Noh, mun mielestä peleissä se on vaan kovin erikoista Työelämässä nyt ei olekaan mikään ihme ja tiedänkin sen, siellä nyt mulle on ihan sama minkä ikäisistä työyhteisö koostuu. Täytynee joskus tulla tuonne DiscordiinNo jos peli on sama ni iän puolesta ei kyllä mitään awkwardia tuu. Tervemenoa työelämään, jos et satu työskenteleekkään "nuorekkaalla alalla".
Eläkä ota pahalla.
Joo enkä mä siis millään pahalla tarkoittanut itsekään teitä vanhempia kohtaan. Johtunee osittain siitä, että ei niin väliä mikä peli niin aina on tullut pelattua soolona.Tohon ikäasiaan että ymmärrän toki jos tuntuu vähän oudolta 14 kesäsenä pyöriä 30+ janttereiden peleissä mukana mutta siihen tottuu. Itse aikonaan 13-14v olin cs peleissä noiden 25+ jannujen klaaneissa ja äkkiä siihen tottu. Alkuun vähän jänskätti kyllä. Rohkeasti sekaan vaam niin kyllä se siitä, idiootteja toki löytyy niin vanhoista kuin junnuistakin mutta eipä niiden kanssa ole pakko pelata.
Taisi tulla nyt tämän 1.0 version neljäs vai viides kana-ateria. Oli kyllä taas jännä, spawnasin Trailer Parkiin välttääkseni alku lagimisen ja meinasin kuolla jo ekaan circleen mutta niin vaan sitä tultiin kaikkien selkään ja voitin pelin 5 tapolla. Täytynee kokeilla onko tämä se menestymisen resepti Aika usein menee pelit siihen, että menee joko hyvin tai sitten kuolen heti alussa. W/L ratiokin joku 0.06 sen takia