Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse pidän vieläkin kaikki muut vlow paitsi texturet ultra, muita rupean sitten nostelemaan kun on optimoinnit kunnossa.
Tästä aiheesta, kyseenalaista toki että bugin takia saa bannin.
Toki ilmeisesti säännöissä lukee:...
Juu, samoilla linjoilla olen ainakin tässä keississä.Tää on hyvin mielenkiintoista siinä mielessä että jos pelissä on vika ja kuten minä käytin vähän "vahingossa" kyseistä bugia niin miksi minut pitää bannia? Minun mielestäni ketään ei saa bannia jos ei nyt aivan tuolle Destinyn tasolle mene tuon bugin kanssa. Mielestäni täysin päätöntä ettei tuota bugia korjata ja sitten bannitaan kun porukka voitonjanossa tappaa porukkaa minkä kerkeää.
Juu, samoilla linjoilla olen ainakin tässä keississä.
Eri asia jos on bugi/glitch minkä voi itse toistaa helposti, sitten toki banaania perään.
Pitääpä koeponnistaa, tosiaan aika samoilla säädöillä menty lähes alusta asti niin muutosta voi hyvinkin olla patchien myötäItse sain huomattavasti paremmat FPS:ät kun nostelin kaikkia ylöspäin, siirsi kuormaa GPUlle huomattavasti enemmän.
Toistettavasta bugista puheen ollen:Juu, samoilla linjoilla olen ainakin tässä keississä.
Eri asia jos on bugi/glitch minkä voi itse toistaa helposti, sitten toki banaania perään.
Toistettavasta bugista puheen ollen:
Banaania ei tietääkseni ole tullut vaan tämä oli pelin vika. Minulla ei ole mitään kyseistä/kyseisiä striimaajia vastaan vaan kyseenalaistan näitä ban päätöksiä.

PUBGin foorumeilla Hawkinz sanoo näin "We certainly won't be banning for the use of this exploit, but yes it is definitely an exploit which can be abused due to a bug in the game."
Vesibugista.Puhutko vesi vai tuosta auto bugista?
Mites tuohon kyykkyhyppyihin suhtaudutaan kun jengi vetelee ikkunoista läpi ihan ilman mitään häpyä.itse ainakin koen että on juurikin tuota bugien hyödyntämistä
että se pitää erikseen profiilissa mainita Waldo![]()
Meni äijällä nyt kyl koko viesti ohi. "huvittava tää sun "mustalista" ja se että se pitää erikseen profiilissa mainita, WaldoEn tiedä aloititko jo viikonloppujuomien kittaamisen mutta en oikein ymmärtänyt mitä meinaat. Eikös kaikilla lue omalla profiilisivulla oma käyttäjänimi??
Jaaha, vihdoinkin mikki joten suomenkielist' peliseuraa vailla. Steam tili Lagamaggan, PUBG nimi FIN_lagamon, Discord iotech servulla Legstermon.![]()
En jaksa videota katsella, mutta skippailin sinne tänne. Pelaavat third person moodissa joka kerta kun videota kelasin?Katselin huvikseni tätä videota Battlegroundsin zombiemoodista ja siinä näkyi FPS moodissa luodit leviävän ihan minne sattuu, välillä osui kohteeseensa vaikka piippu sojotti ihan muualle. Koko FPS kuvakulma näkyy olevan uusi lisäys, mitään tietoa meneekö tuo early accessin piikkiin vai mitä?
En ole peliin vielä koskenut kun ei iske yhtään tuo vähän sivusta takaa kuvakulma, mutta first personistahan tämä voisi olla hauskaa ajanvietettä.
En jaksa videota katsella, mutta skippailin sinne tänne. Pelaavat third person moodissa joka kerta kun videota kelasin?
En siis ymmärrä mitä meinaat. Meinaatko siis sitä kun tähdätään?
First person eli FPP (first person perspective) on tosiaan hyvin uusi lisää peliin.
Eilisestä lähtien voi pelata solo, duo, sekä squad eli kaikkeja moodeja first person only pelinä. Ensin oli vain solo ja duo.
Omasta mielestä FPP on erittäin onnistunut. Toki viilattavaa hurjasti eli EA piikkiin menee.
Johtuu lagista spectate modessa, ei siis tapahdu itse pelatessa.Nuo vaihteli välillä first personiin ammuskellessa, välillä osuivat vaikka ampuivat metrin pari sivuun zombin vilistäessä kohti. Ettei vaan olisi lagista johtunut? Nyt vasta juolahti tuokin mahdollisuus mieleen kun en pahemmin nettipaukutteluja ole pelannut.
Onkos muilla jonkinlaista äänibugia? Tuntuu, että kuuluu moottoripyörän ääni koko ajan kaukana takaoikealla. Vai hulluksi tulossa?![]()
Ctrl + m mutee pelin äänet. Taisi tulla viime päivityksessä.Sais laskea mm. auton ääniä, lentokoneen ääntä siinä ollessa kuin myös laskeutuessa tuulen ääntä....Välil tuntuu ettei kuule mitään mitä kaveri puhuu samalla kun ajaa esim rantakirpullasama homma laskeutuessa.
Kaverin ääntä vois laittaa isommalle joo, mut sit taas ku laskeutunu ni ois liian kovalla.
Saako tota gamesound mutea laitettuu vaan jollain hotkey ohjelmalla, ettei pelistä itessään löydy mahdollisuutta laitttaa tuota johonkin näppäinyhdistelmän taakse?
No niimpä tietty. Nähny parin muteevan ton laskeutuessa, mut kun parin sekunin googletuksella sain vaan vaihtoehtona autohotkeyjuttuja.Ctrl + m mutee pelin äänet. Taisi tulla viime päivityksessä.
Nuo vaihteli välillä first personiin ammuskellessa, välillä osuivat vaikka ampuivat metrin pari sivuun zombin vilistäessä kohti. Ettei vaan olisi lagista johtunut? Nyt vasta juolahti tuokin mahdollisuus mieleen kun en pahemmin nettipaukutteluja ole pelannut.
Nii juu aivan, jos kyse siitä että videota tekevä on kuollut ja speccaa tiimiläistä. Spectator mode on aivan tuubaa toistaiseksi.Johtuu lagista spectate modessa, ei siis tapahdu itse pelatessa.

Niillä silloilla on kyllä välillä ihan kunnon sotameininki päälläArgh. Sieluni kuolee tämän pelin kanssa kun pelasin pari iltaa sitten kaverin kaa duoa nii tais olla joka kerta (ellei joka kerta nii suurin osa) alue tuolle saarelle ja tuo silta on kyllä yks kuolemanloukku ja nyt kävin pelaa yhden pelin ja minnekäs se alue menikään. Vituttaa kun aina on porukkaa istumassa nii ettei sillan läpi pääse kuolematta.
![]()
Argh. Sieluni kuolee tämän pelin kanssa kun pelasin pari iltaa sitten kaverin kaa duoa nii tais olla joka kerta (ellei joka kerta nii suurin osa) alue tuolle saarelle ja tuo silta on kyllä yks kuolemanloukku ja nyt kävin pelaa yhden pelin ja minnekäs se alue menikään. Vituttaa kun aina on porukkaa istumassa nii ettei sillan läpi pääse kuolematta.
![]()
Niillä silloilla on kyllä välillä ihan kunnon sotameininki päälläKandee ajella rantaa pitkin ja spotata veneitä ja mennä niillä
![]()
Ihan suosiolla uintihommiin jos ei venettä löydy. Yleensä kyllä kannattaa etsiä ajoissa se vene, mielummin loottaat sen minuutin vähemmän kuin etsit paniikissa viiden muun tiimin kanssa veneitä![]()
Muutaman kerran soolos kokeillu mennä autolla tuost yli ilman että ketään istumassa nii ne kerrat kyl pystyy laskea yhden käden sormilla.Joo pitää vissiin sitten polskia tuon joen yli tai veneellä päästellä jonnekin piilopaikkaan saaren "taakse". Tuos nopeesti laskin että kaks peliä kaverin kaa pelasin ja kummallakin kertaa alue saarelle. 1-2pv taukoa ja menin nyt yhden pelaa niin tota joo.......Muutaman kerran soolos kokeillu mennä autolla tuost yli ilman että ketään istumassa nii ne kerrat kyl pystyy laskea yhden käden sormilla.
Joo pitää vissiin sitten polskia tuon joen yli tai veneellä päästellä jonnekin piilopaikkaan saaren "taakse". Tuos nopeesti laskin että kaks peliä kaverin kaa pelasin ja kummallakin kertaa alue saarelle. 1-2pv taukoa ja menin nyt yhden pelaa niin tota joo.......Muutaman kerran soolos kokeillu mennä autolla tuost yli ilman että ketään istumassa nii ne kerrat kyl pystyy laskea yhden käden sormilla.
Miksi et sitten tee niin pelin asetuksista? Laita kaikki muut äänet 50% ja jätä voice 100% asetukseen.Sais laskea mm. auton ääniä, lentokoneen ääntä siinä ollessa kuin myös laskeutuessa tuulen ääntä....Välil tuntuu ettei kuule mitään mitä kaveri puhuu samalla kun ajaa esim rantakirpullasama homma laskeutuessa.
Kaverin ääntä vois laittaa isommalle joo, mut sit taas ku laskeutunu ni ois liian kovalla.
Saako tota gamesound mutea laitettuu vaan jollain hotkey ohjelmalla, ettei pelistä itessään löydy mahdollisuutta laitttaa tuota johonkin näppäinyhdistelmän taakse?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.