihin tähtää ja välillä menee läpi.
 
Kerran on selkeästi äänet bugineet, kun mulla kuului koko matsin "kaukainen buggyn ääni" ja muilla ei, korjaantui seuraavaan matsiin.

Läheltä jos joku ampuu on vaikea kuulla suuntia välillä, jos kauempaa niin yleensä saa summittaisen suunnan haarukoitua.

Pari kertaa on ohi ajavan auton äänet loppuneet kuin seinään vaikka auto on jatkanu matkaa.

Kerrostaloissa ei ole paljon tullut hengailtua mutta ei siellä kyllä muuta erota kuin että joku siellä juoksee.

Pääosin ihan ok äänet, ärsyttävät välillä tosin. Vaikea omilla pelimäärillä sanoa onko pelin vai allekirjoittaneen paskuutta.
 
Itellä myös kaikkein häiritsevintä kun ylä, ala ja saman kerroksen äänet on ihan samat (no ok on se jotenkin ihan minimisti eri kuulonen mutta mistäs sen erotat kun ei voi verrata)
Jos olet jossain 5 kerroksisen talon 3 kerroksessa ja kuuluu askelia niin ihan hirveätä pelata kun kuulostaa et se vihu on omassa kerroksessa koko ajan, saa aina arvailla et onkohan se tuossa nurkan takana nyt oikeasti vai vieläkin eri kerroksessa.
WTF? Askeleiden ääni on selvästi kumisevampi yläkerrassa.

No okei, en ole 100varma miten se toimii useampi kerroksisissa kerrostaloissa, mutta 2-kerroksisissa asuintaloissa eron kuulee helposti. Tämä pitää kyllä testata ihan testaamalla kun niihin isoihin kerrostaloihin tulee mentyä nykypäivänä niin harvoin.
 
Äänissä on jotain bugaamista kyllä esiintynyt nyt viime aikoina. Paljon käy esimerkiksi eilisen tyylisiä tapauksia, kun kaveri sanoi heittäneensä juuri kranaatin, ja kysyi "kuulittekste ton?" ja kumpikaan meistä (3-man squad siis) ei räjähdystä kuullut, vaikka oltiin 50 metrin sisällä kaverista molemmat. Vastaavia tilanteita on siis sitten nuo autot ja muut, jotenkin osa äänilähteistä välillä puuttuu kokonaan tai ne alkavat myöhään tms. Luotien ja laukauksien äänissä ei ole mielestäni mitään vikaa.

Epäilen itse, että liittyy jotenkin siihen päivitykseen, joka optimoi pelaajien kesken lähetettävää dataa. Tarkoitushan oli siis vähentää datan määrää kaukausilta pelaajilta, mutta epäilen, että tuossa on jotain häikkää, jonka takia sitä dataa jää lähettämättä myös "oikeissakin" tilanteissa. Tämä toki täyttä mutua, mutta oli sen patchin aikaan ainakin videoita, jossa huomattiin, että esimerkiksi kaukaa ammutut luodit eivät välttämättä joillekin pelaajille näy eikä kuulu, vaikka toinen pelaaja, joka on parinkymmenen metrin päässä, ne kyllä kuulee ja näkee.
 
Huh, onneks itellä ollut tuuria ettei tuota esiinny. Kerran joskus 2-3 viikkoa sitten taisi tapahtua.
Sille ei nimittäin ole tiedossa korjausta tällä hetkellä, ja asiaa tutkitaan.
Eihän se vaan voisi olla Meltdown päivitys joka sen teki?


Itselläkin ilmeni tätä kyseistä kaatuilua test serverillä aikanaan kun uusi kartta julkaistiin. Nykyäänkin pomppaa välillä tämä "bad_module_info.." -crash ikkuna, mutta jos ei paina sitä sulje ohjelma -nappia niin peliä voi jatkaa ihan normaalisti. :D
 
WTF? Askeleiden ääni on selvästi kumisevampi yläkerrassa.

No okei, en ole 100varma miten se toimii useampi kerroksisissa kerrostaloissa, mutta 2-kerroksisissa asuintaloissa eron kuulee helposti. Tämä pitää kyllä testata ihan testaamalla kun niihin isoihin kerrostaloihin tulee mentyä nykypäivänä niin harvoin.

