On ollut mielenkiintoista lukea vuosia muiden keissejä. Tässä joitain aikoja sitten oli aika moista "trollia", niin kuin huomasittekin, tuli jopa uusi ketjukin, ym.
Tein tämän ketjun aikoinaan ehkä siksi, että saisin joillekin kertoa paskaani, ja samalla koitin itse ylläpitää huonoa parisuhdettani (tein siitä huonon parisuhteen alussa!?). Ja nyt tämä roikkuu jatkuvasti etusivulla, eli en ole todellakaan yksin.
Erosin "muutama" vuosi sitten, vaimo päätti niin, hajosin totaalisesti, game over 15v, lapsia on. Koskaan aiemmin ei ole maailma niin kaatunut edessäni.
Aluksi olin saikulla ja lääkkeitä sain, mutta en ottanut, koska en syö lääkkeitä kuin tosi paikan tullen, en uskalla ottaa, ellei ole tosi pakko. Lääkäri "määräsi", kun kerroin, etten ole nukkunut ~neljään päivään. Enkä saanut lopputiliä, niinkuin joku mainitsi; liksa vaan nousut, vuosien varrella, ei tämän takia. Työnantaja varmaan katsoi pidemmällä tähtäimellä... Ei kai sen niin väliä miksi pari viikkoa poissa.
En viitsi sen enempää kertoa, mutta eihän se niin mene että toinen sanoo ja toinen myötäilee, lopussa oli näin kuin koitin olla "hyvä". Tekemiään juttuja ei saa millään tekemättömäksi, aina tulee se sama ovi vastaan ennemmin tai myöhemmin, varsinkin sille toiselle jota on kohdeltu väärin. Ja tällä "väärin", en todellakaan tarkoita että olisin edes lyönyt tai vieraissa käynyt ym., mutta hänen arvomaailmalle väärin tehtyjä asioita tai tekemättä jätettyjä asioita.
Tinderit ym. testattu. Aika paskaakin todellisuudessa, tinder ketjukin luettu... harva "itseään" "näyttävä" etsi(i) mitään vakavaa. Itse luin kaikki tekstit ennen kuin tykkäsin, kuvista viis jos teksissä oli mistä en tykännyt, kuvakin piti olla "mukiinmenevä".
Samoin minulla oli tekstit mitä haluan & haen. Näistä ehkä enemmän joskus.
Sieltä hän löytyi, 4 krt hävitin koko _vitun_ sovelluksen, "vitsillä" taas laitoin vklopuksi, ja piti taas hävittää, kunnes natssas, "tämä vielä ja sit taas riittää".
Tässä reilun vuoden ollut parisuhteessa, niin ajatellut "useasti" että miksi vaimo ei jättänyt aiemmin. Suurin pelko on varmasti ollut yksin jääminen molemmin puolin.
Nyt ei tarvi peesailla ketään, vaan voi yhdessä miettiä että mitä, missä, koska, jne; ostaa kaupasta
tai mitä muuta tahansa. Voi yhdessä tehdä kompromisseja.
Tästä voisi pidemmänkin stoorin tehdä, mutta mennään näin.
Hyvää kesää lukijat!
ps. toivotaan että voimme myös kirjoitella rauhassa seuraavat 50 vuotta (seurattu iotech alusta saakka, ja sitä ennen sitä toista.)