Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Onko turha edes hankkia PUBGia jos setuppina on R7 7350H & GTX1660Ti? Vai pyöriikö vain jollain 10fps :D
Kyllä tuo pyörii nykyään jo paljon paremmin kuin vaikka vuosi sitten. Varmasti pyörii kohtuullisen hyvin, ainakin jos asetuksia vähän karsii.

Kyllä tuo pyörii nykyään jo paljon paremmin kuin vaikka vuosi sitten. Varmasti pyörii kohtuullisen hyvin, ainakin jos asetuksia vähän karsii.
Joo, unohdin mainita siis läppäri alla :D Mutta, 15e nyt ei paha ole ja eipä tuota hiki hatussa tule kuitenkaan pelattua.

Joo, unohdin mainita siis läppäri alla :D Mutta, 15e nyt ei paha ole ja eipä tuota hiki hatussa tule kuitenkaan pelattua.
Tuosta R7 7350H:sta osasin jo veikata että varmaankin läppäri. Ei nuo nyt niin huonolta raudalta kuulosta etteikö pubg tosiaan pyörisi. Mielestäni pubg on ehdottomasti 15€ arvoinen. Kavereiden kanssa huippupeli.

Ihan OK pyörii, mite nyt muutaman matsin testaillut. Reippaasti yli 60fps, mutta tätäkö tää on; 3 matsia takana, jokaisessa random squadin kanssa top10 sijoitus näkemättä ketään? :D

Ihan OK pyörii, mite nyt muutaman matsin testaillut. Reippaasti yli 60fps, mutta tätäkö tää on; 3 matsia takana, jokaisessa random squadin kanssa top10 sijoitus näkemättä ketään? :D

Riippunee mihin hyppäätte, mutta on mahdollista kyllä.

IMHO tämä ei ole mikkään räiskintäpeli, vaan selviytymispeli. Voi hyvinki mennä pitkään näkemättä kettään. Ja voitonki olen ilman tappoja ottanu. Mutta kannattaako niin pelata niin son eri asia, ei siinä liikaa ampumista pääse kehittämään, mutta jokanen tyylillään. Hauskaa on kuitenki riittäny 1100h verran ja pelihistoriaa on taustalla reilut 20v. Mahtava peli tämä on.

Tuli luettua alkuperäinen Battle Royale niminen kirja, mihin tämänkin pelin idea perustuu.

Kirjan perusteella toivoisi, että pelissä voisi paremmin liittoutua muiden pelaajien kanssa ja yrittää pärjätä myös ilman aseita. Lisäksi kirjasta tuli idea, että olisi hyvä jos pelissä voisi viritellä ansoja tms.

Hyvä pelimoodi olisi myös sellainen, jossa pitäisi liikkua rauhallisemmin ja olisi enemmän hiippailua pelissä.

Perus Erangelia, samassa myös kimppa-autopeli. Ite pelailen 99% Sanhokkia, lyhyemmät välimatkat ja nopeammat ringit ovat minu makuuni.

Huh, vajaa 10 tuntia takana ja eka 2. sija :) Tästä se lähtee.

Viimeksi muokattu:
Huh, vajaa 10 tuntia takana ja eka 2. sija :) Tästä se lähtee.
Joo ja tulee aika jolloin 1vs1 tilanteessa kädet ja vehkeet ei hikoa ja saa jotenkin vahingossa niitattua vastustajan ja näin tulee se eka kana :D. 3,n pelaajan ollessa hengissä järkevintähän on antaa niitten nostaa se meteli ja sitten nadettaa vaan äänen suuntaan :rofl:

Joo ja tulee aika jolloin 1vs1 tilanteessa kädet ja vehkeet ei hikoa ja saa jotenkin vahingossa niitattua vastustajan ja näin tulee se eka kana :D. 3,n pelaajan ollessa hengissä järkevintähän on antaa niitten nostaa se meteli ja sitten nadettaa vaan äänen suuntaan :rofl:
Sekin :D Nyt random squadien seassa opetellut, ihan jees. Vielä pitäisi oppia luuttimaan nopeammin (onko tabin kauttta loottaus btw nopeampaa kun suoraan maasta?) ja kattomaan tosiaan taloja läpi nopeammin. Myös liikkumista hyödyntäen puita yms. pitäs treenata.

Monesti taloa läpi juostessa nopeinta luutata yksi tavara suoraan pikanäppäimellä, mutta esim. First Aid Kitin tai kypärän alla voi olla toinen tavara jonka pikanäppäin vahingossa noukkii. Inventaarion kautta voi luutata painamalla tavaran päällä hiiren oikeaa nappia tai nopeammin raahaamalla hiiren vasemmalla napilla (tämä on yleisin tapa). Superpikaluuttaus mitä turnauspelaajat tekevät on kummankin inventaarioluuttauksen yhdistelmä, eli ensin napsautetaan yhden tavaran päällä hiiren oikeaa ja salaman nopeasti raahataan viereinen tavara hiiren vasemmalla napilla.

Sitten on tietty se valinnan vaikeus, että tietää mitä luutata eikä vain selaa kuolleen vihun tavaroita, mutta se tulee ajan kanssa.

Jos löytää uuden aseen niin vanhasta aseesta saa kaikki lisäpalikat omaan invetaarioon (tai maahan jos tila ei riitä) painamalla Alt+hiiren oikea aseen päällä.

Nyt tuli kyllä outo random squadi omalle kohalle, meni aluksi pirun hyvin, 28/95 oli enää jäljellä, sitten yksi tiimistä kuolee -> tämän seurauksena homma eskaloituu, 2 muuta randomia laittavat itensä tuleen ja huutelevat in-game voicen kautta mulle; "kill me, kill me". Mitähän he yrittivät tuolla, saada mulle penaltyä tjsp? No, juoksin paikalta pois ja nappasin sitten solocamppayksellä top5 paikan. :D

Premade squad? Yksi kuolee niin kaverit ei kestä tätä ja lobbysta lisää vauhtia seuraavaan erään.

Siltähän se kuulostaa. 3 tyyppiä jotka pelaa yhdessä, mutta eivät pelaa 3-man squadia jostain syystä, tai vahingossa unohtivat sen valita?
En tiedä voisiko jollain olla huvina saada random tappaa omia. :D

Premade squad? Yksi kuolee niin kaverit ei kestä tätä ja lobbysta lisää vauhtia seuraavaan erään.
Siltähän se kuulostaa. 3 tyyppiä jotka pelaa yhdessä, mutta eivät pelaa 3-man squadia jostain syystä, tai vahingossa unohtivat sen valita?
En tiedä voisiko jollain olla huvina saada random tappaa omia. :D
Voihan se olla, jännä vaan ku noin pitkällä tossa vaiheessa, että melkein 3/4 vihuista kuollut niin tehä noin. Ymmärrän jos ensimmäisten joukossa. Tuossaki solocampates tuli semmone tilanne, et yksiki apuri ois auttanut nostamaan top3 tai ehkä jopa voittoon :D Mutta, nää on näitä.

Heitänpä muutaman itseäni kiinnostelevan kysymyksen, näihin ei välttämättä ole yhtä oikeaa vastausta ja/tai osa on mielipidekysymyksiä.

1. Parhaat/mahdollisesti parhaat aseet handlata aloittelijana?

Oon nyt käytellyt vector/M4/M16/Kar98k -linjaa, ja ne on kovia kyllä, ne muutamat tapot tulleet M-alkuisilla aseilla (M16) pääasiassa.

2. Jos otan matsissa esim. M4, onko siihen järkeä lyödä isompaa kuin 2xscope?

Yhden matsin yritin pelata M4:stä "snipuna", eli 6x ja single, osumia sai jokusen mutta en tiiä sitten.

3. Kannattaako tässä pelata mappeja "sekaisin" vai yrittää yksitellen "opetella" mappeja ja handlata parhaat loottipaikat yms.?

Oon pääasiassa vetänyt quickplayllä random squadeissa ja mennyt vaan nopeasti peliin, mapista sen enempää välittämättä.

3.1. Jatkokysymys ylempään, mikä on ns. "aloittelijaystävällisin" mappi?

4. Muita hyviä tipsejä uudelle/uusille, joita et ehkä itse alussa tajunnut kun aloitit pelaamaan?

@TSIGA

Heitänpä muutaman itseäni kiinnostelevan kysymyksen, näihin ei välttämättä ole yhtä oikeaa vastausta ja/tai osa on mielipidekysymyksiä.

Oon nyt käytellyt vector/M4/M16/Kar98k -linjaa, ja ne on kovia kyllä, ne muutamat tapot tulleet M-alkuisilla aseilla (M16) pääasiassa.

Aika lailla samaa komboa tulee itse käytettyä, UMP-45 löytyy myös aika usein Vectorin tilalla itseltä. Myös QBU/Mini14 kar98k tilalla mapista riippuen. Myös VSS on aika hyvä sniperin korvaaja esim. Sanhokissa.

Yhden matsin yritin pelata M4:stä "snipuna", eli 6x ja single, osumia sai jokusen mutta en tiiä sitten.

Kyllä tulee itse poimittua, varsinkin alussa ns. backupiksi joku AR isolla scopella jos ei tule snipua/pulttilukkoa vastaan. Toimii.

3. Kannattaako tässä pelata mappeja "sekaisin" vai yrittää yksitellen "opetella" mappeja ja handlata parhaat loottipaikat yms.?

Noh, tämähän on vähän pelaajasta riippuva, itse näin jälkikäteen höyläisin Sanhokkia aika paljon, nopeampia pelejä ja useampia kohtaamisia vihujen kanssa. Kun taas vert. Erangel/Miramar saattaa olla ettei ketään näy 25min ja sitten joku yllättää ja sitten sama homma alusta.

Oon pääasiassa vetänyt quickplayllä random squadeissa ja mennyt vaan nopeasti peliin, mapista sen enempää välittämättä.

Nojoo, kuten edelliseen vastasin niin taas toisaalta se aloittelijaystävällisyys..onko se sitä että saat pelata ns. rauhassa ja ihmetellä ja tutkia paikkoja vai että on rytinää nopeammin? Sanhok jos jälkimmäinen maistuu enemmän.

4. Muita hyviä tipsejä uudelle/uusille, joita et ehkä itse alussa tajunnut kun aloitit pelaamaan?

Kannattaa laittaa laastarit, first aidit, boostit ym. pikanäppäimillä toimimaan esim. B painamalla rupeaa autom. laastaria vetämään ilman että tarvitsee inventoryn kautta mennä.

Jos näät että osut kaveriin hyvin ja on lähellä niin puske vaan päälle etkä anna mahd. parannella itseään. Edelleen moni häviää pelit kun eivät älyä puskea vaan jäävät jonkun puun/kiven taa kyttämään.

Myös nadet kannattaa ottaa haltuun, varsinkin savut ja räjähteet.

Montakohan kanaa olisi enemmän kun aina muistaisi pitää loppuun asti hyvät varastot molempia repussa...huh.

Training modessa on hyvä testailla kranuja/aseita/scopeja.

Ja toki katsoa muidenkin pelaamista, esim. Wackyjacky101 tai chocotaco twitchissä, paljon vinkkejä tulee omaankin pelaamiseen.

Pikavastaus näin yövuorossa, kaipa tuosta joku vinkki ihan käyttökelpoinen. :)

Viimeksi muokattu:
Iotechin tai pubg finlandin discordiin ja etit sieltä peliseuraa (eli tunget mukaan squadiin jossa tilaa ja kysyt pääsetkö mukaan seiraavaan). Tulee hetkessä lisää ulottuvuuksia peliin..

Ite en oo iotechin porukoissa ollu vaan omissani mutta randomit on kyllä sellasta syöpää..

Aseista sen verran että opettelee ampumaan jollain matkaan ja jollain lähelle. Kun loottiminen jne alkaa olla hallussa löytää melkein minkä aseen vain (no cratet erikseen, ainakin alottelijoille) niin pärjää kyllä.

Combona aina lähiase (AR/SMG) ja kaukoase (SR/DMR). M416 on pelaajien kestosuosikki, koska se on deckattuna helppo hallita ja sen time-to-kill on edelleen normi-AR:ien parhaimmistoa. SMG-puolelta vector on todella tehokas lyhyellä matkalla. Pidemmän matkan aseista aloittelijalle helpompia ovat DMR:t. Pulttilukkoa tehokkaasti hyödyntääkseen pitää osua päähän, mutta demarilla voi spämmätä vartalo-osumia etenkin liikkuviin kohteisiin huomattavasti helpommin. Kilpailullisessa PUBGissa taitaa meta olla Mini14, koska siinä on nopein luoti, mutta aloittelijalle järkiratkaisu on varmastikin SKS/SLR, koska niillä ei tarvitse osua miljoonaa kertaa tiputtaakseen vihun.

Kuten @thrill mainitsi, jos alussa ei löydy DMR/SR:ää, kannattaa ottaa kaukoaseeksi jokin AR. Tähtäimellä varustettuna jokaisella AR:llä pystyy ampumaan etäisyyteen single fireä vähintään välttävästi. Tietyt rynkyt, kuten Mk47 Mutant/M416/M16A4 soveltuvat asiaan muita paremmin. Lisäksi suosittelen ainakin 3x scopella sprayaamisen opettelemista heti alusta alkaen. Esimerkiksi deckatulla M4:lla se on yllättävän helppoa ja tekee aseesta varsin tehokkaan myös keskipitkään matkaan. Kannattaa käydä training modessa kokeilemassa. Ja tarkoitus ei siis ole pelata pelkästään sillä isommalla tähtäimellä, vaan pitää mukana ja vaihdella paria eri tähtäintä, eli esim. red dot lähelle ja 3x etäisyyteen.

Varmastikin alkuun on ihan fiksua opetella tiettyä karttaa ja vieläpä niin, että hyppää tiettyyn paikkaan kartalla toistuvasti. Alueen parhaat loottitalot, layoutin, pidettävät kulmat yms. oppii melko nopeasti. Tylsäksihän tuo tietty käy pidemmän päälle.

Jokaisella kartalla on puolensa. Sanhokissa saa toisaalta nopeasti toistoja ja taistelukokemusta, mutta jos ja kun taisteluissa ei vielä pärjää, se varmasti turhauttaa melko nopeasti. Erangelissa ja Miramarissa voi useimmiten lootata rauhassa, jonka jälkeen voi sitten halutessaan lähteä metsästämään vihuja ja toivottavasti saa pari tappoakin. Suosittelisin kuitenkin alkuun Vikendiä, vaikka monet sitä inhoavatkin. Vikendissä on parempi lootti kuin Erangelissa ja Miramarissa, joten hyvän varustuksen saa kasaan suht nopeasti pienemmiltäkin talorykelmiltä. Taisteluita löytyy myös herkemmin kuin suurissa kartoissa, mutta vihut eivät kuitenkaan ole jatkuvasti niskassa.

- Bindaa ADS ja aim omiin näppäimiinsä (nopeuttaa ADS:ää)
- Bindaa jump ja vault omiin näppäimiinsä
- Bindaa kullekin heitettävälle oma näppäin
- Bindaa kullekin healille oma näppäin
- Opettele alusta alkaen loottaamaan tabia käyttäen ja pysy liikkeessä
- Makaaminen on yleensä aina virhe
- Liity esim. PUBG Finland -discordiin niin saat mukavia pelikavereita randomeiden sijaan

Muilla ollut ongelmaa pubgin kaatuilemisen kanssa?
Kaatuu kone joka pelissä jossain kohtaa nykyään. Vähän alkaa turhauttamaan.

Ajurit ja peli asennettu uudestaan. Memory dumpin virhekoodi viittaa näyttikseen.

Just ajelin furmarkkia monta minuuttia ja Gpun lämmöt tasasesti 83c eikä mitään ongelmaa.

Kokoonpanona: Ryzen 5 1600, 16gb ddr4, gtx1080, Asus b350 plus

Ajurit ja peli asennettu uudestaan. Memory dumpin virhekoodi viittaa näyttikseen.

Just ajelin furmarkkia monta minuuttia ja Gpun lämmöt tasasesti 83c eikä mitään ongelmaa.

Nope, ei ole ongelmaa. Rullaa vanhat ajurit sisään, 388.xxx muistaakseni ja kokeile niillä. Netin mukaan parhaat ajurit PUBG:iin.

Joo kaatuilee taas uusimman päivityksen jälkeen. Joka ilta jollaki meidän squadissa kaatuu ja mulla 1-2 kertaa viikossa. Yleensä kaatuu ihan alkumatsissa ettei olla edes vielä laskeuduttu maahan.

Joo kaatuilee taas uusimman päivityksen jälkeen. Joka ilta jollaki meidän squadissa kaatuu ja mulla 1-2 kertaa viikossa. Yleensä kaatuu ihan alkumatsissa ettei olla edes vielä laskeuduttu maahan.
Kaatuuko peli vai koko pc?

Peli vain, enkä ole kellotellu. Kellottelullehan tämä peli on kovin kranttu, vaikka testiohjelmilla kellotukset tuntuis olevan vakaat niin pupki kaatuu. :D

Mulla kävi taas päinvastoin. Kelloilla toimi paljon paremmin. Aloin epäilemään että muistien kellot aiheuttais jtn ongelmaa niin otin tossa viikko sit kellot kokonaan pois ja nyt tosiaan joka pelissä kaataa koko koneen. Erittäin turhauttavaa

Videolla näkyvää mikrojäätyilyä ja pitkää jämähtämistä on ollut nyt kerran viikossa viime päivityksen jälkeen. Veikkaan että liittyy alkupelin kaatumisiin.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Jos näette huijaajia, pistäkää reporttia että noista pääsee edes hieman eroon. Eilen taas tuli vastaan jäätävä aimbot kaveri, tiedä oliko muitakin cheatteja päällä.. kd ratio 22.5 soolossa nyt ja voittoprosentti 77,8.

Nimimerkki fasghjdfasjd

fasghjdfasjd - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
Sama kaveri tuli vastaan, reportattiin duo kaverin kanssa ja temp bannit napsahti. Joka kerta kun avaa pubgin uusimman pätsin jälkeen saa ilmoituksen että joku reportatuista on bannattu.

Hyviä vinkkejä ja neuvoja kaikilta, kiitos niistä. Otetaas vielä pari ympäripyöreää kysymystä, johon en ole saanut vastausta vielä/ehkä olen saanut, mutta en ole tajunnut :D

1. Jos haluaa ns. "grindata" tuota esimerkiksi solo-rankkia (experienced, newbie tms. nämä olikaan?), onko tärkeämpää pysyä hengissä pitempään vai saada tappoja vai yksinkertaisesti sekä että?

Ymmärtääkseni hengissä selviytiminen on tärkeämpää, joku korjatkoon jos olen väärässä.

Ymmärtääkseni hengissä selviytiminen on tärkeämpää, joku korjatkoon jos olen väärässä.
Saman olen huomannut, siksi kysyin :) Muutamassa matsissa saanut melkein heti 1-3 tappoa ja sitten kuollut vaikka 10min sisään itsekin, aika "huonohkot" pisteet kun matsissa, jossa vedellyt top10 itsensä ja ei nähnyt kenestäkään jälkeäkään :D

Mulla kävi taas päinvastoin. Kelloilla toimi paljon paremmin. Aloin epäilemään että muistien kellot aiheuttais jtn ongelmaa niin otin tossa viikko sit kellot kokonaan pois ja nyt tosiaan joka pelissä kaataa koko koneen. Erittäin turhauttavaa

Täälläkin on pubg ruvennut kaatumaan jotain 1-2 patchia sitten. Pahimmillaan on yhden pelin aikana pubgi kaatunut 3 kertaa. Tapahtuu aina niin, että peli rupeaa yhtäkkiä pyörimään noin 1 fps ja pingi huitelee jossain sekunnissa, joskus se siitä palautuu normaaliksi parin sekunnin jälkeen mutta yleensä kaatuu. Koitan varmaan näytönohjaimen kelloja tiputtaa mutta vähän epäilen että vika ei ole siinä koska se kaatuisi varmaan kerrasta.

Karvan alle 70 tuntia mittarissa, voisi kai sitä jonkunlaisia "omia mietteitä" kertoilla, vaikka eipä ne ketään hetkauta. Anyway, olen itse pelaillut PUBGia nyt ehkä enemmän ns. survival-pelinä kuin "täysverisenä" Battle Royalenä, ei välttämättä väärä tapa pelata, mutta ei se tuota juurikaan ruokaa pöytää (kana-aterioita siis, heh). Toki useampia top5 sijoituksia on.

Mun tyyli (soloissa ja 1-man-squadeissa pääasiassa) on: Hyppään pienemmille alueille (ei kaupungit, yksittäiset talorykelmät kyllä), loottaan mitä lootattavissa on ja lähden etenemään alueelle päin. Yleisesti tässä vaiheessa (phase 1) otan jo jonkun verran damageä koska kuljen ns. alueen varjoissa enkä "alueen edellä", mikä olisi - voiton kannalta- fiksumpaa. Loottailen myös (RUSTista opitulla tavalla) lähes kaikkea mukaan, joskin en ei-sopivia panoksia tai attachmenttejä. Muuten kyllä yleisesti on 100-300 panosta aseisiin. Kannan siis yleensä 2x samoja panoksia käyttäviä aseita (Beryl ja SKS esimerkiksi).

En yleisesti myöskään (ainakaan 1-man-squadeissa) ala heti ampumaan jos syystä tai toisesta näenkin jonkun juoksevan lähistölläni (joskus tätäkin tapahtuu, jopa squadeja juoksentelee alueen ulkona), vaan seurailen ja koitan päästä selkään. Jos kuitenkin vaikuttaa, ettei onnistu, niin kierrän ja annan heidän olla. Jälleen, ehkä perkeleen huono strategia BR-pelissä mutta menköön.

En kuitenkaan harrasta mitään ns. camppaystä, pyrin pysymään liikkeessä kokoajan johonkin suuntaan (seuraavalle talolle jne.), mutta pääasiassa sen verran hyvä tuuri on ollut, että ekoista taloista mitä lootannut, on löytynyt tavarat ns. "end-gameen" asti. Kai tämä pelityyli johonkin on kuitenkin vaikuttanut, kun alan juuri kolkuttelemaan "Skilled" -rankin ovea (3000 pojoa) joten ihan tyytyväinen olen.

No, onhan tässä pelityylissä paljon(kin) huonoja juttuja, mm. se, ettei tappoja ja ampumista/AIMausta oikein opi, ne satunnaiset tapot jotka ovat tulleet, ovat tulleet lähinnä AFKereistä ja/tai muista uusista pelaajista, jotka ovat olleet vähintään yhtä pihalla kuin minä :D Pitäisi ehkä aloittaa myös hotdroppailu ja koittaa saada edes kuteja läpi, ennenkö itse tipahtaa. Vai mitä olette mieltä?

Hotdroppeihin vaan maksimit tappelemaan ettei sitten tosipaikan tullen ole aivan sormi suussa 1v1 tilanteessa.

Hotdroppeihin vaan maksimit tappelemaan ettei sitten tosipaikan tullen ole aivan sormi suussa 1v1 tilanteessa.
Jep, tätä mäkin oon ajatellut. Tuossa mun tyylissä kun/jos kohtaa jonkun, on yleensä aika perskeleesti alakynnessä (juoksemassa alueelle tms.), joten pitäs ehkä se aimikin hioa kuntoon :D

Oon sanonu ennenki ja sanon nytkin että jos tykkää enemmän taktisesta setistä eikä siitä viimesenkin aimin ja refleksin hinkkaamisesta niin ainakin itelle sopi paremmin hunt:showdown, vaikkakaan se ei periaatteessa samalla lailla br olekkaan. Ite tulee nykyään pelailtua molempia niin ei mene kasetti kumpaankaan :lol:

Edit: Ja siis itellä ei pubgissa aimi enää riitä vaikka kuinka on koettanu harjotella, siis heti jos vastaan tulee vähänkään pätevämpi pelaaja. Peruscasuaalinoobien kanssa vielä pärjää. Huntissa pääsee paremmin perääntymään / hyödyntämään maastoa ja toimivaa tiimiä

Täälläkin on pubg ruvennut kaatumaan jotain 1-2 patchia sitten. Pahimmillaan on yhden pelin aikana pubgi kaatunut 3 kertaa. Tapahtuu aina niin, että peli rupeaa yhtäkkiä pyörimään noin 1 fps ja pingi huitelee jossain sekunnissa, joskus se siitä palautuu normaaliksi parin sekunnin jälkeen mutta yleensä kaatuu. Koitan varmaan näytönohjaimen kelloja tiputtaa mutta vähän epäilen että vika ei ole siinä koska se kaatuisi varmaan kerrasta.

Näyttiksen kellotaajuden laskeminen autto itellä jäätyilyyn jostain kumman syystä.

2023 + 90 tuntia testi servulla enkä oo vielä tajunnu mikä järki on pelata 1 man squadia? Toki on useita squadipelejä voitettu yksin enään elossa mutta mikä järki on alusta asti vetää yksin useimmiten 4 vastaan?

@TSIGA sen verran mainitsen, että rankilla ei ole mitään merkitystä (ellei viimeisimmissä isoissa pätseissä ole viilattu), sillä ottaa käytännössä huomioon vain pelatun ajan. Ehdottomasti kyllä suosittelen myös ramborundeja, missä nimenomaan hotdropataan tai käydään taistelut vähintäänkin epäsuosiollisissa tilanteissa.

PUBG Litestä ollut aika vähän keskustelua, vai onko se liian helppo pro-pelaajille, kun lähes aina tulee chicken dinner tai 2-3 sija?

PUBG Litestä ollut aika vähän keskustelua, vai onko se liian helppo pro-pelaajille, kun lähes aina tulee chicken dinner tai 2-3 sija?

Eikös tuo ole täynnä botteja.. mitä nyt pari kertaa kokeiltiin niin aivan jäätävän helppo ja vihut ilmestyy tyhjästä toljottaen paikoillaan. Ei jatkoon.

Tänään Los Angelesissa alkaa reilut pariviikkoa kestävä PGC (PUBG Global Championship) jonne pääsivät jokaisen maailman kolkan parhaat tiimit. Euroopasta pääsi 6 tiimiä ja Suomalaisia löytyy ennakkosuosikki Liquidista (Sambty, Jembty) ja toisesta ennakkosuosikki FaZesta (mxey). Täysi Suomitiimi on CrowCrowd (Teme, NOOKIE, Tiikzu, Mise ja varalla SauKKi) joka on pelannut viikko viikolta paremmin. Phase3:n viimeisellä viikolla ottivat "kaksoisvoiton" koko Phase3:n voittaja FaZen kanssa.

Veikkaukselta löytyy tällä hetkellä vain yksi pitkävetokohde, mutta niitä voi tulla lisää ilman varoitusta milloin vain. Jos eivät enää tänään lisää kohteita niin toivottavasti saavat ensiviikolle niitä Kumpi tiimi sijoittuu paremmin?

EDIT: https://www.twitch.tv/playbattlegrounds taitaa olla englannin kielinen riimu, mutta näissä isoissa turnauksissa on monesti jopa tiimikohtainen selostus omassa riimussaan.

Ai niin PGC on Amerikassa... Eli lähetys alkaa klo. 3 Suomen aikaa. :dead:
Nooh, voi katsoa aamulla ilman puolen tunnin väliaikoja koko homman putkeen.

Veikkaukselta löytyy tällä hetkellä vain yksi pitkävetokohde, mutta niitä voi tulla lisää ilman varoitusta milloin vain. Jos eivät enää tänään lisää kohteita niin toivottavasti saavat ensiviikolle niitä Kumpi tiimi sijoittuu paremmin?
Jes, saivat vielä lisättyä tälle iltaa nuo kumpi voitittaa -jutut. Vähän hankala on veikata ekalla viikolla kun tiimit ovat aina eri mantereilta, mutta pidän suht' varmana että Saksalainen tasaisesti suorittanut G2 voittaa Envyn.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
289 560
Jäsenet
79 678
Uusin jäsen
Jusuf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom