Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
205
Viime viikonloppuna pamahti eka squadivoitto, oli vähän hämäävä kun näytti että 7 hengissä vaikka meidän tiimi oli jo yhtä lukuunottamatta vainaa ennenku kaveri pamautti viimesen. Toki voihan tuo olla että näyttää tiimiläisten olevan hengissä vaikkeivat enää ole, kävis järkeen ku meitä oli 3 ja jos toiseksi viimesillä ois ollu 4.
Tai oisko mitenkään mahdoton tilanne sellainen, että siellä oli porukka sopivasti knockannut toisiaan, että siellä oli käytännössä 1v1, vaikka oliskin vielä porukkaa hengissä.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Meidän tiimissä oltiin ainakin jo spectaamassa
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Toi droppi sais tulla vähän laajemmalle alueelle. Nythän se putoaa aina melko lailla rinkulan keskivaiheille.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
17
Huikea peli! Kerran pääsin solo pelissä tokaksi, muuten parhaat sijat olleet siellä top10 hujakoilla.

Nyt vain pohdin että ostaisiko jonkun tarvikemikin ja alkaisi etsimään pelikaveria... vinkkejä mikin ja kavereiden hankkimiseen? :)

Oma setuppi 3570K @ 4GHz + GTX 970 + 16GB RAM on jaksanut pyörittää peliä vähän rampautetuilla graffoilla hyvin, FPS noin 40-100 välillä ja keskimäärin FPS on keskimäärin siinä 60-80.
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Huikea peli! Kerran pääsin solo pelissä tokaksi, muuten parhaat sijat olleet siellä top10 hujakoilla.

Nyt vain pohdin että ostaisiko jonkun tarvikemikin ja alkaisi etsimään pelikaveria... vinkkejä mikin ja kavereiden hankkimiseen? :)

Oma setuppi 3570K @ 4GHz + GTX 970 + 16GB RAM on jaksanut pyörittää peliä vähän rampautetuilla graffoilla hyvin, FPS noin 40-100 välillä ja keskimäärin FPS on keskimäärin siinä 60-80.

Mikillä tuskin niinkää väliä minkä hommaat ja pelikavereita nyt löytyy esim https://www.facebook.com/groups/PUBGFINLAND/ Tai Steam Community :: Group :: PUBGFINLAND
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
107
Toi droppi sais tulla vähän laajemmalle alueelle. Nythän se putoaa aina melko lailla rinkulan keskivaiheille.
Oon nähny pari kertaa tupla droppien putoavan mereen aivan alueen laitamille ja usein myös droppien jäävän liikkuvan sähköseinän taakse. Todella satunnaisesti ne on ainakin omissa peleissä pudonneet.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
714
Toi droppi sais tulla vähän laajemmalle alueelle. Nythän se putoaa aina melko lailla rinkulan keskivaiheille.
Se droppilocation on 100% satunnainen (aina kuitenkin alueen sisäpuolelle). Lisäksi, noita droppeja tulee useasti 2 kpl:tta, varsinkin kun alue on vielä suuri.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
224
Huikea peli! Kerran pääsin solo pelissä tokaksi, muuten parhaat sijat olleet siellä top10 hujakoilla.

Nyt vain pohdin että ostaisiko jonkun tarvikemikin ja alkaisi etsimään pelikaveria... vinkkejä mikin ja kavereiden hankkimiseen? :)

Oma setuppi 3570K @ 4GHz + GTX 970 + 16GB RAM on jaksanut pyörittää peliä vähän rampautetuilla graffoilla hyvin, FPS noin 40-100 välillä ja keskimäärin FPS on keskimäärin siinä 60-80.
Tätä voin suositella (itsellä käytössä):

Zalman ZM-MIC 1 Mikrofoni - 9,90€

M4ST4-Dogg nimellä voi lisäillä Steamissa kanssa ketkä haluaa pelailla.
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Sisällä ennen "ei vittu tästä tehdään DayZ" -ulinaa:

From a dev on the official Discord: "The Zombies will not be part of the main game mode and will only be added after we have spent more time working on the core Battle Royale mode."
http://www.pcgamer.com/player-controlled-zombies-mode-coming-to-playerunknowns-battlegrounds

A series of tweets this morning has revealed some interesting news for PlayerUnknown's Battlegrounds. A new game mode is in the works that will bring zombies into the battle royale shooter. Not AI zombies, mind you, but player-controlled ones.

The idea is based on a fun idea some Battlegrounds streamers had recently, where they invited crowds of their viewers to join a PUBG match and pretend to be zombies. Four streamers acted as 'survivors' while everyone else roleplayed as the undead: they couldn't use guns or armor, and they could only attack with melee. I looks like developer Bluehole liked the idea, and are making it an official game mode.

Bluehole's lead community manager 'poopieQueen' explained a bit further.

So, this won't be a part of the main game, just an additional game mode. And it sounds like Bluehole isn't halting work on optimization and other improvements just to bring zombies into Battlegrounds. There's currently no ETA on when the mode will arrive. We'll give you more information when we have some.


 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
323
Ja ennen kaikkea, kyseessä on juurikin pelaajien ohjaamat zombiet (kuten tuossa nyt ylempänä jo sanottiikin), se tekee tuosta mielestäni mielenkiintoisen lisän :) AI zombiet eivät olisi kiinnostaneet pätkääkään, mutta kokonaan omana pelimuotonanaan tuo on kyllä ihan mielenkiintoinen.
 

hrmh

Premium-jäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
319
Onko tämä vieläkin jossain early closed alphassa tms?

Kärsiikö edelleen hitaudesta? Onko mennyt ns. "Teknisesti" eteenpäin?
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Onko tässä jotain suurtakin eroa Arma3 modiin (battleroyale, josta tämä peli saanut alkunsa)?
ps. Tarkoitan sisältöä, tiedän että engine on eri.

Tätä tullut muuta rundi vedettyä A3 modissa, mutta ei tätä montaa jaksakaan. Last man standing meininki over and over again.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
200
Onko tämä vieläkin jossain early closed alphassa tms?

Kärsiikö edelleen hitaudesta? Onko mennyt ns. "Teknisesti" eteenpäin?
Ei ole "closed" vaan ihan tavallinen early access. Ei hidastele, ainakaan niin että menoa haittaisi. Lähiaikoina on ilmeisesti tulossa vielä isompi suorituskykyä parantava päivitys ja pienempiä patcheja tulee viikottain.

Erän voittaminen on palkitsevin pelikokemus vuosikymmeniin. Pakko suositella.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Erän voittaminen on palkitsevin pelikokemus vuosikymmeniin. Pakko suositella.
Tämä.
En muista vastaavaa minkään pelin kohdalla helkkarin pitkään aikaan.
Eilenkin tiesi että pitkälti vikaa peliä viedään, niin duo voitto. Ai että se on vaan makosaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
875
Melko hieno montage Threattyltä.
Hienoa nähdä että tekee myös tästä pelistä noita, Battlefield pelisarjan Full Metal pätkät on helkkarin hienoja.

Ihan hirveähän tuo video on.
Liikaa editointia ja yritetty synkata videoo musan kanssa 200% liikaa joka vaan tekee videosta sen näkösen kun kone tökkisi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 767
Ihan hirveää ADHD-mättöä tuo video. Antaa pelistä todella väärän kuvan.
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Ihan hirveää ADHD-mättöä tuo video. Antaa pelistä todella väärän kuvan.
Tää se olis. Ei muuten itse pelaamisessa mitään, mutta tuntuu kuin olis kaikki maholliset efektit lyöty taas päälle Windows Movie Makerista. Turhan överi imo.
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Vilkaisin joskus BF3:n aikoina Threattyn videoita ja hirveää paskaa ne oli silloinkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
875
Tänään löysin timantin ja ajattelin jakaa sen täällä.
Tämmönen sivu on olemassa custom peleille joka pyörii 24/7 PUBG.com - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

Voit votea eri modeja ja eniten votettu peli hostataan, muutama minuutti odotusta ja peli alkaa.
Tämä siis täysin automaattista eli mitään afk hostaajia ei ole jne.

