Voi pojat. Karakin edustaa kaikkea sitä, mitä en halua PUBGilta: hektistä toimintaa, runsasta taistelua ja pieniä alueita. PUBG on minulle rentoutumispeli, jossa haluan seikkailla omaan tahtiini isoissa erämaissa, tutkia mielenkiintoisia paikkoja, vältellä taisteluja, hiippailla ja kieroilla. Muut pelaajat olkoot metsästäjiä, minä olen ovela... en ehkä susi, mutta sanotaan nyt mäyrä.
Nyt tarjolla on nopeatempoista, reaktiopainotteista ryminää ja ryskettä ilman tilaa rauhoittua. Vikendi kuoli tämän takia.
Mutta kun menin pelaamaan niin ensivaikutelma olikin yllättävän positiivinen. Uutuudenviehätys on vahva voima, ja pidän kovasti uusista tahmapommeista ja vaarallisemmasta tykkikeskityksestä. Pieni alue vähentää vaihtoehtoja, mutta se toisaalta selkeyttää tilanteita ja tekee pelistä yksinkertaisemman. Kartta on silti aivan liian pieni enkä pidä siitä, että koko ajan joutuu olemaan varpaillaan.
Edit: uusi varjoliidin (liitovarjo? riippuliidin?) vaikuttaa mahtijännältä. Tuskin maltan odottaa että pääsee testaamaan.