Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Itse oon achievement huntannut huvikseni tuon cruising with enemyn. Piti ihan kaapata se kaikkien "iloksi"



Tuolla jannulla ei tainnut olla mitään hajua että istuin kyydissä... harmittaa vaan että lopussa yritin pölliä auton, olisi pitänyt yrittää peruuttaa päälle ja viedä molempien kamat =D
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Hah :D Ite suoritin tuon tehtävän vähän samalla tapaa. Paitsi että itse olin uazzissa jo valmiiksi kytiksellä takapenkillä. Ja pienen ajomatkan päästä kumautin pannulla niskaan :D mutta eipä noita mitenkään tekemällä ole tullut tehtyä noita achiementteja. Näköjään tulleet vaan pelaamalla.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Onko tässä ruvennut matchmaking heittämään häränpersettä vai pelaako tätä enää paatuneimmat PUBG-addiktit? Turpaan tulee sooloissa nykyään ihan jatkuvasti, ja kun käy vakoilemassa minkälainen ukko siellä ninjaili, niin kaikki on jotain KD 2-5 -kommandoja. Oma KD tipahtanut 1.6 -> 1.1 kun ei enää pärjää mitenkään päin.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
Onko tässä ruvennut matchmaking heittämään häränpersettä vai pelaako tätä enää paatuneimmat PUBG-addiktit? Turpaan tulee sooloissa nykyään ihan jatkuvasti, ja kun käy vakoilemassa minkälainen ukko siellä ninjaili, niin kaikki on jotain KD 2-5 -kommandoja. Oma KD tipahtanut 1.6 -> 1.1 kun ei enää pärjää mitenkään päin.
Mulla on taas mennyt oudon hyvin koska sain 4 solo FPP voittoa 8 päivän sisään ja niistä 2 voittoa tuli samana päivänä. Mulla on tosin KD vain 0.51 tällä seasonilla. Tällä seasonilla voittoja on 5. Yhteensä voittoja on 6. Pelejä tällä
seasonilla on tullut pelattua 488.

solo.JPG
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
45
Onko tässä ruvennut matchmaking heittämään häränpersettä vai pelaako tätä enää paatuneimmat PUBG-addiktit? Turpaan tulee sooloissa nykyään ihan jatkuvasti, ja kun käy vakoilemassa minkälainen ukko siellä ninjaili, niin kaikki on jotain KD 2-5 -kommandoja. Oma KD tipahtanut 1.6 -> 1.1 kun ei enää pärjää mitenkään päin.
Itsellä sama tuntuma. Matsien vaikeus on tässä syksyllä selkeästi noussut.
edit: tosin omat kokemukset on squadi peleistä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
957
Kyllähän tätä vielä pelaa aika suuri joukko ihmisiä, mutta voi olla, että uusia pelaajia ei hirveästi tule. Eli ne jotka tulevat vastaan nyt ovat myös pelanneet aika reilusti eli ovat parempia kuin ennen. Mitään kunnollista ranking-systeemiä ei taida vielä olla, ainakin duo-matseissa pelaajien pisteet on ihan laidasta laitaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
453
Samaa kyllä ittekki huomannu. Solossa tosi paljo sellasia godlike pelureita joihin on aivan mahoton ensinnäkään itse osua ja sit kun ne alkaa ampua takas on 90% osumista päähän ihan sama millä aseella ampuvat. :-D Todellisuudessa uskon kyllä vahvasti siihen että jos pelaat enemmän ja rating nousee -> törmäät väistämättä huijareihin joiten rating nousee myös ylemmäs ihan sama osaako ne oikeesti pelata vai ei + ne todellisesti hyvät pelurit ku on hakannu tuollasia FPS pelejä 10v tms. :)
 
Viimeksi muokattu:

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Eilen justiinsa oli soolossa top-3 -tilanne. Olin Sanhokissa kallion päällä ja kuulin, kun alapuolella toinen jäljelläolevista ampui toisen. Alue pakotti hyppäämään vihun niskaan, ja kuolema tuli kesken ilmalennon. Deathcamia kun katoin, niin heppu katseli väärään suuntaan, kuulo hyppyäänen, kääntyi ympäri ja tiputti saman tien AK:n sarjalla ilmasta. Ei näyttänyt edes aimbotilta, vaan helvetin taitavalta pelaamiselta.

Katoin statsit, niin sooloissa KD 3.5, duoissa 3.6 ja squadeissa 5.2. Kaikissa voittoprosentti yli 20%.
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Mulla on taas mennyt oudon hyvin koska sain 4 solo FPP voittoa 8 päivän sisään ja niistä 2 voittoa tuli samana päivänä. Mulla on tosin KD vain 0.51 tällä seasonilla. Tällä seasonilla voittoja on 5. Yhteensä voittoja on 6. Pelejä tällä
seasonilla on tullut pelattua 488.

Aika hikoilua tolla K/D:lla tolle rankille. :rofl: Tuo rankki ei kyllä kerro yhtään mitään, paljon enemmän K/D ja win%. Kakkaahan ne itelläkin, tykkään va pelata aktiivisesti.

Kamoon, ei sitä pikselitaistossa kuolemista nyt noin paljoa tarvinne pelätä? :joy:

pubg.png
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Eilen justiinsa oli soolossa top-3 -tilanne. Olin Sanhokissa kallion päällä ja kuulin, kun alapuolella toinen jäljelläolevista ampui toisen. Alue pakotti hyppäämään vihun niskaan, ja kuolema tuli kesken ilmalennon. Deathcamia kun katoin, niin heppu katseli väärään suuntaan, kuulo hyppyäänen, kääntyi ympäri ja tiputti saman tien AK:n sarjalla ilmasta. Ei näyttänyt edes aimbotilta, vaan helvetin taitavalta pelaamiselta.

Katoin statsit, niin sooloissa KD 3.5, duoissa 3.6 ja squadeissa 5.2. Kaikissa voittoprosentti yli 20%.
Nykyisellään ollut paljon koodareitakin, jonkun 30 permbannia "jakanut" alle 2kkteen. Tullut se ilmo tuohon peliin mennessä lukuisia kertoja siis.


Upeinpana huomasin koodareilta sellaista, että afkataan vaikkapa 50 matsia, liikkuminen 0 metriä (kiitos logien). Sitten teloitetaan sakkia pää märkänä seuraavissa peleissä, jottei statsit näytä mitään KDA 20 ja kanaa on pöytä täys pelistä toiseen. :rofl:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 666
Aika hikoilua tolla K/D:lla tolle rankille. :rofl: Tuo rankki ei kyllä kerro yhtään mitään, paljon enemmän K/D ja win%. Kakkaahan ne itelläkin, tykkään va pelata aktiivisesti.

Kamoon, ei sitä pikselitaistossa kuolemista nyt noin paljoa tarvinne pelätä? :joy:

Eihän toi rankki kerro muuta kuin sen, että on tahkonnut ja grindannut pelejä ihan saatanasti. Youtubessa on jossain se video, missä yksi tyyppi afkasi grandmasteriin. KD kertoo enemmän taidosta.
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Eihän toi rankki kerro muuta kuin sen, että on tahkonnut ja grindannut pelejä ihan saatanasti. Youtubessa on jossain se video, missä yksi tyyppi afkasi grandmasteriin. KD kertoo enemmän taidosta.
Jossain Sampsan riimussa otin ton tän seasonin squadipelin 13killiä. :D

Pääsispä joskus 16 killiin. :sori: Olis uudet pohjat itelle. Squadissa ja soolossa maksimit ollut 15. :grumpy:
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
Eihän toi rankki kerro muuta kuin sen, että on tahkonnut ja grindannut pelejä ihan saatanasti. Youtubessa on jossain se video, missä yksi tyyppi afkasi grandmasteriin. KD kertoo enemmän taidosta.
Joo, mä olenkin surkea tässä pelissä. Usein tulee turpaan 1 vs 1 tilanteissa lähellä ja kaukaa. Yllättämällä vihu, tappoja on tuo vähäinen määrä tullut.
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
https://www.dropbox.com/s/netdiy9oi6kfy6w/kana-aika.mkv?dl=1


Kannattaa ladata pätkä, aivan puuroa jos yrittää selaimessa katsoa. Ei nyt niin mitään ihmeellistä, kunhan harjoitellut klippien tekemistä. Oiskohan järjestyksessään neljäs. Nykyisellään bitraten laittanut suoraan 20000 koska paljon parempi ja kun pätkän koittaa pitää lyhyenä, niin ei tiedostokokokaan koidu ongelmaksi.