Muutenkin tuntuu että custom servut toimii paljon paremmin kun normaalit, ei ole ollut yhtään ongelmia ja kaikki tapahtuu samantien kun painaa nappia esim lootatessa.
Itse en aikonut pelaa enään normaaleilla servuilla kun customit on vaan 10x parempia.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Käykö teillä usein niin, että ensimmäinen viholliskosketus jäädyttää ruudun puoleksi sekunniksi?

Minulla tuo on yleinen bugi, ehkä joka kolmannessa tai neljännessä matsissa. Ensimmäinen laukaus, jolla osut vastustajaan, halvaannuttaa ruudun. Noin puoleen sekuntiin ei tapahdu mitään. Puoli sekuntia on tulitaistelussa erittäin pitkä aika. Kun peli tokenee, onkin sitten toivottomasti altavastaajana ja saa joko tervehtiä game over -ruutua tai huomata vastustajan livistäneen piiloon. Tuo töksähdys on muuttanut minulla monta tuhannen taalan paikkaa ja hyvin suunniteltua väijytystä epäreiluiksi kuolemiksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Mulle käy välillä niin, että ihan missä tilanteessa vaan kun ampuu vihua (ei siis tarvi olla eka tai vika tms), niin lagaa peli hieman. Mutta se on vaan välillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
58
Mulle käy välillä niin, että ihan missä tilanteessa vaan kun ampuu vihua (ei siis tarvi olla eka tai vika tms), niin lagaa peli hieman. Mutta se on vaan välillä.
Jep. Ja välillä tuota aiheuttaa pelkkä vihollisen olo lähettyvillä. Ei tosin tapahdu usein mutta pari kertaa huomannu vihollisen ku lagailu alkanu :eek:
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Jaa, kesäkuun päivityksessä peräti 2 uutta asetta.

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Toivottavasti yhtä tuhnu kuin mitä mm. CSGOssa. :vihellys:
(Vaikkei nyt olisikaan Glock18, lähes samalta nuo kuitenkin näyttää.)

E: Glock 18-c se olikin.
E2: Tohon saa vissiin törkättyä red dotin? :nb:
 
Viimeksi muokattu:

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
@Taizuuni Voitto on voitto :) Se hyvä tässä pelissä on että voittoon voi päästä monella eri taktiikalla ja mikään niistä ei ole väärin :p

Tänään varmaan taas pitää itekin aktivoitua viikon hiljaiselon jälkeen pelailee ja streamailee :p jospa vaikka tapahtuis jotain jännää ja sais jonkinlaisen highlightin kyhättyä :)
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Voi vittu! :D Sieltähän se random team voitto tuli... streamasin koko paskan mutta oli taukokuva päällä koko ajan joten.... :D noita katsojia tuossa pyörähtää sillontällöin mutta harva mitään sanoo chattiin joten en huomannu vasta kunnes matsi päättyi :D

Se chicken dinner oli aika kuiva siis :D
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Voi vittu! :D Sieltähän se random team voitto tuli... streamasin koko paskan mutta oli taukokuva päällä koko ajan joten.... :D noita katsojia tuossa pyörähtää sillontällöin mutta harva mitään sanoo chattiin joten en huomannu vasta kunnes matsi päättyi :D

Se chicken dinner oli aika kuiva siis :D
Kai nyt screenshotin älysit ottaa? Olisi edes jotain mitä laittaa seinälle ;)

Mulle napsahti toinen nelospalli tänään ja mielikuva, että pelissä on loppujen lopuksi kyse lähinnä piiloleikistä, vahvistui entisestään. Lähellä loppua huomasin maastossa vähän matkaa edessäpäin ryömivän jätkän ja ammuin sarjalla selkään. Vasta ruumista lootatessa huomasin, että tyypillä oli röllipuku, kolmostason luotiliivi ja tajuton asevarasto. Itsellä ykköstason sirpaleliivi, kakkostason kypärä ja sellainen perusrynkky joita löytää joka toisesta mökistä. Kaikista kaverin varusteista huolimatta ainoa taisteluun vaikuttanut tekijä oli sijoittuminen.

Kaikkien kokemieni kuolemien, joissa ampujaa ei ehtinyt edes nähdä, perusteella väitän että suurin osa pelin viholliskontakteista on tällaisia ex tempore -väijytyksiä joissa varusteilla ei tee hittojakaan. Sen jälkeen kun löytää säällisen aseen, koko loottaaminen on vähän sellaista turhaa puuhastelua ajan tappamiseksi. Tietysti panssareilla on joskus merkitystä, mutta ei aina eikä edes useimmiten.

En koskaan käy varustepudotuksilla ja yritän pysyä kaukana niistä, joten tietysti kontti on pudonnut melkein suoraan päähän aika monta kertaa. Se ärsyttää aina kun on löytänyt hyvän näköalapaikan jostain metsiköstä ja tulee äkkilähtö rauhallisemmille vesille.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Joo siis saan mä streamista napattua kuvan, sain taukokuvan pois päältä kun ruudulla on chicken dinner :D Mutta noi on noita, kerranki osu mahtava random squad kohdalle ja oli kyllä nautinto pelata heidän kanssaan :)
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Kaikkien kokemieni kuolemien, joissa ampujaa ei ehtinyt edes nähdä, perusteella väitän että suurin osa pelin viholliskontakteista on tällaisia ex tempore -väijytyksiä joissa varusteilla ei tee hittojakaan. Sen jälkeen kun löytää säällisen aseen, koko loottaaminen on vähän sellaista turhaa puuhastelua ajan tappamiseksi. Tietysti panssareilla on joskus merkitystä, mutta ei aina eikä edes useimmiten.

En koskaan käy varustepudotuksilla ja yritän pysyä kaukana niistä, joten tietysti kontti on pudonnut melkein suoraan päähän aika monta kertaa. Se ärsyttää aina kun on löytänyt hyvän näköalapaikan jostain metsiköstä ja tulee äkkilähtö rauhallisemmille vesille.
Nää sun jutut kyllä kertoo karua kieltä siitä miksi niitä korkeampia sijoituksia ei meinaa irrota. Paremmat armorit on todellakin tärkeitä, ja niiden löytäminen on elinehto ja usein tae voitolle, varsinkin lvl3 kypärä. Sijoittuminen ja varsinkin sijoittuminen aina seuraavaa aluetta silmällä pitäen on toki tärkeää, siinä olet oikeassa. Loottilaatikoiden hakeminen edes joskus kannattaa, varsinkin jos lähellä sattuu olemaan. Laatikoista löytyvät tarkkuuskiväärit on helvetin hyviä kapistuksia ja äärimmäisen suositeltavia. Tosin suppressorit ehkä se paras itemi koko pelissä :) Jatka vaan harjoituksia, kyllä se siitä.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
37
Tuli eilen ostettua tää peli ja onhan tää porukalla pelatessa aivan mahtavaa. 4 kertaa päästiin nelos sijalle. Kyl sen huomaa että viel on pihalla ku lumiukko pakkasessa mut pikku hiljaa alkaa napit ja tähtäys sujuu. Kana ateri mielessä eteenpäin.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Ei tätä oikein kannata vääntää tosissaan voittomielessä pelkästään, kyllä ne voitot sieltä tippuu jos on tippuakseen. Itellä on onneksi hyvä tiimi jossa ei kellään liikaa hiiri purista kourassa. Lähinnä haetaan hauskoja "tilanteita" joksi voi riittää jo se kuinka itse ryntäillään keskellä peltoa karkuun ja joku selviää hengissä tiputtamaan puolet vastustajan tiimistä. Tai kun hyppää samaan paikkaan toisen porukam kanssa ja kolmistaan pääsee nyrkittämään jonkun poloisen.

Toki siis jos loppua kohti selvitään niin voitosta pelataan toki, eli puskaan kämppimään ja toivomaan hyviä rinkuloita. Tuurista kuitenkin kiinni n.50% tuo loppu, kuka joutuu liikkumaan ensin yms..
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Jos haluaa paremmaksi pelaajaksi, ja saada enemmän niitä korkeita sijoituksia:

Mene paikkoihin joissa on eniten pelaajia. Jos haluat oppia paremmaksi pelaajaksi, sun pitää tapella mahdollisimman paljon. Ampumista, eri aseiden rekyyliä ja bullet-droppia ei opi jos ei ammu helvetisti.

Itsellä tulee jo paljon tilanteita joissa mua ammutaan jostain, pyöräyttelen 360 pari kertaa että löydän mistä, ja rupean ampumaan takaisin ja voitan. Miksi? Koska se joka mua ampuu on joku uuno-eemeli jonka koko pelikokemus perustuu siihen että se menee syrjäisiin taloihin, loottaa rauhassa ja sitten menee istumaan johonkin taloon/puskaan ja toivoo että rinkulat tulee kohdalle. Sitten se näkee minut kipittelemässä, koittaa ampua ja ampuu ohi kun ei tiedä miten se ase käyttäytyy (ennakko, bullet-droppi) ja minä sen sitten tapan. Ja lähitaistelussa tätä tapahtuu todella usein, mulla on usein taloihin ryntäillessä joko haulikko tai vektori, ja tiedän miten peli antaa "peakers advantagea" liikkuvalle pelaajalle + osaan tähdätä liikkeestä = voitan useimmiten paikallaan kämppäävät pelaajat.

Pelasin aluksi itsekin ylivarovasti, mutta on kyllä sijotukset parantuneet merkittävästi kun oon ruennu pelaamaan agressiivisesti.

Oma resepti on tämä:

Hyppään militarylle tai koululle tai konteille, ensin ase kouraan ja pari tappoa ja sitten varovaista loottia. Kokoajan pääpaino sillä että koitan listiä kaikki lähellä olevat pelaajat, en varo enkä juurikaan hiippaile. Jos tiedän että pelaaja on talossa ja mulla on ase, niin koitan rynnäköidä päälle ja tappaa kilpailun. Tietty fiksusti, käytän kranaatteja ja 3d-kameraa.

Sitten kun alusta on selvitty, päällä on toivottavasti lvl2 armoria ja mieluusti lvl3 kypärä, haen auton ja huristelen sen kanssa aina vikoille ympyröille. Jos mulla on skope ja kivääri niin haen tark'ampuja spotteja, jos ei niin sitten jotain lähitaistelupoteroita. Koitan edelleen tappaa kaiken mitä näen, poislukien älyttömät "once in a lifetime" laukaukset horisonttiin. Koitan aktiivisesti etsiä ja hakea lootti-droppeja, koska kunnon snipa ja armorit käytännössä takaa pääsyn to10.

Lopussa rupean kattomaan hyviä maastoja minkä mukaan edetä, seuraan ympyrää ja koitan liikkua aina "sopivasti"; ei viimetingassa, mutta ei toisaalta liian varhainkaan jotta ehtii pitämään ympäristöä silmällä ja napsimaan kilpailua.

Top10 jälkeen huomaan että sitten alkaa olla tuurilla todella iso osuus taas pelissä, ihan kuten alussakin. Mutta kun sinne top10 pääsee niin joskus niitä voittojakin sitten tulee :)


Mutta kämppäämällä tätä peliä ei IMO voita kuin tuurilla. Jos haluaa jatkuvasti korkeita sijoituksia, niin parempi vaan opetella tappamaan ja olemaan aktiivinen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Itse taas tykkään pelata soolot yleensä rauhallisesti. Lähes puolet soolopeleistäni olen ollut top kympissä, ja niistäkin iso osa on ollut top2/3. Viimeiset duelit olen kuitenkin onnistunut viime aikoina sössimään siten, että noiden soolo kana-aterioiden määrä on jäänyt nyt vähäiseksi. Usein käy tosin niin, että top 10 päästyäni aktivoidun melkoisesti ja saan suurimman osan tapoistani nimenomaan noista viimeisistä jäljellä olevista pelaajista. Duot ja Squadit sen sijaan pelataan yleensä melko aktiivisesti, kun porukassa sotimiseen osallistuminen on kuitenkin itsessään jo aika hauska kokemus. Duossa ja squadissa lopputaistelut ovat päättyneet viime aikoina hyvin meidän eduksi, kun tuntuu että pelikavereiden kanssa tiimityö ja sijoittautuminen parantunut pelituntien kertyessä.

Opettelin myös vihdoin käyttämään videoeditointisoftaa, ja tein pienen videon yhden melko rauhallisesti pelatun soolon loppuhetkistä. Jouduin tosin tässäkin tappamaan itse valtaosan jäljelle jääneistä. Päivittelen kanavalle varmaan lisää pätkiä noista paremmin sujuneista voitoista ja hyvistä tilanteista lähipäivinä/viikkoina, ja jatkossa enemmän jos niitä vielä kertyy.



Edit: Heh, 4 tunnin yöunilla tulin töistä juuri kotiin ja ekasta pelistä sitten napsahti kana-ateria. Jospa se voiton salaisuus onkin lyhyet yöunet eikä passiivisuus/aktiivisuus pelin aikana.
 
Viimeksi muokattu:

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Itse eilen tein juuri päinvastoin mitä yleensä, eli menin juurikin niihin paikkoihin minne suurin osa pelaajista, tää on tiukkaa meininkiä, peli ei ole pelkästään sellaista juoksemista kun pitää koko ajan olla varuillaan. Yleensä itsekin tykkään loottailla rauhassa ja sneakkailla, mutta eilen kyllä huomas että kyllähän sitä tappoja saa kun vaan menee ja pistää ruudin laulamaan :)

Vaikka about kaikki pelit menin itse rähinäliveen niin top kymppejä napsu enemmän kuin kertaakaan aikaisemmin, ja tappoja myös :)

Monta eri taktiikkaa, kannattaa kokeilla erilaisia sillointällöin :)

Pakko sanoa että tää on muuten Diablo2:n jälkeen peli mitä oon vissiin pelannut eniten netissä koskaan :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Itse eilen tein juuri päinvastoin mitä yleensä, eli menin juurikin niihin paikkoihin minne suurin osa pelaajista, tää on tiukkaa meininkiä, peli ei ole pelkästään sellaista juoksemista kun pitää koko ajan olla varuillaan. Yleensä itsekin tykkään loottailla rauhassa ja sneakkailla, mutta eilen kyllä huomas että kyllähän sitä tappoja saa kun vaan menee ja pistää ruudin laulamaan :)

Vaikka about kaikki pelit menin itse rähinäliveen niin top kymppejä napsu enemmän kuin kertaakaan aikaisemmin, ja tappoja myös :)

Monta eri taktiikkaa, kannattaa kokeilla erilaisia sillointällöin :)

Pakko sanoa että tää on muuten Diablo2:n jälkeen peli mitä oon vissiin pelannut eniten netissä koskaan :D
Itselläkin kiva fiilis kun pitkästä aikaa pääsee "hurahtamaan" johonkin peliin ihan kunnolla. Path of Exile onnistui keväällä imaisemaan mukaansa aika tehokkaasti ja sitä ennen ehkä Halo 5 pian julkaisun jälkeen, mutta niihin molempiin into kyllä laantui alkuhuuman jälkeen kokonaan. Saa nähdä käykö sama tälle pelille. Parastahan tässä on edelleen se, että yksin pelaaminen on mahdollistettu hyvin.

Porukassa pelatessa tuo väen erilaisuus muuten näkyy heti siinä millä tavalla joukkueena toimitaan. Isona vaikuttajana on myös se, mitä kukin peliltä hakee. Jotkut haluavat lähinnä päästä ammuskelemaan ja osallistumaan hienoihin taisteluihin, kun joidenkin kanssa tulee keskityttyä hieman enemmän siihen voiton hankkimiseen. Parhaat pelit tuntuisivat kuitenkin olevan ne pienessä humalassa veljen ja lähimpien ystävien kanssa pelatut myöhäiset yöpelit. Voittoja noista ei välttämättä kovin helposti tule, mutta hyviä hetkiä sitäkin enemmän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
93
Pitihän tätäkin kokeilla ja heti ensimmäisellä kierroksella tarjottiin kana-ateriaa nenän eteen. Kaverin kanssa pelattiin kahdestaan, oli hänkin hiukan hämillään tilanteesta.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Ensimmäinen hopeamitali ja kolme tappoa!

Ja ensimmäinen tappo varsijousella! Oon aina tykännyt varsijousen ideasta, mutta kun latausanimaation aikana ehtii keittää kahvit ja droppia tuntuu riittävän niin se on jäänyt vähälle käytölle. Otan sen silti aina mukaan jos ei ole rynkkyä, KARbiinia tai muuta kunnon asetta. Tähtäimiin osui noin 50 metrin päässä keskellä avointa peltoa kyykkivä veijari, joka ei liikkunut. Selasi kai inviä, afkasi tai kirjoitteli Steam-chattiin. Huolellinen tähtäys vaan ja siihen tipahti ekasta osumasta. (Jätkällä oli myös lv. 3 kypärä...)

Loppuduelissa ei enää hermot kestäneet ja käsi vapisi liikaa. Lisäksi vastapeluri oikeasti osasi pelata, se viskasi kranaatilla ja tuli sitten suojastaan päälle kun suojauduin räjähdykseltä. Sain sentään sitä haavoitettua. Loistava matsi joka tapauksessa.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Ja ensimmäinen tappo varsijousella! Oon aina tykännyt varsijousen ideasta, mutta kun latausanimaation aikana ehtii keittää kahvit ja droppia tuntuu riittävän niin se on jäänyt vähälle käytölle.
Eilen myös oma eka crossbow tappo heti rundin alkuun. On se melko sohimista. Aika koominen tuo tiputus. :D



Sorry kamala laatu, en ole himassa joten piti nappaa whatsappiin lähetetty versio.

Toi tilanne on kyllä taas esimerkki miten hauska peli voi olla.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Ite oon joskus juossut top kymppiin asti nuoli perseessä :D
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096


Mitäs tekisitte tässä tilanteessa? Onnistuin koemielessä hyppäämään eteläsaaren korkeimpaan kohtaan eli radiotornin huipulle. Alas ei sitten päässytkään niin helposti :D

Kokeilin laskeutua antenneja pitkin, mutta mokomat ei olleetkaan aineellisia. Ukko putosi suoraan läpi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Nää sun jutut kyllä kertoo karua kieltä siitä miksi niitä korkeampia sijoituksia ei meinaa irrota. Paremmat armorit on todellakin tärkeitä, ja niiden löytäminen on elinehto ja usein tae voitolle, varsinkin lvl3 kypärä. Sijoittuminen ja varsinkin sijoittuminen aina seuraavaa aluetta silmällä pitäen on toki tärkeää, siinä olet oikeassa. Loottilaatikoiden hakeminen edes joskus kannattaa, varsinkin jos lähellä sattuu olemaan. Laatikoista löytyvät tarkkuuskiväärit on helvetin hyviä kapistuksia ja äärimmäisen suositeltavia. Tosin suppressorit ehkä se paras itemi koko pelissä :) Jatka vaan harjoituksia, kyllä se siitä.
Noh mielestäni ylikorostat lootin roolia rankasti. LVL2:n gearia löytyy yleensä joka nurkasta ja sen ero kolmoseen on 15%. IMHO hyvällä lootilla saa tietyn edgen joo mutta ei ne käytännössä pelejä millään tavalla ratkaise kuin ehkä satunnaisesti kun kuun asennot sattuu kohdilleen (tyyliin pääsee snipulla optimipositioon). Droppilaatikoiden hakureissuillakin kuolee varmaan kaksi kertaa useammin kuin mitä niistä saa kunnon gearia. Suurin vaikutus onnistumiseen on käytännössä oma sijoittuminen ja kartanlukutaito yhdistettynä ampumataitoon. Perus umpilla pätkii lopputaisteluissa käytännössä minkä tahansa pyssyn jos osaa ampua. Toisaalta jos pääsee lopputaisteluissa optimaaliseen paikkaan ringissä niin saa huomattavan edgen muita vastaan (toki ringin kanssa tuurillakin on oma vaikutus). Looteista äänenvaimentimilla on aidosti suuri vaikutus kun niiden kanssa saa rauhassa ampua vartin ohikin ennen kuin kohde tajuaa mistä ammutaan (jos ehtii edes huomaamaan).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 403
Viestejä
4 159 911
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom