- Liittynyt
- 24.10.2016
- Viestejä
- 2 731
Oletuksena Ctrl, välilyönti, Q ja E. Laskeutuminen kannattaa suorittaa eturenkaalle. Takarenkaan kautta pyörä tuppaa heittämään voltin ja vituiksi, koska fysiikat.Sanokaa nyt joku miten tota mopoo ohjataan ilmassa Kuulemma sitä saa jotenkin vähän ohjattua ilmassa, mutta meikäläinen vetää aina keula edellä maahan ja sarvien yli
Tottahan toki, jos haluaa laittaa ne näppäimiin, jotka eivät ole vielä käytössä.saahan nuo vaihdettua ihan pelin asetuksistakin
Itsellä on peli 500GB samsungin ssd:llä ja pystyin ajamaan koulun läpi uazilla ja en nähnyt ensimmäistäkään kivijalkaa koulusta.kaveril käy kokoajan mut sil ei oo tää ssd:llä. itsellä teki samaa kunnes raivasin tilaa ssd:lle ja pistin sinne
Noh annan itse aivan helvetisti anteeksi. Viimeksi kun mikään on koukuttanut näin pahasti niin se on kyllä ollu se eka helvetin kerta ku pelasin mitään fps internetissä.... counter-strike (BETA!) vuonna 2001 jonnena ylä-asteella xD.Itsellä on peli 500GB samsungin ssd:llä ja pystyin ajamaan koulun läpi uazilla ja en nähnyt ensimmäistäkään kivijalkaa koulusta.
@Andy
Juuri sen takia, että talossa olevalla ei olisi niin paljoa etua?Mikähän noissa ikkunoissa on ollut ajatuksena noin pelillisesti, kun menee niin maan perkeleesti pysty- ja poikkipienaa joista ei pysty ampumaan läpi? Aika turhauttavaa, kun on ukko jyvällä (ampui sitten itse talosta tai pihalta) ja luoti pysähtyy siihen ikkunankarmiin.
Kyllä se enemmän haittaa sisältäpäin ampumista kuin ulkoapäin. Helposti saa ulkoa napsittua naamaosumia sisältähaastajiin.Ihan yhtä lailla ne haittaa ulkoa päin ampumista/kranaattien heittelyä, siksi tuntuukin vähän oudolta ratkaisulta, jos siinä on tuo idea.
Panos lähtee aseesta, ei silmistä, siksi.Mikähän noissa ikkunoissa on ollut ajatuksena noin pelillisesti, kun menee niin maan perkeleesti pysty- ja poikkipienaa joista ei pysty ampumaan läpi? Aika turhauttavaa, kun on ukko jyvällä (ampui sitten itse talosta tai pihalta) ja luoti pysähtyy siihen ikkunankarmiin.
Itse törmännyt monesti AS-servuilla, en tiedä mikä syynä. Servu kaatuu?Ummm mitähän just tapahtu, peli EU:lla alko ihan normaalisti ja yhtä-äkkiä tuli "host has closed connection", en oo aikaisemmin törmänny moiseen.
Ummm mitähän just tapahtu, peli EU:lla alko ihan normaalisti ja yhtä-äkkiä tuli "host has closed connection", en oo aikaisemmin törmänny moiseen.
Kerran muistan että näin kävi, ja koko oma squad lensi pihalle.Itse törmännyt monesti AS-servuilla, en tiedä mikä syynä. Servu kaatuu?
"what the fuck?"Eilen unohdin laittaa videoo niin tässä vähän parempi laatusta toimintaa eiliseltä ja tänään:
Laitoin ny Youtubee videon tuosta bugista. Ei ole napsahtanut bannia kun tapoin tuon tyypin koulun sisältä UAZ:illaOnko täällä muilla ollut bugia ainakaan fpp:ssä että pystyt ajamaan autolla jonkun rakennuksen läpi ja et näe koko rakennusta missään, ainoastaan lootit? Oli ihan mielenkiintoinen bugi että pystyin ajamaan uazilla koulun läpi tappaen yhden tyypin samalla . Ja koko tapahtuma vielä videolle
No mieti omalle kohdallesi tilanne että oot koulussa ja joku tappaa sut uazilla . Olis ainakin itellä report-sormi herkässä ellei jo laittanut reportin menemääAlle jääneen kaverin reaktio olis kyl komee nähdä.
Juurikin noin itselläkin oli kerran talot kateissa.
Oon miettinyt samaa.Hieman kyllä muuten kummastuttaa tuo report-nappi, kun ei ole edes mitään killcamia tms. Mistä sitä voi tietää kenelle ja miten kuoli? Toki voihan tuota käyttää jos joku lahtaa kaikki heti alun ilmalennon aikana mutta muuten tuntuu aika hölmöltä.
En ole tosissaan koskaan kokeillut miten tuo toimii ja painanut kyseistä nappia mutta voin kuvitella, että moni kuumaverinen voi kuoltuaan hakata tuota raivoissaan. Noita hakkerihuutelijoita kun riittää peleissä (etenkin niissä missä ei toisteta sitä omaa kuolemaa vihollisen silmistä, esim. Battlefieldit).Oon miettinyt samaa.
Jotenkin se report nappi heti kuoltua exit to lobby napin vieressä saattaa kyllä melko komeasti floodaa noiden community tiimiä.
Olisiko niissä sitten jokin automaatio ensimmäisenä suodattamassa reportteja.
Mä ajattelisin, että kyseinen nappi liittyy pikemminkin 1st person -pelimoodin bugiraporttien lähettämiseen. Vai löytyykö tämä samainen nappi myös 3rd person -peleistä?Hieman kyllä muuten kummastuttaa tuo report-nappi, kun ei ole edes mitään killcamia tms. Mistä sitä voi tietää kenelle ja miten kuoli? Toki voihan tuota käyttää jos joku lahtaa kaikki heti alun ilmalennon aikana mutta muuten tuntuu aika hölmöltä.
Löytyy, ja ihan siellä on "suspect cheater" etc. vaihtoehdot tarjolla.Mä ajattelisin, että kyseinen nappi liittyy pikemminkin 1st person -pelimoodin bugiraporttien lähettämiseen. Vai löytyykö tämä samainen nappi myös 3rd person -peleistä?
Ai tässä on jonkinlainen kill log? Miten sen saa auki?Se nappi on kyllä ihan OK, mutta kun kuolee niin aina nopeasti pitää katsoa että kuka ampui. Vai pystyykö sitä "kill lokia" jostain skrollaamaan sen jälkeen kun on kuollut?
Tarkoittaa varmaan sitä vasemmalla alhaalla juoksevaa tekstiä.Ai tässä on jonkinlainen kill log? Miten sen saa auki?
Siis ei mitään muuta kuin ne ilmoitukset jotka tulee sinne oikeaan alareunaan normaalisti. Sitä tässä meinasinkin että jos sen saisi jotenkin auki ja kelattua, niin voisi tuota raportointia helpottaa.Ai tässä on jonkinlainen kill log? Miten sen saa auki?
Kun Report-nappia painaa, voi reporttaa vain sinut tappaneen henkilön, eli nimi on automaattisesti täytetty reporttiin.Se nappi on kyllä ihan OK, mutta kun kuolee niin aina nopeasti pitää katsoa että kuka ampui. Vai pystyykö sitä "kill lokia" jostain skrollaamaan sen jälkeen kun on kuollut?
Tässäkin ketjussa muistaakseni oli puhetta että sellainen bugi on näyttäytynyt lähiaikoina.Asiasta toiseen kysymykseen, onko muillakin samaa että oman squadin knocked pelaajien päällä ei aina näy indikaattoria? Pari kertaa olen päästänyt hengiltä oman squadin kaverin joka konttaa lattialla kun indikaattoria ei ole näkynyt. Reilu meininki periaatteella siis mennään.
Siinä ei muistaakseni näy omat tapot, eikä varmaan myöskään oma kuolema.Tosin en ole ikinä nähnyt omaa kuolemaa siinä fiidissä?
Juurikin näin. Eilen viimeksi kävi näin itselle kun taloon hyökättiin jossa oltiin ja savua tms siinä sitten oli ilmassa. Savusta paljastui ryömivä kaveri joka näitty ihan viholliselta kun ei mitään indikaattoria tms nimeä. Tämän tietysti lahtasin siihen paikkaan vaikka olikin sitten squadin jäsen, joka oli tulossa kohti kulman taakse että voin elvyttää..Tässäkin ketjussa muistaakseni oli puhetta että sellainen bugi on näyttäytynyt lähiaikoina.
Joku taisi linkkaa videon missä joku Twitchaaja tappo tiimikaverinsa kun ei näkynyt edes sen nimeä siinä.
Olisihan se ihan näppärä jos siinä näkyisi ainakin oma kuolema ja sitä voisi skrollata oman kuoleman jälkeen. Yleensä jos on joku ambush tms ollut niin tuosta sitten vähän koettanut katsoa että monta jamppaa siellä on tyyliin jos muut tiimistä kuollut. Ehkä tietty vähän turhaa informaatiota tollanen, mutta pitäähän se hyödyntää kun kerta on saatavilla.Siinä ei muistaakseni näy omat tapot, eikä varmaan myöskään oma kuolema.
Muistan näin lukeneeni tässä ketjussa, itse en sitä juuri koskaan ole katsonut enkä siten ajatellut.
Oma kuolema näkyy keskellä ruutua.
Toimisi se jos näytetään se kill cam siinä vaiheessa kun koko tiimi on kuolleena.Ei tuo kill cam toimisi kuin solossa. Duo/squadissa kuolleen on helppo kertoa muulle tiimille mistä tappavat luodit tuli. Ei jatkoon.
Just lueskelin noita palautteita kanssa. Se on mielestäni ihan validi pointti, että nyt kehittäjän resursseja menee noiden oheiskilkkeiden lisäämiseen ja päivittämiseen, kun sekin aika ja työvoima voisi olla itse pelin kimpussa. En ole sen kummemmin perehtynyt asiaan ja peliäkin pelannut vasta 1,5h.Huomasin samalla että jengi käynyt laittaa not recommended arvosteluja paljon, koska patchissa tuli nuo boksit mitkä vaatii maksullisen avaimen. Voi ei.
Ilmeisesti "ongelma" on se, että sanoivat ettei noita tuoda EA aikana.
Mulla ainakin ihan sama. Kosmeettiset tavarat on kosmeettisia.
Eiköhän siellä ole eri tiimit hieromassa nahkoja ja kehittämässä peliä.Just lueskelin noita palautteita kanssa. Se on mielestäni ihan validi pointti, että nyt kehittäjän resursseja menee noiden oheiskilkkeiden lisäämiseen ja päivittämiseen, kun sekin aika ja työvoima voisi olla itse pelin kimpussa. En ole sen kummemmin perehtynyt asiaan ja peliäkin pelannut vasta 1,5h.
Suurin osa noista vaateista on ollut jo pelin mukana alusta saakka. Eikä noihin nyt alkaa mene yhtään ylimääräistä muutenkaan.Eiköhän siellä ole eri tiimit hieromassa nahkoja ja kehittämässä peliä.
Siksipä killcamin näkemistä pitäisi joutua odottamaan pari minuuttia, niin ehtii siinä ajassa pahimmat höyryt päästä pihalle Saattaisi siinä odotellessa jo mielikin muuttua reportin suhteen.Ei tuo kill cam toimisi kuin solossa. Duo/squadissa kuolleen on helppo kertoa muulle tiimille mistä tappavat luodit tuli. Ei jatkoon.