Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Hei!
Olen vasta aloittanut uuden PUBG-kanavan Youtubessa. Jos täällä on kiinnostuneita niin pyydän katsomaan ja antamaan feedbackkiä. Missä olen onnistunut ja missä on parantamista?
Linkki viimeisimpään videoon :
PUBG Highlights And Funny Moments 6 (Playerunknown's Battlegrounds gameplay)


Kiitos :)
Hyvä että video alkoi heti. Kerkesin jo ilota alkutekstien puuttumisesta mutta sitten sieltä tulikin (onneksi lyhyet) 5s alkutekstit ja 8s "tykkää & subcsribe!" Nuo videon keskeyttäjät ärsyttävät kuten mainokset ja katsoisin mieluummin ilman, tai silleen etteivät ne keskeytä tai häiritse videota. Jos alkutekstit tulisivat läpinäkyvänä ruutuun pelikuvan ollessa vaikka vihollisen seuraamista tähtäimen läpi, ja alkutekstien lopuksi samalla hetkellä napsahtaisi headshotti vihulaiseen musiikin säestämänä voisin jopa odottaa jokaisen videon erilaista alkua ja miettiä, "Mitähän tällä kertaa tapahtuu?" "Tykkää & subscribet" jättäisin videon loppuun tai kokonaan pois.

Itse sisältö on rautaista kamaa. Pätkät olivat juuri sopivan pituisia enkä löydä sieltä valitettavaa, leikkaukset kesken tuuletuksien toimivat hyvin. Karaoke Eye of the Tiger oli 5/5 ja lopetus clipit yleensäkin olivat hyviä.

Äänentasot olivat myös hyviä, eikä kuulunut suhina mikkejä tai mitään muutakaan epämiellyttävää liian lujalla tai hiljaisella.

4/5, tykkäsin.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
13
Meikäläisen osalta tais pelit olla tässä. Kirjoitin tuossa aiemmin, kuinka sain ikibannit, enkä tiedä syytä. Eilen sain geneerisen sähköpostivastauksen, johon vastasin lisäinformaatiolla ja parilla screenshotilla. Kerroin SBZ Switcherista ja kerroin, kuinka olen saanut käynnistäessä pari kertaa viestin, että BattleEye on blokannut Rivatuner Statistics Serverin, mutta peli on kuitenkin käynnistynyt. Tänään sain vastauksen:

Hello Doozeri,

Thank you for replying us back.

We have reviewed your account and we still have an evidence where there is a breach of terms. We can assure you that we'll never take any action on any player without any proper evidence. We have reviewed the case thoroughly and then came to a conclusion because we know how the games are important to the players.

"Any apps or scripts which can alter the game dynamics are considered to be hacks and we cannot let the players use them."

The restrictions placed on accounts are automated. Hence, we from our end cannot decide on the time limit of the restrictions. Also, we cannot divulge information critical to gameplay analysis as it can compromise the anti-cheat mechanism.

Your understanding is appreciated.

Elikkä toisin sanoen, tietokoneellani on ilmeisesti jokin ohjelma tms., joka aiheuttaa sen, että BattleEye luulee minun olevan likainen huijari. Ainoa vaihtoehto vaikuttaa olevan uusi Steamtili ja ostaa peli sinne uudestaan, mutta toisaalta saan varmaan bannit siitäkin ennen kuin selviää mikä tuon aiheutti. Ostin Rainbow 6 Siegen testiin täyttämään PUBG -tyhjiön, mutta sekin näyttää käyttävän BattleEytä, joten saas nähä... Takasin BF1:n kimppuun vissiin.
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 699
Eile ehti pelaamaan kokonaiset 3 rundia DUOa ja sieltähän yhdestä napsahti maukas dinneri! Pelattiin huonohkon alkulootin jälkeen rohkeammin ja ajettiin pellolle suoraan dropboxille. Siellä pääsikin sotimaan tosissaan ja lopulta dropboxin sisältöä ei saatu, mutta kamat tulivat kerrasta kuntoon ja tappojakin jonkinlainen määrä. Suojat alkoivat molemmilla olemaan jonkin verran kärsineet, mutta healia ja boostereita oli läjäpäin niin sovittiin, että nyt vedetään safety-linjalla pari rinkiä boostit kokoajan täpöllä. Lopussa oma SKS:n kuti viimeisteli viimeisen pelaajan ja 13 yhteistapolla saatiin DUO voitto.

Aika isolla aaltoliikkeellä menee nuo pelit yhtenä päivänä pyöritään top 3:ssa monessakin pelissä, seuraavana päivänä ei päästä kuin parhaalla pelillä top 10:n Voi olla että tuo rankki rankaisee kun alkaa pyörimään alle 0,5 % kohdalla DUO-peleissä niin tulee jo niin kovia vastustajia että pitää ottaa "tasoituspäivä" väliin :D
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Hyvä äijä, heti 1-man squadia :D Kuten monesti sanottua niin BBS:n discordista saa helposti peliseuraa jos soolo rupee tympäsee eikä haittaa niin vaikkei osais
Pitää itekki mennä soolona alkurähinöihin, koska ei tuo toisten litsiminen tahdo onnistua.
Iobbsin discordista saa kyllä hyvää ja laadukasta peliseuraa, eikä tosiaan ole vielää kukaan käynyt avautumaan siitä kuinka surkea olen.
 
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
13
Hyvä että video alkoi heti. Kerkesin jo ilota alkutekstien puuttumisesta mutta sitten sieltä tulikin (onneksi lyhyet) 5s alkutekstit ja 8s "tykkää & subcsribe!" Nuo videon keskeyttäjät ärsyttävät kuten mainokset ja katsoisin mieluummin ilman, tai silleen etteivät ne keskeytä tai häiritse videota. Jos alkutekstit tulisivat läpinäkyvänä ruutuun pelikuvan ollessa vaikka vihollisen seuraamista tähtäimen läpi, ja alkutekstien lopuksi samalla hetkellä napsahtaisi headshotti vihulaiseen musiikin säestämänä voisin jopa odottaa jokaisen videon erilaista alkua ja miettiä, "Mitähän tällä kertaa tapahtuu?" "Tykkää & subscribet" jättäisin videon loppuun tai kokonaan pois.

Itse sisältö on rautaista kamaa. Pätkät olivat juuri sopivan pituisia enkä löydä sieltä valitettavaa, leikkaukset kesken tuuletuksien toimivat hyvin. Karaoke Eye of the Tiger oli 5/5 ja lopetus clipit yleensäkin olivat hyviä.

Äänentasot olivat myös hyviä, eikä kuulunut suhina mikkejä tai mitään muutakaan epämiellyttävää liian lujalla tai hiljaisella.

4/5, tykkäsin.
Hei kiitos paljon! Pistetään korvan taakse seuravaa videota varten. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Oon huomannu että itselle ja mukana olevalle peliporukalle noita voittoja sattuu sillon tippuvan kun niitä vähiten yrittää ja odottaa :D Mm todella huonolootti ja alueet.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
33
Omista voitoista vajaa puolet olleet kaikki päivän ensimmäisiä pelejä itselle. Sattumaako? En tiedä.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
@nikkecinematics

Suosittelen jättämään pois kaikki 'kerjäämiset', eli muistuttaa katsojaa tykkäämisestä tai kanavan tilaamisesta. Nämä tekee automaattisesti jos tykkää. Muun laisia muistutuksia voi jakaa, kuten "katso aiheeseen liittyvä toinen videoni". Alkulätinäksi riittää myös kaikessa kauneudessaan "tervetuloa", jos ei muuten halua heittää jotain huumoria siihen. Videon nimen tulee jo johdattaa katsoja siihen millaista sisältöä on luvassa, eikä niin päin että joku nimi vain ja sitten selitetään 1 - 2 min että mistä on kysymys. En väitä siis että teit näitä virheitä, kunhan muistutan kaikkia tubettajia tässä.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Pitää itekki mennä soolona alkurähinöihin, koska ei tuo toisten litsiminen tahdo onnistua.
Iobbsin discordista saa kyllä hyvää ja laadukasta peliseuraa, eikä tosiaan ole vielää kukaan käynyt avautumaan siitä kuinka surkea olen.
1-man squad ehdotus taisi olla vitsi, mieluummiin sooloon kuin 1vs4. Taisit pelata ensimmäisen kerran tiistaina kolme päivää sitten niin keskity vain rauhassa perusasioihin ja kokeilemaan kaikenlaista mitä mieleen tulee. Tavoitteeksi ottaisin yhden tapon saamisen.

Healing:
-First Aid ja Bandage parantavat vain 75% asti, josta eteenpäin on käytettävä buustereita (energia juomat & pillerit) jotka parantavat hiljalleen. ES parantaa kai 23% ja pillerit 30%
-Harvinainen Medikit parantaa aina 100%

Luuttaus: [EDIT: koskee vain Erangelia, ei sitä aavikkokarttaa]
-Isot kaksi kerroksiset talot (ei kerrostalot) kannattaa ensimmäiseksi, ja pikku kopit viimeiseksi tai ei ollenkaan
-Kerrostaloissa luutti on kohtuullinen, mutta niiden läpikäyminen on aikaa vievää puuhaa
-Joskus käy vain niin huono tuuri ettei 5 minuutissa löydä kuin haulikon, uzin ja pistoolin

EDIT: MiraMarin aavikkokarttalla parhaimpia ovat ne 2-osaiset betonihörskät ja isot hallit joissa on se taso jonne pitää kiikkua. Kerros- tai asuintaloissa on yleensä huono luutti, niihin en edes mene yleensä.

Ampuminen:
-Rynkyt ovat käytetyimpiä aseita ja niillä kannattaa ampua kertalaukauksia yli 50 metriin
-Lähemmäs sarjalla ampuessa optimaaliset 5-sarjat ovat hyviä jolloin vertikaalinen rekyyli ei kasva liian suureksi, eli hiirellä korjataan tähtäystä sarjaa ampuessa vain yhteen suuntaan
-Minä harjoittelen sarjan ampumista seiniin ja kiviin niin että tähtään "päähän" ja korjaan hiirellä tarkoituksella liikaa ettei yksikään luoti lentäisi vihun pään yli vaan osuvat torsoon, sitten kun saa tuntumaa voi höllentää
-Jos mahdollista kannattaa aina ampua vähintään polvelta, jolloin potkiminen ei ole niin paha. Makuulta ampuminen on vakainta, mutta turvatonta avomaastossa
-AKM on tehokkain rynkky, mutta en vielä 500h jälkeen osu sillä mihinkään tuuritappoja lukuunottamatta

Äänet:
-Juoksu kuuluu ainakin 10m päähän ja kuulostaa eriltä kengät jalassa/avojaloin, tällä tavalla voi erottaa vihun tiimikaverista
-Askeleiden kopina kuulostaa eriltä riippuen missä kerroksessa ukkeli kävelee
-Kyykyssä kävely on hiljaista ja hidasta
-Kun vihollinen ampuu kohti pitää kuunnella mistä päin aseen laukaisupamahdus kuului, ei sitä ensimmäisenä kuuluvaa luodin ohi viuhahdusta. Pamahduksen suunnasta ja viuhahduksen-pamauksen viiveestä voi kokemuksen karttuessa päätellä tarkasti vihun etäisyyden ja sijainnin. Jos tarkkoja ollaan niin ainoana aseena VSS:n luoti lentää ääntä hiljempaa joten sen aseen laukaus kuuluu ennenkuin luoti menee ohi tai osuu.

Illalla taas pelit pystöön! :D ...konjakkiakin on vielä desi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
13
@nikkecinematics

Suosittelen jättämään pois kaikki 'kerjäämiset', eli muistuttaa katsojaa tykkäämisestä tai kanavan tilaamisesta. Nämä tekee automaattisesti jos tykkää. Muun laisia muistutuksia voi jakaa, kuten "katso aiheeseen liittyvä toinen videoni". Alkulätinäksi riittää myös kaikessa kauneudessaan "tervetuloa", jos ei muuten halua heittää jotain huumoria siihen. Videon nimen tulee jo johdattaa katsoja siihen millaista sisältöä on luvassa, eikä niin päin että joku nimi vain ja sitten selitetään 1 - 2 min että mistä on kysymys. En väitä siis että teit näitä virheitä, kunhan muistutan kaikkia tubettajia tässä.
Selkis :):tup:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Miksi tämä on niin perkeleen suosittu peli?

Jos on laittaa esimerkkivideota, että miksi, niin ei muuta kuin linkkiä kehiin. Itse en ole vielä löytänyt moista.
Varmasti myös itseään ruokkiva ilmiö. Suosittu --> suositumpi. Moninpeleissä pelaajien määrä lisää suosiota, kun taas laskeva tai pieni pelaajamäärä vähentää suosiota.

Eihän tää nyt kuvausten perusteella poikkea oikeastaa mitenkää merkittävästi siitä mitä pelattiin joskus 15 taaksepäin Flashpointin moninpelissä. Ymmärrän kyllä että ihmiset on kyllästyneet(varsinki aasiassa) tuohon 5v5 moba ja kaappiräiskintä codeihin ja nyt halutaan taas jotain uutta.

Olis iha mielenkiintosta tietää että onko Overwatch vai tämä suositumpi.

Oispa kiva jos joku tekis Capture the Islandista nyt jonku itsenäisen moninpelin, menestyisköhän vai kaatuisko nimenomaan taas siihen, että pitäs pelata tiiminä.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Varmasti myös itseään ruokkiva ilmiö. Suosittu --> suositumpi. Moninpeleissä pelaajien määrä lisää suosiota, kun taas laskeva tai pieni pelaajamäärä vähentää suosiota.

Eihän tää nyt kuvausten perusteella poikkea oikeastaa mitenkää merkittävästi siitä mitä pelattiin joskus 15 taaksepäin Flashpointin moninpelissä. Ymmärrän kyllä että ihmiset on kyllästyneet(varsinki aasiassa) tuohon 5v5 moba ja kaappiräiskintä codeihin ja nyt halutaan taas jotain uutta.

Olis iha mielenkiintosta tietää että onko Overwatch vai tämä suositumpi.

Oispa kiva jos joku tekis Capture the Islandista nyt jonku itsenäisen moninpelin, menestyisköhän vai kaatuisko nimenomaan taas siihen, että pitäs pelata tiiminä.
Lisäsin myös tähän täydellisesti onnistuneen markkinoinnin, suositut striimaajat ja hyvän yhteydenpidon ja avoimuuden yhteisölle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 275
Eihän tää nyt kuvausten perusteella poikkea oikeastaa mitenkää merkittävästi siitä mitä pelattiin joskus 15 taaksepäin Flashpointin moninpelissä.
Hassua kun mainitsit Flashpointin, sillä PUBG:han on yksi monista ArmA II:n DayZ-Modin klooneista. ArmA II:n ja Operation Flashpointin tekijä on Bohemian Interactive.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Hassua kun mainitsit Flashpointin, sillä PUBG:han on yksi monista ArmA II:n DayZ-Modin klooneista. ArmA II:n ja Operation Flashpointin tekijä on Bohemian Interactive.
Ei se mitenkää hassua ole, kyllähän tosta näkee päälle päin mistä peli on lähtenyt. Mulle ehkä yllätys on se, että tämmöset pelit lyö nyt läpi massalle ja toisaalta se, että jos joidenki mielestä tätä on tylsä katsoa nii miten tämmöne sit näin streamien aikakautena lyö sit läpi. Noh, ei sinällään asia kiinnosta, että tarttis mulle tätä analysoida, mutta yhtä kaikki, ei oo itelle mennyt ihan vielä silleen kaaliin tän pelin suosion räjähys. Ilmeisesti tuo Kiina siellä kummittelee pelaajamäärissä paljonki takana.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 749
Itse näkisin tämän hyvinkin jatkumona sille "buumille" minkä dayz (modina) aloitti. Dayzzia kehuttiin paljon nimenomaan kuoleman merkittävyydestä, haastesta ja onnistusmisten tuomasta tunteesta. Toki dayz kompastui sitten sa vaiheessa kaikenlaiseen ja muutenkin näkisin että ihan isoimmille massoille tälläinen "nopeutettu tappelu dayz" menee paremmin läpi. Samaan ilmiöön itse lasken myös ihan muissa peleissä ironman-moodit, joka myös tuo pelaamiseen "merkittävyyttä" kun ei voi vain loadata edellistä savea.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Mites muuten varmistan, että käytössä on stereo äänet eikä 7.1? Tässähän tosiaan kannattaa käyttää stereoa eikä kikkailla 7.1 joka ei tässä toimi.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
43
Itsellä kanssa 1080ti+G-sync+4790k combolla stutteria kaikilla 385.69 ajureista uudemmilla.

385.69 erittäin smooth. Huomannut myös muissa peleissä että frametimet hyppelee uudemmilla. Suosittelen testaamaan :tup:
Tämä ajureiden backdateeminen tuohon 385.69 versioon ratkaisi mun suorituskykyongelmat. Olin kokeillut backdatea jo mutta en noin vanhaan versioon. Average framerate nousi 70-80fps ---> 130-140fps 1440p resolla. Kiitos vinkistä!
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Meinasin juuri itsekin tulla tänne kirjoittamaan että kokeilin huvikseen noita 385.69 ajureita ja mystiset fps dropit hävisi kokonaan. Pieniä stuttereita tulee silloin tällöin yhä mutta noiden kanssa voi kyllä elää. Kannattaa kokeilla jos on ongelmia!
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Mites muuten varmistan, että käytössä on stereo äänet eikä 7.1? Tässähän tosiaan kannattaa käyttää stereoa eikä kikkailla 7.1 joka ei tässä toimi.
Millä tavalla se ei toimi? Minä olen pelannut tätä 5.1 surround kaiuttimilla huhtikuusta asti enkä ole huomannut mitään vikaa surround äänissä. Toimii ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin pelit.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Millä tavalla se ei toimi? Minä olen pelannut tätä 5.1 surround kaiuttimilla huhtikuusta asti enkä ole huomannut mitään vikaa surround äänissä. Toimii ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin pelit.
Jos kaiuttimilla pelaat niin sitten ihan sama. Pointti siis se, että kun kunnon kuulokkeilla pelaa niin vihollisen liikkeitä voi paremmin seurata stereona kuin 7.1. Itse ainakin pystyn nyt hyvin kuulemaan mihin suuntaan vihu juoksee vaikka talon takana jne. Sitä tuossa vaan kyselin, että mistä tuon asetuksen varmistaa kun ei pelin omassa valikossa ole tuollaista.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Jos kaiuttimilla pelaat niin sitten ihan sama. Pointti siis se, että kun kunnon kuulokkeilla pelaa niin vihollisen liikkeitä voi paremmin seurata stereona kuin 7.1. Itse ainakin pystyn nyt hyvin kuulemaan mihin suuntaan vihu juoksee vaikka talon takana jne. Sitä tuossa vaan kyselin, että mistä tuon asetuksen varmistaa kun ei pelin omassa valikossa ole tuollaista.
Ai sorry, kysymys oli siis että miten saa käyttöön stereoäänet. Laittamalla windowsin äänikonfiguraaton stereoksi. Pelissä ei ole sille asetusta vaan se valitsee sen automaattisesti tuon mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Voiko .ini -tiedostoa muokata turvallisesti vai voiko siitä saada bänniä? Meinaan jos laittaisi esim. Fps -limitin sinne.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
349
Ja tosiaan tuo äänien paikallistaminen vaatii opettelua, itsellä vasta ~30h takana enkä vieläkään muista, että se laukaus voi kaikua vastakkaisesta suunnasta mistä todellisuudessa on ammuttu.
No niin no. Joskus tuntuu nuo äänet tulevan ties mistä. Ihmettelen välillä että tuolta edestä kuuluu pauketta mutta ketään ei näy. Sitten hetken päästä huomaa, että jaaaa se on tuolla oikealla eikä edessä mistä äänet tulee.

En tiiä kuinka tätä peliä on jaksanut +600h vääntää, kun välillä menee niin perkeleesti aivot jumiin.
1. aidoista ei ikinä voi mennä läpi panokset
2. puiset portaat on kanssa pahat. Ihan tuurilla saa tapettua niiden taakse jonkun riippuen kuinka peli päästä panokset puiden välistä
3. jäätävät desync kuolemat
4. ajat autolla ja auto stoppaa naurettavan pieneen kumpareeseen, kun tulee näkymätön seinä vastaan ja kuolet
5. ammut metrin päästä haulikolla vihua ja haulit menee läpi että heilahtaa

Tätä peliä kun pelaa on pakko pitää pöytä tyhjänä, ettei saa käsiin mitään heitettävää. On varmaan het sitte muutamat verisuonet katkennut kun tätä pelannut, kun tullut niin käsittämättöä kuolemia.
 

ics

Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
160
No niin no. Joskus tuntuu nuo äänet tulevan ties mistä. Ihmettelen välillä että tuolta edestä kuuluu pauketta mutta ketään ei näy. Sitten hetken päästä huomaa, että jaaaa se on tuolla oikealla eikä edessä mistä äänet tulee.
Pelissä on ongelma, jossa äänet jäävät kuulumatta tietyissä kohdissa. Postaisin videon aiheesta mikä selittää hyvin mutta en nyt sitä löydä. Jos vihollinen juoksee sanotaanko oikealta vasemmalle, jää askeleet kuulumatta hetkeksi luoteen suunnasta. Jos taas juoksee vasemmalta oikealle, jää äänet kuulumatta koillisen suunnalta hetkeksi. Tämä jos mikä sekoittaa, kun itse vielä liikut ja katselet mihin huvittaakin.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 498
Tämä ajureiden backdateeminen tuohon 385.69 versioon ratkaisi mun suorituskykyongelmat. Olin kokeillut backdatea jo mutta en noin vanhaan versioon. Average framerate nousi 70-80fps ---> 130-140fps 1440p resolla. Kiitos vinkistä!
Juu Nvidia on sössinyt jotenkin kaikki ajurit 385.69 jälkeen. Nvidian foorumeita lueskellut ja nämä ovat viimeiset suositellut ajurit pascal korteilla. Varsinkin jos käyttää g-synciä.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Ja tosiaan tuo äänien paikallistaminen vaatii opettelua, itsellä vasta ~30h takana enkä vieläkään muista, että se laukaus voi kaikua vastakkaisesta suunnasta mistä todellisuudessa on ammuttu.
Onko tässä pelissä kaiku?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
No äänet heijastuu pinnoista
Ei kyllä ainakaan rakennuksista? Luodit kyllä napsuu vähän erikoisesti nyt kun oikein muistelee. Oisko tässä kenties vaan simuloitu äänivallin murtumista? Äänen nopeushan on toki mallinnettu, mutta tosiaan kerrostalojen välissä ei ainakaan omasta mielestä kyllä mitään heijastuksia tai kaikuja tule. SB z korttina.
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
640
Joo, en kyllä minäkään ole huomannut mitään kaikuja tässä pelissä.
90/100 kertaa tiedän mistä suunnasta vihollinen ampuu, huolimatta siitä, että discossa kova keskustelu kaikesta muusta kuin pelistä.
Kuulokkeina Logitech G633 artemis spectrum ja mielestäni on se dolby digital dts (simuloitu 7.1), tms. Päällä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Kyllä itse olen omista Astro A50 disabloinut niiden oman dolbyn, ja Windowissa myös spatial sound off.
Mä olen törmännyt tähän vinkkiin useammankin FPS pelin kohdalla.
Kyllähän käsittääkseni myös CS:GO on suotavaa heivaa kuulokkeiden yms. softien omat moiset systeemit.

PUBG:issa kyllä kuulen aina hyvin tarkasti missä mitäkin tapahtuu. En ole vielä tähän asti kokenut ongelmaa äänien suunnan tunnistamisessa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 621
Välillä tasan edestä tai takaa tulevat laukausäänet on vaikeita erottaa mut pieni pään kääntö peliukkelilla niin kuulee heti seuraavasta et mistäpäi tuli
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
1 296
Osaiskos kukaan vastata tällaiseen kysymykseen, että haluaisin kakkoskoneeseeni tän PUBG:n mutta kone on prossultaan Intellin Core 2 ja joku Q sarjalainen 2.85ghz joka kemlotettu 3.0Ghz:n. Näyttiksenä GTX 950/2gb muistia. Koneessa on 8gt keskusmuistia. Kysymys on että pyöriikö PUBG tällaisella ollenkaan??? Käyttääkö tuo peli prossua enemmän suhteessa näyttikseen vai toisinpäin
 
Liittynyt
08.02.2017
Viestejä
15
Osaiskos kukaan vastata tällaiseen kysymykseen, että haluaisin kakkoskoneeseeni tän PUBG:n mutta kone on prossultaan Intellin Core 2 ja joku Q sarjalainen 2.85ghz joka kemlotettu 3.0Ghz:n. Näyttiksenä GTX 950/2gb muistia. Koneessa on 8gt keskusmuistia. Kysymys on että pyöriikö PUBG tällaisella ollenkaan??? Käyttääkö tuo peli prossua enemmän suhteessa näyttikseen vai toisinpäin
Ei ehkä paras pelikokemus mutta pyöritettävissä kuitenkin:



1280x1024
Core2 Quad Q9400 no oc
GTX950 2g
GIGABYTE GA-G41MT-D3P(rev. 1.3) LGA775
ddr3 8g
ssd 240g
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Ei tämä kyllä prossua paljo käytä. Itsellä pudottelee idle kelloille kokoajan.
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
275
Pelasin itse hetken Q9550, 6gb ddr2 ja gtx970 näyttiksellä. Kyllähän sen kanssa sitkutteli mutta vituttamaanhan se alkoi kun tuntui että tolla 30fps ei läheskään aina kerennyt reagoimaan kun oli jo henkimennyt. Ostin uuden koneen
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Äänien suhteen itse käytän Dolby Headphonea, hyvin on toiminut tähän saakka. Dolby päälle äänikortista ja itse pelistä en sitten tiedä mitä se sinne työntää, kun ei mielestäni mitään valintaa ole olemassa.

Vihujen paikannus onnistuu hyvin ja pelin äänimaailma omaan makuun aika paljon parempi vs normi stereo.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
120
Randomien kanssa squad toiminta alkaa pikkuhiljaa riittään. Joka kerta joukkue koostuu aasialaisista, saksalaisista tai muista vastaavista. Eilen 3 saksalaisen kanssa samaan tiimiin, ensimmäisen talon ehdin käymään läpi ja jonkunlaiset varusteet löyty niin yhteistuumin ampuivat mut auton viereen kun piti lähteä sillä liikkeelle. Äsken joidenkin aasialaisten kanssa pelatessa ajoivat autolla päältä 2 kertaa että saivat hengen pois :facepalm:
Ja sekin mukavaa kun kaikki squadista lähtevät pois viimeistään lentokoneessa..
Toki on osunut sitte asiallistakin peliseuraa kohdalle, on jopa puhuttu englantia, vaikkakin vähän huonosti. Mutta kuitenkin ymmärrettävästi. Muttei tälläisiä osu kuin 1/20 matsista kohdalle, eikä niitäkään kuin se 1kpl kerrallaan. Silloin on kyllä heittämällä joka kerta menty top10.
 
Liittynyt
22.12.2017
Viestejä
397
Nuo 385.69 ajurit tuntuu kyllä auttavan ainakin jotenki. Mullakin ihmeellistä frame droppia 120 -> 50 ainakin kerran per mappi. Pelaan 2560x1440 resolla. Yleensä framet siellä 120-140, isoissa kaupungeissa 90-130 ja alkupaikassa 65-125, riippuen mihin katon. Lentokone kun ilmestyy niin tippuu hetkellisesti sekunniksi siihen 40-50fps.

Kokeilin eilen uudelleen uusimmilla ajureilla g-sync+vsync päällä, fps rajoitettu 141. Ihmeellistä droppia välillä. Näillä ajureilla tuo tuntuu toimivan parhaiten, tosin ei tää peli ole sulavaa nähnytkään, mutta on ihan pelattava. Kokoonpano i5-8400,16gb ddr4 3200mhz, Asus STRIX 1080 8gb, pitäis kyllä riittää low asetuksilla pl. AA High ja Textures High.

Nyt mulla myös alkanut tehdä niin, että peli menee työpöydälle ja tulee bad module info. Sekä g-sync päällä, että pois päältä. Paskan möivät.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Nyt mulla myös alkanut tehdä niin, että peli menee työpöydälle ja tulee bad module info. Sekä g-sync päällä, että pois päältä. Paskan möivät.
Tämä johtuu joko Pubgin uusimmasta päivityksestä tai sitten tuosta 385.69 ajurista, koska minullakin alkoi tekemään täsmälleen samaa. Aikaisemmin ei ollut mitään kaatumisia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 272
Viestejä
4 213 011
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom