Aika paljon näyttäisi muuten olevan internetissä ristiriitaista ja väärää tietoa siitä, millä tavoin mikäkin attachment vaikuttaa kuhunkin aseeseen. Olen myös nähnyt useita testivideoita, joissa käytetään vain yhtä tiettyä asetta attachmentien paremmuuden ratkaisemiseen, mutta tällä hetkellä osa attachmenteista näyttäisi olevan aseesta riippuvaisia. Tämän kaverin youtubevideot vaikuttaisivat olevan parhaat ja luotettavimmat näiden asioiden selvittämiseen. Olen itse asiassa aiemminkin jo poiminut tsägällä ilmeisesti optimaalisimmat attachmentit, välittämättä siitä mitä muut ovat poimineet ja mitä muualla internetissä kerrotaan. Siinä määrin ystävällinen mies, että on jopa laittanut testien tulokset heti videoiden alkuun ja itse testit vasta sen jälkeen.
Pistän spoileriin esimerkeiksi Angled vs Vertical ja piippu attachment vertailun.
Edit. Ja heti tiesi kaveri kertoa, että jonkun toisen henkilön tekemään uudempien testien perusteella osa videoilla näkyvistä tiedoista on jo vanhentunut tähän mennessä. Eli pitänee jatkossakin vain arvailla. Onneksi loppujen lopuksi noiden osien väliset erot no todella pienet.
Tämäkin herra tekee aika paljon testejä ja tässä sanotaan että angled parempi.
En muista miten toi sun videon jäbä sano, oliko sen mielestä myös angled parempi mut jos ei niin ainakin toi mun video on tuoreempi.
Ei näistä tiedä tosiaan ku muut sanoo toista ja tuntuu vaihtelevan vähän väliä.