Jackfragsin videolla testataan noita armoreita jnejne, kandee kattoaTarvi väitellä hehe
Olen tuon videon kyllä joskus aikanaan katsonut. Hyvä video mutta ei siinä missään vaiheessa tainnut olla varsinaista testausta juuri tuosta, että suojaako armorit vain niiden visuaaliselta päälläoloalueelta vai yhtäläisesti koko kehonalueelta. Tämän videon mukaan tosiaan lvl1 ja lvl3 helmeteissä ei olisi eroa, on tosin mainittu vain tekstinä eikä demonstroitu videopätkällä:
Oli eroa tai ei (ja ilmeisesti ei siis olekaan) niin lvl3 helmet on ainoa gear pelissä, joka estää KARbinerin ja M24:n oneshot tapot, joten sillä on aikamoinen vaikutus peliin, etenkin yksinpelissä, jos vain on parannustarvikkeita ja tarpeeksi reaktiokykyä mennä suojaan osuman jälkeen. Ei se gear toki edellytys ole voittoon mutta pienentää tuurin osuutta siinä (eli helmettien tapauksessa esim. sitä, ettei kukaan sniperi ammu juuri sinua oneshottina päähän).
. Loppupelissä taas alue pieneni pienimpään mahdolliseen ja lopuksi tilanne oli, että minun lisäksi oli vain yksi muu. Minä odotin kärsivällisesti paikallaan ja se toinen lähti jossain vaiheessa ryömimään ja tulos tässä