Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
steamissa voi lisätä patsy jos pubg seuraa kaipaa. oon aika paska vasta muutaman illan pelannut. löytyy toki mikki yms.. pelailut painottuu iltaan perheen takia![]()
Peleistä valehtelematta 95% Miramaria. Tuleeko randomilla vai onko niillä tuossa joku painotus? Alkaa puuduttaa jo![]()
Miramaria painoetaan tässä vaiheessa. Jatkossa on ilmeisesti tarkoitus laittaa kartta valinnaiseksi.
Tätä io-techin discordia suosittelen peliseuran etsintään, siellä on hyvä ja aktiivinen porukka.Tuus IO techin discord kanavalle, sieltä löytyy about aina peliseuraahttps://discord.gg/xG5rmSy
PUBG finland discordi on myös mut en oo siellä pelaillu
Ihan kiitettävästihän sulla on mennyt jos ekat 8 tuntia on takana ja ensimmäinen kana-ateria8 pelitunnin jälkeen ensimmäinen chicken dinner soolona, aivan huikea fiilis! Meinasi jo EU-servujen rubberbanding pilata pelisession, mutta onneksi tuo rauhoittui loppua kohden. Pitää varmaan kokeilla noita porukkapelejä nyt kun peliin on päässyt edes hieman sisälle.
Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Vähän awkward tulla pelailemaan isän ikäisten kanssa xDTätä io-techin discordia suosittelen peliseuran etsintään, siellä on hyvä ja aktiivinen porukka.
Täysin samaa mieltäHirveää lagipaskaa ainakin pelin alussa ollut. Positiivisena täytyy sanoa että peli toimii raudan puolesta paremmin mitä aikaisemmin. Uudesta kartasta ei vielä osaa sanoa mitään muuta kuin se että perkeleesti on tyhjiä taloja ja tönöjä mitä nyt pari peliä tuossa iltasella ehti pelata.
Edit. Ja onpa muuten mukava kun nyt sai tuon Hold to ADS, helpottaa kummasti ainakin itsellä.
Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Vähän awkward tulla pelailemaan isän ikäisten kanssa xD
No tietysti. Hienoa touhua PUBG Co., ostin pelin early accessissa testatakseni sitä, en siksi että 1.0:ssa joudun pelaamaan uutta karttaa sen takia että haluavat pelidataa siitä![]()
Siinähän on replay joka nauhoittaa matsin alusta siihen asti kun quittaa lobbyyn. Perhanan kätevä ja tervetullut uudistus! Videoiden tekijöille tuo antaa myös uusia mahdollisuuksia kun käytössä on pov jokaiselta pelaajalta, free cam ja hidastus/nopeutus. Replay asetus pitää ensin varmaan laittaa ensin päälle samasta paikasta missä killcam laitetaan.Toisena näkisin haluaisin nähdä matseista jälkikäteen visuaalista statistiikkaa: aikajanoja, aikakelattavan kartan jossa pelaajat liikkuvat pisteinä, heatmapeja ym. kiehtovaa, josta voisin fiilistellä peliä tai miettiä mikä meni pieleen. Tätä toki vaikeuttaa, jos kuolee ensimmäisten joukossa ja peli jatkuu vielä vartinkin, mutta jos kelauksen tapahtumista saisi edes omaan loppuun asti. Saako tässä edes mitenkään katsottua omia viime hetkiä uudestaan? Killcamin tulee vastustajan näkökulmasta.
Siinähän on replay joka nauhoittaa matsin alusta siihen asti kun quittaa lobbyyn. Perhanan kätevä ja tervetullut uudistus! Videoiden tekijöille tuo antaa myös uusia mahdollisuuksia kun käytössä on pov jokaiselta pelaajalta, free cam ja hidastus/nopeutus. Replay asetus pitää ensin varmaan laittaa ensin päälle samasta paikasta missä killcam laitetaan.
Kyllähän se lisää input lagia rajusti.Onko jotain ongelmaa pitää vsync päällä? Näyttöni on 60hz ja peli pyöri 60fps oikein tasaisesti. Mietin vain tuoko vsync vielä jotain lisä inputlagia, kun framet lukotetaan.
@arcane Engine.ini tiedostossa on frameRateCap asetus. Siihen kun laittaa 60 Hz näytöllä 59 niin input lag on melkein yhtä pieni kuin ilman vsynciä.Kyllähän se lisää input lagia rajusti.
Mä en tosin muista, tai tiedä, miten tässä pelissä saisi FPS:n capattua ihan itse. Sekin passaa vaihtoehtona.
Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Vähän awkward tulla pelailemaan isän ikäisten kanssa xD
Vieläkö osalla porukkaa rakennukset jää rendaamatta? Silloin meinaan pystyy ampuun tai vaikka ajaa yli taloissa piileskeleviä tyyppejä vähän liian näppärästi.Tänään tuli törmättyä ensimmäiseen varmaan cheateriin. Yritti aluksi ampua seinän läpi, ja myöhemmin tuli nurkan takaa tähdäten suoraan kohti ampuen allekirjoittaneen tohjoksi. Replaysta katselin kyseisen tyypin touhuja: vähän ennen kuin ampui minut, ampui toisen tyypin samalla tavalla. Kaikesta päätellen selvä wallhack.
CS:ssä oli kyllä muuten härskiä kun beta-aikaan toimi vielä aurealin A3D ja mm. militiassa kuuli omaan respaan kun vastustajat osti aseita. Se A3D oli kyllä hämmentävän tarkka EAX:n verrattuna. Harmi, että se haudattiin/sulautettiin ehkä creativen kilkkeisiin vähin äänin.Hmmh äänistä voi välillä hyvin kuunnella ja päästä tulemaan seinän takaa ampuen kohti (tuttua jo cs jonne ajoilta jolloin itelle tippui syytöksiä ja bannejakin wallhacksyyllä vaikka mulla oli ihan äänet..) mutta jos tosiaan lä9i koetti ammuskella yms. Niin WH se sitten oli.
Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Vähän awkward tulla pelailemaan isän ikäisten kanssa
Vieläkö osalla porukkaa rakennukset jää rendaamatta? Silloin meinaan pystyy ampuun tai vaikka ajaa yli taloissa piileskeleviä tyyppejä vähän liian näppärästi.
CS:ssä oli kyllä muuten härskiä kun beta-aikaan toimi vielä aurealin A3D ja mm. militiassa kuuli omaan respaan kun vastustajat osti aseita. Se A3D oli kyllä hämmentävän tarkka EAX:n verrattuna. Harmi, että se haudattiin/sulautettiin ehkä creativen kilkkeisiin vähin äänin.
Jep ja mieluummin ite ainakin pelaan vanhempien kanssa kun tuntuu siltä että ei nuoret osaa käyttäytyä mikin kanssa.No jos peli on sama ni iässä tuskin on mitään vikaa. Tervemenoa työelämään, jos et satu työskenteleekkään "nuorekkaalla alalla".
Eläkä ota pahalla.
Se on pelin 1.0 versio [emoji23]Mitäs hitto tälle on tapahtunut. Joku 12gb pätsi ja pelistä on tullut ihan pelaamiskelvotonta paskaa pätkii ihan törkeesti ja koneen tehoista ei ainakaan voi olla kiinni.
Se on pelin 1.0 versio [emoji23]
Mitäs hitto tälle on tapahtunut. Joku 12gb pätsi ja pelistä on tullut ihan pelaamiskelvotonta paskaa pätkii ihan törkeesti ja koneen tehoista ei ainakaan voi olla kiinni.
Tohon ikäasiaan että ymmärrän toki jos tuntuu vähän oudolta 14 kesäsenä pyöriä 30+ janttereiden peleissä mukana mutta siihen tottuu. Itse aikonaan 13-14v olin cs peleissä noiden 25+ jannujen klaaneissa ja äkkiä siihen tottu. Alkuun vähän jänskätti kyllä. Rohkeasti sekaan vaam niin kyllä se siitä, idiootteja toki löytyy niin vanhoista kuin junnuistakin mutta eipä niiden kanssa ole pakko pelata.
Näinhän se on. mutta ainakin itse en ole vanhemmilta toisen haukkumista kuullut.Juuri näin, ei se ikä vaan se persoona.
Siis, mitä ihmettä. En ole pelannut pitkään aikaan, ja nyt kun kävin kokeilemassa.
Eikö ukko "hiivi" enää mitenkään? Tosiaan sen verran aikaa on peleistä, että muistanko nyt ihan väärin? Bindasin walkin mutta ei tunnu tekevän mitään?
Voisin vannoa että ennen "jotain nappia" pohjassa pitämällä ukko käveli hitaasti.
Mikähän tässä nyt menee ohi?
Huhhuh itsellä paras on 8sija 2tapolla [emoji23]Ai saatana aavikkokana kaverin kans 13 tapolla, nyt taitaa olla aika poistaa peli koska en pysty tästä parantamaan. Kar98 headshottien vastaanottaminen on vittumaisinta mutta niiden antaminen on parempaa kuin secks hommat
Huhhuh itsellä paras on 8sija 2tapolla![]()
On mulla superlux hd 330. Noin 5h peliaikaa mulla tossa pelissä toisilla se 500[emoji3]Heh, ei ole tämä ihan vakiotilanne itselleni. Täällä on näitä Vipuja ja muita jotka vetää näitä liukuhihnalta. Suosittelen hommaamaan hyvät pelikuulokkeet, vihujen kuuleminen tarkasti on tässä pelissä puoli voittoa.
Noh, mun mielestä peleissä se on vaan kovin erikoistaNo jos peli on sama ni iän puolesta ei kyllä mitään awkwardia tuu. Tervemenoa työelämään, jos et satu työskenteleekkään "nuorekkaalla alalla".
Eläkä ota pahalla.
Joo enkä mä siis millään pahalla tarkoittanut itsekään teitä vanhempia kohtaan. Johtunee osittain siitä, että ei niin väliä mikä peli niin aina on tullut pelattua soolona.Tohon ikäasiaan että ymmärrän toki jos tuntuu vähän oudolta 14 kesäsenä pyöriä 30+ janttereiden peleissä mukana mutta siihen tottuu. Itse aikonaan 13-14v olin cs peleissä noiden 25+ jannujen klaaneissa ja äkkiä siihen tottu. Alkuun vähän jänskätti kyllä. Rohkeasti sekaan vaam niin kyllä se siitä, idiootteja toki löytyy niin vanhoista kuin junnuistakin mutta eipä niiden kanssa ole pakko pelata.
Siis, mitä ihmettä. En ole pelannut pitkään aikaan, ja nyt kun kävin kokeilemassa.
Eikö ukko "hiivi" enää mitenkään? Tosiaan sen verran aikaa on peleistä, että muistanko nyt ihan väärin? Bindasin walkin mutta ei tunnu tekevän mitään?
Voisin vannoa että ennen "jotain nappia" pohjassa pitämällä ukko käveli hitaasti.
Mikähän tässä nyt menee ohi?
No nii-i.Ihan normaalisti se walk toimii? Sekä standing up että crouchissa.
No nii-i.
En tiedä... eihän se vaan toggle ole? Ei ainakaan ennen ollut. Vai onko sille nykyään asetus, ja se on muuttunut defaulttina toggleksi tms.
Sama. Pelien alussa rubberbanding vaivaa, mutta muuten häiritsevää nykimistä ei ilmene.Mä en ole huomannut muuta ongelmaa kuin rubberbandin. Eikä mennä ihan uudella raudalla...
Laittakaa fpscounter piiloon ja kattokaa nykiikö vielä...![]()
steamissa voi lisätä patsy jos pubg seuraa kaipaa. oon aika paska vasta muutaman illan pelannut. löytyy toki mikki yms.. pelailut painottuu iltaan perheen takia![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.