Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
884
Joo ei oo kyllä osunu redzone edelleenkään omalle kohalle, viime osumasta kuukausia, ei kannata väistellä sitä kun osuma % on niin pieni.

Seuraavaksi vähän normaalia pidempi video koska editoinnin kanssa oli ongelmia niin pakko laittaa koko matsin loppu, katsomisen arvoinen imo:

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Itsehän alkuaikoina suorastaan hakeuduin punaiselle alueelle. Logiikkana se, että kaikki muut säntäävät sieltä karkuun ja alue muuttuu itselle turvallisemmaksi. Viidennelläkymmenennellä kerralla pommi putosi sitten päähän. Nykyään otan alueen hieman vakavammin, kyllähän se nyppii jos sattuu voittamaan lotossa just kun peli meni muuten loistavasti. Ei tuo silti hirveän vaarallinen ole.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 760
Seuraavaksi vähän normaalia pidempi video koska editoinnin kanssa oli ongelmia niin pakko laittaa koko matsin loppu, katsomisen arvoinen imo:

Kiinnostavia nuo FPP:n loppumatsit kun proneksi meneminen ei oikein kannata huonon näkyvyyden takia, ja loppupeli menee paniikissa kun ei oikein tiedä mitä tehdä. Viime peleissä tosin on tullut tehtyä juuri kuten sinäkin että valitsen oman reviirin ja skannailen sitä.
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Joo ei oo kyllä osunu redzone edelleenkään omalle kohalle, viime osumasta kuukausia, ei kannata väistellä sitä kun osuma % on niin pieni.
itsellä ollu niin uskomattoman paska tuuri noitten redzonejen kanssa et kierrän ne nykysin kaukaa :D
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Itse olen kerran red zonesta ottanut osuman. Hauskaa siinä oli se, että Discordissa n. 2 sekuntia ennen tätä sanoin muulle squadille juuri että "ei ole vielä koskaan osunut, joten tuskin nytkään". Peli taitaa selvästi kuunnella pelaajien mikkejä.. ;)
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Redzonen kanssa kävi joskus niin, et kaverin kanssa päätettiin tulittaa vihuja talosta ja sitten ottaa meidän auto ja ajaa alueelle jahka pommitus loppuu.. (alko olee vähän kiire). Noh.. ku päästiin pihalle ni pommi oli räjäyttäny meidän auton ja kuoltiin alueeseen. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Aika paljon näyttäisi muuten olevan internetissä ristiriitaista ja väärää tietoa siitä, millä tavoin mikäkin attachment vaikuttaa kuhunkin aseeseen. Olen myös nähnyt useita testivideoita, joissa käytetään vain yhtä tiettyä asetta attachmentien paremmuuden ratkaisemiseen, mutta tällä hetkellä osa attachmenteista näyttäisi olevan aseesta riippuvaisia. Tämän kaverin youtubevideot vaikuttaisivat olevan parhaat ja luotettavimmat näiden asioiden selvittämiseen. Olen itse asiassa aiemminkin jo poiminut tsägällä ilmeisesti optimaalisimmat attachmentit, välittämättä siitä mitä muut ovat poimineet ja mitä muualla internetissä kerrotaan. Siinä määrin ystävällinen mies, että on jopa laittanut testien tulokset heti videoiden alkuun ja itse testit vasta sen jälkeen.

Pistän spoileriin esimerkeiksi Angled vs Vertical ja piippu attachment vertailun.



Edit. Ja heti tiesi kaveri kertoa, että jonkun toisen henkilön tekemään uudempien testien perusteella osa videoilla näkyvistä tiedoista on jo vanhentunut tähän mennessä. Eli pitänee jatkossakin vain arvailla. Onneksi loppujen lopuksi noiden osien väliset erot no todella pienet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
884
Aika paljon näyttäisi muuten olevan internetissä ristiriitaista ja väärää tietoa siitä, millä tavoin mikäkin attachment vaikuttaa kuhunkin aseeseen. Olen myös nähnyt useita testivideoita, joissa käytetään vain yhtä tiettyä asetta attachmentien paremmuuden ratkaisemiseen, mutta tällä hetkellä osa attachmenteista näyttäisi olevan aseesta riippuvaisia. Tämän kaverin youtubevideot vaikuttaisivat olevan parhaat ja luotettavimmat näiden asioiden selvittämiseen. Olen itse asiassa aiemminkin jo poiminut tsägällä ilmeisesti optimaalisimmat attachmentit, välittämättä siitä mitä muut ovat poimineet ja mitä muualla internetissä kerrotaan. Siinä määrin ystävällinen mies, että on jopa laittanut testien tulokset heti videoiden alkuun ja itse testit vasta sen jälkeen.

Pistän spoileriin esimerkeiksi Angled vs Vertical ja piippu attachment vertailun.



Edit. Ja heti tiesi kaveri kertoa, että jonkun toisen henkilön tekemään uudempien testien perusteella osa videoilla näkyvistä tiedoista on jo vanhentunut tähän mennessä. Eli pitänee jatkossakin vain arvailla. Onneksi loppujen lopuksi noiden osien väliset erot no todella pienet.
Tämäkin herra tekee aika paljon testejä ja tässä sanotaan että angled parempi.
En muista miten toi sun videon jäbä sano, oliko sen mielestä myös angled parempi mut jos ei niin ainakin toi mun video on tuoreempi.
Ei näistä tiedä tosiaan ku muut sanoo toista ja tuntuu vaihtelevan vähän väliä.

 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
329
Tämäkin herra tekee aika paljon testejä ja tässä sanotaan että angled parempi.
En muista miten toi sun videon jäbä sano, oliko sen mielestä myös angled parempi mut jos ei niin ainakin toi mun video on tuoreempi.
Ei näistä tiedä tosiaan ku muut sanoo toista ja tuntuu vaihtelevan vähän väliä.

Itse olen myös ollut siinä uskossa, että angled olisi parempi, ja tuon videon näin pari päivää sitten, joka vielä vahvisti sitä uskomusta. Kaverin pointti on mielestäni oikea, vertikaalista rekyyliä on paljon helpompi hallita, koska se menee vain yhteen suuntaan, joten koska angled antaa enemmän horisontaalista rekyylin alennusta, se on parempi vaihtoehto, ainakin sarjatulella ammuttavissa aseissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
En muista miten toi sun videon jäbä sano, oliko sen mielestä myös angled parempi mut jos ei niin ainakin toi mun video on tuoreempi.
Ylemmässä videossa Vertical on käytännössä kaikin tavoin selkeästi parempi. Tosin vanhahko video ja asiat muuttuvat. Tuon toisen videon perusteella Angled olisi sitten vissiin parempi full autolle ja Vertical single firelle.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 760
Jumalauta! Tiesin kummankin gripin ominaisuudet, mutta jostain syystä kuvittelin ne toisinpäin ja olen aina käyttänyt väärää grippiä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Silmäni muljahtelevat jo pelkästä ajatuksesta, että kahvan muodolla on merkitystä rekyylin suuntaan ja voimakkuuteen, mutta silti lonkalta ADS siirtymiseen menee sama aika, oli punapiste tai kasi. :confused2:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
694
Jee, eka ateria on sitten tosi asia ja vielä selvin päin ilman kemiallista boostia:D. On tätä kyllä yritetty ja usein pääsen tuonne kympin sakkiin, mutta en taida olla niitä kärsivällisimpiä tyyppejä siellä pusikossa. Usein kaatuu siihen, että lähden liian nopeasti ympyrään. Nyt oltiin nyppylän kahta puolin ja kun kuulin suunnan kolmannen pyörän tippumiseen, niin heitin äänen suuntaan kaiken mitä repussa oli. Joku naatti sitten osui ja yhdellä virtuaalikillillä voittajaksi.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Jee, eka ateria on sitten tosi asia ja vielä selvin päin ilman kemiallista boostia:D. On tätä kyllä yritetty ja usein pääsen tuonne kympin sakkiin, mutta en taida olla niitä kärsivällisimpiä tyyppejä siellä pusikossa. Usein kaatuu siihen, että lähden liian nopeasti ympyrään. Nyt oltiin nyppylän kahta puolin ja kun kuulin suunnan kolmannen pyörän tippumiseen, niin heitin äänen suuntaan kaiken mitä repussa oli. Joku naatti sitten osui ja yhdellä virtuaalikillillä voittajaksi.
GJ!
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Heh, nyt tuli muuten helevetin pitkästä aikaa aika raju xeet häxörz epäily. Työstän huomisella videon. Umpi sumussa niittas molemmat meistä muutamalla kuulalla, eikä mistää läheltä. :D Emmä varma voi olla mut oli kyllä melko epäilyttävä. Nickkiki oli joku he32234234234234 :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 720
Heh, nyt tuli muuten helevetin pitkästä aikaa aika raju xeet häxörz epäily. Työstän huomisella videon. Umpi sumussa niittas molemmat meistä muutamalla kuulalla, eikä mistää läheltä. :D Emmä varma voi olla mut oli kyllä melko epäilyttävä. Nickkiki oli joku he32234234234234 :D
Näitä on ollut viimosen kuukauden aikana yllättävän paljon. Ekat 2 kuukautta pelailin ilman speedhackereita ja muita, jonkinlainen piikki kyllä tapahtui 3-4 vkoa sitten.
Jä nämä omat ei ole olleet mitään "ampui kyllä liian hyvin, oltava huijari" vaan yleensä yksi herra pyyhkii parissa sekunnissa tiimejä kerrallaan, toki headshoteilla maustaen. Ja usein nimi on joku xianhuanxiit-xiit.
Tänään yksinpelissä taisi tosin olla idästä, kun nimi oli "communist-Y". Heppu laittoi minut ja loput 10 tyyppiä loppuringissa alle 5s hengiltä. Ei jäänyt epäilyksiä, oliko pelkästään pirun hyvä pelituoli ja oikeat hiiren senssit,
vai oliko ihan dopinkiakin käytetty X)

Minua tilanne hieman huolestuttaa. Olen pelaillut lähes jokaista codia vuodesta 2001 saakka, battlefieldejä ynm fps-shoottereita ja nyt tämän pelin kanssa on kirkkaasti eniten tullut henkilökohtaisella tasolla
huijareita vastaan, siis ihan selkeitä sellaisia. Battlefield 1:sen kanssa moni jaksoi valittaa huijareiden määrästä, mutta ei niitä nyt tälla tavalla vastaan koskaan tullut, kun sitä pelasin 700h tuntia. Ei siis liene sattumaa,
että pelintekijät juuri antoivat haastattelun että tehokkaampia keinoja tarvitaan ja nyt kehitetään.

Yksi syy voi olla se, että tuo pelin sisäisen myynti-systeemi kiihottaa köyhiä kiinalaisia (tilastot kertoo banni-määrien olevan hurja sillä mantereella) hankkimaan laatikoita nopeammin huijaamalla, sillä
jos jaksat hakata 8h tätä xiiteillä päivässä ja myydä boxit pois, kaipa siitä jotain jo steam-lompsaan jää. Siksihän noita afkaaja-tienaajiakin on yritetty saada kuriin. Tiedä sitten kuinka moni lopulta huijaa huijaamisen ilosta
ja moniko laatikoiden myynnin takia, mutta varmasti jälkimmäinen on iso kiihoke.

Toisaalta on hyvä, että pelistä rakennetaan e-sport- ystävällistä, Bluehole varmastikin yrittää vakavissaan jo senkin takia pitää langat käsissään. Plus hurjan menestyksen takia.
Ettei käy aikoinaan kuin Red Faction- moninpelissä, pelailin sitä ilolla kuukausia kunnes pelit oli täynnä seinien läpi ampujia, lentäviä vihollisia ynm roskaa, koska pelifirmaa ei vaan kiinnostanut
turhaa päivitellä peliään. Lopulta en löytänyt enää puhtaita pelejä lainkaan. Noh, ei se nyt mikään tällainen menestys ollut, mutta näin esimerkkinä.

Brendan Greene sanoi haastiksessa, että pelin kehityksen tiimoilta suunnitelmia on jo useaksi vuodeksi eteenpäin. Varmastikin rinnalla käydään tiivistä taistelua myös huijaukseneston kehittelyssä.
Milloinkahan pelit sidotaan rautatasolle, kun se kuitenkin on jo OS:n kanssakin tehty. Siihen ei kai haluta mennä, johtuen eri mantereiden lakipykälistä ynm kiemuroista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Vertical snipailuun, angledi kaikkeen muuhun. Simppeliä.
Itse olen aina tehnyt just toisinpäin. Kertalaukauksiin ja pidemmälle matkalle angled, sarjatuleen ja lyhyemmälle matkalle vertical. Näin puhtaasti perstuntumalla, sen mukaan miten hyvältä nuo gripit reaalimaailmassa voisi tuntua eri tilanteissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Ei siinä tähtäilemiset riitä kun neuvostoautisti ampuu tulevaisuudesta.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
79
Koita vaikka laskea hiiren senssejä reilusti alaspäin? Näyttää olevan aika hemmetin nopealla ja vetelet vuorotellen ohi molemmin puolin. Kyllä se siitä...
Pointti tais olla että kuolema korjas seinän takaa ammuttuna.näin käy edelleenkin liian usein itsellenikin joka kyllä latistaa fiiliksen peliä kohtaan kokonaan.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Pointti tais olla että kuolema korjas seinän takaa ammuttuna.näin käy edelleenkin liian usein itsellenikin joka kyllä latistaa fiiliksen peliä kohtaan kokonaan.
Niinpä tosiaan, tuohan on ihan perus pubgia, en edes kiinnittänyt asiaan huomiota :D
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Kolmannessa persoonassa tommosessa lähitaistelussa on kyllä huomattavasti parempi olla talon ulkopuolella. Näkee helposti missä talon sisällä oleva kaveri on paljastamatta itseään ja sitten vaan syöksähtää oven edestä ja ampuu ennen kuin sisällä oleva edes ehtii tajuta.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Kolmannessa persoonassa tommosessa lähitaistelussa on kyllä huomattavasti parempi olla talon ulkopuolella. Näkee helposti missä talon sisällä oleva kaveri on paljastamatta itseään ja sitten vaan syöksähtää oven edestä ja ampuu ennen kuin sisällä oleva edes ehtii tajuta.
Paitsi jos oot yläkerrassa. Portaikossa kökkiminen on aika OP sijainti.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Pointti tais olla että kuolema korjas seinän takaa ammuttuna.näin käy edelleenkin liian usein itsellenikin joka kyllä latistaa fiiliksen peliä kohtaan kokonaan.
Sehän tosiaan ei ole lainkaan ihme ottaen huomioon kuinka matala tickrate tässä pelissä on.
Etenkin rundien alussa se saattaa olla niinkin matala kuin 8Hz. :D
Keskiverto tickrate on 17Hz, koska PUBG palvelimilla on variable tickrate.

Pelissähän on client side hit registration, ja jos vihulla paljonkin korkeampi pingi se voi ampua sut kun olet jo suojassa. Sen ruudulla et ollut, ja serveri hyväksyy tiettyyn pisteeseen asti tuon eron sijainnissa.
Käsittääkseni PUBG:issa on ehkä liiankin pitkälle menevä ns. lag compensation.
Ei se client side itsessään välttämättä ole ongelma, onhan se yleinen tapa, mutta sitä mitä hyväksytään serverin puolella voidaan säätää.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
En oo kyllä itekään tommy gunilla ikinä mihinkään osunu.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Tommylla on isoin lipaskoko sitä paketista saatavaa hirviökonekivääriä lukuun ottamatta. Ihan hyvä se on lähitaisteluun.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Ja on siinä ihan ok rekyyli, lähtee aika kivasti suoraan ylös nii voi vahingossa napsia heduja :cigar2:
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 703
Tommylla on isoin lipaskoko sitä paketista saatavaa hirviökonekivääriä lukuun ottamatta. Ihan hyvä se on lähitaisteluun.
Kyllä, esim Vectori on paha ilman jatkolipasta kun 13 patia, niin ei tarvii paljoa ikkunankarmeihin (tai niihin pirun rautaristikoihin ikkunoissa) tai oven raameihin räimiä että on jo latauksen aika.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
244
Tuohon grippikeskusteluun liittyen, ite käytän verticalia kaikissa mahollisissa pyssyissä. Sitä käyttäny alusta lähtien, ja välillä ku joutuu esim scar tai m4 käytödsä angledia käyttämään, niin ei auto-asetuksella saa ku vitutuksen päälle. Eiköhän tuo paremmuus siis riipu ihan käyttäjästä, eikä niistä rekyylin poistomääristä [emoji14]
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
En kyllä ite muutenkaan ammu sarjaa kuin max 50 metrin päähän kun pidemmälle osun kuitenkin paremmin kertatulella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 667
Voisi kyllä alkaa käyttämään angledia kun silloin ei tarvitse huolehtia niin paljoa sivuttaisrekyylistä. Sitä hiirtä tulee kuitenkin vedettyä alaspäin. Ja Full autolla saa helppoja tappoja pidemmällekkin.
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 703
Mitä sillä rekyylillä ja osumisella on väliä kun peli ei tunnista puoliakaan osumia tai ne tulee viiveellä jolloin olet jo kuollut.
En kyllä itse huomaa noin rajua ongelmaa tässä. On toki joskus tilanteita, mutta kyllä sanoisin, että 98 % menee sinne minne ammut. Ainakin itsellä. Ammun toki aika paljon ihan ohi, ettei käy servereitä tai pelejä syyttäminen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
884
Jep, kyllä ne kuolemat yleensä menee sen piikkiin kun pelissä on tosi tarkat hitboxit ja kudit vaan sattuu menemään just ja just ohi.
Tietenkin sen jälkeen jos ei lasketa niitä lageja ja muuta.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Kyllä, esim Vectori on paha ilman jatkolipasta kun 13 patia, niin ei tarvii paljoa ikkunankarmeihin (tai niihin pirun rautaristikoihin ikkunoissa) tai oven raameihin räimiä että on jo latauksen aika.
Ite oon alkanu käyttää vectoria burstilla. IMO toimii sillä hito paljo paremmin.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309


Tosson viimeyön vika matsi. Hyvin harvoin epäilen ketään häxäilystä, mut tulipa tämmönenki epäily koettua. Tietty täyttä varmuutta asiasta ole mut silti aika hätäsee rippas meidät. :D
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
641
Kyllä minä mieleni pahoitin taas tämän pelin fysiikoiden kanssa, ajoin paikallaan olevaa mopoa päin uazilla 96Km/h lasissa, niin uazi pysähtyy kuin seinään. Ja siinä mopon vieressä olleet kaksi vihua tappoi 3/4 meidän squadista. JOS se mopo olisi lähtenyt sen uazin mukaan, niin toinen näistä vihollisista olisi kuollut, koska se oli sen mopon takana suojassa ja kaikki oltaisiin selvitty.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
539
Joo fysiikat on kyllä välillä aika koomiset. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun on käynyt niinkuin tässä videossa, ajoneuvo liikahtaa millin ja kuski tai kuka vaan sitten vieressä onkin on vainaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 166
Joo fysiikat on kyllä välillä aika koomiset. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun on käynyt niinkuin tässä videossa, ajoneuvo liikahtaa millin ja kuski tai kuka vaan sitten vieressä onkin on vainaa.
Enemmän minua ihmetyttää että jos moottoripyörällä ajaisi 110km/h auton kylkeen ja pyörän kuskille ei käy mitenkään muuten kuin kolauttaa polven kipeästi. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Enemmän minua ihmetyttää että jos moottoripyörällä ajaisi 110km/h auton kylkeen ja pyörän kuskille ei käy mitenkään muuten kuin kolauttaa polven kipeästi. :D
Ja sitten kun ajat 60km/h johonkin 10cm paksuun puuhun niin pyörä räjähtää. Olisi kiva saada jotain yhtenäisyyttä ja järkeä noihin ajoneuvoihin ja damagen ottamiseen tippumisissa/kolareissa. Huvittavinta tuo, että käytännössä kuolet aina kun liikkuva ajoneuvo osuu suhun (vaikka se tosiaan liikkuis sillä 1km/h vauhdilla).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 275
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom