Juuri tuota sanoin terapeutillekin. Kuka tahansa voi milloin tahansa sanoa mitä tahansa sellaista minkä joku haluaa kuulla.Sekin on puolustusreaktio, että joku manipuloisi nyt jotakin, jotta ei tarvi hyväksyä, että kyllä se ihminen mihin oli tarkoitus luottaa on tehnyt kaiken ihan itse. Parempi vaan unohtaa ne ruusuiset kuvitelmat ja kaikenlaiset puheet ja keskittyä tekoihin. Puhetta aina maailmaan mahtuu.
Teot puhuvat kovempaa kuin sananhälinä tai tulisi puhua, mutta jos niitä ei osaa arvostaa, niin sitten on jotain vikaa.
Ja se setämieshän ei tee mitään muuta kuin kirjoittelee pervoja tekstejä - ei mitään muuta.
Ymmärrän toki, että sanojakin tarvitaan, mutta helposti ne on hokemista tai eivät tosiasiassa tarkoita sitä, mitä kuulija luulee vaan mitä puhuja haluaa.
Enhän minä puolustele pettäjää? Hän olisi voinut tehdä mitä vain muuta, mutta valitsi tämän törkysimmän tavan.
Hän on vain siitä tyhmä, että jankkaa sitä, että on "aina tiennyt eron tulevan,"on miettinyt monta vuotta" ja sitä rataa, niin miksei keksinyt mitään sivistyneempää kaikkien vuosien aikana?
Vieläpä sen kirjannut, että olisi ollut niin helppoa, kun olisi aiemmin tullut joku ja vienyt jalat alta.
Itse pitäisin ainakin turpani kiinni tuollaisista asioista.