Jos haluaa paremmaksi pelaajaksi, ja saada enemmän niitä korkeita sijoituksia:
Mene paikkoihin joissa on eniten pelaajia. Jos haluat oppia paremmaksi pelaajaksi, sun pitää tapella mahdollisimman paljon. Ampumista, eri aseiden rekyyliä ja bullet-droppia ei opi jos ei ammu helvetisti.
Itsellä tulee jo paljon tilanteita joissa mua ammutaan jostain, pyöräyttelen 360 pari kertaa että löydän mistä, ja rupean ampumaan takaisin ja voitan. Miksi? Koska se joka mua ampuu on joku uuno-eemeli jonka koko pelikokemus perustuu siihen että se menee syrjäisiin taloihin, loottaa rauhassa ja sitten menee istumaan johonkin taloon/puskaan ja toivoo että rinkulat tulee kohdalle. Sitten se näkee minut kipittelemässä, koittaa ampua ja ampuu ohi kun ei tiedä miten se ase käyttäytyy (ennakko, bullet-droppi) ja minä sen sitten tapan. Ja lähitaistelussa tätä tapahtuu todella usein, mulla on usein taloihin ryntäillessä joko haulikko tai vektori, ja tiedän miten peli antaa "peakers advantagea" liikkuvalle pelaajalle + osaan tähdätä liikkeestä = voitan useimmiten paikallaan kämppäävät pelaajat.
Pelasin aluksi itsekin ylivarovasti, mutta on kyllä sijotukset parantuneet merkittävästi kun oon ruennu pelaamaan agressiivisesti.
Oma resepti on tämä:
Hyppään militarylle tai koululle tai konteille, ensin ase kouraan ja pari tappoa ja sitten varovaista loottia. Kokoajan pääpaino sillä että koitan listiä kaikki lähellä olevat pelaajat, en varo enkä juurikaan hiippaile. Jos tiedän että pelaaja on talossa ja mulla on ase, niin koitan rynnäköidä päälle ja tappaa kilpailun. Tietty fiksusti, käytän kranaatteja ja 3d-kameraa.
Sitten kun alusta on selvitty, päällä on toivottavasti lvl2 armoria ja mieluusti lvl3 kypärä, haen auton ja huristelen sen kanssa aina vikoille ympyröille. Jos mulla on skope ja kivääri niin haen tark'ampuja spotteja, jos ei niin sitten jotain lähitaistelupoteroita. Koitan edelleen tappaa kaiken mitä näen, poislukien älyttömät "once in a lifetime" laukaukset horisonttiin. Koitan aktiivisesti etsiä ja hakea lootti-droppeja, koska kunnon snipa ja armorit käytännössä takaa pääsyn to10.
Lopussa rupean kattomaan hyviä maastoja minkä mukaan edetä, seuraan ympyrää ja koitan liikkua aina "sopivasti"; ei viimetingassa, mutta ei toisaalta liian varhainkaan jotta ehtii pitämään ympäristöä silmällä ja napsimaan kilpailua.
Top10 jälkeen huomaan että sitten alkaa olla tuurilla todella iso osuus taas pelissä, ihan kuten alussakin. Mutta kun sinne top10 pääsee niin joskus niitä voittojakin sitten tulee
Mutta kämppäämällä tätä peliä ei IMO voita kuin tuurilla. Jos haluaa jatkuvasti korkeita sijoituksia, niin parempi vaan opetella tappamaan ja olemaan aktiivinen.