Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
850
Onko tässä pelissä 1st person servereillä jengiä tarpeeksi? Tarkoitan sitä, että mihin kellonaikaan tahansa pääsee täysille 1st person servereille ilman ihmettelyä ja odottelua? Vaikka kuolisi matsin alussa niin heti löytyy uusi servu?
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Aina on. Joskus ti-ke yönä klo 04 jouduin jopa minuutin oottelemaan, toki oli samaan aikaan just tullu vault ja uus mappi testiservulle eli sielläkin oli iso osa pelaajista.
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
85
Itsekin tätä muutaman hassun tunnin pelannut ja nyt v1.0-version kanssa alkoi oikein kunnolla maistumaan. Vielä kun saisi kavereita innostumaan pelistä, yksin random-squadeihin hyppiminen on vähän tylsää kun koskaan ei tiedä onko edes mikkejä janttereilla käytössä - ilman niitä ei kyllä onnistu tiimipelaaminen.

Eilen tosin yhdessä tällaisessa pelissä yksinäni huutelin niin sain yhden neljän pelaajan squadin pudotettua itse ja omat tiimiläiset anto taustatukea mutta menehtyivät sitten kuitenkin... Kaksi viimeistä vastustajaa sitten jahtasi minua talon katolle mutta eivät ilmeisesti olleet varmoja missä olen niin sain heidätkin nitistettyä rappusiin.

Hyvät kuulokkeet ovat kyllä tärkeät myös, pakko kuulla mistä päin vihut tulloo ;D
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Itsekin tätä muutaman hassun tunnin pelannut ja nyt v1.0-version kanssa alkoi oikein kunnolla maistumaan. Vielä kun saisi kavereita innostumaan pelistä, yksin random-squadeihin hyppiminen on vähän tylsää kun koskaan ei tiedä onko edes mikkejä janttereilla käytössä - ilman niitä ei kyllä onnistu tiimipelaaminen.

Eilen tosin yhdessä tällaisessa pelissä yksinäni huutelin niin sain yhden neljän pelaajan squadin pudotettua itse ja omat tiimiläiset anto taustatukea mutta menehtyivät sitten kuitenkin... Kaksi viimeistä vastustajaa sitten jahtasi minua talon katolle mutta eivät ilmeisesti olleet varmoja missä olen niin sain heidätkin nitistettyä rappusiin.

Hyvät kuulokkeet ovat kyllä tärkeät myös, pakko kuulla mistä päin vihut tulloo ;D
Onhan tuolla aiemmin noira discordeja yms lueteltu mistä löytää peliseuraa jos ei omista kavereista löydy. Itellä ei oo käyny ees mielessä lähteä randomien kanssa pelailemaan. Tosin itse menestyn parhaiten soolossa (squadeissa menee aika itellä "johtamiseen" eli porukan paimentamiseen) mutta kimpassahan tuo hauskempaa on
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Itsekin tätä muutaman hassun tunnin pelannut ja nyt v1.0-version kanssa alkoi oikein kunnolla maistumaan. Vielä kun saisi kavereita innostumaan pelistä, yksin random-squadeihin hyppiminen on vähän tylsää kun koskaan ei tiedä onko edes mikkejä janttereilla käytössä - ilman niitä ei kyllä onnistu tiimipelaaminen.

Eilen tosin yhdessä tällaisessa pelissä yksinäni huutelin niin sain yhden neljän pelaajan squadin pudotettua itse ja omat tiimiläiset anto taustatukea mutta menehtyivät sitten kuitenkin... Kaksi viimeistä vastustajaa sitten jahtasi minua talon katolle mutta eivät ilmeisesti olleet varmoja missä olen niin sain heidätkin nitistettyä rappusiin.

Hyvät kuulokkeet ovat kyllä tärkeät myös, pakko kuulla mistä päin vihut tulloo ;D
Tuus IO techin discord kanavalle, sieltä löytyy about aina peliseuraa ;) https://discord.gg/xG5rmSy
PUBG finland discordi on myös mut en oo siellä pelaillu
 

vasu

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
227


Jos olette ihmetelleet miksi askelista ei tunnu saavan selkoa missä vihut menee. En tiedä onko korjattu 1.0, tuskin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Onkos muut törmännyt PUBG:ssa seuraavanlaiseen ongelmaan 1.0 patchin myötä, että PUBG sammuttelee näyttöä? Eli kuva näkyy ehkä kaksi sekunttia, jonka jälkeen menee pimeäksi, näyttö käy pois päältä jonka jälkeen näkyy taas kaksi sekunttia ja sama rumba alusta. Pelitietojen eheytys auttoi asiaan niin että pääsin laskeutumaan maahan, jonka jälkeen pätkintä alkoi taas. Uusimmat nvidian ajurit on käytössä.

Edit: Ei parantunut pelin uudelleenasentamisellakaan. Ongelman aikana ilmenee myös aika kovaa coil whineä, jota en aiemmin ole huomannut.
Onko sulla G-sync käytössä? Itsellä tuota tapahtuu kun kone on käynyt lepotilassa/tilassa missä näyttö pimeenä ja yrittää PUBGia sen jälkeen käynnistää. Ilmeisesti G-sync ei saa oikeita parametrejä kuntoon palautuessaan. Itsellä alkoi jo pari nvidian ajuriversiota sitten. Löysin silloin pari kohtalotoveria Nvidian foorumilta, en nyt löydä kyseistä threadia sieltä. Muistaakseni liittyi siihen et kone tarjoais 60Hz kun näyttö odottaa 144Hz.

Bootti ennen pelin käynnistämistä auttaa ainakin itsellä vaivaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
694
Onko sulla G-sync käytössä? Itsellä tuota tapahtuu kun kone on käynyt lepotilassa/tilassa missä näyttö pimeenä ja yrittää PUBGia sen jälkeen käynnistää. Ilmeisesti G-sync ei saa oikeita parametrejä kuntoon palautuessaan. Itsellä alkoi jo pari nvidian ajuriversiota sitten. Löysin silloin pari kohtalotoveria Nvidian foorumilta, en nyt löydä kyseistä threadia sieltä. Muistaakseni liittyi siihen et kone tarjoais 60Hz kun näyttö odottaa 144Hz.

Bootti ennen pelin käynnistämistä auttaa ainakin itsellä vaivaan.
Komppaan tätä ja itsellä tipahtaa myös logitech- asetukset, jos kone käynyt lepotilassa.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Vanhemmilla nvidian ajureilla pyörii peli paremmin[emoji3] enään ei tule framedroppeja

Edit: i7 2600,gtx 970,8gb 1333mhz ram. pyörii high asetuksilla paitsi view distace ultra 1680x1050reso. min fps oli karvan yli 60 :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Hyvin toimii ryzen7 1700 prossulla pätsin jälkeen.. eron huomaa alussa jossa kaikki pelaajat samassa kasassa. Ennen 1.0 päivitystä fps oli ~30 ja kun porukka alkoi aseilla räiskimään niin tippui jopa 20. Nytten toimii ~60 fps. Fhd ultra (paitsi varjot very high)

Edit. Ja tosiaan (muistaakseni) ennen prossun käyttö vain noin 7-13%, nytten 20-30%.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
steamissa voi lisätä patsy jos pubg seuraa kaipaa. oon aika paska vasta muutaman illan pelannut. löytyy toki mikki yms.. pelailut painottuu iltaan perheen takia:mad:
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Peleistä valehtelematta 95% Miramaria. Tuleeko randomilla vai onko niillä tuossa joku painotus? Alkaa puuduttaa jo :tdown:
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Peleistä valehtelematta 95% Miramaria. Tuleeko randomilla vai onko niillä tuossa joku painotus? Alkaa puuduttaa jo :tdown:
Miramaria painoetaan tässä vaiheessa. Jatkossa on ilmeisesti tarkoitus laittaa kartta valinnaiseksi.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Miramaria painoetaan tässä vaiheessa. Jatkossa on ilmeisesti tarkoitus laittaa kartta valinnaiseksi.
No tietysti. Hienoa touhua PUBG Co., ostin pelin early accessissa testatakseni sitä, en siksi että 1.0:ssa joudun pelaamaan uutta karttaa sen takia että haluavat pelidataa siitä :tdown:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
322
Hirveää lagipaskaa ainakin pelin alussa ollut. Positiivisena täytyy sanoa että peli toimii raudan puolesta paremmin mitä aikaisemmin. Uudesta kartasta ei vielä osaa sanoa mitään muuta kuin se että perkeleesti on tyhjiä taloja ja tönöjä mitä nyt pari peliä tuossa iltasella ehti pelata.

Edit. Ja onpa muuten mukava kun nyt sai tuon Hold to ADS, helpottaa kummasti ainakin itsellä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
8 pelitunnin jälkeen ensimmäinen chicken dinner soolona, aivan huikea fiilis! Meinasi jo EU-servujen rubberbanding pilata pelisession, mutta onneksi tuo rauhoittui loppua kohden. Pitää varmaan kokeilla noita porukkapelejä nyt kun peliin on päässyt edes hieman sisälle.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
198
8 pelitunnin jälkeen ensimmäinen chicken dinner soolona, aivan huikea fiilis! Meinasi jo EU-servujen rubberbanding pilata pelisession, mutta onneksi tuo rauhoittui loppua kohden. Pitää varmaan kokeilla noita porukkapelejä nyt kun peliin on päässyt edes hieman sisälle.
Ihan kiitettävästihän sulla on mennyt jos ekat 8 tuntia on takana ja ensimmäinen kana-ateria :D Mulla meni yli 150 tuntia saada ensimmäinen kana-ateria. Johtuikohan siitä että pelasin 3PP kun 1FPP on se juttu..

Tätä io-techin discordia suosittelen peliseuran etsintään, siellä on hyvä ja aktiivinen porukka.
Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Vähän awkward tulla pelailemaan isän ikäisten kanssa xD

Hirveää lagipaskaa ainakin pelin alussa ollut. Positiivisena täytyy sanoa että peli toimii raudan puolesta paremmin mitä aikaisemmin. Uudesta kartasta ei vielä osaa sanoa mitään muuta kuin se että perkeleesti on tyhjiä taloja ja tönöjä mitä nyt pari peliä tuossa iltasella ehti pelata.

Edit. Ja onpa muuten mukava kun nyt sai tuon Hold to ADS, helpottaa kummasti ainakin itsellä.
Täysin samaa mieltä :) Alussa jokainen peli menee lagimiseen, mutta positiivisena asiana peli toimii paremmin kuin koskaan. Kuulin juttua, että tässä Unreal Enginen versiossa on joku ongelma, josta johtuu että varsinkin kun on se +70 pelaajaa niin on rubberbandingia. Itsellä rubberbanding vähenee huomattavasti kun pudotaan alle 70 pelaajan ja mitä alemmas mennään niin sitä ei pian enää olekaan. Ja että Bluehole ei tiedä mikä sen ongelman aiheuttaa :tup: Toivottavasti työskentelee joulunakin porukkaa siellä korjailemassa.
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
642
Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Vähän awkward tulla pelailemaan isän ikäisten kanssa xD
Sanoisin että nuorin on 15vuotias ja keski-ikä n: 30, itse olen 22 vuotta nuori.
Enkä nyt sanoisi että se on millään tavalla kiusallista pelata itseään tuplasti vanhemman kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 417
No tietysti. Hienoa touhua PUBG Co., ostin pelin early accessissa testatakseni sitä, en siksi että 1.0:ssa joudun pelaamaan uutta karttaa sen takia että haluavat pelidataa siitä :tdown:
Eiköhän kyse ole enemmän siitä että pelaajista todennäköisesti valtaosa haluaa testata uutta karttaa vs. se vuoden pelattu ja kun karttavalintaa ei ole niin jäljelle jäi kyseinen ratkaisu. Karttavalinta puolestaan jakaisi pelaajaporukan parhaimmillaankin kahtia, josta sitten lieveilmiönä pidemmät jonotusajat yms. ongelmat.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 477
Sorruin minäkin ostamaan. Ihan jännää oli, vaikken vielä ihan sisään päässytkään. 3/6 pelistä tosin oli aika lagisia, joten vähän huono kuva jäi palvelimista. Toivottavasti paranee, tosin pitäisi myös kotiverkkoa vähän uusia, jolla voi olla pieniä vaikutuksia.

Onko jotain ongelmaa pitää vsync päällä? Näyttöni on 60hz ja peli pyöri 60fps oikein tasaisesti. Mietin vain tuoko vsync vielä jotain lisä inputlagia, kun framet lukotetaan.

Kahta asiaa tähän tulevaisuuden kannalta toivoisin.

Yksi olisi tasaisemmat grafiikka-asetukset kaikille. Vaikka pelikenttä ei ole koskaan tasan kun ihmiset hakevat etua esim. kontrastisäädöistä, olisi mukava jos sitä ei saisi iskemällä puolet asetuksista lowlle ja saamalla pelin näyttämään kauhealta.

Toisena näkisin haluaisin nähdä matseista jälkikäteen visuaalista statistiikkaa: aikajanoja, aikakelattavan kartan jossa pelaajat liikkuvat pisteinä, heatmapeja ym. kiehtovaa, josta voisin fiilistellä peliä tai miettiä mikä meni pieleen. Tätä toki vaikeuttaa, jos kuolee ensimmäisten joukossa ja peli jatkuu vielä vartinkin, mutta jos kelauksen tapahtumista saisi edes omaan loppuun asti. Saako tässä edes mitenkään katsottua omia viime hetkiä uudestaan? Killcamin tulee vastustajan näkökulmasta.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 760
Toisena näkisin haluaisin nähdä matseista jälkikäteen visuaalista statistiikkaa: aikajanoja, aikakelattavan kartan jossa pelaajat liikkuvat pisteinä, heatmapeja ym. kiehtovaa, josta voisin fiilistellä peliä tai miettiä mikä meni pieleen. Tätä toki vaikeuttaa, jos kuolee ensimmäisten joukossa ja peli jatkuu vielä vartinkin, mutta jos kelauksen tapahtumista saisi edes omaan loppuun asti. Saako tässä edes mitenkään katsottua omia viime hetkiä uudestaan? Killcamin tulee vastustajan näkökulmasta.
Siinähän on replay joka nauhoittaa matsin alusta siihen asti kun quittaa lobbyyn. Perhanan kätevä ja tervetullut uudistus! Videoiden tekijöille tuo antaa myös uusia mahdollisuuksia kun käytössä on pov jokaiselta pelaajalta, free cam ja hidastus/nopeutus. Replay asetus pitää ensin varmaan laittaa ensin päälle samasta paikasta missä killcam laitetaan.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Siinähän on replay joka nauhoittaa matsin alusta siihen asti kun quittaa lobbyyn. Perhanan kätevä ja tervetullut uudistus! Videoiden tekijöille tuo antaa myös uusia mahdollisuuksia kun käytössä on pov jokaiselta pelaajalta, free cam ja hidastus/nopeutus. Replay asetus pitää ensin varmaan laittaa ensin päälle samasta paikasta missä killcam laitetaan.
Toi on ihan hyvä, joskaan ei kovin tarkka. Esim vaikka olet saanut headshotin pelissä, niin replayssa näyttää menevän huti.
Mutta se on ihan mielenkiintoista katsoa, kun ampuu viha ja tai vihu ampuu sut, niin näkee montako kutia itse osui ja mistä jäi kiinni.
Esim. yhdessä pelissä oli 2v2, ja me heitettiin 5 naattia niiden päälle. Ne osui niin hyvin, että molemmilla niillä oli heatlhit niin alhaalla että yksi laukaus kumpaankin riitti kana-ateriaan.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 325
Onko jotain ongelmaa pitää vsync päällä? Näyttöni on 60hz ja peli pyöri 60fps oikein tasaisesti. Mietin vain tuoko vsync vielä jotain lisä inputlagia, kun framet lukotetaan.
Kyllähän se lisää input lagia rajusti.
Mä en tosin muista, tai tiedä, miten tässä pelissä saisi FPS:n capattua ihan itse. Sekin passaa vaihtoehtona.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Kyllähän se lisää input lagia rajusti.
Mä en tosin muista, tai tiedä, miten tässä pelissä saisi FPS:n capattua ihan itse. Sekin passaa vaihtoehtona.
@arcane Engine.ini tiedostossa on frameRateCap asetus. Siihen kun laittaa 60 Hz näytöllä 59 niin input lag on melkein yhtä pieni kuin ilman vsynciä.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Vähän awkward tulla pelailemaan isän ikäisten kanssa xD
20-30 pääosin varmaan. Jotkut nuorempia ja sitten vahnempiakin setämiehiä löytyy mutta hyvää prosukkaa on aina ollu :)
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
148
Tänään tuli törmättyä ensimmäiseen varmaan cheateriin. Yritti aluksi ampua seinän läpi, ja myöhemmin tuli nurkan takaa tähdäten suoraan kohti ampuen allekirjoittaneen tohjoksi. Replaysta katselin kyseisen tyypin touhuja: vähän ennen kuin ampui minut, ampui toisen tyypin samalla tavalla. Kaikesta päätellen selvä wallhack.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Hmmh äänistä voi välillä hyvin kuunnella ja päästä tulemaan seinän takaa ampuen kohti (tuttua jo cs jonne ajoilta jolloin itelle tippui syytöksiä ja bannejakin wallhacksyyllä vaikka mulla oli ihan äänet..) mutta jos tosiaan lä9i koetti ammuskella yms. Niin WH se sitten oli.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Tänään tuli törmättyä ensimmäiseen varmaan cheateriin. Yritti aluksi ampua seinän läpi, ja myöhemmin tuli nurkan takaa tähdäten suoraan kohti ampuen allekirjoittaneen tohjoksi. Replaysta katselin kyseisen tyypin touhuja: vähän ennen kuin ampui minut, ampui toisen tyypin samalla tavalla. Kaikesta päätellen selvä wallhack.
Vieläkö osalla porukkaa rakennukset jää rendaamatta? Silloin meinaan pystyy ampuun tai vaikka ajaa yli taloissa piileskeleviä tyyppejä vähän liian näppärästi.

Hmmh äänistä voi välillä hyvin kuunnella ja päästä tulemaan seinän takaa ampuen kohti (tuttua jo cs jonne ajoilta jolloin itelle tippui syytöksiä ja bannejakin wallhacksyyllä vaikka mulla oli ihan äänet..) mutta jos tosiaan lä9i koetti ammuskella yms. Niin WH se sitten oli.
CS:ssä oli kyllä muuten härskiä kun beta-aikaan toimi vielä aurealin A3D ja mm. militiassa kuuli omaan respaan kun vastustajat osti aseita. Se A3D oli kyllä hämmentävän tarkka EAX:n verrattuna. Harmi, että se haudattiin/sulautettiin ehkä creativen kilkkeisiin vähin äänin.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Vieläkö osalla porukkaa rakennukset jää rendaamatta? Silloin meinaan pystyy ampuun tai vaikka ajaa yli taloissa piileskeleviä tyyppejä vähän liian näppärästi.


CS:ssä oli kyllä muuten härskiä kun beta-aikaan toimi vielä aurealin A3D ja mm. militiassa kuuli omaan respaan kun vastustajat osti aseita. Se A3D oli kyllä hämmentävän tarkka EAX:n verrattuna. Harmi, että se haudattiin/sulautettiin ehkä creativen kilkkeisiin vähin äänin.
Joo oli unohtunu koko bugi. Tosiaan sekin selittäisi. Toki varmaan jotain wh ja aimbot kikkareitakin löytyy.

Ot: itellä oli tosiaan cs 0.8-1.6 aikoina muistaakseni a3d käytössä. En kyllä muista että kovin kaukaa olisi kuullut, mutta suunnat kuuli kyllä hyvin. Yleensä tuli itkua/bannia kun odottelin esim dustissa laatikoiden/seinän takana ja kun askellus kuului niin esiin tähtäin valmiiksi pään korkeudella ja sarja alkoi jo "valmiiksi". Toimi joka kerta. Toki siihen aikaan tuli pelituntejakin varmaan 50-70 viikossa, niin lähti vähän erilailla selkärangasta kuin nykyään pubg 3h viikko tahdilla :D
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
No jos peli on sama ni iässä tuskin on mitään vikaa. Tervemenoa työelämään, jos et satu työskenteleekkään "nuorekkaalla alalla". :)

Eläkä ota pahalla.
Jep ja mieluummin ite ainakin pelaan vanhempien kanssa kun tuntuu siltä että ei nuoret osaa käyttäytyä mikin kanssa.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Tohon ikäasiaan että ymmärrän toki jos tuntuu vähän oudolta 14 kesäsenä pyöriä 30+ janttereiden peleissä mukana mutta siihen tottuu. Itse aikonaan 13-14v olin cs peleissä noiden 25+ jannujen klaaneissa ja äkkiä siihen tottu. Alkuun vähän jänskätti kyllä. Rohkeasti sekaan vaam niin kyllä se siitä, idiootteja toki löytyy niin vanhoista kuin junnuistakin mutta eipä niiden kanssa ole pakko pelata.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
960
Mitäs hitto tälle on tapahtunut. Joku 12gb pätsi ja pelistä on tullut ihan pelaamiskelvotonta paskaa pätkii ihan törkeesti ja koneen tehoista ei ainakaan voi olla kiinni.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
511
Tohon ikäasiaan että ymmärrän toki jos tuntuu vähän oudolta 14 kesäsenä pyöriä 30+ janttereiden peleissä mukana mutta siihen tottuu. Itse aikonaan 13-14v olin cs peleissä noiden 25+ jannujen klaaneissa ja äkkiä siihen tottu. Alkuun vähän jänskätti kyllä. Rohkeasti sekaan vaam niin kyllä se siitä, idiootteja toki löytyy niin vanhoista kuin junnuistakin mutta eipä niiden kanssa ole pakko pelata.
Juuri näin, ei se ikä vaan se persoona.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Sais kyllä tulla jo hotfix ajurit nvidialle. Gameready ajureilla tuppaa kaatuilemaan
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 325
Siis, mitä ihmettä. En ole pelannut pitkään aikaan, ja nyt kun kävin kokeilemassa.
Eikö ukko "hiivi" enää mitenkään? Tosiaan sen verran aikaa on peleistä, että muistanko nyt ihan väärin? Bindasin walkin mutta ei tunnu tekevän mitään?
Voisin vannoa että ennen "jotain nappia" pohjassa pitämällä ukko käveli hitaasti.
Mikähän tässä nyt menee ohi?
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Siis, mitä ihmettä. En ole pelannut pitkään aikaan, ja nyt kun kävin kokeilemassa.
Eikö ukko "hiivi" enää mitenkään? Tosiaan sen verran aikaa on peleistä, että muistanko nyt ihan väärin? Bindasin walkin mutta ei tunnu tekevän mitään?
Voisin vannoa että ennen "jotain nappia" pohjassa pitämällä ukko käveli hitaasti.
Mikähän tässä nyt menee ohi?
Hitaimmin liikkuu kun kyykyssä etenee ADS:n kanssa.
 
Liittynyt
17.05.2017
Viestejä
204
Ai saatana aavikkokana kaverin kans 13 tapolla, nyt taitaa olla aika poistaa peli koska en pysty tästä parantamaan. Kar98 headshottien vastaanottaminen on vittumaisinta mutta niiden antaminen on parempaa kuin secks hommat
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Ai saatana aavikkokana kaverin kans 13 tapolla, nyt taitaa olla aika poistaa peli koska en pysty tästä parantamaan. Kar98 headshottien vastaanottaminen on vittumaisinta mutta niiden antaminen on parempaa kuin secks hommat
Huhhuh itsellä paras on 8sija 2tapolla [emoji23]
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Heh, ei ole tämä ihan vakiotilanne itselleni. Täällä on näitä Vipuja ja muita jotka vetää näitä liukuhihnalta. Suosittelen hommaamaan hyvät pelikuulokkeet, vihujen kuuleminen tarkasti on tässä pelissä puoli voittoa.
On mulla superlux hd 330. Noin 5h peliaikaa mulla tossa pelissä toisilla se 500[emoji3]
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 455
Viestejä
4 237 847
Jäsenet
71 211
Uusin jäsen
G0D

Hinta.fi

Ylös Bottom