Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 772
Aiheuttaako muilla nvidian shadow play kohokohtien tallentaminen fps droppeja? Jos mulla on nvidian nauhoitus päällä niin kartan tai inventaarion aukaseminen joskus tiputtaa fps tuolta 60-80 missä sattuu olemaankaan alle 20 hetkellisesti ja saattaa ihan jumia paikoilleen. Pelaan tolla profiilin koneella ja pubgin asetukset on pääosin very low, resoluutio 1080p ja screen scale 100. Alkaako vaan raudasta loppuun tehot? Resoluutiota pienentämällä fps kyllä nousee ja "lagipiikit" vähenee, mutta pelistä ei saa kyllä mitään selvää 720p resolla :dead:.
Joo, tätä ongelmaa minulla oli paljon vielä joulukuussa betassa ja nimenomaan silloin kun ShadowPlay oli GeForce Experiencestä enabloitu, Highlightsit eivät vaikuttaneet. Tarkemmin sanottuna minulla jäätyi peli sekunniksi jos yritin luutata inventaarion kautta, ja jopa silloin jos juoksin tavaroiden yli inventaario auki. Sillä hetkellä kun maassa olevat tavarat näkyivät peli jäätyi 1-2s ja kaikki napit mitä olin painanut jäivät pohjaan.

Nykyään tuota sattuu harvoin, mutta monesti silloin jos vaihdan paikkaa 1km jonnekin suuntaan.

Joku kertoi io-techin discordin puolella että disabloimalla Shader Cachen Nvidian asetuksista katoisi mikroshutterointi, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilla tarpeeksi toimiko se tähän ongelmaan.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
On hyvä uudistus tuo että nyt ennen peliä se spawnaa porukka eri paikkoihin ympäri mappia. Ja varsinkii että aseet poistettu Erangelista. Eipähän tarvii alottaa peliä nuoli päässä. Ärsyttävä bugi oli se.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
On hyvä uudistus tuo että nyt ennen peliä se spawnaa porukka eri paikkoihin ympäri mappia. Ja varsinkii että aseet poistettu Erangelista. Eipähän tarvii alottaa peliä nuoli päässä. Ärsyttävä bugi oli se.
Joo, on hyvä muutos.

Aiheutti vaan ihan vähän hämmennystä kun Erangelissa spawnas random halliin. Hallista vedetty vaan ovet ja ikkunat säppiin. :D
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Vieläkin tuntuu tuo Matchmaking ihan vitsiltä. Välillä tulee vastaan sellaista yhtä surkeaa ampujaa kuin itse, mutta sitten palautuu taas maan pinnalle kun joku CS-jeesus vetäisee sarjalla heduja 100 metrin päästä ja kuolema korjaa ennen kuin ehtii kunnolla edes pelästyä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 668
Tuntuu aivan kauhealta pelata tätä kun on pelannu taas enemmän csgo:ta. Alkuhuumassa taisi olla ylipositiivinen asenne tätä peliä kohtaan, mutta on se myönnettävä, että tämä on täysin keskeneräinen peli. Servuille ei pääse, lobbyt bugaa, kudit ei rekisteröidy, nettikoodi paskaa, liikkuminen paskaa, vaulting ei toimi kunnolla jne. Ei pitäisi pelata kunnolla toimivia pelejä ja paskasti tehtyjä pelejä sekaisin...
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
511
Tuntuu aivan kauhealta pelata tätä kun on pelannu taas enemmän csgo:ta. Alkuhuumassa taisi olla ylipositiivinen asenne tätä peliä kohtaan, mutta on se myönnettävä, että tämä on täysin keskeneräinen peli. Servuille ei pääse, lobbyt bugaa, kudit ei rekisteröidy, nettikoodi paskaa, liikkuminen paskaa, vaulting ei toimi kunnolla jne. Ei pitäisi pelata kunnolla toimivia pelejä ja paskasti tehtyjä pelejä sekaisin...
Joo, mie kävin pitkästä aikaa bäfä4:sta pellaamassa ja olihan se hämmentävä pelata peliä joka toimii ko junan vessa. Tuntu seuraava peli pubgia aika hirveältä. Mutta niin sitä vain aina eksyy tämän pariin takasin vaikka teknisesti peli on mitä on.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 772
Match making taitaa olla aika löyhä kun pelin pitäisi löytää 100 tyyppiä jotka painavat Ready samalla minuutilla. Oman kokemuksen mukaan jaottelu olisi vain vasta-alkajat ja "yli 10h pelanneet", mutta mistäpä näistä tietää.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Jos on 1+ miljoonaa pelaajaa linjoilla niin kyllä siihen mahtuisi vähän tarkempaakin matchmakingia. Omasta mielestä paras jaottelu olisi keskimääräiset tapot per peli.
 

namke

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
446
Tuntuu aivan kauhealta pelata tätä kun on pelannu taas enemmän csgo:ta. Alkuhuumassa taisi olla ylipositiivinen asenne tätä peliä kohtaan, mutta on se myönnettävä, että tämä on täysin keskeneräinen peli. Servuille ei pääse, lobbyt bugaa, kudit ei rekisteröidy, nettikoodi paskaa, liikkuminen paskaa, vaulting ei toimi kunnolla jne. Ei pitäisi pelata kunnolla toimivia pelejä ja paskasti tehtyjä pelejä sekaisin...
Csgo toki edelleenkin paska peli. Hitboxit surkeita, kudit ei rekisteröidy jne. Itse lopettanut lähes täysin csgo:n pelaamisen pubg:in jälkeen.

Eniten harmittaa vaulting, ja se kun kuolee seinän takana. Sama ongelma oli BF3. Death cam myös aika huonosti toimiva.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Tuntuu aivan kauhealta pelata tätä kun on pelannu taas enemmän csgo:ta. Alkuhuumassa taisi olla ylipositiivinen asenne tätä peliä kohtaan, mutta on se myönnettävä, että tämä on täysin keskeneräinen peli. Servuille ei pääse, lobbyt bugaa, kudit ei rekisteröidy, nettikoodi paskaa, liikkuminen paskaa, vaulting ei toimi kunnolla jne. Ei pitäisi pelata kunnolla toimivia pelejä ja paskasti tehtyjä pelejä sekaisin...
1.0 eSports ready!
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
156
Joo, tätä ongelmaa minulla oli paljon vielä joulukuussa betassa ja nimenomaan silloin kun ShadowPlay oli GeForce Experiencestä enabloitu, Highlightsit eivät vaikuttaneet. Tarkemmin sanottuna minulla jäätyi peli sekunniksi jos yritin luutata inventaarion kautta, ja jopa silloin jos juoksin tavaroiden yli inventaario auki. Sillä hetkellä kun maassa olevat tavarat näkyivät peli jäätyi 1-2s ja kaikki napit mitä olin painanut jäivät pohjaan.

Nykyään tuota sattuu harvoin, mutta monesti silloin jos vaihdan paikkaa 1km jonnekin suuntaan.

Joku kertoi io-techin discordin puolella että disabloimalla Shader Cachen Nvidian asetuksista katoisi mikroshutterointi, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilla tarpeeksi toimiko se tähän ongelmaan.
Tuo ainakin tuntui vähentävän nuita jäätymisiä. Kokonaan ne ei loppunut, mutta voihan osa jäätymisistä olla ihan servereistäkin johtuvia.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 304
Tänään klo 17 alkaen on sitten PUBG Finland järjestämä turnaus, jossa taitaa pelata täältä foorumiltakin tuttuja hahmoja. Pelit alkaa klo 17 ja ne striimataan Twitchiin kanavalle XPulZ_Gaming.

Pelien casterina / selostajana toimii allekirjoittnyt by Your Truly, eli vaihdikasta hyvää settiä pitäisi olla tiedossa.

Turnajaussivu löytyy täältä: XPulZ - match - XPUBG Finland Squad FPP

Klo 17 siis alkaa lohko A pelit ja klo 19 lohko B pelit. Huomenna sunnuntaina on sitten finaalit klo 17 alkaen. Tänään lohkovaiheessa kumpikin lohko pelaa molemmat mapit ja näiden perusteella sitten karsitaan tiimit finaaliin, jossa pelataan 2x Erangel ja 1 x Miramar.

Tervetuloa seuraamaan!
 

Sande_

white male
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
327
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

Kyllä tuosta voi jo reporttaa, edes spectator-moden bugisuus ei tuota selitä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
891
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

Ei tuo mikään mahoton ole, AUGissa panokset menee suoraan ylöspäin niin tuommosia sarjoja voi ampua tarkasti ihan hyvin kunhan vetää hiirtä alas.

Mutta koska tämä on TPP niin onhan siinä iso mahis et koodaa, mut silti ei tuo mikään 100% koodari ole.
 

MBC

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
45
Kyllä tämä on vaan hankala peli. Takana noin 350h ja tuntuu, että edelleen kaikki on itseä parempia. Kanaa tullut noin 20x, mutta viime aikoina erittäin harvoin. Koittanut reshadella ym. säätää kuvaa, mutta silti edelleen erittäin hankalaa erottaa vihollista maastosta ja mikäli sen jollain tavoin erotan, niin pitää tarkkaan harkita että osunko jos yritän ampua.. Yleensä tällainen tilanne päättyy siihen, että saan 50-90% dmg viholliseen ja viimeistä osumaa hakiessa kuolen itse..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 502
Ei tuo mikään mahoton ole, AUGissa panokset menee suoraan ylöspäin niin tuommosia sarjoja voi ampua tarkasti ihan hyvin kunhan vetää hiirtä alas.

Mutta koska tämä on TPP niin onhan siinä iso mahis et koodaa, mut silti ei tuo mikään 100% koodari ole.
Grozallahan tuo tuon ADS täyssarjan vetää. AUGilla sitten lonkalla perältä. Joko pirusti taitoa&tuuria, että sai nuo sarjat osumaan noin tehokkaasti tai sitten hakkeri. Tuo spectate itsessään taas on sen verran buginen, että sen perusteella tuosta rekyylin poissaolosta ei hirveästi uskalla sanoa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Ei tuo mikään mahoton ole, AUGissa panokset menee suoraan ylöspäin niin tuommosia sarjoja voi ampua tarkasti ihan hyvin kunhan vetää hiirtä alas.

Mutta koska tämä on TPP niin onhan siinä iso mahis et koodaa, mut silti ei tuo mikään 100% koodari ole.
Tää kyllä muuten kiteyttää tän kissanpaskat melko hyvin: ammut tähdättyjä laukauksia johkin omiaan puuhastelevaan olmiin, joka kääntyy ja vetää sarjan päähän.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
Tuo spectate itsessään taas on sen verran buginen, että sen perusteella tuosta rekyylin poissaolosta ei hirveästi uskalla sanoa.
Rekyylihän ei käsittääkseni näy lainkaan death camissa, tai ainakin se joskus bugaa niin ettei näy lainkaan.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
622
Hyvässä kohdassa tuli connection lost to host :D Oishan tuosta päässy varmaa vielä nadea karkuun mutta oli vähän tuota olutta koneessa niin ei tajunnu iha heti :D

 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Miten näitä pelikohtia saa tallennettua? Äsken tuli vaan veikeä kuolema, mutta eihän sitä pääse naureskelemaan kuin allekirjoittanu ja yliajaja.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
622
Miten näitä pelikohtia saa tallennettua? Äsken tuli vaan veikeä kuolema, mutta eihän sitä pääse naureskelemaan kuin allekirjoittanu ja yliajaja.
nvidian tonnisarjalaisilla on automaattinen capture jonka saa päälle pelin asetuksista. Taitaa AMD:n näyttiksillä olla kans tämä ominaisuus.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 481
En mä kyllä helvetti ymmärrä, miten noilla kiikarikivääreillä pitäisi osua. Todella turhauttavaa.

Mulla oli liikkumaton kohde, johon yritin osua kolmesti tähdäten päähän/vartaloon, zeroing distance 700m ja tähtäsin suoraan osumakohtiin ja kohde oli 3 harmaan laatikon päässä eli ilmeisesti 600m päässä? Karrilla yritin, 8x tähtäin. Sain rauhassa yrittää parikin laukausta, kun heppu oli kiinnitänyt huomionsa lähellään liikkuvaan toiseen pelaajaan. Mulla on siis hiiren kyljen back/forward nappulat isketty vaihtamaan zeroing distancea, kun en mä muista hektisemmissa kohdissa niitä käyttää.

Replayn mukaan sitten kiva katsoa, että näistä 3 luodista osuin pyöreät 0. Samoin vieressä olleeseen tappelupukariin yritin ampua, ei osumaa. Ja vielä yhtä toista yritin jallittaa ~samalta etäisyydeltä muovaten zeroing distancea, liikkuva kohde mutta en jälleen osunut kertaakaan.

Tuntuu aivan umpiturhalta ampua kiikarikivääreillä, kun edes omasta mielestä täysin selkeä osuma istuvaan kohteeseen ei osu, ja vaikka osuisi, pitäisi saada useimmissa tapauksissa vielä se toinenkin osuma vielä perään.

Sen sijaan spottaaminen kyllä helpottui jonkin verran, kun iskin kylmästi nvidian asetuksista digital vibrancea 50% -> 70% ennen pelin alkua. Harmi ettei tätä nvidian omalla välineellä saa automatisoitua tämän pelin kohdalle.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
319
Onkohan tähän peliin vibrance säätöä ohjelmallisesti. Esim CSGOhon on GUI Vibrance joka laittaa vibrancet haluamaasi kohtaan kun peli käynnistyy ja palautuu normiksi kun sammutat pelin.

Mitä tuohon ZeroinDIstanciin tulee niin itsellä se jostain syystä toimii vain 8x ja joka 10 pelissä. Esim välillä voi red dorilla zeroata mutta ei 4x tai 8x. Onkohan tietoa mistä voisis johtua?
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
En mä kyllä helvetti ymmärrä, miten noilla kiikarikivääreillä pitäisi osua. Todella turhauttavaa.

Mulla oli liikkumaton kohde, johon yritin osua kolmesti tähdäten päähän/vartaloon, zeroing distance 700m ja tähtäsin suoraan osumakohtiin ja kohde oli 3 harmaan laatikon päässä eli ilmeisesti 600m päässä? Karrilla yritin, 8x tähtäin. Sain rauhassa yrittää parikin laukausta, kun heppu oli kiinnitänyt huomionsa lähellään liikkuvaan toiseen pelaajaan. Mulla on siis hiiren kyljen back/forward nappulat isketty vaihtamaan zeroing distancea, kun en mä muista hektisemmissa kohdissa niitä käyttää.

Replayn mukaan sitten kiva katsoa, että näistä 3 luodista osuin pyöreät 0. Samoin vieressä olleeseen tappelupukariin yritin ampua, ei osumaa. Ja vielä yhtä toista yritin jallittaa ~samalta etäisyydeltä muovaten zeroing distancea, liikkuva kohde mutta en jälleen osunut kertaakaan.

Tuntuu aivan umpiturhalta ampua kiikarikivääreillä, kun edes omasta mielestä täysin selkeä osuma istuvaan kohteeseen ei osu, ja vaikka osuisi, pitäisi saada useimmissa tapauksissa vielä se toinenkin osuma vielä perään.

Sen sijaan spottaaminen kyllä helpottui jonkin verran, kun iskin kylmästi nvidian asetuksista digital vibrancea 50% -> 70% ennen pelin alkua. Harmi ettei tätä nvidian omalla välineellä saa automatisoitua tämän pelin kohdalle.
Pienet ruudut on 100x100m, eli hyvin varmaan viuhunut yli :D
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
Onkohan tähän peliin vibrance säätöä ohjelmallisesti. Esim CSGOhon on GUI Vibrance joka laittaa vibrancet haluamaasi kohtaan kun peli käynnistyy ja palautuu normiksi kun sammutat pelin.
Käsittääkseni tuon voi säätää suoraan AMD/Nvidia paneeleista. Pelissä ei kyllä löydy.
Nvidialla nimellä digital vibrance, ja AMD vissiin ihan vaan saturation.
Saisiko profiileilla vielä pelikohtaiseksi.

Osahan käyttää tässä pelissä Reshadea, mutta vaikka jopa pelintekijä sanonut ettei ole kielletty tuntuu jotenkin vähän 50/60. Toisekseen tässä ketjussa jollain bugitti peli pahasti kunnes lykkäsi Reshade pois. Eli siinä sekin riski.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 481
Mitä tuohon ZeroinDIstanciin tulee niin itsellä se jostain syystä toimii vain 8x ja joka 10 pelissä. Esim välillä voi red dorilla zeroata mutta ei 4x tai 8x. Onkohan tietoa mistä voisis johtua?
Mä olen ymmärtänyt, että tämä on ihan aseriippuvaista. Eli vain osa aseista tukee zeroing distancen säätöä. Näin olen päätellyt, kun itsellänikään se ei aina reagoi mitenkään. Tai sitten se tosiaan bugittaa.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
319
Käsittääkseni tuon voi säätää suoraan AMD/Nvidia paneeleista. Pelissä ei kyllä löydy.
Nvidialla nimellä digital vibrance, ja AMD vissiin ihan vaan saturation.
Saisiko profiileilla vielä pelikohtaiseksi.

Osahan käyttää tässä pelissä Reshadea, mutta vaikka jopa pelintekijä sanonut ettei ole kielletty tuntuu jotenkin vähän 50/60. Toisekseen tässä ketjussa jollain bugitti peli pahasti kunnes lykkäsi Reshade pois. Eli siinä sekin riski.

Tiedän mistä sitä säädetään mutta tuntuu turhauttavalta joka kerta sitä säätää. En ainakaan itse löydä pelikohtaista asetusta control panelista.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
156
Nvidia freestylellä saa tehtyä monenlaisia profiileita jotka saa käyttöön sitten pelin ollessa käynnissä muutamalla napin painalluksella.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
Tiedän mistä sitä säädetään mutta tuntuu turhauttavalta joka kerta sitä säätää. En ainakaan itse löydä pelikohtaista asetusta control panelista.
Jaa kappas.
En itse käytä mitään noita, ja oletin että ihan nvidia profiileissa voisi tuonkin pistää.
Ilmeisesti on softa mikä käyttää Nvidia rajapintaa tuon pelikohtaiseen säätämiseen, mutta menee varmaan harmaalle alueelle sallittujen softien kanssa. Kuten aina softat jotka vaikuttaa peliin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
891
Onkohan tähän peliin vibrance säätöä ohjelmallisesti. Esim CSGOhon on GUI Vibrance joka laittaa vibrancet haluamaasi kohtaan kun peli käynnistyy ja palautuu normiksi kun sammutat pelin.

Mitä tuohon ZeroinDIstanciin tulee niin itsellä se jostain syystä toimii vain 8x ja joka 10 pelissä. Esim välillä voi red dorilla zeroata mutta ei 4x tai 8x. Onkohan tietoa mistä voisis johtua?
Ihan samallailla kun sanoit CSGO:ssa eli valitset PUBG siinä ohjelmassa niin laittaa sen päälle kun PUBG on päällä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
368
Nvidian freestyle aiheutti itsellä ihan jäätäviä fps droppeja ja näköjään muillekkin..
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Ihan samaa huijaamista, kuin brightnessin säätö tahallan pieleen. Enme alennu moiseen, vaikka tulisi 99-1 turpaan joka ikinen ilta. :)

Pelin sisäisiä statseja odottaessa, tarkoittaako tuo leaderboardissa oleva top percentage tosiaan, että kuulun parhaaseen 4% pelaajia? Oma kuva taidoista pistäisi toiseen päähän skaalaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 183
Ihan samaa huijaamista, kuin brightnessin säätö tahallan pieleen. Enme alennu moiseen, vaikka tulisi 99-1 turpaan joka ikinen ilta. :)
Toisaalta 99% ihmisistä ei kalibroi monitoreitaan eikä edes tiedä mitä kalibrointi sanana tarkoittaa. Täten brightness ja kontrasti säädöt on perinteiseen tyyliin oletuksena täysillä eli ovatko lie sitten huijareita? :) Jos 99% ihmisistä siis "huijaa" näillä niin eikö se ole sama "huijata" itsekkin? :)
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
Pelin sisäisiä statseja odottaessa, tarkoittaako tuo leaderboardissa oleva top percentage tosiaan, että kuulun parhaaseen 4% pelaajia? Oma kuva taidoista pistäisi toiseen päähän skaalaa.
Viittaatko siis ettei K/D ole välttämättä järin hyvä sulla?
Mietin vaan että jos näin, niin satutko pelaamaan hiipimällä usein top 10 tjsp?
Sillä vaan, että onkohan pelin default leaderboard periaatteessa vain sijoituksiin perustuva. Eli siis periaatteessa "huonompi" pelaaja voi hillua aika korkealla. To
Toki siellä on erikseen tappojen leaderboardit.
Itsekin olen melkosen surkea tässä pelissä, ja squad FPP leaderboard väitti jotain top 9%.

Vähän liittyen, eikö tässä ole edelleenkään solo ja duo fpp leaderboardeja? Eilen havahduin tuohon.
Tosin nyt vasta huomasin, joten kertoo siitäkin ettei tuota lähes koskaan tule katsottua. :)
Ihan mielenkiinnosta vain.
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
Toisaalta 99% ihmisistä ei kalibroi monitoreitaan eikä edes tiedä mitä kalibrointi sanana tarkoittaa. Täten brightness ja kontrasti säädöt on perinteiseen tyyliin oletuksena täysillä eli ovatko lie sitten huijareita? :) Jos 99% ihmisistä siis "huijaa" näillä niin eikö se ole sama "huijata" itsekkin? :)
Kyllä mulla vähän samanlaiset fiilikset on Hans7z kanssa jostain Reshade käytöstä.
Onhan se vähän harmaalla alueella.... ulkopuolisen softan käyttäminen pelin kuvan muokkaamiseen edun saamiseksi. Tekee kuitenkin enemmän kuin esim. Nvidian omat työkalut antaa tehdä, ja itse pelissä ei toki voi säätää lähes mitään.

Toisaalta ei se ole kielletty, joten whatever I guess. :)
En kyllä käyttäis jo sen takia että se on aiheuttanut osalla ongelmia. Peli muutenkin niin kehitysvaiheessa, että ei kyllä viitsi yhtään ylimääräistä ulkoista tekijää lisätä joka saattaisi aiheuttaa ongelmia pelin kanssa. Kiva siinä sitten troubleshoottaa sen takia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Viittaatko siis ettei K/D ole välttämättä järin hyvä sulla?
Mietin vaan että jos näin, niin satutko pelaamaan hiipimällä usein top 10 tjsp?
Sillä vaan, että onkohan pelin default leaderboard periaatteessa vain sijoituksiin perustuva. Eli siis periaatteessa "huonompi" pelaaja voi hillua aika korkealla. To
Toki siellä on erikseen tappojen leaderboardit.
Itsekin olen melkosen surkea tässä pelissä, ja squad FPP leaderboard väitti jotain top 9%.

Vähän liittyen, eikö tässä ole edelleenkään solo ja duo fpp leaderboardeja? Eilen havahduin tuohon.
Tosin nyt vasta huomasin, joten kertoo siitäkin ettei tuota lähes koskaan tule katsottua. :)
Ihan mielenkiinnosta vain.
On.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
On?
Missähän ihmeessä. Yritin eilen pelissä löytää, mutten löytänyt.
Toisaalta toi uusikin UI on niin surkea, etten ihmettelis jos on vaan vaikeasti selattavissa. :D

EDIT: Jaa, menin nyt katsomaan niin näkyi.
Olikohan perjantaina kun katosin, niin solo fpp ja duo fpp puuttu siitä valinnoista. Olikohan joku disconnect siellä vaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
On?
Missähän ihmeessä. Yritin eilen pelissä löytää, mutten löytänyt.
Toisaalta toi uusikin UI on niin surkea, etten ihmettelis jos on vaan vaikeasti selattavissa. :D

EDIT: Jaa, menin nyt katsomaan niin näkyi.
Olikohan perjantaina kun katosin, niin solo fpp ja duo fpp puuttu siitä valinnoista. Olikohan joku disconnect siellä vaan.
Leaderboards, valitun kategorian vasemmalta puolelta kolmesta viivasta, valitse haluamasi kategoria.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
Leaderboards, valitun kategorian vasemmalta puolelta kolmesta viivasta, valitse haluamasi kategoria.
Joo, nyt ne näkyi siellä.
En muista oliko perjantai vai mikä päivä kun satuin katsomaan noita, ja noi kaksi valintaa puuttui listalta.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 304
Itse käytän ReShadea, ihan sen takia että peli on 10 x miellyttävämpi pelata kun on vähän väriä eikä kaikki ole niin haaleaa ja reunat saa paremman näköisiksi. Lisäksi kun striimaan niin se kuva on myös katsojille paljon parempi.

Se että saako siitä jotain hyötyä, niin en nyt kyllä oikein tiedä. En itse ainakaan mitään etua tuosta ole saanut mielestäni. Jotkut sanoo että viholliset spottaisi paremmin, mutta kyllä se mielestäni on niin marginaalinen etu jos sellaista edes on.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 304
Niin ja tosiaan, tänään sitten jatkuu tuo yllä mainitsemani PUBG Finland järjestämä turnaus. Eilen pelattiin lohkot ja finaaliin selvisi 20 joukkoetta, jotka sitten tänään pelaa 3 mappia alkaen klo 17.

Twitchistä striimi löytyy täältä kuten eilenkin: XPulZ_Gaming

Selostus tänäänkin allekirjoittaneen toimesta, eli show jälleen luvassa!

Turnauksen sivu löytyy täältä: XPulZ - match - XPUBG Finland Squad FPP ja sieltä sitten Phase 2 kohdasta löytyy joukkoeet jotka tänään finaalissa mukana.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 326
Itse käytän ReShadea, ihan sen takia että peli on 10 x miellyttävämpi pelata kun on vähän väriä eikä kaikki ole niin haaleaa ja reunat saa paremman näköisiksi. Lisäksi kun striimaan niin se kuva on myös katsojille paljon parempi.

Se että saako siitä jotain hyötyä, niin en nyt kyllä oikein tiedä. En itse ainakaan mitään etua tuosta ole saanut mielestäni. Jotkut sanoo että viholliset spottaisi paremmin, mutta kyllä se mielestäni on niin marginaalinen etu jos sellaista edes on.
Joo, siis enhän mä lainkaan tiedä mikä vaikutus sillä on.
Olen vain ymmärtänyt että sillä jotkut hakee myös spottaamiseen apua.
Kuten sanoin, Bluehole mukaan sitä saa käyttää joten käyttäkööt. :)

Tuli eilen katseltua tuota turnauksen striimiä. Hyvää settiä. :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 061
Viestejä
4 244 324
Jäsenet
71 292
Uusin jäsen
PinkkiKettu

Hinta.fi

Ylös Bottom