Ymmärsinköhän nyt oikein: koet sinisen ympyrän lähestyvän liian nopeasti pelin lopussa? Jos tuota miettii siten, että aika olisi vaikka kiinteä 3 tai 5 minuuttia, kenelläkään ei olisi "kiire alueelle". Tällöin ainakin omasta mielestäni roundit venyisi ja menisi suhteellisen tylsiksi kun kaikki jännitys katoaisi. Kun pelin "h-hetki" (loppu) lähenee, kenelläkään ei pitäisi olla enää tarvetta päästä loottaamaan, vaan silloinhan alkaa loppuhuipennus, jossa katsotaa kuka/ketkä onnistuu hyödyntään maastoa, mahdollista tiimipelaamista sekä muuta taktikointia ollakseen last man standing. Metreissä ja ajassa mitattuna ne pari kolme viimeistä ympyräähän on todella lyhyitä siirtymisiä, jolloin se 1,5min on tosi hyvä (ulkomuistista revin tuon 1,5min, voinee vaihdella ympyröittäin).
Mun mielestä ympyrän nopeuden ja sen tekemän damagen pitäisi olla suhteutettu toisiinsa, eli lopussa mielestäni ympyrä liikkuu turhan nopeasti kun damagekin alkaa olla jo moninkertainen alkuun verrattuna.
Aikaakin saisi hivenen lisätä omaan makuun viimeisissä n. 3 ympyrässä (1min-2min). Maaston hyödyntämistä täytyy kyllä jo midgamessa alkaa miettimään, siis tarkoitan että mistä suunnasta haluaa lähestyä oletettuja viimeisiä kolmea ympyrää.
Taktikoinnille lopussa ei jää tarpeeksi aikaa, voit kuulla esim. AWM-sniperin juuri edessäpäin ja suositeltavaa olisi flankata mikäli puita ja kiviäkin on niukalti minkä suojissa lymyillä. Puhumattakaan kahden vihun ristituleen joutumisesta.