Toki erilaiset kulttuurit eivät toimi kaikille. Silloin pitää pysyä siellä omalla mukavuusalueella, hyväksyä mitä sieltä saa ja luultavasti toistaa ne samat virheet uudestaan. Se on turha valittaa jos joutuu friend zonelle ja kissat on ainoa yhteinen asia. Jos mulla tulee ero, sen jälkeen ei ole mitään kommunikaatiota, koska siihen ei ole mitään tarvetta pl. jos on lapsia. Jos sun mielestä on kiva olla kavereita eron jälkeen, se on mulle ihan ok, mutta ei se vie sua mitenkään eteenpäin, etkä opi virheistäsi mitään.
Suomessa monet miehet on kasvatettu yksinhuoltajien toimesta(myös minä) ja varsinkin pojat on ehdollistettu olemaan hyviä miehiä(nice guy). Naiset eivät osaa erottaa tunteitaan ja todellisuutta, joten he opettavat pojille mitä he kuvittelevat haluavansa. Noita "nice guy" jamppoja, eli simppejä ei monikaan nainen halua. Joojoo miehet eivät ikinä saa sitä mitä haluavat. Mä olen hyvissä väleissä lasteni kanssa ja olen varsinkin pojalle kertonut mitä miehenä olo vaatii. Jos ei opi, niin opetan uudelleen. Nykyään tämä on helpompaa, kun voi linkata YT-videoita, missä asiat kerrotaan miten ne oikeasti menevät. Jos poika ei usko näitä juttuja, elämä opettaa ja toivottavasti oppii virheistään.