Pahus kun en ite tienny että jostain olis saanu halvemmalla
Jos vaan jaksat pelailla enemmän niin kyllä tuo maksaa itsensä takaisin kun myyt saamasi dropit Steamin kauppapaikalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahus kun en ite tienny että jostain olis saanu halvemmalla
Samaa olin kirjoittamassa, olin tienannut pelin hinnan 30€ jossain 400-500 tunnin paikkeilla. Erittäin heikko tuntipalkkahan tuo on, mutta se on ansaittu vain pelaamalla. Olisin toki voinut avata laatikot itse äkkirikastumisen toivossa, mutta valitsin varman rahan tien ja myin laatikot avaamattomina.Jos vaan jaksat pelailla enemmän niin kyllä tuo maksaa itsensä takaisin kun myyt saamasi dropit Steamin kauppapaikalla.
Samaa olin kirjoittamassa, olin tienannut pelin hinnan 30€ jossain 400-500 tunnin paikkeilla. Erittäin heikko tuntipalkkahan tuo on, mutta se on ansaittu vain pelaamalla. Olisin toki voinut avata laatikot itse äkkirikastumisen toivossa, mutta valitsin varman rahan tien ja myin laatikot avaamattomina.
Btw, tällä viikolla tuleet Fever-laatikot ovat vielä hyvissä hinnoissa ja sain eilen heti yhdestä 0,70€. Näköjään olisi pitänyt odottaa kun hinta on noussut. Steam Community Market :: Listings for FEVER CRATE
Jumi sanoi:Kuulostat hyvältä jätkältä joten liity discordiin: discord.gg/xG5rmSy
Tuo bugi vaivaa mystisesti joitain valittuja. Minulla ei ole kaatunut joulukuun jälkeen silleen että olisi jäänyt mieleen.
Samaa olin kirjoittamassa, olin tienannut pelin hinnan 30€ jossain 400-500 tunnin paikkeilla. Erittäin heikko tuntipalkkahan tuo on, mutta se on ansaittu vain pelaamalla. Olisin toki voinut avata laatikot itse äkkirikastumisen toivossa, mutta valitsin varman rahan tien ja myin laatikot avaamattomina.
Btw, tällä viikolla tuleet Fever-laatikot ovat vielä hyvissä hinnoissa ja sain eilen heti yhdestä 0,70€. Näköjään olisi pitänyt odottaa kun hinta on noussut. Steam Community Market :: Listings for FEVER CRATE
Hmm,
Mä sain 1063€ tms. kun myin mun pre-order vaatteet, sitten on tullu pari muutaman satasen hametta ja huivia ja viimeisin tuli tossa tunti sitten elikkä:
Laskeskelin että ei tätä enää kovin kauaa tartte paukutella että on 2000e plussalla. Pelistä maksoin muistaakseni jossain pre-alpha-pre-steam-pre-kaikkea arma3-modifoorumin backer-häslässä 15$
Desperado ja Fever laatikot on niitä joita voi avata vain ostetuilla avaimilla, muut 3 erilaista voi aukaista normaalisti. Kannattaa vain laittaa ne myyntiin ja ostaa niillä rahoilla se vaate jota kaipasi niin tulee halvemmaksi. Pelintekijät haluavat ilmeisesti myös "oman ylimääräisen" osansa, kuten edellisissä viesteissä lukee niin aktiiviset pelaajat ovat saaneet takaisin pelin hinnan ja jotkut onnekkaat jopa uuden tietokoneen hinnan.Muutaman tunnin ehdin eilen jauhamaan, ja suht neutraali fiilis jäi. Idea on hyvä, mutta jotenkin toteutus ei tuntunut loppuun asti hiotulta.
Peli tuntuu olevan betavaiheessa edelleen.
Pelituntuma myös täysin erilainen kuin esim. BF1, ehkä sekin hieman häiritsee ennenkuin tottuu.
Yksi aimbotti ehti jo tappamaan, etäisyyttä oli noin 100m ja kaveri vaan vilkuili ympärillensä, minä keräämässä tavaraa parvekkeella ja headshot. Ilman cheatteja ei olisi tuossa tilanteessa ehtinyt edes tajuamaan että siellä parvekkeella on joku.
Jos haluaa noita crateja avata niin pitää siis ostaa avain erikseen? Rahastus haisee...
Tuleeko red zonet ihan randomilla kartalle vai onko siinä joku logiikka?
