Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 232
Tuli eilen koitettua tuota uutta päivitystä. Tuo useamman coren hyöty näkyi ainoastaan aloituksessa, missä kaikki pelaajat odottavat peliin pääsyä. Siinä corejen käyttö vaihteli 1-5 välillä ja fps ei enään dipannut alle 60, kun aikaisemmin tippui välillä lähelle 40. Itse matsin alettua corejen käyttö oli 1-2, mutta näyttiksen käyttö oli melkein koko ajan 99% joten 1070 oli se pullonkaula, ja tuon yhden matsin aikana fps tippui vain kaksi kertaa alle 60. Tämä siis ultra-asetuksilla FPS servulla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
494
Koitin eilenkin itse uutta päivitystä, ja suurimman osan matsista fps oli noin 10 korkeampi kuin aikaisemmin, ja peli myös tuntui huomattavasti sulavammalta, FPS vaihteli välillä 85-125.
Tämä siis Ryzen 7 1700 & GTX 1080 combolla.
Lagi oli myös kokonaan poissa ja hitreg toimi erinomaisesti. Kaiken kaikkiaan loistava päivitys mielestäni, eilen oli nautinto pelailla.
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Samat kokemukset itselläkin, pelasin eilen jotain 5 tuntia ja ei kertaakaan tullut semmosta 10-15 sekuntia kestävää alle 10fps pätkää joita tuli kohtalaisen usein aiemmin. RX 480 ei kyllä oikein jaksa tuota pyörittää niin hyvin kun haluaisin, pitäne varmaan RX Vega ostaa.
 
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
108
Itsellä 6700k ja 1070. En kyllä ole huomannut eroa, tosin ei ole kerennyt pelaamaankaan tosissaan nyt. Yleensä fps yli 100 kaikki very low paitsi tekstuurit ja view distance.
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
View distancehan ei vaikuta pelaajien tai autojen renderöintiin niin se on sama pitää very lowilla.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Onkos sen ainoa vaikutus tyyliin talojen polygon countti, ja puiden lehtien määrä tms? Toki myös jollain etäisyydellä ei piirry varmaan jotkin asiat lainkaan.
Talo on aika hienoja isolla scopella ja very low view distancel. :D
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
60
Itse pidän vieläkin kaikki muut vlow paitsi texturet ultra, muita rupean sitten nostelemaan kun on optimoinnit kunnossa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
89
Itse pidän vieläkin kaikki muut vlow paitsi texturet ultra, muita rupean sitten nostelemaan kun on optimoinnit kunnossa.
Itse sain huomattavasti paremmat FPS:ät kun nostelin kaikkia ylöspäin, siirsi kuormaa GPUlle huomattavasti enemmän.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Tästä aiheesta, kyseenalaista toki että bugin takia saa bannin.
Toki ilmeisesti säännöissä lukee:...
Tää on hyvin mielenkiintoista siinä mielessä että jos pelissä on vika ja kuten minä käytin vähän "vahingossa" kyseistä bugia niin miksi minut pitää bannia? Minun mielestäni ketään ei saa bannia jos ei nyt aivan tuolle Destinyn tasolle mene tuon bugin kanssa. Mielestäni täysin päätöntä ettei tuota bugia korjata ja sitten bannitaan kun porukka voitonjanossa tappaa porukkaa minkä kerkeää.
 
  • Tykkää
Reactions: TML

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Tää on hyvin mielenkiintoista siinä mielessä että jos pelissä on vika ja kuten minä käytin vähän "vahingossa" kyseistä bugia niin miksi minut pitää bannia? Minun mielestäni ketään ei saa bannia jos ei nyt aivan tuolle Destinyn tasolle mene tuon bugin kanssa. Mielestäni täysin päätöntä ettei tuota bugia korjata ja sitten bannitaan kun porukka voitonjanossa tappaa porukkaa minkä kerkeää.
Juu, samoilla linjoilla olen ainakin tässä keississä.
Eri asia jos on bugi/glitch minkä voi itse toistaa helposti, sitten toki banaania perään.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Juu, samoilla linjoilla olen ainakin tässä keississä.
Eri asia jos on bugi/glitch minkä voi itse toistaa helposti, sitten toki banaania perään.
Jep, pelissä ei näkynyt mitään erikoista ennen kuin pääsin koululle ja rupesin kattoo mappia että tässähän se pitäisi olla kartan mukaan. Ja myöskään ne koulun vieressä olevat talot teki saman tempun samalla kertaa.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
60
Itse sain huomattavasti paremmat FPS:ät kun nostelin kaikkia ylöspäin, siirsi kuormaa GPUlle huomattavasti enemmän.
Pitääpä koeponnistaa, tosiaan aika samoilla säädöillä menty lähes alusta asti niin muutosta voi hyvinkin olla patchien myötä :D
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Eniten nyppii tämä streameredein suosiminen. Grimmz ilmiselvästi abusennut veden alla ampumista = ei mitään, koska tuo rahaa taloon.

Destiny kokee bugin, jota ei voi edes uudelleen tehdä = instant ban. Toisaalta, Destinyn tapauksessa report nappi oli, jolloin porukka varmaan sitä automaagisesti rämpyttänyt. Grimmzin tapauksessa sitä ei vielä ollut.
 
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
108
Juu, samoilla linjoilla olen ainakin tässä keississä.
Eri asia jos on bugi/glitch minkä voi itse toistaa helposti, sitten toki banaania perään.
Toistettavasta bugista puheen ollen:

Banaania ei tietääkseni ole tullut vaan tämä oli pelin vika. Minulla ei ole mitään kyseistä/kyseisiä striimaajia vastaan vaan kyseenalaistan näitä ban päätöksiä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Toistettavasta bugista puheen ollen:

Banaania ei tietääkseni ole tullut vaan tämä oli pelin vika. Minulla ei ole mitään kyseistä/kyseisiä striimaajia vastaan vaan kyseenalaistan näitä ban päätöksiä.
No just.
PlayerUnknown itse vierailee tuolla striimissä jatkuvasti, olisiko Grimmmmmmmmzillä immuniteetti. :D
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
17
Jaaha, vihdoinkin mikki joten suomenkielist' peliseuraa vailla. Steam tili Lagamaggan, PUBG nimi FIN_lagamon, Discord iotech servulla Legstermon. :kippis:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
PUBGin foorumeilla Hawkinz sanoo näin "We certainly won't be banning for the use of this exploit, but yes it is definitely an exploit which can be abused due to a bug in the game."
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
79
Mites tuohon kyykkyhyppyihin suhtaudutaan kun jengi vetelee ikkunoista läpi ihan ilman mitään häpyä.itse ainakin koen että on juurikin tuota bugien hyödyntämistä
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Omasta mielestä kyykkyhyppy ei ole bugi. Kyse vain mekaniikasta. Crouch/prone + hyppy ollut useassakin FPS pelissä.
Plus kohta tuon voi tehdä anyway, kun tulee korkeiden seinien yli kiipeäminen ja myös ihan animoitu ikkunasta ylös hyppääminen.
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Mites tuohon kyykkyhyppyihin suhtaudutaan kun jengi vetelee ikkunoista läpi ihan ilman mitään häpyä.itse ainakin koen että on juurikin tuota bugien hyödyntämistä
Kyseessä kun ei ole bugi eikä glitch, on se hyväksyttävää. Ja aivan loistava taktiikka. Esm. military basessa ei jengi osaa odottaa sitä, ikkunasta sisään ja haulikolla selkään.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
79
Siis kun sillä pääsee vaikka sellasesta 50x58.5cm2 vessan ikkunasta sisään ja lasien läpi niiden hajoamatta. Jos se ei ole bugi niin mikäs sitten
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
79
Pitäisi nyt vähintään jonkun sortin pirstaloitumista tapahtua jos niistä läpi kerran pitää päästä
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Ei maha niistä pienimmistä / kapeimmista ikkunoista päästä. Tuohon ikkunan hajoamiseen en ota kantaa, eniten höylään vaan nuita parakkien ikkunoita.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Ai tuokohan tapahtui ku kerran pelasin kaverin kaa duossa, kaveri juoksi suoraa vintille (alottanu vast tän pelin) nii joku tyyppi tappoi sen sinne ylös ja jäin odottaa sitä alakertaan niin hetken päästä se tuli ulko-ovesta sisään ja tapoin. Sit kattelin ikkunoita nii jokainen ikkuna ehjä..o_O
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Joo muuten tossa ei olis mitään "ongelmaa" jos ikkunat pitäis ensin ees rikkoa. Eipä tosta kyl varsinaista ongelmaa muutenkaan ole, kun niin moni ei sitä osaa/taju tehdä (mukaanlukien minä)
Pienenä OT:na, huvittava tää sun "mustalista" ja se että se pitää erikseen profiilissa mainita Waldo :lol:
 
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
108
Tuo kyykkyhyppy onnistuu helpoiten kun painaa peukulla välilyöntiä + C samaan aikaan kun juoksee eteenpäin. :tup:
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
että se pitää erikseen profiilissa mainita Waldo :lol:
En tiedä aloititko jo viikonloppujuomien kittaamisen mutta en oikein ymmärtänyt mitä meinaat. Eikös kaikilla lue omalla profiilisivulla oma käyttäjänimi??

Samapa tuo, ei kiinnosta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
En tiedä aloititko jo viikonloppujuomien kittaamisen mutta en oikein ymmärtänyt mitä meinaat. Eikös kaikilla lue omalla profiilisivulla oma käyttäjänimi??
Meni äijällä nyt kyl koko viesti ohi. "huvittava tää sun "mustalista" ja se että se pitää erikseen profiilissa mainita, Waldo :lol:" Tajuatko? :D En puhunut sun käyttäjänimestä muuten kuin että tajuaisit mun puhuvan sulle.

Meinasin siis tätä. Enkä tiiä näkyykö toi automaattisesti jos on jonkun estänyt, pahoittelut jos näkyy. En vaan oo muilla nähnyt ja jos itse laitoit niin pidän erittäin huvittavana.

Itse taas en tajua että jaksat vaivautua kirjoittamaan kysymyksen joka sit lopulta ei kuitenkaan kiinnosta. Nooooooh, eiköhän se ollut tarpeeks tätä offtopicia. Jatkakaa
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
19
Jaaha, vihdoinkin mikki joten suomenkielist' peliseuraa vailla. Steam tili Lagamaggan, PUBG nimi FIN_lagamon, Discord iotech servulla Legstermon. :kippis:
Laitoin kaveripyyntöä. Itsekin peliseuraa vailla. Harmittavasti olen sitä vailla silloin kun normaalit ihmiset ovat muissa askareissa eli klo 9-13 aikaan.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Katselin huvikseni tätä videota Battlegroundsin zombiemoodista ja siinä näkyi FPS moodissa luodit leviävän ihan minne sattuu, välillä osui kohteeseensa vaikka piippu sojotti ihan muualle. Koko FPS kuvakulma näkyy olevan uusi lisäys, mitään tietoa meneekö tuo early accessin piikkiin vai mitä?

En ole peliin vielä koskenut kun ei iske yhtään tuo vähän sivusta takaa kuvakulma, mutta first personistahan tämä voisi olla hauskaa ajanvietettä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Katselin huvikseni tätä videota Battlegroundsin zombiemoodista ja siinä näkyi FPS moodissa luodit leviävän ihan minne sattuu, välillä osui kohteeseensa vaikka piippu sojotti ihan muualle. Koko FPS kuvakulma näkyy olevan uusi lisäys, mitään tietoa meneekö tuo early accessin piikkiin vai mitä?

En ole peliin vielä koskenut kun ei iske yhtään tuo vähän sivusta takaa kuvakulma, mutta first personistahan tämä voisi olla hauskaa ajanvietettä.
En jaksa videota katsella, mutta skippailin sinne tänne. Pelaavat third person moodissa joka kerta kun videota kelasin?
En siis ymmärrä mitä meinaat. Meinaatko siis sitä kun tähdätään?

First person eli FPP (first person perspective) on tosiaan hyvin uusi lisää peliin.
Eilisestä lähtien voi pelata solo, duo, sekä squad eli kaikkeja moodeja first person only pelinä. Ensin oli vain solo ja duo.

Omasta mielestä FPP on erittäin onnistunut. Toki viilattavaa hurjasti eli EA piikkiin menee.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
En jaksa videota katsella, mutta skippailin sinne tänne. Pelaavat third person moodissa joka kerta kun videota kelasin?
En siis ymmärrä mitä meinaat. Meinaatko siis sitä kun tähdätään?

First person eli FPP (first person perspective) on tosiaan hyvin uusi lisää peliin.
Eilisestä lähtien voi pelata solo, duo, sekä squad eli kaikkeja moodeja first person only pelinä. Ensin oli vain solo ja duo.

Omasta mielestä FPP on erittäin onnistunut. Toki viilattavaa hurjasti eli EA piikkiin menee.
Nuo vaihteli välillä first personiin ammuskellessa, välillä osuivat vaikka ampuivat metrin pari sivuun zombin vilistäessä kohti. Ettei vaan olisi lagista johtunut? Nyt vasta juolahti tuokin mahdollisuus mieleen kun en pahemmin nettipaukutteluja ole pelannut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3
Nuo vaihteli välillä first personiin ammuskellessa, välillä osuivat vaikka ampuivat metrin pari sivuun zombin vilistäessä kohti. Ettei vaan olisi lagista johtunut? Nyt vasta juolahti tuokin mahdollisuus mieleen kun en pahemmin nettipaukutteluja ole pelannut.
Johtuu lagista spectate modessa, ei siis tapahdu itse pelatessa.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
713
Onkos muilla jonkinlaista äänibugia? Tuntuu, että kuuluu moottoripyörän ääni koko ajan kaukana takaoikealla. Vai hulluksi tulossa? o_O
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Onkos muilla jonkinlaista äänibugia? Tuntuu, että kuuluu moottoripyörän ääni koko ajan kaukana takaoikealla. Vai hulluksi tulossa? o_O
En huomannut, mutta sitähän ainakin modattiin tässä päivityksessä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Sais laskea mm. auton ääniä, lentokoneen ääntä siinä ollessa kuin myös laskeutuessa tuulen ääntä....Välil tuntuu ettei kuule mitään mitä kaveri puhuu samalla kun ajaa esim rantakirpulla o_O sama homma laskeutuessa.
Kaverin ääntä vois laittaa isommalle joo, mut sit taas ku laskeutunu ni ois liian kovalla.

Saako tota gamesound mutea laitettuu vaan jollain hotkey ohjelmalla, ettei pelistä itessään löydy mahdollisuutta laitttaa tuota johonkin näppäinyhdistelmän taakse?
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
27
Sais laskea mm. auton ääniä, lentokoneen ääntä siinä ollessa kuin myös laskeutuessa tuulen ääntä....Välil tuntuu ettei kuule mitään mitä kaveri puhuu samalla kun ajaa esim rantakirpulla o_O sama homma laskeutuessa.
Kaverin ääntä vois laittaa isommalle joo, mut sit taas ku laskeutunu ni ois liian kovalla.

Saako tota gamesound mutea laitettuu vaan jollain hotkey ohjelmalla, ettei pelistä itessään löydy mahdollisuutta laitttaa tuota johonkin näppäinyhdistelmän taakse?
Ctrl + m mutee pelin äänet. Taisi tulla viime päivityksessä.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
713
Huomasin tossa, että framet nousee melkein 30 fps, kun pelaajien lukumäärä putoo alle 20. Vähän sama homma oli aikabaab bf4:ssa. 64 pelaajan servulla huomattavasti alemmat framet.

Prossun käyttö tosin "jopa" 45% keskimäärin. Vähän sitä vois vielä parantaa. Vielä on matkaa, jos meinaa kosoleille saada. Voi olla 60 fps aika nihkee.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Nuo vaihteli välillä first personiin ammuskellessa, välillä osuivat vaikka ampuivat metrin pari sivuun zombin vilistäessä kohti. Ettei vaan olisi lagista johtunut? Nyt vasta juolahti tuokin mahdollisuus mieleen kun en pahemmin nettipaukutteluja ole pelannut.
Johtuu lagista spectate modessa, ei siis tapahdu itse pelatessa.
Nii juu aivan, jos kyse siitä että videota tekevä on kuollut ja speccaa tiimiläistä. Spectator mode on aivan tuubaa toistaiseksi. :D Näyttää ihan mitä sattuu.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Argh. Sieluni kuolee tämän pelin kanssa kun pelasin pari iltaa sitten kaverin kaa duoa nii tais olla joka kerta (ellei joka kerta nii suurin osa) alue tuolle saarelle ja tuo silta on kyllä yks kuolemanloukku ja nyt kävin pelaa yhden pelin ja minnekäs se alue menikään :confused2:. Vituttaa kun aina on porukkaa istumassa nii ettei sillan läpi pääse kuolematta. :rage:
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Argh. Sieluni kuolee tämän pelin kanssa kun pelasin pari iltaa sitten kaverin kaa duoa nii tais olla joka kerta (ellei joka kerta nii suurin osa) alue tuolle saarelle ja tuo silta on kyllä yks kuolemanloukku ja nyt kävin pelaa yhden pelin ja minnekäs se alue menikään :confused2:. Vituttaa kun aina on porukkaa istumassa nii ettei sillan läpi pääse kuolematta. :rage:
Niillä silloilla on kyllä välillä ihan kunnon sotameininki päällä :D Kandee ajella rantaa pitkin ja spotata veneitä ja mennä niillä :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
567
Argh. Sieluni kuolee tämän pelin kanssa kun pelasin pari iltaa sitten kaverin kaa duoa nii tais olla joka kerta (ellei joka kerta nii suurin osa) alue tuolle saarelle ja tuo silta on kyllä yks kuolemanloukku ja nyt kävin pelaa yhden pelin ja minnekäs se alue menikään :confused2:. Vituttaa kun aina on porukkaa istumassa nii ettei sillan läpi pääse kuolematta. :rage:
Ihan suosiolla uintihommiin jos ei venettä löydy. Yleensä kyllä kannattaa etsiä ajoissa se vene, mielummin loottaat sen minuutin vähemmän kuin etsit paniikissa viiden muun tiimin kanssa veneitä :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 011
Viestejä
4 210 089
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom