Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uudessa season passissa on skinit mp5:lle ja g36:lle ja sitten mappi jossa kyseiset aseet ovat ekslusiivisesti poistetaan kierrosta.
Täysin samaa mieltä, Vikendi meni todella paljon parempaan suuntaan faceliftin jälkeen.
Saa nähdä kauanko se Vikendi on poissa kierrosta. Sen uusi versio oli minusta erittäin hyvä ja monista paikoista tuli paljon mielenkiintoisempia. Volnovakin on paljon selvempi nykyään ja siellä saa hyvät matsit aikaan kun kirkko jakaa kaupungin kahteen osaan.
Tulin juuri postaamaan tätä, aivan uskomattoman luokaton mappi.Ensimaistit Karakinista: Huonoin mappi ylivoimaisesti pelissä. Kunnon aivopieru että vikendiä ei enää quick gamen kautta saa.
Jaaha ei vissiin tartte edes kokeilla. Miten on mahdollista, että tuon luokan pelissä näitä yllätysominaisuuksia tulee joka päivityksen yhteydessä..ilmeisesti uudessa pätsissä peli kaatuu jos vaihtaa paikkoja ajoneuvoissa
Lainaus Redditistä:Jaaha ei vissiin tartte edes kokeilla. Miten on mahdollista, että tuon luokan pelissä näitä yllätysominaisuuksia tulee joka päivityksen yhteydessä..
Lainaus Redditistä:
"
Switching seats second time on ANY vehicle causes game to hard crash, CPU usage went from ~60% pre-patch, to constant 90-99%, stutters here ant there. Performance on Karakin is literally shit compared to as it was on test servers.
WTF is this update?"
Itsellä ei ainakaan pari tuntia sitten, kun kävin kokeilemassa kaatunut.Ilmeisesti hotfixi tuohon istuin hommaan on voimassa.
Higher tension, faster pace: Welcome to Karakin.
Karakin is a 2×2 km island off the coast of Northern Africa. It’s an arid, rocky environment that provides wide-open terrain and challenging engagements. It’s small, fast, and dangerous: Expect the tension of Miramar combined with the pace of Sanhok. Karakin is a 64 players map.
Players should expect long distance rifle engagements in the mountains, tactical urban conflict, and claustrophobic underground combat. And with the introduction of the Black Zone, Karakin reveals its twist: a map that’s layout changes every match.
Voi pojat. Karakin edustaa kaikkea sitä, mitä en halua PUBGilta: hektistä toimintaa, runsasta taistelua ja pieniä alueita. PUBG on minulle rentoutumispeli, jossa haluan seikkailla omaan tahtiini isoissa erämaissa, tutkia mielenkiintoisia paikkoja, vältellä taisteluja, hiippailla ja kieroilla. Muut pelaajat olkoot metsästäjiä, minä olen ovela... en ehkä susi, mutta sanotaan nyt mäyrä.
Nyt tarjolla on nopeatempoista, reaktiopainotteista ryminää ja ryskettä ilman tilaa rauhoittua. Vikendi kuoli tämän takia.
Mutta kun menin pelaamaan niin ensivaikutelma olikin yllättävän positiivinen. Uutuudenviehätys on vahva voima, ja pidän kovasti uusista tahmapommeista ja vaarallisemmasta tykkikeskityksestä. Pieni alue vähentää vaihtoehtoja, mutta se toisaalta selkeyttää tilanteita ja tekee pelistä yksinkertaisemman. Kartta on silti aivan liian pieni enkä pidä siitä, että koko ajan joutuu olemaan varpaillaan.
Edit: uusi varjoliidin (liitovarjo? riippuliidin?) vaikuttaa mahtijännältä. Tuskin maltan odottaa että pääsee testaamaan.
Ei. Jos jotakuta tiimikaveria ihmettelet, en ole hän. Pelaan pelkkää sooloa.Reflon täysin autenttinen kysymys sulle, sattuuko sun ingame nickname olemaan Tyoton? Tää selittäis tän pelaajan statsit mitä olen suu auki ihmetellyt tässä jo yli 4 seasonin ajan.
Just hyvä et lisäsivät loottia, 2020 ei kukaan jaksa enää ampua pistooleilla ja 2x:llä koko matsia.Minkä takia lootti piti pilata Karakinissa, medien lisääminen olisi ollut täysin riittävä lisä. Huoh.
Just hyvä et lisäsivät loottia, 2020 ei kukaan jaksa enää ampua pistooleilla ja 2x:llä koko matsia.
Just hyvä et lisäsivät loottia, 2020 ei kukaan jaksa enää ampua pistooleilla ja 2x:llä koko matsia.
@Grin Vikendissä on monessa paikkaa jo nyt todella hyvä lootti ja viimeisessä kasvojenkohotuksessa siivottiin monia compoundeja pois.
Mielestäni mappi oli todella hyvässa kuosissa maaston, ympyröiden ja lootin osalta.
Mielestäni tässä on Vikendin vahvuus eli ei tarvitse hypätä tiettyyn paikkaan saadakseen hyvät kamat, pari compoundia käymällä on hyvissä kamoissa ja valmis taistoon.Tarkoitin siis sitä, että huononnettaisiin random compoundien loottia.
Karikinissa helpompi saada kanaa mielestäni, voi toki olla että olet vain ownannut.
Ja muutenkin tulee tappoja enemmän kuin aikoihin.
Mielestäni tässä on Vikendin vahvuus eli ei tarvitse hypätä tiettyyn paikkaan saadakseen hyvät kamat, pari compoundia käymällä on hyvissä kamoissa ja valmis taistoon.
Käytännössä vikendi kannustaa mun mielestä vain siihen että kökitään perseellään kunnes on pakko liikkua.
Todellisuudessa pelaat sinäkin niin jos circlet on sulle mieluisat. Mäkin pelaan ja silti mulla on ollu seasoneita missä on K/D 3-5 välissä.No, makuasioita tietenkin. Mun kokemus vikendistä on että on jokseenkin turhaa hypätä hotspotteihin, koska kunnon kamaa saa muualtakin, ja muualla ei kannata ekan parin compoundin loottaamisen jälkeen juurikaan liikkua, koska joka talossa kökkii tyyppi rynkyn ja kakkoslevelin kamojen kanssa, ja heti kättelyssä saa semmoset kamat ja healit joilla voi hyvinkin voittaa top10:n päästessään.
Käytännössä vikendi kannustaa mun mielestä vain siihen että kökitään perseellään kunnes on pakko liikkua.
Vikendi ennen faceliftiä kannusti tähän koska oli enemmän compoundeja ja ympyrät liikkuivat liian hitaasti.No, makuasioita tietenkin. Mun kokemus vikendistä on että on jokseenkin turhaa hypätä hotspotteihin, koska kunnon kamaa saa muualtakin, ja muualla ei kannata ekan parin compoundin loottaamisen jälkeen juurikaan liikkua, koska joka talossa kökkii tyyppi rynkyn ja kakkoslevelin kamojen kanssa, ja heti kättelyssä saa semmoset kamat ja healit joilla voi hyvinkin voittaa top10:n päästessään.
Juu, mutta näin opiskelija budjetilla toivoisi, että pelkästään näyttiksen päivitys riittäisi.
Todellisuudessa pelaat sinäkin niin jos circlet on sulle mieluisat. Mäkin pelaan ja silti mulla on ollu seasoneita missä on K/D 3-5 välissä.
Tähän ehkä vaikuttaa minkä takia pelaat. Mä pelaan voitoista ja parhaalla seasonilla olikin 42% winrate. (pelejä 200+)Joo, en mä siitä pelaajia kritisoikkaan. Vikendissä mulla kävi vaan jatkuvasti niin että loottaa alussa pari compoundia ja toteaa että on ihan tosi jepa kamat. Sitten tulee ekat pari rinkiä silleen ettei tartte liikkua, joten vaan kökitään ja tyyliin plärätään youtubea samalla kun venataan et jotain tapahtuisi. Eli tylsäksi menee. Joten lähdeppä itse liikkeelle, jolloin joko ammutaan jostain compoundin ikkunasta, tai menet compoundiin sisään ja yläkerran nurkassa kykkii joku portaita. Tosi kivaa! Ja itse kun teet saman niin saat sen tapon-kaksi per peli. Mun mielestä tää korostuu tosi paljon nimenomaan vikendissä.
Tähän ehkä vaikuttaa minkä takia pelaat. Mä pelaan voitoista ja parhaalla seasonilla olikin 42% winrate. (pelejä 200+)
Aika kova. Linkkiä statseihin?