NOOOOOOO!
Joo, ei voi ymmärtää tätä, pitääkö tähänkin tunkea tota (maksullista) lootbox paskaa saatan*...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NOOOOOOO!
Tosiaan jos haluaa pelkästään voittaa ja on valmis katselemaan 2000-luvun rupugrafiikoita niin very lowille vaan asetuksia.
Itsehän vedän kaikki tapissa, koska peenis on tarpeeksi pitkä.
Onnittelut peenorin mitasta! Itse haluan pitää ruudunpäivityksen lähellä 144fps, ja noilla asetuksilla pysyykin suurimman osan ajasta. Tämä siis whql resollaTosiaan jos haluaa pelkästään voittaa ja on valmis katselemaan 2000-luvun rupugrafiikoita niin very lowille vaan asetuksia.
Itsehän vedän kaikki tapissa, koska peenis on tarpeeksi pitkä.
Onnittelut peenorin mitasta! Itse haluan pitää ruudunpäivityksen lähellä 144fps, ja noilla asetuksilla pysyykin suurimman osan ajasta. Tämä siis whql resolla
Sepä se! Tuskin Titanista juuri hyötyisi enempää. Taitaa vaan tämä peli olla prossuriippuvainen kovasti. 6850k->8700k vaihdossa nousi freimit about 30:lläNjuu isomman refreshitarpeen ymmärrän kyllä. Eikun kovempaa rautaa koneeseen (Voltaa odotellessa tosin melkein tolla resolla ja refreshillä)
Mitä väliä sillä on, että kosmetiikkaa saa ostaa rahalla?
Mitä väliä sillä on, että kosmetiikkaa saa ostaa rahalla?
Eipä tosiaan mitään. Ei käsittääkseni CS:GOta ole pelinä tuhonnut sama systeemi, jos unohdetaan pelin ulkopuoliset ongelmat kuten jotkut lottokusetukset yms.Tätä minäkin mietin. Tuo on kuitenkin kehittäjälle hyvä keino saada lisää varoja pelin kehittämiseen = parempi peli
Jos ei muu kone ole pullonkaulana, niin kaikki vaan tappiin paitsi varjoja yksi pykälä alaspäin ultralta ja pitäisi toimia hyvin 100fps tuntumaan 1440p:llä.Eilen tuli peli tosiaan ostettua.
Löytyykö jotain perusasetuksia niin graffoihin tai peliin jotka selvästi todettu hyödylliseksi? Näytönohjaimena 1080Ti.
Eilen tuli peli tosiaan ostettua.
Löytyykö jotain perusasetuksia niin graffoihin tai peliin jotka selvästi todettu hyödylliseksi? Näytönohjaimena 1080Ti.
Jonkin verran jo saitkin vinkkejä, mutta view distancen voit kyllä huoletta pukata ultralle, toisin kuin ennen 1.0 releasea tehdyt ohjeet neuvoo.
Mitä tämä ultralle vaihto tekee? Vihut näkyvät very lowlla (ainakin) johonkin vajaaseen kilometriin.
Eli edelleen very low paras?Vihut näkyy mut ei näy puu minkä takana se vihu istuu
Omalla pelityylillä tuo very low riittää kyllä. En ala muutenkaan turhan pitkiä laukauksia yrittämään. Riittää jos näkee pelaajan sijainnin, ja etenee sen mukaan. Puut ja kivet näkyvät kyllä aivan tarpeeksi pitkälle.. kuten myös puskat yms.Vihut näkyy mut ei näy puu minkä takana se vihu istuu
Eli edelleen very low paras?
Joo, onhan se toki totta.Siihen puuhun voit pari lipasta vetää ja kattoo jos menis läpi. Ei tonne yli kilometriin ole muutenkaan mitään järkeä ampua.
Tuntuu, että viikon sisään aimbottien määrä (Eu squadissa) on riistäytynyt käsistä taas vaihteeksi.
Periaatteessa samat asetukset, paitsi tosiaan efects low. Freimit rajattuna 142:een, ja melko lailla koko ajan siellä tapissa pyörii. Parani 1.0:n jälkeen.Minkälaisia framerateja muilla on 1440p 1080ti combolla? Oletteko huomanneet laskua frameissa 1.0:n jälkeen? Itsellä 6700k ja 1080Ti ja 1440p resoilla average framerate pyörii välillä 70-100fps, high varmaan 140fps. Häiritsevänä ongelmana on kuitenkin että välillä framet tuntuvat hetkeksi droppaavan 30fps kieppeille mikä tuntuu selkeänä repäisynä, ennen tätä ei mielestäni tapahtunut. Asetukset AA ja Texture Ultra, muut very low.
Replay ei vaan ole kovin tarkka representaatio. Toki joskus voi olla räikeen selkee.Replayllä on helppo bustata
Periaatteessa samat asetukset, paitsi tosiaan efects low. Freimit rajattuna 142:een, ja melko lailla koko ajan siellä tapissa pyörii. Parani 1.0:n jälkeen.
Postprosessing terävöittää kuvaa, helpottaa ainaki kauemmas spottaamista itellä, ku ei oo kovin blurria enää [emoji14]Textures ja aa very high. Effects low, ja kaikki muut very low. Fov 103.
alle 16gb ram?Täällä on kanssa ongelmia tuon ruudunpäivityksen kanssa, tosin 1070 näyttiksenä. Fps lukemat on ihan hyviä mutta sellaista ihme stutterointia esiintyy kokoajan.
alle 16gb ram?
Viimeisimmässä patchissa meni kuulemma vähän utuiseksi taas tuo kuva. En ole itse hetkeen pelannut, niin en tiedä. Aiemmin ainakin erotti ilman ongelmaa, pidemmällekin. Reso tosiaan 1440pPostprosessing terävöittää kuvaa, helpottaa ainaki kauemmas spottaamista itellä, ku ei oo kovin blurria enää [emoji14]
Itse vähän ennen betaa formatoin vanhan Win 8 asennuksen uuden Win 10 asennuksen tieltä, nuo stutteroinnit lähti käytännössä kokonaan, tosin niitä oli silloinkin vaan siinä alkuspawnissa ennen hyppyä. Optionsiin on 1.0 myös ilmestynyt joku replay täppä, jonka varoitetaan huonontavan fps:ää, kannattaa se ottaa pois. Ja tietysti kaikki ne xbox dvr jutut windowsista pois mikäli päällä.Itseasiassa 16gb 3200mhz muistia ja 8700k prossuna. Peli on vielä laitettu SSD:lle joten ei siitäkään kiinni. Mystistä on...
Ennen 1.0 se postprosessing blurras vaan pahemmin ku mikään muu asetus. millo viime päivitys tullu, koska esim vklp postprosessing toimi terävöittävänä.Viimeisimmässä patchissa meni kuulemma vähän utuiseksi taas tuo kuva. En ole itse hetkeen pelannut, niin en tiedä. Aiemmin ainakin erotti ilman ongelmaa, pidemmällekin. Reso tosiaan 1440p
Onko mimmosia overlay hommia käytössä?Itseasiassa 16gb 3200mhz muistia ja 8700k prossuna. Peli on vielä laitettu SSD:lle joten ei siitäkään kiinni. Mystistä on...
Mitä tämä ultralle vaihto tekee? Vihut näkyvät very lowlla (ainakin) johonkin vajaaseen kilometriin.
Minkälaisia framerateja muilla on 1440p 1080ti combolla? Oletteko huomanneet laskua frameissa 1.0:n jälkeen? Itsellä 6700k ja 1080Ti ja 1440p resoilla average framerate pyörii välillä 70-100fps, high varmaan 140fps. Häiritsevänä ongelmana on kuitenkin että välillä framet tuntuvat hetkeksi droppaavan 30fps kieppeille mikä tuntuu selkeänä repäisynä, ennen tätä ei mielestäni tapahtunut. Asetukset AA ja Texture Ultra, muut very low.
Niin siis en edelleenkään ole käyttänyt pp:a, vaan terävöittänyt aa:lla. Viime patchista on jo aikaa, jonka jälkeen en ole juuri pelannut. Nyt sitten kuulemma PP terävöittää kuvaa, ja aa ei toimi niin hyvin.Ennen 1.0 se postprosessing blurras vaan pahemmin ku mikään muu asetus. millo viime päivitys tullu, koska esim vklp postprosessing toimi terävöittävänä.
Testiservuilla 1.0 update #2.
New Contents
- Added two new crates (free / paid)
- You can open the paid crate box with the Early Bird key which is purchasable in Steam market
- In order to test the stability, 100,000 BP and 6 keys will be granted to each account (test server only)
- The below chart shows the crate box drop rate
- The new free/paid crate box has a 40% drop rate and the previous crate boxes(Wanderer and Survivor) have a 10% drop rate
- DESPERADO (new paid crate box) : 40%
- BIKER (new free crate box) : 40%
- Wanderer : 10%
- Survivor : 10%
8700k, 1080 pikku kellotuksilla ja 1440p 114hz, fps pysyy lähes koko ajan 144. Ainakin tekstuurit ja piirtoetäisyys ultralla, AA asetuksesta en ole varma, efektit ja varjot low, foliage very low. Lobbyssä 120-130fps kun ~100 pelaajaa ryntäilee ympäriinsä. Itse pelitilanteissa savut ja räjähdykset sekä autolla ajaminen välillä tiputtaa ruudunpäivityksen 125-135 paikkeille.
Kait huomasit että sulla on pari ydintä vähemmän ja tod näk matalammat kellot? En tiedä kuinka paljon vaikuttaa tässä pelissä, mutta kuitenkin..Ok, ei kyllä mulla oo lähellekän stable 140fps ja lobbyssäkin ehkä jotain 70-80, eli jotain vialla. 6700k@4.5ghz ja 1080ti@2012ghz. Pitänee kokeilla puhdas Win10 jos ei muu auta.
Kait huomasit että sulla on pari ydintä vähemmän ja tod näk matalammat kellot? En tiedä kuinka paljon vaikuttaa tässä pelissä, mutta kuitenkin..
Edit: Ja peli on kyllä tosiaan prossuriippuvainen.
OK. Prosessoririippuvuus on ihan itse todettua. Näyttis ja muistit oli samat, mutta prossu vaihtui 6850k @4,2Ghz -> 8700k @5Ghz, ja freimit nousi noin 30 fpsHuomasin kyllä mutta ei eron pitäisi käsittääkseni olla kovin suuri, peli ei hyödy kovin paljoa yli 4:stä coresta hyperthreadingillä.
Olen ajanut myös 4.7ghz kelloilla ja ero ei ollut fps:ssä huomattava.
Huomasin kyllä mutta ei eron pitäisi käsittääkseni olla kovin suuri, peli ei hyödy kovin paljoa yli 4:stä coresta hyperthreadingillä.
Olen ajanut myös 4.7ghz kelloilla ja ero ei ollut fps:ssä huomattava.
Tuloksissa näkyvä PUBG versio 2.6.23.3 on viime syyskuulta.OK. Prosessoririippuvuus on ihan itse todettua. Näyttis ja muistit oli samat, mutta prossu vaihtui 6850k @4,2Ghz -> 8700k @5Ghz, ja freimit nousi noin 30 fps
OK. Prosessoririippuvuus on ihan itse todettua. Näyttis ja muistit oli samat, mutta prossu vaihtui 6850k @4,2Ghz -> 8700k @5Ghz, ja freimit nousi noin 30 fps
Varmasti on radikaalit erot mutta peli on kyllä edelleen cpu intensive. Itsellä on fps:t dropannut tuon jälkeen ja yritän syytä keksiä.Tuloksissa näkyvä PUBG versio 2.6.23.3 on viime syyskuulta.
Luulisi olevan aika radikaalit erot jos nykytilaan vertaa.