Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 811
Jos vaan jaksat pelailla enemmän niin kyllä tuo maksaa itsensä takaisin kun myyt saamasi dropit Steamin kauppapaikalla.
Samaa olin kirjoittamassa, olin tienannut pelin hinnan 30€ jossain 400-500 tunnin paikkeilla. Erittäin heikko tuntipalkkahan tuo on, mutta se on ansaittu vain pelaamalla. :D Olisin toki voinut avata laatikot itse äkkirikastumisen toivossa, mutta valitsin varman rahan tien ja myin laatikot avaamattomina.

Btw, tällä viikolla tuleet Fever-laatikot ovat vielä hyvissä hinnoissa ja sain eilen heti yhdestä 0,70€. Näköjään olisi pitänyt odottaa kun hinta on noussut. Steam Community Market :: Listings for FEVER CRATE
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 260
Samaa olin kirjoittamassa, olin tienannut pelin hinnan 30€ jossain 400-500 tunnin paikkeilla. Erittäin heikko tuntipalkkahan tuo on, mutta se on ansaittu vain pelaamalla. :D Olisin toki voinut avata laatikot itse äkkirikastumisen toivossa, mutta valitsin varman rahan tien ja myin laatikot avaamattomina.

Btw, tällä viikolla tuleet Fever-laatikot ovat vielä hyvissä hinnoissa ja sain eilen heti yhdestä 0,70€. Näköjään olisi pitänyt odottaa kun hinta on noussut. Steam Community Market :: Listings for FEVER CRATE
Hah! Ai 400-500 kohdalla JO :D:D

Mun Steam kirjastossa eniten pelattu peli on Dragon Age Origins 79h, seuraavana Race 07 35h (suurin osa hotseat pelailua kavereiden kanssa), Raceroom 27h, Assetto Corsa 22h, Dirt Rally 21h, Half Life 15h, Tomb Raider 15h, Bioshock 12h, Crysis 2 12h, sitten on pari 10h, pari 6h peliä ja loput alle 3h pelejä. Ja nämä tunnit on tullu viimeisen 7 tai 8 vuoden aikana, joten ihan heti en ole pelaamalla saamassa rahojani takaisin :D

Mutta uskon, että kun saadaan se squadi kasaan ketkä mua on tohon houkutellu ja otetaan pari kaljaa, niin sitten alkaa tämäkin peli maistua :)

Eilen sain pelin jollain tapaa toimimaan kun alikellotin näyttistä (vakiosta alemmas siis) ja vedin kaikki graffa-asetukset lowille. FPS oli joku 150. Tänään testasin nopeesti tallin ghetto-koneella miten toimii, niin ei kaatunut (yhden pelin pelasin) ja fps 1080p melko lowilla oli 45-50fps paikkeilla. Ihan pelattavissa siis :tup:

Jumi sanoi:
Kuulostat hyvältä jätkältä joten liity discordiin: discord.gg/xG5rmSy

Tuo bugi vaivaa mystisesti joitain valittuja. Minulla ei ole kaatunut joulukuun jälkeen silleen että olisi jäänyt mieleen.
Kiitos kutsusta, mutta mun pelimäärillä ei todennäköisesti oltais linjoilla juuri samaan aikaan ja tosiaan varmaan pääsääntöisesti parin vakiokaverin kanssa viikonlopun kaljabattlee tulee jatkossa vedettyä. Nää pari peliä mitä yksin testasin, niin ei oikein yksinpelinä maistu.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
372
Samaa olin kirjoittamassa, olin tienannut pelin hinnan 30€ jossain 400-500 tunnin paikkeilla. Erittäin heikko tuntipalkkahan tuo on, mutta se on ansaittu vain pelaamalla. :D Olisin toki voinut avata laatikot itse äkkirikastumisen toivossa, mutta valitsin varman rahan tien ja myin laatikot avaamattomina.

Btw, tällä viikolla tuleet Fever-laatikot ovat vielä hyvissä hinnoissa ja sain eilen heti yhdestä 0,70€. Näköjään olisi pitänyt odottaa kun hinta on noussut. Steam Community Market :: Listings for FEVER CRATE
Itse availin osan laatikoista ja tuli sieltä roskan seassa muutama rahanarvoinenkin skini, tuskin meni edes sataa tuntia kun oli 30€ kasassa. :D
Se olisi tietysti ollut kova juttu jos olisi uskonut parin kaverin hypetystä ja tilannut heidän kanssaan sen preorderin missä tuli se Playerunknown Set mukana :joy:
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 802
Hmm,

Mä sain 1063€ tms. kun myin mun pre-order vaatteet, sitten on tullu pari muutaman satasen hametta ja huivia ja viimeisin tuli tossa tunti sitten elikkä:





Laskeskelin että ei tätä enää kovin kauaa tartte paukutella että on 2000e plussalla. Pelistä maksoin muistaakseni jossain pre-alpha-pre-steam-pre-kaikkea arma3-modifoorumin backer-häslässä 15$
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 260
Hmm,

Mä sain 1063€ tms. kun myin mun pre-order vaatteet, sitten on tullu pari muutaman satasen hametta ja huivia ja viimeisin tuli tossa tunti sitten elikkä:

Laskeskelin että ei tätä enää kovin kauaa tartte paukutella että on 2000e plussalla. Pelistä maksoin muistaakseni jossain pre-alpha-pre-steam-pre-kaikkea arma3-modifoorumin backer-häslässä 15$
:eek::eek::eek::eek:

ÄH tuplat
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
367
Muutaman tunnin ehdin eilen jauhamaan, ja suht neutraali fiilis jäi. Idea on hyvä, mutta jotenkin toteutus ei tuntunut loppuun asti hiotulta.
Peli tuntuu olevan betavaiheessa edelleen.
Pelituntuma myös täysin erilainen kuin esim. BF1, ehkä sekin hieman häiritsee ennenkuin tottuu.
Yksi aimbotti ehti jo tappamaan, etäisyyttä oli noin 100m ja kaveri vaan vilkuili ympärillensä, minä keräämässä tavaraa parvekkeella ja headshot. Ilman cheatteja ei olisi tuossa tilanteessa ehtinyt edes tajuamaan että siellä parvekkeella on joku.

Jos haluaa noita crateja avata niin pitää siis ostaa avain erikseen? Rahastus haisee...
Tuleeko red zonet ihan randomilla kartalle vai onko siinä joku logiikka?
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 751
Crateista ei saa kuin jtn rättejä joilla ei tee mitään (paitsi myy rahamiehille), tuu pois sieltä tpp, pelissä on kyllä bugeja ja sekoiluja ja esim death cam voi näyttää täysin väärin, red zonet ei käsittääkseni tule "tyhjään" paikkaan eli siellä olisi aina joku pelaaja lähistöllä. Muuten randomit.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 350
Tosiaan laatikoita on sellaisia mitkä ei maksa avata, ja sellaisia mitkä maksaa.
Täysin kosmeettista kamaa, joten en mä tuota ihan rahastukseksi leimaisi. Ylimääräinen tapa kehittäjälle tienata rahaa.

Se on totta että peli on pitkälti betassa toimivuuden yms kannalta. Sen verran bugeja tuntuu jengillä esiintyvän, ja niin clientin kuin serverin puolella on paljon parantamista pyörimisessä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 491
Nyt ~34 tunnin jälkeen tuli ensimmäistä kertaa kokeiltua Duoa/Squadia, kun entinen työkaveri meni ostamaan. Aika erilainen pelihän tämä on porukalla, vaikka pidän tästä kyllä yksinäänkin. Näiden testien perusteella taitaa kuitenkin olla parhaimmillaan duona. Squadissa tulee vähän orpo olo, jos kaverit sattuu kuolemaan ja itse jotenkin selviytyy, ja muille tulee toisaalta aika tylsä matsi katsoa kun jäljelle jäänyt yrittää pärjätä.

Mitä tulee teknisiin vikoihin, niin itselläni tämä on osoittaunut yllättävänkin ongelmattomaksi. ~40h aikana kerran olen kärsinyt bugin, jossa lataus jää mustaan ruutuun eikä pääse pois kuin sammuttamalla koneen, ellei tehtävienhallinta ole "always on top". Kerran vai kahdesti lentokone heittänyt kaikki matkustajat ulos melkein heti lähdön jälkeen. Oikeastaan muuta varsinaista bugia en ole kohdannut. Pienempiä teknisiä ongelmia, kuten lagia, rubberbandingia, aseiden osumattomuutta ja outoihin tiputuksiin kuolemisia on toki tullut, mutta niitäkään ei häiritsevissä määrin.

Eihän tästä missään nimessä kovin kilpailulliseksi peliksi ole, mutta kasuaalisti ilman tryhardia tätä pelaa ihan mielellään. Olen viime aikoina pelannut lähinnä 3rd personilla. Aluksi siksi kun unohdin pari kertaa pistää 1st personin päälle (kun se pitäisi joka matsin välissä kytkeä uudelleen), sitten siksi että koin 1st personissa minulla olevan kauhea putki näkö eikä mitään tilantajua, ja nyt vielä siksi että kaveri ei ole oikein enää oikein innostunut 1st person räiskinnöistä. Se on minulle ihan se ja sama, pidetäänkö tätä nyyppien vaihtoehtona vai ei. Kiva, että molemmat vaihtoehdot tarjotaan.

Teknisen viilauksen, matchmakingin aluerajoitteiden ja muiden ilmeisten parannuksien lisäksi tämä kaipaisi mielestäni seuraavia muutoksia:

- Turha tauhka pois looteista. Ei ketään kiinnosta lattialta löytyvät housut ja paidat, jos ne ovat yhden matsin visuaalinen muutos (joka katoaa luotiliivien ja kypärien alle).

- Ballistic mask / gas mask varsinkin pois - nyt minä ja kaksi muuta tuttua ovat kaikki luulleet pelin alussa, että nämä ovat joko suojaa tai hyödyksi. Vaihtoehtoisesti nämä voisivat olla hyödyllisiä kapistuksia

- Selkeä offline/privaatti harjoittelualue, jossa voi harjoitella näppäimiä, pelin konseptit ja jossa saa vapaasti harjoitella eri aseiden ominaisuuksia ja lisävarusteiden merkitystä

- En ehtinyt koskaan nähdä sumua, ja kuvissa mielestäni näkynyt myös sadetta. Kasuaalina ottaisin mieluusti jotkin hyvin harvinaiset sääilmiöt tai muut "globaalit efektit" takaisin, mutta vaikka vain 3rd person -playlisteihin, jotta se ei häiritse kilpailullisempaa pelaamista

- Erangelin kasvustolle tai grafiikka-asetuksille yleisesti täytyisi tehdä jotain, koska kontrasti lähimaston ja kauemman välillä on niin suuri. Ärsyttää kuolla siihen, että itsellä on jotain risuja tiellä tähtäystä haittaamassa, mutta vastustajalle istun keskellä tyhjyyttä. Räikiestä poppailevat grafiikat ja puut ovat häiritseviä. Yleisesti grafiikka-asetukset saisivat olla kaikille tasaisemmat, jotta niitä säätämällä ei saisi reilua etua. Koko pelin värimaailmaa saisi hilata jonkin verran räikeämmäksi, koska defaulttina peli on tuskallisen yksivärinen ja toisaalta useimmat käyttävät näytön/näytönohjaimen/reshaden/vastaavien asetuksia nyt korjatakseen ja etua saadakseen.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 811
Muutaman tunnin ehdin eilen jauhamaan, ja suht neutraali fiilis jäi. Idea on hyvä, mutta jotenkin toteutus ei tuntunut loppuun asti hiotulta.
Peli tuntuu olevan betavaiheessa edelleen.
Pelituntuma myös täysin erilainen kuin esim. BF1, ehkä sekin hieman häiritsee ennenkuin tottuu.
Yksi aimbotti ehti jo tappamaan, etäisyyttä oli noin 100m ja kaveri vaan vilkuili ympärillensä, minä keräämässä tavaraa parvekkeella ja headshot. Ilman cheatteja ei olisi tuossa tilanteessa ehtinyt edes tajuamaan että siellä parvekkeella on joku.

Jos haluaa noita crateja avata niin pitää siis ostaa avain erikseen? Rahastus haisee...
Tuleeko red zonet ihan randomilla kartalle vai onko siinä joku logiikka?
Desperado ja Fever laatikot on niitä joita voi avata vain ostetuilla avaimilla, muut 3 erilaista voi aukaista normaalisti. Kannattaa vain laittaa ne myyntiin ja ostaa niillä rahoilla se vaate jota kaipasi niin tulee halvemmaksi. Pelintekijät haluavat ilmeisesti myös "oman ylimääräisen" osansa, kuten edellisissä viesteissä lukee niin aktiiviset pelaajat ovat saaneet takaisin pelin hinnan ja jotkut onnekkaat jopa uuden tietokoneen hinnan.

Pelituntuma on kyllä erilainen mitä muissa räiskinnöissä, kankeampi ja hitaampi josta pidän paljon. Ja se vaikuttaa vieläpä kaikkeen, autoista ei voi (kannata) hypätä pois jos vauhtia on yli 20km/h ja kaikenlainen tekeminen vie aikaa.

En ole nähnyt yhdenkään arvostelun keskittyneen tarpeeksi tähän kaikista tärkeinpään juttuun mikä PUBG:sta tekee uniikin. Kauhu-thrilleri!
Tietty squadi-peleissä joita itsekin tulee pelattua tuo pelko minimoituu ja saa "lisäelämän" koska tiimikaveri voi tulla nostamaan kun kuolema ei kaveripeleissä tule heti.

Hankala sanoa ilman replayta onko tuo parvekkeella kuoleminen ollut oikeasti huijari, sillä pelissä on erittäin paljon juttuja joista voi päätellä missä toinen pelaaja voisi olla. Kannattaa kaikesta huolimatta siirtyä pelaamaan FPP:tä (first-person), jolloin ei pysty enää kurkkimaan "ilmaiseksi" nurkkien taakse. Viimeksi törmäsin varmaan huijariin marraskuussa kun pelattiin TPP:tä ja peliä on nyt takana reilut 600h.

Kun aloitin itse pelaamaan joskus syksyllä olin erityisen vaikuttunut kuinka hyvin pelin äänet tehty.
Steam Community :: Guide :: A sound guide to PlayerUnknown's Battlegrounds
Kannattaa lukea koko juttu, mutta yksikertaisuudessaan:
-luodin (riippuen aseesta 340km/h) äänivallin rikkoontumisen ääni - aseen laukaisu pamaus = etäisyys (sekunnin viive = 340m)
-aseen laukaisu pamaus = suunta
-kaikista voimakkaimmin ja ensimmäiseksi kuuluva ohi menevän luodin ääni hämää todenteolla jos ei huomaa odottaa aseen laukaisun pamausta
 
  • Tykkää
Reactions: TML

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 350
- En ehtinyt koskaan nähdä sumua, ja kuvissa mielestäni näkynyt myös sadetta. Kasuaalina ottaisin mieluusti jotkin hyvin harvinaiset sääilmiöt tai muut "globaalit efektit" takaisin
Toistaiseksi sade ja sumu on disabloitu ongelmien takia.
Tulevat kyllä vielä takaisin, ja itsekin niitä odotan ihan vaihtelun vuoksi. :)
Sumua en ehtinyt ikinä edes pelata, vaikka pelin parissa oltu viime kesästä saakka. Sattumalta taisin olla mulla pelistä vähän taukoa.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 751
Oliko niissä ongelmia vai poistuiko ne kun Miramariin niitä ei ollu hinkattu? Jostain tälläinen muistikuva.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 239
Kun aloitin itse pelaamaan joskus syksyllä olin erityisen vaikuttunut kuinka hyvin pelin äänet tehty.
Steam Community :: Guide :: A sound guide to PlayerUnknown's Battlegrounds
Kannattaa lukea koko juttu, mutta yksikertaisuudessaan:
-luodin (riippuen aseesta 340km/h) äänivallin rikkoontumisen ääni - aseen laukaisu pamaus = etäisyys (sekunnin viive = 340m)
-aseen laukaisu pamaus = suunta
-kaikista voimakkaimmin ja ensimmäiseksi kuuluva ohi menevän luodin ääni hämää todenteolla jos ei huomaa odottaa aseen laukaisun pamausta
Uskoisin että tarkoitit 340m/sek (eikä 340km/h)?
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
367
Hankala sanoa ilman replayta onko tuo parvekkeella kuoleminen ollut oikeasti huijari, sillä pelissä on erittäin paljon juttuja joista voi päätellä missä toinen pelaaja voisi olla. Kannattaa kaikesta huolimatta siirtyä pelaamaan FPP:tä (first-person), jolloin ei pysty enää kurkkimaan "ilmaiseksi" nurkkien taakse. Viimeksi törmäsin varmaan huijariin marraskuussa kun pelattiin TPP:tä ja peliä on nyt takana reilut 600h.
En ole edes vielä kokeillut Third personia, eli FPP oli tuossakin tilanteessa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 350
Oliko niissä ongelmia vai poistuiko ne kun Miramariin niitä ei ollu hinkattu? Jostain tälläinen muistikuva.
Eikö ne olleet muutenkin vain Erangeliin tarkoitettu?

Muistaakseni jotain ongelmiakin niissä oli, mutta nopealla Googlella sai kuvan että meni rundit pilalle kun jengi alko lähtee lobbysta pois jos oli sade tai sumu.
Eli mahdollisesti yhtenä syynä oli ihan pelaajien "palaute". :(

Mulle kelpaisi kyllä noi takaisin.

Jos se map preference on tulossa, niin entä jos samassa voisi täpätä sopiiko rain/fog? Eli ne kelle se passaa voisi matchmakee samaan. Toki ei niitä välttämättä tule.
Tosin meneekö matchmaking jopa näillä pelaajamäärillä liian monimutkaiseksi, ja odotus pelin löytämiseen pitenee.

Asiaan semisti liittyen:

"Our original idea was “this is Battle Royale and players should be able to survive in any environment”. This is why weather was made to be random together with which map is being played on. But we heard your feedback - we understand that you see the new map as an almost separate mode. So we came to the conclusion that it is best to allow our players to choose which map they want to play on. However, we have 3 team modes and 2 perspectives - TPP and FPP. Adding map selection will result in there effectively being 12 game modes in total. You also need 100 players to fully experience Battle Royale. When all these factors are combined, it could be very difficult to offer a seamless experience 24/7 to players looking for matches. In some regions with smaller player bases, many issues are already expected to occur; queueing times could be extremely lengthy, matches may not start at all, matches may start with a number of players that is much lower than 100 in off-peak times. Despite these circumstances, our development team has decided to listen to our community’s feedback. We need some time to address the anticipated problems and technical issues, so maps will not be selectable right after PC 1.0 release. However, we will do our best to add the feature and required systems as soon as we can, so you can enjoy Battle Royale in the map of your choice."​
 

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Tuli muuten ihan uus lempparipyssy pubgiin kanan jälkeen jossa 6 tappoa tällä täydellisellä pyssyllä kun sitä käyttää oikein. Eli siis DP-28... Ehkä pelin huonoin ase jos sillä yrittää osua johonkin pystyssä tai kyykyssä, mutta pronessa huhhuh! Ei kannata ees ampua mitään yksittäisiä laukauksia vaan siis ihan täys sarja vaan menemään. Aiemmin toki olin kokeillut tuota jo pronesta mutta jotenkin hämäsi kun se kamera heiluu siinä ammuttaessa niin luulin että se olisi epätarkka. Mutta jos siltä kameran heilumiselta pystyy keskittymään siihen itse tähtäimeen niin eihän se liiku mihinkään, siis aivan olematon rekyyli...? Onko muilla hyviä kokemuksia DP:stä?
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 111
Täälläkin ikävöidään sumua ja sadetta. Varsinkin sumu oli tosi hauska kun se eliminoi sniput pelistä käytännössä kokonaan. Pelissä aukes ihan uusia taktiikoita kun pellon ylittäminen olikin validi kulkureitti matsin loppupuolella. Äänten merkitys taas lisääntyi roppakaupalla. Sateessa taas päinvastoin, pystyi ampumaan tai kolistelemaan ullakolla vähän huolettomammin kun tiesi että osa siitä hukkuisi sateen ropinaan tai ukkosen jyrinään.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
513
Täälläkin ikävöidään sumua ja sadetta. Varsinkin sumu oli tosi hauska kun se eliminoi sniput pelistä käytännössä kokonaan. Pelissä aukes ihan uusia taktiikoita kun pellon ylittäminen olikin validi kulkureitti matsin loppupuolella. Äänten merkitys taas lisääntyi roppakaupalla. Sateessa taas päinvastoin, pystyi ampumaan tai kolistelemaan ullakolla vähän huolettomammin kun tiesi että osa siitä hukkuisi sateen ropinaan tai ukkosen jyrinään.
Sumusta samaa mieltä, sateesta ihan toista mieltä. Olihan se sade ihan täyttä syöpää kuunnella. Sitä helvatan white noisea luureista pukkaa puolituntia niin pää räjähtää. Yhen tai kaks sadekenttää pelasin ja ne kyllä riitti, sumu taas oli ihan mielenkiintosta vaihtelua.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Tätä ei tapahdu jos itse ammun, mutta vain silloin kun vihu ampuu.
Kellään vastaavaa?
Peli on SSD asennettu, nettinä 200/10 ja pingit ollu alle 15 ms aina. Muuten speksien setti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
32
Vaivaako muita toi BattlEye -ongelma? Eli satunnaisesti viskoo pelistä ulos kun "client not responding"
Kaikki uudelleenasennukset ja muut poppakonstit on kokeiltu mutta ei vaan toimi. Helvetti että vituttaa.. alkoi muutama viikko takaperin ja mitään toimivaa ratkaisua en ole tuohon löytäny.

Ilmeisen harvinainen vaiva kuitenkin, kun suomeksi ei juttua löydy, englanniksi jonkin verran. Jos jollain hyviä ehdotuksia niin otetaan vastaan.

Tähän mennessä testattua:
- pelin, battleyen, näyttiksen ajureiden uudelleen asennukset ja kaikki pubgiin ja battleyeen liittyvien tauhkien siivous välissä
- verkkoasetusten ja palomuurin kanssa kikkailu
- f-securen uninstallointi
- kaikkien mahdollisten ajureiden päivitykset
- battleyen servicen tapot ja uudelleen käynnistykset, vaihto manuaalikäynnistykseltä automaatille ja päinvastoin

Eli onko joku kokenut saman ja saanut pelin jollain tavalla toimimaan? seuraavaksi testiin laittanen:
- kokonaan toisen nettiyhteyden testaaminen
- windowsin uudelleenasennus
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 811
Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Tätä ei tapahdu jos itse ammun, mutta vain silloin kun vihu ampuu.
Kellään vastaavaa?
Peli on SSD asennettu, nettinä 200/10 ja pingit ollu alle 15 ms aina. Muuten speksien setti.
Mulle sattuu tuota jäätymistä silloin tällöin, joskus pari kertaa päivässä ja joskus voi olla ettei viikkoon jämähdä. Tuo tapahtuu kun ensimmäinen kuti osuu ja sen jälkeen tulee 0.5 - 3 sekunnin jäätyminen, jolloin napit joita olen painanut jäävät pohjaan. Huomasin nappien pohjaan jäämisen kun tuli tuo ylipitkä parin sekunnin jäätyminen ja "heräsin" parin metrin päässä missä olin ollut ja tietty kuolin seuraavaan luotiin.
Viime pelissä tunti sitten sattui myös tuo jäätyminen mutta olin onneksi hyvin suojassa talossa ja selvisin 50% vahingolla, eli jäätyminen ei liity kuolemaan kuten aluksi luulin. Nyt näyttää että ensimmäinen osuma aiheuttaisi tuon.

Tässä pari pätkää peräkkäisistä peleistä tammikuulta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
126
Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Tätä ei tapahdu jos itse ammun, mutta vain silloin kun vihu ampuu.
Kellään vastaavaa?
Peli on SSD asennettu, nettinä 200/10 ja pingit ollu alle 15 ms aina. Muuten speksien setti.
Itellä aivan samaa eli peli alkaa lagata aivan jäätävästi silloin kun mua osutaan. Alkoi ilmeisesti sen viimeisimmän patchin myötä. Muutenkin taistelutilanteis ollut satunnaisesti outoa lagailua.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Tähän sivuhuomio äänistä. Vaikuttaisi, että selkeä parannus tapahtu paikallistamiseen, kun asensin emon ajurit aj kytkin suoraan koneeseen kuulokkeet.

Jääränä en silti myönnä mitään, koska kahdella korvalla ei voi kuulla ikinä eri tavalla. :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 668
Saisi tosiaan tulla se mapin valinta tähän peliin. Tulee skipattua 90% miramarista ja silloin kun sitä sattuu pelaamaan niin pelaajia on ehkä 70 serverillä. Sademapin skippaisin samantien ja tulen tulevaisuudessakin skippaamaan, jos sellainen tulee. Ei todellakaan kiinnosta kuunnella sadetta sekuntiakaan. Lentokoneen ääni on nykyään jo kohtuullisella tasolla eikä välttämättä tarvitse mutea peliä aina koneessa. Sumu mappikin oli vähän kyseenalainen kun välillä vihu näkee pidemmälle kuin itse näet. Se oli lähinnä koodaajien unelma mappi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 239
Vaivaako muita toi BattlEye -ongelma? Eli satunnaisesti viskoo pelistä ulos kun "client not responding"
Kaikki uudelleenasennukset ja muut poppakonstit on kokeiltu mutta ei vaan toimi. Helvetti että vituttaa.. alkoi muutama viikko takaperin ja mitään toimivaa ratkaisua en ole tuohon löytäny.

Ilmeisen harvinainen vaiva kuitenkin, kun suomeksi ei juttua löydy, englanniksi jonkin verran. Jos jollain hyviä ehdotuksia niin otetaan vastaan.

Tähän mennessä testattua:
- pelin, battleyen, näyttiksen ajureiden uudelleen asennukset ja kaikki pubgiin ja battleyeen liittyvien tauhkien siivous välissä
- verkkoasetusten ja palomuurin kanssa kikkailu
- f-securen uninstallointi
- kaikkien mahdollisten ajureiden päivitykset
- battleyen servicen tapot ja uudelleen käynnistykset, vaihto manuaalikäynnistykseltä automaatille ja päinvastoin

Eli onko joku kokenut saman ja saanut pelin jollain tavalla toimimaan? seuraavaksi testiin laittanen:
- kokonaan toisen nettiyhteyden testaaminen
- windowsin uudelleenasennus
Eri peli mutta paskoja kokemuksia on tuosta battleyestä. R6 siegessä oli mulla edellisen kokoonpanon kanssa ongelma että pelin käynnistyminen kesti aivan tolkuttoman kauan ja sitten tuo paskesofta ulisi jotain. Koitin varmaan noita kaikkia mainitsemiasi juttuja (tosin mitään erillistä virussoftaa ei asennettu) ja ainut tapa muistaakseni päästä peliin oli ensin manuaalisesti tappaa se prosessi, sen jälkeen joiden battleyen liittyvien .dll tms. filujen poisto, jotka tuo sitten luo uudestaan kun se tapettu softa ajetaan uudestaan. Tämä ruljanssi oli siis joka kerta kun halusi pelin käynnistää.

Lisäksi tämä "ominaisuus" ilmaantui sen jälkeen kun oli asentanu insurgencyn, joka ilmeisesti myös käyttää tuota samaa anticheat softaa.

Kannattaa googletella r6 siege battleye problems ja muuta sinnepäin viittaavaa.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
367
Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Tätä ei tapahdu jos itse ammun, mutta vain silloin kun vihu ampuu.
Kellään vastaavaa?
Peli on SSD asennettu, nettinä 200/10 ja pingit ollu alle 15 ms aina. Muuten speksien setti.
Mistä näkee pingin pelissä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106
Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Tätä ei tapahdu jos itse ammun, mutta vain silloin kun vihu ampuu.
Kellään vastaavaa?
Peli on SSD asennettu, nettinä 200/10 ja pingit ollu alle 15 ms aina. Muuten speksien setti.
Ei siulla satu olemaan GeForcen Freestyleä päällä? Itelläni teki tuota jäätymistä just tolla tavalla kun kuvailit kun se oli päällä ja jäätymiset katos kun otin sen pois päältä.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Ei siulla satu olemaan GeForcen Freestyleä päällä? Itelläni teki tuota jäätymistä just tolla tavalla kun kuvailit kun se oli päällä ja jäätymiset katos kun otin sen pois päältä.
Se on ollut satunnaisesti päällä. Aloin sitä tänään epäilemään, ja ajattelin kokeilla pari päivää pelata ilman sitä.
Toi lagaaminen on todella satunnaista, mutta jos sitä on heti pelin alussa niin se myös jatkuu koko pelin. Seuraavassa pelissä taas toimii moitteettomasti.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 111
Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Tätä ei tapahdu jos itse ammun, mutta vain silloin kun vihu ampuu.
Kellään vastaavaa?
Mulla kävi tuota monta kuukautta sitten koko ajan, onhan tuo todella rasittava bugi. Tekee pelistä käytännössä elinkelvottoman. Sitten joku päivitys korjas sen enkä muistanutkaan koko juttua ennen kuin nyt mainittiin.
Saisi tosiaan tulla se mapin valinta tähän peliin. Tulee skipattua 90% miramarista ja silloin kun sitä sattuu pelaamaan niin pelaajia on ehkä 70 serverillä.
Niin saisi. Itse en harrasta skippailua vaan nielen kiltisti kaikki mitä peli mulle matsin valinnassa heittää, mutta alkaa kyllä hieman nyppiä kun saa 7-8 Erangelia putkeen. Tykkään Miramarista paljon enemmän.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 668
Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Tätä ei tapahdu jos itse ammun, mutta vain silloin kun vihu ampuu.
Kellään vastaavaa?
Peli on SSD asennettu, nettinä 200/10 ja pingit ollu alle 15 ms aina. Muuten speksien setti.
Asut vissiin keskieuroopassa tai Tanskassa, jos pingit on 15ms pubgin servuille?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 350
Asut vissiin keskieuroopassa tai Tanskassa, jos pingit on 15ms pubgin servuille?
Noh, kuten tuossa yllä tuli ilmi kyseessä on jokin muu pingi. En tosin tiedä mikä on ns. "netin pingi yleisesti". :)
Saa kyllä peliservu olla korkeintaan Ruotsissa jos tommosen pingin haluaa oli peli mikä tahansa. Speedtest yms. pingiksi 15ms onkin sitten jo huono. :D

Kyllähän varmaan meillä jokaisella on PUBG EU pingit 30-60 välissä, jos Suomessa asuu.

Frankfurttiiin on kyllä parhaat pingit helposti, vajaa 40.
Lontoo/Irlanti menee itsellä 50-60 väliin. PUBG Servers Ping
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 491
Eilen tulikin sitten vastaan ensimmäinen bugi, jonka vuoksi matsin joutui luovuttamaan. Jäin Erangelissa jumiin kirkon kattolankkuihin. Ei voinut pronea, ei voinut nousta kyykystä, ei auttanut lean/pyöriminen/hyppiminen/mikään.

...ja just sellasessa tilanteessa jäin kiinni, että ensin kaverit suojautuivat tykistöä ja sitten vihollisia tuli kohti. Ajateltiin että otetaan minut irti kranaatilla kun tapettu. Noh, kaverit möhlivät 2vs1 tilanteen (en pystynyt auttamaan bugitukseltani). Sain sitten ammuttua yksinäisen suden, mutta sen jälkeen en voinut muuta tehdä kuin kranaatti-itsemurhan ja uutta peliä.

Pöh pöh, kerrankin oli M416 mukana kaikilla herkuilla ja äänenvaimentimella. Katsotaan jos ottaisi tuosta frapsilla tai muulla videon ylös myöhemmin.

Sikäli taas ihan hyvä ilta, että jäätiin kanasta ihan hilkun verran paitsi kolmesti. Viimeisellä kerralla hävisin 1vs2 tai 1vs1 tilanteen, en ole ihan varma. Olisin voittanut, jos mulla olisi mitään hajua miten noita kranaatteja pitää heittää. Ei tunnu olevan mitään järkeä noissa lentoradoissa, eikä se punainen viiva kerro mitään.

Osaako joku näyttää ohjetta miten tossa pitää heittää kranaattia eri etäisyyksille? Toisessa pelissä yritin pronesta heittää, lensi niinkin pitkälle että tappaa itsensä jos ei ryömi alta pois.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
367
Ihmettelin myös tuota kranaatin lentämistä, heitin ekalla kerralla samaan tyyliin kuin Battlefieldissä niin meni lievästi sanottuna vituiks :D
Näin vihollisen talossa sisällä ja piti päästää se hengiltä fragilla, seinään osui ja kimposi suoraan omaan syliin. Pääsin onneksi sen verran etäälle että ei henki lähtenyt, äkkiä uusi yritys molotovilla ja se meni ikkunasta sisään. Sitten ei tarvinnut kuin mennä ulko-ovelle odottamaan että jannu tulee jyvälle.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 305
Kyllä nää pelit bugit alkaa hieman jo ottaa päähän. Eilen olin selostamassa turkkien liigaa niin peli ei lähtenyt mulla ollenkaan käyntiin ja jäin siihen custom server lobbyyn vain paikalleen.

ALT+F4 ja peli uudelleen käyntiin -> ei antanut joinaa serverille takaisin ja kun custom serverille ei pysty joinaamaan muuten uudelleen, niin ainut vaihtoehto oli että tämä mappi jäi castaamatta.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Kyllähän varmaan meillä jokaisella on PUBG EU pingit 30-60 välissä, jos Suomessa asuu.
Ei ole minulla. DNA:n 200M valokuitu ja Oulusta Helsinkiin on jo 20 ms. Lähimmille peliservereille Lontoo/Frankfurt on 60 ms ja Irlantiin 80 ms.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 305
Ei ole minulla. DNA:n 200M valokuitu ja Oulusta Helsinkiin on jo 20 ms. Lähimmille peliservereille Lontoo/Frankfurt on 60 ms ja Irlantiin 80 ms.
OT: Melko hidas on kyllä sitten DNA verkko Suomessa. Itsellä Helsingistä DNA kuidulla pingi Tukholmaan sen jotain 6-7ms.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Eilen tulikin sitten vastaan ensimmäinen bugi, jonka vuoksi matsin joutui luovuttamaan. Jäin Erangelissa jumiin kirkon kattolankkuihin. Ei voinut pronea, ei voinut nousta kyykystä, ei auttanut lean/pyöriminen/hyppiminen/mikään.

...ja just sellasessa tilanteessa jäin kiinni, että ensin kaverit suojautuivat tykistöä ja sitten vihollisia tuli kohti. Ajateltiin että otetaan minut irti kranaatilla kun tapettu. Noh, kaverit möhlivät 2vs1 tilanteen (en pystynyt auttamaan bugitukseltani). Sain sitten ammuttua yksinäisen suden, mutta sen jälkeen en voinut muuta tehdä kuin kranaatti-itsemurhan ja uutta peliä.
Kaveri jäi kanssa shooting rangella jumiin tynnyrin päälle. Piti knokata se siihen, niin pääsi pois. Toi peli oli muutenkin ihan katastrofi, kun squadina juostiin autoja ja ampujia pakoon ilman aseita täysin leväällään. Lopujen lopuksi saatiin umpit ja aakoot ja yli 10 tapon chikeni. :tup:

Sit eilen taas kaveri oli asunnossa tulossa portaita alas mutta toinen blokkas sen seisomalla portaiden alapäässä. Toinen hinkutti sitte sitä että pääsis alas, niin tämä portaita alastuleva kaveri sitten knokkaantui kun tippui (yhden portaan).
Samana päivänä duossa kuoltiin kun sillalla prätkä heitti voltin.

Pubgifysiikat :tup:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 136
Mulla ainakin kaatui peli eilen tiuhaan ajurien päivityksen jälkeen.
Ennen ollut suht harvinaista, joten ajurien piikkiin laittaisin.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 565
No eipä tosta nyt muuta etua saa kuin että tietää varmemmin osuneensa. Joka tapauksessa yleensä sitä ampuu niin monta kertaa että jompi kumpi kuolee/knockaantuu. Tietty helpottaa myös spottaamista jos joku muu ampuu jotain toista. Itse ampuessa tuppaa tietämään missä se vihu on :D Ei kyllä itse jaksa vaivautua noin tryhard meininkiin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 703
No eipä tosta nyt muuta etua saa kuin että tietää varmemmin osuneensa. Joka tapauksessa yleensä sitä ampuu niin monta kertaa että jompi kumpi kuolee/knockaantuu. Tietty helpottaa myös spottaamista jos joku muu ampuu jotain toista.
Ainakin sen verran kirkkaammin tuo näkyy, että käsittäisin hyötyä tulevan esim siitä, että tiedät varmemmin montako osumaa sait. Vihollinen menee piiloon, niin helpottaa arvaamista siitä, aikooko vetää healit päälle vai piikata kohta uudestaan joten puskemisen kannattavuutta on helpompaa esimerkiksi arvioida. Entäs kun et näe metsikössä vihollisia mutta kuulet, että lähistöllä ammutaan? Helpottaa mielestäni paljon.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Sitä mieltä että kusettajat kusettaa niin paljon kuin ikinä mahdollista jos siitä ei jää kiinni tai saa sanktioita. Tähän peliin on tällä hetkellä suosion vuoksi pesiytynyt 90% koko moninpelaajakentän paskahousuista :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 163
Viestejä
4 300 910
Jäsenet
71 796
Uusin jäsen
Averagex

Hinta.fi

Ylös Bottom