Vähän hölmöä että rynnäkkökiväärit ja tarkkuuskiväärit käyttävät samoja panoksia. Tämän avulla tarkkuuskivääreihin saa helposti paljon panoksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän hölmöä että rynnäkkökiväärit ja tarkkuuskiväärit käyttävät samoja panoksia. Tämän avulla tarkkuuskivääreihin saa helposti paljon panoksia.
Ehkä jotkut käyttävät samoja panoksia, mutta ei todellakaa kaikki. Esim Kar 98K käyttää oikeasti 7,92×57mm panoksia, mutta pelissä 7,62mm. En kuitenkaa sanonnut että jokainen ase pitäisi käyttää omia panoksia, vaan trk kivääri ryhmällä olisi omia panoksia. Erotettaisi rynnäkkökiväärin ja trk kiväärin panokset.
PUBG:n Uuden päivityksen jälkeen: Olikos kenelläkään mitään ongelmia???? Mielestäni ei beta versioissa ollut, mut nyt kun tuo täysiversio julkaistiin, missä on aavikko mukana, niin Itsellä on sellainen kiusallinen piirre, et peli jollaintavalla lagaaa.
Kun juoksee eteenpäin, niin kuva nykii taaksepäin. Just kun on saamassa ovesta vaik kiinni, niin kuva hyppääkin taaksepäin. Tätä tapahtuu jo ihan siinä alkuvaiheessa, kun on harjoitus käynnissä ennen varsinaisen pelin alkua sekä itse pelissä. Joko mun modeemi on perseestä tai sit muillakin tapahtuu tätä???
PUBG:n Uuden päivityksen jälkeen: Olikos kenelläkään mitään ongelmia???? Mielestäni ei beta versioissa ollut, mut nyt kun tuo täysiversio julkaistiin, missä on aavikko mukana, niin Itsellä on sellainen kiusallinen piirre, et peli jollaintavalla lagaaa.
Kun juoksee eteenpäin, niin kuva nykii taaksepäin. Just kun on saamassa ovesta vaik kiinni, niin kuva hyppääkin taaksepäin. Tätä tapahtuu jo ihan siinä alkuvaiheessa, kun on harjoitus käynnissä ennen varsinaisen pelin alkua sekä itse pelissä. Joko mun modeemi on perseestä tai sit muillakin tapahtuu tätä???
PUBG Finlandin Discord-palvelimelta löytyy kaikenikäistä porukkaa! Palvelimella on kirjoitushetkellä n. 1500 suomalaista PUBG-pelaajaa.Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Vähän awkward tulla pelailemaan isän ikäisten kanssa xD
Nuo aseet perustuu oikeisiin esikuviinsa ja käyttävät samoja patruunoita ihan oikeastikin, syy taitaa olla juurikin se ettei tarvisi sotatilanteessa raahata joka aseelle omia patruunoita. Vähän hölmöä vai ihan loogista?![]()
Toi sininen rinkula on kyllä ruvennu sykkii aivan liian rankasti. Ei tossa oo enää mitään järkeä et ei kerkee hoitaa tulitaisteluita, vaan focus rinkulassa. Kivempaa se ois taistelut hoitaa rauhassa.. Ringistä vois ottaa vauhtia pois ihan huolella.
Onko missään varmaa tietoa että tulee myös ps4, vai pitääkö vielä yksi kone kasata![]()
Toi sininen rinkula on kyllä ruvennu sykkii aivan liian rankasti. Ei tossa oo enää mitään järkeä et ei kerkee hoitaa tulitaisteluita, vaan focus rinkulassa. Kivempaa se ois taistelut hoitaa rauhassa.. Ringistä vois ottaa vauhtia pois ihan huolella.
Uusimpaan ShadowPlayn versioon tuon pitäisi olla korjattu.Onko muuten muilla semmosta probleemaa että joissan matseissa tuo nvidian shadowplay tallentaa noita tappoja ja kuolemia ja taas joissan peleissä ei tallenna? Vai onko vika omassa päässä sitten. Välillä se toimii ja välillä ei.
Onko sulla G-sync käytössä? Itsellä tuota tapahtuu kun kone on käynyt lepotilassa/tilassa missä näyttö pimeenä ja yrittää PUBGia sen jälkeen käynnistää. Ilmeisesti G-sync ei saa oikeita parametrejä kuntoon palautuessaan. Itsellä alkoi jo pari nvidian ajuriversiota sitten. Löysin silloin pari kohtalotoveria Nvidian foorumilta, en nyt löydä kyseistä threadia sieltä. Muistaakseni liittyi siihen et kone tarjoais 60Hz kun näyttö odottaa 144Hz.
Bootti ennen pelin käynnistämistä auttaa ainakin itsellä vaivaan.
@arcane Engine.ini tiedostossa on frameRateCap asetus. Siihen kun laittaa 60 Hz näytöllä 59 niin input lag on melkein yhtä pieni kuin ilman vsynciä.
Nyt kun pääsin koneen ääreen joulunvietosta: Mistä tämä engine.ini löytyy? Yritin etsiä tietokoneen käyttäjätunnuksen alikansioista ja steamapps/common/PUBGin alta, mutta ei löydy ei.
Itsellä sama vaiva 144Hz g-sync näytöllä. Framet lukittuna 142:een. Luulin että g-sync poistaisi repeilyä..Varmaan GameUserSettings.iniä myös alkuperäinen postaaja tarkoittanut, kun ei engine.inin alta mitään framelimittiin viittaava löytynyt.
Tosin kun kytkin framelimitin päälle ja vsyncin pois, kärsin miltei jatkuvasta screen tearingista, oli framet lukittu tiedostosta 59 tai 60. Taitaa siis PUBGin kohdalla koneellani tuo vsync olla aika olennainen, vai pitäisikö minun nyt sitten taas kytkeä pelin oma vsync pois ja joku nvidian vsync framelimitterin kanssa päälle?
Itselläkin repeilee kuva jos ei vsynciä ole päälläVarmaan GameUserSettings.iniä myös alkuperäinen postaaja tarkoittanut, kun ei engine.inin alta mitään framelimittiin viittaava löytynyt.
Tosin kun kytkin framelimitin päälle ja vsyncin pois, kärsin miltei jatkuvasta screen tearingista, oli framet lukittu tiedostosta 59 tai 60. Taitaa siis PUBGin kohdalla koneellani tuo vsync olla aika olennainen, vai pitäisikö minun nyt sitten taas kytkeä pelin oma vsync pois ja joku nvidian vsync framelimitterin kanssa päälle?
Serverin/nettikoodin vika se on ja sattuu 95% aivan matsin alussa kaikilla (samalla alueella olevilla?) yhtä aikaa.Kaverilla oli aikaisemmin tuota nykimistä tässä pelissä. Hahmo liikkui vähän eteenpäin ja pysähtyi, ja sama jatkui koko ajan. Lopulliseksi viaksi paikallistui viallinen muistikampa koneessa. Ensin ajurien vaihto auttoi hetkeksi ja vika palautui kuitenkin vähän ajan päästä.
Saa. Omasta koneesta ja oheislaitteista köydyin vähän alle 500€Millaisen tietokoneen tämä vaatisi pyöriäkseen? Fortnitea pelaillut ps4, mutta tämä kyllä kiinnostaisi enemmän.
Saiskohan 500e mitään keskusyksikköä vaikka käytettynä.. Alta 800e ainakin.
Pudonnut täysin tietokoneiden tekniikasta itse. Aikoihin jolloin oli Geforce 6 - sarja ja alettiin käyttämään useampia ytimiä koneen prossuissa. Ideoita![]()
Millaisen tietokoneen tämä vaatisi pyöriäkseen? Fortnitea pelaillut ps4, mutta tämä kyllä kiinnostaisi enemmän.
Saiskohan 500e mitään keskusyksikköä vaikka käytettynä.. Alta 800e ainakin.
Pudonnut täysin tietokoneiden tekniikasta itse. Aikoihin jolloin oli Geforce 6 - sarja ja alettiin käyttämään useampia ytimiä koneen prossuissa. Ideoita![]()
Hmmh. Jos käytettynä kasaa niin "minimit" saa kasaan melko halvallakin. Itse tuli napsittua melkolailla 400e tälläinen 2500k+emo/ r9 390 / 16gb ddr ja ssd. Vanhastaan löyty koppaa poweria, hdd ja kaikki näytöt kuulokkeet hiiret ynnä muut.
Toki suosittelen parempaa kokoonpanoa, taitaa tuo prossu itsellä jäädä ongelmaksi tuossa. Heitetäämpä oikeastaan kysymys samontein, kuseeko tossa mun setissä prossu vai kaikki? Jos prossu, niin onko se vaihto pois 1155 kannasta eli emon uusinta?
Hmmh. Jos käytettynä kasaa niin "minimit" saa kasaan melko halvallakin. Itse tuli napsittua melkolailla 400e tälläinen 2500k+emo/ r9 390 / 16gb ddr ja ssd. Vanhastaan löyty koppaa poweria, hdd ja kaikki näytöt kuulokkeet hiiret ynnä muut.
Toki suosittelen parempaa kokoonpanoa, taitaa tuo prossu itsellä jäädä ongelmaksi tuossa. Heitetäämpä oikeastaan kysymys samontein, kuseeko tossa mun setissä prossu vai kaikki? Jos prossu, niin onko se vaihto pois 1155 kannasta eli emon uusinta?
Hmmh laitetaan vielä jatkoa että onko se sitten "ok" tolle setille kaikki vakiona 40-60fps low/verylow asetuksilla ja reshadella? Reso 1920x1080. Reshade ei montaa fps vienyt kun kokeilin. Alle 40 ei käy missään, edes hypyssä. Lagin takia tökkii alkumatsissa, fpsdroppeja ei alle tuon 40 ole ollut.
Täytys varmaan alkuun kokeilla kulkeeko tuo 2500k miten, viimeeksi joskus lyijykynä aikoja ollut kun olen kellotellut![]()
Jotenkin vaikuttais olevan matala fps. Kannattais varmaan tsekata käyttösteita esim. afterburnerilla. Onko sulla mitään käynistys parametrejä?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.