Samaa mieltä, ettei hetki ole mykkäkoulu, mutta olen kyllä itsekkin ollut parisuhteessa, jossa oma toiminta ei ollut "ns" pääsyy kiukutteluun tai tuollaiseen käytökseen, mutta siitä huolimatta sai mennä lepyttelystä huolimatta hiljaa nukkumaan. En voi unohtaa miten "valokuva jonkalaista en saannut otettua" sadoista kuvista huolimatta (10 tyyliin oli ihan ok, kun kriteerit on kovat), joka johti siihen, että tietenkin on oikeus olla vihainen, eikä asiaa kannata missään tapauksessa "vihaisuuden loputtua mitenkään käsitellä tai purkaa". Sairasta toi oli silloin imo, ja on vieläkin. Tai no, olihan se tosiaan oma vika - koska en sitä kuvaa saannut otettua
Ja joo, oma lääke oli sama, ajattelin no et antaa sitten olla. Samoihin aikoihin tuli hommattua AKG 272 tms täysin suljetut kuulokkeet ja pelailtua muistaakseni scyrimiä illanratoksi, ilmeisesti en olisi näin saannut aikuisena miehenä tehdä, koska jos toinen katsoo telkkaria, vituttaahan se jos toinen ei huomioi
Siinä meni sitten ensimmäinen mariskooli Eizon näyttöön, ja seuraava takaraivooni. Tulipahan todettua, että tuskin tarttee ikinä naista lyödä, jos tuokaan ei muuta kuin naurattanut jahka sai verenvuodon tyrehtymään, jonka voin myös kertoa olleen täysin väärä reaktio. Tais olla eka yö, jonka joutui koskaan nukkumaan "yksin". Eikä vain "mykkäkoulun uhrina".
Näin jälkeenpäin mietittynä, asia lähinnä huvittaa, mutta tuskin jaksaisin moista käytöstä enää katsoa alkuunkaan, ainakaan samassa voluumissa ja samalla intensiteetillä, täysin jonninjoutavista asioista. Tai niin, mikä minä olen arvostelemaan mistä kenenkin maailma kaatuu ja vaikka tappamaan on valmiina..
Myöhemmässä vaiheessa em mykkäkoulut tosin johtui asioista, "joita itse halusi miettiä rauhassa ja omalla ajalla" (joka on musta ok) ja vasta tarkan harkinnan jälkeen purkaa. Oli myös asioita, joita ei olisi voinut paljastaa minulle, joten harmitteli yksin.