Heh, nyt tuli muuten helevetin pitkästä aikaa aika raju xeet häxörz epäily. Työstän huomisella videon. Umpi sumussa niittas molemmat meistä muutamalla kuulalla, eikä mistää läheltä.
Emmä varma voi olla mut oli kyllä melko epäilyttävä. Nickkiki oli joku he32234234234234
Näitä on ollut viimosen kuukauden aikana yllättävän paljon. Ekat 2 kuukautta pelailin ilman speedhackereita ja muita, jonkinlainen piikki kyllä tapahtui 3-4 vkoa sitten.
Jä nämä omat ei ole olleet mitään "ampui kyllä liian hyvin, oltava huijari" vaan yleensä yksi herra pyyhkii parissa sekunnissa tiimejä kerrallaan, toki headshoteilla maustaen. Ja usein nimi on joku xianhuanxiit-xiit.
Tänään yksinpelissä taisi tosin olla idästä, kun nimi oli "communist-Y". Heppu laittoi minut ja loput 10 tyyppiä loppuringissa alle 5s hengiltä. Ei jäänyt epäilyksiä, oliko pelkästään pirun hyvä pelituoli ja oikeat hiiren senssit,
vai oliko ihan dopinkiakin käytetty X)
Minua tilanne hieman huolestuttaa. Olen pelaillut lähes jokaista codia vuodesta 2001 saakka, battlefieldejä ynm fps-shoottereita ja nyt tämän pelin kanssa on kirkkaasti eniten tullut henkilökohtaisella tasolla
huijareita vastaan, siis ihan selkeitä sellaisia. Battlefield 1:sen kanssa moni jaksoi valittaa huijareiden määrästä, mutta ei niitä nyt tälla tavalla vastaan koskaan tullut, kun sitä pelasin 700h tuntia. Ei siis liene sattumaa,
että pelintekijät juuri antoivat haastattelun että tehokkaampia keinoja tarvitaan ja nyt kehitetään.
Yksi syy voi olla se, että tuo pelin sisäisen myynti-systeemi kiihottaa köyhiä kiinalaisia (tilastot kertoo banni-määrien olevan hurja sillä mantereella) hankkimaan laatikoita nopeammin huijaamalla, sillä
jos jaksat hakata 8h tätä xiiteillä päivässä ja myydä boxit pois, kaipa siitä jotain jo steam-lompsaan jää. Siksihän noita afkaaja-tienaajiakin on yritetty saada kuriin. Tiedä sitten kuinka moni lopulta huijaa huijaamisen ilosta
ja moniko laatikoiden myynnin takia, mutta varmasti jälkimmäinen on iso kiihoke.
Toisaalta on hyvä, että pelistä rakennetaan e-sport- ystävällistä, Bluehole varmastikin yrittää vakavissaan jo senkin takia pitää langat käsissään. Plus hurjan menestyksen takia.
Ettei käy aikoinaan kuin Red Faction- moninpelissä, pelailin sitä ilolla kuukausia kunnes pelit oli täynnä seinien läpi ampujia, lentäviä vihollisia ynm roskaa, koska pelifirmaa ei vaan kiinnostanut
turhaa päivitellä peliään. Lopulta en löytänyt enää puhtaita pelejä lainkaan. Noh, ei se nyt mikään tällainen menestys ollut, mutta näin esimerkkinä.
Brendan Greene sanoi haastiksessa, että pelin kehityksen tiimoilta suunnitelmia on jo useaksi vuodeksi eteenpäin. Varmastikin rinnalla käydään tiivistä taistelua myös huijaukseneston kehittelyssä.
Milloinkahan pelit sidotaan rautatasolle, kun se kuitenkin on jo OS:n kanssakin tehty. Siihen ei kai haluta mennä, johtuen eri mantereiden lakipykälistä ynm kiemuroista.