Käytännössä pessimismi vs. optimismi.Kuinka niin?
Sen toteaminen, että ei kuulu peliin, ja ei lähde mukaan ollenkaan, kuulostaa lähinnä masennukselta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Käytännössä pessimismi vs. optimismi.Kuinka niin?
Ei siinä ole mitään surullista, että empiiristen kokeilujen jälkeen ainoa päätelmä on: oma markkina-arvo ei riitä edes lähtöruutuun. Se on rehellisyyttä. Asiaan voisi toki vaikuttaa, mutta mieluummin kannustan muita pitämään markkina-arvostaan huolta.
Luonnonvalinta toimii.
Voisitteko nyt oikeasti mennä jonnekin muualle keskustelemaan BMI:stä, kun sillä on kovin vähän tekemistä minkään kanssa. Sivutolkulla taas väännetty siitä. Todellisuudessa kaiken kokoiset pariutuvat. Jopa Marko Hentolla oli kumppani.
Naisten ylipaino (tatuoinnit, värikäs tukka, lapset, ikä ja kaikki muu "viehätystä vievä") vituttaa, koska se tarkoittaa, että valikoima naisista pienenee.Ja kun tosiaan 2/3 kansasta on ylipainoista, niin tuskinpa haluamme rajoittaa keskustelun vain tuohon pieneen osaan. Vaikka välillä tuntuu, että pelkästään cheerleaderien ja "gigachadien" tekemiset kiinnostavat ja näiden seurustelua koskevat lainalaisuudet halutaan yleistää koskemana tavis-tiinoja ja -matteja![]()
Kannustat vai lannistat?Ei siinä ole mitään surullista, että empiiristen kokeilujen jälkeen ainoa päätelmä on: oma markkina-arvo ei riitä edes lähtöruutuun. Se on rehellisyyttä. Asiaan voisi toki vaikuttaa, mutta mieluummin kannustan muita pitämään markkina-arvostaan huolta.
Luonnonvalinta toimii.
Ei siinä ole mitään surullista, että empiiristen kokeilujen jälkeen ainoa päätelmä on: oma markkina-arvo ei riitä edes lähtöruutuun. Se on rehellisyyttä. Asiaan voisi toki vaikuttaa, mutta mieluummin kannustan muita pitämään markkina-arvostaan huolta.
Koko markkina-arvon käsite on ihan absurdi, kun tavallisten aikuisten ihmisten maailma ei toimi niin. Tottakai jos käsitykset pariutumisesta tai ihmisistä jotka löytävät parisuhteen on jotain tyyliin Ashton Kutcher/Mila Kunis, niin maailma voi näyttää epäreilulta ja itselle sopimattomalta. Mutta aikuiset ihmiset ketkä haaveilee tai vertailee itseään johonkin Hollywood-romansseihin on kyllä jo niin irti tästä todellisuudesta, että ahdistaahan se ristiriita takuulla.Ei siinä ole mitään surullista, että empiiristen kokeilujen jälkeen ainoa päätelmä on: oma markkina-arvo ei riitä edes lähtöruutuun. Se on rehellisyyttä. Asiaan voisi toki vaikuttaa, mutta mieluummin kannustan muita pitämään markkina-arvostaan huolta.
Luonnonvalinta toimii.
On kiva jutella ihmisen kanssa kuka osaa kirjoittaa kokonaisia lauseita, ja puhua kaikesta muusta kuin säästä, duunista, autoista, salitreeneistä tai äskettäisestä kauppareissusta.
Kerta toisensa jälkeen kun kuuntelee tuttujen naisten tinder- ja treffikokemuksia, niin sama kyvyttömyys kommunikointiin toistuu. Etenkin kyvyttömyys kirjoittaa niitä omia ajatuksiaan auki kiinnostavasti.
Mitä nyt vuoden verran tässä ketjussa keskustelleena olen koko ajan korostanut markkina-arvon vaikutusta ja miten siihen voi itse vaikuttaa. Toki ympäristö on myös muuttunut miehille epäedullisemmaksi, mutta on lähinnä hidaste, eikä este.Kannustat vai lannistat?
En koko elämänkertaani ajatellut tähän kirjoittaa, mutta siis tiedän täsmälleen mitä pitäisi tehdä, mutta en joko jaksa tai halua tehdä mitään. Muutos on hankalaa.Ymmärränkö oikein, että et halua tai koe pystyväsi tekemään oman markkina-arvosi eteen mitään, mutta haluat kannustaa muita siihen?
Koko markkina-arvon käsite on ihan absurdi, kun tavallisten aikuisten ihmisten maailma ei toimi niin.
Sivutaan koko keskustelu leimaamalla absurdiksi ja seuraavassa viestissä fleksaillaan omilla supiliikkitaidoilla, joka on iso osa markkina-arvoa.Ja sitten siihen empiiriseen todellisuuteen:
Eikö tämä nyt ole kiertoilmaus siihen, että markkina-arvo on pseudotiedettä ja tosiasialliset syyt ovat muualla? Tietysti jos se lohduttaa ja egoa suojelee, niin itse olet polkusi valinnut.Ainakin itseä lohduttaa, että ahaa oma markkina-arvoni on vain niin matala, ettei onnistu, vaikka tosiasiallisesti kävi vain ehkä huono tuuri, vastapuoli oli varattu, ei oltu sopivia toisillemme ja niin edelleen.
Kunnon naisselitystä taas ja olet ymmärtänyt asian ihan väärinpäin... =)Eivät olekaan vertailukelpoisia, siitähän keskustelu onkin.Naisilla on suurempi rasvaprosentti ja vaikka bmi heittäisi yläkanttiin, voi rasva olla paljon terveellisemmissä paikoissa kuin samassa tai pari pykälää suuremmalla miehellä. Miehillä kaikki ylimääräinen on todennäköisemmin huonompaa.
Ja edelleen pelkkä paino saati bmi ei kerro terveyden tilasta suoraan mitään. Eikä kehonmuodoista.
Pelkkä paino ja BMI kertovat kehonmuodoista vaikka mitä. Jos nainen on vaikkapa 52-kiloinen, niin silloin tiedän melkein mistään riippumatta, että kyseessä on aika näppäränkokoinen ja -muotoinen tapaus 9 kertaa kymmenestä. Tai jos painaa 70 kiloa, niin silloin tiedän, että nainen on liian isokokoinen 9 kertaa kymmenestä tai jopa 10 kertaa kymmenestä, jos nyt ihan mun spesifit mieltymykset otetaan huomioon. Mutta vaikka otettaisiin huomioon vain universaalitkin mieltymykset.
9 kertaa kymmenestä tai oikeastaan 9,9 kertaa kymmenestä nainen ei ole 180+ cm pitkä.Esim. 70kg+ ja lähemmäs 180cm on aika eri juttu kuin 70kg ja 150cm...
Jos se että pystyy keskustelemaan tuttujen tai tuntemattomien kanssa niin että ne ei blokkaa sua tinderissä tai whatsappissa on fleksaamista (vitun hirveä sana muuten) niin ok.Mitä nyt vuoden verran tässä ketjussa keskustelleena olen koko ajan korostanut markkina-arvon vaikutusta ja miten siihen voi itse vaikuttaa. Toki ympäristö on myös muuttunut miehille epäedullisemmaksi, mutta on lähinnä hidaste, eikä este.
En koko elämänkertaani ajatellut tähän kirjoittaa, mutta siis tiedän täsmälleen mitä pitäisi tehdä, mutta en joko jaksa tai halua tehdä mitään. Muutos on hankalaa.
Sivutaan koko keskustelu leimaamalla absurdiksi ja seuraavassa viestissä fleksaillaan omilla supiliikkitaidoilla, joka on iso osa markkina-arvoa.![]()
9 kertaa kymmenestä tai oikeastaan 9,9 kertaa kymmenestä nainen ei ole 180+ cm pitkä.
Ja jos kuitenkin on, niin liian iso se silti on minun ja useimpien muidenkin miesten makuun. Yleensä miehet suosivat itseään lyhyempiä naisia. (Ja naiset itseään pidempiä miehiä vielä mieluummin.)
Jos se että pystyy keskustelemaan tuttujen tai tuntemattomien kanssa niin että ne ei blokkaa sua tinderissä tai whatsappissa on fleksaamista (vitun hirveä sana muuten) niin ok.
Jätänkin sit kertomatta mitä mieltä tutut naisoletetut on ollut pyytämättä lähetetyistä dickpiceistä, tai vaikka ihan vaan autokuvista.
Keskivertonainen ei ole lähellekään 175 sentinkään pituinen, vaan noin 166 cm.No ei edes tarvi olla yli 180-senttinen että 70kg olisi normaalipaino. Esim. 175cm pitkälle painoindeksi olisi vajaa 23, eli ei todellakaan läski vaan aikalailla normaalipainoalueen keskellä.
Se jos haluaa naisen olevan pieni ja siro on taas eri juttu kuin lihavuus.
Keskivertonainen ei ole lähellekään 175 sentinkään pituinen, vaan noin 166 cm.
Pointti oli, että jos tiedetään pelkkä paino (tai pelkkä BMI), niin voiko pelkästään sen perusteella vetää jo jotain johtopäätöksiä ja yleistyksiä, niin kyllä voi. Tietenkin. Jos tiedetään, että nainen on esimerkiksi 70-kiloinen, niin kyllä sen nyt tietää, millaisesta perus-pläskistä on keskimäärin kysymys 9 kertaa kymmenestä. Ja lopuistakin osa on sitten jo liian pitkiä kuitenkin useimpien miesten makuun.
En koko elämänkertaani ajatellut tähän kirjoittaa, mutta siis tiedän täsmälleen mitä pitäisi tehdä, mutta en joko jaksa tai halua tehdä mitään. Muutos on hankalaa.
Kysymys oli siitä, että voiko pelkän painon perusteella päätellä jo jotain, niin kyllä voi, ja harvoin mielikuva ihan hirveästi pieleen menee. Joskus voi mennä, mutta keskimäärin ei.Ei olekaan 175cm, mutta pointti on että pelkkä paino yksistään on aika turha suure vaikka sen avulla tehty arvaus osuisi sinne päin suht. usein. Se ei vaan kerro tilanteesta juuri mitään. Siitä olen samaa mieltä että BMI on jo kohtuullisen hyvin suuntaa-antava, muttei sitäkään kannata sokeasti tuijottaa.
Ja onko muka oikeasti niin, että 175cm pitkä nainen on useimpien miesten mielestä liian pitkä? Mua ei ainakaan haittaa, paremminkin päinvastoin.Naisilla sen sijaan tuntuu miehiä useammin olevan omat standardinsa tyyliin "miehen pitää olla pidempi kuin itse olen korkkareissa"...
Mä puhuin terveydentilasta ensisijaisesti. Lue nyt vielä uudelleen ja pistä kaaliin.Kunnon naisselitystä taas ja olet ymmärtänyt asian ihan väärinpäin... =)
Rasva on kevyempää kuin lihas. Jos rasvainen ihminen on siis painava, niin silloin sitä rasvaa on jo tosi paljon. 10 kilon säkki höyheniä vs. 10 kilon säkki lyijyä. Kumpi on sutjakampi paketti? Höyhensäkki varmaan täyttäisi koko huoneen... "Lyijysäkki" mahtuu varmaan kouraan. Samalla tavalla rasvaprosentiltaan pienempi ihminen saa olla "luvan kanssa" painavampi kuin rasvaprosentiltaan isompi ihminen.
Pelkkä paino ja BMI kertovat kehonmuodoista vaikka mitä. Jos nainen on vaikkapa 52-kiloinen, niin silloin tiedän melkein mistään riippumatta, että kyseessä on aika näppäränkokoinen ja -muotoinen tapaus 9 kertaa kymmenestä. Tai jos painaa 70 kiloa, niin silloin tiedän, että nainen on liian isokokoinen 9 kertaa kymmenestä tai jopa 10 kertaa kymmenestä, jos nyt ihan mun spesifit mieltymykset otetaan huomioon. Mutta vaikka otettaisiin huomioon vain universaalitkin mieltymykset.
Naisillahan ei olekaan suuria ongelmia pariutumisessa paitsi kumppaniehdokkaiden runsaudenpula. Lottoa se toki aina silti on, että miten se suhde sitten käytännössä toimii. Sehän on aina eri asia.Markkina-arvoteoriasta mietin sitä, että sen vastustuspuheissahan ei sinällään olla sitä mieltä, että tuollaista ei ole. Jokainen ymmärtää maalaisjärjellä, että kivannäköisellä ja -oloisella ihmisellä voi käydä paremmin flaksi, oli kyse sitten irtojutuista tai pitkästä liitosta.
Kyseessä on kuitenkin karkea yleistys ja jossittelu. Tiedetään, että kauniit ihmiset saavat työpaikankin helpommin ja menestyvät elämässä todennäköisesti paremmin, mutta ei siitä ole mitään takuuta.
Samoin, ei ole syytä ajatella, että ei-malliksi-yltävä ei saisi kumppania koskaan. Mielestäni tällainen ihmisten pisteyttäminen on omiaan aiheuttamaan katkeruutta, ja osalla vihaa itseään kohtaan, osalla muita kohtaan. Kumpikaan ei ole hyvä. Itsensä kehittäminen on aina jees, mutta sen tärkeimpänä motivaattorina tulisi olla se oma itse. Jos itsensä arvostaminen on jo pohjamudissa, voi olla todella vaikeaa lähteä tekemään mitään.
Itse vastustan siis tällaista teoretisointia lähinnä siksi, että en usko sen tekevän ihmisille hyvää.
Kerta toisensa jälkeen kun kuuntelee tuttujen naisten tinder- ja treffikokemuksia, niin sama kyvyttömyys kommunikointiin toistuu. Etenkin kyvyttömyys kirjoittaa niitä omia ajatuksiaan auki kiinnostavasti. Ja kun pariutumismaailma on yhä enemmän tinderin sekä sen jälkeen esim whatsappin varassa, niin tämä takuulla nousee suureksi kynnykseksi monien kohdalla. Tekisi mieli sanoa että kyse on sivistyksen puutteesta, mutta ehkä enemmänkin on kyse aikuisten ihmisten kyvyttömyydestä sopeutua nopeasti muuttuneeseen maailmaan.
Naisilla ei ole mitenkään valtavan helppoa löytää vakavaan parisuhteesen järkevää miestä, joka ei a) ole katkeroitunut b) etsi äitiä c) ole sitoutumiskyvytön. Tai mitä nyt olen kuullut.Naisillahan ei olekaan suuria ongelmia pariutumisessa paitsi kumppaniehdokkaiden runsaudenpula. Lottoa se toki aina silti on, että miten se suhde sitten käytännössä toimii. Sehän on aina eri asia.
Mutta onhan se nyt ihan selvää, että markkina-arvo vaikuttaa. Jos olet joku 4-kymppinen, ylipainoinen kolmen lapsen äiti, niin saattaa olla vähän nihkeää löytää ainakaan ulkonäöllisesti huippumiestä. Siitä huolimatta oletettavasti jonkinlainen mies kuitenkin löytyy, mikä on maailmanhistorian kontekstissa aika huimaa jo sinänsä.
Ja vastaavasti miehellä voi olla kyllä vaikeaa saada edes jalkaa ovenväliin, ellei ole jonkinlaisia "pisteitä" ole takataskussa, ulkonäön suhteen ja/tai muutenkin. Ei se nyt ole kovinkaan suuri salaisuus enää, että miehet kärsii sekä seksin että kumppanin puutteesta yhä enemmän.
Sitä vaikeampaa se on, mitä kovemmat kriteerit on. No shit. Mutta kyllä on tarjontaa mistä valita kumminkin, ja kyllä sinne joukkoon mahtuu varmasti ihan tavallisia miehiä, jotka eivät ole A, B eikä C. Jos näiden seulomisessa on kovasti työtä ja se harmittaa, niin kyllä se nyt kumminkin on POSITIIVINEN ONGELMA.Naisilla ei ole mitenkään valtavan helppoa löytää vakavaan parisuhteesen järkevää miestä, joka ei a) ole katkeroitunut b) etsi äitiä c) ole sitoutumiskyvytön. Tai mitä nyt olen kuullut.
Ei sillä suurella valikoimalla tee mitään, jos homma on vittumaisempaa kuin neulan etsiminen pellolta.
Sehän se ongelma onkin, kun mieheltä ei oikeastaan vaadita kuin hieman kunnollisuutta. Silti ei monelle löydy.Sitä vaikeampaa se on, mitä kovemmat kriteerit on. No shit. Mutta kyllä on tarjontaa mistä valita kumminkin, ja kyllä sinne joukkoon mahtuu varmasti ihan tavallisia miehiä, jotka eivät ole A, B eikä C. Jos näiden seulomisessa on kovasti työtä ja se harmittaa, niin kyllä se nyt kumminkin on POSITIIVINEN ONGELMA.
Naisilla ei ole mitenkään valtavan helppoa löytää vakavaan parisuhteesen järkevää miestä, joka ei a) ole katkeroitunut b) etsi äitiä c) ole sitoutumiskyvytön. Tai mitä nyt olen kuullut.
Ei sillä suurella valikoimalla tee mitään, jos homma on vittumaisempaa kuin neulan etsiminen pellolta.
Sehän se ongelma onkin, kun mieheltä ei oikeastaan vaadita kuin hieman kunnollisuutta. Silti ei monelle löydy.
Jos miehiä on Tinderissä kolme kertaa enemmän kuin naisia, niin vähän väkisinkin monien miesten näkyvyys on huono. Puhumattakaan sitten kun algoritmi suosii A-luokan miehiä.jolloin "tylsät" perusmiehet arvioidaan algoritmin toimesta toivottomiksi tapauksi eikä heitä juurikaan näytetä...![]()
Neljä vuotta sitten tehdyn tutkimuksen mukaan alle vuoden parisuhteessa olleista 59% oli tutustunut netin kautta. Eikä se luku tuosta tosiaankaan ole laskenut.Höpö höpö. Naisia on ollut ja riittänyt, enkä ole koskaan Tinderiä tai mitään muutakaan pariutumissovellusta käyttänyt. Kyllä se enemmänkin kertoo kyvyttömyydestä niiden osalta, jotka eivät pysty löytämään parisuhdetta ilman teknistä apuvälinettä.
Ei se vituta yhtään. Miehellä pitää olla jotain standardeja ja pitää niistä kiinni. Jos ei löydy sopivia, niin sitten ollaan yksin. Miehet pärjää ihan hyvin yksinkin, paremmin kuin naiset.Naisten ylipaino (tatuoinnit, värikäs tukka, lapset, ikä ja kaikki muu "viehätystä vievä") vituttaa, koska se tarkoittaa, että valikoima naisista pienenee.
Miesmäinen nainen on tosiaan luotaantyöntävä. Tosin miesmäisyys tulee yleensä esiin enemmän käytöksessä kuin ulkonäössä. Miehet eivät halua miesmäistä naista puolisoksi. Ymmärrän että naiset on nykyään aivopesty uskomaan siihen, että suhteissa ei ole enää sukupuolirooleja ja kaikki pitää tehdä 50-50, eikä mies muutenkaan tuo mitään lisäarvoa elämään. Elämä on paljon helpompaa, kun naiset ja miehet tekevät asioita, joissa ovat hyviä. Täällä Aasiassa tämä on ihan päivänselvä asia.Arjen matematiikka ei tunnu menevän kaaliin: kaikki naiset eivät kuulu kaikille miehille ylipäätään. Ihan älytöntä kitistä siitä, että joku ei ole nyt omaan silmään kiinnostava, vaikka onkin nainen. (Haukutaan se sitten vaikka miesmäiseksi, koska sehän kamalinta, mitä naiselle voi tapahtua. Ilmeisesti mieheys tosiaan on sitten aika kamalaa.)
Ei se ketään haittaa, jos sulla on standardeja. Se on ihan oma päätös, eikä sitä tarvitse alkaa selittämään. Jos lumihiutaleet loukkaantuvat, se on heidän oma ongelmansa.Leikittelin eilen ajatuksella, että kertoisi täällä jonkun ehdottoman pituusrajan miehille. Siitäkös se vikinä syntyisi.
(En halua sanoa edes vitsillä, koska a) osa ottaa sen todesta ja muistuttaa siitä seuraavat 5 vuotta b) se voi oikeasti loukata joitakin, mitä en tahdo tapahtuvan.)
Ei se vituta yhtään. Miehellä pitää olla jotain standardeja ja pitää niistä kiinni. Jos ei löydy sopivia, niin sitten ollaan yksin. Miehet pärjää ihan hyvin yksinkin, paremmin kuin naiset.
Tässä on lista ominaisuuksista, jotka KAIKKI naisella pitää olla, että alan edes chattailemaan. Itse olen siis 48v, keskivertoa paremman näköinen iskävatsainen hetero mies:
Suomessa luultavasti jää haaveeksi edes yksi matchi. Täällä Aasiassa joka päivä tulee yhteydenottoja naisilta, jotka täyttävät kaikki nuo kohdat. Itse en ota koskaan yhteyttä ensimmäisenä, koska se on tilastollisesti ajanhukkaa. Jos nainen ottaa yhteyttä ja osoittaa kiinnostuksensa, siitä on helpompi jatkaa eteenpäin kohti treffejä. En myöskään koskaan aloita chattia ensimmäisenä ja annan naisten jahdata. Jos viestejä ei kuulu, niin sitten ei kuulu, en ala kyselemään perään.
- Ikä 30-40 tässä hieman jouston varaa, mutta ei alaspäin
- ei läski
- mun silmään kiva ulkonäkö
- duuni jolla elättää itsensä
- Ei lapsia tai lapset mummolassa(en elätä muiden lapsia)
- Pukeutuu konservatiivisesti(legginsit kuuluu lenkille ja salille)
Nyt jokainen mies voisi lukea tämän uudelleen ja uudelleen ja pohtia, miksi yksikään nainen lähtisi miehen kanssa suhteeseen, kun saa elää tällaisessa ilmapiirissä.Alkoholinkäyttö on vähenemään päin, väkivalta on marginaaliporukan touhua ja kuinka mies edes voisi pettää, kun jo yhdeltäkin saaminen on vaikeaa? Anyway, jos suhde toimii, niin tuskin nyt pettämistä ihan ensimmäisenä tarvitsee pelätä. Naisena asiaa voi auttaa sillä tavalla, että pitää huolen siitä, että miehen kassit on aina hyvin tyhjennettyinä. Ainakin jos on erityisen viriilistä miehestä kysymys. Eikä tuo nyt ollut varsinaisesti edes vitsi.
Noniinhän se on ja lisää vielä peltoon about miljoona muuta neulaa, jos jos et oikein itse tiedä, että millaista neulaa olet etsimässä niin projektissa on paljon hommaa ja lisäksi lisäät kuvioon ehkä oman työn, olet vaikka uranainen, ehkä aikaisemman parisuhteen lapsi/lapset jos niitä on tullut ja joita pitää hoitaa ja omat harrastukset ja kaverit niin huomaat ettei koko neulan etsimiseen ole itseasiassa ole edes aikaa sen verran että itsestä tai toisesta ehtii alkaa tuntumaan "miltään" vaikka hyvän löytäisikin ja kun ei tunnu miltään niin neula heitetään takaisin sinne peltoon.Naisilla ei ole mitenkään valtavan helppoa löytää vakavaan parisuhteesen järkevää miestä, joka ei a) ole katkeroitunut b) etsi äitiä c) ole sitoutumiskyvytön. Tai mitä nyt olen kuullut.
Niin kaiken mitä ei osaa, voi hankkia muualta. Miehet vaan osaavat monesti itse niitä juttuja mitä hankit muualta. Esim. jos sun vessanpöntto ei toimi, joku mies tulee sen korjamaan, minä taas korjaan sen itse. Samoin kun oli auto, vaihdoin renkaat itse jne. Miehet ovat rakentaneet koko infrastruktuurin ja pitävät sitä myös yllä. Jos naiset poistettaisiin maailmasta, miehet tulisivat toimeen ihan ok. Jos miehet poistetaan maailmasta, maailma on kaaoksessa viimeistään kuukauden päästä. Perin hankalaa elää ilman lämmitystä, sähköä ja juoksevaa vettä. Aiemmin naiset tajusivat tämän, mutta eivät enää. Kaikkea pidetään itsestäänselvyytenä ja luullaan, että sähkö tulee pistorasiasta ja vesi hanasta.Siis tutkimusten mukaan naiset ovat onnellisimpia yksin ja lapsettomina, miehet taas onnellisimpia suhteessa.
En ymmärrä mihin viittaat sillä, että miehet pärjäisivät yksin paremmin? Kaiken, mitä ei osaa, voi hankkia muualta. Miehilläkin monesti niin, mutta tämän foorumin mukaan seksiä pitäisi saada ostamatta, eli ilman naisia ei pärjääkään.
Unohtui muuten tuosta omasta listasta yksi ihan ehdoton, eli ei tatskoja, lävistyksiä tai hassun värisiä hiuksia. Täällä jos on näkyviä tatuointeja, ei pääse moneen paikkaan duuniin. Siksi tatuointeja pidetään lähinnä pro naisten hommina. Tatuoidut ovat täällä roskatason muijia.Mä menisin sun listasta läpi, toki naamani ei varmasti miellytä. Mä aloitin mieheni kanssa keskustelun Tinderissä. Mulla oli n. 10-kertainen mätsimäärä häneen verrattuna. Mä vaan en todennäköisesti mätsäisi sua, tai jos niin sattuisi käymään, sun asenne naisia kohtaan tulisi varmaan selväksi aika nopeasti ja se olisi bye felipe. En selitä standardejani.![]()
Itse kun olin Tinderissä matchasin tasoisiani naisia ja olin hakemassa parisuhdetta, niin useat matcheista joko ei vastannut aloitusviestiini tai sitten vain yhdellä sanalla tai vain yhdellä lauseella ilman vastavuoroisia kysymyksiä takaisin. He olivat siis tykänneet minun profiilistani, mutta eivät halunneet keskustella vastavuoroisesti.Luulen, että moni tavis on tässä vuosien aikana heittänyt hanskat tiskiin Tinderin kanssa. Osa saattaa aina välillä käväistä. Perusteista onkin aiemmin puhuttu jo reilusti, mutta totean nyt vielä, miten asiat voivat turhauttaa. Parisuhdetta etsiessä, ketä oikeasti kiinnostaa lähteä plaraamaan mätsejä, joista suurin osa on pyyhkinyt vain kaikki naiset oikealle? Miksi naisen pitäisi tehdä se työ tässä? Antaa todella typerän kuvan kaikista miehistä, eikä jaksa edes yrittää, kun jokainen yritys menee perse edellä puuhun. Ei tässä ole mitään positiivista ongelmaa.
On tosi harmillista, että joukkoon hukkuvat ne muutamat, mätsejään puntaroivat, mahdollisesti keskustelukykyiset kivat miehet, mutta heillä todennäköisesti suhde löytyisi paremmin livenä, ellei mielenlujuus Tinderin kanssa ole yllättävän vahva ja jaksa odottaa (ihmettä. Mutta niitäkin tapahtuu.)
Millä perusteella ne alemman tason naiset ei kelpaa ees samantasoisille miehille? Kavereissani on näitä vaatimattoman näköisiä miehiä ja heille ei ne tasoisensa naiset edes vastaa viesteihin tai keskustele vastavuoroisesti, niin miten näitä miehen tarkoitusperiä voidaan selvittää jos nainen ei edes esitä mitään vastakysymyksiä sovelluksessa?Ja eihän ne alemman tason naiset kelpaa ees samantasoisille miehille. Tähän tulee nyt taas vastaus siitä, miten EI kun NAISILLE ei kelpaa, mutta edelleen ei puhuta niistä kauniimmista naisista, jotka voivat valita - ja joille valinta suhteeseen on muita vaikeampaa, kun jokaisen miehen tarkoitusperät pitäisi selvittää, ellei saa heti viboja kassipakkomielteisyydestä
Voisiko olla, että kyse ei olekaan ulkonäöstä, vaan siitä mitä ja miten he viestittelevät?Itse kun olin Tinderissä matchasin tasoisiani naisia ja olin hakemassa parisuhdetta, niin useat matcheista joko ei vastannut aloitusviestiini tai sitten vain yhdellä sanalla tai vain yhdellä lauseella ilman vastavuoroisia kysymyksiä takaisin. He olivat siis tykänneet minun profiilistani, mutta eivät halunneet keskustella vastavuoroisesti.
Onnistuin sopimaan useita treffejä, mutta yllättävän monesti naiset joko ghostasivat tai tuli jokin muu este, että miksi deitit eivät muka onnistuneet.
Luultavasti näille naisille tulee jatkuvasti itseään paremman näköisiä miehiä matcheiksi, joten se oman tasoisen mies on helppo unohtaa ja keskittyä niihin komistuksiin.
Suurin haaste naisille on varmaan olla valitsematta niistä tuhansista tykkääjistä pelkästään itseään komeampia miehiä matcheiksi. Tinderin miesten parhaimmistolla on haaremit ja on ymmärrettävää että vain harvat naiset voivat vakiuttaa heitä parisuhteeseen. Tinderistä valittavat naiset eivät luultavasti valitse niitä tasoisiaan miehiä jotka haluaisivat parisuhdetta matcheiksi ollenkaan tai käyttävät heitä vain huomion saamiseen. Tinderin mahdollistama miesten paljous sokeuttaa naiset selvästi ja korruptoi ajatusmaailman luulemaan, että koska saavat helposti komealta mieheltä huomiota ja seksiä niin se on heidän taso parisuhteisiin. Tästä syystä varmaan tuntuu että "jokainen yritys menee perse edellä puuhun" monella naisella.
Millä perusteella ne alemman tason naiset ei kelpaa ees samantasoisille miehille? Kavereissani on näitä vaatimattoman näköisiä miehiä ja heille ei ne tasoisensa naiset edes vastaa viesteihin tai keskustele vastavuoroisesti, niin miten näitä miehen tarkoitusperiä voidaan selvittää jos nainen ei edes esitä mitään vastakysymyksiä sovelluksessa?
Huumoriäiä!Niin kaiken mitä ei osaa, voi hankkia muualta. Miehet vaan osaavat monesti itse niitä juttuja mitä hankit muualta. Esim. jos sun vessanpöntto ei toimi, joku mies tulee sen korjamaan, minä taas korjaan sen itse. Samoin kun oli auto, vaihdoin renkaat itse jne. Miehet ovat rakentaneet koko infrastruktuurin ja pitävät sitä myös yllä. Jos naiset poistettaisiin maailmasta, miehet tulisivat toimeen ihan ok. Jos miehet poistetaan maailmasta, maailma on kaaoksessa viimeistään kuukauden päästä. Perin hankalaa elää ilman lämmitystä, sähköä ja juoksevaa vettä. Aiemmin naiset tajusivat tämän, mutta eivät enää. Kaikkea pidetään itsestäänselvyytenä ja luullaan, että sähkö tulee pistorasiasta ja vesi hanasta.
Seksin ostamisen osalta sellainen juttu, että täällä ei edes kannata juosta pelkän pillun perässä, kun voi tilata pro naisen himaan ja se poistuu hommien jälkeen välittömästi. Koko homma nopeammin ja edullisemmin kuin päivällistreffit. Täällä normaalit naiset eivät yleensä ole niin helppoja kuin Suomessa. Ekoilla treffeillä seksiä antava nainen on täällä vähintäänkin epäilyttävä ja homma jää siihen.
Unohtui muuten tuosta omasta listasta yksi ihan ehdoton, eli ei tatskoja, lävistyksiä tai hassun värisiä hiuksia. Täällä jos on näkyviä tatuointeja, ei pääse moneen paikkaan duuniin. Siksi tatuointeja pidetään lähinnä pro naisten hommina. Tatuoidut ovat täällä roskatason muijia.
Joo en epäile, että mätsiä tulisi. Siksi tein asialle jotain ja muutin sellaiseen paikkaan, josta löytyy helposti naisia mun kriteereillä, enkä kitise täällä ettei pillua heru mistään. Se on paljon helpompi vaan valittaa, kuin tehdä asialle jotain. Aina löytyy selityksiä mutku mutku, jos kysymys on oman elämänlaadun parantamisesta. Liian vaikeeta, ei jaksa, en uskalla jne.
Mun asenne on ihan sama kuin miehillä on ollut tuhansia vuosia. Sut on aivopesty kuvittelemaan, että sun 60 vuotta sitten keksitty asenne on jotenkin parempi parisuhdetta muodostettaessa. Siksi suurin osa miehistä ei ole kiinnostunut ja pärjää yksin ihan ok. Parempi niin kuin kinastella ihmisen kanssa, joka luulee itsekin olevansa mies.
Tämä ei ole mitään rakettitiedettä. Miehet on tosi helppoja miellyttää. Miehen perustarpeet parisuhteessa ovat ruoka, seksi ja rauha. Kaikki muu on plussaa.
Jos olet joku 4-kymppinen, ylipainoinen kolmen lapsen äiti, niin saattaa olla vähän nihkeää löytää ainakaan ulkonäöllisesti huippumiestä. Siitä huolimatta oletettavasti jonkinlainen mies kuitenkin löytyy, mikä on maailmanhistorian kontekstissa aika huimaa jo sinänsä.
Sehän se ongelma onkin, kun mieheltä ei oikeastaan vaadita kuin hieman kunnollisuutta. Silti ei monelle löydy.
Jos puhuu jostain jenkkilää ihannoivista someprinsessoista, niin sopii mennä johonkin huuhaaketjuun. Heistä ei ole kyse, harvassa ovat. Uskoisin, että sellaisen haluavat miehet yhtä harvassa.
"Tekniset apuvälineet" kyllä kuuluu vahvasti kuvioon siinäkin tapauksessa, että on törmännyt kumppaniin alunperin live-elämässä... Erittäin todennäköisesti peliä pitää joka tapauksessa pelata "teknisten apuvälineiden" avulla siltikin.
@OscarK elää jossain 1990-luvun alkupuolella nyt.Ehkä emme lankapuhelimia laske teknisiksi apuvälineiksi tässä kontekstissa...
Siitä puheenollen. Mulla jäi vuonna 1997 saamatta yhdeltä tai kahdelta naiselta siksi, että kännykkäni ei tukenut tekstiviestejä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.