Tulee vaan helposti itsensä toteuttava ennustus, kun alkaa ylianalysoimaan toisen käytöstä... Ei siitä tule hevonvattua, että alkaa jarruttelemaan ja olemaan puoliksi mukana, jos oikeasti haluaa olla ko. suhteessa. Kyllä yli puolen vuoden jälkeen pitää antaa mennä sata lasissa, jos suhteen haluaa pitää. Joskus sitten sattuu toki nokkaan. Kuoppia tulee ihan joka suhteeseen, toki ongelman skaala voi tuntua isommalta lyhyessä suhteessa. Esim. mun muutaman kuukauden työstressi 18 vuoden ja 2 lapsen jälkeen ei paljon peruskuvioita heilutellut vaikka vähän äänekkäämpää keskustelua oli useammin.
Ihan kieliposkella heitetty toi mun kommentti. Ehkä viimeisessä lauseessa voi joku totuuden siemen olla, se antaako homman ajautua siihen on myös peiliinkatsomisen paikka.
Ei muuta kun satalasissa eteenpäin ja ilman kikkailuja ja pelleilyjä. Sellasta saamarin kikkailua kuitenkaan jaksa ikuisesti niin jossain vaiheessa ne kortit tippuu pöydälle kun ei jaksa enää elää varpaillaan niin parempi ajoissa kuin liian myöhään. En mä ainakaan jaksaisi yrittää tulkita jotain kuun ja kuukautisten kiertoa. Sitä kun se kulmakarvan 1/3 kohotus tarkoittaa, että tule vittuun kirjaimellisesti tai sitten se onkin 2/3 kohtus ja tarkoittaa, että ei nyt ja painu vittuun täältä. Sellasta se taitaa usein olla, mutta toivottavasti löytyy sellanen kenen kanssa voi puhua eikä tartte tulkita ja arvailla. Voi olla kyllä uhanalaista lajia ja jos se vastapelurikin aluksi vaan esittää ja jossain vaiheessa palataan siihen perinteiseen tulkitse mua oikein tilanteeseen.