Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Ei ole experimental käytössä - tiimikavereista en tiedä, tuskinpa niilläkään.
 
Ei ole experimental käytössä - tiimikavereista en tiedä, tuskinpa niilläkään.

Niin eli ei mitään matchmakingia päällä. Paskaa tuuria vain ja kertoo myös siitä että peliä pelaa nykyään aika kovatasoista porukkaa ja kasuaalit on jääny huomattavasti vähemmälle.
Saman huomannut myös itse, että tukkaan tulee enemmän vielä kuin ennen ja sellaista peruna porukkaa ei hirveästi servuilla enää ole.
 
No niin... Viisi viimestä matsia. Kuolemat näille:

twitch_c0dbuL - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG (top 10 ranking)
BG_littletk - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG (ja sen klaanikaverit)
TRDef2Easy - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG + BraV3MeCLiP4 - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG samassa tiimissä

Nimimerkillä "ois ihan kiva jos matchmaking tarjoaisi edes etäisesti samantasoista seuraa"
Pelaajat vähentyneet ja jääneiden pelaajien taso parantunut. Ei mitään ihmeellistä, ihan mukavaa kun on hyviä pelaajia vastassa.
 
Soloissa tuon näkee ehkä selvimmin kun katsoo pubg.opista matchin statseja niin todella monella on hyvin korkea xp, eli siellä on pelattu todella paljon. 0 xp:n pelaajia on aika vähän, mutta niitäkin löytyy.
 
Sama on huomattu täälläkin. Täysin ampumataidottomia tulee vastaan enää aika harvoin ja häviän yhdeksän kymmenestä reilusta kaksintaistelusta. Siksi vältän niitä.

Paras vakiotaktiikkani on ajaa autolla päälle, ja jos ei osu niin hypätä kyydistä ja tyhjentää konepistooli toisen keskikroppaan. Toimivuus perustuu yllätysmomenttiin. Nykyään vain vastassa on aika usein joku mestariampuja, joka pamauttaa headshotin liikkuvan auton kuskiin ennen kuin tämä on ehtinyt viittäkymmentä metriä lähemmäs.
 
Mistähän johtuu että gpu usage tipahtelee itsestään hetkellisesti 40-60% ja tätä myöden fps mukana? Tätä tapahtuu jatkuvasti... 2min menee ~100% usagella ja +100fps sitten yhtäkkiä 5-10sek ajaksi gpu usage puoleen ja sama fps:älle. Cpu:n käyttö ei millään corella ole pullonkaulana ja muilla peleillä en tämmöistä ole huomannut. Vinkkejä?

Asetuksilla tai kartalla ei ole merkitystä.
 
Tuo selvä tason nousu on vaikuttanut omaan pelaamiseen niin että tulee välteltyä niitä pahimpia hot spotteja ja pakko pitää sellainen kosketus & liike koko ajan päällä, yhtään ei voi antaa vastustajille "helppoa" tilannetta jossa vain reaktioaika merkitsee. Melkein joka kerta kun on jotain suoraa duelin tapaista yrittänyt, on tullut turpaan ja kovaa. Etäisyydellä ei ole väliä, nuo kovimmat ampujat kun haistaa sun paikan niin lähtölaskenta on päällä jos siihen jää. Tekee pelaamisesta yhtä aikaa jännittävää ja hermoja koettelevaa. Aiheuttaa myös paljon tarkempaa suunnittelua ja halua seurata aluetta muualtakin kuin reunan mukana, esim. auto tulee usein pidettyä hallussa viime hetkille saakka.

Nykyään tulee pelattua melkein pelkkää Miramaria, taso on siellä ainakin välillä ihan OK ja kartta antaa minusta enemmän tilaa tällaisille semi-paskeille pelaajille kuin metsäinen Erangel. Sanhokkia ja Vikendiä ei enää jaksa yhtään.
 
Vikendi on pelkkää sniper kiväri paskaa nykyään, jäänyt kyseinen karttaa kokonaan pois omista peleistä.
 
Vikendi on pelkkää sniper kiväri paskaa nykyään, jäänyt kyseinen karttaa kokonaan pois omista peleistä.
Ollut jo hetken ja nyt viimeisen kartta muutoksen myötä meni loputki pilalle tuosta kartasta. Vakio paikat poistettu/pilattu mihin normaalisti tuli hypättyä.
 
Harmi, että omaa karttalistaa ei voi valita vapaasti kuten joskus ennen - siis niin, että saa valita mitkä kartat haluaa lottoon ja mitkä jättää pois. Minulle kelpaa kaikki paitsi Sanhok, joka tulee valituksi noin 75% peleistä. Suosikkini eli Miramar on tietenkin kaikista harvinaisin.

Toki voisi mennä suoraan lempikartan jonoon, mutta jonot ovat silloin pitkiä.

Ei niissä 1v1 voita koskaan, jos niitä välttelee.
Git gud siis. En ota tätä peliä kovin tosissani enkä viitsi harjoitella reilua tappelua niitä mestariampujia vastaan, kun lymyilemällä ja kieroilemallakin pärjää. Yli 500 tunnin aikana kokemus kuitenkin on kertynyt puolivahingossa enkä ole läheskään sellainen rähmäkäpälä kuin vielä viime vuonna. Lähitaistelussa suorastaan pärjään nykyään. Ei silti huvita lähteä ottamaan matsia jotain instakill-snipujumalaa vastaan, kun viikon ekspat voi yleensä kerätä ES:ää ryystämällä ja autoilemalla.
 
Harmi, että omaa karttalistaa ei voi valita vapaasti kuten joskus ennen - siis niin, että saa valita mitkä kartat haluaa lottoon ja mitkä jättää pois. Minulle kelpaa kaikki paitsi Sanhok, joka tulee valituksi noin 75% peleistä. Suosikkini eli Miramar on tietenkin kaikista harvinaisin.

Toki voisi mennä suoraan lempikartan jonoon, mutta jonot ovat silloin pitkiä.


Git gud siis. En ota tätä peliä kovin tosissani enkä viitsi harjoitella reilua tappelua niitä mestariampujia vastaan, kun lymyilemällä ja kieroilemallakin pärjää. Yli 500 tunnin aikana kokemus kuitenkin on kertynyt puolivahingossa enkä ole läheskään sellainen rähmäkäpälä kuin vielä viime vuonna. Lähitaistelussa suorastaan pärjään nykyään. Ei silti huvita lähteä ottamaan matsia jotain instakill-snipujumalaa vastaan, kun viikon ekspat voi yleensä kerätä ES:ää ryystämällä ja autoilemalla.

Jokainen omalla tavallaan tietysti pelaa, mutta kehittyäkseen on tarve mennä sinne epämukavuusalueelle. Muttei tästä tuon enempää.
 
Ollut jo hetken ja nyt viimeisen kartta muutoksen myötä meni loputki pilalle tuosta kartasta. Vakio paikat poistettu/pilattu mihin normaalisti tuli hypättyä.
En ole todellakaan samaa mieltä. Kaikki muutokset Vikendiin olivat positiivisia jossa poistettiin compoundeja, ympyröitä paranettiin ja joki jäädytettiin joka poisti choke pointteja. Vikendi on huomattavasti parempi nykyisessä muodossaan kuin ennen päivitystä.
 
Mistähän johtuu että gpu usage tipahtelee itsestään hetkellisesti 40-60% ja tätä myöden fps mukana? Tätä tapahtuu jatkuvasti... 2min menee ~100% usagella ja +100fps sitten yhtäkkiä 5-10sek ajaksi gpu usage puoleen ja sama fps:älle. Cpu:n käyttö ei millään corella ole pullonkaulana ja muilla peleillä en tämmöistä ole huomannut. Vinkkejä?

Asetuksilla tai kartalla ei ole merkitystä.
Mikä näyttis, mitkä ajurit jne?
 
Jännä juttu kun tämä peli on niin suosittu ja onnistunut näinkin kauan ylläpitämään suosiotaan. Kaverin kanssa ollaan pelailtu battlefieldin firestormia ja yritetty vaihtaa tähän, mutta on tämä vain jotenkin huono / kankea verrattuna tuohon firestormiin ja erityisesti bäfän tuntumaan/pelimoottoriin. Hyppyjuoksu on aivan NAURETTAVAN pitkäkestoinen ja tästä paistaa muutenkin joku arma(maisuus) aivan liikaa läpi. Loottaaminenkin on omasta mielestä typerästi toteutettu jos lähdetään vertaamaan tuohon firestormin systeemiin (tabista auki vs oikeasti etsit ne romppeet siitä maasta). Battlefieldissä taas on ne omat helvetin ongelmansa kuten koodarit, hakee servut välillä jostain sairaan kaukaa järjettömällä latenssilla ja lienee muutenkin jo toinen jalka haudassa koko pelimuodolla bäfässä. Tässä pubgissa taas ilmeisesti todella elinvoimainen pelaajakunta kun pelit löytyy alta aikayksikön.

Varmaan löytyy muitakin jotka ovat bäfää tai muuta edes kokeilleet niin mikä tästä tekee mielestänne esim. viihtyisämmän pelin?
 
Mistähän johtuu että gpu usage tipahtelee itsestään hetkellisesti 40-60% ja tätä myöden fps mukana? Tätä tapahtuu jatkuvasti... 2min menee ~100% usagella ja +100fps sitten yhtäkkiä 5-10sek ajaksi gpu usage puoleen ja sama fps:älle. Cpu:n käyttö ei millään corella ole pullonkaulana ja muilla peleillä en tämmöistä ole huomannut. Vinkkejä?

Asetuksilla tai kartalla ei ole merkitystä.
Ehkä kaukaa haettua mutta onko tuo virtalähde (jos koneessa on tuo speksien mukainen TX850) kuinka vanha? Muualta netistä tuli luettua että hajoava virtalähde saattaa tuota aiheuttaa. Ja kun tuon virtiksen ekat revikat on vuodelta 2009, ja ollut käytössä vanhassa kokoonpanossa niin saattaa olla aiheellista tarkistella tuon kunto.
 
Ehkä kaukaa haettua mutta onko tuo virtalähde (jos koneessa on tuo speksien mukainen TX850) kuinka vanha? Muualta netistä tuli luettua että hajoava virtalähde saattaa tuota aiheuttaa. Ja kun tuon virtiksen ekat revikat on vuodelta 2009, ja ollut käytössä vanhassa kokoonpanossa niin saattaa olla aiheellista tarkistella tuon kunto.

Ollut käytössä reilun kuukauden. Edellisen rm550x sama homma, joten ei voi olla virtalähde...

Eilen pelasin pitkästä aikaa soolon ja laitoin launch parametriin - USEALLAVAILABLECORES. Tuntui ainakin että meno oli sulavampaa. Täytyy vielä selvitellä. Ajattelin myös asentaa pelin uudelle 970 m2 ssd levylle
 
Jännä juttu kun tämä peli on niin suosittu ja onnistunut näinkin kauan ylläpitämään suosiotaan. Kaverin kanssa ollaan pelailtu battlefieldin firestormia ja yritetty vaihtaa tähän, mutta on tämä vain jotenkin huono / kankea verrattuna tuohon firestormiin ja erityisesti bäfän tuntumaan/pelimoottoriin. Hyppyjuoksu on aivan NAURETTAVAN pitkäkestoinen ja tästä paistaa muutenkin joku arma(maisuus) aivan liikaa läpi. Loottaaminenkin on omasta mielestä typerästi toteutettu jos lähdetään vertaamaan tuohon firestormin systeemiin (tabista auki vs oikeasti etsit ne romppeet siitä maasta). Battlefieldissä taas on ne omat helvetin ongelmansa kuten koodarit, hakee servut välillä jostain sairaan kaukaa järjettömällä latenssilla ja lienee muutenkin jo toinen jalka haudassa koko pelimuodolla bäfässä. Tässä pubgissa taas ilmeisesti todella elinvoimainen pelaajakunta kun pelit löytyy alta aikayksikön.

Varmaan löytyy muitakin jotka ovat bäfää tai muuta edes kokeilleet niin mikä tästä tekee mielestänne esim. viihtyisämmän pelin?

Aseiden kontrolloinnin haastavuus ja siitä johtuen jokainen tappo tuntuu hyvältä, toisinku battlefieldissä. Pelin tempo on juuri sopiva, ei ole liian adhd hippaa.

Loottaaminen mielestäni tässä on todella paljon helpompaa mitä Battlefieldin firestormissa. Tabista näkee heti mitä tavaroita on maassa ja saa nopeasti vedettyä paikalleen. Yksittäiset tavarat voi poimia ilman tabia helpolla. Tuo loottaamisen vaikeus battlefieldissä taisi olla yksi syitä minkä takia sitä ei lopulta tullut paljoa pelattua.
 
Varmaan löytyy muitakin jotka ovat bäfää tai muuta edes kokeilleet niin mikä tästä tekee mielestänne esim. viihtyisämmän pelin?

Itseä tässä on kiehtonut korkea oppimiskynnys ja tosiaan Sandenkin mainitsema hyvänolontunne kun saat jonkun tapettua - se on kuitenkin aina oikeasti tarkkaa touhua.

Suurin ero BF:n ja PUBG:n välillä on varmaankin se, että BF on pohjimmiltaan räiskintäpeli, PUBG selviytymispeli - joka tilanteessa ei kannata ampua ja taktikoimalla pääsee loppuympyröihin mukaan helpostikin kun osaa valita taistelunsa.
 
Itseä tässä on kiehtonut korkea oppimiskynnys ja tosiaan Sandenkin mainitsema hyvänolontunne kun saat jonkun tapettua - se on kuitenkin aina oikeasti tarkkaa touhua.

Suurin ero BF:n ja PUBG:n välillä on varmaankin se, että BF on pohjimmiltaan räiskintäpeli, PUBG selviytymispeli - joka tilanteessa ei kannata ampua ja taktikoimalla pääsee loppuympyröihin mukaan helpostikin kun osaa valita taistelunsa.

Ottamatta peliin kantaa niin tuo on juuri sitä mitä näissä itse yrittää viimeiseen asti välttää, eli jotain pusikossa istumista ja taisteluiden välttelemistä. Ei nyt tietenkään mitää 1v4 tilanteita. Ei se ole voitto eikä mikään ellei tilillä ole sanotaan vähintään viittä kaatoa :vihellys:. Mieluummin ottaa turpaankin ja häviää. Koko ajan liikkeellä, nopeat loottaukset ja hyviä iskuja vihollisten niskaan on ollut se firestorminkin suola.
 
Ottamatta peliin kantaa niin tuo on juuri sitä mitä näissä itse yrittää viimeiseen asti välttää, eli jotain pusikossa istumista ja taisteluiden välttelemistä. Ei nyt tietenkään mitää 1v4 tilanteita. Ei se ole voitto eikä mikään ellei tilillä ole sanotaan vähintään viittä kaatoa :vihellys:. Mieluummin ottaa turpaankin ja häviää. Koko ajan liikkeellä, nopeat loottaukset ja hyviä iskuja vihollisten niskaan on ollut se firestorminkin suola.

Itse pelaan pupkia aika samalla idealla, tosin vaihtelee aika paljon peliseurankin mukaan, mutta aika monesti tulee etsittyä taisteluita. Ihan kuumimpia hotdroppeja välttelen aika paljon kun se tuppaa olemaan aika tuuri peliä se.
Pelissö eniten viehättää tuo gunplay mikä on omasta mielestä parasta mitä on vastaan tullut. Haastavaa mutta ei kuitenkaan liian vaikeaa, etteikö tälläinen hieman kasuaalimpikin naksuttelia voisi saada onnistumisia. Aivan huikea fiilis kun välillä peli rullaa kuin unelma ja kaikki vaan onnistuu.
 
Ottamatta peliin kantaa niin tuo on juuri sitä mitä näissä itse yrittää viimeiseen asti välttää, eli jotain pusikossa istumista ja taisteluiden välttelemistä. Ei nyt tietenkään mitää 1v4 tilanteita. Ei se ole voitto eikä mikään ellei tilillä ole sanotaan vähintään viittä kaatoa :vihellys:. Mieluummin ottaa turpaankin ja häviää. Koko ajan liikkeellä, nopeat loottaukset ja hyviä iskuja vihollisten niskaan on ollut se firestorminkin suola.

Niin siis en minäkään puskassa jäpitä paikoillani, hotdroppia yleensä enemmän ja ääntä kohti lähdetään melkein aina. Pelaan kuitenkin tätä enemmän selviytymismielessä kuin räiskintä ja siinä se suurin ero :)
 
Ei saa liian väsyneenä pelata :D Eilen meni niiiiin hermo omaan peliin kun pari erää nopeasti ennen unia vedin ja molemmissa eka tilanne päättyy siihen että mut yllätetään sivulta ja selästä, koska pää ei enää vaan toiminut... Miten sitä hukkaakin vihollisen avoimeen maastoon niin että se pääsee lähes suoraan sivusta ampumaan, voi kerpele! :facepalm:

--

Sama meno itsellä, selviytymispeli tämä on enemmän kuin räiskintä. Se on kummallista että erästä toiseen ~50% serveristä on kuollut ekan 15 minuutin aikana jossain Pecadon tms ympärillä. Mikä siinä kiehtoo vetää noihin erästä toiseen kun mahdollisuus kävellä hengissä ulos on kuitenkin aika pieni? Satuin tarkastamaan yhden pelaajan statsit kun löysi mun pään vähän liian helposti (omasta mielestä) ja siellä oli sille päivälle todella monta peliä joissa se oli vaan hypännyt ja kuollut minuutissa tai parissa 0-1 tapon kanssa. Se peli missä mutkin sai sillä oli jotain 6 tappoa ja taisi kanakin tulla. Mutta jatkuvasti odottelua, hyppy, yksi tulitaistelu ja kuolema ja taas odotellaan? Ei mulla riittäis hermo tollaseen enää näin vanhana :D
 
Ehkä tuo pelityyli kertoo ettei välttämättä kyse ole survival pelistä? Jos on 2500h pelitunteja takana ei hirveästi jaksa enää lootata ja tehdä strategioita taisteluun.
 
Ehkä tuo pelityyli kertoo ettei välttämättä kyse ole survival pelistä? Jos on 2500h pelitunteja takana ei hirveästi jaksa enää lootata ja tehdä strategioita taisteluun.

Itse pelaan voitosta. Osallistun tärkeisiin taisteluihin, mutta osaan myös olla ampumatta, jos paikka vaatii. Pelitunteja varmaan 2000 ja hieno huomata, että edelleen jatkuvasti oppii pelistä lisää ja kehittyy pelaajana.
 
Ammun itse vain jos on suht varma nakki. Jos toinen tyyppi on kaukana, juoksee, ja pääsisi helposti suojaan jos avaisin tulen, hillitsen liipaisinsormeni. Pidän kyllä vihollista silmällä ja lähden aika usein perään kärkkymään parempaa tilaisuutta.

Minullekin tämä on nimenomaan selviytymispeli. Ei tässä päitä lähdetä keräilemään, vaan hiiviskelemään, tekemään sivutehtäviä ja tavoittelemaan top 10 -listaa. Tapot ovat vain bonusta.
 
Itse pelaan pitkälti tapoista publalla. Pelaan kuin compissa, eli tappoja tarvitsee paljon. On tullut faceittiä ja turnuaksia pelattua ja jopa ihan rahapalkintoja tullut.

Vajaa 1000h tunteja, enkä kyllä millään jaksa kykkiä missään. Paljon kivempaa hakea tappoja ja saattaa voittaa siinä sivussa. Voitto alle viidellä tapolla on ikään kuin pettymys.
 
Terve, muutaman päivän päästä olisi tulossa lanit ja kun käynnistelin pubgia ilmaantui ongelmia. Kun hakee peliä se lataa minuutin ja näytölle hyppää
"Connection timed out - Error 6.5.6" Yhteydestähän toi taitaa herjata mutta kun peli toimi ongelmitta vielä muutama viikko sitten mutta mikään ei ole muuttunut. cmd:n kautta resetattu kaikki network asetukset. uusimmat ajurit ja windows update ajettu, pubgi asennettu uusiksi eri ssd:lle, palomuuri on myös tsekattu. Mikäköhän tässä nyt voisi olla :dead: Jos kellään ollut samaa ja saanut fiksattua toivoisin vastausta :tup:
 
EU servujen packet loss on aivan karmeaa, koko ajan pomppii packet loss 20-80%
 
Packet lossia näkyy nykyään lähes aina, mutta vielä ihmeempi on se yhden kerran, aina ekalla pelikierroksella tuleva totaalinen jäätyminen 5s ajaksi. Ruutu jäätyy paikalleen ja tulee ilmoitus verkkoyhteyden katkeamisesta. Toistuu joka käynnistyksellä n. 10min erän alkamisesta. Seuraava erä samalla sessiolla ja mitään tuollaista ei tapahdu. Eikä tapahdu sittenkään jos satun heittämään henkeni ennen sitä n. 10min rajaa. Ei mitään ideaa mistä tällainen voi johtua ja taas kerran, tätä tulee vain PUBG:ssa... :facepalm:
 
Toi packet loss ilmiö tuli ilmeisesti viimeisen pikku patchin mukana (68mb). Ennen sitä ei ollut mitään ongelmaa.*

Omasta puolesta olisin pitänyt pelin pelattavana ilman tuota jouluteemaa.

* Useamman kuukauden ollut noi netti statistiikat näkyvissä ja perustan väittämän siihen.
 
Ilmeisesti packet loss on vain bugi, eikä todellisuudessa vaikuta peliin yhtään. Näyttää siis vaan väärin jostain syystä. Lähde: WackyJacky, muistaakseni luki vielä että koskee vain eu servuja?
 
Juu en ole itsekään itse pelattavuuden kannalta huomannut mitään ongelmaa. Muutamia lagipiikkejä silloin tällöin mutta kanattomuus ei siihen ole kaatunut. :shifty:
 
Eilen tuli elämäni ekat bannit pubgiin. Unusual gameplay pattern luki pelissä. Kyselin supportista et mikäs on homman nimi niin:

Hello Survivor,

Greetings from PUBG Player support.

We understand that you are concerned about the temporary ban on your account.

When a player is reported by multiple players, the account gets a temporary ban pending investigation. If the player is found to be cheating, the ban becomes permanent, otherwise, the ban will be lifted. Players will be notified of the ban if it becomes permanent.

We understand that a temporary ban might seem to be a bit unfair especially if the player has not done anything wrong. We will certainly forward this report to our developers, to continue to identify better methods of investigation.

Feel free to write back to us with any questions you have, we are just a message away!

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
---------------------------------------------
NOT JUST A GAME, THIS IS BATTLE ROYALE



Eli siis jos joku muu pelaaja vituttaa niin kamujen kaa reporttia niin 24h bannit.
 
Eilen tuli elämäni ekat bannit pubgiin. Unusual gameplay pattern luki pelissä. Kyselin supportista et mikäs on homman nimi niin:

Hello Survivor,

Greetings from PUBG Player support.

We understand that you are concerned about the temporary ban on your account.

When a player is reported by multiple players, the account gets a temporary ban pending investigation. If the player is found to be cheating, the ban becomes permanent, otherwise, the ban will be lifted. Players will be notified of the ban if it becomes permanent.

We understand that a temporary ban might seem to be a bit unfair especially if the player has not done anything wrong. We will certainly forward this report to our developers, to continue to identify better methods of investigation.

Feel free to write back to us with any questions you have, we are just a message away!

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
---------------------------------------------
NOT JUST A GAME, THIS IS BATTLE ROYALE



Eli siis jos joku muu pelaaja vituttaa niin kamujen kaa reporttia niin 24h bannit.


Kiva ois kyllä tietää miten paljon niitä raportteja pitää saada, että napsahtaa nuo bannit... Aika paskaa jos riittää että yks neljän porukka esim laittaa koska se kyllä mahdollistaa ihan vain vittuilun.
 
Testasin taas puolen vuoden tauon jälkeen tätä paskaa ja edelleen on nettipeli rikki tässä, packet loss 10-60% koko ajan vaikka muissa peleissä/sovelluksissa ei mitään ongelmaa:facepalm:
Hyvähän siinä on yrittää johonkin liikkuvaan osua..
:facepalm:
 
Eilen tuli elämäni ekat bannit pubgiin. Unusual gameplay pattern luki pelissä. Kyselin supportista et mikäs on homman nimi niin:

Hello Survivor,

Greetings from PUBG Player support.

We understand that you are concerned about the temporary ban on your account.

When a player is reported by multiple players, the account gets a temporary ban pending investigation. If the player is found to be cheating, the ban becomes permanent, otherwise, the ban will be lifted. Players will be notified of the ban if it becomes permanent.

We understand that a temporary ban might seem to be a bit unfair especially if the player has not done anything wrong. We will certainly forward this report to our developers, to continue to identify better methods of investigation.

Feel free to write back to us with any questions you have, we are just a message away!

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
---------------------------------------------
NOT JUST A GAME, THIS IS BATTLE ROYALE



Eli siis jos joku muu pelaaja vituttaa niin kamujen kaa reporttia niin 24h bannit.

Kehtaatko jakaa statsit? En usko, että yhden squadin reportit antavat temppibanneja.
 
Joo toi packet loss ei oo kyl vaikuttanu peliin millää taval, lost connection to host tuli välil kesken peli millo piti hakee vauhtia lobbyst pahimmillaa 3 kertaa saman peli aikana, tuo tuli tuon packet lossin mukana ja toivottavasti saavat fiksattua seuraavas patchis.

Sit itelle tuli kans tos viikko sit tuommoset 24h bannit samast syyst, ite keksi mitään muut ku satunnaiset reportit tietys ajas, kun tulee lähinnä duoo pelattua. Toki päivä enne banneja vein g2:sen caintin aika kylmästi 6x augil mutta en usko et vaikuttaa "kuka" reporttaa jos reporttaa mist sitä tietää. Pubg op:st löytyy iha nimel BIGJEI statsit niin mitää ihan kummallist toho vaadi et noit bannei näköjää tulee..
 
Kehtaatko jakaa statsit? En usko, että yhden squadin reportit antavat temppibanneja.
0brut on myös pubgissa käytössä.

Squad tpp tulee eniten pelattua

20191229005548_1.jpg
 
Testasin taas puolen vuoden tauon jälkeen tätä paskaa ja edelleen on nettipeli rikki tässä, packet loss 10-60% koko ajan vaikka muissa peleissä/sovelluksissa ei mitään ongelmaa:facepalm:
Hyvähän siinä on yrittää johonkin liikkuvaan osua..
Joo kyllä nyt taitaa olla niin, että sinun netissä tai ampumataidoissa on vika, koska tuo packet loss on bugi, kuten joku muukin jo sanoi. Ei ole vaikuttanut pelaamiseen mitenkään. Samalla tavalla yhä osuu myös liikkuviin. :)
 
Killcam on vieläkin aika buginen ja hitreg ongelmia riittää. Huonoa tuuria, niin tulee niiden takia liikaa reportteja lyhyelle aikaa. Yks mikä tullu monesti vastaan on ettei killcamissa näy sinisen vaikutus healtbarissa ollenkaan. Reporttia on tullu napattua, vaikka voi olla bugikin.

Esim kanaliigan matsissa sain karrista keskelle selkää ja 0 damagea. Huonoa tuuria, mutta kerrankin noin päin
 
Killcam on vieläkin aika buginen ja hitreg ongelmia riittää. Huonoa tuuria, niin tulee niiden takia liikaa reportteja lyhyelle aikaa. Yks mikä tullu monesti vastaan on ettei killcamissa näy sinisen vaikutus healtbarissa ollenkaan. Reporttia on tullu napattua, vaikka voi olla bugikin.

Esim kanaliigan matsissa sain karrista keskelle selkää ja 0 damagea. Huonoa tuuria, mutta kerrankin noin päin
Tuo ettei killcamissa sininen näytä vaikuttavan johtuu siitä, että killcamissa sininen on jostain syystä eri kohdassa verrattuna ”oikeaan” peliin. Sininen kulkee death camissa eri kohdassa kuin oikeasti.
 
Joo kyllä nyt taitaa olla niin, että sinun netissä tai ampumataidoissa on vika, koska tuo packet loss on bugi, kuten joku muukin jo sanoi. Ei ole vaikuttanut pelaamiseen mitenkään. Samalla tavalla yhä osuu myös liikkuviin. :)
En ole täysin samaa mieltä. Välillä packet loss huitelee mitä sattuu ja peli tuntuu normaalilta, välillä packet loss huitelee mitä sattuu mutta peli tuntuu selvästi lagiselta.
 
Tekis mieli päivittää näytönohjainta, ja tää peli on tällä hetkellä ainut mitä pelaan eikä tunnu pyörivän tarpeeksi hyvin. Nykyset speksit on i5 3570k @ 4.5 Ghz, gtx 970, 16gb ddr3 1886mhz. Pitääköhän koko paska päivittää vai selviäiskö vain jos ostais käytettynä gtx 1070 tai vastaavan?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 784
Viestejä
4 516 676
Jäsenet
74 473
Uusin jäsen
jimbo12
Back
Ylös Bottom