Niin kaiken mitä ei osaa, voi hankkia muualta. Miehet vaan osaavat monesti itse niitä juttuja mitä hankit muualta. Esim. jos sun vessanpöntto ei toimi, joku mies tulee sen korjamaan, minä taas korjaan sen itse. Samoin kun oli auto, vaihdoin renkaat itse jne. Miehet ovat rakentaneet koko infrastruktuurin ja pitävät sitä myös yllä. Jos naiset poistettaisiin maailmasta, miehet tulisivat toimeen ihan ok. Jos miehet poistetaan maailmasta, maailma on kaaoksessa viimeistään kuukauden päästä. Perin hankalaa elää ilman lämmitystä, sähköä ja juoksevaa vettä. Aiemmin naiset tajusivat tämän, mutta eivät enää. Kaikkea pidetään itsestäänselvyytenä ja luullaan, että sähkö tulee pistorasiasta ja vesi hanasta.
Seksin ostamisen osalta sellainen juttu, että täällä ei edes kannata juosta pelkän pillun perässä, kun voi tilata pro naisen himaan ja se poistuu hommien jälkeen välittömästi. Koko homma nopeammin ja edullisemmin kuin päivällistreffit. Täällä normaalit naiset eivät yleensä ole niin helppoja kuin Suomessa. Ekoilla treffeillä seksiä antava nainen on täällä vähintäänkin epäilyttävä ja homma jää siihen.
Unohtui muuten tuosta omasta listasta yksi ihan ehdoton, eli ei tatskoja, lävistyksiä tai hassun värisiä hiuksia. Täällä jos on näkyviä tatuointeja, ei pääse moneen paikkaan duuniin. Siksi tatuointeja pidetään lähinnä pro naisten hommina. Tatuoidut ovat täällä roskatason muijia.
Joo en epäile, että mätsiä tulisi. Siksi tein asialle jotain ja muutin sellaiseen paikkaan, josta löytyy helposti naisia mun kriteereillä, enkä kitise täällä ettei pillua heru mistään. Se on paljon helpompi vaan valittaa, kuin tehdä asialle jotain. Aina löytyy selityksiä mutku mutku, jos kysymys on oman elämänlaadun parantamisesta. Liian vaikeeta, ei jaksa, en uskalla jne.
Mun asenne on ihan sama kuin miehillä on ollut tuhansia vuosia. Sut on aivopesty kuvittelemaan, että sun 60 vuotta sitten keksitty asenne on jotenkin parempi parisuhdetta muodostettaessa. Siksi suurin osa miehistä ei ole kiinnostunut ja pärjää yksin ihan ok. Parempi niin kuin kinastella ihmisen kanssa, joka luulee itsekin olevansa mies.
Tämä ei ole mitään rakettitiedettä. Miehet on tosi helppoja miellyttää. Miehen perustarpeet parisuhteessa ovat ruoka, seksi ja rauha. Kaikki muu on plussaa.