Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, en mä tuosta prosessoririippuvuudesta niinkään kommentoinut, vaan sillä että jos nykyään saattaisi jopa hyötyä graafin 4c HT ylikin menevästä tehosta.
Ok, ei kyllä mulla oo lähellekän stable 140fps ja lobbyssäkin ehkä jotain 70-80, eli jotain vialla. 6700k@4.5ghz ja 1080ti@2012ghz. Pitänee kokeilla puhdas Win10 jos ei muu auta.
Kait huomasit että sulla on pari ydintä vähemmän ja tod näk matalammat kellot? En tiedä kuinka paljon vaikuttaa tässä pelissä, mutta kuitenkin..
Edit: Ja peli on kyllä tosiaan prossuriippuvainen.
Joo, ja jos joltain meni ohi kyse on siitä tiistain test buildistä. Tulee jo nyt liveen. Alla info ja linkki patch notes.Pätsi valuu 6.2gigaa tavaraa..
Joo, ja jos joltain meni ohi kyse on siitä tiistain test buildistä. Tulee jo nyt liveen. Alla info ja linkki patch notes.
Mikäs toi Steamin patch notes kommenttiosion #RegionLockChina homma on?
Hakkereista niin moni kiinalaisia, että lukitkaa ne kiinan servuille?
Noni, hyvä että kuitenkin yritykset jatkuu vaikka turpaan tulee.Heh, täähän on hauska peli. Illalla pelasin (striimin kera) ekan kerran, turpaan tuli vähän väliä ja röökipausseja riitti, mutta hanskoja ei laitettu naulaan.
Antakaas jotain vinkkejä TÄYSIN NOVIISILLE, pelasin tosiaan eilisiltana ekan kerran.
(lataa se ase, laita ne aseen accessoryt käyttöön) jne on jo opittu, muttamutta.
Heh, täähän on hauska peli. Illalla pelasin (striimin kera) ekan kerran, turpaan tuli vähän väliä ja röökipausseja riitti, mutta hanskoja ei laitettu naulaan.
Antakaas jotain vinkkejä TÄYSIN NOVIISILLE, pelasin tosiaan eilisiltana ekan kerran.
(lataa se ase, laita ne aseen accessoryt käyttöön) jne on jo opittu, muttamutta.
Paljon alkuun kaupunkitaisteluita kun kirjotat googleen military loot pubg ja sen punaisten pisteiden mukaan suuntailet. Ite tykkään välillä hyppää autospawneille ja ajaa sieltä kauemmaksi ja hakea lootit jolloin pääsee lähes takuuvarmasti "lopputaisteluille" koska mikään ei vituta enempää, kuin suomijonne joka istuu täristen ekat 5min omassa talossaan haulikko kädes siel vikas huonees.. muutamaan kertaan tämän todenneena.Heh, täähän on hauska peli. Illalla pelasin (striimin kera) ekan kerran, turpaan tuli vähän väliä ja röökipausseja riitti, mutta hanskoja ei laitettu naulaan.
Erangelissa on paikkoja perinteisten hotspottien "lähellä" ja/tai "semihotspotteja mihin ite tulee hypittyä (esim. Prisonin vieressä wood camp tjsp, stalhberg tjsp, shooting range, quarryn lähellä kylät, se isompi kylä vasemassa yläreunassa joen varressa) josta saa yleensä rauhassa sen perus 1lvl gearin ja ar+punapisteen, niistä sitten pn hyvä lähteä haastamaan hotspottien "voittajat". Toki ei tuu 17kills varmaan noin mutta itellä ei pää kestä sitä lagista pistoolin metsästystä.
Monissa urheilulajeissa opetellaan kaatumista ettei sitten riko itseään kun kaatuu oikeassa tilanteessa. PUBG:ssa opetellaan kuolemista ettei sitä ota liian raskaasti sitten kun se tulee kun kaikki varusteet tapissaJep. Suoraan hotspottiin pudottautuminen ei opeta muuta kuin että PUBG lagaa ihan vitusti erän alussa, ja kuolema on lähes varma ennen kuin alkumähinät on loppu.
Monissa urheilulajeissa opetellaan kaatumista ettei sitten riko itseään kun kaatuu oikeassa tilanteessa. PUBG:ssa opetellaan kuolemista ettei sitä ota liian raskaasti sitten kun se tulee kun kaikki varusteet tapissa
Miksi tämä on niin perkeleen suosittu peli?
Jos on laittaa esimerkkivideota, että miksi, niin ei muuta kuin linkkiä kehiin. Itse en ole vielä löytänyt moista.
Tuo kuullostaa kyllä mielenkiintoiselta ja tervetulleelta ominaisuudelta.Kuolemiselle on myös suuremmat seuraukset kun et enää voi spawnata samaan peliin niin pitää vähän tarkemmin miettiä pelistrategiaa jos haluaa menestyä.
Ihme jäätymisiä tullut peliin. Tiimiläisetkin puhuneet samaa, eli peli jäätyy 1-2 sekunnin ajaksi ehkä kerran pari pelin aikana. Ala nyt sitten selvittelemään että johtuuko discordista, mumblesta, ajureista, kuun asennosta vai mistä Ei yhtään kiinnostaisi.
Samaten käsittämätöntä warppailua/lagia tullut nyt viikon sisään, mitä ei aiemmin ole ollut.
Jos on laittaa esimerkkivideota, että miksi, niin ei muuta kuin linkkiä kehiin. Itse en ole vielä löytänyt moista.
Meinaatko sitä "jäätymistä" että ukko ei liiku hetkeen mihkään, eikä hiirtäkään voi liikuttaa? ...
Pakko vastata myös tähän. Itseä koukuttaa samat asiat mitä tullu esiin. Kavereiden kanssa pelailu, jatkuva paine ja strategointi. Mutta se mikä on ehkä se kaikkein paras on kun pelityylejä on niin montaa eri, eli pystyy itse määrittelemään kuinka tulee kierroksen pelaamaan. Haluaako pelata ns. varmanpäälle, vai haluaako keskelle ammuskelua. Menetkö keskelle ympyrää vai tuletko jälkijunassa. Liikutko jalan vai ajoneuvoilla. Niin monta eri mahdollisuutta.Miksi tämä on niin perkeleen suosittu peli?
Ite vaan pari kertaa kattonu replay, tosin ollu vasta hetken päällä. Yksi tilanne piti katsoa kun ammuin jouskarilla kaveria ikkunan läpi niin ilmeisesti joko ikkuna blokkaa nuolen tai sitten vain peli lagasi niin paljon ettei se kuti koskaan lähtenyt. Se ei minulle oikein edes replaysta selvinnyt. Onko tästä jollain faktaa, eli voiko jouskalla ampua ikkunasta rikkomatta ikkunaa ensin?Nyt kun on kone sillä mallilla että voi pitää replayt päällä, niin noihan on pirun käteviä. Tuli tänään lyhyesti katteltua kaverin kanssa eilisiä duo pelejä läpi, paljon hoksi mitä ois voinu tehdä toisin ja myös niitä juttuja joille ei vaan voinut mitään. Toki jos saivartelemaan alkaa niin kaikelle voi, mutta huomasi parista tilanteesta miten kävi vain yksinkertaisesti paska tuuri.
Kuten namke sanoi, eri ihmiset löytää pelistä eri pelitapoja ja saa erilaisen kokemuksen. Joillekin pubg on tiimiräiskintä, jotkut tykkää varovaisemmasta taktikoinnista jne.Miksi tämä on niin perkeleen suosittu peli?
Itse pelaan samoilla resoilla ja kaikki on täysillä paitsi tuo AA taitaa olla vain minimissään, kun ei siitä paljo UWQHD:lla kostuOnkos vielä jotain suosituksia missä grafiikat kannattaa pitää että näkee parhaiten? Käytössä 3440x1440p reso ja grafiikat ultra-high-med sekamelska. fps pyörii siinä 100-118 tuntumassa mihin olen rajoittanut (120Hz G-sync).