Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Mullakin on alkanut välkkymään. Joku ei saattaisi edes huomata tuota mutta itsellä iskee heti silmään.
Onko välkkymistä näkevillä reshade? Kunhan heitän asioita mitkä voisi vaikuttaa.
Fullscreen vai borderless?
Onko välkkymistä näkevillä reshade? Kunhan heitän asioita mitkä voisi vaikuttaa.
Fullscreen vai borderless?
Ite pitäny kaikki very loweilla ja screenscale 120. 1440p 165hz asetuksella. Tykkään, moni ei.Onkos vielä jotain suosituksia missä grafiikat kannattaa pitää että näkee parhaiten? Käytössä 3440x1440p reso ja grafiikat ultra-high-med sekamelska. fps pyörii siinä 100-118 tuntumassa mihin olen rajoittanut (120Hz G-sync).
Hmm, on joo. Tai en ainakaan ole poistanut sitä. Pitääpä katsoa, oli meinaan kuva-asetukset sen verran mielenkiintoisen näköiset kun käynnistin 1.0.
Testiservulla toimi silloin hyvin.
Enkä muista kuva-asetuksia, pitää katsoa.
Kelasin tosiaan jos olisi reshade ja välkkymistä, niin tesmaa vaikka heivaa kokonaan pois.Mulla on kanssa reshade, fullscreen, 1440p, aa ultralla ja post processing medium (siinä on sharpening efecti, suosittelen kokeilee). Voi olla et liian tarkka kuva tms...
Näkee paremmin.ja onko tuosta reshadesta todellista hyötyä ja jos, niin mitä?
Tuskin enää 1080p resosta ylöspäin on mitään hirvittävää hyötyä.ja onko tuosta reshadesta todellista hyötyä ja jos, niin mitä?
No siis silmäkarkin takiahan mulla on Reshade asennettuna, on/oli niin harmaa se Erangel ilman sitä. Miramaria en ole kokeillut ilman Reshadea. En usko, että se auttaa näkemään vihollisia yhtään sen helpommin.
Hmmh pärjäisinköhän minä gtx 980 tai 970 kanssa? Noita gtx 970 tai 980 ois paremmin markkinoilla kuin tota 1060 6gb versiota
Kelasin tosiaan jos olisi reshade ja välkkymistä, niin tesmaa vaikka heivaa kokonaan pois.
Jos ongelma poistuu, onko reshade tarjolla mahdollisesti päivitettyä versiota tai löytyykö juttua 1.0 asetuksista sille.
1080p resoluutiolla? High textuurit vie enemmän muistia kun gtx 970 on tarjota mutta jos laittaa textuurit low niin ei mitään ongelmaa. Mulla on 1080ti mutta tuntuu olevan vähän enemmän prossusta pelin pyöriminen kiinni.
Hmmh pärjäisinköhän minä gtx 980 tai 970 kanssa? Noita gtx 970 tai 980 ois paremmin markkinoilla kuin tota 1060 6gb versiota
Eestaas rubberbanding vaikuttaisi tosiaan hellittäneen, mutta esim. aseiden nostaminen maasta pelin alussa tuntuu ainakin itselläni olevan vielä melko lottoa. Äskeisessä pelissä onnistuin laskeutumaan SCAR-L:n viereen. Hakkaan F-nappia yrittäen nostaa asetta, mutta ukko se vain kauhoo tyhjää ääniefektien kera. Siinä näpytellessä viereeni laskeutuu toinen jantteri, joka näkee saman aseen, kävelee viereen, nostaa aseen ammuksineen, lataa ja ampuu. Sinällään ihan koomista, mutta on se vaan silti niin puuduttavaa. Noh, uusi yritys.
Hiukan ylikellotetut GTX1060 6Gb ja Ryzen 5 1600 jaksaa pyörittää 2560x1440 resolla hyvin, spoilerin asetuksilla saan 60-70fps. Tosin se fps välillä dippaa sinne 10 tuntumaan, kun tähtää 4x tai isommalla zoomilla kesken taistelun.
Aivan törkeen siistin näkönen paita, piti pistää heti t-paita tulemaan kun oli vielä saatavilla!Tilasin jo pari paitaa ja mukin..
Suosittelen loottaamaan inventoryn kauttaa drag & drop tyylillä
Drag & Dropiakaan ei tarvitse, kun voi vaan kliksuttaa right clickia kaiken sellaisen kohdalla jonka haluaa poimia, niin reput ja aseet menee käyttöön ja muut tavarat omaan inventaarioon. Sitten kliksuttelee omassa inventaariossa right clickia vielä äänenvaimentimille/kiikareille/muille, jos niille on olemassa vaan yksi kohde. Drag & droppailua joutuu tekemään vasta jos haluaa vaihdella asejärjestystä tai määrätä esim. kiikarin johonkin tiettyyn aseeseen monesta.
Right click aseeseen ja drag&dropilla kudit nopeesti kyytiin niin saa nopeiten aseen käyttökuntoon.
Tätä monessa striimissäkin olen ihmetellyt. Siis mihin tuo drag&drop nopeus perustuu? Eikö right click ole aina nopeampi?
Sulla on draw distance low tai medium. Laita se ultralle niin näet sen kivenkin, jonka takana se vihollinen lymyää.Kyllähän tuota pelaisi, mutta liigaa bugeja. Vihollinen näkyy kaukana, mutta sitä ei pysty ampumaan kun edessä on näkymätön seinä. Toisena se että kuulat osuvat näkymättömään kukkulaan vaikka olet reilusti yli.
Sulla on draw distance low tai medium. Laita se ultralle niin näet sen kivenkin, jonka takana se vihollinen lymyää.
Draw distance oli ja on edelleen ultralla.Sulla on draw distance low tai medium. Laita se ultralle niin näet sen kivenkin, jonka takana se vihollinen lymyää.
Siis eihän tuo ole edes bugi vaan olet liian kaukana reunasta. Samaa tapahtuu, jos on ikkunan lähellä ja koittaa ampua alemmas.Tarkoittanee tapausta jossa aseen piippu on kukkulan yli mutta kudit osuu sun edessä olevaan kukkulaan ennen aseen piippua. Tosi rasittava bugi, sattuu etenkin vuoristo-oloissa korkealla.
Ootko sä edes pelannu tätä peliä? Mulla on puoli ruumista vuoren reunan yli, niin silti kuulat osuu metrin ilmassa olevaan näkymättömään vuoren rinteeseen.Siis eihän tuo ole edes bugi vaan olet liian kaukana reunasta. Samaa tapahtuu, jos on ikkunan lähellä ja koittaa ampua alemmas.
Ootko sä edes pelannu tätä peliä? Mulla on puoli ruumista vuoren reunan yli, niin silti kuulat osuu metrin ilmassa olevaan näkymättömään vuoren rinteeseen.
Puhumattakaan verkkoaidoista, tuntuu että niistä ei mene kudit läpi
Kyllä niistäkin menee, ei vaan saa ampua metalliinPuhumattakaan verkkoaidoista, tuntuu että niistä ei mene kudit läpi
Joo ite välttelen noiden läpi ampumista kuin ruttoa, melkeen haen paremman paikan jos vain mitenkään mahdollista.