Toistaiseksi sade ja sumu on disabloitu ongelmien takia.- En ehtinyt koskaan nähdä sumua, ja kuvissa mielestäni näkynyt myös sadetta. Kasuaalina ottaisin mieluusti jotkin hyvin harvinaiset sääilmiöt tai muut "globaalit efektit" takaisin
Kun aloitin itse pelaamaan joskus syksyllä olin erityisen vaikuttunut kuinka hyvin pelin äänet tehty.
Steam Community :: Guide :: A sound guide to PlayerUnknown's Battlegrounds
Kannattaa lukea koko juttu, mutta yksikertaisuudessaan:
-luodin (riippuen aseesta 340km/h) äänivallin rikkoontumisen ääni - aseen laukaisu pamaus = etäisyys (sekunnin viive = 340m)
-aseen laukaisu pamaus = suunta
-kaikista voimakkaimmin ja ensimmäiseksi kuuluva ohi menevän luodin ääni hämää todenteolla jos ei huomaa odottaa aseen laukaisun pamausta
Hankala sanoa ilman replayta onko tuo parvekkeella kuoleminen ollut oikeasti huijari, sillä pelissä on erittäin paljon juttuja joista voi päätellä missä toinen pelaaja voisi olla. Kannattaa kaikesta huolimatta siirtyä pelaamaan FPP:tä (first-person), jolloin ei pysty enää kurkkimaan "ilmaiseksi" nurkkien taakse. Viimeksi törmäsin varmaan huijariin marraskuussa kun pelattiin TPP:tä ja peliä on nyt takana reilut 600h.
Eikö ne olleet muutenkin vain Erangeliin tarkoitettu?Oliko niissä ongelmia vai poistuiko ne kun Miramariin niitä ei ollu hinkattu? Jostain tälläinen muistikuva.
Täälläkin ikävöidään sumua ja sadetta. Varsinkin sumu oli tosi hauska kun se eliminoi sniput pelistä käytännössä kokonaan. Pelissä aukes ihan uusia taktiikoita kun pellon ylittäminen olikin validi kulkureitti matsin loppupuolella. Äänten merkitys taas lisääntyi roppakaupalla. Sateessa taas päinvastoin, pystyi ampumaan tai kolistelemaan ullakolla vähän huolettomammin kun tiesi että osa siitä hukkuisi sateen ropinaan tai ukkosen jyrinään.
Mulle sattuu tuota jäätymistä silloin tällöin, joskus pari kertaa päivässä ja joskus voi olla ettei viikkoon jämähdä. Tuo tapahtuu kun ensimmäinen kuti osuu ja sen jälkeen tulee 0.5 - 3 sekunnin jäätyminen, jolloin napit joita olen painanut jäävät pohjaan. Huomasin nappien pohjaan jäämisen kun tuli tuo ylipitkä parin sekunnin jäätyminen ja "heräsin" parin metrin päässä missä olin ollut ja tietty kuolin seuraavaan luotiin.Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Tätä ei tapahdu jos itse ammun, mutta vain silloin kun vihu ampuu.
Kellään vastaavaa?
Peli on SSD asennettu, nettinä 200/10 ja pingit ollu alle 15 ms aina. Muuten speksien setti.
Itellä aivan samaa eli peli alkaa lagata aivan jäätävästi silloin kun mua osutaan. Alkoi ilmeisesti sen viimeisimmän patchin myötä. Muutenkin taistelutilanteis ollut satunnaisesti outoa lagailua.Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Kellään vastaavaa?
Peli on SSD asennettu, nettinä 200/10 ja pingit ollu alle 15 ms aina. Muuten speksien setti.
Vaivaako muita toi BattlEye -ongelma? Eli satunnaisesti viskoo pelistä ulos kun "client not responding"
Kaikki uudelleenasennukset ja muut poppakonstit on kokeiltu mutta ei vaan toimi. Helvetti että vituttaa.. alkoi muutama viikko takaperin ja mitään toimivaa ratkaisua en ole tuohon löytäny.
Ilmeisen harvinainen vaiva kuitenkin, kun suomeksi ei juttua löydy, englanniksi jonkin verran. Jos jollain hyviä ehdotuksia niin otetaan vastaan.
Tähän mennessä testattua:
- pelin, battleyen, näyttiksen ajureiden uudelleen asennukset ja kaikki pubgiin ja battleyeen liittyvien tauhkien siivous välissä
- verkkoasetusten ja palomuurin kanssa kikkailu
- f-securen uninstallointi
- kaikkien mahdollisten ajureiden päivitykset
- battleyen servicen tapot ja uudelleen käynnistykset, vaihto manuaalikäynnistykseltä automaatille ja päinvastoin
Eli onko joku kokenut saman ja saanut pelin jollain tavalla toimimaan? seuraavaksi testiin laittanen:
- kokonaan toisen nettiyhteyden testaaminen
- windowsin uudelleenasennus
Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Kellään vastaavaa?
Mistä näkee pingin pelissä?
Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Kellään vastaavaa?
Ei siulla satu olemaan GeForcen Freestyleä päällä? Itelläni teki tuota jäätymistä just tolla tavalla kun kuvailit kun se oli päällä ja jäätymiset katos kun otin sen pois päältä.
Ei näy muuten kuin pingaamalla pelin serveriä. PUBG Servers PingMistä näkee pingin pelissä?
Mulla kävi tuota monta kuukautta sitten koko ajan, onhan tuo todella rasittava bugi. Tekee pelistä käytännössä elinkelvottoman. Sitten joku päivitys korjas sen enkä muistanutkaan koko juttua ennen kuin nyt mainittiin.Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Kellään vastaavaa?
Niin saisi. Itse en harrasta skippailua vaan nielen kiltisti kaikki mitä peli mulle matsin valinnassa heittää, mutta alkaa kyllä hieman nyppiä kun saa 7-8 Erangelia putkeen. Tykkään Miramarista paljon enemmän.Saisi tosiaan tulla se mapin valinta tähän peliin. Tulee skipattua 90% miramarista ja silloin kun sitä sattuu pelaamaan niin pelaajia on ehkä 70 serverillä.
Asut vissiin keskieuroopassa tai Tanskassa, jos pingit on 15ms pubgin servuille?Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Kellään vastaavaa?
Noh, kuten tuossa yllä tuli ilmi kyseessä on jokin muu pingi. En tosin tiedä mikä on ns. "netin pingi yleisesti".Asut vissiin keskieuroopassa tai Tanskassa, jos pingit on 15ms pubgin servuille?
Asut vissiin keskieuroopassa tai Tanskassa, jos pingit on 15ms pubgin servuille?
Ei ole minulla. DNA:n 200M valokuitu ja Oulusta Helsinkiin on jo 20 ms. Lähimmille peliservereille Lontoo/Frankfurt on 60 ms ja Irlantiin 80 ms.Kyllähän varmaan meillä jokaisella on PUBG EU pingit 30-60 välissä, jos Suomessa asuu.
Ei ole minulla. DNA:n 200M valokuitu ja Oulusta Helsinkiin on jo 20 ms. Lähimmille peliservereille Lontoo/Frankfurt on 60 ms ja Irlantiin 80 ms.
Eilen tulikin sitten vastaan ensimmäinen bugi, jonka vuoksi matsin joutui luovuttamaan. Jäin Erangelissa jumiin kirkon kattolankkuihin. Ei voinut pronea, ei voinut nousta kyykystä, ei auttanut lean/pyöriminen/hyppiminen/mikään.
...ja just sellasessa tilanteessa jäin kiinni, että ensin kaverit suojautuivat tykistöä ja sitten vihollisia tuli kohti. Ajateltiin että otetaan minut irti kranaatilla kun tapettu. Noh, kaverit möhlivät 2vs1 tilanteen (en pystynyt auttamaan bugitukseltani). Sain sitten ammuttua yksinäisen suden, mutta sen jälkeen en voinut muuta tehdä kuin kranaatti-itsemurhan ja uutta peliä.
Ainakin sen verran kirkkaammin tuo näkyy, että käsittäisin hyötyä tulevan esim siitä, että tiedät varmemmin montako osumaa sait. Vihollinen menee piiloon, niin helpottaa arvaamista siitä, aikooko vetää healit päälle vai piikata kohta uudestaan joten puskemisen kannattavuutta on helpompaa esimerkiksi arvioida. Entäs kun et näe metsikössä vihollisia mutta kuulet, että lähistöllä ammutaan? Helpottaa mielestäni paljon.No eipä tosta nyt muuta etua saa kuin että tietää varmemmin osuneensa. Joka tapauksessa yleensä sitä ampuu niin monta kertaa että jompi kumpi kuolee/knockaantuu. Tietty helpottaa myös spottaamista jos joku muu ampuu jotain toista.