Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bugbearin miehet/naiset on kyl loistavia noissa pikku jutuissa mitä tekevät näihin peleihin. Kuten juuri tämäSellasta lopputekstien jälkeen..
![]()
Betaa pelasin x360 johdollisella gamepadilla ja tätä uutta x1 langattomalla gamepadilla ilman ongelmia.Ei tunnista gamepadiä tässä nyt enää mulla? Xbox Onen kapula mutta ei saa edes valikosta vaihdettua siihen![]()
Betaa pelasin x360 johdollisella gamepadilla ja tätä uutta x1 langattomalla gamepadilla ilman ongelmia.
Voi olla kaukaa haettu mutta ongelma voi olla myös Windowssissa, eli wintoosa tunnistaa gamepadin jostain syystä player2:n gamepadiksi ja peli yrittää käyttää player1:n gamepadia. Kannattaa ainakin koittaa buutata ja sen jälkeen katsella näkyykö ohjauspaneelissa kaksi ohjainta, jne. poistaa ajurit ja kytkeä ohjain taas kiinni jolloin ajurit asentuu.
Se Onen kapula tunnistautuu 360 kapulana, toimii kyl. Mulla Onen kapula kans ja ei ongelmia.
On kyllä viety ajomallinnusta todella arcademaisemaan suuntaan, mutta valtavirta se on kai tämänkin määränny..![]()
Muokattu
Ei ole kaatunut vielä kertaakaan.Kaatuileeko muilla? Hyvä jos välillä pääsee edes yhden kierroksen ajamaan niin kuva jäätyy eikä palaudu.
Ainakin mulle tämän pelin koukku on alusta asti ollut tuo fysiikkamoottori. Siinä 2014 loppupuolella ilmestyneessä Sneak Peekissä sai autoja lyttyyn sen verran vakuuttavasti, että peli tuli hankittua ihan sen perusteella. Harmillisesti vaan kehityskaaren aikana peliä on viety kokoajan komeiden kolarien sijasta tuota rata-ajoa ja kierrosten hinkkausta kohti, jota tosiaan voi harrastaa niissä miljoonassa muussakin autopelissä. En todellakaan odottanut tästä mitään ratilla hinkattavaa kierrosnysväystä, vaan enemmänkin semmoista rentoa ohjaimella ajettavaa, sopivan ylivedettyä destruction derby -tyylistä kisailua. Pelin alusta asti mielestäni selkein vahvuus, eli tuo överit romutukset salliva fysiikkamoottori, jää nykyisellään täysin hyödyntämättä.
Ilmeisesti ei, juuri availin portit, nyt odotan kaveria testaamaan toimiiko.Eiks tässä vieläkään toimi oman servun tekeminen ilman että availee jotain portteja?
Jep. Ei mitään ilmoa tule, saanet odotella hamaan tappiin. Ellei sinun reitittimessä ole ns. peliporttia niin availemaan joutuu.Juuri pistin pystyyn testiservun, hyvin näyttäisi toimivan ilman porttien availuja.
Vai vaikuttaako tuo siihen ettei kukaan voi joinata ellei availe jotain portteja?
Jep. Ei mitään ilmoa tule, saanet odotella hamaan tappiin. Ellei sinun reitittimessä ole ns. peliporttia niin availemaan joutuu.
Ite ainakin joutunut monenkin pelin takia availemaan (porttiohjauksia).
Pitää olla steamin ja pelin portit auki.
Jotain bonuksia näköjään bäkkäreille lähettelevät.
Näköjään buginen paska koko peli, alkua pidemmälle edes pääse, kun ei saa edes peliohjainta mapattua optionseissa (valitsee esim. Accelerate ja painaa jotain nappia ja sitten kun yrittää mapata Brake, niin peli lukee enää inputtia vain ja ainoastaan tuosta napista, mikään muu nappi ei enää tee mitään), kun bugittaa sen verran huolella. Vituttaa, että tuollaista paskaa edes julkaistaan vuonna 2018.
Haukuin väärää puuta, näyttäisi olevan Steamin vika. Se jostain syystä interceptaa kaikki kontrollerin inputit ja tulkitsee ne aivan väärin. Padina vanha Logitech Rumblepad 2. Huomasin, että kun oli Steam auki, niin kontrollerin nappien painaminen mm. scrollasi Steam ikkunoita tai Steamin foorumeilla nappien painaminen viestiä kirjoittaessa aiheutti kirjain inputteja. Ilmeisesti Steam estää ohjainta toimimasta pelissä. Olen tuntitolkulla yrittänyt saada hommaa toimimaan ja V-käyrä alkaa olla aika maksimissa, millään Steamin kontrolleriasetuksilla ei ole mitään väliä ja ainoa mitä haluaisin olisi ettei Steam lukisi koko vitun kontrolleria yhtään tai tietäisi sen olemassa olosta mitään, mutta ilmeisesti Valven mielestä tuollaisen disablointi on tarpeetonta.Eipä ole moisia ongelmia, hyvin onnistui mappaukset täällä halpispadille.
Windows 10 tunnistaa tuon oikein, kaikki akselit ja napit jne, joten en näe mitään syytä miksi ei toimisi uusillakin peleillä. Lähinnä emulaattoreita tulee tuolla pelailtua normaalisti. Sinänsä hupaisaa, että tämä on sama ohjain jolla tuli aikanaan FlatOutia pelattua ja vieläkin toimii.Eikös tuommoinen Rumblepad 2 ole jostain 2000-luvun alusta ? Ei ihmekkään sit jos ei enää nykypäivän softilla toimi kunnolla.
Voisin illemmalla testailla.Toimiikos tämä peli sujuvasti Nvidian Shieldillä? En ole perehtynyt yhtään Shieldiin, mutta peli voisi sopia hyvin sohvalta ajettavaksi.
Ei, mutta oman servun luominen onnistuu helposti. Laitahan yv:llä steam-käyttäjätunnuksesi nii saa kaveriseuraa.Onkos mitään asiallista Suomi-servua jota porukka suosittelisi?
Harmi, että tämän pelin Career-moodi on täyttä roskaa. Näkee helposti, että kyseessä on viime hetken lisäys, jota kukaan ei ole ehtinyt/viitsinyt testata kunnolla. Mukana on paljon kisoja, joissa ei ole mitään järkeä, esim. A-luokan autoilla 3 kierrosta sitä ovaalirataa (kierrosaika alle 20 sek) ja pelaaja aloittaa paikalta 21/24. Muutenkin tuo kisa on ohi alle minuutissa, eli siinä ei ole mitään järkeä. Olisi devit voineet katsoa, että jos kisan pituus on alle 2 minuuttia, niin ehkä voisi hieman lisätä kierroksia kisaan, jotta siinä olisi mitään järkeä.
AI on myöskin järkyttävää paskaa, tulee lähinnä mieleen Driver 1 pelin itsemurhahakuiset kytät Wreckfestin AI:n käytöksestä pelaajaa kohtaan.
Itse taas olen havainnut, että esim. jos ulkokaarteesta yrittää mutkassa ohittaa AI:ta, niin AI usein vain jatkaa ajamista suoraan pelaajan eteen samalla ajaen itse ulos mutkasta pilaten oman kisansa. Toinen mitä olen huomannut on kuinka AI yrittää joskus todella kovasta vauhdista törmätä pelaajan kylkeen joidenkin ratojen pitkillä suorilla ja usein ajaa ohi pelaajan takapuolelta ja jostain 150km/h vauhdista suoraan ratavalliin. Selkeästi tuntuu pelaaja olevan kohde, johon on ihan pakko törmätä vaikka oma kisa menisi siinä täysin piloille.Mulla ei ole moisia ongelmia ollut eksperttien (vai mikä se vaikein oli) AI-kuskien kanssa. Nätisti on päässyt ohi eikä kukaan ole tullut ilman jarruja päinkään. Kolmen kierroksen kisat tietty vähän lyhykäisiä, liekö myöhemmissä sarjoissa sitten pidempiä. Nyt vasta eka ajossa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.