Luoti menee aina tarkalleen sinne minne tähtäin osoittaa, vaikka liipaisin olisi pohjassa.Mitenkäs tässä pitäisi rekyylin/spreadin toimia? Eli lähteekö luoti aina aseen osumatarkkuden puitteissa sinne, mihin tähtäin/piippu osoittaa (esim. ARMA, RO2) vai onko tuo kuten näissä arcaderäiskinnöissä tuppaa olemaan, että muutama ensimmäinen luoti osuvat sinne mihin tähdätään ja loput lentelevätkin sinne tänne ja tuonne, eikä tähtäin seuraa tätä kuviota lainkaan?
Etenkin AKM:n ja mini14:n kanssa tuntuu, että vaikka miten pitäisi sitä punapistettä vihollisen keskivartalossa, niin osumat ovat silti ihan arpapeliä jos paukuttaa menemään niin nopeasti kuin pyssystä lähtee. Tämä siis etäisyyden ollessa luokkaa kymmenen metriä.
En kyllä tätäkään kommenttia ymmärrä. Ehkä olen vaan liian vanha käsittämään jonnejen maailmaa?Sen 3PP voisi kyllä poistaa kokonaan. Wallhackiä vastaavaa pelaamista omasta mielestäni se. Siksi tämä tulikin hommailtua vasta FPP julkaisussa.
No ilmaisinkin vain oman mielipiteeni tuosta FPP pelimuodosta. Toki on kaikkien edunmukaista että pelissä on sisältöä jokaisen makuun.En kyllä tätäkään kommenttia ymmärrä. Ehkä olen vaan liian vanha käsittämään jonnejen maailmaa?
Minusta se on ainakin vaan plussaa että on paljon pelaajia ja pelinkehittäjä saa enemmän fygyä kehittää peliä eteenpäin.
Jokainen pelaaja, oli se sitten FPP tai 3PP tai vaikka saatana konttaus-only moodi, on hyödyksi sen pelin tulevaisuudelle.
Minun kokemukseni mukaan FPP:ssä tyypit ampuvat tarkemmin ja siellä tulee monesti hävittyä 1vs1-tilanteet, toisin kuin TPP:ssä. Jos pelaan yksin niin valinta on aina FPP, koska nurkan takaa "ilmaiseksi" kurkkiminen tuntuu typerältä ja suorastaan vituttaa kuolla sen takia. Jos pelataan porukalla niin silloin käy kumpi vain.Onkos tuolla 3PP:ssä muuten taso tippunut nyt FPP:n myötä? (Kilpailullisemmat menneet FPP:hen?) Ei hirveästi ole tullut 3 persoonaa pelattua FPP:n jälkeen. Nyt tuli kuitenkin vedettyä kolme rundia, joista tuloksena 2 voittoa ja 1 kolmossija. Vai onko enemmän kyse vain leaderboardsien nollauksesta --> päätyy todennäköisemmin ensikertalaisten kanssa samoihin peleihin?
Tuollainen ikkuna löytyy myös ainakin yhdestä talosta n. 1km Georgopolista etelään.Tuli taas kuoltua housut kintuissa viholliselle jota ammuin verkkoaidan toiselta puolelta, ensin.
Manailin asiaa kaverille ja se pisti tän linkin mulle.
PUBG has 1 Way Fences (Major Bug) and they are NOT OK
Toivottavasti korjaantuu julkaisuun
Kaikkea sitä.Kai tässä aika minimaalinen riski on mut laitan kuitenkin että porukka on tietonen:
PlayerUnknown’s Battlegrounds Main Menu Is Vulnerable to Hacking
Reboottaa kone? Mulle kävi sama ku peli sekos ja ShadowPlay ei tajunnu sitä.Osaakohan kukaan sanoa miksi shadowplayn autorecord killdeath systeemi lopetti tallentamisen? Torstaina se toimi mainiosti. Perjantaina ei ollenkaan.
Meni kaikki streamihommatappokuolemat ohi. Toisaalta ehkä ihan hyvä niin ei tule tehtyä videoo ja spämmättyä ketjua sillä taas sunnuntaina
Ei vaan, ihan rehellisesti mielenkiinnosta ois kiva tietää miks toi autorecord lopetti toimimisen yhtäkkiä vaikka mitään asetuksia en muuttanut?
Onko geforce experience edelleen taustalla käynnissä? Kuvan oikeassa alareunassa pitää näkyä se pieni valokuva-ikoni mikrofonin vieressä, silloin se tallentaa.Osaakohan kukaan sanoa miksi shadowplayn autorecord killdeath systeemi lopetti tallentamisen?
Pelaatko 4:3 resoluutiolla venytettynä, vai miksi kysyt?Onko tässä jotain hiirioptimointijippoja mitä voisi tehdä? Edes miten saa horisontaalisen ja vertikaalisen senssin samaksi?
Ihan 16:9 resolla, mutta ihan selvästihän tuo hiiri liikkuu sivuttain nopeammin kuin pystysuunnassa.Pelaatko 4:3 resoluutiolla venytettynä, vai miksi kysyt?
Todella huono, ja ennenkaikkea laiska muutos. Blue zone cämppereitä on toooodella vähän, ja niitä paljon suurempi ongelma on se, että blue zone estää tällä hetkellä todella paljon tulitaisteluja. Melkein aina pitää tulitaisteluista joko vetäytyä kokonaan, tai vetää vaan jokin uhkarohkea hyökkäys, kun zone puskee jo päälle.Increased the blue zone DOT (Damage over Time)
Vihdoin...!
Eikös alueen tarkoitus ole saada ihmiset liikkeelle? Joskus on pakko vetäytyä ja joskus on pakko hyökätä. Ellei sinisen alueen "rng" elementtiä poisteta niin näin tulee aina käymään. Sinisen alueen damagen nosto on juurikin siitä hyvä että sen ulkona ei voi enään olla, koska idea on olla sen sisällä.Todella huono, ja ennenkaikkea laiska muutos. Blue zone cämppereitä on toooodella vähän, ja niitä paljon suurempi ongelma on se, että blue zone estää tällä hetkellä todella paljon tulitaisteluja. Melkein aina pitää tulitaisteluista joko vetäytyä kokonaan, tai vetää vaan jokin uhkarohkea hyökkäys, kun zone puskee jo päälle.
Tähän on yhteisö tarjonnut todella paljon erilaisia, hyviäkin, ratkaisuja, ja lopputuloksena Bluehole muuttaa yhtä lukua koodissa, joka ei ratkaise kyllä kun ehkä murto-osan ongelmaa (ja vuorostaan vielä pahentaa toista)
Rinkulan hidastus niin, että se olisi aina (noh, ehkä ensimmäiset 2 rinkulaa poislukien) juostavissa kiinni + sitten tuon damagen nosto ratkaisi mielestäni molempia ongelmia paljon, ja olisi vielä erittäin helppo toteuttaa.
Todella huono, ja ennenkaikkea laiska muutos. Blue zone cämppereitä on toooodella vähän, ja niitä paljon suurempi ongelma on se, että blue zone estää tällä hetkellä todella paljon tulitaisteluja. Melkein aina pitää tulitaisteluista joko vetäytyä kokonaan, tai vetää vaan jokin uhkarohkea hyökkäys, kun zone puskee jo päälle.
Tähän on yhteisö tarjonnut todella paljon erilaisia, hyviäkin, ratkaisuja, ja lopputuloksena Bluehole muuttaa yhtä lukua koodissa, joka ei ratkaise kyllä kun ehkä murto-osan ongelmaa (ja vuorostaan vielä pahentaa toista)
Rinkulan hidastus niin, että se olisi aina (noh, ehkä ensimmäiset 2 rinkulaa poislukien) juostavissa kiinni + sitten tuon damagen nosto ratkaisi mielestäni molempia ongelmia paljon, ja olisi vielä erittäin helppo toteuttaa.
Mulla tuli viimeisimän ajuripäivityksen jälkeen sellainen vika että shadowplayn tallennus alkaa toimimaan vasta kun käy asetuksissa (alt-z) ja laittaa instant replayn pois ja takaisin päälle. Tämä pitää siis tehdä kerran päivässä ja ennen kuin käynnistää pelin, muuten tallennus ei toimi edes manuaalisesti (alt-f10:llä).Eipä auttanut koneen bootit eikä ajuripäivitykset tuohon shadowplay autorecord ongelmaan. Eilen meni kolmet chicken dinnerit ja hyvät highlightit ohi
En kyllä näe järkeä ringin hidastamisessa. Jännitys syntyy siitä, kun pitää arvioida milloin pitää lähteä viimeistään liikkeelle jotta ehtii vielä ringin sisälle kuolematta. Painostava tunne lähestyvästä kuolemasta on tiessään, jos ringistä tehdään nössöversio jonka sisälle ehtii aina. Jos jotain pitäisi säätää, niin nopeuttaisin alkupään rinkejä jotta päästään nopeammin jännittäviin loppupeleihin.Rinkulan hidastus niin, että se olisi aina (noh, ehkä ensimmäiset 2 rinkulaa poislukien) juostavissa kiinni + sitten tuon damagen nosto ratkaisi mielestäni molempia ongelmia paljon, ja olisi vielä erittäin helppo toteuttaa.
Tämä olisi hyvä päästä kokeilemaan. Jospa valmiiseen peliin tulisi custom pelimuotojen lisäksi erilaisia virallisia pelimuotoja.Ei haittais vaikka bluering tappais heti kun sen ulkopuolelle jää
Nämä ovat tietty mielipideasioita, ei ole helppoa Blueholen kaikkia tyydyttää Henkilökohtaisesti koen itse jännitystä/painetta muiden pelaajien läsnäolosta, en niinkään blue zonesta.En kyllä näe järkeä ringin hidastamisessa. Jännitys syntyy siitä, kun pitää arvioida milloin pitää lähteä viimeistään liikkeelle jotta ehtii vielä ringin sisälle kuolematta. Painostava tunne lähestyvästä kuolemasta on tiessään, jos ringistä tehdään nössöversio jonka sisälle ehtii aina. Jos jotain pitäisi säätää, niin nopeuttaisin alkupään rinkejä jotta päästään nopeammin jännittäviin loppupeleihin.
Kyllähän siinä taktiikat monipuolistuu aika paljon.Minusta rinki toimii nyt ihan hyvin. "Tankkausta" pidän harvinaisena ääritaktiikkana joka onnistuu vain kun healia on repussa liikaa, oli kyse sitten sillan ylityksestä myöhässä tai alueelle juoksusta Top10:ssä. Tämän viikonlopun peleissä on ollut niin huono tuuri ringin kanssa, etten kannata yhtään sen damagen nostoa. Viime viikolla olisin varmaan voinut kannattaakin.
Mitä mieltä porukka on vaultingista? Aluksi olin innoissani että saadaan uusi juttu peliin, mutta toisaalta pidän siitä että esim. korkeampien muurien yli ei pääse kuin niistä murtuneista kohdista. Kiikkumisen ansiosta tuo muurin luoma "turva-alue" poistuu. Noo saapa nähdä miten se loppupeleissä vaikuttaa, onneksi sitä pääsee testaamaan paljon testiservereillä.
Itsellä teki samaa kun oli jostain syystä asetuksista näyttömoodi vaihtunut windowediksi. Pistämällä takaisin full screen ongelma korjaantui.Mikähän on kun viimeaikoina alkanut gpu usage pyöriin vaan jossain 60% tuntumassa ja fps laskenut huomattavasti. Pelaan 3440x1440 resolla. CPU usage ei myöskään ole kuin 40-50%.
Mitään kikkoja? 4790k@4,5Ghz ja gtx1080@1950Mhz. Peli ssd:llä ja 16Gb ramia.
Olen tarkistanut tuonkin ja oli fullscreen käytössä. Vika on jossain muualla...Itsellä teki samaa kun oli jostain syystä asetuksista näyttömoodi vaihtunut windowediksi. Pistämällä takaisin full screen ongelma korjaantui.
Oikea asenne. Multa kesti 80 tuntia ekan kana-aterian tienaamiseen. Jatka vaan pelaamista niin kehityt paremmaksi ja kyllä se voitto sieltä joku päivä napsahtaa.Itse en ole voittanut vielä kertaakaan! Joskus toiseksi päässyt, mutta siinäkin möhläsin kun en ehtinyt lähteä liikkeelle ennen sähkökenttää. Eipä siinä, hauskaa on ollut, varsinkin tosikkojen kustannuksella
Sama juttu. Varppailee välillä ihan huolella. Tosin eilen pelasti kun sai kajauttaa kolme kertaa tuplapiippuhaulikolla joista eka kuula meni ohi.Mikäs on kun freezailee niin maan perkeleesti?
Mullakin nykii ja paukkuu enemmän ja vähemmän. Lisäksi viimepäivinä ollut aika pahaa bugitusta osumien rekisteröitymisessä. Esim. haulikolla täysosuma metrin päästä (veri lentää) ja silti 0 hitpoints. Toisella kerralla kerkesin juosta noin 2 metriä nurkan taakse suojaan ja silti sain osuman päähän, tarkastin vielä videolta että mitä ihmettä tapahtui. Noh, tällä viikollahan tulee viimein uutta pätsiä.Mikäs on kun freezailee niin maan perkeleesti?
Missä tilanteissa jäätyilee ja onko se jatkunut kauan?Mikäs on kun freezailee niin maan perkeleesti?
Ota optionseista "inventory 3d model" tms. pois päältä, en muista tarkalleen mikä oli nimeltään kun en ole pelin ääressä. Meidän porukassa monelle auttoi tuo.Kolmannella testipelillä Yasnajassa inventaarioluuttaaminen aiheutti jäätymisen, eli ongelma ei ole täysin poissa mutta ainakin se on nyt harvinainen. Tuo inventaarioluuttijäätyily on kummallinen:
1. Näen maassa repun
2. Avaan inventaarion valmiiksi
3. Kävelen repun luo
4. 1s JÄÄTYMINEN ja seuraavassa hetkessä hahmoni on joko repun päällä tai jos juoksunappi on ollut pohjassa olen kävellyt repun ohi
5. Jos menen repulle uudestaan tulee samanlainen jäätyminen, uudelleen ja uudelleen
Se on jo pois. En muistanut itsekään asetuksen nimeä niin sanoin sitä tuossa viestissä hahmon rendaukseksi.Ota optionseista "inventory 3d model" tms. pois päältä, en muista tarkalleen mikä oli nimeltään kun en ole pelin ääressä. Meidän porukassa monelle auttoi tuo.