Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tuolta saa valittua kumpaa karttaa haluaa pelata?
Ei saa vielä valita.
200h livellä ja 32h testillä. Vieläkin vaatii aikaa että oppii kaikki kivet ja kannot kartoista. En hallitse rekyyliä vieläkään saati osaa ottaa ennakkoa yli 200 metriin. Harmillista mutta eihän sille kehitystahdilleen minkään voi. Oon pyöriny squad rankissa Top5000:ssa. Testillä olin Top1000:ssa.paljos jengi on tätä kerenny paukuttelee ?
Itellä alkaa olemaan 400h kasassa..
Niin ja shelteriin mentäessä maan alle sade kuuluu sinne yhtä kovana...Ite skippaan vain sadepelit välillä juurikin sen sateen julmetun kovan äänen takia. Ymmärrän, että sateen ääni voi kuulostaa talossa olevalle kovalle jos on vain peltikatto tms, mutta metsässä siitä ei kyllä sellasta pauhetta yleensä lähde kuin tässä pelissä. Plus pikkasen ärsyttää että FPP:ssäkin tulee sadepisaroita silmiin samalla tavalla kuin kolmannessa persoonassa siihen kameraan.
Sumu on ollut ihan OK, toki se että näet todella kauas esim jonkun kummun päälle, mutta et näe puoleenkaan väliin maata pitkin on outoa. Kyllä sumussa se "seinämä" on aika tasainen oikeasti. Toki jollain korkealla kummulla voi päästä sumun yläpuolelle mutta ei sieltä näe sumun läpi, eikä sumun läpi näe sinne ellei ole kohtuu lähellä.
Pienillä parannuksilla siis molemmat mielellään takaisin peliin.
Siihen ei sitten ikinä edes päästä, kun tuohon vaikuttaa kuitenkin myös tickrate. Todella korkea tickrate tekee kaikesta paljon skarpimpaa.Ei tämä vieläkään mikään CS:GO ole fiilikseltään, mutta suuri harppaus eteenpäin.
Siihen ei sitten ikinä edes päästä, kun tuohon vaikuttaa kuitenkin myös tickrate. Todella korkea tickrate tekee kaikesta paljon skarpimpaa.
Ei taideta päästä koskaan edes puoleen siitä mitä jotkut CS:GO ja BF4 tukee. Sanoisin että 1/3 on jo aika saavutus, kun huomioidaan monta pelaajaa tässä on joka rundissa.
Toki isona osana on ihan myös animaatiot yms, mutta toi tickrate on myös tuollainen taustalla oleva tekijä.
Joo, en minäkään odota. Tuli vaan mieleen että turha edes lähteä vertaamaan.En minä siis mitään CS:GO-responsiivisuutta odota, onhan se ihan realismia, että sadalle pelaajalle matsissa on käytännössä mahdoton tuollaista tarjota.
Kyllä mulle BF4 "netcode" kelpais BR pelissä.Battlefieldin pelimoottorilla battle royale ois kyllä aika helmi vaikka ois vaan 64 pelaajaa. Toisaalta pubgin mapit on aika paljon isompia kuin bäfän että sikäli en tiedä miten hyvin soveltuisi.
Joo, en minäkään odota. Tuli vaan mieleen että turha edes lähteä vertaamaan.
Kyllä mulle BF4 "netcode" kelpais BR pelissä.
Toki kuten sanoit ei se Frostbite varmaan näin isoa karttaa suoraan handlaisi, puhumattakaan kun lyödään kylkeen +36 pelaajaa.
Säätämällä voisi jopa onnistua, kun ajatellaan että PUBG tyyliin ei olisi tankkeja yms jotka ampuu myös, sekä paljon laajempaa destructionia jotka pitää kaikki synkkaa pelaajien kesken.
On toi BF4:sen nykytila melkoinen saavutus noin niiq verkkoteknisesti. BF1 sen sijaan otti takapakkia siltä osin.
Ei ole enää EA:ssaMelko reipasta rubberbandingia tarjoilee ainakin itselleni, ajoittain myös sen parin ensimmäisen minuutin jälkeen. Kuten kaikki muukin aina, niin eikö tämäkin voida kuitata vaan sillä, että peli on early ac...
Vai olenko yksin ongelmieni kanssa?
Totta, koitin sitä epänokkelasti sijoitetulla kolmella pisteellä vähän leikkisästi ilmentää. Vaikka peli toimiessaan on pirun hauska, niin välillä hiipii mieleen kysymys siitä, että onko tämä tosiaan se peli, jota miljoonat pelaavat aivan hurmoksessa. Ehkä oma ajoitus on vaan niin surkea sitten, kun näin harvakseltaan pelaillessa tuntuu, että aina on jotain ongelmia. Milloin umpisurkea fps, milloin aivan riittävästi lagia. Tai ehkä vika onkin minussa.Ei ole enää EA:ssa
Ootko asentanut uusimmat ajurit? Eilen tais tulla ainakin omaan 1070 ajureihin päivitys.Mulla on 1.0 päivityksen myötä alkanut lagaamaan ja tehtävienhallinnan mukaan GPU:n käyttö sahaa 90%-100%. Ennen tätä ongelmaa ei ollut. Käytössä on gtx 1060 näyttis.
On uusimmat ajurit. Tosin nyt kun rupesin miettimään niin voihan se olla, että GPU:n käyttö pyörii aina tuolla. Kyllähän tämä tuntuu muillakin lagaavan.Ootko asentanut uusimmat ajurit? Eilen tais tulla ainakin omaan 1070 ajureihin päivitys.
Muistaakseni PUBG on peli niin tuskinpa. ;DMites nyt kun julkaistiin niin onko Ryzenin käyttöaste parantunut? Pyöriikö yhtään hyvin Ryzeneillä?
Mulla tekee tän päivityksen jälkeen nyt sillai tyhmästi että aula on tyhjä, eli siellä ei näy pelihahmoa eikä mitään valikoita. Sain sitten toimimaan kun hakkasin vaan kaikkia näppäimiä ja laitoin fullscreen windowed moodin päälle... Mutta eipä tuota rumbaa jaksa joka pelin alkua tehdä niin ootellaanpa siis millon tulee seuraava päivitys.
Ite oon oottanu tuota jo pubgin alusta lähiten, himo tuohon juontaa cod4:n ajaltaItselle paras uudistus on ads hold moodi. Vaikka peliä 100h+ ni ei vieläkään ollu tottunu defaultti asetukseen.
Se "tarkempi" lonkalta ampuminenkin on ihan näppärä haulikoilla ja SMG:illä tiukoissa tilanteissa.