Ei se vituta yhtään. Miehellä pitää olla jotain standardeja ja pitää niistä kiinni. Jos ei löydy sopivia, niin sitten ollaan yksin. Miehet pärjää ihan hyvin yksinkin, paremmin kuin naiset.Naisten ylipaino (tatuoinnit, värikäs tukka, lapset, ikä ja kaikki muu "viehätystä vievä") vituttaa, koska se tarkoittaa, että valikoima naisista pienenee.
Tässä on lista ominaisuuksista, jotka KAIKKI naisella pitää olla, että alan edes chattailemaan. Itse olen siis 48v, keskivertoa paremman näköinen iskävatsainen hetero mies:
- Ikä 30-40 tässä hieman jouston varaa, mutta ei alaspäin
- ei läski
- mun silmään kiva ulkonäkö
- duuni jolla elättää itsensä
- Ei lapsia tai lapset mummolassa(en elätä muiden lapsia)
- Pukeutuu konservatiivisesti(legginsit kuuluu lenkille ja salille)
- Ei tatuointeja, läväreitä tai hassun värisiä hiuksia.
Miesmäinen nainen on tosiaan luotaantyöntävä. Tosin miesmäisyys tulee yleensä esiin enemmän käytöksessä kuin ulkonäössä. Miehet eivät halua miesmäistä naista puolisoksi. Ymmärrän että naiset on nykyään aivopesty uskomaan siihen, että suhteissa ei ole enää sukupuolirooleja ja kaikki pitää tehdä 50-50, eikä mies muutenkaan tuo mitään lisäarvoa elämään. Elämä on paljon helpompaa, kun naiset ja miehet tekevät asioita, joissa ovat hyviä. Täällä Aasiassa tämä on ihan päivänselvä asia.Arjen matematiikka ei tunnu menevän kaaliin: kaikki naiset eivät kuulu kaikille miehille ylipäätään. Ihan älytöntä kitistä siitä, että joku ei ole nyt omaan silmään kiinnostava, vaikka onkin nainen. (Haukutaan se sitten vaikka miesmäiseksi, koska sehän kamalinta, mitä naiselle voi tapahtua. Ilmeisesti mieheys tosiaan on sitten aika kamalaa. )
Mieheys on kivaa, mutta se kuuluu vain miehille. Myös naiseus kuuluu vain naisille.
Ei se ketään haittaa, jos sulla on standardeja. Se on ihan oma päätös, eikä sitä tarvitse alkaa selittämään. Jos lumihiutaleet loukkaantuvat, se on heidän oma ongelmansa.Leikittelin eilen ajatuksella, että kertoisi täällä jonkun ehdottoman pituusrajan miehille. Siitäkös se vikinä syntyisi.
(En halua sanoa edes vitsillä, koska a) osa ottaa sen todesta ja muistuttaa siitä seuraavat 5 vuotta b) se voi oikeasti loukata joitakin, mitä en tahdo tapahtuvan.)
Viimeksi muokattu: