Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Eihän tuon käyttämisestä välttämättä jäisi edes kiinni jos ei nyt tollasia monen sadan metrin killsejä vetele pitkin peliä :) pelais ns normaalisti ja ammuskelis vaa niitä lähellä olevia suojasta... perseestähän tuollanen on mutta näitä ny on aina ja lopulta toi pelleily loppuu, ainakin osittain :)
Näinpä. Johan pelkästään tuo tavaroiden sijainti on järjetön etu loottausvaiheessa...
 
Vaikka eri tiimithän noita laatikkoja ja itse peliä vääntääkin, onhan se tavallaan ymmärrettävää jos menee jengillä tunteisiin. Kuitenkin kustiin silmään 6-1 pelaajia (ASIAKKAITA), kun käsi raamatulla luvattiin ettei mikromaksuja tule ennen pelin valmistumista.

Näinpä. Niin vaan joku TF2:kin meni parin hatun ja paistinpannun kokeilusta täysin mikromaksuperseilyksi vaikka pelin suosio kyllä antaisi odottaa että muutakin päivitystä joskus tulisi :facepalm:
 
Pieni "tipsi" niille jotka ei jo tätä tienneet: jos haluatte pelata kavereiden kanssa "squadia" first personissa, niin tehkää vaikka kahden tiimit ja hakekaa samaan aikaan peliä, niin suurella todennäköisyydellä pääsette samaan.
Eihän tä nyt tietenkään virallisesti squadia ole, kun kaikki ei samassa tiimissä oo, mut samassa pelissä ainakin. Sama toiminut myös solossa.

Just tuli pelailtua EU Solo FPP 3 kaverin kanssa, ja voittohan sieltä pamahti. Eikä me siis pelata mitään sopupelejä, kaikki vastaan kaikki meiningeillä tietty. :kahvi: Hauskaa vaihtelua tuo tuommoinenkin, etenkin kun koittaa vähän lukea sen kaverin peliä miettimällä mitä on duoissa/squadeissa ennen tehnyt.
 
Miulle on kyllä ihan sama onko tässä pelissä (tai missään muussakaan) mikromaksuja vai ei jos ne on pelkästään kosmeettisia.

Itse olen myynyt laatikoita oikeaa rahaa vastaan ja ostanut avaimia niiden tuotoilla ihan tyytyväisenä, kun en halua "oikeaa" rahaa tuhlata niihin.

FPP-moodi on kyllä paras päivitys moneen kuukauteen. En ole oikeastaan mitään muuta sen jälkeen pelannutkaan solona/duona. Squadeissa on ollut pakko ottaa parit normipelit kun FPP:tä ei ole vielä tuettuna.

FPP tuntuu jotenkin paljon mukavemmalta pelata ja olo on suhteellisen turvallinen lähes joka tilanteessa kun tietää ettei kukaan näe siun hahmoa ellei se ite kurki jostain. Jos joku ei vielä tuota FPP:tä ole testannut niin suosittelen kyllä vähintään kokeilemaan muutamat pelit siellä puolellakin. Kolmanteen persoonaan ei ole paluuta ainakaan omalta osalta.

edit: typojen korjailua
 
Jotenkin on kyllä oma mielenkiinto laskenut melko voimakkaasti kun tuntuu, että tyypit kestää rankomista aivan järjettömästi, ja silti ite kuolee VSS:llä ampumiseen alta sekunnissa. Rynkyt ja nimenomaan bodyshotit liian tehottomia suhteessa snipuihin. Ammut jonkun henkihieveriin ak:lla, pääsee pujahtamaan jonkun puun taakse, ja tulee sieltä täysissä heloissa takaisin ja nappaa kerran karrilla päähän.
 
Pieni "tipsi" niille jotka ei jo tätä tienneet: jos haluatte pelata kavereiden kanssa "squadia" first personissa, niin tehkää vaikka kahden tiimit ja hakekaa samaan aikaan peliä, niin suurella todennäköisyydellä pääsette samaan.
Eihän tä nyt tietenkään virallisesti squadia ole, kun kaikki ei samassa tiimissä oo, mut samassa pelissä ainakin. Sama toiminut myös solossa.

Just tuli pelailtua EU Solo FPP 3 kaverin kanssa, ja voittohan sieltä pamahti. Eikä me siis pelata mitään sopupelejä, kaikki vastaan kaikki meiningeillä tietty. :kahvi: Hauskaa vaihtelua tuo tuommoinenkin, etenkin kun koittaa vähän lukea sen kaverin peliä miettimällä mitä on duoissa/squadeissa ennen tehnyt.

Aattelin jo että pelasitte tiimissä neljästään duossa ekan kappaleen perusteella. Nimittäin tiimissä pelaamistä solossa/duossa kannattaa varoa ihan bannienkin uhalla. Ymmärtääkseni pelaajia bannitaan ihan urakalla, jos siitä siis jää kiinni.
 
Itse olen myynyt laatikoita oikeaa rahaa vastaan
20,21€ näyttää oma Steam tili myös näiden laatikoiden myymisestä :tup:
Aattelin jo että pelasitte tiimissä neljästään duossa ekan kappaleen perusteella. Nimittäin tiimissä pelaamistä solossa/duossa kannattaa varoa ihan bannienkin uhalla. Ymmärtääkseni pelaajia bannitaan ihan urakalla, jos siitä siis jää kiinni
Jep, ei pelattu. Bannithan siitä ois tullut, eikä nyt sen takia jäänyt tiimityö käyttämättä, vaan ihan senkin takia että ei toi enään olis niin hauskaa jos alkais huijaamaan.
 
Juu tosiaan jonkinlainen systeemi noilla on joka valvoo solo/duo yhteen pelaamista. En tiedä miten, mutta banneja siitä jaellaan.
Automaattinen valvonta tuosta tosin kuulostaa lähinnä mustalta magialta.
Joka tapauksessa ihan bannable offense se on.
 
Juu tosiaan jonkinlainen systeemi noilla on joka valvoo solo/duo yhteen pelaamista. En tiedä miten, mutta banneja siitä jaellaan.
Automaattinen valvonta tuosta tosin kuulostaa lähinnä mustalta magialta.
Joka tapauksessa ihan bannable offense se on.
Onhan tuota esitelty twitterissä ainakin kertaalleen miten ne poimii nuo huijarit. Eikä ilmeisesti ole edes vaikeaa, mutta automaattista systeemiä ei ainakaan silloin ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Viikkopätsi

Today we look at what we have changed and fixed in our week 20 patch.
This patch will be deployed to the Test Servers on Wednesday, August 9th, and if everything is stable, to the Live Servers on Thursday.

Client Optimization
  • Optimized game performance for 6-core or higher CPU
  • Optimized UI

Sound Effects
  • Decreased motorbike engine and vehicle skid sound volumes

Bug Fixes
  • Improved character animation when using throwables while prone
  • Fixed a bug that occasionally disabled voice chat on the Starting Island
  • Fixed a bug that caused your character to stand before crouching when revived
  • Fixed a bug that prevented players from rebinding Unarm to an alternate key
  • You can now see the mark from the character you are spectating on both the Mini Map and World Map
  • Fixed a visual bug with the scope while a character you are spectating is prone on a hill
  • Fixed a bug caused by changing "Graphics" - "Quality" - "Effects" from Settings
  • Improved the wrist positions on the steering wheel
 
Improved the wrist positions on the steering wheel​

Bileet pystyyn! :kippis:

Ei vaan, ehkä ne oli FPP vähän huonossa kohtaa. Itse en muista. Kuulosti vain niin hauskalta. :D
Mielenkiinnolla odotan onko tuolla 6-core or higher CPU jotain vaikutusta.
 
Ajattelinkin että tuo moottoripyörän ääni on turhan kovalla, ei kuullut kaverin puhetta ollenkaan sen yli. Ihan kiinnostavia fixejä, odotan myös innolla tuota optimointia toivottavasti tulee lisää fps!
Voisivat lisätä sen "Hold to aim" ja koska nykyisin voi käyttää "Toggle lean" olisi mukava jos se toggle lähtisi pois kun aloittaa juoksemisen.
 
Ajattelinkin että tuo moottoripyörän ääni on turhan kovalla, ei kuullut kaverin puhetta ollenkaan sen yli. Ihan kiinnostavia fixejä, odotan myös innolla tuota optimointia toivottavasti tulee lisää fps!
Voisivat lisätä sen "Hold to aim" ja koska nykyisin voi käyttää "Toggle lean" olisi mukava jos se toggle lähtisi pois kun aloittaa juoksemisen.
Eikös se tupla klikki oikeesta ole hold to aim? Ollut alusta asti?
 
Niin puhutaanko tässä FPP (first person) vai TPP (third person)?

TPP hold on kuitenkin lonkalta tähtäys, ja yksi klikki on ADS eli tähtäimen läpi.
Jos olisi vaihtoehto TPP:ssä tuo hold ADS, niin miten lonkalta tähtääminen onnistuisi?
Toki jos puhutaan FPP, niin sitten. Tekeekös siinä hold mitään..... ? Muistan vaan että hieman näyttää jotain tekevän (jollain aseella liikku millin zoom tjsp), mutta tekeekö oikeasti mitään.
 
Itellä noin 400 tuntia pelissä enkä vaan osaa tottua tuohon klikkailuun. :tdown:

Itsellä vähän samaa ongelmaa tuon klikkailun kanssa ja se vielä korostuu kun pelaan Rainbow Six Siegeä, jossa ADS-moodiin mennään pitämällä hiiren oikeaa nappia pohjassa. Tiukoissa tilanteissa saattaa tulla turpiin sen takia että ei klikkaa ADS-moodiin vaan pitää nappia pohjassa eikä siten saa tarpeeksi tarkkuutta tähtäämiseen. Toivottavasti lisäävät tuon ADS-hold mahdollisuuden tulevaisuudessa peliin.
 
Itsellä vähän samaa ongelmaa tuon klikkailun kanssa ja se vielä korostuu kun pelaan Rainbow Six Siegeä, jossa ADS-moodiin mennään pitämällä hiiren oikeaa nappia pohjassa. Tiukoissa tilanteissa saattaa tulla turpiin sen takia että ei klikkaa ADS-moodiin vaan pitää nappia pohjassa eikä siten saa tarpeeksi tarkkuutta tähtäämiseen. Toivottavasti lisäävät tuon ADS-hold mahdollisuuden tulevaisuudessa peliin.

Käy kyllä pirun usein happi tilanteissa, että painaa just pohjassa ja kusee tilanteen sen takia. :)
 
Itsekin toivon että ADS:n saisi pohjaan painallukselle. Tai ADS:n ja lonkkatähtäyksen voisi vaihtaa toisinpäin nykyisestä. Voisin ehkä jopa luopua lonkkatähtäyksestä kokonaan ADS:n vuoksi. 50 Tuntia tällä hetkellä pelattuna ja tuon kanssa tulee edelleen sekoiltua tiukoissa tilanteissa.
 
Siis sen sijaan että painaa kerran aimin pohjaan niin tupla klikki aimia ja pitää pohjassa eikös tuo nyt ole hold to aim. Tulee jo selkä rangasta eikä häiriste
 
Siis sen sijaan että painaa kerran aimin pohjaan niin tupla klikki aimia ja pitää pohjassa eikös tuo nyt ole hold to aim. Tulee jo selkä rangasta eikä häiriste

Jos nyt tarkkoja ollaan niin tuo on tupla klikki hold to aim ;)

Hyvä jos olet saanut omaksuttua tuon tavan. Missään muussa pelaamassani pelissä ei ole tälläistä systeemiä ja itselleni se ei vain iskostu päähän.
 
Kävin testiservulla tekemässä testin.
7700k, 970, 16gb ram, fps cäpätty 120, kaikki very low.

5eb08831a8.jpg
 
? :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Mahtavaa!
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Vihdoin :)
 
Oi että! Mahtavaa!
Oletin että squad moodissa menee vielä pitkään.
 
"Optimized game performance for 6-core or higher CPU"

Kertokaahan sitten, kuinka paljon teillä moniytimisten prossujen omistajilla suorituskyky nousee patchin myötä? Pitääkö tässä jo alusta vaihtaa? :D
 
En nyt muista loadeja, mutta jotenkin tuntuu että CPU ei ole ehkä ollut bottle-neckinä tässä?
Itselä kun on tuo 6c 3930K jonka kaverina tuhnuhko 1070.
 
Laitoin pelin eilen Ryzen 1700X kokoonpanoon, kun i5 pelikone siirtyi verstaalle vesijäähdytysremppaan. Laitoin Ryzeniin saman R9 Nano GPU:n joka oli myös i5:ssa sisällä ja samat detailit, kellotukset ja muut asetukset sisään. Itse peli pyöri ihan samalla tapaa, eli en FPS puolella huomannut mitään eroa 1440p resolla.

Ainut ero mitä huomasin nykyisellä versiolla, niin pelin käynnistäminen ja alkulataukset tms menivät huomattavasti nopeammin niin ihan lobbyyn pääsemisen kannalta kuin myös sen alkusaaren / lentokoneeseen siirtymisen osalta. Ilmeisesti PUBG osaa ladata kamat useammissa säikeissä tuossa vaiheessa, mutta itse pelimoottori ei säikeistyksestä ole hyötynyt / osannut käyttää sitä. Sama ilmiö oli BF1 osalta.

Kun tuo patchi tulee niin kerron jos jotain oleellista tuntuisi muuttuvan 8c/16t kokoonpanolla.
 
Oma 4/8 i7 ei juuri yli 50% usagea nähnyt aikaisemmin, jännä nähdä mitä nyt tapahtuu. Aika maltillinen 1.3 gigaa pätsiä, jotenkin alkanut tottua jo gigatolkun pätseihin lähes kaiken steam kaman kanssa.
 
"Optimized game performance for 6-core or higher CPU"

Kertokaahan sitten, kuinka paljon teillä moniytimisten prossujen omistajilla suorituskyky nousee patchin myötä? Pitääkö tässä jo alusta vaihtaa? :D
Nyt on kyllä kauan toivottu päivitys omalla kohdalla. Hyvin on itsellä toiminut muutenkin 5820k 4,3Ghz ja GTX 1070 combolla ultralla, mutta pitää pistää uusi patchi testiin, kun pääsen töistä. Pakko sanoa vielä, että olen erittäin tyytyväinen, kun hankinkin tuon 5820k:n enkä 6700k:ta joiden välillä aikoinaan arvoin.
 
Oma peli rullailee nyt paljon tasaisemmin, siis ero on hyvin todettavissa!
Aiemmin ongelma omalla allekirjoitukseni koneella oli fps:n pahat kyykkäykset monissa kohdissa.
Eli jos fps pysyi yleensä 70fps, se saattoi putoilla usein jopa alle 30:n hetkittäin. Eroja oli siis liian paljon maksimi frameihin.
Nyt tuo on tasoittunut paljon. Toki mapissa on edelleen ruudunpäivityksen tappajia, mutta parempi nyt.
Pari peliä tänään takana.
 
Pätsihän tuli liveen jo.
Muutama update sen jälkeen:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Itellä jäi kerran talot renderöimättä. Muilla käynyt näin?

Päädyin sit vaan katteleen jonkun heebo loottailua talossa. Kämppäs siellä jonkun 10min ainakin. :D

Laitoin ny Youtubee videon tuosta bugista. :rofl: Ei ole napsahtanut bannia kun tapoin tuon tyypin koulun sisältä UAZ:illa :cool:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Alle jääneen kaverin reaktio olis kyl komee nähdä. :D

Juurikin noin itselläkin oli kerran talot kateissa.
Tästä aiheesta, kyseenalaista toki että bugin takia saa bannin.
Toki ilmeisesti säännöissä lukee:

“Do not exploit bugs or glitches: If you find a bug or a glitch in the game that provides an unfair advantage, let us know about it instead of using the exploit for your own benefit.”​

Popular Twitch Streamer (Destiny) Banned From Battlegrounds After Exploiting Glitch
http://kotaku.com/popular-battlegrounds-streamer-banned-after-exploiting-1797725299

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Hemmetti.. toinen kaatuminen tänään kesken pelin. Muilla ollut? Taisi virhe olla jotain verkkoon/palvelimeen muodostettavaan yhteyteen liittyvää.
 
Mikä tarkoitus näillä ihme "seasoneilla" oikein on?
Tällä hetkellä tarkoituksena on säätää elo/ranking järjestelmää. Sen takia homma tehdään kerran kuussa nyt EA:ssa, eli poikkeuksellisen usein.
Releasissä pointtina on varmaan se, että kaikilla ei ole aikaa pelata jokaiseen vuodenaikaan. Seasoneilla voi sitten nollailla tilannetta tuolta kantilta, ja ihan muutenkin nollata. Onhan se ihan jees että jos aloitat pelaamaan et tule kovin pärjäämään, mut muutama season myöhemmin saatat jos nousta ladderissa. Jos seasonia ei olisi lainkaan, se on varmaan melkoinen suo lähteä kampeamaan jotain kill tai win ratingia ylös.
 
Eli virtuaalipippelin kasvatusta varten toisinsanoen :) Luulen et aika moni pelaaja ei välitä tuosta hölkäsenpöläystä :) Itsekin mieluummin kattelisin koko peli-ajalta kokonaisstatseja kuin kuukausitasolla nollattavia statseja.
 
Kyllä se MMR vaikuttaa ihan oikeasti myös siten, että tulee samoihin peleihin samanlaisella MMR:llä olevia pelaajia. Joskus tullut huomattua kun striimaajilla kestää joskus tosi pitkäänkin quessa, itsellä matalalla MMR menee aivan välittömästi aina peliin.
 
Eli virtuaalipippelin kasvatusta varten toisinsanoen :) Luulen et aika moni pelaaja ei välitä tuosta hölkäsenpöläystä :) Itsekin mieluummin kattelisin koko peli-ajalta kokonaisstatseja kuin kuukausitasolla nollattavia statseja.
Tietääkseni all-time stats tulee, ellei peräti ollut jo jossain.
Sen muistan varmaksi, että monesti ovat sanoneet all-time stats tallentuvan. Toki oikeassa julkaisussa ne oletettevasti nollataan, tai ainakin veikkaisin.
Eli toisin sanoen vaihtuvat seasonit ei vaikuta jos asia ei kiinnosta. :)

Kyllä se MMR vaikuttaa ihan oikeasti myös siten, että tulee samoihin peleihin samanlaisella MMR:llä olevia pelaajia. Joskus tullut huomattua kun striimaajilla kestää joskus tosi pitkäänkin quessa, itsellä matalalla MMR menee aivan välittömästi aina peliin.
Tästä syystä sitä myös viilaavat ja toistaiseksi nopeasti syklittävät seasoneita. Katsotaan että releasissä menee "oikein" tuo MMR tasojen haku.
Seasoneiden välissä on vuorokauden leaderboardit ja ranking pois päältä, koska sillä aikaa säädetään järjestelmiä.
 
Tuli eilen koitettua tuota uutta päivitystä. Tuo useamman coren hyöty näkyi ainoastaan aloituksessa, missä kaikki pelaajat odottavat peliin pääsyä. Siinä corejen käyttö vaihteli 1-5 välillä ja fps ei enään dipannut alle 60, kun aikaisemmin tippui välillä lähelle 40. Itse matsin alettua corejen käyttö oli 1-2, mutta näyttiksen käyttö oli melkein koko ajan 99% joten 1070 oli se pullonkaula, ja tuon yhden matsin aikana fps tippui vain kaksi kertaa alle 60. Tämä siis ultra-asetuksilla FPS servulla.
 
Koitin eilenkin itse uutta päivitystä, ja suurimman osan matsista fps oli noin 10 korkeampi kuin aikaisemmin, ja peli myös tuntui huomattavasti sulavammalta, FPS vaihteli välillä 85-125.
Tämä siis Ryzen 7 1700 & GTX 1080 combolla.
Lagi oli myös kokonaan poissa ja hitreg toimi erinomaisesti. Kaiken kaikkiaan loistava päivitys mielestäni, eilen oli nautinto pelailla.
 
Samat kokemukset itselläkin, pelasin eilen jotain 5 tuntia ja ei kertaakaan tullut semmosta 10-15 sekuntia kestävää alle 10fps pätkää joita tuli kohtalaisen usein aiemmin. RX 480 ei kyllä oikein jaksa tuota pyörittää niin hyvin kun haluaisin, pitäne varmaan RX Vega ostaa.
 
Itsellä 6700k ja 1070. En kyllä ole huomannut eroa, tosin ei ole kerennyt pelaamaankaan tosissaan nyt. Yleensä fps yli 100 kaikki very low paitsi tekstuurit ja view distance.
 
View distancehan ei vaikuta pelaajien tai autojen renderöintiin niin se on sama pitää very lowilla.
 
Onkos sen ainoa vaikutus tyyliin talojen polygon countti, ja puiden lehtien määrä tms? Toki myös jollain etäisyydellä ei piirry varmaan jotkin asiat lainkaan.
Talo on aika hienoja isolla scopella ja very low view distancel. :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 885
Viestejä
4 980 186
Jäsenet
79 855
Uusin jäsen
Andris

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom