• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
522
Unohtui muuten tuosta omasta listasta yksi ihan ehdoton, eli ei tatskoja, lävistyksiä tai hassun värisiä hiuksia. Täällä jos on näkyviä tatuointeja, ei pääse moneen paikkaan duuniin. Siksi tatuointeja pidetään lähinnä pro naisten hommina. Tatuoidut ovat täällä roskatason muijia.
Kieltämättä nuo on aika turn off, varsinkin jos tatuointi on iso ja/tai niitä on paljon ja/tai näkyvillä paikoilla, listaan voi lisätä myös lemmikkieläimet. Jotkut pienet tatuoinnit menettelee jos eivät ole kovin näkyviä ja kookkaita. Näistä jotka laittaa naaman täyteen lävistyksiä tai isoja tatuointeja ympäri kehoa, tulee aika nopeaan fiilikset että jotain mielenterveysongelmia ihmisellä eikä kannata tutustua parisuhdemielessä. Lemmikkieläimet taasen ei ole järin ookoo itselle koska en ole koskaan sellaisen kanssa asunut, häiritsee kuitenkin yöunia ja kun on aivotyöläinen niin se on no-no... Harmi vaan että monella suomalaisella ulkoisesti sopusuhtaisella naisella niitä lemmikkieläimiä on yhdeksällä kymmenestä joten ei tarvitse edes tutustua ja niillä joilla ei ole, niin tökkää sitten joku muu juttu, kuten vaikka että asuu pirun kaukana. Kaiken kaikkiaan itselle Tinder tms. katseltuna sopivia / mielenkiintoisia naisia on ehkä 1-3% koko poolista kun 70-75% vaikuttaisi olevan ylipainoisia tai elämäntavat kovasti erilaisia mitä itsellä, ja lopulla 25-30% joista on ulkoisesti kivoja ja ehkä ookoo on niitä lemmikkieläimiä ainakin yhdeksällä kymmenestä tai asuvat niin kauakana että hankalaksi kävisi.

Lapset ei itselle kuitenkaan ole mikään haitta, mutta luulen että oma lapsi on 90-95% naisista no no jotka olisi itselle kiinnostabia (ellei nillä ole omia) ja kahden tälläisen sovittaminen on vähintäänkin haastavaa ellei "kaikki" jotenkin maagisesti kohtuu helpolla sopisi yhteen, mikä ainakin omilla kiireillä on liki mahdotonta että pystyisi investoimaan aikaa.

Veikkaisin että itselle sopivia ja siten että myös toinen on kiinnostunut takaisin päin on oikeasti ehkä 0,3-0,5% koko "tinder poolista" (suomessa), siis se mielessä että oikea parisuhde voisi muodostua ja näitä numeroita ajatellen pitänee nykyisin keskittyä muihin asioihin elämässä kuin parisuhteen etsimiseen (kun ei siihen oikein ole edes aikaakaan).

Se muuten mitä toitotat noista että ulkomailla saa huomiota helpommin niin se on kyllä varsin totta. Suomessa Tinderissä ei yleensä_ottaen tapahdu oikein yhtään mitään ellei sitten maksa näkyvyydestä, vs. aasiassa jossa hiljattain olin työmatkalla niin tykkäyksiä tuli viikossa noin ~100 maksamatta mitään. Kauniita & sopusuhtaisia naisia valtaosa, eipä siinä, mutta eipä ollut silloinkaan aikaa tutustua kun tietää että en siellä ole asumasssa vaan työmatkalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mistä tänne on lyhyen ajan sisään pölähtänyt useita todella erikoisen mielenmaiseman omaavia kirjoittajia? Onko tätä ketjua mainostettu jossain Yliksellä vai mitä ehmettä? :dead: Joutuu oikein ponnistelemaan ettei ajatukset käänny siihen asentoon, että täällä trollaavat misogynistit ja ties mitkä eläinten vihaajat edustaisivat laajemminkin suomalaisia miehiä. Toivottavasti eivät edusta.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 974
Olenkin hieman ihmetellyt mitkä syyt vetävät esim. musliminaisten puoleen mutta no, jos ajatellaan että heillä ei ole kotieläimiä ja kun kulkevat hunnutettuina sekä koko vartalo peitettyinä niin ihan ymmärrettävästi isotkaan tatuinnit tai ympäri naamaa & kehoa olevat ketjut ja lävistykset eivät tietysti silloin näy joten ehkä se on tiettyjen miesten mieleen sitten?
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Miksi?
Tai siis, ymmärrän että sanojesi mukaan tunnet syvää rakkautta toista kohtaan aina kun seurustelet tämän kanssa. Mutta mitä tapahtuu kun se seurustelu loppuu? Tulee katkeruus, viha ja kaikki välit täytyy katkaista?
No vaikka siksi, että jos sulla on uusi nainen, meinaatko että hän hyväksyy, että sun exä tulee paijaamaan kissoja? Aivan järjetön ajatuskin. Ei tarvitse olla katkeruutta tai vihaa, mutta kun se on ohi, se on ohi. Kavereita mulla on tarpeeksi muutenkin, joten ei tarvitse olla friend zonella exien kanssa.

Mulla on naispuoleisia kavereita, mutta he ovat kaikki sellaisia, joiden kanssa en ikinä kuvittelisi mitään muuta suhdetta kuin kaveruus.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
522
Mistä tänne on lyhyen ajan sisään pölähtänyt useita todella erikoisen mielenmaiseman omaavia kirjoittajia? Onko tätä ketjua mainostettu jossain Yliksellä vai mitä ehmettä? :dead: Joutuu oikein ponnistelemaan ettei ajatukset käänny siihen asentoon, että täällä trollaavat misogynistit ja ties mitkä eläinten vihaajat edustaisivat laajemminkin suomalaisia miehiä. Toivottavasti eivät edusta.
Mä luulen että melko iso osa miehistä ei ole kovin innostuneita lemmikkieläimistä. Ainakin jos Tinderiä katsoo niin melko moni nainen kirjoittaa että "ei lemmikkieläin vihaajille tms". Ei mitään käsitystä että mistä ovat moisen asian keksineet kirjoittaa, mutta eivät ainakaan minuun tutustumalla kun kaikki joilla niitä on menee vasempaan laariin heti kättelyssä. Varsinkin ulkomailla lemmikkieläimet, koirat ja kissat eivät ole niin suosittuja ja luulisin että moni ulkomaalainen ei niitä sulata, ehkä naiset ovat yrittäneet ulkomaalaisen kanssa treffata ja huomanneet että lemmikkieläin on ollut deal breaker? Noh, voihan se olla suomalainenkin, mutta itse ainakin olen rehellinen sen suhteen etten tuhlaa kenenkään aikaa kun heti tietää että tuolla on lemmikkieläin tai eläimiä jotka voivat häiritä yöuniani tavalla jota en sulattaisi. Jos koira asuu ulkona eikä sisällä niin no problem, ehkä, ellei se hauku siellä kaikkea liikkuvaa.

Vieläkin muistan hyvin kun lapsena naapurilla oli hirvikoira ja yksi aamu koira haukkui ulkona jotain ja isäntä oli tullut yövuorosta kotiin ja mennyt nukkumaan ja sitten meni ulos huutamaan ilmeisesti herättyään koiran haukuntaan että "nyt turpa kiinni saatana!" This would not be for me.... ihan sama mikä vuorokaudenaika.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 761
Näin pääasiallisesti. Naisen perheasiat eivät ole ihan noin yksioikoisia varsinkin jos ei ole lapsia. Mu kohderyhmän naisilla on yleensä veljiä ja siskoja ja siinä on tietyt säännöt, miten vanhempia elätetään. Eikö se ole hyvä, että mun rahat on yhteisiä ja naisen rahat ovat hänen? Suomessakin kuulemma monesti menee näin :rofl:


Kodinkoneet hoidan esim. viime viikolla pesukone alkoi kolisemaan, joten potkaisin kykeen, jolloin kolina loppui. Sanoin ettei tarvitse kutsua korjaajaa :psmoke: Kokkaus kuuluu naiselle, koska tykkään paikallisesta ruoasta ja he osaavat sen paremmin. Toki parhaimmat ammattikokit ovat miehiä, mutta tässä ei nyt puhuttu siitä, vaan kotona kokkailusta. Toki aamupalan kokkaan minä, koska tarvitsen riittävästi kaloreita aamutreenin jälkeen.
Eikö tämä nyt jo kuuluisi tuonne tyhmien ihmisten-lankaan. "Pesukone kolisi niin potkaisin sitä kylkeen, kyllä loppui kolinat".
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
656
Hyvin tuntuu kalahtavan yleisössä toteamus, että suhteessa pitää kohdata sekä tunteet että talous. Olisikohan jopa tabu, suomalaisessa asennemaailmassa?

Kuitenkin talousasiat ovat tilastoissakin mainittu yhdeksi suurimmista eripuran aiheuttajista, joten miksi sen asettaminen yhdeksi kriteeriksi on niin karvoja nostattavaa?
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Mistä tänne on lyhyen ajan sisään pölähtänyt useita todella erikoisen mielenmaiseman omaavia kirjoittajia? Onko tätä ketjua mainostettu jossain Yliksellä vai mitä ehmettä? :dead: Joutuu oikein ponnistelemaan ettei ajatukset käänny siihen asentoon, että täällä trollaavat misogynistit ja ties mitkä eläinten vihaajat edustaisivat laajemminkin suomalaisia miehiä. Toivottavasti eivät edusta.
Lisää trigger wordeja tulee. Koita tajuta, ettei tuo manipulointi uppoa. Tämä ei ole mikään safe space. Jos kaipaat sellaista, niin tämä on väärä paikka. Jos et siedä muunlaisia mielipiteitä kuin omasi, niin kumbayaa vaan. Ponnistele ponnistele. Jos ahdistus nostaa päätään, niin täältä voi aina poistua.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 450
No vaikka siksi, että jos sulla on uusi nainen, meinaatko että hän hyväksyy, että sun exä tulee paijaamaan kissoja? Aivan järjetön ajatuskin. Ei tarvitse olla katkeruutta tai vihaa, mutta kun se on ohi, se on ohi. Kavereita mulla on tarpeeksi muutenkin, joten ei tarvitse olla friend zonella exien kanssa.

Mulla on naispuoleisia kavereita, mutta he ovat kaikki sellaisia, joiden kanssa en ikinä kuvittelisi mitään muuta suhdetta kuin kaveruus.
Tästä kyllä olen aika pitkälti samaa mieltä.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Hyvin tuntuu kalahtavan yleisössä toteamus, että suhteessa pitää kohdata sekä tunteet että talous. Olisikohan jopa tabu, suomalaisessa asennemaailmassa?

Kuitenkin talousasiat ovat tilastoissakin mainittu yhdeksi suurimmista eripuran aiheuttajista, joten miksi sen asettaminen yhdeksi kriteeriksi on niin karvoja nostattavaa?

Olen samaa mieltä, ei kannata ottaa elättiä. Sekä miesten että naisten on hyvä katsoa, että kumppanikandidaatti on töissäkäyvä, omillaan hyvin toimeen tuleva ihminen.

Erityisesti miehiltä kuulee valitusta, että joutuu maksamaan naisen kuluja. Tällaiset ongelmat on helppo välttää laittamalla prioriteetit oikeaan järjestykseen :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 117
Tämä kuva kertoo paljon. Tämän kaltainen tilanne on miehelle edullinen. Ei tarvitse katsoa kuin keskustelijoiden asentoja, niin voi sanoa että mies hallitsee tilanteen. Tämä keskustelu oli muuten katastrofi tuolle naispuoliselle vänkääjälle :cigar:




Tuosta voi katsoa miten voimaantunut nainen servataan:
Peterson, tuo idioottien sankari. Kaveri copy&pasteaa jotain natsien kulttuuribolshevismia eri otsikolla ja incel-lauma taputtaa :facepalm:
 
Liittynyt
16.04.2022
Viestejä
298
Mistä tänne on lyhyen ajan sisään pölähtänyt useita todella erikoisen mielenmaiseman omaavia kirjoittajia? Onko tätä ketjua mainostettu jossain Yliksellä vai mitä ehmettä? :dead: Joutuu oikein ponnistelemaan ettei ajatukset käänny siihen asentoon, että täällä trollaavat misogynistit ja ties mitkä eläinten vihaajat edustaisivat laajemminkin suomalaisia miehiä. Toivottavasti eivät edusta.
Lisää poppareita ja kolajuomaa. Parodiahorisontti on ylitetty.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Eikö tämä nyt jo kuuluisi tuonne tyhmien ihmisten-lankaan. "Pesukone kolisi niin potkaisin sitä kylkeen, kyllä loppui kolinat".
Toki voit tilata asentajan tutkimaan, mutta nämä pesukoneet täällä ei ole niin monimutkaisia kuin Suomessa. Tämä tarina on tosi. Aina kannattaa kokeilla sitä ilmeisintä ratkaisua. En tiedä mikä siellä kolisi, mutta ei ole kolmeen kuukauteen kolissut enää. Laita vaan tyhmien ihmisten lankaan. Katsotaan kuka on tyhmä...
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 974
No vaikka siksi, että jos sulla on uusi nainen, meinaatko että hän hyväksyy, että sun exä tulee paijaamaan kissoja? Aivan järjetön ajatuskin.
Tietysti hyväksyy. Miksi ei hyväksyisi. Esim. yksi entinen seurustelukumppanini kävi täällä viimeksi eilen saunomassa, pelattiin lautapelejä ja nykyinen kumppanini oli myös paikan päällä. Hän pyysi minun kännykkääni ottaakseen kuvia kissoista (koska parempi kamera kännykässä) ja laittoi ne itselleen whatsupin kautta.

Nykyinen on myös entisen seurustelukumppanini kaveri jne. Entinen on nykyisin naimisissa ja asuu eri kaupungissa mutta näemme silti kohtuullisen useasti.

Näen myös hänen siskoaan sekä tämän miestä, hänen vanhempiaan jne. kokosin heille uuden pöytäkoneenkin äskettäin. Miksi ei voisi olla kavereita ja säilyttää normaaleita siteitä vain siksi että ei enää asuta yhdessä tai harrasteta seksiä?

Olen kuullut että jotkut miehet ja jotkut naiset ovat mustasukkaisia mutta yleensä se syy on siinä että he sitten myös helposti pettävät toista. Ehkä siksi (?) ei ole ollut ongelmaa olla kaveria tai pitää yhteyttä entiseen seurustelukumppaniin. Olisi se nyt täysin typerää pahimmillaan tappaa yhteisiä lemmikkejä jos niistä ei muuten pääsisi yhteisymmärrykseen tjsp.

Olen myös aiemmin ollut ihan esim. yhteisön, työpaikan tms. kanssa vaikkapa saunailloissa ja sielläkin kavereinä alasti voidaan hyvin olla yhdessä saunassa. Myös silloin vaikka itse olisin seurustelusuhteessa. Ei se mitään merkkaa eikä se tarkoita että pettäisi toista. Jos joku mielessään ajattelee että se automaattisesti tarkoittaa joko sitä että kaikki ovat järjettömän rumia eivätkä voi edes harkita seksiä toistensa kanssa tai sitten sitä että tapahtuisi automaattisesti isoja orgioita niin molemmat ajatukset ovat täysin vääriä.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 450
Aika harvoin oikeasti tuollainen toimii ilman ongelmia...
Voin kuvitella että aika harva nainen tai mieskään olisi täysin ok sen kanssa jos kumppani lähtisi exän luo saunomaan...

Ja kyllähän siinä itsekkin tavallaan kerjää ongelmia varsinkin jos on ollut oikeasti läheinen exän kanssa.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Peterson, tuo idioottien sankari. Kaveri copy&pasteaa jotain natsien kulttuuribolshevismia eri otsikolla ja incel-lauma taputtaa :facepalm:
Sanoiko ne YLEllä ja Hesarissa noin? Kyllä se uusmarxismi on muualla kuin Jordanin jutuissa. Muuta vaikka Kanadaan, niin havaitset vienon uusmarxismin käryn :psmoke: Katso tuo video ja kerro mitkä on ne kulttuuribolshevismiset jutut(poislukien juontaja, jolla ei muuta antia ole). Sori jos puhuitkin juontajasta, etkä haastateltavasta.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Lisää trigger wordeja tulee. Koita tajuta, ettei tuo manipulointi uppoa. Tämä ei ole mikään safe space. Jos kaipaat sellaista, niin tämä on väärä paikka. Jos et siedä muunlaisia mielipiteitä kuin omasi, niin kumbayaa vaan. Ponnistele ponnistele. Jos ahdistus nostaa päätään, niin täältä voi aina poistua.
Ehei, ei tämä noin mene. Mitä enemmän kaltaisesi sovinistit öyhöttää, sitä vähemmän pidän turpaani kiinni ja luovutan tilaa kaltaisillesi. Sitäpaitsi itsevarmasti luulen, että keskimäärin kontribuutiostani pidetään täällä.


Lisää poppareita ja kolajuomaa. Parodiahorisontti on ylitetty.
Jep, olet oikeassa. Viihteenähän tämä on otettava. Mässyä, linnanjuhlia ja iotechin silmäilyä :kahvi: Sitäpaitsi onhan tässä ketjussa edelleen enemmistö varsin mukavia kirjoittajia, ja osa eriävistä käsityksistä ovat kuitenkin ihan kiinnostavia eikä vain.. noh, näitä.

Toki voit tilata asentajan tutkimaan, mutta nämä pesukoneet täällä ei ole niin monimutkaisia kuin Suomessa. Tämä tarina on tosi. Aina kannattaa kokeilla sitä ilmeisintä ratkaisua. En tiedä mikä siellä kolisi, mutta ei ole kolmeen kuukauteen kolissut enää. Laita vaan tyhmien ihmisten lankaan. Katsotaan kuka on tyhmä...
MOT.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 974
Aika harvoin oikeasti tuollainen toimii ilman ongelmia...
Voin kuvitella että aika harva nainen tai mieskään olisi täysin ok sen kanssa jos kumppani lähtisi exän luo saunomaan...

Ja kyllähän siinä itsekkin tavallaan kerjää ongelmia varsinkin jos on ollut oikeasti läheinen exän kanssa.
Otaksun että hänen miehensä ei ehkä pidä asiasta, mutta se ei taasen ole minun ongelmani.
Toki ymmärrän että ainakin teoriassa tässä voisi olla ainekset isompaankin soppaan.

Jos esim. olisin pettänyt entistä seurustelukumppaniani ja nykyinen suhde olisi alkanut siitä aivan varmasti, miksi nykyinen luottaisi minuun? Tai voisi olla entisen seurustelukumppanini ystävä. Tai entinen luottaisi minuun tai tahtoisi olla ystäväni?

En viitsi ruveta liikaa avaamaan taustoja mutta aika lähelle samaa tyyliä kuin @kuubalainen täällä kuvaa.

Nykyinen tunsi meidät molemmat, minut työn kautta ja myöhemmin entisen paremman puoliskoni minun kauttani. Myös heistä tuli kohtuullisen läheiset ystävät ja vaikka olin tietoinen (tai epäilin) että tämä nykyinen henkilö oli kiinnostunut minusta oikeastaan jo aiemmin kuin esittelin hänet silloiselle seurustelukumppanilleni niin eihän nyt kukaan mitään tunteilleen mahda eikä ihastuminen ole mitenkään väärin tai tuomittavaa. Kunhan ei tee tai toimi sen mukaisesti.

Molemmat olivat myöhemmin myös hieman aikaa samassa työpaikassa (ei se työpaikka missä itse olin) kunnes entinen tapasi nykyisen miehensä, muutti ja meni naimisiin. Entinen seurustelukumppanini on myös pyrkinyt työntämään minua nykyisen suuntaan ja vihjannut sekä sanonut että tämä käyttäytyy siten kuin olisi kiinnostunut minusta jne. Voidaan siis sanoa että hän tuntuu olevan enemmän kuin sinut asian kanssa ja on kertonut ettei halua minun olevan yksin jne.

Eli jos vain pystyy olemaan rehellinen ja avoin miksi ystävyys entisen ja uuden suhteen välillä ei voisi toimia? Ilman että siitä tulee mitään outoa tai draamaa. Tietysti jos se ei toimi sitten se ei toimi ja parempi katkaista niitä yhteyksiä kuin sietää riitaa ja katkeruutta.

Onko tämä tapahtunut jokaisen seurustelukumppanini kanssa? Ei, enkä usko että tämä on yleistä. Osa naisista (sekä miehistä) on vaan mustasukkaisia tai ei halua solmia uusia tuttavuuksia uuden seurustelukumppaninsa entisen tai entisen seurustelukumppaninsa nykyisen kanssa.

En siis ole niin läheinen "läheinen" suhde että nukkuisin entisen seurustelukumppanini kanssa tai menisin nykyisin hänen kanssaan saunaan pesemään hänen selkäänsä tms. Mutta kyllä varmaan lähes päivittäin jotain viestiä häneltä tulee, kuvaa hänen kissastaan ja kyselyä minun kissoistani jne.. sekä myös meidän ryhmä chattiimme kyselyä koska tapaamme ja pelaamme jotain taas seuraavan kerran jne...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
522
Ehei, ei tämä noin mene. Mitä enemmän kaltaisesi sovinistit öyhöttää, sitä vähemmän pidän turpaani kiinni ja luovutan tilaa kaltaisillesi. Sitäpaitsi itsevarmasti luulen, että keskimäärin kontribuutiostani pidetään täällä.
Itse kun en ole tätä ketjua paljon seuraillut, mutta siis tarkoitatko sovinistilla sellaista henkilöä joka pitää miehiä naisia parempina olentoina? Jos näin niin ihan mielenkiinnosta kysyn että missä tämä melville on näin kirjoittanut?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 117
Sanoiko ne YLEllä ja Hesarissa noin? Kyllä se uusmarxismi on muualla kuin Jordanin jutuissa. Muuta vaikka Kanadaan, niin havaitset vienon uusmarxismin käryn :psmoke: Katso tuo video ja kerro mitkä on ne kulttuuribolshevismiset jutut(poislukien juontaja, jolla ei muuta antia ole). Sori jos puhuitkin juontajasta, etkä haastateltavasta.
Sama keksitty uhka se on kuin natsien aikoihin. Nimi vaihdettu propagandasta jottei löydy ekalla googletuksella mistä kyse ja ilmeisesti se riittää :D
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Itse kun en ole tätä ketjua paljon seuraillut, mutta siis tarkoitatko sovinistilla sellaista henkilöä joka pitää miehiä naisia parempina olentoina? Jos näin niin ihan mielenkiinnosta kysyn että missä tämä melville on näin kirjoittanut?
Jos mies mittaa naisen arvoa sillä, kuinka tunnollisesti tämä laittaa ruokaa, siivoaa kotia ja tyhjentää miehen kassit, niin miten voit tosissasi edes kysyä?!
 
Liittynyt
09.06.2023
Viestejä
876
Existä kannattaa kyllä päästää irti jos ei satu olemaan yhteisiä lapsia. Varsinkin jos on jo toisessa parisuhteessa. Mitään järkeä paijata kissoja yhdessä sen jälkeen kun on erottu. :rofl2:
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 974
Jos mies mittaa naisen arvoa sillä, kuinka tunnollisesti tämä laittaa ruokaa, siivoaa kotia ja tyhjentää miehen kassit, niin miten voit tosissasi edes kysyä?!
Tämä on sinänsä hyvä pointti, koska yleensä tälläinen mies tuntuu jotenkin suuttuvan jos häneltä kysyy onko sitten hänen äitinsä, siskonsa jne. myös hyviä naisia? Jotka täyttävät nuo standardit siis...

Jotenkin tulee siis mieleen jonkinasteinen kaksinaistandardi tai sitten aletaan puolustelemaan sillä miten ajat olivat erilaiset ennen. (Mikä voisi ehkä selittää sen vanhemmat mutta miten sitten siskon kanssa?)


Existä kannattaa kyllä päästää irti jos ei satu olemaan yhteisiä lapsia. Varsinkin jos on jo toisessa parisuhteessa. Mitään järkeä paijata kissoja yhdessä sen jälkeen kun on erottu. :rofl2:
Jotenkin tuosta "varsinkin jos on jo toisessa parisuhteessa" paistaa hieman lävitse se että ei arvostaisi naista samalle tasolle kuin miestä. tai käsittelisi edes ihmisolentona Eli miksi "varsinkin" silloin? Onko sitä ennen OK ja ehkä toivottavaakin pitää yhteyttää entiseen jos vaikka tämä sattuisi tulemaan takaisin tai antamaan seksiä?

Kyllähän nyt seurustellessakin voi olla kavereita joita voi haluta nähdä? Tämä kaveri voi esim. hoitaa niitä kissoja kun itse lähdet jonnekin reissuun tms.. nyt jos olet joskus harrastanut seksiä (säännöllisesti) tämän kaverin kanssa (ja ollut jopa seurustelusuhteessa) ei voitaisi enää olla kavereita. Miksi?

EDIT: ehkä tätä ketjua lukemalla myös selviää miksi niin moni mies on sitten yksin. Valitettavasti tämä voi hieman heijastua myös meihin ns. kunnollisiin miehiin koska naiset ensin pelkäävät että myös me ajattelemme heidän olevan vain jotain vaihtotalouden välineitä joiden on tarkoitus tyydyttää himot, siivota kotia kun olemme poissa ja olla hiljaa kun olemme paikalla...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
522
Jos mies mittaa naisen arvoa sillä, kuinka tunnollisesti tämä laittaa ruokaa, siivoaa kotia ja tyhjentää miehen kassit, niin miten voit tosissasi edes kysyä?!
Onko siis siten että se tekee sovinistiksi (miehet ovat parempia kuin naiset) jos miehellä on mielipiteitä sen suhteen että mistä hän naisissa pitää ja satut olemaan asiasta eri mieltä että nämä ovat vääriä asioita joiden pohjalta "arvostaa" naista? Nuo, jos ne on sanottu, kuulostavat toki ns. välineellistäviltä asioilta, mutta aivan varmasti kaikilla ihmisillä on puolisoistaan asioita joita ns. pitää hoitaa ja joista parisuhteessa sovitaan, mutta kysyn vain että tekeekö se sovinistin jos nuo asiat olisivat korkeita prioriteetteja hänelle?
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Sama keksitty uhka se on kuin natsien aikoihin. Nimi vaihdettu propagandasta jottei löydy ekalla googletuksella mistä kyse ja ilmeisesti se riittää :D
Eli konservatiivinen ajattelu on kulttuuribolshevismia. Ok. Ei ole muuta kysyttävää. Sen verran on nyt käsitteet sekaisin postaajalla.

Mites toi oikea kulttuuribolshevismi? Ennen se propagandan väline oli köyhä työläinen(näitä ei enää juuri ole, joten vaihdetaan) ja nykyään LGBTQABCDEFG ja moni nielee tuon Rapalan koukkuineen, koska valtamedia yrittää aivopestä uskomaan ja sut canceloidaan jos olet eri mieltä. Moni ei vaan uskalla olla eri mieltä. Mua ei kiinnosta paskaakaan, joten olen erittäin eri mieltä.

Täälläpäin on naisia jotka näyttää miehiltä ja miehiä jotka näyttää naisilta. Mulle se on ihan ok, kunhan eivät hiero omaa identiteettiään mun naamaan ja täällä sitä ei tehdä. Voisin väittää, että olen tavannut enemmän transihmisiä, kuin 99% tämän palstan käyttäjistä, mutta onneksi te tiedätte paremmin :psmoke:
 

Peripherial

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.09.2023
Viestejä
55
Asiaton käytös
Existä kannattaa kyllä päästää irti jos ei satu olemaan yhteisiä lapsia. Varsinkin jos on jo toisessa parisuhteessa. Mitään järkeä paijata kissoja yhdessä sen jälkeen kun on erottu. :rofl2:
Hellyttävää kun yrität esittää että sinulla olisi minkäänlaista kokemusta parisuhteista.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Tämä on sinänsä hyvä pointti, koska yleensä tälläinen mies tuntuu jotenkin suuttuvan jos häneltä kysyy onko sitten hänen äitinsä, siskonsa jne. myös hyviä naisia? Jotka täyttävät nuo standardit siis...

Jotenkin tulee siis mieleen jonkinasteinen kaksinaistandardi tai sitten aletaan puolustelemaan sillä miten ajat olivat erilaiset ennen. (Mikä voisi ehkä selittää sen vanhemmat mutta miten sitten siskon kanssa?)
En suutu tuollaisesta kysymyksestä. Siskoja ei ole, mutta olen mutsin kanssa kaskustellut asiasta. Hän on myöntänyt, että yksinhuoltajana ei osannut mua kasvattaa pojasta mieheksi. Jouduin itse oppimaan yritys/erehdys kaavalla miten olla mies. Pojalla pitäisi aina olla jonkinlainen miehen malli kasvaessaan mieheksi. Muuten on vaikeata aloittaa aikuinen elämä ja tajuta miten lähestyä naisia ja olla onnistuneissa suhteissa heidän kanssaan.
 
Liittynyt
09.06.2023
Viestejä
876
Onko siis siten että se tekee sovinistiksi (miehet ovat parempia kuin naiset) jos miehellä on mielipiteitä sen suhteen että mistä hän naisissa pitää ja satut olemaan asiasta eri mieltä että nämä ovat vääriä asioita joiden pohjalta "arvostaa" naista? Nuo, jos ne on sanottu, kuulostavat toki ns. välineellistäviltä asioilta, mutta aivan varmasti kaikilla ihmisillä on puolisoistaan asioita joita ns. pitää hoitaa ja joista parisuhteessa sovitaan, mutta kysyn vain että tekeekö se sovinistin jos nuo asiat olisivat korkeita prioriteetteja hänelle?
Naisillakin on kaiken maailman vaatimuksia miehille. Sosiaalinen status, palkka, pituus yms. Tämä on kuitenkin ihan ok, mutta jos miehellä on vaatimuksia niin ne on automaattisesti sovinistisia.

Tämä on varmaan sitä kuuluisaa tasa-arvoa.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 974
En suutu tuollaisesta kysymyksestä. Siskoja ei ole, mutta olen mutsin kanssa kaskustellut asiasta. Hän on myöntänyt, että yksinhuoltajana ei osannut mua kasvattaa pojasta mieheksi. Jouduin itse oppimaan yritys/erehdys kaavalla miten olla mies. Pojalla pitäisi aina olla jonkinlainen miehen malli kasvaessaan mieheksi. Muuten on vaikeata aloittaa aikuinen elämä ja tajuta miten lähestyä naisia ja olla onnistuneissa suhteissa heidän kanssaan.
En tarkoittanut tuolla sinua vaan ihan yleisesti. Siitä olen samaa mieltä että pojalla olisi hyvä olla miehen malli ja tytöllä naisen malli. Tiedän ettei ole nykyaikana "oikein" sanoa näin kun on perheitä missä on kaksi äitiä tai kaksi isää. Mutta kyllä minusta se ydinperhe missä on äiti sekä isä on tärkeä asia.

Tämän(kin) takia olisi tärkeää käyttää hetki aikaa ennenkuin menee naimisiin ja hankkii sen lapsen, koska siihen pitäisi (minusta) sitoutua. Toki sama se on pienemmällä mittapuulla myös kissan, koiran tai minkä tahansa lemmikin kanssa. Eli niin pitkään kuin se on elossa siitä joutuu pitämään huolta tavalla tai toisella (myös siitä lapsesta, vaikka se lapsi olisi jo 80 vuotias ja itse olisi 100 vuotta).

Lapsen olisi tärkeää saada rakastava perhe missä molemmat vanhemmat opettavat hänelle asioita sekä ovat paikalla kun hänelle tulee kysymyksiä. Se että on vain äiti tai isä ja paikalla on sitten paljon (tai vähemmän) "sijais" vanhempia joista osa ehkä pyrkii kourimaan tai heittelee härskejä vitsejä vahingoittaa ja hämmentää lasta eikä ole todellakaan hyväksi. Kodin pitäisi olla turvallinen paikka.

Nyt kun asiasta puhutaan voisin myös nostaa sen esille että enempi tai vähempi "tietysti" myös isäni joskus joi alkoholia mutta opin tämän vasta vanhempana ja sain kuulla äidiltäni että aina kun isäni joi hän otti huoneen muualta eikä tullut kotiin kyseisenä yönä. Eli huomattavan suuri arvostus tästä. Asia mitä ei oikeastaan mieti normaalisti edes mutta koskee varmasti monia joilla vanhemmat ehkä joivat kotona tai joita näki humalassa.

Eli ei ryyppyjengiä, ei humalaisia. Jos joskus sai kuritusta se johtui 100% omista tyhmyyksistä ja se että sai remmiä tai joutui hakemaan puusta koivuniemen herraa johtui täysin omista tekemisistä ja varsinkin vanhemmiten on oppinut arvostamaan vanhempiaan yhä enemmän.

Monia asioita olisi tehnyt toisin jos ei olisi voinut puhua isän tai äidin kanssa niistä. Esim. olin kiinnostunut tatuoinneista ja lävistyksistä. Nyt olen oikein tyytyväinen etten moisia ottanut kiitos isäni ja puheiden mitä jaoimme.
Myös arvostus asioista mitä äitini teki, ihan kodinhoidolliset ja ruuanlaittamiset jne. Sain elää perheessä missä oli sekä isä että äiti ja näin miten molemmat rakastivat sekä tukivat toisiaan ja joilta riitti aikaa myös minulle.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Intiassa ja sen ympäristössä about jokaisella naisella on nenän sivussa lävistys, mielellään kultainen nappi. Sun Aasia ei ole koko Aasia, on typerän kuuloista kun typistät tällaisen valtavan asian yhdeksi, sinua miellyttäväksi kulttuuriksi.
En ole Intiassa. Intia on sellainen shithole, ettei ole mitään mielenkiintoa mennä sinne tai asua siellä. Olen siellä käynyt duuniasioissa ja voin kertoa, että siellä sovinismi on x1000 minuun verrattuna. Mun lempinimi täällä expat-yhteisössä on Archie Bunker ja olen ylpeä siitä :psmoke:
 
Liittynyt
09.06.2023
Viestejä
876
En ole Intiassa. Intia on sellainen shithole, ettei ole mitään mielenkiintoa mennä sinne tai asua siellä. Olen siellä käynyt duuniasioissa ja voin kertoa, että siellä sovinismi on x1000 minuun verrattuna. Mun lempinimi täällä expat-yhteisössä on Archie Bunker ja olen ylpeä siitä :psmoke:
Juu, Intia tämä tasa-arvon ja feminsimin unelmamaa. :rofl2:
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Juu, Intia tämä tasa-arvon ja feminsimin unelmamaa. :rofl2:
No mutta siellä voi olla nenälävistyksiä ja se tähtäyspiste otsassa. Ne joessa kelluvat ruumiit eivät ole mikään ongelma, tai kastijärjestelmä. NENÄLÄVISTYKSET ovat voimaannuttavia :cigar:Ei sillä ole paskankaan väliä, että siellä naiset on oikeasti todellisia kotiorjia.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 164
En suutu tuollaisesta kysymyksestä. Siskoja ei ole, mutta olen mutsin kanssa kaskustellut asiasta. Hän on myöntänyt, että yksinhuoltajana ei osannut mua kasvattaa pojasta mieheksi. Jouduin itse oppimaan yritys/erehdys kaavalla miten olla mies. Pojalla pitäisi aina olla jonkinlainen miehen malli kasvaessaan mieheksi. Muuten on vaikeata aloittaa aikuinen elämä ja tajuta miten lähestyä naisia ja olla onnistuneissa suhteissa heidän kanssaan.
Olet oikeassa miehen mallista, se on pojille yleisesti ottaen tärkeää. Ei ehkä siksi, miten naisia isketään ja niiden kanssa ollaan, vaan miten ollaan mies tuhoamatta muiden ja omaa elämää sekä miten kantaa vastuunsa.

Henkilökohtaisella tasolla taas minun on vaikea ymmärtää miksi tarvitaan miehen taikka naisen mallia. Hyvän ihmisen malli riittää, mutta asiantuntijat ovat valittaneet puuttuvasta miehen mallista, joten uskon heitä.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Ehei, ei tämä noin mene. Mitä enemmän kaltaisesi sovinistit öyhöttää, sitä vähemmän pidän turpaani kiinni ja luovutan tilaa kaltaisillesi. Sitäpaitsi itsevarmasti luulen, että keskimäärin kontribuutiostani pidetään täällä.
Onnea yritykselle. Sun kaltaista "öyhötystä" puskee joka paikasta nykyään ja jengi alkaa olemaan aika väsynyttä tuohon agendaan. Anna tulla lisää agendaa, niin katsotaan kenen argumentit osuvat paremmin.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Olet oikeassa miehen mallista, se on pojille yleisesti ottaen tärkeää. Ei ehkä siksi, miten naisia isketään ja niiden kanssa ollaan, vaan miten ollaan mies tuhoamatta muiden ja omaa elämää sekä miten kantaa vastuunsa.

Henkilökohtaisella tasolla taas minun on vaikea ymmärtää miksi tarvitaan miehen taikka naisen mallia. Hyvän ihmisen malli riittää, mutta asiantuntijat ovat valittaneet puuttuvasta miehen mallista, joten uskon heitä.
Erittäin hyvin sanottu. Ehkä mun viesti ei ollut kauhean hyvin rakennettu. Tuo miten kantaa vastuunsa on paremmin ilmaistu. Sitä kautta rakentuu myös se miten rakentaa suhteita naisten kanssa.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 761
-
Poistin viestin ja lainauksen. Rupeaa tässä viski ja itsenäisyyspäivä päissään olemaan liian ilkeä ihmisille jotka haluavat vain kassit tyhjiksi, ruokaa ja omaa rauhaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
522
-
Poistin viestin ja lainauksen. Rupeaa tässä viski ja itsenäisyyspäivä päissään olemaan liian ilkeä ihmisille jotka haluavat vain kassit tyhjiksi, ruokaa ja omaa rauhaa.
Näinpä, loppujen lopuksi valtaosa ihmisistä on aika ahdasmielisiä sellaiselle joka edustaa oman maailmankuvan ulkopuolista elämää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
Näinpä, loppujen lopuksi valtaosa ihmisistä on aika ahdasmielisiä sellaiselle joka edustaa oman maailmankuvan ulkopuolista elämää.
En tiedä mitä ahdasmielistä on pitää huonompana kulttuuria jossa alistetaan kumpaa tahansa sukupuolta. Vaatii melkoista lapsenuskoa kuvitella että nämä ihmiset ovat omasta valinnasta kyseisessä tilanteessa.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Minusta tuntuu että sinä et ole mieheksi kasvanut missään vaiheessa. Äiti yritti parhaansa mutta epäonnistui.
Keskenkasvuinen poika joka kuvittelee olevansa mies koska tuo aasiassa rahaa pöytään. No siellä se on hyvä päteä kun useimmat naiset ovat hädintuskin lukutaitoisia.
"Minusta tuntuu". Hyvä aloitus, josta tietää heti, että propagandaa on kuunneltu. Kuuntele lisää ja "tunne" lisää. Mun mutsi ei tajunnut paskaakaan kuinka kasvattaa poika mieheksi, ja epäilen ettei sun mutsikaan tiennyt siitä mitään. Mä opin virheistäni ja lopetin tuon "minusta tuntuu" höpötyksen heti ensimmäisenä. Jatka valitsemallasi tiellä. Katsotaan kuinka hyvin toi "musta tuntuu" juttu toimii. Ehkä muutaman viikon, mutta sen jälkeen on vähän heikompaa. Jos ei ole tietoa, vaan tunnetta naiset joka maassa eivät ole hirveän kiinnostuneita.

Täällä asialliset naiset ovat käyneet yliopiston, mutta ikävä kyllä siellä ei opeteta woke-juttuja, vaan ihan käytännön taitoja. Osaavat lukea omaa kieltään ja myös englantia hyvin. Kuten olen sanonut moneen kertaan "musta tuntuu" kavereiden on parempi pysyä Suomessa. Täällä päin ei mitään käyttöä sun kaltaisille keskenkasvuisille, jotka eivät ymmärrä naisten ja miesten eroja.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
En tiedä mitä ahdasmielistä on pitää huonompana kulttuuria jossa alistetaan kumpaa tahansa sukupuolta. Vaatii melkoista lapsenuskoa kuvitella että nämä ihmiset ovat omasta valinnasta kyseisessä tilanteessa.
Kerro missä minä alistan ketään? Olen kertonut miten suhteet täällä toimii. Ketään ei alisteta, vaan homma on ok kaikille. Kaikki saavat mitä haluavat. Muiden kulttuurien tuomitseminen on näköjään ok, kunhan se ei ole tietty kulttuuri :psmoke:

Tajuan kyllä että se agenda mitä sulle on syötetty luultavasti syntymästä asti kipuilee sielä takaraivossa. Ootko koskaan miettinyt, että kaikki mitä sulle on syötetty, voi olla valetta, eikä toimi käytännössä. Tämä on vähän saman lajin jutustelua, kuin yrittää jutella venäläisten kanssa Ukrainan sodasta. Heille on venäjän TV1 syöttänyt koko elämän tiettyä narratiivia ja he uskovat siihen 100%. Mitään poikkeuksia ei ole. On vain yksi totuus.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 761
Yliopistossa harvoin opetetaan käytännön taitoja. Ehdit näköjään lainata tuon miun viestin minkä poistin.
No, en minä sitä poistanut siksi etten olisi oikeassa vaan sen takia että en halunnut henkilöön mennä.

Ehkä se on ihan hyvä että sinä pysyt siellä ja minä täällä :thumbsup:
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Yliopistossa harvoin opetetaan käytännön taitoja. Ehdit näköjään lainata tuon miun viestin minkä poistin.
No, en minä sitä poistanut siksi etten olisi oikeassa vaan sen takia että en halunnut henkilöön mennä.

Ehkä se on ihan hyvä että sinä pysyt siellä ja minä täällä :thumbsup:
Käytännön taidoilla tarkoitan muuta kuin humanistisia linjoja höystettynä woke jutuilla. Noilla ihmisillä ei ole mitään arvoa työelämässä. AI tulee korvaamaan nuo ihmiset kohtuu nopeasti ja he siirtyvät valtion eläteiksi. Heillä ei ole mitään osaamista, josta yksityisellä puolella maksetaan.

Mua saa arvostella henkilönä. Jatkan omalla polulla huolimatta siitä, olenko oikeassa tai väärässä jonkun mielestä, joten saa roastata jos haluat. En ole lumihiutale, joka alkaa itkeä, jos vähän tönitään.
 

Vega

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.11.2023
Viestejä
112
Eikös harkimolla ole muutaman sentin pituinen penis ja hän sitä sitten kompensoi pankki tilillä. Mutta näin se yleensä menee näillä mikro kyrvillä, pakko kompensoida sitä jotenkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
Kerro missä minä alistan ketään? Olen kertonut miten suhteet täällä toimii. Ketään ei alisteta, vaan homma on ok kaikille. Kaikki saavat mitä haluavat. Muiden kulttuurien tuomitseminen on näköjään ok, kunhan se ei ole tietty kulttuuri :psmoke:

Tajuan kyllä että se agenda mitä sulle on syötetty luultavasti syntymästä asti kipuilee sielä takaraivossa. Ootko koskaan miettinyt, että kaikki mitä sulle on syötetty, voi olla valetta, eikä toimi käytännössä. Tämä on vähän saman lajin jutustelua, kuin yrittää jutella venäläisten kanssa Ukrainan sodasta. Heille on venäjän TV1 syöttänyt koko elämän tiettyä narratiivia ja he uskovat siihen 100%. Mitään poikkeuksia ei ole. On vain yksi totuus.
Mahtavaa triggeröitymistä, missä viittasin suoraan sinuun?

Joo uskottele vaan tuota itsellesi, varmasti vapaasta tahdostaan sutjakat naiset ottavat ylipainoisen pulleron. Ilmankos länsinaisten kanssa tuottaa vaikeuksia, kun näille pitää kyetä tarjoamaan muutakin kuin lompakon paksuutta. Myönnä vaan, sua pelottaa tasavertainen suhde, jossa toista "joutuu" kohtelemaan tasaveroisena kumppanina. Mulle toi kertoo vaan heikosta itsetunnosta kun tasavertaisuus nähdään itselle uhkana.

Mikä agenda on siinä että kohtelee toista niin kuin haluaa itseään kohdeltavan? Ihan kiitettävästi tämä on toiminut ihan länsinaisten kanssa, kuten jo aiemmin olen ketjussa todennut aiemmin. Kai teen jotain väärin kun incelien mukaan mulla ei pitäisi olla tavan miehenä mitään mahkuja naisten kanssa? :think:
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Ei helvetti. Hjalliksen penis ja maahanmuutto jo vedetty keskusteluun :lol: Jos oikein yritätte, niin pystytte ehkä antamaan vielä sivistymättömän luolamiehen kuvan itsestänne.

Tämä ketju alkaa olla tosiaan ihan ehtaa ylilautatavaraa. Sääli.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
En ole kaikesta samaa mieltä @melville n kanssa, mutta vähän huvittaa alistamisesta kohkaaminen kun samalla Suomi ja Eurooppa roudaa kasoittain erittäin alistavaa kulttuuria vuosittain Lähi-Idästä.

Olkaa nyt sitten edes johdonmukaisia että kaikki alistaminen on paha juttu, muuten toi on vaan typerää kohkaamista.
En tiennytkään että ketju käsittelee vielä maahanmuuttoakin kaiken muun lisäksi. :D

Olen kyllä kanssasi samaa mieltä että tämän alistavan kulttuurin roudaamisella Eurooppaan ei ole pitkässä juoksussa hyvää lopputulosta nykymetodeilla, mutta tästä keskustelu kuuluu eri ketjuun.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 164
En ole kaikesta samaa mieltä @melville n kanssa, mutta vähän huvittaa alistamisesta kohkaaminen kun samalla Suomi ja Eurooppa roudaa kasoittain erittäin alistavaa kulttuuria vuosittain Lähi-Idästä.

Olkaa nyt sitten edes johdonmukaisia että kaikki alistaminen on paha juttu, muuten toi on vaan typerää kohkaamista.
Alistaminen on paha kulttuurista riippumatta. Osan mielestä emme voi puuttua muiden valtioiden asioihin, joten jos tuolta tullaan tänne, niin meillä on edes mahdollisuudet puuttua.

Aika moni turvapaikanhakijoista valittanut on ollut sitä mieltä, ettei haittaa mitä muissa maissa tehdään. Eikä jos suomalainen menee muualle, oikeuta alistamaan kuten paikalliset tekevät. Syvemmin asiaan ei tässä ketjussa kannata mennä, kunhan huomautin kun toit asian esiin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 813
Viestejä
4 299 709
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom