• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Tämä viesti on niille, jotka harkitsevat peliä epäluuloisesti ja voin vahvistaa, ettet todennäköisesti tule tästä nauttimaan.
Kiitos viestistäsi, luin threadin alusta muutaman sivun, mutta kukaan ei kirjoittanut millainen peli on kyseessä. Viestisi vahvisti olettamukseni kyseistä tekelettä kohtaan.
Ihmettelen itsekkin kuka jaksaa juosta isoa mappia ja lopuksi ampua kerran tai kaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Onneksi tätä voi pelata huommattavan erilaisilla tyyleillä vaihdellen aggressiivisen/passiivisen välillä tai pelata tappoja/dinneriä ja sitten joskus kun osaa niin vaikka molemmat tavoitteina ;) Mistään muusta pelistä en ole saanut samanlaista jännitystä paitsi jostain dayz tyylisistä modeista mutta kun niissä taas kestää niin hemmetin pitkään hankkia gearit ja löytää vastustajia.
 
Ihmettelen itsekkin kuka jaksaa juosta isoa mappia ja lopuksi ampua kerran tai kaksi.
Jos peli on selkeästi tämän hetken maailman pelatuin verkkopeli, niin saattaa siinä joku koukku olla, vaikka paperilla tuo voi tylsältä kuulostaakin. Ei tämä toki ole mikään uusi CS, eli tässä on paljon muitakin elementtejä mukana, kuin se ampuminen.
 
Ihmettelen että joku haluaisi tähän jonkun deathmatch moodin muutenkin kuin ampumisen harjoitteluun. Löytyy paljon parempiakin FPS pelejä siihen tarkoitukseen kuitenki... Joku shooting range tila tässä saisi kyllä olla.
 
Osaako joku sanoa mikä voisi aiheuttaa koneesta alastullessa hahmon järjettömän pyörimisen jos koittaa käyttää Alt:lla freelookia. Tämä alkoin julkaisun jälkeen ja tapahtuu noin 50% hypyistä. Maassa ollessa freelook toimii kuten pitääkin.
 
Siis pelin idea on pudottautua lentokoneesta muiden pelaajien kanssa. Sitten alkaa joku 20min kestävä aseiden ja muiden tarvikkeiden haku. Näiden jälkeen toiset 20min etsitään muita pelaajia ja yritetään tappaa ne?
Menikö ihan väärin?

Spawnaako ne kuoleet vai mitä niille tapahtuu?
 
Siis pelin idea on pudottautua lentokoneesta muiden pelaajien kanssa. Sitten alkaa joku 20min kestävä aseiden ja muiden tarvikkeiden haku. Näiden jälkeen toiset 20min etsitään muita pelaajia ja yritetään tappaa ne?
Menikö ihan väärin?

Spawnaako ne kuoleet vai mitä niille tapahtuu?

Pelissä hypätään lentokoneesta ilman varusteita. Koneesta hypätä millon vaan ja lentää haluamaansa suuntaan. Loottaus voi kestää n. 10 sek - 20 min riippen mihin hyppää ja kuinka paljon sinne tulee muuta porukkaa. Yleensä jos pääsee pelissä ihan loppuun asti niin se kestää noin puoli tuntia.

Kuolleet palaavat etsimään seuraavaa peliä. Toki jos pelaa porukassa niin kavereita voi spectata.
 
Viimeksi muokattu:
Pelissä hypätään lentokoneesta ilman varusteita. Koneesta hypätä millon vaan ja lentää haluamaansa suuntaan. Loottaus voi kestää n. 10 sek - 20 min riippen mihin hyppää ja kuinka paljon sinne tulee muuta porukkaa. Yleensä jos pääsee pelissä ihan loppuun asti niin se kestää noin puoli tuntia.

Kuolleet palaavat etsimään seuraavaa peliä. Toki jos pelaa porukassa niin kavereita voi spectata.
Mutta pääasiassa hiivitään ja etsitään älyttömän kokoisesta mapista pyssyjä? Kunnes on pakotettu pienelle alueelle muiden pelaajien kanssa?
 
Siis pelin idea on pudottautua lentokoneesta muiden pelaajien kanssa. Sitten alkaa joku 20min kestävä aseiden ja muiden tarvikkeiden haku. Näiden jälkeen toiset 20min etsitään muita pelaajia ja yritetään tappaa ne?
Menikö ihan väärin?

Spawnaako ne kuoleet vai mitä niille tapahtuu?
Pelialuehan myös pienenee pelin edetessä siten, että lopussa alkaa olemaan jo melkoisen ahdasta.

Edit. Postattiin näköjään samaan aikaan sama asia.
 
Mutta pääasiassa hiivitään ja etsitään älyttömän kokoisesta mapista pyssyjä? Kunnes on pakotettu pienelle alueelle muiden pelaajien kanssa?

No juu periaattessa. Kun tietää mistä etsiä niin kyllä kaikki tarvittavat kamat löytää yhdestä paikasta ja tapetuilta vihollisilta. Kun oppii analysoimaan pelin kulkua niin tietää about mistä viholliset menevät ja voi mennä sinne hakemaan tai sitten vältellä jos haluaa.
 
Mutta pääasiassa hiivitään ja etsitään älyttömän kokoisesta mapista pyssyjä? Kunnes on pakotettu pienelle alueelle muiden pelaajien kanssa?
Pääasiassa menee niinkuin itse päätät, kaupunkiin jos hyppäät niin pääsee aivan varmasti heti mähisemään muiden kanssa.
 
Kannattaa oikeesti mennä tonne twitchin puolelle katsomaan pelejä niin tietää sitten mitä ostaa. Hyvin myös oppii uutta jos pro pelaajien peliä seuraa. Tästä on tullu yksi twitchin suosituimmista peleistä joten ehkä se kertoo jotain onko tylsä vai ei. Kuitenkin tuolla usein yli 100k ihmistä vain katsomassa kun muut pelaa.
 
Tää on vähän niitä pelejä et treenaamalla oppii ja saa pelata niinkun lystää. Itse aluksi pelasin aikalailla varovasti, mutta aika pian kävi selväksi ettei ampumaan opi jos ei treenaa. Dinnereitä olenkin nauttinut useimmiten n. 7 tapolla höystettynä ja ainoa parin tapon dinneri tuli uudessa aavikkomapissa kun löysin alussa M4 silulla ja loppurundi meni henkihieverissä alueelle juostessa ilman löydettyä autoa..

Tylsintä tästä pelistä saa liialla hiiviskelyllä ilman tappoja mutta jokainen tyylillään. Aluksi ihmettelin porukan halua hypätä koululle mutta aavikkomapissa tuleekin lootin takia hypättyä pecadoon ja haciendaan ihan siksi ettei koko rundi mene kykkiessä vaan saa alkuun tappoja
 
Mulla nyt ei ole vieläkään kuin yhdellä kädellä laskettava määrä dinnereitä, mutta kaikki on tulleet "vahingossa" syystä tai toisesta mapin halki aluetta karkuun juosten tai syystä x jossain piileskellen parilla tapolla.

Noita 4-7 tapon pelejä tulee ehkä joka kolmas ja jos ei heti alussa saa kuulaa kalloonsa niin vähintään sen yhden saa joka rundi. Enemmän tulee tilanteita ja tappelua haettua kuin sitä dinneriä.

Yleensä ihan hotspotteihin en hyppää, mutta muutama vakiomesta on joko niiden vieressä tai muuten sellaisissa paikoissa josta tiedän pääseväni pian tappelemaan. Yleensä lootit saa hyvin kohdilleen kun niistää sen hotspotin "voittaneen" kaverin kamat ;)
 
Ihmettelen että joku haluaisi tähän jonkun deathmatch moodin muutenkin kuin ampumisen harjoitteluun. Löytyy paljon parempiakin FPS pelejä siihen tarkoitukseen kuitenki... Joku shooting range tila tässä saisi kyllä olla.

Mitäs noi custom gamet on?
Saako itse luotua serverin, vai pitääkö vuokrata joku tila tms? En ole yhtää perehtynyt.
 
Mitäs noi custom gamet on?
Saako itse luotua serverin, vai pitääkö vuokrata joku tila tms? En ole yhtää perehtynyt.
Servereitä ei vielä saa muut kuin PUBG partnerit. Bluehole maksaa viulut. En ainakaan ole huomannut että tämän tilanne olisi muuttunut.
Kaippa joskus tulee vapaasti vuokrattavaksi, voi sitten tehdä hyvin erilaisia pelimoodeja.
 
Osaako joku sanoa mikä voisi aiheuttaa koneesta alastullessa hahmon järjettömän pyörimisen jos koittaa käyttää Alt:lla freelookia. Tämä alkoin julkaisun jälkeen ja tapahtuu noin 50% hypyistä. Maassa ollessa freelook toimii kuten pitääkin.
Se johtuu joko siitä, et vedät se ukon ihan suoraan alasåäin, tai "nokan" liian korkeelle. :) Sille välille ku osaa ukon pysäyttää ni ei kyseistä pyörimistä tapahu.
 
Ok, sitten vielä kysymys. Tekeekö pelillä mitään jos ei ole pelikavereita? :sori:
 
Ok, sitten vielä kysymys. Tekeekö pelillä mitään jos ei ole pelikavereita? :sori:

Riippuu siitä tykkääkö pelata yksin. Itse pelaan lähinnä squadia, mutta välillä on mukava käydä soolonakin. Siinä on ihan eri tunnelma kuin squadissa, huomattavasti rauhallisempaa mutta samalla erittäin paljon kuumottavampaa:D duo on hyvä välimuoto, vähemmän kaoottinen kuin squad mutta kaverin kanssa pelaaminen voittaa yksin ryynäämisen.
 
Eli discordista pelikaverit squadiin joiden kanssa etsii roipetta pelissä ja yrittää tappaa vihut? Jos kuolee heti alkupuolella niin speccaa kunnes jompikumpi joukkue voittaa?

Sori typerät kysymykset mutta olen vähän pudonnut kelkasta :vihellys:
 
Eli discordista pelikaverit squadiin joiden kanssa etsii roipetta pelissä ja yrittää tappaa vihut? Jos kuolee heti alkupuolella niin speccaa kunnes jompikumpi joukkue voittaa?

Sori typerät kysymykset mutta olen vähän pudonnut kelkasta :vihellys:
Juu, jos kyykkäät voit jäädä spectatee tiimiläisiä.
 
Eli discordista pelikaverit squadiin joiden kanssa etsii roipetta pelissä ja yrittää tappaa vihut? Jos kuolee heti alkupuolella niin speccaa kunnes jompikumpi joukkue voittaa?

Sori typerät kysymykset mutta olen vähän pudonnut kelkasta :vihellys:

Juurikin näin, tai siis speccaa siihen saakka kunnes oma joukkoen voittaa taikka kaikki kuolee -> sitten pääsee uuteen peliin. Tuolla io-tech discordissa on ollut tosi hyvä meno tämän pelin osalta, että sekaan vain. Siellä on useampia voicekanavia ja jos jollain on tilaa (alle 4 pelaajaa), niin joinaa vaan mukaan ja siitä se lähtee. Siellä on monta aloittelijaa opastettu pelin pariin viimeisen 6kk aikana.

Spectaamisesta kanssa oppii paljon kuten striimienkin katsomisesta, sekä lisäksi pystyy vähän auttamaan omia pelaajia siinä samalla kun toimii toisina silminä loppurähinöissä ja voi ehkä hieman jakaa infoa muiden pelaajien kesken myös jos toinen on "occupied" taistelun tohinassa ja ei esim. muista kertoa missä suunnassa vihut ovat. :)
 
Hmm.. En usko että pidän pelistä, mutta kai sitä vois kokeilla. Varmaan halvin on tuo allkeyshopin ylin, Voidu. 20,90€
 
Pitkästä aikaa muutama rundi vedettiin duo & squad, ja tais yks kierros olla jossa ei bad module erroria tullut. Onkos tähän jotain tietoa asetuksista mitkä vaikuttaa, vai onko vaan tuurista kiinni?
 
Hmm.. En usko että pidän pelistä, mutta kai sitä vois kokeilla. Varmaan halvin on tuo allkeyshopin ylin, Voidu. 20,90€

Kannattaa kokeilla. Itse olin ihan samaa mieltä aluksi kun kattelin jotain striimejä, että eipä tuo nappaa. Sitten tuli kokeiltua ja ei oikein muita pelejä ole tullut pelattua viimeiseen 6kk. Varsin koukuttava peli.

Nimimerkillä "vielä yksi rundi" .. ;)
 
Eli discordista pelikaverit squadiin joiden kanssa etsii roipetta pelissä ja yrittää tappaa vihut? Jos kuolee heti alkupuolella niin speccaa kunnes jompikumpi joukkue voittaa?

Sori typerät kysymykset mutta olen vähän pudonnut kelkasta :vihellys:

Kuta kuinkin näin, tuo loottaaminen on oikeasti hyvin pieni osa peliajasta, ainakin jos haluaa pärjätä. Jos käyttää yli 5min alussa nokka maata kohti lootaten saa varmasti sarjan selkään. Kun oppii seuraamaan aluetta, niin pärjää jo pitkälle. Pubg on yllättävän taktinen peli, jos niin haluaa.
 
Tänään 2 kertaa on peli jäätynyt silleen että en voi liikkua tai tehdä muutakaan esim. katsoa inviä tai mappia, ja samaan aikaan discortti meni aina mykäksi, pelin uudelleen käynnistys ei auta vaan pahentaa asiaa, ainakin discon uudelleen käynnistys auttaa, ei tätä kyllä voi valmiiksi peliksi sanoa foorumin bugi listojen mukaan:lol:
edit. Tämä siis tänään julkaistulla nvidian ajureilla.
 
Discord ongelmia oli minullakin uusilla Nvidia ajureilla. Ei kylläkään kaatanut peliä, mutta Discord meni täysin jumiin hetkeksi ja palautui siitä itsestään hetken päästä.
 
Vielä mainitsen että PUBG on teknisesti aika heikosti toimiva peli, mikä pitäisi ottaa huomioon kun peliä suosittelee. Täysin beta-asteella vielä mennään, eikä missään tapauksessa olisi pitänyt julkaista. Peli pyörii melko kehnosti tehokkaallakin koneella, jos laatuasetuksia haluaa pitää korkealla ja suurin ongelma on jatkuva sekoilu, viive ja tietyn lainen kankeus pelatessa, mitkä johtuvat joko nettikoodista tai servereiden kuormituksesta. Pitää huomioida että minkä tahansa lainen beta tai jopa alpha-asteen peli menee nykyään mukisematta monille pelaajille, eikä teknisestä puolesta välttämättä puhuta, vaan valitetaan sen sijaan huijareista ja jostain aivan irrelevanteista asioista, mitkä eivät ole millään tavalla keskeisiä pelikokemuksen kannalta pääosan ajasta.

Eli ei kannata tällä viisiin odottaa sulavaa ja hiottua kokemusta, vaan varautua ostajana kankeaan ja tahmaiseen peliin, missä viiveet ovat korkeat, oli sisältö hauskaa tai ei.
 
Meltdown ja Spectre bugien päivitykset vei vissiin PUBG:in viimeisetkin serveri tehot. Parissa matsissa otin osumaa reilusti seinän takana ja kaveri pystyi ampumaan vaikka oli minun ruudulla seinän takana.

Eilen juuri itsekin ihmettelin kun olin 1vs1 tappelussa, itse talossa sisällä ja heppu ulkona. Sai damaa tehtyä niin että ehdin healata seinän takana kokonaista neljä (!) sekuntia kun sain osumaa ja kuolin. Deathcamia katsoessa näki että heppu ei edes nähnyt minua vaan veti seinän läpi. Hyvät latenssit.

Äsken tuli vastaan niin selkeä huijari, että oli pakko ottaa videolle.

Voiko näitä bustata jotenkin?


PLAYER REPORTS & APPEALS

Ohhoh, ei hieveästi koittanut peitellä x Iitin käyttöä :D
Tuossahan toi report - namikka on.

Ihan turha, ei johda mihinkään muuhun kuin statsien keruuseen tietyn pelaajan osalta eli jos tarpeeksi reportteja niin bannia(?). Ei ole toiminyt myöskään CSGO:ssa, edelleen ne pelaajat jotka cheattaa on valtaosa bannaamatta vaikka olis kuinka selviä ollut.
 
Vielä mainitsen että PUBG on teknisesti aika heikosti toimiva peli, mikä pitäisi ottaa huomioon kun peliä suosittelee. Täysin beta-asteella vielä mennään, eikä missään tapauksessa olisi pitänyt julkaista. Peli pyörii melko kehnosti tehokkaallakin koneella, jos laatuasetuksia haluaa pitää korkealla ja suurin ongelma on jatkuva sekoilu, viive ja tietyn lainen kankeus pelatessa, mitkä johtuvat joko nettikoodista tai servereiden kuormituksesta. Pitää huomioida että minkä tahansa lainen beta tai jopa alpha-asteen peli menee nykyään mukisematta monille pelaajille, eikä teknisestä puolesta välttämättä puhuta, vaan valitetaan sen sijaan huijareista ja jostain aivan irrelevanteista asioista, mitkä eivät ole millään tavalla keskeisiä pelikokemuksen kannalta pääosan ajasta.

Eli ei kannata tällä viisiin odottaa sulavaa ja hiottua kokemusta, vaan varautua ostajana kankeaan ja tahmaiseen peliin, missä viiveet ovat korkeat, oli sisältö hauskaa tai ei.
Julkaisun jälkeen kyllä toimii nupit kaakossa hyvin. 1080 Ti:llä olen tosin huomannut että varjot kun laskee ultrasta pykälän alaspäin, loppuu se fps droppailu etenkin sisätiloissa.

Mutta sitten on kyllä ihmeellisiä asioita kuten että hiiri liikkuu sivuttaissuunnassa nopeammin kuin ylöspäin, normaali hiiren liike löytyy kyllä niistä keskeneräisimmistäkin indieistä yleensä. Nyt 1:1 hiiren liike on etuoikeus niille, joiden ajureista säätö molemmille akseleille löytyy.
 
Ilmeisesti tässä on joskus ollut mahdollista säätää vertikaalinen senssi samaksi kuin horisontaalinen? Suhteellisen tyhmä päätös antaa normaali hiiren liikehdintä ja parempi rekyylinhallinta vain joillekin razerin käyttäjille, jotka voi ajureista ne säätää.
No ilmankos tuntuu tähtääminen niin ufolta muihin peleihin verrattuna, eikä senssejä saa sitten millään kohdalleen. Ihme, ettei tuosta ole suurempaa älämölöä noussut. Ei varmaan massoja vain kiinnosta, kuten ei tunnu oikein mikään muukaan näistä suunnittelun kukkasista kiinnostavan.
 
No mä en rehellisesti ole huomannut tai ajatellut tuollaista, ja kyllä FPS peleihin on kuitenkin tuhansia tunteja mennyt.

Anyway, mikähän ollut syy että sen asetus on poistettu? Netinkin mukaan sellainen oli.

Nyt kun asiaa mietin, tuntuuhan recoilin vertikaalinen hallitseminen jotenkin hankalalta.
 
Julkaisun jälkeen kyllä toimii nupit kaakossa hyvin. 1080 Ti:llä olen tosin huomannut että varjot kun laskee ultrasta pykälän alaspäin, loppuu se fps droppailu etenkin sisätiloissa.

Ei voi kyllä moittia suorituskykyä 1080 kanssakaan, wqhd resolla pitää kohtuu tiukasti sen 144fps mittarissa, välillä tippuu 120-130fps hetkellisesti. Asetukset on ruuvattu niin että piirtoetäisyys ja pari muuta asetusta ultralla, foliage very low ja muut jotakin siltä väliltä. Osa asetuksista ei tunnu vaikuttavan fps:ään mitenkään, mutta esim. varjoilla on aika iso vaikutus.

Mitä muuhun toimivuuteen tulee, niin en kyllä isompaa valittamista ole 100h aikana löytänyt. Servereiden toimivuus on vaihtelevaa ja se onkin isoin miinus. Monta erää on hävitty heti alussa vain siksi ettei lagin takia saa asetta ylös ja välillä osumia tulee viiveellä, mutta muutoin tekninen taso on ihan perus kauraa nykypeleille.
 
Eilen tuli peli tosiaan ostettua.
Löytyykö jotain perusasetuksia niin graffoihin tai peliin jotka selvästi todettu hyödylliseksi? Näytönohjaimena 1080Ti.
 
Eilen tuli peli tosiaan ostettua.
Löytyykö jotain perusasetuksia niin graffoihin tai peliin jotka selvästi todettu hyödylliseksi? Näytönohjaimena 1080Ti.

Nvidian kortilla käytössä itsellä oli nämä: Best Settings For PUBG (PlayerUnknown's Battlegrounds) - High FPS, Optimization, Competitive

Ohje toki kirjoitettu ennen 1.0, mutta en muuttanut releasen yhteydessä ja hyvin tuntui toimivan.

Näiden lisäksi käytössä oli ReShade: PUBG ReShade Guide and Settings - Improve Visibility and Color Quality

Tuosta ohjeesta en tosin ottanut käyttöön muita moduleita kuin LunaSharpen ja Vibrance.
 
Voisko joku laittaa kutsun discordiin niin voisin tulla kans vääntää pubgii porukassa. Kiitokset etukäteen.
 
Tämän vuoden aikana nyt enempi pelannut siegeä, niin tuntuu taistelu aika kankealta.
Kaks ihan kunnon bugiakin tullut 1.0 erangelissa vaikka vain 10h pelannut 1.0.

Eka oli se, että squadilla mentiin vuoren päälle ja kaikki koitti ampua samaa kohdetta varsin läheltä. Kukaan ei osunut kyseiseen kaveriin ja luotejakaan ei missään näkynyt. Vihu näkyi selvästi, mutta jouduttiin niskaan kuitenkin kiertämään.

Toisessa minä näin kaverin rakennuksessa, hänen päänsä. ADS :llä ammuin, mutta joka ikinen kuti osui aitaan, vaikka tähtäinlija oli suora. Kaveri sitten huomasi meikän ja laakista vainaa..
 
Testiservuilla 1.0 update #2. Steam Community :: Group Announcements :: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

World
  • Added more objects around La Bendita on Miramar to increase the amount of cover

Gameplay
  • Reduced the visible distance when parachuting down in order to test the optimization of server and client performance at the early phases of the game

Item
  • Changed the design of the energy drink

UI/UX
  • Adjusted the squad team colors (players 1~4) to better reflect their callout names (yellow, orange, blue, green)
    • Adjusted squad team colors to make them more consistent between different colorblind options
  • Added a function where a player can select more detailed criteria for the “Cheating” category in the in-game report tool
    • You can choose multiple items or you can just report without selecting any of them

Replays
  • While player’s nameplate is on (H key), now you can check the current weapon of that player by pressing G key
  • Added report button in replay
    • Report button pops up when pressing RMB on the player list (TAB key)
    • While observing / following mode, report button appears on the timeline (J key)
  • Added a care package icon changing effect according to the status
    • The icon will be different when the care package is falling and looted by other players
  • Adjusted replay system so that now a player can watch the replay without extra delay in the following cases
    • Solo mode
    • When the player won the match
    • When all teammates are eliminated

Bug Fixes
  • Fixed the issue where when a player lands from the plane the position of character teleports intermittently
  • Fixed the issue where character animation is frozen when rejoining after a crash
  • Fixed the issue where the red zone disappears instantly after it formed
  • Fixed the issue where some vehicles spawned on Miramar are stuck to an object and unable to move
  • Fixed the issue where a player sometimes couldn’t pass through a door even though it was open
  • Fixed the issue where mouse cursor would disappear on a replay map
  • Fixed the issue where when replay and death cam were played, the crosshair was bouncing
  • Fixed the issue where the falling speed meter text was showing abnormally in Portuguese

b633c7d36777aaad861a2046e36d786232be46f0.jpg


New Contents
  • Added two new crates (free / paid)
    • You can open the paid crate box with the Early Bird key which is purchasable in Steam market
  • In order to test the stability, 100,000 BP and 6 keys will be granted to each account (test server only)
  • The below chart shows the crate box drop rate
    • The new free/paid crate box has a 40% drop rate and the previous crate boxes(Wanderer and Survivor) have a 10% drop rate
    • DESPERADO (new paid crate box) : 40%
    • BIKER (new free crate box) : 40%
    • Wanderer : 10%
    • Survivor : 10%

  • The below chart shows the individual drop rate per item that can be earned through the new free/paid crate boxes. (displayed down to two decimal places)

  • DESPERADO items
    • Sleeveless Turtleneck Top (Gray) : 8.00%
    • Leather Boots (Black) : 8.00%
    • Punk Knuckle Gloves (Black) : 7.50%
    • Baggy Pants (Black) : 7.50%
    • Striped Tank-top : 7.50%
    • Wide Pants (Red) : 7.50%
    • Punk Knuckle Gloves (Red) : 7.00%
    • Sleeveless Turtleneck (Black) : 7.00%
    • Baggy Pants (Brown) : 5.00%
    • Long Leather Boots (Brown) : 5.00%
    • Striped Shirt (Gray) : 5.00%
    • Beanie (Brown) : 5.00%
    • Horn-rimmed Glasses (Black) : 4.50%
    • Training Pants (Light Blue) : 4.50%
    • Leather Boots (Brown) : 4.50%
    • Horn-rimmed Glasses (Brown) : 2.50%
    • Aviator Sunglasses : 1.30%
    • Checkered Jacket : 1.30%
    • Long-sleeved Leather Shirt : 0.60%
    • Leather Hoodie (Black) : 0.32%
    • Leather Hoodie (White) : 0.32%
    • Cloth Mask (Leopard) : 0.16%

  • BIKER items
    • Long-sleeved T-shirt (Red) : 15.00%
    • School Shoes (Brown) : 15.00%
    • raglan shirt : 10.00%
    • T-shirt (Pink striped) : 10.00%
    • Polka Dot T-shirt : 10.00%
    • Dirty Long-sleeved T-shirt : 10.00%
    • School Shoes (Black) : 5.00%
    • Skinny Jeans (Khaki) : 5.00%
    • Gas Mask (Half) : 4.50%
    • Beanie (Gray) : 4.50%
    • Sleeveless Turtleneck (Red) : 4.50%
    • Skinny Jeans (Pink) : 2.50%
    • Patrol Cap (Brown) : 1.20%
    • Sleeveless Turtleneck (Gray Striped) : 1.20%
    • Patrol Cap (Gray) : 0.40%
    • Biker Pants (Black) : 0.40%
    • Floral Shirt (White) : 0.26%
    • Sneakers (Black) : 0.26%
    • Padded Jacket (Purple) : 0.06%
    • Princess Power Tank-top : 0.06%
    • Floral Shirt (Black) : 0.05%
    • Biker Pants (Gray) : 0.05%
    • Aviator Goggles : 0.03%
    • Sleeveless Biker Jacket (Brown) : 0.01%
    • Sleeveless Biker Jacket (Black) : 0.01%
    • Cloth Mask (Checkered) : 0.01%
  • For more information about the crate system, please see the FAQ [forums.playbattlegrounds.com]

Liveen sitten kun on stabiili, eli ei aikataulua.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 232
Viestejä
4 486 787
Jäsenet
74 185
Uusin jäsen
Atte_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom