Wreckfest (PC, PS4, Xbox One, PS5)

Onnittelut pelintekijöille. :)
Onhan tämä nykyään moninpelinä hemmetin hauskaa.

Onko Split Screen lopullisesti kuopattu? Tietääkö kukaan. Olisi kyllä hyvä lisä.
 
Sellasta lopputekstien jälkeen.. :D
228380_20180614221259_1.png
 
Hienosti on kyllä julkaisu otettu vastaan, yli 2000 samanaikaista pelaajaa pari tuntia julkaisusta, joka on todella hyvin kun early access-aikana pelaajamäärät liikkui muutamassa sadassa. :tup:

Wreckfest - Steam Charts
 
Ei tunnista gamepadiä tässä nyt enää mulla? Xbox Onen kapula mutta ei saa edes valikosta vaihdettua siihen :sori:
 
Ei tunnista gamepadiä tässä nyt enää mulla? Xbox Onen kapula mutta ei saa edes valikosta vaihdettua siihen :sori:
Betaa pelasin x360 johdollisella gamepadilla ja tätä uutta x1 langattomalla gamepadilla ilman ongelmia.

Voi olla kaukaa haettu mutta ongelma voi olla myös Windowssissa, eli wintoosa tunnistaa gamepadin jostain syystä player2:n gamepadiksi ja peli yrittää käyttää player1:n gamepadia. Kannattaa ainakin koittaa buutata ja sen jälkeen katsella näkyykö ohjauspaneelissa kaksi ohjainta, jne. poistaa ajurit ja kytkeä ohjain taas kiinni jolloin ajurit asentuu.
 
Peli ostettu 25.6.2014 ja pelattu kokonaiset 4 tuntia ennen julkaisua,josko viikonloppuna ehtisi testata valmista peliä.
 
On kyllä viety ajomallinnusta todella arcademaisemaan suuntaan, mutta valtavirta se on kai tämänkin määränny.. :tdown:
 
Betaa pelasin x360 johdollisella gamepadilla ja tätä uutta x1 langattomalla gamepadilla ilman ongelmia.

Voi olla kaukaa haettu mutta ongelma voi olla myös Windowssissa, eli wintoosa tunnistaa gamepadin jostain syystä player2:n gamepadiksi ja peli yrittää käyttää player1:n gamepadia. Kannattaa ainakin koittaa buutata ja sen jälkeen katsella näkyykö ohjauspaneelissa kaksi ohjainta, jne. poistaa ajurit ja kytkeä ohjain taas kiinni jolloin ajurit asentuu.

Olikin joku tällainen tapaus
r/windows - Latest Windows 7 update kill your XBONE wireless adapter driver? I found a fix!
 
Oliko jollakulla sitä passulla vuorattua dediservua vai pitääkö alkaa ajelemaan moninpelit randomien kanssa?

Btw, kannattaa huomata että damagetaso on defaultina normaalilla ja realisticilla autot tuhoutuu paljon nopeammin ja hauskuus nousee ihan uudelle tasolle. ;)

On kyllä viety ajomallinnusta todella arcademaisemaan suuntaan, mutta valtavirta se on kai tämänkin määränny.. :tdown:

Otetaas tätä vähän takas, oli vahingossa kaikki ajoavut päällä kun en tajunnu kattoa valikkoa ennen kisaa, luulin ettei sitä ajoapuvalikkoa edes ole enää.. :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Kaatuileeko muilla? Hyvä jos välillä pääsee edes yhden kierroksen ajamaan niin kuva jäätyy eikä palaudu.
 
Pitää varmaan sitten olla vastarannan kiiski ja todeta, että aikamoinen pettymys tämä on, ainakin ensimmäisen career-sarjan jälkeen. Olisi jäänyt 2014 ostamatta, jos silloin olisi tiennyt että tämä kehittyy näin geneeriseksi ja puuduttavaksi rata-ajeluksi. Ajoin Careerissa kolme kisaa sitä kuuluisaa Crash Alleyta ja tunne oli lähinnä huvittunut epäusko, kun tekoäly painaa kumpaankin suuntaan nätisti jonossa radan oikeaa reunaa, eikä koko kisassa tapahdu oikeasti yhtään mitään. Palaan tähän puolitoista vuotta sitten kirjoittamaani viestiin:

Ainakin mulle tämän pelin koukku on alusta asti ollut tuo fysiikkamoottori. Siinä 2014 loppupuolella ilmestyneessä Sneak Peekissä sai autoja lyttyyn sen verran vakuuttavasti, että peli tuli hankittua ihan sen perusteella. Harmillisesti vaan kehityskaaren aikana peliä on viety kokoajan komeiden kolarien sijasta tuota rata-ajoa ja kierrosten hinkkausta kohti, jota tosiaan voi harrastaa niissä miljoonassa muussakin autopelissä. En todellakaan odottanut tästä mitään ratilla hinkattavaa kierrosnysväystä, vaan enemmänkin semmoista rentoa ohjaimella ajettavaa, sopivan ylivedettyä destruction derby -tyylistä kisailua. Pelin alusta asti mielestäni selkein vahvuus, eli tuo överit romutukset salliva fysiikkamoottori, jää nykyisellään täysin hyödyntämättä.

Piti ihan asentaa se wanha Sneak Peek uudestaan ja todentaa etten houraile, kun muistelin että siinä sai peltiä ruttuun aivan loistavan ylivedetyn hienosti. Alla muutama screeni:
20180615203313_1.jpg 20180615203615_1.jpg20180615203135_1.jpg

Kenenkähän idea tästä -romurallipelistä- oli tehdä kisaamiseen nojaava puoli-simulaatio, jossa törmäilyyn ei noita geneerisiä bonus objectiveja lukuunottamatta kannusteta mitenkään, ja kolaroimisesta luonnostaan tulee rankkua sijoituksen tippumisen muodossa. Sitten jos törmäilet liikaa niin tuo typerä health-mittari sanoo että Race over. Töttöröö. Tässä oli pelimoottorin puolesta jo käsissä täysin dynaaminen health-systeemi, jossa auto kulkee niin kauan kuin se kulkee. Sitten kun tilanne on tuon toisen screenin kaltainen, niin ei kulje. Miksi on pitänyt tehdä erillinen mittari, joka ainakin Realistic-asetuksella ottaa aivan järjettömästi hittiä jokaisesta pikkuhipaisusta.

On tämä haukuista huolimatta ihan hassu näinkin, mutta eniten harmittaa hukattu mahdollisuus, kun neljä vuotta sitten jo oli käsissä jotain noiden screenien kaltaista. Vähän mielikuvitusta, uskallusta ja Flatout-henkeä niin tästä olisi tullut aivan mahtavan omaperäinen ja siisti peli. Multiplayer ja TechBBS-rallit varmaan pelastaa tilanteen osittain, mutta tätä Careeria (jota eniten odotin) tuskin jaksaa alun perusteella pöristellä ensimmäistä sarjaa pidemmälle.
 
  • Tykkää
Reactions: aop
Ei kai sitä careeria kukaan jaksakaan, koko Wreckfestin olemassaolon aikana moninpeli on ollut SE juttu tämän kanssa.
Nyt vaan kun saisi sen passullisen suomiservun niin avot.. :kippis:
 
Eiks tässä vieläkään toimi oman servun tekeminen ilman että availee jotain portteja?
 
Eilen pukkas jo ensimäistä hotfixiä.
Howdy Wreckers,

We hope you're doing great and you've been enjoying the game! Yesterday's launch pretty much blew our socks off – the feedback was enthusiastic and it was totally great for us to see how much fun you were having with the game. Thanks to everyone who joined the party here on the Steam forum, our own forum, Twitter and Discord and of course played the game, we had a blast!

That said, a couple of nagging issues has been brought to our attention since the yesterday's launch, and since we couldn't resist picking up our debuggers once more here we go already with a hotfix containing following improvements:
  • Added two new songs to the soundtrack.
  • The game now detects more than 4 controllers correctly.
  • Fixed an issue where the game might have crashed when entering market.
  • Fixed an issue where the menu buttons would get stacked together.
  • Fixed an issue with the huge ad board not collapsing properly.
  • The game no longer crashes when installing a fully cut fender on Rammer RS or Killerbee S with a front spoiler installed.
  • Bandit no longer has duplicate front fenders available.
  • Reward vehicles are now received correctly in career.
  • Reduced point requirement for unlocking events in the National Amateurs career championship.
  • Sandpit 1 Alternative Loop now has correct minimap.
  • Launcher now displays the correct game logo screen.
  • Updated launcher image and game shortcut icon.
  • AI names can be modded again.
Other than that, we have great news for the owners of the Deluxe Edition – the exclusive soundtrack and the wallpapers are now available, meaning that you can still feel like a real wrecker while you fill in your tax report, sort out your personal budget or whatever it is that you prefer to indulge yourself with in your free time. The bonus content should be downloaded automatically and placed into your game's installation folder, which you can open if you right-click the game's name in the Steam Library and then choose "Properties" menu item, then "Local Files" tab and finally "Browse Local Files..." button. Enjoy!

And let's not forget our pre-order backers, without whom we might not be here today. We apologize for the delay in sending out the keys but all our pre-order customers will start receiving their Deluxe Edition Upgrade and Team Bugbear Paint Job product keys shortly so no one is left behind! If you pre-ordered Full-Time Wrecker or higher and you're not receiving the email notification, please contact our support at support@bugbeargames.com and we'll check out what's the hold-up.

That pretty much wraps it up for now, see you on the track!Howdy Wreckers,

We hope you're doing great and you've been enjoying the game! Yesterday's launch pretty much blew our socks off – the feedback was enthusiastic and it was totally great for us to see how much fun you were having with the game. Thanks to everyone who joined the party here on the Steam forum, our own forum, Twitter and Discord and of course played the game, we had a blast!

That said, a couple of nagging issues has been brought to our attention since the yesterday's launch, and since we couldn't resist picking up our debuggers once more here we go already with a hotfix containing following improvements:
  • Added two new songs to the soundtrack.
  • The game now detects more than 4 controllers correctly.
  • Fixed an issue where the game might have crashed when entering market.
  • Fixed an issue where the menu buttons would get stacked together.
  • Fixed an issue with the huge ad board not collapsing properly.
  • The game no longer crashes when installing a fully cut fender on Rammer RS or Killerbee S with a front spoiler installed.
  • Bandit no longer has duplicate front fenders available.
  • Reward vehicles are now received correctly in career.
  • Reduced point requirement for unlocking events in the National Amateurs career championship.
  • Sandpit 1 Alternative Loop now has correct minimap.
  • Launcher now displays the correct game logo screen.
  • Updated launcher image and game shortcut icon.
  • AI names can be modded again.
Other than that, we have great news for the owners of the Deluxe Edition – the exclusive soundtrack and the wallpapers are now available, meaning that you can still feel like a real wrecker while you fill in your tax report, sort out your personal budget or whatever it is that you prefer to indulge yourself with in your free time. The bonus content should be downloaded automatically and placed into your game's installation folder, which you can open if you right-click the game's name in the Steam Library and then choose "Properties" menu item, then "Local Files" tab and finally "Browse Local Files..." button. Enjoy!

And let's not forget our pre-order backers, without whom we might not be here today. We apologize for the delay in sending out the keys but all our pre-order customers will start receiving their Deluxe Edition Upgrade and Team Bugbear Paint Job product keys shortly so no one is left behind! If you pre-ordered Full-Time Wrecker or higher and you're not receiving the email notification, please contact our support at support@bugbeargames.com and we'll check out what's the hold-up.

That pretty much wraps it up for now, see you on the track!
 
Muutamia huomioita parin illan jälkeen:

+ Peli näyttää helvetin hyvältä.
+ Musaraita on imo todella onnistunut, musiikin kierrätys tosin ontuu kun tuntuu että kaksi samaa biisiä soi koko ajan kisojen aikana. :D
+ Romurallifiilis on edelleen tallella, damagen tason kun pistää realisticille niin peli on tuhannesti hauskempaa.
+ Moninpeli

- Valikoista on tehty jostain syystä todella epäkäytännölliset, esim padin kanssa osa valikoista toimii tatilla ja osa vaatii ristikko-ohjainta. :confused:
- AI:n taso on todella surkea jopa expertilla, ei anna mitään haastetta.
- Ärsyttävä bugi/epäjohdonmukaisuus tossa on että kun ajaa noita karsintakisoja careerissa, niin jopa finaalissa sijoitus näkyy xx/24 vaikkei mukana ole enää kuin esim 12 autoa. Sama oli myös jossain derby-kisassa. Sijoitustaulukko näytti koko ajan 24 autoa vaikka tuon lukeman odottaisi putoavan kun autoja putoaa pois.
- Career-kisojen "jenkkityylinen" kisojen ilmoitustaulu saa silmät vuotamaan verta, ei juuri sekavampaa ole tuostakaan voitu tehdä.. (tyyliin hulabaloo extravaganza destruction XXL oval challenge, mitähän vittua tässä pitää tehdä..) :facepalm:
 
Juuri pistin pystyyn testiservun, hyvin näyttäisi toimivan ilman porttien availuja.
Vai vaikuttaako tuo siihen ettei kukaan voi joinata ellei availe jotain portteja?
 
Juuri pistin pystyyn testiservun, hyvin näyttäisi toimivan ilman porttien availuja.
Vai vaikuttaako tuo siihen ettei kukaan voi joinata ellei availe jotain portteja?
Jep. Ei mitään ilmoa tule, saanet odotella hamaan tappiin. Ellei sinun reitittimessä ole ns. peliporttia niin availemaan joutuu.
Ite ainakin joutunut monenkin pelin takia availemaan (porttiohjauksia).
Pitää olla steamin ja pelin portit auki.
 
Jep. Ei mitään ilmoa tule, saanet odotella hamaan tappiin. Ellei sinun reitittimessä ole ns. peliporttia niin availemaan joutuu.
Ite ainakin joutunut monenkin pelin takia availemaan (porttiohjauksia).
Pitää olla steamin ja pelin portit auki.

Joo siltä näyttäs, ei tullu ketään.. :D
En ite jaksa alkaa tuohon porttirumbaan, odotellaan josko joku saisi sen dediservun aikaiseksi.. :think:
 
No niin, kun avasi portit niin serverin luonti onnistuu, mutta serveri ilmestyy "Internet" kohtana, mutta ei sinänsä haittaa kun laittaa salasanan. Voisi joskus ottaa IO-Techin väliset kisat, joku vain luo IO-Tech servun ja ilmoittaa salasanan täällä.:btooth:
 
Jee vihdoinkin tää on ulkona! Oisin toivonut kunnon uramoodia. Jotain pientä tarinan pohjaa alkuun ja auton virittelyä ja customointia. Toivottavasti myöhemmin isomman patch mukana...

Pitää tulla moninpeliäkin kokeilee.
 
Tässä nyt tuo ongelma mistä tuossa aiemmin kerroin. Olen ajanut yhden karsintakisan, tässä kisassa pitäisi olla mukana enää 12 autoa.. o_O
Ilmeisesti tuo karsinta koskee vain pelaajaa, AI:t saa free passin..

228380_20180616102226_1.png
 
Tuossa aamulla tuli tätä pitkästä aikaa testattua. Ihan hyvältä vaikuttaa kun urassakin edes vähän jotain sisältöä. Yöllä täytynee testata moninpeliä.
Aikanaan muroralleissa tätä tuli tahkottua ja se olikin pelin parasta hupia:rofl:
 
Olikos tämä nyt semmosta Flatouteista tuttua arcademättöä, vai enemmän "simulointia" tai lähempänä realismia. Pelaako jengi tätä ratilla vai ohjaimella?
 
Näköjään buginen paska koko peli, alkua pidemmälle edes pääse, kun ei saa edes peliohjainta mapattua optionseissa (valitsee esim. Accelerate ja painaa jotain nappia ja sitten kun yrittää mapata Brake, niin peli lukee enää inputtia vain ja ainoastaan tuosta napista, mikään muu nappi ei enää tee mitään), kun bugittaa sen verran huolella. Vituttaa, että tuollaista paskaa edes julkaistaan vuonna 2018.
 
Näköjään buginen paska koko peli, alkua pidemmälle edes pääse, kun ei saa edes peliohjainta mapattua optionseissa (valitsee esim. Accelerate ja painaa jotain nappia ja sitten kun yrittää mapata Brake, niin peli lukee enää inputtia vain ja ainoastaan tuosta napista, mikään muu nappi ei enää tee mitään), kun bugittaa sen verran huolella. Vituttaa, että tuollaista paskaa edes julkaistaan vuonna 2018.

Eipä ole moisia ongelmia, hyvin onnistui mappaukset täällä halpispadille.
 
Eipä ole moisia ongelmia, hyvin onnistui mappaukset täällä halpispadille.
Haukuin väärää puuta, näyttäisi olevan Steamin vika. Se jostain syystä interceptaa kaikki kontrollerin inputit ja tulkitsee ne aivan väärin. Padina vanha Logitech Rumblepad 2. Huomasin, että kun oli Steam auki, niin kontrollerin nappien painaminen mm. scrollasi Steam ikkunoita tai Steamin foorumeilla nappien painaminen viestiä kirjoittaessa aiheutti kirjain inputteja. Ilmeisesti Steam estää ohjainta toimimasta pelissä. Olen tuntitolkulla yrittänyt saada hommaa toimimaan ja V-käyrä alkaa olla aika maksimissa, millään Steamin kontrolleriasetuksilla ei ole mitään väliä ja ainoa mitä haluaisin olisi ettei Steam lukisi koko vitun kontrolleria yhtään tai tietäisi sen olemassa olosta mitään, mutta ilmeisesti Valven mielestä tuollaisen disablointi on tarpeetonta.
 
Eikös tuommoinen Rumblepad 2 ole jostain 2000-luvun alusta ? Ei ihmekkään sit jos ei enää nykypäivän softilla toimi kunnolla.
Windows 10 tunnistaa tuon oikein, kaikki akselit ja napit jne, joten en näe mitään syytä miksi ei toimisi uusillakin peleillä. Lähinnä emulaattoreita tulee tuolla pelailtua normaalisti. Sinänsä hupaisaa, että tämä on sama ohjain jolla tuli aikanaan FlatOutia pelattua ja vieläkin toimii.
 
En ole nyt ihan kauheasti pelannut julkkarin jälkeen, enkä muutenkaan pariin vuoteen joten ihan varma en ole mutta puuttuuko tästä jotain ratoja joita oli silloin muro rallien kulta-aikana? Ainakin tulee mieleen se yksi jossain louhoksessa jossa puuttui radan ulkopuoliset tekstuurit. Joku kaivinkonekin siellä tuli tutuksi. Ja siinä samassa oli sellainen lenkki jossa ajettiin ristiin radan alussa.
Lisäksi yksi asfalttirata joka alkoi vasen, oikea, sillan ali, vasen jne.. :lol:
 
^ samat radat löytyy vieläkin. tosin nyt löytyy ne puuttuneet tekstuuritkin ja eri nimet :D

edit.. jaah olinpas hidas..

pitäskö tässä jonai ehtoona oikee porukalla mennä tätä ajamaan?
eilen oli muutama tuttu naama kurvailemassa.
 
Hyvältä moninpelirälläilyltä vaikuttaa! Vielä kun bussit ja puimurit sisältävät servut saisi helposti filtteröityä pois.
Joskus nuo rental carit moninpelissä eivät ilmeisesti tuottaneet rahaa ja expaa, nyt niilläkin sitä tuntuu kuitenkin kertyvän. Miksi ajaa omalla huonommalla autolla?
 
Toimiikos tämä peli sujuvasti Nvidian Shieldillä? En ole perehtynyt yhtään Shieldiin, mutta peli voisi sopia hyvin sohvalta ajettavaksi.
 
Toimiikos tämä peli sujuvasti Nvidian Shieldillä? En ole perehtynyt yhtään Shieldiin, mutta peli voisi sopia hyvin sohvalta ajettavaksi.
Voisin illemmalla testailla.:tup:

Edit: @pipo äsken testasin ja hyvin toimii!:tup:
 
Viimeksi muokattu:
Löytyykö pelaajia jos laittas servua pystyyn? Vois tunnin tai pari pelailla.
 
Harmi, että tämän pelin Career-moodi on täyttä roskaa. Näkee helposti, että kyseessä on viime hetken lisäys, jota kukaan ei ole ehtinyt/viitsinyt testata kunnolla. Mukana on paljon kisoja, joissa ei ole mitään järkeä, esim. A-luokan autoilla 3 kierrosta sitä ovaalirataa (kierrosaika alle 20 sek) ja pelaaja aloittaa paikalta 21/24. Muutenkin tuo kisa on ohi alle minuutissa, eli siinä ei ole mitään järkeä. Olisi devit voineet katsoa, että jos kisan pituus on alle 2 minuuttia, niin ehkä voisi hieman lisätä kierroksia kisaan, jotta siinä olisi mitään järkeä.

AI on myöskin järkyttävää paskaa, tulee lähinnä mieleen Driver 1 pelin itsemurhahakuiset kytät Wreckfestin AI:n käytöksestä pelaajaa kohtaan.
 
Tuorein päivitys

NEW CONTENT
  • Added a new track: Bonebreaker Valley.
FIXED AND IMPROVED
  • Fixed a case in which the game might have crashed when entering Market.
  • Fixed another case in which the game might have crashed when entering My Cars.
  • Entering the Settings menu no longer causes the game to crash when more than four input devices are connected.
  • Changing the Graphics Quality preset in the Settings menu now works properly.
  • Implemented new Lobby user interface.
  • Removed dark background from player tags to make them less intrusive.
  • HUD is now correctly removed after a forced exit from the Spectate mode.
  • A number of other user interface improvements.
  • Added Mixed Class AI Set that contains a mix of cars from every class.
  • Mechanical damage is now more consistent across different cars.
  • With Realistic Damage, mechanical damage now kicks in earlier.
  • With Realistic Damage, wheels now get detached easier (remember two wheels lost mean an instant wreck).
  • AI fine-tuning: On Easy and Medium AI difficulties, AI is now more aggressive towards other AI players; AI now avoids ramming in slow corners; AI slows down less after hitting the player from behind; AI tries to overtake more aggressively.
  • Minor AI raceline improvements for specific corners.
  • Elimination races now yield more credits and experience.
  • In Career, tweaked Lords of Chaos series bonus targets to be more easier to meet.
  • In Career, lowered the "Cause Damage" bonus target to 600 in Midsize Massacre's 2nd event.
  • In Career, lowered the "Cause Damage" bonus target to 2000 in Midsize Mayhem.
  • Rocket driver model no longer sports a pink undershirt.
  • RoadSlayer's wheels received as rewards are now correctly marked being for "RoadSlayer" instead of "American 4".
  • Speedemon's special parts are now correctly marked being for "Speedeamon" instead of "Dominator".
  • Fixed MudDigger's hood camera position.
  • Fixed Boomer's Style 2 rear wheel materials.
  • Fixed Firefly's Style 2 & 3 front wheel tire profile.
  • Fixed an issue with RoadSlayer GT's scoop hood.
  • Fixed issues with Tristar's brake light and Style 5 wheels.
  • Added rocks to the chicane on Rosenheim Raceway to prevent cutting.
  • Fixed a floating decal at Sandstone Raceway.
  • Fixed a floating decal at Pinehills Raceway.
  • Fixed adboards at Small Stadium.
NOTES FOR CONTENT CREATORS
  • Career AI names can no longer be modified to prevent fatal issues caused by having too few names.
  • Weather list (.weli) and visual suspension settings (.vevs) do not trigger the anti-tamper protection anymore.
 
Harmi, että tämän pelin Career-moodi on täyttä roskaa. Näkee helposti, että kyseessä on viime hetken lisäys, jota kukaan ei ole ehtinyt/viitsinyt testata kunnolla. Mukana on paljon kisoja, joissa ei ole mitään järkeä, esim. A-luokan autoilla 3 kierrosta sitä ovaalirataa (kierrosaika alle 20 sek) ja pelaaja aloittaa paikalta 21/24. Muutenkin tuo kisa on ohi alle minuutissa, eli siinä ei ole mitään järkeä. Olisi devit voineet katsoa, että jos kisan pituus on alle 2 minuuttia, niin ehkä voisi hieman lisätä kierroksia kisaan, jotta siinä olisi mitään järkeä.

AI on myöskin järkyttävää paskaa, tulee lähinnä mieleen Driver 1 pelin itsemurhahakuiset kytät Wreckfestin AI:n käytöksestä pelaajaa kohtaan.

Mulla ei ole moisia ongelmia ollut eksperttien (vai mikä se vaikein oli) AI-kuskien kanssa. Nätisti on päässyt ohi eikä kukaan ole tullut ilman jarruja päinkään. Kolmen kierroksen kisat tietty vähän lyhykäisiä, liekö myöhemmissä sarjoissa sitten pidempiä. Nyt vasta eka ajossa.
 
Mulla ei ole moisia ongelmia ollut eksperttien (vai mikä se vaikein oli) AI-kuskien kanssa. Nätisti on päässyt ohi eikä kukaan ole tullut ilman jarruja päinkään. Kolmen kierroksen kisat tietty vähän lyhykäisiä, liekö myöhemmissä sarjoissa sitten pidempiä. Nyt vasta eka ajossa.
Itse taas olen havainnut, että esim. jos ulkokaarteesta yrittää mutkassa ohittaa AI:ta, niin AI usein vain jatkaa ajamista suoraan pelaajan eteen samalla ajaen itse ulos mutkasta pilaten oman kisansa. Toinen mitä olen huomannut on kuinka AI yrittää joskus todella kovasta vauhdista törmätä pelaajan kylkeen joidenkin ratojen pitkillä suorilla ja usein ajaa ohi pelaajan takapuolelta ja jostain 150km/h vauhdista suoraan ratavalliin. Selkeästi tuntuu pelaaja olevan kohde, johon on ihan pakko törmätä vaikka oma kisa menisi siinä täysin piloille.

Tuo tekee varsinkin ne kilpailut, joissa pelaaja aloittaa viimeisistä paikoista ja joissa on pieni määrä lyhyitä kierroksia, harvinaisen rasittaviksi kun kärjessä ajavat AI:t saavat ajaa aivan rauhassa, mutta pelaajan ja kärjen välissä on se 20 maanteiden ohjusta, jotka ovat valmiita pilaamaan oman kisansa, kunhan vain pelaajankin kisa menee pilalle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
285 057
Viestejä
4 893 222
Jäsenet
78 929
Uusin jäsen
Nemsomo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom