Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeilin tätäTein jääkaapin jämistä pari pannupizzaa Princess 182065 Airfryer-uunilla.
- Kinkkua, ananasta, kahta eri jalapenoa ja Milbonan juustoraastetta täytteiden alle
- Meetvurstia, ananasta, kahta eri jalapenoa ja Milbonan juustoraastetta täytteiden päälle päälle
Tomaattikastikkeen sijaan käytin Valion Koskenlaskija® Ruoka & Dippi cheddaria.
Annoin uunin lämmetä taustalla pizzoja rakennellessa ja kypsensin pizzoja 200°C asteessa noin 8-9 minuuttia.
Kun ei ole lunta ja tarkenee tehdä ulkona niin vedetään tämmösellä setillä: InstagramAika spesifi kysymys, mutta kokeilen onneani: minkäslaisia pöytiä teillä on Oonille? Lätkäisin Oonin jonkun arkun päälle kun ei terassilla mitään muutakaan tasoa ollut, ja siihen se jäi. Korpossa pitsan paistamisesta tulee kyllä hiukan isänmaallinen olo, mutta kyllä se seisaaltaan voisi olla mukavampaa. Ooni myy omaakin tasoa, mutta onko se kuinka hutera tai turha kapistus. Joku mihin noita työkaluja saisi ripustettua olisi pop.
Kun ei ole lunta ja tarkenee tehdä ulkona niin vedetään tämmösellä setillä: Instagram
Sit talvella tullu paisteltua pienen katoksen alla ja pienen pöydän jossa koroke; Instagram (tosta hieman osviittaa)
Haaveissa olisi ihan oma pöytä tuolle joka olisi tosiaan korkeampi kuin kumpikaan noista. Pitää kesällä hieman tutkia saisiko kaljapalkalla kaverin rakentamaan.
Joo toi eka pöytä oli kaverin tekemä viime kesänä tänne.Tuo eka pöytähän näyttää näppärältä, helppo tehdä liukuhihnalta pitsoja kun voi tuossa vieressä niitä pyöritellä. Nyt kun sanoit niin voisihan sitä tosiaan miettiä oman rakentamistakin.
Sakset taitavat olla parhaat. Niitä pyöriviä kiekkoja joutuu ainaa hankaamaan edes-takaisin.Oliko täällä jollain kokemuksia pizzaleikkureista? Onko näissä edes merkittäviä eroja?
Ite oon tykänny tästä: 16.92€ 27% OFF|36CM Kitchen Pizza Cutter Stainless Steel Wooden Double Handle Pizza Cutter Dough Slicer Pie Pizza Cutter Kitchen Knife Cocina|Pizza Tools| - AliExpressOliko täällä jollain kokemuksia pizzaleikkureista? Onko näissä edes merkittäviä eroja?
Sakset taitavat olla parhaat. Niitä pyöriviä kiekkoja joutuu ainaa hankaamaan edes-takaisin.
Sellainen puinen uritettu alusta + leikkuri on hyvä setti. Terä pääsee kunnolla läpi asti pohjasta. En tiedä mistä omani on, kun on varmaan 20 vuotta sitten saatu lahjaksi, mutta idea tämä:Oliko täällä jollain kokemuksia pizzaleikkureista? Onko näissä edes merkittäviä eroja?
Onko kellään koda 12 ja ei harmita ettei ole isompaa 16 versiota?
Katselin yhtä käytettyä koda 12, joka on 200€ halvempi kuin tuo koda 16.
Jäänkö muusta paitsi kuin pizzojen koosta?
Taisi some pizzamies PizzaJari jyväskylästä aloitella kanssa tuolla 12". Itse kuitenkin päädyin tohon 16" Ooniin just sen takia et on enemmän tilaa puuhastella. En ole itse katunut kyllä. Oisi varmaan kyllä tuolla 12" pärjännyt.
Eronahan niissä on myös koon lisäksi se, että 16" on takana ja sivulla liekki kun taas 12" on vaan toisella sivulla.
Paistoon saa myös hieman rauhallisuutta kun pistää liekin pienemmälle kun heittää pizzan sisään.
3 Fazerin palleroa sulamassa.
Tästä saa törkeän hyvää pizzakastiketta, kun maustaa itse oreganolla, pippurisekoituksella, suolalla, sokerilla ja ruokaöljyllä ja surauttaa tehosekoittimessa kaikki sekaisin.
Hyvää. Mä oon tehnyt vaan niin että korvaa parmesaanin pussillisella emmental-raastetta, ja pakastekaalista tuntuu saavan jotenkin parempaa, kun sulattaa ne paistinpannulla oliiviöljyssä (saa vähän kärähtääkin). Kukkakaali kannattaa nimenomaan raastaa, koska jos sen vetää liian hienoksi niin pohja ei pysy kasassa.Onko kukaan kokeillut tuollaista kukkakaalipohjaista pohjaa:
Pizzapohja kukkakaalista
Vähähiilarinen pizzapohja valmistuu kukkakaalista kokonaan ilman jauhoja. Kukkakaalipizza maistuu etenkin juuston ystävälle ja gluteenittomille!www.soppa365.fi
Joskus maistanut. No, eihän se pizzaa ole eikä sille maistu. Jos tykkää kukkakaalin mausta niin ihan syötävää kyllä.Onko kukaan kokeillut tuollaista kukkakaalipohjaista pohjaa:
Toimiihan se, toki ei se puoli senttiä paksumpi Karu 12 ole kuin vitosen kalliimpi, niin varmaankin parempi hankinta. Se varaa kuitenkin lämpöä enemmän -> rapempi ja tasaisempi paistotulos.Ooni Koda 12- ja Fyra 12 - pizzakivi
Aidot pizzafanit ympäri maailmaa tietävät, että pizzassa kyse on täydellisestä pohjasta! Tämän pizzakiven avulla voit valmistaa loistavia pizzoja vaivatta.www.verkkokauppa.com
Vissiin toimiva sähköuunissa? Haluaisin parantaa pitsojani ja opetella enemmän. Kunnon uuniin ei ole mahdollisuutta ainakaan nyt.
Kiven lisäksi kannattaa kokeilla semmoistakin taktiikkaa että laittaa ensin pelkän pohjan paistumaan pariksi minuutiksi ennen kuin heittää täytteet. Ei maksa mitään ja rapeus lisääntyy.Ooni Koda 12- ja Fyra 12 - pizzakivi
Aidot pizzafanit ympäri maailmaa tietävät, että pizzassa kyse on täydellisestä pohjasta! Tämän pizzakiven avulla voit valmistaa loistavia pizzoja vaivatta.www.verkkokauppa.com
Vissiin toimiva sähköuunissa? Haluaisin parantaa pitsojani ja opetella enemmän. Kunnon uuniin ei ole mahdollisuutta ainakaan nyt.
Ooni Koda 16 ekassa testissä viikonloppuna ja kyllähän tuolla ihan erilaiset pizzat tulee. Yksi ongelma: käytän pizzan siirtämiseen jauhotettua pizzalapiota. Vehnäjauhot palavat kuitenkin uuniin eikä seuraavaa lättyä viitsisi heittää palaneiden jauhojen päälle. Miten olette tämän ratkaisseet? Mietin jotain pitkävartista, lämpöä kestävää harjaa tai jotain pitkävartista (alumiini tms.) tuhkaimuria. Pitkävartisella grilliharjalla (Biltemasta) homma ei oikein pelannut.
Äkkiseltään tuli mieleen tämä, mutta ei varmaan ole haetunlainenMulla on Oonin sellainen puuvartinen pitkä harja millä voi ylimääräiset jauhot sutasta sivuun Oonin ollessa päällä. Mä siis sutasen ne vaan tyynesti sivuun sinne kiven alle. Tuon lisäksi olen muutaman kerran puhaltanut jauhoja kiveltä pois ja siinä menee muuten ripset. Parhain tuohon varmasti olisi paineilmapullo, millä yks suihkasu ja jauhot ulkona. Tosin pullo mossahtaa lämmöstä...ehkä Ryobin akkukompura pitää ottaa käyttöön. Johan siinä Oonin vieressä on jo laserlämpömittari niin miksei sitten lisää autotallin helmiä.
Onkos kellään heittää vinkkiä mistä saisi erillistä rosteritasoa reunuksella hyvään hintaan. Ajatus olis hankkia pöytä Oonia ja pizzan työstöä varten ulos, mutta ulko-oloissa rosterilevyn pitäisi olla irrotettava, jotta sitä vois säilyttää sisällä poissa linnunpaskalta. Yritin sopivan hintaisia levyjä löytää (haluaisin levyn jossa pieni kaulus reunassa ettei jauhot tipu joka puolelle) enkä löytänyt.
Äkkiseltään tuli mieleen tämä, mutta ei varmaan ole haetunlainen
Mulla on Oonin sellainen puuvartinen pitkä harja millä voi ylimääräiset jauhot sutasta sivuun Oonin ollessa päällä. Mä siis sutasen ne vaan tyynesti sivuun sinne kiven alle. Tuon lisäksi olen muutaman kerran puhaltanut jauhoja kiveltä pois ja siinä menee muuten ripset. Parhain tuohon varmasti olisi paineilmapullo, millä yks suihkasu ja jauhot ulkona. Tosin pullo mossahtaa lämmöstä...ehkä Ryobin akkukompura pitää ottaa käyttöön. Johan siinä Oonin vieressä on jo laserlämpömittari niin miksei sitten lisää autotallin helmiä.
Onkos kellään heittää vinkkiä mistä saisi erillistä rosteritasoa reunuksella hyvään hintaan. Ajatus olis hankkia pöytä Oonia ja pizzan työstöä varten ulos, mutta ulko-oloissa rosterilevyn pitäisi olla irrotettava, jotta sitä vois säilyttää sisällä poissa linnunpaskalta. Yritin sopivan hintaisia levyjä löytää (haluaisin levyn jossa pieni kaulus reunassa ettei jauhot tipu joka puolelle) enkä löytänyt.
Niin ja onhan sulla reikälapio? Sillä oli isoin merkitys palavien jauhojen määrään.