- Liittynyt
- 23.10.2016
- Viestejä
- 1 043
Vittu että kiristää noi kaikenmaailman huijaajat, käyttivät sitten jotain kusista scriptiä pelkästään tai aimbottia jne. Ei vois ylipäätänsä vähempää kiinnostaa mitkään rankit yms. tilastot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu että kiristää noi kaikenmaailman huijaajat, käyttivät sitten jotain kusista scriptiä pelkästään tai aimbottia jne. Ei vois ylipäätänsä vähempää kiinnostaa mitkään rankit yms. tilastot.
Ainakin näin jonkun tube ohjeen miten AHK:lla voi tehdä sellaisen vertikaalisen rekyylin poistavan makron eli kun aktivoi sen makron niin se samalla aikaa ampuu ja vetää hiirtä taaksepäin. Yksi päivä kun katsoin death camia niin vihollinen ampui mut ja kaverin scar-l:llä molemmat peräkkäin sarjalla ilman mitään rekyyliä. Joko sillä oli aika helvetin hyvä hiiren hallinta tai sitten se makro.
Tuossa jo ennen patcheja testeissä oli jopa yli sekunnin viiveitä. Eli saatat juosta sekunnin piiloon, ja toisen ruudulla se ehtii ampumaan sua.Meltdown ja Spectre bugien päivitykset vei vissiin PUBG:in viimeisetkin serveri tehot. Parissa matsissa otin osumaa reilusti seinän takana ja kaveri pystyi ampumaan vaikka oli minun ruudulla seinän takana.
Ei liity mitenkään tähän peliin vaan prosessoreihin! Tälläistä päivitystä ei ole tullut PUBG:iin.Meltdown ja Spectre bugien päivitykset vei vissiin PUBG:in viimeisetkin serveri tehot. Parissa matsissa otin osumaa reilusti seinän takana ja kaveri pystyi ampumaan vaikka oli minun ruudulla seinän takana.
Normi homma, mutta harvinaista.Tuossa jo ennen patcheja testeissä oli jopa yli sekunnin viiveitä. Eli saatat juosta sekunnin piiloon, ja toisen ruudulla se ehtii ampumaan sua.
Hurjia dippejä jo pre-Meltdown patchit serverin tickratessa, joten kun oletettavasti servut patchattu mennyt vielä kamalammaksi.
Noita dippejä tulee jopa loppurundissa, eli serverin tickrate dippailee johonkin 2Hz.
Amazonin AWS virtuaaliserverit, joiden päällä peliservut pyörii ovat saaneet päivitykset tuohon kyseiseen reikään ja siksi niiden suorituskyky on huonontunut.Ei liity mitenkään tähän peliin vaan prosessoreihin! Tälläistä päivitystä ei ole tullut PUBG:iin.
Tarkoitat varmaan high ping tyypin? Viive on kaverilla suurempi -> näkee tapahtumat pienellä viiveellä.Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että kerkesin itsekin vannomaan yhden low-ping tyypin huijariksi kun (server side) uusinta näytti aivan muuta mitä näin itse ja mitä hän näki.
Tarkoittaa tuon Intelin prossujen reiän paikkausta servereissä ja siitä seuraavaa suorituskyvyn heikkenemistä. Eli jo ennen tuota korjausta tickrate dippaili 2hz randomisti myös myöhemmin rundin aikana ja nyt ehkä vielä pahemmin.pre-Meltdown patchit serverin tickrate
Ahaa, kyllä vain kuulostaa järkevältä ja olisihan tuo pitänyt itsekin tajuta. Nykyään serverit ovat Microsoftin Azurelta, mutta samat päivitykset niihinkin on varmasti ajettu.Amazonin AWS virtuaaliserverit, joiden päällä peliservut pyörii ovat saaneet päivitykset tuohon kyseiseen reikään ja siksi niiden suorituskyky on huonontunut.
Uutta fragipätkää pukkaa.
Upatessa youtube kyllä blurras laadun ihan täysin, no minkäs teet nyt tuli tämmönen.
Molemmat pelaajat näkee vastustajan samalla viiveellä, koska pelaajien välinen viive on tietenkin sama molempiin suuntaan.Viive on kaverilla suurempi -> näkee tapahtumat pienellä viiveellä.
Päivittettyä tutkimustietoa: Minulla on käytössä SBZ Switcher -ohjelma, jolla saan helposti vaihdettua kuulokkeiden, kaiuttimien ja eri kuunteluprofiilien välillä. Olen sitä Soundblaster Z -äänikortin hankinnasta asti käyttänyt sen kummempia miettimättä. En tajunnut, että se on näköjään kirjoitettu AtoHotKey scriptinä. Mitä ilmeisimmin tämän takia ikuiset bannit heilahti ja Steam -profiiliin ikuinen huijarin leima. Varmaksi en kuitenkaan voi sanoa, koska mitään vastausta en ole saanut Blueholeta tai BattleEyelta.No kyllähän se syökin, etenkin kun peli on vihdoin päivitysten myötä muuttunut sulavammaksi ni vihdoin olen uskaltanut muuttaa pelityyliä agressiivisemmaksi. Jotkut pelaajat ovat kertoneet saaneet bannit Autohotkey -ohjelman käytöstä. Itselläni on Logitech G105 näppis käytössä ja olen asettanut G1 ja G2 näppäimille volumesäädön. Vahvin veikkaus tällä hetkellä, että BattleEye on sen tulkinnut huijaukseksi. Laitoin valituksen menemään myös suoraan BattleEyelle. Jos tuo tosiaan olisi syy ikuiselle bannille niin täytyy sanoa, että pitäkööt tunkkinsa. Onpahan noita pelejä kertynyt mitä en ole ehtinyt pelaamaan PUBG:n takia ja Fortnitekin testaamatta.
Ainakin vielä 3.1. ne olivat AWS:llä.Nykyään serverit ovat Microsoftin Azurelta, mutta samat päivitykset niihinkin on varmasti ajettu.
No perkule eivätpä olekaan! Luin marraskuussa vain tuon ensimmäisen uutisen ja nyt huomasin että pari päivää sen jälkeen oli tullut tarkempaa tietoa.Ainakin vielä 3.1. ne olivat AWS:llä.
Onko sen jälkeen tullut infoa että ne on siiirretty?
Xbox pelit saattavat olla siellä jo.
Äsken tuli vastaan niin selkeä huijari, että oli pakko ottaa videolle.
Voiko näitä bustata jotenkin?
Toki report-nappia tuli painettua, toivottavasti toimii.Ohhoh, ei hieveästi koittanut peitellä x Iitin käyttöä
Tuossahan toi report - namikka on.
Äsken tuli vastaan niin selkeä huijari, että oli pakko ottaa videolle.
Voiko näitä bustata jotenkin?
Kiitos, kävin ilmiantamassa! Tuolla kiekalla ei ollut niin väliä, kun homma meni muutenkin munilleen siinä vaiheessa, kun partnerini joutui lähtemään kesken kaiken pois linjoilta. Ärsyttää se toki silti.Viime yönä oli ihan samanlainen tyyppi pelaamassa, tais vetää 32 headshottia matsissa. Räiski minne sattuu ilman rekyyliä jumalattomilla roikuilla. Laitoin menemään nickin ja tiedot tältä sivustolta: PUBG Support
Ja tietty squadi paino reporttia. Tuossa oikeella ylhäällä on submit request nappi. Vitutti kyllä koko homma, pelattiin kuitenkin 30min ja menossa loppu kahinoihin, ärsyttää tuhlata kelpo vapaa-aikaa tuollasiin mulkkuihin. Hope deletoivat koko steam tilin.
Huomannut että omalla kohdalla käy aina joku kolmesta skenaariosta:
1) Ei tarvitse liikkua mihinkään ennen top10 ympyrää, koska hyppään sopivaan kohtaan MUTTA löytyy vain pistooli ja haulikko, ei edes suojia. Vaikka koluaa lähitalot läpi.
2) Löydän lvl 3 suojat ja hyviä aseita+tähtäimet yms. MUTTA hyppään liian kauas pelialueesta enkä ehdi sinne koska autoa ei löydy.
3) Sama kuin ykköskohdassa, mutta löydän vain tähtäimiä ja ammuksia + lvl3 suojat, en lainkaan aseita. Tai löytyy aseet ja tähtäimet muttei ammuksia.
Miten niin sama viive molempiin suuntiin, jos toisella on isompi pingi eli viive?Molemmat pelaajat näkee vastustajan samalla viiveellä, koska pelaajien välinen viive on tietenkin sama molempiin suuntaan.
Ei se riitä että data liikuu pelkästään sinulta serverille, vaan sen pitää jatkaa siitä vielä vastustajalle asti. Samoin vastustajan tapahtumat siirtyvät ensin serverille ja sieltä sinulle. Kokonaisviive pelaajalta pelaajalle on sama molempiin suuntiin.Miten niin sama viive molempiin suuntiin, jos toisella on isompi pingi eli viive?
Äsken tuli vastaan niin selkeä huijari, että oli pakko ottaa videolle.
Voiko näitä bustata jotenkin?
Ei kantsi syytellä huijareiksi jos joku tappaa jengiä kovemmin ku ite. Melkee joka pelis huijareita...nope! Ainaki ite FPP eu solo duo squadit ni pari kertaa tullu mielee et joku EHKÄ huijaa. Pelaan kuitenki monta tuntia per päivä. Eikä noissa Breakin ja andyn jne peleiskää paljo moisia o näkyny. Toki huijareita varmasti on, ja ihan liikaa, mut ei nyt liiotella. Ei ollenkaan o omaa pelikokemusta pilannu huijareiden määrä.
Ette vaa osaa lootata jos loottia ei löydy, harvassa on matsit ettei sais scar tai m4 täyteen terään plus snipu ja väh 2lvl kamaa plus skouppia.
Harjottelemaa vaa ja viat löytyy yleensä sieltä peilistä.
Miten niin sama viive molempiin suuntiin, jos toisella on isompi pingi eli viive?
Toki korkealla viiveellä varustetulle pelaajalle tulee lag compensation. Sehän se ongelma on, eli serveri ei "korjaa" (tai oikeastaan hylkää osumia) korkeaa pingiä kovin aikaisin. Monissa peleissä sille on katto, ja vaikka tässäkin olisi se on liian korkea.Ei se riitä että data liikuu pelkästään sinulta serverille, vaan sen pitää jatkaa siitä vielä vastustajalle asti. Samoin vastustajan tapahtumat siirtyvät ensin serverille ja sieltä sinulle. Kokonaisviive pelaajalta pelaajalle on sama molempiin suuntiin.
Tämä on tietenkin makuasia, mutta minusta osumien hylkääminen on huonompi vaihtoehto kuin seinän taakse kuoleminen. Tuossa käy nimittäin niin että kun sinä ammut pelaajaa joka on juoksemassa suojaan niin se muuttuu kuolemattomaksi pari metriä ennen kuin se on suojassa. Eihän tuossa ole mitään mieltä. Pelajaan tulee kuolla jos siihen osuu vaikka se onkin ikävää kuolla suojaan. Mutta se tuntuu vääryydeltä vain siksi että pelaajat luulevat että heidän olisi tullut jäädä henkiin.Toki korkealla viiveellä varustetulle pelaajalle tulee lag compensation. Sehän se ongelma on, eli serveri ei "korjaa" (tai oikeastaan hylkää osumia) korkeaa pingiä kovin aikaisin. Monissa peleissä sille on katto, ja vaikka tässäkin olisi se on liian korkea.
Eli serveri ei jätä rekisteröimättä osumaa, jos toinen pelaaja olikin oikeasti jo vaikka 600ms suojassa. Korkean pingin pelaaja kun näki sen suojan ulkopuolella viiveen takia.
En nyt tiedä oliko tämä minulle osoitettu, mutta kyllähän tuossa hitusen vilunkipeli haisee, kun kaveri ampuu auton kyydistä noin kilometrin päästä kaksi kertaa putkeen liikkuvan buggyn kuljettajaa päähän. Muissakin videoissa ammutaan aika surutta lonkalta pitkän matkan pääosumia. No, ehkä sitten pitäisi vaan harjoitella enemmän.Ei kantsi syytellä huijareiksi jos joku tappaa jengiä kovemmin ku ite. Melkee joka pelis huijareita...nope! Ainaki ite FPP eu solo duo squadit ni pari kertaa tullu mielee et joku EHKÄ huijaa. Pelaan kuitenki monta tuntia per päivä. Eikä noissa Breakin ja andyn jne peleiskää paljo moisia o näkyny. Toki huijareita varmasti on, ja ihan liikaa, mut ei nyt liiotella. Ei ollenkaan o omaa pelikokemusta pilannu huijareiden määrä.
Ette vaa osaa lootata jos loottia ei löydy, harvassa on matsit ettei sais scar tai m4 täyteen terään plus snipu ja väh 2lvl kamaa plus skouppia.
Harjottelemaa vaa ja viat löytyy yleensä sieltä peilistä.
Mun puolesta servereillä voisi olla ihan katto pingille. Esimerkiksi 300ms, joka sekin aika korkea.Tämä on tietenkin makuasia, mutta minusta osumien hylkääminen on huonompi vaihtoehto kuin seinän taakse kuoleminen. Tuossa käy nimittäin niin että kun sinä ammut pelaajaa joka on juoksemassa suojaan niin se muuttuu kuolemattomaksi pari metriä ennen kuin se on suojassa. Eihän tuossa ole mitään mieltä. Pelajaan tulee kuolla jos siihen osuu vaikka se onkin ikävää kuolla suojaan. Mutta se tuntuu vääryydeltä vain siksi että pelaajat luulevat että heidän olisi tullut jäädä henkiin.
Tä, jos noiden videoiden perusteella ei näe huijariksi, niin en sitte tiedä onko katsojassa vai missä vika.
Itellä 80h takana ja kerran on ehkä kuollut xiitteriin, mutta en siitäkään satavarmuuteen mene.
Ärsyttää itseä jo katsoa noita videoita.
Ja kyllä melkein joka peliin saa hyvät kamat, jos edes muutaman tapon ottaa ennen loppua.
No tottakai nuo videol oli huijareita, mutta sanoin vaan että ei niitä ny joka matsis tuu vastaan, eikä edes kovin usein - ainakaan itselläni. Toki en mee kattoo jokaista kuolemaani uudelleen, mutta aika normi tilanteis tullu vaa turpii ihan reilul pelil.
Sama täällä, reilut 500h pelikellossa enkä ole saanut yhtäkään huijaria kiinni FPP:ssä kill camista ja replaysta huolimatta. Siksi näihin huijarisyytöksiin tulee aina suhtauduttua nuivasti jos ei ole videota todisteena kun niihin ei yksinkertaisesti törmää FPP:ssä.500h takana ja harvoin on kyllä varmoja tsiittaajia tullu vastaan, tästä lonkalta 2 peliä muistan missä on aimbotteri tullu vastaan. Jossain oli puhetta että noita pelimaailman alimpia kastilaisia pyöris enempi 3rd person peleissä, 1st personia pelaan ite.
Kiitos viestistäsi, luin threadin alusta muutaman sivun, mutta kukaan ei kirjoittanut millainen peli on kyseessä. Viestisi vahvisti olettamukseni kyseistä tekelettä kohtaan.Tämä viesti on niille, jotka harkitsevat peliä epäluuloisesti ja voin vahvistaa, ettet todennäköisesti tule tästä nauttimaan.