Tuossa siis tilanteet omista ja vihun silmistä katsottuna. :tup:


https://www.dropbox.com/s/rcu56tpmhmgzfrz/pupkenvidiahvec.mkv?dl=1

Ylläolevassa linkissä jotain perussählinkejä snipulla, sekä alussa kun tuon tyypin knokkaan kerrostalon katolle jossa pyöri, n. 600-650m päästä minillä. :rofl: Olen sen punaisen pienen kolmion alla kallion päällä, kaukana horisontissa.

https://www.dropbox.com/s/yq8qlo690kpqn7x/buggyfailnv.mkv?dl=1

Tuossa vaan pari lepposta perushedsmottia peräjälkeen, sekä buggyn barrelrollit videon lopussa. :cigar:

https://www.dropbox.com/s/t55jae7ry9q52zj/pubgaknaenni.mkv?dl=1

Tässä taas AK, jonka rekyyli on nykyään aika helppo hallita. Tai no, onhan se sitä ollut jo jokusen kuukauden.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
218
https://www.dropbox.com/s/netdiy9oi6kfy6w/kana-aika.mkv?dl=1
Kannattaa ladata pätkä, aivan puuroa jos yrittää selaimessa katsoa. Ei nyt niin mitään ihmeellistä, kunhan harjoitellut klippien tekemistä. Oiskohan järjestyksessään neljäs. Nykyisellään bitraten laittanut suoraan 20000 koska paljon parempi ja kun pätkän koittaa pitää lyhyenä, niin ei tiedostokokokaan koidu ongelmaksi.

Tuossa siis tilanteet omista ja vihun silmistä katsottuna. :tup:


https://www.dropbox.com/s/rcu56tpmhmgzfrz/pupkenvidiahvec.mkv?dl=1

Ylläolevassa linkissä jotain perussählinkejä snipulla, sekä alussa kun tuon tyypin knokkaan kerrostalon katolle jossa pyöri, n. 600-650m päästä minillä. :rofl: Olen sen punaisen pienen kolmion alla kallion päällä, kaukana horisontissa.

https://www.dropbox.com/s/yq8qlo690kpqn7x/buggyfailnv.mkv?dl=1

Tuossa vaan pari lepposta perushedsmottia peräjälkeen, sekä buggyn barrelrollit videon lopussa. :cigar:

https://www.dropbox.com/s/t55jae7ry9q52zj/pubgaknaenni.mkv?dl=1

Tässä taas AK, jonka rekyyli on nykyään aika helppo hallita. Tai no, onhan se sitä ollut jo jokusen kuukauden.
https://www.dropbox.com/s/netdiy9oi6kfy6w/kana-aika.mkv?dl=1


Kannattaa ladata pätkä, aivan puuroa jos yrittää selaimessa katsoa. Ei nyt niin mitään ihmeellistä, kunhan harjoitellut klippien tekemistä. Oiskohan järjestyksessään neljäs. Nykyisellään bitraten laittanut suoraan 20000 koska paljon parempi ja kun pätkän koittaa pitää lyhyenä, niin ei tiedostokokokaan koidu ongelmaksi.

Tuossa siis tilanteet omista ja vihun silmistä katsottuna. :tup:


https://www.dropbox.com/s/rcu56tpmhmgzfrz/pupkenvidiahvec.mkv?dl=1

Ylläolevassa linkissä jotain perussählinkejä snipulla, sekä alussa kun tuon tyypin knokkaan kerrostalon katolle jossa pyöri, n. 600-650m päästä minillä. :rofl: Olen sen punaisen pienen kolmion alla kallion päällä, kaukana horisontissa.

https://www.dropbox.com/s/yq8qlo690kpqn7x/buggyfailnv.mkv?dl=1

Tuossa vaan pari lepposta perushedsmottia peräjälkeen, sekä buggyn barrelrollit videon lopussa. :cigar:

https://www.dropbox.com/s/t55jae7ry9q52zj/pubgaknaenni.mkv?dl=1

Tässä taas AK, jonka rekyyli on nykyään aika helppo hallita. Tai no, onhan se sitä ollut jo jokusen kuukauden.
Kannattaa pakata noi tiedostot, niin pienentyy huomattavasti.
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Kannattaa pakata noi tiedostot, niin pienentyy huomattavasti.
Nehän on pakattu. :confused:

Vai tarkoitatko jotain .RAR muotoon laittamista? :sori:



En ole vielä keksinyt jumal-asetuksia, vedellyt vaan avidemuxilla seuraavasti nykyään:

Video output: Nvidia HEVC - High Quality 20000kbps
Audio output: MP3 Lame 256
Output format: MKV muxer



Siis ylläolevista pätkistä ei ole yksikään 20000kbps.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Eihän toi rankki kerro muuta kuin sen, että on tahkonnut ja grindannut pelejä ihan saatanasti. Youtubessa on jossain se video, missä yksi tyyppi afkasi grandmasteriin. KD kertoo enemmän taidosta.
Näinhän se menee. Itsellä Master ja K/D on 0.38. Rankki saisi kyllä riippua taitotasosta eikä pelatusta tuntimäärästä, mulle tulee vastaan aika paljon omaa tasoa kovempaa porukkaa, joka edelleen tiputtaa K/D:ta (ja nostaa rankkia).
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Näinhän se menee. Itsellä Master ja K/D on 0.38. Rankki saisi kyllä riippua taitotasosta eikä pelatusta tuntimäärästä, mulle tulee vastaan aika paljon omaa tasoa kovempaa porukkaa, joka edelleen tiputtaa K/D:ta (ja nostaa rankkia).
Tuo K/D aika kakspiippuinen homma myös, usein tulee spedeteltyä ja viivytettyä jotain talohinureita maksimit. Piiritystä kunnes tulevat ulos tai sininen seinä vie hengen iteltä/vihuilta. Sekä sitten vaan ajeltua moottoripyörällä (autolla kielekkeiltä alas) ja temppuiltua useampi matsi, niin ei se kovin hyvää K/D ratiolle tee. :geek:
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
218
Nehän on pakattu. :confused:

Vai tarkoitatko jotain .RAR muotoon laittamista? :sori:



En ole vielä keksinyt jumal-asetuksia, vedellyt vaan avidemuxilla seuraavasti nykyään:

Video output: Nvidia HEVC - High Quality 20000kbps
Audio output: MP3 Lame 256
Output format: MKV muxer



Siis ylläolevista pätkistä ei ole yksikään 20000kbps.
On sulla melko julman kokoisia tiedostoja. :eek: Minulla on 1080p 60fps 2:15min pituinen pakattu tiedosto on 110Mt
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
On sulla melko julman kokoisia tiedostoja. :eek: Minulla on 1080p 60fps 2:15min pituinen pakattu tiedosto on 110Mt
Asetuksia tiskiin jo. Laitas jotain linkylink tai videota ylipäätään jakoon. :hungry: Nuo linkkaamani pätkät on imo suttuisia.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Löysin uuden lempiaseeni. Heti sen jälkeen kun valitin täällä ettei taidot enää riitä, pelasin parhaan matsin mitä oon ikinä pelannut. Chicken dinner (taitaa olla mun neljäs) ja viisi tappoa, eli uusi ennätys. Kaikki tapot DP-28-konepikakiväärillä, jolla en ole aiemmin saanut ketään hengiltä! Äärimmäisen hyvä pyssy makuulta, rekyyli olematon ja tekee hyvää lämää.

Ja K/D nousi 0.41:een :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
Löysin uuden lempiaseeni. Heti sen jälkeen kun valitin täällä ettei taidot enää riitä, pelasin parhaan matsin mitä oon ikinä pelannut. Chicken dinner (taitaa olla mun neljäs) ja viisi tappoa, eli uusi ennätys. Kaikki tapot DP-28-konekiväärillä, jolla en ole aiemmin saanut ketään hengiltä! Äärimmäisen hyvä pyssy makuulta, rekyyli olematon ja tekee hyvää lämää.

Ja K/D nousi 0.41:een :D
DP-28 taitaa olla suomalaisen luokituksen mukaan pikakivääri. Tunnetaan myös nimellä Emma.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 387
Aika hikoilua tolla K/D:lla tolle rankille. :rofl: Tuo rankki ei kyllä kerro yhtään mitään, paljon enemmän K/D ja win%. Kakkaahan ne itelläkin, tykkään va pelata aktiivisesti.

Kamoon, ei sitä pikselitaistossa kuolemista nyt noin paljoa tarvinne pelätä? :joy:
Tätä peliä voi pelata niin monella eri tavalla. Itse pelaan voitosta. Välillä aggressiivisemmin ja välillä vähemmän aggressiivisemmin. K/d on 1,35 solossa, voittoprosentti 4,1 ja top 10 % 41,4 (yleensä yli 50). En ole mikään cs-stara, joten haen voittoja omilla vahvuuksilla eli ennakoinnilla, hyvällä sijoittumisella alueelle ja järkevällä taisteluvalinnoilla. Se ei tarkoita kylpyammeessa istumista, mutta en kyllä ikinä hyppää Schoolille tai Pochinkiin, jos kone menee suoraan yli.

Itse pyrin tosiaan voittamaan, joku pyrkii hakemaan 20 tappoa roundissa. Jokainen tyylillään. Ikinä en ole nollalla tapolla voittanut, mutta yhdellä olen tainnut. Maksimitapot taitaa olla 7.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
Tätä peliä voi pelata niin monella eri tavalla. Itse pelaan voitosta. Välillä aggressiivisemmin ja välillä vähemmän aggressiivisemmin. K/d on 1,35 solossa, voittoprosentti 4,1 ja top 10 % 41,4 (yleensä yli 50). En ole mikään cs-stara, joten haen voittoja omilla vahvuuksilla eli ennakoinnilla, hyvällä sijoittumisella alueelle ja järkevällä taisteluvalinnoilla. Se ei tarkoita kylpyammeessa istumista, mutta en kyllä ikinä hyppää Schoolille tai Pochinkiin, jos kone menee suoraan yli.

Itse pyrin tosiaan voittamaan, joku pyrkii hakemaan 20 tappoa roundissa. Jokainen tyylillään. Ikinä en ole nollalla tapolla voittanut, mutta yhdellä olen tainnut. Maksimitapot taitaa olla 7.
Eka kanan sain 7 tapolla ja viimeisimmän yhdellä joka olikin kalkkuna. Mun pelityyli on mahdollisimman pitkään camppimistä kun tavarat on kerätty. Olen vaan niin huono taisteluissa. Tuon eka kanan kohdalla ei camppiminen onnistunut kun alue supistui aina väärään paikkaan. Tuli liikuttua 7,5 km ennen voittoa. kaikki paitsi yksi voitto on tullut pusikossa maatessa loppukahinoissa.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 387
Eka kanan sain 7 tapolla ja viimeisimmän yhdellä joka olikin kalkkuna. Mun pelityyli on mahdollisimman pitkään camppimistä kun tavarat on kerätty. Olen vaan niin huono taisteluissa. Tuon eka kanan kohdalla ei camppiminen onnistunut kun alue supistui aina väärään paikkaan. Tuli liikuttua 7,5 km ennen voittoa. kaikki paitsi yksi voitto on tullut pusikossa maatessa loppukahinoissa.
Itsellä voitot ovat tulleet hyvin erilaisilla tavoilla ja niitä on tullut maaliskuusta alkaen varmaan 60-70 (pelitunteja 650-700). Yleensä vältän turhia taisteluita eli en esim. lähde aina juoksemaan vihollisen ampumaäänien suuntaan, ellei sille ole joku erityinen syy (on vieressä, olen menossa sinne kuitenkin, haluan rakennuksen tai osan alueesta "haltuun" tms.).
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565


wackyjackyltä tullut video missä esitellään talvimappia. ja ei ole virallinen video tuo.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Olisi kyllä kiva jos tulisi experimentalille jo tässä kuussa, kuten aikoinaan puhuivat.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
E: videon kommenteissa puhuttiin, että 7.12. Onko parempaa tietoa?
7.12. on PUBGin PS4 -julkaisupäivä. Ilmeisesti jossain haastattelussa on viitattu, että PS4 saisi Update 24, joten olisi varsin outoa, jos PS4 julkaistaisiin patchilla jota ei PC:lle ole. Näin ollen voisi olettaa, että ainakin Update 24 on ulkona viimeistään 7.12.

...mutta uutta karttaa en vielä silloin toivoisi. Kai tuo nyt tekee samanlaisen rundin test servereillä kuin Sanhok? Minä ainakin teen samalla tavalla kuten Sanhokin kohdalla - odotan tyynesti kunnes kartta on tarjolla kaikille.

---

Testasin muuten PUBG mobilea yhden pelin ollessani pois muiden atk-laitteiden äärestä. Olihan tuo bottien käyttö nyt aika ilmiselvää, kun jossain ihan kuusessa liikkuessani porukkaa vaan kummasti "spawnaili" viereen ja kaikki nakuttivat samaa täp-täp-täp tahtia. Jotain muutakin oli tehty, koska mistään ei tuntunut tulevan damagea sisään. Tuskin oli yhtään oikeaa pelaajaa vastassa, 13 tappoa + kana kun tuli vaikka iskin vaan starttia tyylillä "katsotaan miten tämä toimii".
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Niin, ilmeisesti nyt torstaina on The Game Awards, joka meillä on 7. päivä yöllä.
Olisiko sen yhteydessä jokin teaser?



 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
957
7.12. on PUBGin PS4 -julkaisupäivä. Ilmeisesti jossain haastattelussa on viitattu, että PS4 saisi Update 24, joten olisi varsin outoa, jos PS4 julkaistaisiin patchilla jota ei PC:lle ole. Näin ollen voisi olettaa, että ainakin Update 24 on ulkona viimeistään 7.12.

...mutta uutta karttaa en vielä silloin toivoisi. Kai tuo nyt tekee samanlaisen rundin test servereillä kuin Sanhok? Minä ainakin teen samalla tavalla kuten Sanhokin kohdalla - odotan tyynesti kunnes kartta on tarjolla kaikille.
Tuo uusi kartta näyttää jo valmiimmalta kuin sanhok kun se silloin ensin tuli experimental servulle, eli en olisi kovinkaan yllättynyt jos lumikartta tulisi aika nopeastikin, ehkä suoraan testiservulle.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 387
Tässä koneen päivitystä miettinyt, kun tuntuu, että lähitaistelutilanteissa tulee turpaan pienen lagin takia ja esim. autosta ampuminen on miltei mahdotonta. Esim. spray control on paljon hankalampaa lagin takia.

Päätin kuitenkin kellotella prossun, muistit ja näyttiksen ja ai että mikä ero. FPS hyppäs 40-50 % ja nyt peli on niiiiin sulava. Se microstutter ja pienet pätkmiset jäi kokonaan pois. Nyt voi rauhassa odotella Ryzen uutta sarjaa tai jotain superhyvää tarjousta. :kippis:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
453
Tuohon sulavuuteen kantsii myös tuunata vähä asetuksia esim. nvidian korteilla 3D settings alta:
Power management mode -> Prefer maxium performance
Texture filtering - Quality -> High performance
Max Pre-rendered Frames -> 1
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Mikään noista mainituista tai muualta löytyneistä kikoista ei ole omalla kohdalla auttanut micro stutteriin kahdella täysin eri kokoonpanolla. Joskus alkukesästä tuota ei ollut, sen jälkeen pieniä nykäisyjä aina. Muuta yhteistä noissa kokoonpanoissa ei enää ole kuin Windows 10, ja missään muussa pelissä ei samaa ongelmaa ole.
 

Karvapallo

Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
316
Mikään noista mainituista tai muualta löytyneistä kikoista ei ole omalla kohdalla auttanut micro stutteriin kahdella täysin eri kokoonpanolla. Joskus alkukesästä tuota ei ollut, sen jälkeen pieniä nykäisyjä aina. Muuta yhteistä noissa kokoonpanoissa ei enää ole kuin Windows 10, ja missään muussa pelissä ei samaa ongelmaa ole.
Paras apu on varmaan sun tapauksessa uuden raudan osto. Nopea prossu ja nopeaa muistia, niin silloin pubg toimii kuin junan vessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
94
Monen kuukauden tauon jälkee taas kokeiltu: Pelissä liikkuminen on edelleen aivan tuskastuttavan bugista jos pitää yhtään kiivetä. Ikkunoiden edessä ukko hyppii edes takaisin kun ei osaa kiivetä läpi, sama seinien edessä. Eilen jäin kaksi kertaa jumiin ja kuolin alueen ulkopuolelle.. ensin pienen kiven viereen ja toisella kertaa kalliota laskeutuessa tasaiselle kohdalle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Pelissä liikkuminen on edelleen aivan tuskastuttavan bugista jos pitää yhtään kiivetä. Ikkunoiden edessä ukko hyppii edes takaisin kun ei osaa kiivetä läpi, sama seinien edessä.
Tästä tosin pääsee eroon aika hyvin sillä, että siirtää vaultin pois samasta napista kuin hyppy. Esimerkiksi minulla space = hyppy, v = vault.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Paras apu on varmaan sun tapauksessa uuden raudan osto. Nopea prossu ja nopeaa muistia, niin silloin pubg toimii kuin junan vessa.
Ei millään viittis, kun just viime viikolla ostin kaiken uuden raudan. Ryzen 5 2600, 1070, 16 gigaa 3200 MHz muistia, peli Samsungin 860 EVOlla ja ihan sama laulu.
 
  • Tykkää
Reactions: MrM
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
973
Ei millään viittis, kun just viime viikolla ostin kaiken uuden raudan. Ryzen 5 2600, 1070, 16 gigaa 3200 MHz muistia, peli Samsungin 860 EVOlla ja ihan sama laulu.
Millos winkkari asennettu, itellä oli kauheeta nykimistä ja pätkimistä 8700k + 1080ti yhistelmällä, asensin winkan uudestaan niin toimii niiin smöötisti ku olla ja voi. (jos servu ei lagaa)
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Kyllä tota micro nykimistä on ollu itelläki ja samoten kaverilla. Ainoastaa tosin erangelissa ja aavikko mapissa, sanhok toimii smoothisti..
 

klasunen

Haluamani titteli on asiaton
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
166
Nykiminen tehnyt pupkista liki pelikelvottoman.
Fps pyörii satasen tuntumassa mutta silti nykii tai varppailee.
Ennen toimi mainiosti vanhemmallakin näyttiksellä (1070), 1080 ti nyt ja prossu on toki vanha mutta 4,8 vauhtia eikä ainakaan load ole ku jossain 50 prossan pinnassa, joten ei viittis kauppaan tän takia mennä. Muut pelit kuten bf v toimii moitteetta, vaikkakin csgo on samaa nykimistä vaikka fps siinäkin tapissa all day long.
Että semmosta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 666
Nykiminen tehnyt pupkista liki pelikelvottoman.
Fps pyörii satasen tuntumassa mutta silti nykii tai varppailee.
Ennen toimi mainiosti vanhemmallakin näyttiksellä (1070), 1080 ti nyt ja prossu on toki vanha mutta 4,8 vauhtia eikä ainakaan load ole ku jossain 50 prossan pinnassa, joten ei viittis kauppaan tän takia mennä. Muut pelit kuten bf v toimii moitteetta, vaikkakin csgo on samaa nykimistä vaikka fps siinäkin tapissa all day long.
Että semmosta.
Vanhemmat nvidian ajurit auttaa. 399.** tai vanhemmat.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Huomenna sitten olisi ps4 julkaisu. En tiedä mikä päähän pisto tuli mutta tuli storesta ostettua peli pleikkarille ja ladattua jo valmiiksi. Pakko vaa nähdä ihan itse omin silmin että millä tavalla toimii konsolilla peli :D
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Huomenna sitten olisi ps4 julkaisu. En tiedä mikä päähän pisto tuli mutta tuli storesta ostettua peli pleikkarille ja ladattua jo valmiiksi. Pakko vaa nähdä ihan itse omin silmin että millä tavalla toimii konsolilla peli :D
~900 tuntia Boxilla pelattuna toivotan voimia ja jaksamista :nb:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 442
Viestejä
4 199 556
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom