- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 642
No kun tää ingame voice ei oikeen auta jos puhutaan DiscordissaMiksi et sitten tee niin pelin asetuksista? Laita kaikki muut äänet 50% ja jätä voice 100% asetukseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kun tää ingame voice ei oikeen auta jos puhutaan DiscordissaMiksi et sitten tee niin pelin asetuksista? Laita kaikki muut äänet 50% ja jätä voice 100% asetukseen.
Huomasin tossa, että framet nousee melkein 30 fps, kun pelaajien lukumäärä putoo alle 20. Vähän sama homma oli aikabaab bf4:ssa. 64 pelaajan servulla huomattavasti alemmat framet.
Laita sitten pelin äänet 50% ja discord 100%. Tällä tavalla saat siis säädettyä kaverin puhetta lujemalle. Ei tällä mitään tekemistä sen kanssa onko pelin äänet liian kovalla vai hiljaisella. Sitä asiaa säädetään laitteiston/windowsin master volumella.No kun tää ingame voice ei oikeen auta jos puhutaan DiscordissaEikä noi äänet muuten oo liian kovalla, vaan sit just kun on tossa autossa, lentokoneessa/hyppää lentokoneesta.
Tuo on varma merkki siitä että prossu on pullonkaula. Moni ei vaan ymmärrä sitä että prossu tulee pullonkaulaksi heti kun yksikin pelin threadi vie paljon aikaa. Siis vaikka sulla olisi 10 muuta ydintä täysin käyttämättömänä niin se yksi raskas threadi rajoittaa pelin frameraten kyseiselle tasolle eikä niistä ylimääräisitä ytimistä ole silloin mitään hyötyä. Toki tuossa voi aina syyttää pelimoottoria tai pelintekijää ettei se osaa hyödyntää kaikkia käytössä olevia ytimiä/resusseja, mutta jotkut asiat pelissä vaan on sellaisia ettei niitä voi jakaa useammalle ytimelle.
Kannattaa mennä sillan päädystä mereen ja uida sillan alta yli. Toimii lähes joka kerta ja monesti kukaan ei edes tajua missä sä olet menossa saati yritä ampuaJoo pitää vissiin sitten polskia tuon joen yli tai veneellä päästellä jonnekin piilopaikkaan saaren "taakse". Tuos nopeesti laskin että kaks peliä kaverin kaa pelasin ja kummallakin kertaa alue saarelle. 1-2pv taukoa ja menin nyt yhden pelaa niin tota joo.......Muutaman kerran soolos kokeillu mennä autolla tuost yli ilman että ketään istumassa nii ne kerrat kyl pystyy laskea yhden käden sormilla.
Mikäs vika kun sanoo että conenction closed? Servut kiinni?
.Tuleeko muille paljon tilanteita -> Olet uuden alueen vieressä, lasket että milloin pitää ruveta juoksemaan -> lähet juoksee alueelle ja joku vihu kerkeää yhen osuman saamaan suhun ja kuolet sen takia alueen ulkopuolelle? Mulle käy näin älyttömän usein. Äskenkin olin PUBG Map - Interactive Squad Map for PLAYERUNKNOWNS Battlegrounds Tuossa pienes kopis -> kuulin että kaksi vihua ammuskeli aivan alapuolella -> kuulin että toinen sai tapettua toisen ja lähin hetken päästä perään ja juoksin tuon kummun yli. Tasan yks osuma muhun ja kuolin sen takia sitten, en usko että ois first aid kit auttanut mitään kun sen verran lähti hp:ta.
(Joo tiedän että kuulostaa itkupotkuraivarilta taas kerran mutta tää on aivan järkyttävän yleistä mulla, teenkö jotain mahdollisesti väärin vai mistä kiikastaa?)
Kyllä mä tuon tiesin miten sitä käytetään oikein mutta en vaan jaksa odotella.@Juhamies huomasin tuosta videosta että sinäkään et osaa käyttää bandagea "oikein". Itsekin opin tuon vasta hetki sitten että bandagen käytön jälkeen pitää odotaa pari sekuntia ennen kuin käyttää seuraavan bandagen jotta niistä saa täyden tehon ja healtit ylös mahdollisimman nopeasti. Eli siis jos toisen bandagen käyttää liian nopeasti, niin ensimmäinen ei ehdi vaikuttaa kokonaan kun se toinen jo alkaa vaikuttamaan ja 40% ekasta bandagesta menee hukkaan.
Mä oon kiroillut tuota samaa asiaa since day one. En erota laukausten suuntaa millään, en kuulokkeilla enkä ilman kuulokkeita. Suorastaan vituttaa ihan suunnattomasti koska yleensä juoksen ympyrää ja koitan löytää suojan mutta en tiedä mihin kannattaa mennä koska en tiedä mistä ammutaan. Toivoisin tähänKIN peliin sitä että veriläiskät ruudulla kertois suunnan mistä ammutaan.Kun nyt tämän pelin äänistä ollut puhetta niin itse en erota laukauksien suuntaa millään. Sama jos auto/moottoripyörä/buggy tulee jostain niin en yhtään tiedä mistä suunnasta se ääni tulee. Pilaa pelin tunnelmaa aika paljon. Onko muilla samaa vai voiko johtua emon äänikortista?
Tähän kun vielä lisää sen, että etenkin maastossa edestä ja takaa tulevan luodin maahanosumisefekti on täysin samanlainen niin saa monesti ihmetellä mistä vitusta ammutaanStereo ei tunnu ihan täysin toimivan. Esim laukas taka- ja etuoikealla kuulostaa samalta. Tulee sen takia pyörittyä pöllön tavoin, skannaten oikeaa suuntaa.![]()

Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia kuulla mistä päin ammutaan, mutta osa omista kaverista ei tunnu ikinä tietävän mistä ammutaan vaikka itse sen kuulisi hyvin. Taitaa olla yleinen pulma?
Purely based on sound quality, Schiit, FiiO, Fostex, and others should watch as the G5 sounds surprisingly close for less money. The G5 has it’s own implementation of the amping chip also used in the FiiO E09k, Fostex HP-A4, Asus STX, and Creative’s own ZxR, while sharing the same DAC chip as used in several of Astell & Kern’s DAPs and sounds nigh-indistinguishable in A/B tests with Schiit’s Modi DAC. Let that sink in for a little… The G5 is no gaming gimmick.
Mikäs on tuolla discordissa kanava meille, asentelin itsekin sen ja illemmalla oisi mukava saada pari/squadi-peliä pystyyn.Saisiko squadia kasaan tälle illalle? Koetin discordista katsoa, mutta tyhjää täynnä.
Tämä on tosiaan tilanne jossa pelin äänet tulevat väärästä suunnasta. Ongelma lienee se että äänet tulevat pelihahmon näkökulmasta eikä sieltä missä kamera on.Monesti myös turhemmissa asioissa, kuten "killcamissa" äänet kusevat usein. Esim. kuulen loottaavan kaverin juoksentelevan takanani vaikka on suoraan ruumiillani ja tavallaan edessäni?
Tiimi vaatii hieman sisäänajoa, mutta parempaan päin X)Hyvät sessiot oli tänään iotech squadilla 3 tuntia. Voittoja ei herunut, mutta vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti kyllä.![]()
No ei se nyt ihan niinkään ole että äänien suunnan tunnistaminen on pelkästään laitteiden laadusta kiinni. Kaikki asiat vaati oppimista, myös kuuleminen. Pelissä voisi ihan hyvin olla asetus jolla kuurot voivat pelata peliä niin että jokainen ääni näkyy eri värisenä näytön välähdyksenä jonka kirkkaus riippuuu etäisyydestä. Tarpeeksi harjoittelemalla jokainen oppisi arvioimaan väläyksen perusteella kuinka kaukaa ääni tulee ja mitä ääntä kyseinen väri vastaa. Sama asia pätee myös eri laitteiden kohdalla: Pelaajien pitää vain oppia tunnistamaan miltä äänet kuulostavat omilla laitteillaan kun ne tulevat eri etäisyyksiltä ja suunnista. Tämäkin on vain yksi monista taidon osa-alueista jossa jotkut pelaajat ovat parempia kuin toiset. Asian tekeminen helpommaksi ei ole mikään hyvä ratkaisu.Niin, tai helpointa olisi lisätä ne veriläiskät näyttämään sen suunnan, niin olisi kaikille tasapuolista välittämättä siitä millaset kuulokkeet/kajarit löytyy.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.