En ole varma mutta kyllä se joskus on aika helppoa kuulla että joku on yläkerrassa, rajoittuisiko vain 2 kerroksisiin taloihin, en tiedä.
Vai voisko olla myös se että jos kengät jalassa juoksee niin sen äänen kuulee selvästi mut jos paljain jaloin niin ero on kyllä aika mitätön.
Luulen että ne äänet ei toimi ihan niin hyvin sama kerros vs alakerta, kuulostaa liian lähelle samalta.

Olis pitänyt ottaa viimeksi videoo siitä kun olin siellä isossa kerrostalossa ja ihan legit 100% samalta kuulosti vihun askeleet missä lie kerroksessa se oli, joka kerran kun tuli askeleet lähelle niin olin valmis ampumaan nurkalta mutta ei sieltä ketään tullut.

Niin ja pelitunteja on kertynyt 800h että kyllä luulisin tietävän pelin äänet.
 
Jahas, testaavat nyt Miramariin muutoksia.
Ihan hyvä toi että vähän enemmän jotain hökkeliä yms. aavikolle. Plus toi offroad routes on ihan jees, tuossa kartassa tulee kyllä hyvällä prosentilla heitettyä auto katolleen. :D



World
  • Miramar improvements
    • Added more buildings and cover across the map to improve the engagement experience
    • Added more off-road routes for easier vehicle navigation
    • Upgraded the item spawn level of certain areas for loot balancing (some areas will spawn better loot)
Replay
  • The replay system has now been updated to a newer version and past replay files cannot be played anymore
Bug fixes
  • Fixed the issue where heal and boost items could be used underwater
  • Fixed the issue where characters would get stuck in certain areas on Miramar
  • Fixed the issue where wall textures on some Miramar buildings were not displaying correctly
  • Fixed the issue where certain buildings near by Hacienda del Patron were not displaying correctly
Ennen kun toi tulee liveen, kantsii varmaan ottaa videon muodossa talteen nykyisiä lukittuja replaytä. Siis, jos on jotain replay sattunut lukitsemaan... itsellä taitaa pari olla missä erityisen mielenkiintoiset voitot tms.
Oletettavasti live buildissäkään ei sitten enää vanhat replay:t toimi.
 
Onhan se noiden äänien ja kaiken muunkin puolesta selvää, että peli on mielekäs konsepti, jonka perään ei ole saatu tiimiä, joka olisi kovin kokenut pelien työstämisen parissa. Tällöin tekninen puoli ontuu pahasti. Suunnitella osataan, mutta teknistä osaamista kaivattaisiin nyt kaikista eniten. Esimerkkinä lautapelejä tehdessä pelkällä suunnittelulla pärjää hyvin pitkälle, mutta videopeleissä ei.

Lisäksi hämmästyttää noiden päivitysten vähäiset korjaukset, mitkä ovat muutenkin varsin triviaaleja. Ilmeisesti odottavat vain sitä Unreal Enginen päivitystä valmiiksi, jolla oikeat ongelmat saataisiin pois, sillä nuo ääniongelmatkin saattavat liittyä viiveeseen. Hyvä silti että korjaavat mitä tahansa ongelmia.
 
Oonkin tuumannut useamman kerran että Miramarissa itsellä ärsyttää kun ne hökkelikylät on olleet täysin turhia. Jospa tuo vähän helpottaisi sitä.
 
Hieman haastavaa löytää tähän peliin pitkäjänteisiä tiimikavereita. Yksi pelisessio kestää kauan ja kunnon gearin loottaaminen voi olla puuduttavaa. Seurauksena enemmistö tuntuu hakevan rähinäpelejä, ja jos jossain kuuluu ammuskelua, niin porukka haluaa lähteä sotimaan. Sitten tiimistä kuolee yksi heti kättelyssä, niin joku jamppa lmoittaa tyynesti, että tehkääs pojat itsemurha nopeasti, että päästään uusintakierrokselle. Siihen kun vastaa, että sori pelaan tämän loppuun, niin tunnelma viilenee mukavasti.
 
Hieman haastavaa löytää tähän peliin pitkäjänteisiä tiimikavereita. Yksi pelisessio kestää kauan ja kunnon gearin loottaaminen voi olla puuduttavaa. Seurauksena enemmistö tuntuu hakevan rähinäpelejä, ja jos jossain kuuluu ammuskelua, niin porukka haluaa lähteä sotimaan. Sitten tiimistä kuolee yksi heti kättelyssä, niin joku jamppa lmoittaa tyynesti, että tehkääs pojat itsemurha nopeasti, että päästään uusintakierrokselle. Siihen kun vastaa, että sori pelaan tämän loppuun, niin tunnelma viilenee mukavasti.

Ei kuullosta siltä että pelaisit ainakaan io-tech discordissa, oletkos sieltä kokeillut löytää peliseuraa?
 


TL;DW:
- Eri kerroksissa juoksevan vihollisen askeleet kuulostaa selvästi erilaisilta.
- Pelaajan edessä vasemmalta oikealle (ja toisinpäin) juoksevan vihollisen äänet katoavat tietyssä kohtaa kokonaan. Tämä on bugi joka tapahtunee vain stereolla. Itse en ole tuota huomannut koskaan 5.1 kaiuttimilla.
 


TL;DW:
- Eri kerroksissa juoksevan vihollisen askeleet kuulostaa selvästi erilaisilta.
- Pelaajan edessä vasemmalta oikealle (ja toisinpäin) juoksevan vihollisen äänet katoavat tietyssä kohtaa kokonaan. Tämä on bugi joka tapahtunee vain stereolla. Itse en ole tuota huomannut koskaan 5.1 kaiuttimilla.


Joo tuolta sen pitäisi normaalisti kuulostaa mutta eivätpä testanneet ääniä kun vihu on alakerrassa sinuun nähden.
 
Kyl minä ainakin lähes aina tiedän mistä suunnasta laukaukset tulee. Joskus se vaatii muutaman laukauksen, ennenkuin osaan paikantaa tarkan suunnan.

Äänien kanssa on ollut jänniä bugeja, haamu askeleet, äänetön buggy ja oma lemppari on, kun paiskaa kranaatin ikkunasta sisään ja sitten räjähtäessä se tappaa korvat.
 
Öö. Osaiskos joku neuvoa tälläisessä ongelmassa että tänään yllättäen steamin over lay ei toimi pelissä. Eli kun painaa alt+tab niin ei tapahdu mitään. Ja steam over lay on päällä steamin asetuksista. Ja on myös päälä pelikohtaisesta asetuksesta.

Tähän lisäten että välillä se overlay toimii jonkun aikaan. mutta huomasin että sillon kun se toimii niin steami käynnistää sen overlayn uudestaan pelin ollessa päällä. Eli vaikka olis pelannut tunnin ajan niin välillä ala kulmaan tulee steamilta se ilmoitus että ole yhteydessä ystäviisiin yms. Vai mikä siinä lukeekaan. Ja sillon kun painaa shift+tab niin lukeekin yllättäen että 0minuuttia tällä pelikerralla. Vaikka olisikin pelannut pitempään. Muitten pelien kohdalla tätä ongelmaa ei ole.
 
Onko tähän aikaan useinkin servut too busy?
Nyt ei tunnu pääsevän pelaamaan millään ilveellä, vaikka jokusen aikaa yritin reconnectia hakata.
Luultavasti login servut on globaaleja, mietin onko joku peak Aasiassa tms.
Toki voi olla vaan random ongelma tällä hetkellä.
 
Tähän lisäten että välillä se overlay toimii jonkun aikaan. mutta huomasin että sillon kun se toimii niin steami käynnistää sen overlayn uudestaan pelin ollessa päällä. Eli vaikka olis pelannut tunnin ajan niin välillä ala kulmaan tulee steamilta se ilmoitus että ole yhteydessä ystäviisiin yms. Vai mikä siinä lukeekaan. Ja sillon kun painaa shift+tab niin lukeekin yllättäen että 0minuuttia tällä pelikerralla. Vaikka olisikin pelannut pitempään. Muitten pelien kohdalla tätä ongelmaa ei ole.

Käytätkö RivaTuneria samalla?

RivaTuner ainakin itsellä teki tuon että ei toiminut steam overlay.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 311
Viestejä
4 490 714
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom