Oletko HIV testissä käynyt?No jotenkin se vaan lipsahti. Mutta nyt oli vika kerta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko HIV testissä käynyt?No jotenkin se vaan lipsahti. Mutta nyt oli vika kerta.
Oletko HIV testissä käynyt?
Kiva, varmaan jokainen meistä keksii. Mutta HIV kaikista noista pahin.Jos nyt tautilinjalle lähdetään, niin keksin aika monta todennäköisempää seksitautia kuin HIV tässäkin tapauksessa.
Pitää nyt käydä piakkoin niissä testeissä.
Miksi ei. Oli tuttu panokumppani.Niin siis painat paljaalla?
Nyt tuntuu lähinnä että jäi "kiinni" jostakin, mutta en itsekään oikein tiedä että mistä ja miksi hän sitten pyysi minua kuitenkin tulemaan paikan päälle tämän jätkän luokse. Rouva olisi ihan hyvin voinut tämän salata enkä olisi mistään asiaa saanut selville.
Tosiaan hiukan skeptinen luonne näissä asioissa olen, niin mietin että jos tästä nyt vielä lähdetään luottamusta rakentamaan, niin mitenkä tästä nyt sitten helpoiten itse pääsee ylitse ettei jää kalvamaan fiilis että selän takana tehdään jotain mistä en pitäisi.
Suurin ihmetys koko asiassa on että rouva sanoi tänään että hänen rotsinsa jäi tuonne jätkälle ja että hän käväisee siellä kahvilla ja hakemassa takin pois päivällä. Tämäkin vähän ihmetyttää kun koko äijä lähinnä vituttaa tolkuttomasti, niin miksi härkkiä ampiaispesää näin pian tapahtuneen jälkeen?
Siis mitä vittua. Olenko jotenkin sairaalloisen mustasukkainen vai tuntuuko tämä muistakin aivan absurdilta.
Jää tarkkailemaan tilannetta, eli pidät nyt silmät auki ja katsot, muuttuuko naisesi käytös lähiaikoina mihinkään suuntaan. Mustasukkaistumalla saatat vain lähentää naistasi tämän uuden ystävän rinnalle. Itse ehkä lähinnä kysyisin, että mistä olet oppinut tuntemaan tämän ystävän, jonka kanssa olet vuosien saatossa whappaillut? Esimerkiksi niin, että opitteko tuntemaan toisenne töissä, opinnoissa vai jossain harrastuksessa? Entä onko Teppo ollut sinkkuna pitkään tai kenties ollut aviossa jonkun kanssa?
Eli miehen taustat ja naisen kertomuksen pysyvyys ja naisen puheen rentous kyllä kertovat siitä, onko taustalla mitään sellaista, josta olisi syytä olla huolissaan.
Lopuksi vain toteaisin, että jos sinulla on jotain sydämellä liittyen meidän suhteeseen, niin puhutaan ne läpi ennemmin keskenämme kuin ulkopuolisille.
Eli en olisi huolissani, kunhan saisin vähän lisää tietoa Teposta, jos olisin sinä.
Ite ajattelisin, että jos siellä olisi naitu niin tuskin olisi kertonut olevansa Tepon luona ja pyytänyt sinua tulemaan sinne. Se olisi jotenkin härskin oloista pyytää kumppani rikospaikalle. Ja varsinkin jos vielä tänään selvinpäin ilmoittaa takkinsa hakevansa sieltä.Klo 22 tulee viesti että tulisitko hakemaan, olen (nimi muutettu) tepon luona (ei siis tämä työkaveri vaan mulle aivan tuntematon äijä).
Ihmettelin luonnollisesti että mitähän vittua hän siellä tekee, kaksistaan jonkun miehen kanssa!??!
Olette varmaan oikeassa. Asia tuli itselleni jotenkin melkoisen puun takaa joten fiilis on että olen itse jäävi pohtimaan koko hommaa. Tästäkin kun olisi puhuttu heti alkuunsa niin mitään ongelmaa ei olisi tullutkaan. Varmaan suurin ärsytys tässä on se peittely.
Ite ajattelisin, että jos siellä olisi naitu niin tuskin olisi kertonut olevansa Tepon luona ja pyytänyt sinua tulemaan sinne. Se olisi jotenkin härskin oloista pyytää kumppani rikospaikalle. Ja varsinkin jos vielä tänään selvinpäin ilmoittaa takkinsa hakevansa sieltä.
