Playerunknown's Battlegrounds (PC)

LVL2:n gearia löytyy yleensä joka nurkasta ja sen ero kolmoseen on 15%.
Muuten samaa mieltä, mutta suojien hyödystä puhuminen prosentteina voi olla hieman harhaanjohtavaa. Parempi on ajatella kuinka monta osumaa tarvitaan tappoon. Esimerkiksi scarilla rintaan ilman suojaa tappaa kolmella osumalla ja jokainen suojan level kestää yhden osuman lisää joten level 3 suojalla pelaaja kuolee kuudesta osumasta. Toki 5 ja 6 osuman ero on melko pieni, mutta joissain tilanteissa sekin voi olla ratkaiseva ero.
 
Isoimpana erona armoreissa näkisin kypärän ja sen, oneshottaavatko tarkkuuskiväärit (etenkin KAR) vai eivät päähän ammuttaessa. Noihin rynnäkkökivääreihin jne yleensä kykenee reagoimaan ja mennä suojaan, oli se liivi sitten lv1 tai lv3 mutta yhden osuman päätappoon ei oikein reagoida.

Mieluummin ainakin itse ottaisin lv3 helmetin ja lv2 liivin. Tuo lv3 helmet antaa kuitenkin merkittävän lisäsuojan ja lisäksi suojaa laajemmalta alueelta kuin lv2 helmet. Toki yleensä joutuu tyytymään lv2 geariin ja se on minimitavoitteenakin.

E: Liiveissäkin taitaa olla pientä suojauseroa kaulan kohdilla, kun alemmissa on avoimempi kaula-aukko kuin ylemmissä? Tosin ei mielestäni yhtä merkittävä ero kuin kypärissä, kun ei johda yhden osuman kuolemiin. Lv2 suojaa jo melki hyvin edestäpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Isoimpana erona armoreissa näkisin kypärän ja sen, oneshottaavatko tarkkuuskiväärit (etenkin KAR) vai eivät päähän ammuttaessa. Noihin rynnäkkökivääreihin jne yleensä kykenee reagoimaan ja mennä suojaan, oli se liivi sitten lv1 tai lv3 mutta yhden osuman päätappoon ei oikein reagoida.

Mieluummin ainakin itse ottaisin lv3 helmetin ja lv2 liivin. Tuo lv3 helmet antaa kuitenkin merkittävän lisäsuojan ja lisäksi suojaa laajemmalta alueelta kuin lv2 helmet. Toki yleensä joutuu tyytymään lv2 geariin ja se on minimitavoitteenakin.

E: Liiveissäkin taitaa olla pientä suojauseroa kaulan kohdilla, kun alemmissa on avoimempi kaula-aukko kuin ylemmissä? Tosin ei mielestäni yhtä merkittävä ero kuin kypärissä, kun ei johda yhden osuman kuolemiin. Lv2 suojaa jo melki hyvin edestäpäin.

Kaikki suojat suojaavat täsmälleen saman alueen. Erot on ainoastaan siinä, miten paljon tulevasta damagesta vähennetään.

EDIT: Myös kypärissä siis, se, että lvl 3 olisi ainoa joka suojaa naamaa on pelkkää tornaria.
 
EDIT: Myös kypärissä siis, se, että lvl 3 olisi ainoa joka suojaa naamaa on pelkkää tornaria.
Onko joku siis testannut tämän, vai joku playerunkown sanonut?

Se ei siis sinänsä olisi ihmeellistä että suojaa, kun kuitenkin random paistinpannu perseen päällä blokkaa myös.
 
Jackfragsin videolla testataan noita armoreita jnejne, kandee kattoa :) Tarvi väitellä hehe :P
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Onko joku siis testannut tämän, vai joku playerunkown sanonut?

Se ei siis sinänsä olisi ihmeellistä että suojaa, kun kuitenkin random paistinpannu perseen päällä blokkaa myös.
Mun mielestä tämä nimenomaan jossain vaiheessa vahvistettiin jossain dev streamissa että suojaa myös naamaa.
 
Jackfragsin videolla testataan noita armoreita jnejne, kandee kattoa :) Tarvi väitellä hehe :p


Olen tuon videon kyllä joskus aikanaan katsonut. Hyvä video mutta ei siinä missään vaiheessa tainnut olla varsinaista testausta juuri tuosta, että suojaako armorit vain niiden visuaaliselta päälläoloalueelta vai yhtäläisesti koko kehonalueelta. Tämän videon mukaan tosiaan lvl1 ja lvl3 helmeteissä ei olisi eroa, on tosin mainittu vain tekstinä eikä demonstroitu videopätkällä:


Oli eroa tai ei (ja ilmeisesti ei siis olekaan) niin lvl3 helmet on ainoa gear pelissä, joka estää KARbinerin ja M24:n oneshot tapot, joten sillä on aikamoinen vaikutus peliin, etenkin yksinpelissä, jos vain on parannustarvikkeita ja tarpeeksi reaktiokykyä mennä suojaan osuman jälkeen. Ei se gear toki edellytys ole voittoon mutta pienentää tuurin osuutta siinä (eli helmettien tapauksessa esim. sitä, ettei kukaan sniperi ammu juuri sinua oneshottina päähän).
 
Kylläpä sitä välillä kärsivällisyyskin kannattaa. Tässä matsissa olin ajamassa yhdelle supply dropille, mutta sinne oli joku muu jo kerenny. Jäin odottamaan lähellä olleen kiven taakse ja se toinen tyyppi jäi supply dropille. Jossain vaiheessa se kyllästyi ja lähti tulemaan kivelle, jolloin sopivasti kiveä kiertämällä asemoiduin niin, että sain tapettua sen. Kyseinen tyyppi ei myöskään jostain käsittämättömästä syystä ollut ottanut dropilta M249 :confused:. Loppupelissä taas alue pieneni pienimpään mahdolliseen ja lopuksi tilanne oli, että minun lisäksi oli vain yksi muu. Minä odotin kärsivällisesti paikallaan ja se toinen lähti jossain vaiheessa ryömimään ja tulos tässä :cigar:

QC1YhSHh.jpg
 
Kylläpä sitä välillä kärsivällisyyskin kannattaa. Tässä matsissa olin ajamassa yhdelle supply dropille, mutta sinne oli joku muu jo kerenny. Jäin odottamaan lähellä olleen kiven taakse ja se toinen tyyppi jäi supply dropille. Jossain vaiheessa se kyllästyi ja lähti tulemaan kivelle, jolloin sopivasti kiveä kiertämällä asemoiduin niin, että sain tapettua sen. Kyseinen tyyppi ei myöskään jostain käsittämättömästä syystä ollut ottanut dropilta M249 :confused:. Loppupelissä taas alue pieneni pienimpään mahdolliseen ja lopuksi tilanne oli, että minun lisäksi oli vain yksi muu. Minä odotin kärsivällisesti paikallaan ja se toinen lähti jossain vaiheessa ryömimään ja tulos tässä :cigar:
Nice. Arskakin olisi ylpeä viimeisen tapon asevalinnasta. En muuten ole vielä kertaakaan käyttänyt kyseistä tussaria. Oletettavasti kuitenkin pötköttelyasennosta aika tarkka kauaskin.
 
  • Tykkää
Reactions: Z50
Nice. Arskakin olisi ylpeä viimeisen tapon asevalinnasta. En muuten ole vielä kertaakaan käyttänyt kyseistä tussaria. Oletettavasti kuitenkin pötköttelyasennosta aika tarkka kauaskin.
Itsellä vielä testaamatta M24, mutta väittäisi, että M249 on pelin paras ase. Toimii erityisen hyvin lyhyillä ja keskipitkällä matkalla kun lyhyitä sarjoja ampumalla on melko tarkka. Paras tähtäin tuohon on holo/red dot tai 2X, suuremmat on ihan turhaa, koska pitkälle matkalle alkaa hajontaa tulla niin paljon, että osuminen vaikeutuu. Josku koitin ampua 8X jonnekin snipu etäisyydelle, mutta eihän siitä mitään tullu kun lyhyilläkin sarjoilla hajontaa ainakin 10m.

Tiedä sitten onko vika pelissä vai minussa, mutta 4X tähtäin on mielestäni melko perseestä. Jotenkin tuolla on vaan vaikea osua ja helpompi osua holo/red dotilla tai rautatähtäimellä. Johonkin oikein kauas tuo 4X on tietenkin parempi, mutta muuten lähinnä vituttaa koko tähtäin. Onko vika minussa vai joku muukin samaa mieltä :confused:
 
Itsellä vielä testaamatta M24, mutta väittäisi, että M249 on pelin paras ase. Toimii erityisen hyvin lyhyillä ja keskipitkällä matkalla kun lyhyitä sarjoja ampumalla on melko tarkka. Paras tähtäin tuohon on holo/red dot tai 2X, suuremmat on ihan turhaa, koska pitkälle matkalle alkaa hajontaa tulla niin paljon, että osuminen vaikeutuu. Josku koitin ampua 8X jonnekin snipu etäisyydelle, mutta eihän siitä mitään tullu kun lyhyilläkin sarjoilla hajontaa ainakin 10m.

Tiedä sitten onko vika pelissä vai minussa, mutta 4X tähtäin on mielestäni melko perseestä. Jotenkin tuolla on vaan vaikea osua ja helpompi osua holo/red dotilla tai rautatähtäimellä. Johonkin oikein kauas tuo 4X on tietenkin parempi, mutta muuten lähinnä vituttaa koko tähtäin. Onko vika minussa vai joku muukin samaa mieltä :confused:
Itse käytän myös assault rifleissä ja konepisluttimissa pääasiassa red dotia tai 2X jos satun löytämään. Kar, SKS ja muut sniputtimet sen sijaan tuntuvat paremmilta isommilla scopeilla. Pyrin pelaamisellani tosin yleensä lähitaistelutilanteisiin, minkä vuoksi noi scopevalinnat toimii itsellä parhaiten.

Oli muuten äsken tiukka soolon loppu. Oli 10 pelaajaa hengissä ja viereiseen taloon pamahtaa soolo top 10 listalta tuttu Tw1tch_ArmutTV, näyttäisi jopa olevan tällä hetkellä NA rank 1 soolossa. Sama kaveri ajoi n. viikko sitten mun ylitse autolla heti pelin alettua, ja hieman toivoin pääseväni nyt kostamaan. Kyseinen herra sitten tappoi näyttävästi suurimman osan jäljellä olevista pelaajista, ja viimeiset hetket oli minä vs Armut. Hullulla pullalla "sinne päin" heitetty umpin sarja onnistui tekemään riittävästi damagea lvl 3 kypärän läpi, ja siitä napsahti samalla päivän toinen soolovoitto.

Alkaa muuten tuo EU top 10 olla sen verran lähellä, että yritän varmaan ensi viikolla pelata sen verran että edes hetkeksi pääsisin tuolla listalla piipahtamaan. En tosin tiedä mitä moisella toiminnalla elämässä saavutan, muuta kuin hetkellistä mielihyvää. Kai se on sen arvoista...
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tuli tommonen pikku bugi vastaan. Inventor ku avaa niin saattaa hiiri hypätä 2 näytölle vaikka on full screen päällä. Pari kertaa kuollut tuon takia kun koittaa ettii hiiren kursoria että sais nopeesti poimittiin tavarat maasta mut toinen kerkeen ne poimii nokan edestä. Yht äkkii tuli vain tuo bugi. En oo muutellu asetuksia kun tuo alkoi. Kokeiltu vaik ja mitä mutta ei tunnu mikään auttavan muu kuin disabloida 2 näyttö pelaamisen ajaksi.

Tulipa kuitenkin eilen 1 voitto duo pelissä. Hyvältä se tuntui. Tää peli on kyl niin koukuttava kaveri porukalla pelatessa. Mukava laskeutua isoihin kaupunkeihin ja täys rähinä päälle. Välillä tulee 100/0 nokkaan mut on se sen arvoista

EDIT:
Dual Monitor Tools auttoi tähän ongelmaan. Nyt hiiri pysyy pelissä eikä seilaa toiselle näytölle.
 
Viimeksi muokattu:
Tapahtuuko kellään siten että kun alat ampumaan automaattiaseella ja auto tilalle siitä lähtee 1-2 kutia ja ase vain yksinkertaisesti lopettaa ampumasta? Itsellä käynyt monesti näin noustaessa autosta, veneestä, moposta tai vedestä.
 
Tapahtuuko kellään siten että kun alat ampumaan automaattiaseella ja auto tilalle siitä lähtee 1-2 kutia ja ase vain yksinkertaisesti lopettaa ampumasta? Itsellä käynyt monesti näin noustaessa autosta, veneestä, moposta tai vedestä.

Jep joku bugi on, itselle kyllä ei ole tapahtunut enään pitkään aikaan tuota.
 
Olisiko kellään hyviä vinkkejä varsijousen suhteen? Edellisessä matsissa löysin vain pistoolin ja varsijousen, johon oli 15 nuolta. Käytin kaikki nuolet.

Huteja joka ikinen. Viidestätoista nuolesta yksikään ei osunut maaliinsa. Ei osu jos tähtää suoraan kohdalle, ei jos nostaa tähtäintä pikkaisen, ei jos nostaa tähtäintä reilummin. Jos maali liikkuu sivusuunnassa niin turha edes yrittää. Onko kellään osaavammalla antaa vinkkejä kapineen oikeaoppiseen käyttöön?

Muuten oli kyllä mielenkiintoinen matsi. Huomioikaa alla olevasta kuvasta hiparipalkin pituus, käytössä oleva ase ja jäljellä olevat pelaajat. Kahdeksanneksi pääsin ihan vaan piileskelemällä, mutta vähän aikaisemmin sattunut asemataistelu varsijousen kanssa oli koitua kuolemaksi.

0OmLiXy.jpg
 
Olisiko kellään hyviä vinkkejä varsijousen suhteen? Edellisessä matsissa löysin vain pistoolin ja varsijousen, johon oli 15 nuolta. Käytin kaikki nuolet.

Huteja joka ikinen. Viidestätoista nuolesta yksikään ei osunut maaliinsa. Ei osu jos tähtää suoraan kohdalle, ei jos nostaa tähtäintä pikkaisen, ei jos nostaa tähtäintä reilummin. Jos maali liikkuu sivusuunnassa niin turha edes yrittää. Onko kellään osaavammalla antaa vinkkejä kapineen oikeaoppiseen käyttöön?

Muuten oli kyllä mielenkiintoinen matsi. Huomioikaa alla olevasta kuvasta hiparipalkin pituus, käytössä oleva ase ja jäljellä olevat pelaajat. Kahdeksanneksi pääsin ihan vaan piileskelemällä, mutta vähän aikaisemmin sattunut asemataistelu varsijousen kanssa oli koitua kuolemaksi.

Tuon varsijousen range tais olla ainakin jossain kohtaa 4 joten sillä tosiaan saa olla ukossa lähes kiinni että sillä osuu edes suoraan :)

Steam Community :: Group :: PUBGFINLAND
 
Olisiko kellään hyviä vinkkejä varsijousen suhteen? Edellisessä matsissa löysin vain pistoolin ja varsijousen, johon oli 15 nuolta. Käytin kaikki nuolet.

Huteja joka ikinen. Viidestätoista nuolesta yksikään ei osunut maaliinsa. Ei osu jos tähtää suoraan kohdalle, ei jos nostaa tähtäintä pikkaisen, ei jos nostaa tähtäintä reilummin. Jos maali liikkuu sivusuunnassa niin turha edes yrittää. Onko kellään osaavammalla antaa vinkkejä kapineen oikeaoppiseen käyttöön?

Muuten oli kyllä mielenkiintoinen matsi. Huomioikaa alla olevasta kuvasta hiparipalkin pituus, käytössä oleva ase ja jäljellä olevat pelaajat. Kahdeksanneksi pääsin ihan vaan piileskelemällä, mutta vähän aikaisemmin sattunut asemataistelu varsijousen kanssa oli koitua kuolemaksi.

0OmLiXy.jpg

Nyt on kyllä pakko kysyä, että mitä teit koko matsin ajan tohon asti, jos löysit vain pistoolin ja varsijousen? Kuitenkin vähintään kelvollisen SMG/AR löytää, kun loottaa edes muutaman paikan.
 
Vaikka välillä onnistuukin hyvin kuten aiemmassa postauksessa niin kyllä tästä löytyy melko raivostuttaviakin "ominaisuuksia". Aloitetaan vaikka kuminauhaamisesta. Vaikka tämä taitaakin olla serveripuolen ongelma niin etenkin lähitaistelussa, joka on muutenki melko kömpelöä, varsinkin ilman aseita, niin ei ole yhtään hauskaa yrittää osua toiseen kun joko itse tai toinen nykii ja osuminen kiinni lähinnä kuun asennosta.

Sitten jo aiemmin ilmi tullut rakennukseen sisäänmenijän etu. Tämä on kyllä aivan suhteettoman suuri. Monta kertaa kun on ollut parempi odottaa rakennuksessa erinäisistä syistä, on homma kaatunut siihen, että sisääntulija näkee sisälläolijan paljon aiemnin kuin oleskelija tulijan. Onhan se kivaa kun näet vilahduksen vihollisesta ja olet jo kuollut tai vihu pomppaa näkyviin yhdessä millisekunnissa ja saman millisekunnin aikana jo ampuu. Näin ei pitäisi olla näinkin "realistisessa pelissä". Toivon, että tämä vääryys korjattaisiin, mutta saa nähdä.

Viimeisenä asiana osumien rekisteröinti. Tiedä sitten onko serverisä, pelistä vai huijareista kiinni, mutta välillä tuntuu tuo osumien rekisteröinti melko onnettomalta. Monesti etenkin sarjalla/lyhyillä sarjoilla ei tunnu osuvan yhtään mihinkää, vaikka vihu olis koko ajan jyvällä. Taitaa konepistoolit ja M249 olla ainoat aseet joilla sarjalla osuu. Mutta ei se aina ole helppoa kertatulellakaan kun vihu suoraan tähtäimessä, mutta ei vain osu. Etenkin tuolla haukkumallani 4x scopella ei tunnu osuvan yhtään mihinkään vaikka kuinka tähtäin kohdalla. Ei se ole oikeassa elämässäkään niin vaikea osua kuin välillä tässä :confused: Toinen juttu on taas osumien vaikutukset. Esimerkiksi kerran sain tapettua jonkun lv2 kypärällä olleen 3 laikauksella päähän käyttäen M16. Mutta sitte taas olen kuollut useamman kerrankin vastaavanlaisilla varusteilla kun joku on ampunut jostain kauempas 2 laukausta AKM:llä ja tappava osuma ei ole ollut edes päähän. Tiedä sitte paljon tässä on huijareita, mutta välillä tuntuu kyllä kuolevan suhteettoman helposti varusteihin nähden.
 
Nyt on kyllä pakko kysyä, että mitä teit koko matsin ajan tohon asti, jos löysit vain pistoolin ja varsijousen? Kuitenkin vähintään kelvollisen SMG/AR löytää, kun loottaa edes muutaman paikan.
Hyppäsin noin 6-7 talon kokoiseen ryppääseen, ja koko kylästä ei sattunut löytymään pistoolia ja varsijousta kummempia aseita. Ajoneuvoja ei ollut näköpiirissä ja naapuripaikat oli kerennyt jo joku varata, enkä viitsinyt kaivaa verta nenästäni menemällä ryttyilemään naapureille. Loppuerä meni sitten hiiviskellessä pitkin metsiä, aika pitkä uimareissu tuli myös tehtyä.

Eli huono arpajaistuuri yhdistettyä varovaisen passiiviseen pelitapaan.
 
Tätä odotellessa. Solo ainakin on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan. Kattoleiriytyjiä kaikkialla. En väitä, että first person only poistaa istumisen, mutta eipähän voi ainakaan mahallaan tutkata 360° talon ympäri.
Viikonloppuna pitkästä aikaa pelailin squadia ja nyt vetäsin tässä yöllä muutaman rundin sooloa, ja vitutuksen määrä on käsinkosketeltavaa. Taisin viides olla SAWin kanssa kun joutu lopussa aukean yli jollekin vitun kukkulalle painaan ja keskellä rinkiä runkku makaa katolla ak:n kanssa. Squadissa harvemmin 4 äijää mahtuu yhden puun tai kiven taakse kuikuilemaan. Siinä toi kamerakikkailu ei kyllä ärsytä juuri lainkaan. Solossa vaan se jolla käy rinkijoulu on vähän turhan vahvoilla kun täysin riskittä voi tarkkailla muita.
Mikähän vittu siinä on ettei sitä HC-moodia voi antaa kun pelaajia on satatuhatta onlinena jatkuvasti, ei pysty käsittään.
 
Mikähän vittu siinä on ettei sitä HC-moodia voi antaa kun pelaajia on satatuhatta onlinena jatkuvasti, ei pysty käsittään.

Kaitpa tuolla kolmannella persoonalla halutaan erottua massasta tai jotain muuta markkinointiskeidaa yritetään, eikä haluta vain ensimmäisestä persoonasta kuvattua materiaalia sotkemaan. Itse ainakin uskoisin tuon kolmannen persoonan olevan myyntivaltti etenkin Aasian päässä, mene ja tiedä. Myös Ameriikan puolella tuntuu olan takaa kurkistelu olevan oletusarvoisesti suositumpaa, jos Armasta (BR) voi mitään johtopäätöksiä tehdä (otanta meinaan aika pieni).

Itsekin innolla odotin että closed betan loppuessa ymppäisivät tuon ensimmäisen persoonan moodin mukaan, alkaa ostohousut pikkuhiljaa puristamaan kun ei mitään tuosta ole kuulunut.
 
Kaitpa tuolla kolmannella persoonalla halutaan erottua massasta tai jotain muuta markkinointiskeidaa yritetään, eikä haluta vain ensimmäisestä persoonasta kuvattua materiaalia sotkemaan. Itse ainakin uskoisin tuon kolmannen persoonan olevan myyntivaltti etenkin Aasian päässä, mene ja tiedä. Myös Ameriikan puolella tuntuu olan takaa kurkistelu olevan oletusarvoisesti suositumpaa, jos Armasta (BR) voi mitään johtopäätöksiä tehdä (otanta meinaan aika pieni).

Itsekin innolla odotin että closed betan loppuessa ymppäisivät tuon ensimmäisen persoonan moodin mukaan, alkaa ostohousut pikkuhiljaa puristamaan kun ei mitään tuosta ole kuulunut.

Siellä pyörii melkein 24/7 custom 1st person only pelit kunhan menee vaan pelaamaan.
 
Itse pelailin pitkästä aikaa sunnuntaina useamman matsin ja eilen pari. Pikkuhiljaa alkaa sujumaan, eilen paras sijoitus 7. soolossa.

Kokeilin sitten squadia ja tulos oli taas sama kuin edellisillä kerroilla. Itsellä kun ei mikkiä ole niin ei tunnu maistuvan yhteispelit. Vähän aikaa mentiin ryhmänä eteenpäin ja sitten tuli omilta pistoolia kalloon. Täytynee etsiä peliseuraa squadeihin jos noita haluaa pelata kun ei paljon huvita tyhjää jargonia random-tyyppien kanssa jauhaa.


Juu kyllähän tuo mikki ihan kiva lisä tuossa tiimi pelaamisessa on kun pystyy antaa inffoja ja helpompi jakaa roinia mitä kukin tarvitsee..Välillä otettu aina random neljänneksi squad peleihin ja tähän mennessä tullut ihme kyllä aina ns osaava kaveri
 
Itsellä rasahtaa totaalisesti jos duossa / squadissa ei ole randomilla mikkiä. Parempi silloin vain pysyä solossa. Ei siellä tarvitse kenenkään kanssa puhua, kun vain infot edes saisi.
 
Muutaman kerran on vahingossa unohtunut ottaa pois se matchmaking kun meitä vaan kolme.
Kerran oli ihan järkeväkin jannu mukana, ja käytti pelin VOIPpia.
Toki sehän on käsittääkseni AINA proximity VOIP, joten ei ehkä kannata edes käyttää pelin VOIPpia? Toki se on parempi kuin ei ollenkaan, ehkä.... Netistä kun yritin selvittää, niin ei oikein saanut tuohon asiaan vastausta. Sai kuvan että se "team only" asetus meinaa vaan sitä mitä itse kuulee, ei mitä muut kuulee. Kellään varmaa tietoa tästä?

Anyways noista randomeista. Kerran taas tyyppi ei puhunut mitään, joten jossain kohtaa yksinkertaisesti jätettiin ukko jälkeen kun lähdettiin ajelemaan. Karua ehkä, mutta se pyöri ihan omiaan.
Ei siitä oikein tuu mitään jos random ei kommunikoi.
 
Viimeksi muokattu:
Myöhemmin tänään täydet patch notesit, mutta avasivat jo patchin muutoksia loottiin:

Loot Balance - First Pass - Changelog

Care Package

  • New weapon, the Groza, was added. This weapon may only be acquired in Care Packages.
  • VSS will no longer be found in Care Packages. It will remain to be spawned in the map.
  • At a low probability, you will be able to acquire AR Silencers and SR Silencers in Care Packages.
  • At a low probability, you will be able to acquire 4x Scopes in Care Packages.
World Spawn

  • New weapon, a 9mm pistol with full auto mode, the P18C, was added.
  • Spawn rate of SCAR-L was decreased to better fit the weapon’s tier.
  • Spawn rate of UMP was slightly decreased.
  • Spawn rate of UZI was slightly increased.
  • Level 1 Helmet was being spawned at a much higher rate than the Level 1 Vest, and the spawn rate was adjusted so that both items will be spawned at a similar rate.
Item Spawn Balancing - First Pass
 
Myöhemmin tänään täydet patch notesit, mutta avasivat jo patchin muutoksia loottiin:

Loot Balance - First Pass - Changelog

Care Package

  • New weapon, the Groza, was added. This weapon may only be acquired in Care Packages.
  • VSS will no longer be found in Care Packages. It will remain to be spawned in the map.
  • At a low probability, you will be able to acquire AR Silencers and SR Silencers in Care Packages.
  • At a low probability, you will be able to acquire 4x Scopes in Care Packages.
World Spawn

  • New weapon, a 9mm pistol with full auto mode, the P18C, was added.
  • Spawn rate of SCAR-L was decreased to better fit the weapon’s tier.
  • Spawn rate of UMP was slightly decreased.
  • Spawn rate of UZI was slightly increased.
  • Level 1 Helmet was being spawned at a much higher rate than the Level 1 Vest, and the spawn rate was adjusted so that both items will be spawned at a similar rate.
Item Spawn Balancing - First Pass
Sehän jo uudesta monthly patchista myös tiedettiin että liikkumiseen tulee muutoksia. Esteiden yli pystyy kiivetä ja maassa voi "pyörähdellä". Eli nämä jotka jo aiemmin nähtiin jossain videolla.
 
Sehän jo uudesta monthly patchista myös tiedettiin että liikkumiseen tulee muutoksia. Esteiden yli pystyy kiivetä ja maassa voi "pyörähdellä". Eli nämä jotka jo aiemmin nähtiin jossain videolla.

En kyllä usko että tuon pukkaavat vielä ulos ainakaan kuukauteen. Mutta olisihan se kiva ylläri jos sen saavat tämän viikon pätsiin mukaan.
 
Sehän jo uudesta monthly patchista myös tiedettiin että liikkumiseen tulee muutoksia. Esteiden yli pystyy kiivetä ja maassa voi "pyörähdellä". Eli nämä jotka jo aiemmin nähtiin jossain videolla.
Juu, niin tiedettiin.

En kyllä usko että tuon pukkaavat vielä ulos ainakaan kuukauteen. Mutta olisihan se kiva ylläri jos sen saavat tämän viikon pätsiin mukaan.
Kyllä se on jo tähän monthlyyn tulossa, en muista mistä luin.
Tai no, ainakin tämän kuvan sain jossain vaiheessa.
 
En kyllä usko että tuon pukkaavat vielä ulos ainakaan kuukauteen. Mutta olisihan se kiva ylläri jos sen saavat tämän viikon pätsiin mukaan.
No hitto. Yövuorossa katsoin viime viikolla videon jossa tuo Vaulting yms oli ja käsitin että ne on kesäkuun patchissa mut nyt kun tarkistin niin siinä luki vain että "this summer". My bad..
 
Jaa siinä luki sellainen. Sain varmaan kuvan vaan sen takia kun Groza oli samalla videolla, ja se tulee nyt. Jostain syystä muistin lukeneeni että olisi tässä patchissa.
Noh, varmaan ensi kuussa sitten. :)
 
Jaa siinä luki sellainen. Sain varmaan kuvan vaan sen takia kun Groza oli samalla videolla, ja se tulee nyt.
Noh, varmaan ensi kuussa sitten. :)
Jep. Just tarkistin. E3ssa esitetty traileri. Sama homma. Tuo ase sekotti varmaan kans. Noh. Kohta ollaan viisaampia mitä tän kuun patchi tuo tullessaan.
 
No vanha ei opi uusia temppuja. Kyllähän noita pelejä on jauhettu ilman se kummempaa lässytystä aiemminkin. Mutta kiitos vastauksista, soolo onkin kivempaa.

Kunnon porukalla tuo squad peli on kyllä siistiä.. Eihän siellä mikkiin tarvi sen ihmeemmin puhua..kunhan lootteja vähän jakaa tiimin kesken ja kertoo inffoja niin auttaa jo kummasti
 
No vanha ei opi uusia temppuja. Kyllähän noita pelejä on jauhettu ilman se kummempaa lässytystä aiemminkin. Mutta kiitos vastauksista, soolo onkin kivempaa.
Jos solo kuitenkin alkaa kyllästyttämään, niin mielestäni duon pelaaminen yksinään ei ole järin huono vaihtoehto. 2v1 tilanteen muuttaminen kahdeksi erilliseksi 1v1 tilanteeksi on kuitenkin usein mahdollista sijoittautumalla ja liikkumalla oikein. Duuoa soolotessani keskityn tosin yleensä lähinnä keskenään tappelevien duojen sivusta ampumiseen ja muutoinkin pelailen melko rauhallisesti tarkoituksenani lähinnä päästä loppumähinöihin, joissa useasta parivaljakosta on jo se toinen tippunut. Squadissa täysin yksin pelaaminen on sen sijaan jo hieman liian haastavaa, enkä toistaiseksi ole sitä paria yritystä enempää viitsinyt kokeilla. Duo ja squad kuitenkin sallivat hieman vapaampaa ja rennompaa liikkumista kuin soolo, jopa yksin pelattuna.

Alla aiheeseen jollain tapaa liittyvä videonpätkä.
 
Vanhat fucboi cabinit on sitten nykyään tehty betonista ja lisäksi tuli uusia puisia jotka voi tuhota kranaateilla, luodeilla tai vaikka autolla.
Oi kun oltaisi vaan päästy eroon noista vanhoista samalla, rip dream. :itku:
 
2 matsia pelattuna, molemmat duossa kaverin kanssa joka pelannut ~8 tuntia. Sijoitukset 12. ja 2. PUBG plz

Ekassa matsissa paska tuuri lootin suhteen, pelkällä piileskelyllä ja sijoittautumisella tuo sija 12. ja tokassa pelissa AWM + 8x scope dropista ja sijalle 2. 7:llä tapolla.

Peli pyöri omalla koneella(i7 2600, GTX 1060 6GB, 8GB RAM)huonohkosti ja kontrollit tuntuivat himpun tönköiltä, tottumiskysymys tietenkin.

Mitään sen kummempia bugailuja ei esiintynyt, ainakaan mitään mikä olisi pilannut pelikokemusta. 3rd person venkoilu ei ole omaan mieleen, onneksi vaihtoehto on tulossa.
 
Itsellä käyny vissii tuuri kun lähemmäks 500 peli tunnilla en oo nähnyt yhtään selvää koodaria
 
Onko muilla tullu tuon viimisen ison pätsin jälkeen brightness-ongelmaa?

Pitäny brightnessin 50:ssä kokoajan, ja on ollu sopiva itelle. Nyt tämän pätsin jälkeen tuli ihan helvatan kirkkaaksi peli. Pudotin brightnessin alemmas ja alemmas, muttei mitään vaikutusta, vasta ko asetus oli 1 tai 2 niin tapahtu sitte himmeneminen, mutta se oli sitte liian pimeä. Näyttäs ettei mitään välimuotoa ole. Ei nyt maatakaatava ongelma ole, mutta ärsyttää semisti. Ja näyttiksenä GTX1060 3G
 
Viimeksi muokattu:
Eikait ne pitäny vielä olla käytössä? Ja tosiaan tuo ongelma on joka ainoassa pelissä joka ei sademappi ole.

Edit. Umpiepäselvää artikulointia. Siis olin ymmärryksessä että nuo uudet säät tulee vasta tulevassa monthly-updatessa.
 
Eikait ne pitäny vielä olla käytössä? Ja tosiaan tuo ongelma on joka ainoassa pelissä joka ei sademappi ole.
Testiservereilla on vissiiin jo pätsi, tänään sen ainakin kuulu tulla.
Huomenna liveen.
Pätsissä on tosiaan pari (?) sääilmiötä lisää.
 
Testiservulla tosiaan tuo monthly patch jo on ja huomenna liveen, ellei jotain pelin rikkovaa bugia ole. Kaksi sääilmiötä lisää, Sunshine ja Sunset.

Toimii kyllä paaaljon sujuvammin nyt. Autoonkin pääsee nyt yhdestä F:n näpäytyksestä.

Saas nähdä miten toimii tuolla liven puolella sitten.
 
Noista huijareista, pelikello näyttää reilua viittäkymmentä tuntia ja vain kerran on tullut vastaan selvä huijari. Meitä oli neljä miestä talossa yläkerrassa makoilemassa kun odotettiin reilusti alueen sisällä. Sitten jostain alkoi tulla kuulaa ja pian olikin koko meitin squad kuollut. Jännästi ampui jostain ulkopuolelta ja tiesi tasan tarkkaan missä kukin oli :D:tdown:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 156
Viestejä
4 485 424
Jäsenet
74 176
Uusin jäsen
Nahkapaska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom