Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä näin uusin video, ei mikää kummonen. Aikaa meni niinku aina
Palautetta saa toki pistää
En huomannut sitä silua, vaikka kaveri siitä puhuikin. Rynkyissä en aina pidä silua, vaan jos on comp sekä silu samaan aikaan kannossa niin vaihtelen niitä tilanteen mukaan.Erittäin viihdyttävää kateltavaa toi teiän pelaaminen @Jahonnes ! Yksi kysymys heräsi (tämä siis ihan oppimismielessä, jos olen jostain tietämätön), oliko joku syy sille, ettet ottanut esim tossa ekassa matsissa SR-silua käyttöön siltä yhdeltä, jonka saitte sinne rantaan? Osuuko paremmin ilman tms?
Tästä näin uusin video, ei mikää kummonen. Aikaa meni niinku aina
Palautetta saa toki pistää
Saisivat kyllä tehdä jotenkin mielenkiintoisemman noista parista vikasta rinkulasta. Ihme puskassa nysväämistä ja se ketä liikkuu ensiksi pääsee hengestään. Viimenen rinki sais olla hieman isompi, pistetään vaikka ajastin 2min, jos ajan loputtua on 2+ hengissä niin kukaan ei voita.. Esimerkiks.
Kyllähän siinä kerkee tosiaan miettimään kun kaikki makaa puskassa tai puun takana ja ainoastaan odottaa että joku muu liikkuisi eka.. Ainakin omalla kohdalla viimeinen rinki on aina tuota samaa, eikä se mielestäni kovin järkevää tai hauskaa ole.Juuh okei.. eli sen sijaan että pystyy oikeasti miettimään mitä tekee ja pelaamaan järkevästi niin tehdään joku rng elementti joka pakottaa kaikki sohiin kiireessä mitä sattuu tai sitten kukaan ei voita.
Testasin tätä. Ei vaikutusta.Jos haluaa sulavamman pelin ni kannattaa asentaa vanhemmat nvidia ajurit.
Asensin eilen uusimmat ajurit ni fps alko tippuilee 70 pahimmillaan, poistin ja pistin vanhat ajurit (kuulemma tää versio paras PUBGii) ni melko harvoin näky että fps olis tippunu alle 120.
Ajurien kunnolla poistamiseen kannattaa käyttää DDU:ta: DDU
Ajurit: 385.28
Alkaa kyllä itteä nakertamaan toi kun loppugeimeissä varsinkin porukalla on sitä kolmosen liiviä ja pottaa, niin saa oikeesti ampua sen kaks kertaa päähän, viis vartaloon, ja siinä vaiheessa uhri ehtii pomppimaan puun taakse ja tulee 5s päästä ehjänä takaisin. Jos aseet olis jotain plasmapyssyjä ja neutronijouskaria vilkkuvine valoineen, niin menis läpi, mutta tää on jotenkin ankeeta. Äsken olin neljäs kun jauhoin kylkeen vaimennetulla m16:lla puoli lippaallista, mutta ei vaan tipu. Ja joku seksuaalivähemmistön edustaja niittas mut minillä ikkunasta.
Ei vaan pysty käsittämään tota kypäräpolitiikkaa.
1-potta pelastaa yhden luodin ja hajoaa.
2-potta pysäyttää ysit, nelivitoset. mutta rynkyllä henki pois
3-potta vois hyvin ottaa yhden osuman ilman damagea, mutta hajota toisesta osumasta tms.
Mielestäni homma menee vielä enemmän metsään noilla duo ja squad moodeilla, kun ensin kontataan. Paikkaamisen ja damagen balanssi on jotenkin kummallinen, kun ukot kestää hulluna, mutta healtit saa kuitenkin takaisin parissa sekunnissa.
Vähän menee haulit läpi ja joku näppärä vois laskea montako kuulaa tommysta tarvi pudottaan kaveri polvilleen.
@Professori Kaaos @Silakka34: "Sen takii mä otanki etupenkin aina, koska kaaoksen vieres on niin turvallista"No regrets
Ootko koittanu hypätä Pohjois-Georgopolin länsilaitaan? Mulla ei inventaario jäätyile siellä yhtään.Mulla tulee samanlaisia jäätymistä profiilini kokoonpanolla. Resoluution pienentäminenkään ei poista sitä. NVIDIA shadow play taas moninkertaistaa noi jäätymisen + myös kartan avaaminen tökkii. Hahmon renderöinnillä ei ole vaikutusta.
Tulihan se ensimmäinen chicken dinner viimeinkin!Tunteja en kyllä kehtaa edes sanoa kauanko tähän meni
Tässä kaikki tapot pelistä
Mikähän tässä on kun ei M24:llä meinannut tippua toisessa pelissä... (äänet ei toimi jostain syystä)
![]()
Ai netcodessa jotain fixattavaa muka?
Eeeeeeeeeeeei
Ammut kyllä ihan puhtaasti ohi osan kudeista tost toisesta kaverista molemmilta puolin.
Näitä tulee aika usein kyllä tässä pelissä. Tai sitten on joku aimbotti tms käytössä että sarjalla ammuttuna kaikki on päässä.Kyse ei ollutkaan minun ampumisesta vaan siitä ku se toisen vihun äänet ja panokset tulee 1 rykäisyllä.
reporttia vaanOnko muilla tullut varsinkin solo FPP:ssä vastaan tiimipelaajia. Nyt kolme kertaa sattunut, että useampi pelaaja loottaa aluetta porukalla ja pelaa tiiminä.
You click the button, the player gets +1 to a counter somewhere in their user data. If that player has +100,000 absolutely nothing happens, it's still just a number.
However, if somebody reports that player manually, goes through the painstaking process of recording a video,
editing a video,
uploading the video,
making a forum account,
compiling evidence,
submitting the video
and praying bluehole sees it,
Bluehole opens an investigation.
Kyse ei ollutkaan minun ampumisesta vaan siitä ku se toisen vihun äänet ja panokset tulee 1 rykäisyllä.
Eipä tuosta report napista paljoa hyötyä ole..?
hitto meillä oli hauskaa eilen, tää 2min klippi kertoo kaiken olennaisen tuosta loppupelistä miten tuuririkasta touhua tuo on tuon alueen kanssa
Toki tämän ois voinu pelata muullakin tavoin mutta miksi koska tämähän oli kaikista turvallisin tapa
Isoin syy on se et 'Head Bobbingia' ei saa pois päältä. Mulla tulee huono olo ku se hahmo on kokoajan kännissä. Iha sama mite liikut ni kamera huojuu ku 2oo/o tuiskeessa. Vaik oot knokeissa paikoillaa ni se keinuu ku laiva myrskyssä.Mitä tässä katsellut teidän videoita, niin miksi ette pelaa FPP- modissa?
Isoin syy on se et 'Head Bobbingia' ei saa pois päältä. Mulla tulee huono olo ku se hahmo on kokoajan kännissä. Iha sama mite liikut ni kamera huojuu ku 2oo/o tuiskeessa. Vaik oot knokeissa paikoillaa ni se keinuu ku laiva myrskyssä.
Kai mä olen sitten syntymäkännissä edelleen, kun en moista ole huomannut. Itse en tykkää tuosta "helposta" pelimuodosta, kun nurkan takaa ja esteiden yli voi kurkkia olllen itse piilossa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.