Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
412
:D hitto meillä oli hauskaa eilen, tää 2min klippi kertoo kaiken olennaisen tuosta loppupelistä miten tuuririkasta touhua tuo on tuon alueen kanssa :) Toki tämän ois voinu pelata muullakin tavoin mutta miksi koska tämähän oli kaikista turvallisin tapa :)

Ei saatana :D tämmöstä tää peli on parhaimmillaan :D
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Mitä tässä katsellut teidän videoita, niin miksi ette pelaa FPP- modissa?
Isoin syy on se et 'Head Bobbingia' ei saa pois päältä. Mulla tulee huono olo ku se hahmo on kokoajan kännissä. Iha sama mite liikut ni kamera huojuu ku 2oo/o tuiskeessa. Vaik oot knokeissa paikoillaa ni se keinuu ku laiva myrskyssä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
696
Isoin syy on se et 'Head Bobbingia' ei saa pois päältä. Mulla tulee huono olo ku se hahmo on kokoajan kännissä. Iha sama mite liikut ni kamera huojuu ku 2oo/o tuiskeessa. Vaik oot knokeissa paikoillaa ni se keinuu ku laiva myrskyssä.
Kai mä olen sitten syntymäkännissä edelleen, kun en moista ole huomannut. Itse en tykkää tuosta "helposta" pelimuodosta, kun nurkan takaa ja esteiden yli voi kurkkia olllen itse piilossa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 783
Kai mä olen sitten syntymäkännissä edelleen, kun en moista ole huomannut. Itse en tykkää tuosta "helposta" pelimuodosta, kun nurkan takaa ja esteiden yli voi kurkkia olllen itse piilossa.
Osa pelaajista kärsii tuosta kuvan heilumisesta yleisesti peleissä, ei siihen mitään erikoisuuksia tai kännejä tarvita.
Itselläni oli myös nuorempana sama ongelma, joidenkin pelien kameran liikkumiset sai puolen tunnin jälkeen voimaan pahoin, ja oli pakko pitää taukoa ennen oksennusreflexiä.
Jotenkin se liittyy tuonne tasapainomotoriikkaan tai muuhun sellaiseen silmien takana.

Omalla kohdalla iän myötä kuitenkin katosi melkein kokonaan, tosin joskus on hetkiä kun antaa hieman viitteitä tuntien pelisessioiden jälkeen mutta harvassa.
Ilmeisesti kuitenkin isoimmassa osassa nykypelejä, nuo kameran keinumiset on aika hallittuja jo.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
265
Kolmannessa persoonassa pelailu on paljon rennompaa. Letkeää ajanvietettä, sujuu paremmin pienessä humalassa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Osa pelaajista kärsii tuosta kuvan heilumisesta yleisesti peleissä, ei siihen mitään erikoisuuksia tai kännejä tarvita.
Itselläni oli myös nuorempana sama ongelma, joidenkin pelien kameran liikkumiset sai puolen tunnin jälkeen voimaan pahoin, ja oli pakko pitää taukoa ennen oksennusreflexiä.
Jotenkin se liittyy tuonne tasapainomotoriikkaan tai muuhun sellaiseen silmien takana.

Omalla kohdalla iän myötä kuitenkin katosi melkein kokonaan, tosin joskus on hetkiä kun antaa hieman viitteitä tuntien pelisessioiden jälkeen mutta harvassa.
Ilmeisesti kuitenkin isoimmassa osassa nykypelejä, nuo kameran keinumiset on aika hallittuja jo.
Tämä. Huvittavinta on et mulla ei oo merisairautta esim. merellä ollenkaan. Ei huvipuistossa, ei autossa, ei missään. Mut sit ku joku tietskapeli vatkaa ni eipä mee kauaa ku alkaa kuvottaa... Perkele.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
78
Tämä. Huvittavinta on et mulla ei oo merisairautta esim. merellä ollenkaan. Ei huvipuistossa, ei autossa, ei missään. Mut sit ku joku tietskapeli vatkaa ni eipä mee kauaa ku alkaa kuvottaa... Perkele.
Enpä oo moisesta vaivasta kuullukkaan. :grumpy:
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
106
Mulla oli tota pahoinvointia kanssa silloin kun FPP tuli, mutta jostain syystä se loppui mulla kun vaan kaverin vänkäämänä useamman matsin pelasin :confused:

Ja niin, eilen 8600k kokoonpano viimein kasaan ja voi herttileijaa sitä freimien määrää verrattuna vanhaan i7 2600 settiin. Tänään rouskutellaan chicken dinnereitä :D
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Tämä. Huvittavinta on et mulla ei oo merisairautta esim. merellä ollenkaan. Ei huvipuistossa, ei autossa, ei missään. Mut sit ku joku tietskapeli vatkaa ni eipä mee kauaa ku alkaa kuvottaa... Perkele.
Nämä kaksi ovatkin vastakkaisia ilmiöitä. Merisairaudessa tasapainoaisti tuntee liikkeen, mutta näköaistin mukaan liikettä ei tapahdu kun taas simulator sicknesissä maailma näyttää liikkuvan, mutta tasapainoaistin mukaan olet paikallaan. Molemmissa on aistien ristiriitatilanne joita toiset ihmiset sietää paremmin kuin toiset. VR:ssa immersio on vielä paljon vahvempi kuin normi 2d näytöllä joten paljon suurempi prosentti ihmisistä kokee pahoinvointia kuin tavallisella näytöllä.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 565
Mulle tulee monesti liian pienestä fovista kevyt motion sickness. Oletuksena fpp fovi on ihan hirvee
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
255
Normaalisti FPS peleissä itekin käytän jotai tollasta mut pubgissa oon jostain syystä tottunut tohon maksimiin 103
Itellä oli aiemmin kans 103, mut se rupes näyttää omaan silmään n. 500h jälkeen tosi omituiselta. Mut näillä mennää ja muutellaan taas ens kerralla ku mieli tekee. [emoji14]
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 565
Itellä oli aiemmin kans 103, mut se rupes näyttää omaan silmään n. 500h jälkeen tosi omituiselta. Mut näillä mennää ja muutellaan taas ens kerralla ku mieli tekee. [emoji14]
Pitänee iteki kokeilla jotai pienempää. Sais ainaki vähä enemmän suurennosta
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 305
Itseäni ainakin edelleen häiritsee se FPP moodin kameran korkeus. Tuntuu kun seikkailisi jollain kääpiöllä. Tosin kyllä sitäkin tulee pelattua ja pelaan kyllä kumpaa tahansa muu squadi haluaa pelata.

FOV aina tietysti tapissa pelistä riippumatta.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Vaihdoin videoeditointiohjelmaa ni saapi 1080p 60fps videoita putkauteltua ihmeteltäväks.
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
420
Ehkä eriskummallisin kuolema kävi hetki sitten squadi matsissa. Kolmanneksi viimeisessä rinkulassa peli kaatui ja oma jantteri lähti juoksemaan suoraan eteenpäin. Sillä aikaa kun latasin takasin peliin kaveri oli jo sinisen alueen ulkopuolella ja en enää ehtinyt takaisin. En kyllä muista milloin viimeksi peli olisi kaatunut ja millä hetkellä tällä kertaa... :mad:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 668
Ehkä eriskummallisin kuolema kävi hetki sitten squadi matsissa. Kolmanneksi viimeisessä rinkulassa peli kaatui ja oma jantteri lähti juoksemaan suoraan eteenpäin. Sillä aikaa kun latasin takasin peliin kaveri oli jo sinisen alueen ulkopuolella ja en enää ehtinyt takaisin. En kyllä muista milloin viimeksi peli olisi kaatunut ja millä hetkellä tällä kertaa... :mad:
Tuota on käynyt viimeaikoina melko useinkin, että peli päättää yhtäkkiä vaan sulkeutua. Eikä siinä kiireessä ehdi mitään vikailmoitusta lähettää kun on todellakin kiire takaisin peliin. Usein tapahtunut juuri pelin loppupuoliskolla kun jäljellä on vain 2-20.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Vaihdoin videoeditointiohjelmaa ni saapi 1080p 60fps videoita putkauteltua ihmeteltäväks.
Ääni kuulostaa tulevan jostain peltipurkista. Hämmentävää.

Miksei pubg.me muuten näytä kaikille vitoskauden statseja? Pitääkö tehdä ite jotain vai mitäs kummaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Itse kyllä suhtaudun sen verran skeptisesti kaikkeen asennettavaan skeidaan (ja kirjauduttuvaan), että pitäkööt tunkkinsa. Kerran aikaisemminkin toiminut, niin tuskin se omia aikojaan on hajonnut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 668
Itse kyllä suhtaudun sen verran skeptisesti kaikkeen asennettavaan skeidaan (ja kirjauduttuvaan), että pitäkööt tunkkinsa. Kerran aikaisemminkin toiminut, niin tuskin se omia aikojaan on hajonnut.
Onhan kuitenkin muita toimivia statsipalveluita olemassa. En kyllä itsekään asentaisi tuota.
 

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
582
Eikö tuolla update stats napillä rupea näkymään?

pubgme.png

edit. Sekin näköjään vaatii kirjautimisen.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Kiitti tiedosta. Täytyy tutustua ko. ongelmaan.
Hmm.. saattaa johtua tämmösestä. Kun luurien äänikortti luo tilaäänen, ni obsi myös nauhottaa sen. Jos kuuntelet 7.1 luureilla tilaääni päällä, ni se tulee tavallaan kahteen kertaan. Otin pois ku katoin videota ni kuulosti normaalille.
Prkl. ku audioroutteri ei anna duplicoida pubgin soundeja realtekille, et vois käyttää sitä nauhotuksee mut pelata luureilla...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Hmm.. saattaa johtua tämmösestä. Kun luurien äänikortti luo tilaäänen, ni obsi myös nauhottaa sen. Jos kuuntelet 7.1 luureilla tilaääni päällä, ni se tulee tavallaan kahteen kertaan. Otin pois ku katoin videota ni kuulosti normaalille.
Prkl. ku audioroutteri ei anna duplicoida pubgin soundeja realtekille, et vois käyttää sitä nauhotuksee mut pelata luureilla...
SB z ihan tavallisilla kuulokkeilla tekee ton peltipurkkimaisen tilaäänen. Se efekti ton aiheuttaa siis.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
SB z ihan tavallisilla kuulokkeilla tekee ton peltipurkkimaisen tilaäänen. Se efekti ton aiheuttaa siis.
Täh? Sound blaster Z + tavalliset kuulokkeet käytössä, eikä varmasti kuulu mitään peltipurkkiääniä surround päällä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Täh? Sound blaster Z + tavalliset kuulokkeet käytössä, eikä varmasti kuulu mitään peltipurkkiääniä surround päällä.
Tosta kajautuksen pätkästä. Hannibal tais joskus todeta, että jos ei pysty seuraan keskustelua niin ei kannata osallistua. ;)
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Joo tässä nyt selvitelly. Ongelmana on se kun luurit luo 7.1 äänen ja OBS tajuaa vaan stereon. Mut taas jos pelaa stereona ni se menee ihan kätee ku äänet edestä ja takaa kuulostaa täysin samalle.... Olkoon pieni purkki ääni, ei voi minkään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387


Tän illan toka matsi toi kanaa pöytään. Tol vikal jäbäl oli tsäänssit kyl napostella kanaa ite, mut ei kelvannu :D

Laatu on mitä on, en jaksa säätää Vegasia ja yleisön pyynnöstä musiikitta voila!
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
156
Onko tähän tullut joku päivitys noin viikon sisään? Nyt ei nimittäin mulla enää äänet toimi oikein. Äänet katoaa/hiljenee ihan miten sattuu. Edes omia askelia ja laukauksia ei juurikaan kuule. Pelikelvoton tällä hetkellä, ei mitään mahiksia paikantaa äänien suuntaa. Olen koittanut ottaa äänitehtosteet pois, ei mitään vaikutusta. :rage:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Onko tähän tullut joku päivitys noin viikon sisään? Nyt ei nimittäin mulla enää äänet toimi oikein. Äänet katoaa/hiljenee ihan miten sattuu. Edes omia askelia ja laukauksia ei juurikaan kuule. Pelikelvoton tällä hetkellä, ei mitään mahiksia paikantaa äänien suuntaa. Olen koittanut ottaa äänitehtosteet pois, ei mitään vaikutusta. :rage:
Aika päivittää ajurit.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Aivan VTUN hieno toi 1709 winukka päivitys.

Rollback pelasti, mut nyt se tyrkyttää kokoajan että "heti ku vaan silmä välttää ni tää paska asennetaan sulle uudestaan!"
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 355
Aivan VTUN hieno toi 1709 winukka päivitys.

Rollback pelasti, mut nyt se tyrkyttää kokoajan että "heti ku vaan silmä välttää ni tää paska asennetaan sulle uudestaan!"
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!
Tapahtuuko noin useinkin tällä versiolla? Juuri eilen updatesin tän :dead:
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
255
Aivan VTUN hieno toi 1709 winukka päivitys.

Rollback pelasti, mut nyt se tyrkyttää kokoajan että "heti ku vaan silmä välttää ni tää paska asennetaan sulle uudestaan!"
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!
Ei oo kyl uusimmal winukal täällä ainakaa ollu mitää ongelmia. :) Kaikki pelaa niinku aiemminki.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 305
Ei itselläkään ole viimeisin päivitys tuonut mitään ongelmia kahdessa koneessa millä pelailen.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 355
Nyt on kyllä pakko sanoa että en haluaisi valittaa mutta jotenkin tuntu tuo red zone kiusaavan vain meikäläistä tässä yhdessä ainoassa pelissä. :confused2::beye:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 969
Viestejä
4 294 966
Jäsenet
71 756
Uusin jäsen
Topsuuu

Hinta.fi

Ylös Bottom