Joo, tätä ongelmaa minulla oli paljon vielä joulukuussa betassa ja nimenomaan silloin kun ShadowPlay oli GeForce Experiencestä enabloitu, Highlightsit eivät vaikuttaneet. Tarkemmin sanottuna minulla jäätyi peli sekunniksi jos yritin luutata inventaarion kautta, ja jopa silloin jos juoksin tavaroiden yli inventaario auki. Sillä hetkellä kun maassa olevat tavarat näkyivät peli jäätyi 1-2s ja kaikki napit mitä olin painanut jäivät pohjaan.Aiheuttaako muilla nvidian shadow play kohokohtien tallentaminen fps droppeja? Jos mulla on nvidian nauhoitus päällä niin kartan tai inventaarion aukaseminen joskus tiputtaa fps tuolta 60-80 missä sattuu olemaankaan alle 20 hetkellisesti ja saattaa ihan jumia paikoilleen. Pelaan tolla profiilin koneella ja pubgin asetukset on pääosin very low, resoluutio 1080p ja screen scale 100. Alkaako vaan raudasta loppuun tehot? Resoluutiota pienentämällä fps kyllä nousee ja "lagipiikit" vähenee, mutta pelistä ei saa kyllä mitään selvää 720p resolla .
Nykyään tuota sattuu harvoin, mutta monesti silloin jos vaihdan paikkaa 1km jonnekin suuntaan.
Joku kertoi io-techin discordin puolella että disabloimalla Shader Cachen Nvidian asetuksista katoisi mikroshutterointi, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilla tarpeeksi toimiko se tähän ongelmaan.