Ihmiskunnalle se on ihan sama vaikka yksilö menisi kaulakiikkuun.
Pointti on enemmänkin tossa mitä elämältä haluaa. Mä oon jo elämästäni pelannut ja katsonut leffoja niin ison osan ajasta, että voin katsella vähän taaksepäin ja miettiä mitä jäi käteen. Ja haluanko jatkaa samaa rataa. Oisko aika kokeilla jotain muuta... Jokainen tekee mitä tykkää tietenkin. Kyllä mä pystyn myöntämään, että pelit ja leffat on olleet mulle aina pakoreittejä. Nollaa aivot ja on jossian muualla. En mä nyt niin tyhmä sentään ole, että lopettaisin pelaamista, mutta vois sitä vähentää

. Kynäriä pelasin joku -99-15 mitään mulle jäänyt siitä kyllä kuin muisto, että kyrpäottassa jos kdr alta 2.0. Kivoja kavereja ja hyviä pelejä kyllä välillä. Mutta jos kysytään mitä tulee ekana mieleen on toi kyrpä ottassa 02:00 aamuyöstä vittu yks matsi vielä pitää saada parempi kdr. Ja jos meni hyvin niin sitten pelattiin niin kauan, että tuli se vitutus ja sitten jossain vaiheessa § exit ja nukkumaan vitutus tärinässä XD. Nyt kynäri vaihtunut wottiin. Ei vituta niin paljon, mutta samaa paskaa se on eri kuoressa.
e: Ei ole mikään tarkotus dissata kun tämä nörtti foorumi on ja itekkin täys nörtti, mutta enivei välillä voi haastaa omia käsitteitä... Ja meitsi on kuitenkin ollut supermuroserverin puban #1 pelaaja pari viikkoa. Joku kone siellä aina omisti ei voi muistaa nimeä, mutta toi oli meikäläisen puolikkaan elämän täyttymys. Tuntu paremmalta kuin pillu...