Mielestäni kuulostaisi vähän ylireagoinnilta alkaa eroamaan näillä tiedoilla mitä meille nyt on kerrottu.
Joo todella mustasukkaista. Sitähän ei tiedä naidaanko siellä vai ei. Sehän se ratkaisee miltä se itsestä tuntuu. Onko ok? Ite en tuollaista menoa kahtelis pätkän vertaa.
Itselläni on nyt mielenkiintoinen tilanne.
Ymmärrän ihan täysin tunteen. Varsinkin, kun on jättänyt kertomatta. Toisaalta nyt aika avoimesti kertoi, joka tuntuis oudolta jos kävis siellä panohommissa. Jos ei siellä miehen luona nyt ihan jatkuvasti käy, niin en itsekään nyt näillä tiedoilla vielä epäilisi mitään.
Kiistän ensimmäisen väittämän sillä perusteella, että olen parisuhteessa oleva mies, jolla on naispuolisia ystäviä. Tähän kyllä vaikuttaa se, että työskentelen naisvaltaisella alalla, jolloin suuri osa kodin ulkopuolisista kontakteistani on naisia.Miehet ja naiset eivät voi olla "vain ystäviä" eikä varsinkaan silloin, jos jompikumpi on parisuhteessa. En suosittele yrittämään tätä, jollekulle se tulee tuottamaan ongelmia. On tehty nimettömiä kyselyitä miehiltä, joilla on nainen "vain ystävänä". Melkein jokainen oman lausuntonsa mukaan haluaisi heti seksiä, jos sitä vain olisi mahdollista saada.
Tässä jonkin verran kriiseiltiin ja keskusteltiin asiasta enemmän ja vähemmän hyvässä hengessä, minulle tietysti vakuutettiin että mitään ei ole tapahtunut nyt, ei menneisyydessä eikä tulevaisuudessakaan vaan kyseessä ihan puhtaasti ystävä.
Kiistän ensimmäisen väittämän sillä perusteella, että olen parisuhteessa oleva mies, jolla on naispuolisia ystäviä. Tähän kyllä vaikuttaa se, että työskentelen naisvaltaisella alalla, jolloin suuri osa kodin ulkopuolisista kontakteistani on naisia.
Jälkimmäistä väittämää puollan osittain. Tähän varmasti vaikuttaa se, miten kotona on panemisen määrästä ja laadusta huolehdittu, onko parisuhde muuten hyvä ja noin yleisesti sitoutumisen taso sekä yksilöllinen elämänkatsomus.
Lopulta tilanne on kuitenkin se että jotain on tehty mistä on selvästi jätetty tietoisesti kertomatta. Rouvakin myönsi että ymmärtää miksi hermostuin tilanteesta ja ettei haluaisi että hänelle itselleen tehtäisiin samalla tapaa. Nyt kun luottamus on kerran mennyt, on viime kädessä vain päätettävä aikoako luottaa vaiko eikö, koska jos tätä pohtii loputtomiin niin aina kuitenkin herää kysymys että onko jotain muuta jätetty kertomatta. Ei välttämättä tämän tapauksen tiimoilta vaan ihan ylipäätään.
Itse pidän ihan täysin selvänä että jos nyt mennään jossakin vastakkaisen sukupuolen kotona käymään, varsinkin jos tämä toinen osapuoli ei ole mikään pidempiaikainen läheisempi tuttu, siitä kyllä voisi kertoa omalle kumppanille. Kyllähän jo päivittäisessä normaalissa keskustelussa tällainen tulee esille ellei sitä jotenkin aktiivisesti peittele.
Suhde itsessään on muutoin vallan mainio, asiat hyvin ja mielestäni kaikkea löytyy yllin kyllin mitä parisuhteessa kuuluu ollakin. Tämän takia koitan mahdollisimman paljon hakea tähän neutraalia kantaa, niin itsellä on silloin huomattavasti paremmat työkalut punnita ja pohtia olenko liian mustasukkainen, kontrolloiva tmv. Koska se myös pilaa parisuhteen tehokkaasti.
Jokainen saa tehdä toki mitä tahtoo ja parhaaksi näkee, mutta aikuisten ihmisten tulisi kyllä osata kertoa asioista vaikka vähän jännittäisikin. Varsinkin kun en ole mikään raivoaja ja riehuja vaan kanssani pystyy keskustelemaan asioista.
Miehet ja naiset eivät voi olla "vain ystäviä" eikä varsinkaan silloin, jos jompikumpi on parisuhteessa. En suosittele yrittämään tätä, jollekulle se tulee tuottamaan ongelmia. On tehty nimettömiä kyselyitä miehiltä, joilla on nainen "vain ystävänä". Melkein jokainen oman lausuntonsa mukaan haluaisi heti seksiä, jos sitä vain olisi mahdollista saada.
Saako varattu mies mennä vapaan naisen asuntoon kahdestaan viettämään aikaa? Entä jos molemmat ovat vapaita, voiko tilanteesta mitenkään selvitä ilman että homma menee arveluttavaksi?Tässähän se ydinongelma juuri tuleekin esille: sille on oma selkeä syynsä, miksi asiaa on pidetty salassa. Nainen kokee emotionaalisen yhteyden jo pettämisen asteena. Samasta syystä miehenkin on lupa olla tällaisesta tilanteesta pahoillaan. Ei varattu nainen voi mennä vieraan miehen asuntoon kahdestaan aikaa viettämään riippumatta siitä onko käyty sängyssä tai ei. Sittenkin jos mitään pientäkään kiintymistä ei olisi ilmennyt, niin asiasta jää aina ruma epäilyksen peikko puolison olkapäälle. Sellaisia ei parisuhteessa saa ruokkia.
Tässähän se ydinongelma juuri tuleekin esille: sille on oma selkeä syynsä, miksi asiaa on pidetty salassa. Nainen kokee emotionaalisen yhteyden jo pettämisen asteena. Samasta syystä miehenkin on lupa olla tällaisesta tilanteesta pahoillaan. Ei varattu nainen voi mennä vieraan miehen asuntoon kahdestaan aikaa viettämään riippumatta siitä onko käyty sängyssä tai ei. Sittenkin jos mitään pientäkään kiintymistä ei olisi ilmennyt, niin asiasta jää aina ruma epäilyksen peikko puolison olkapäälle. Sellaisia ei parisuhteessa saa ruokkia.
Hei moi, 1960-luku soitteli ja sanoi että ei sittenkään halua asenteitaan takaisin sulta, tuoksui kuulemma niin ummehtuneelta että kehotti ennemmin kokeilemaan josko 1930-lukua kiinnostaisi.
Etenkin sinkkuuteen varmaan vaikuttaa se, jos itseä seksuaalisesti kiinnostava sukupuoli nähdään jonain mystisenä entiteettinä minkä kanssa ei uskalleta olla edes samassa tilassa?Ei sillä että kommenttisi sinällään mitään vastausta edellyttää, mutta katsohan kun biologia ei kysy ajan muotia.
Jos viitsii vähän opiskella parisuhdepsykologiaa vaikka ensin edes kirjallisuuden puolelta, niin huomaa, ettei ajan muoti tuota suotuisia tuloksia. Siihen on selvät syyt miksi nykyään parit eroavat niin usein ja miksi niin moni elää tahtomattaan sinkkuna.
Etenkin sinkkuuteen varmaan vaikuttaa se, jos itseä seksuaalisesti kiinnostava sukupuoli nähdään jonain mystisenä entiteettinä minkä kanssa ei uskalleta olla edes samassa tilassa?
Jos joskus pääset parisuhteeseen asti, voit ehkä ymmärtää.Hei moi, 1960-luku soitteli ja sanoi että ei sittenkään halua asenteitaan takaisin sulta, tuoksui kuulemma niin ummehtuneelta että kehotti ennemmin kokeilemaan josko 1930-lukua kiinnostaisi.
Laitapa tärppinä yksikin järkevä psykologian kirja, missä osoitetaan että ihmiset eivät voi olla toisten ihmisten seurassa ilman että kullit ja pillut pyörii mielessä?Kyllähän sulla kuitenkin todellisuudessa on kapasiteettia ymmärtää viestini myös oikein.
Lue muutama kirja mainitusta aiheesta, niin sitten voidaan keskustella lisää.
Ulkopuolisena kuulostaa siltä kannattaa vetää melko pitkään henkeä ja ajatella asiaa vähän laajemmin sekä myös vaimon kannalta. Tarinastasi ei käynyt ilmi että mitään olisi varsinaisesti peitelty, ja vaikuttaa että sinusta vain tuntuu siltä. En haluaisi vähätellä tuota epäilyksen tunnetta, mutta se ei ole aina kovin rationaalista.Olette varmaan oikeassa. Asia tuli itselleni jotenkin melkoisen puun takaa joten fiilis on että olen itse jäävi pohtimaan koko hommaa. Tästäkin kun olisi puhuttu heti alkuunsa niin mitään ongelmaa ei olisi tullutkaan. Varmaan suurin ärsytys tässä on se peittely.
Herttaista. Kohta pitäisi lähteä herättämään omaa parisuhdetta kun on eilen ollut juhlistamassa kesäloman alkua, mutta tässä ensin on lounastreffit vanhan ystävän kanssa. En ajatellut alkaa ehdottelemaan, varattu nainenkin on vielä.Jos joskus pääset parisuhteeseen asti, voit ehkä ymmärtää.
No jos haluat rehellisen vastauksen, niin tekstisi perusteella olet. Sitten kun olet tiedostanut ja hyväksynyt tämän, niin suosittelen aivan vilpittömästi, että menet juttelemaan asiasta psykologille. Mustasukkaisuudesta on nimittäin mahdollista päästä eroon – edellytyksenä toki on, että itse ymmärtää ongelmansa.Olenko jotenkin sairaalloisen mustasukkainen vai tuntuuko tämä muistakin aivan absurdilta.
Kyllähän sulla kuitenkin todellisuudessa on kapasiteettia ymmärtää viestini myös oikein.
Lue muutama kirja mainitusta aiheesta, niin sitten voidaan keskustella lisää.
Nää on just semmosia potentiaalisia kriisejä kyllä itse kullakin parisuhteessa, pidemmässäkin. Ja jos niitä ei saa puhuttua selväksi ja halki, niin sitten ne helposti pompsahtelee vähän joka riidan yhteydessä esiin. Oli sitten syytä olla mustasukkainen tai ei.Ihan hyviä pointteja ja oikeastaan tällaista keskustelua taisin vähän kaivatakin. Itse on aina jollain tapaa yksipuolisella näkemyksellä ja kun tilanne on uusi ja outo, ei aikuinenkaan mies aina tiedä miten reagoida.
Tuntuu että hiukan ehkä ylianalysoit yhden viestin perusteella. En normaalisti koe olevani mustasukkainen ja joskus aiemmissa suhteissa on itseasiassa ollut pientä sanomista kun olen kuulemma liiankin huoleton. Tosin tällaista tilannetta minulla ei koskaan ole aiemmin ollut eikä muutenkaan oikein ole ollut aihetta mustasukkaisuuteen.No jos haluat rehellisen vastauksen, niin tekstisi perusteella olet. Sitten kun olet tiedostanut ja hyväksynyt tämän, niin suosittelen aivan vilpittömästi, että menet juttelemaan asiasta psykologille. Mustasukkaisuudesta on nimittäin mahdollista päästä eroon – edellytyksenä toki on, että itse ymmärtää ongelmansa.
Mustasukkaisuudessa on sellainen ikävä piirre, että kun mustasukkainen henkilö riitelee puolisonsa kanssa kaikenlaisista kuvitelluista tai todellisista ihmissuhteista, hän samalla myös heikentää sitä omaa suhdettaan puolisoonsa. Kun suhde sitten heikkenee, mustasukkainen henkilö alkaa tietenkin yhä enemmän epäillä asioita, joka puolestaan johtaa taas uusiin riitoihin ja edelleen suhteen heikkenemiseen. Ehkä jossain kohtaa puolisolle riittää jatkuvat syytökset ja hän alkaakin etsiä jotain uutta suhdetta tilalle. Sitten kun tämä paljastuu mustasukkaiselle, voi hän voitonriemuisesti takoa rintaansa: "tiesin tämän!".
Jotain varmaan kertoo jo se, että puolisosi ei halunnut kertoa miespuolisesta ystävästään, koska "pelkäsi reaktiotasi" – ja kerroitkin jo olevasi luonteeltasi "epäileväinen" ja "skeptinen". Jo pelkästään se, että pohdit vakavissasi "voiko tällaisen jälkeen vielä jotenkin oppia rakentamaan luottamus" – vai pidetäänkö sinua pilkkana – kertoo siitä, että todellista luottamusta ei nimenomaan mustasukkaisuuden ja/tai huonon itsetunnon takia ole oikein ollutkaan.
Kenties puolisosi on vaikkapa ollut joskus ihastunut "Teppoon" – mitä sitten? Ihmiset ihastuvat, myös parisuhteissa olevat. Se on aivan normaalia. Toki parisuhteessa kannattaa sopia rajoista, mutta haluatko oikeasti sellaisen rajan, että vastakkaista sukupuolta olevat kaverit pitää ensin hyväksyttää puolisolla ennen kuin voi käydä kylässä? Entä jos puolisosi olisi biseksuaali, pitäisikö myös samaa sukupuolta olevat kaverit ensin hyväksyttää sinulla? Vai kokisitko ainoastaan muut miehet uhkana miehisyydellesi?
Neuvoni on, että sen sijaan että yrität omistaa puolisosi, rakasta häntä.
Älä ota noita psykologi yms trolliviestejä tosissasi. On ihan normaalia, että ei tykkää siitä, että parisuhteen toinen osapuoli juopottelee tuntemattoman vastakkaisen sukupuolen kämpillä yksistään. Ei kukaan normaalissa parisuhteessa oleva voi pitää tuota ok juttuna.Tuntuu että hiukan ehkä ylianalysoit yhden viestin perusteella. En normaalisti koe olevani mustasukkainen ja joskus aiemmissa suhteissa on itseasiassa ollut pientä sanomista kun olen kuulemma liiankin huoleton. Tosin tällaista tilannetta minulla ei koskaan ole aiemmin ollut eikä muutenkaan oikein ole ollut aihetta mustasukkaisuuteen.
Ehkäpä reagoin turhan vahvasti. Hyvä puoli tässä on että en juurikaan ole asiaa mälvännyt, enkä pitänyt mitään palopuheita tai paatosta ja rouvan kanssakin puhuttiin hyvin asiallisesti ilman syyttelyä, uhkailua tai muutakaan raivoamista. Tuon tiedostan oikein hyvin että liiallinen epäily ja asioiden turha kelailu ei paranna kenenkään tilannetta.
Itsellä menossa kanssa tilanne päällä.
Olemme olleet nyt nykyisen vaimoni kanssa kuusi vuotta yhdessä ja nyt ajautumassa asumuseroon aluksi ja sitten heti kohta perään avioeroprosessi käyntiin. Suurimpana syynä oikeastaan uusioperheen mukana tuomat lapsenhoidolliset haasteet. Jälkikasvu on murrosiässä ja se on aiheuttanut kaikenlaisia mielenkiintoisia tilanteita esim. jo niin että vanhempi lapsista halusi sijoitetuksi tuossa talvella. Syynä ei niinkään kotiolot, vaan se että yksi sen aikainen kaveri oli sijoitettuna ja sekös olisi mahtavaa ollut yhdessä chillailla huolettomasti sijoitettuna. Ei keksinyt oikein muuta sosiaali-ihmisille, että millä tuonne pääsisi kuin että syytteli kotioloja. Ensiksi ei voinut enää vuoroviikoilla mennä isälleen ja sen jälkeen meillä taas minä olin kuulemma se kuka aiheutti "pahaa oloa" ja minkä vuoksi olisi pitänyt päästä pois. On muutenkin hieman luonteeltaan erikoinen tapaus ja mitä nyt itse olen maailmaa nähnyt niin hyvin vahvoja narsistisia piirteitä on (toki tämä on oma luonnehdinta, ei mikään täydellinen totuus).
No, tästä tietysti seurasi se, että vaimoni piti minua talvella oikein huonona ihmisenä ja melkein jo silloin ajauduimme eroon. Pääsi kuitenkin tuosta yli, kun selvisi oikeasti että kotioloista ei niin kyse ollutkaan, vaan tuosta muusta halusta. Jatkoon tämä on tosin aiheuttanut sen, että kyseiselle nuorelle herralle ei saisi nykyään sitten sanoa mistään, ettei vaan saa uudestaan "pahoja asioita mieleensä". Minähän en sitten taas taivu siihen, että tuollaista vimpulaa käsitellään pelkästään silkkihansikkain ja siten tässä ollaan.
Muuten ei mitään dramatiikkaa, mitä nyt joudun hieman avustamaan taloudellisesti että pystyy muuttamaan. Pieni raha kuitenkin siitä että pääsee omaan rauhaan.
Kaikki vaimon. Omia oli tulossa, mutta luonto päätti toisin. Sen vuoksi tämä ero nyt ei niin paljon hetkauta, vaikka toki olen kiintynyt kaikkiin osapuoliin.Ovatko kaikki lapset vaimon vai onko sinullakin omia?
Kaikki vaimon. Omia oli tulossa, mutta luonto päätti toisin. Sen vuoksi tämä ero nyt ei niin paljon hetkauta, vaikka toki olen kiintynyt kaikkiin osapuoliin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.