Parisuhteen kiemurat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 828
Kysehän ei ole että avioerosta pitää saada saikkua :facepalm:

Vaan se avioero on aiheuttanut niin suuren henkisen tuskan ettei pää kestä, siihen saa saikkua...
No tietenkin tarkoitin että pää hajoaa mutta jos se johtuu avioerosta niin se on voi voi.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 383
On kyllä kurja olo. Itsesyytökset on kovat. Oonkohan minä narsisti? Oisin vaan vaimosta halunnut kiinni pitää. Luin hänen puhelimen viestit välillä salaa ja painostin häntä tästä työkaverista. Nytkin haukuin suuriinpiirtein huoraksi, kun lähti töihin. Oli hän pääsiäisenä baarista miehen meille tuonut. Hyvähän se on, että erotaan mutta vituttaa hänen naamaansa vielä se pariviikkoinen katella. Yritettiin vielä jatkaa yhteiseloa mutta ei siitä paskaakaan tullut. Vaimo veti perseet perjantaina ja lauantaina. Sammui kumpanakin päivänä. Vaikka mun lapset oli täällä käymässä. Ei mulla oo mitään kivaa elämässä. Ei oo harrastuksia eikä ystäviä. Kaikki menee taas. Koti, auto jne. Kaksi tuntia sain viime yönä nukuttua. Nuhakuumettakin ollut kohta viikon nii ei pääse ees lenkille.
Sinusta ei kyllä saa nartistiviboja millään. Näin ulkopuolisen silmin tuo näyttää siltä, että ex-vaimosi manipulaatio on tehnyt työtään. Sen tarkoitus onkin ollut siirtää hänen toimintansa syyt niskoillesi. Ei siis mikään ihme, jos näet vielä jonkin aikaa vikaa itsessäsi. Ajan (ja toivottavasti myös keskusteluavun) kautta näet kyllä myöhemmin asioiden oikean laidan.

Ehkä tärkeintä, että pysyt tilanteessa kovana etkä varsinkaan lähde rakentamaan pesää tuon ihmisen kanssa uudestaan. Uskon, että ex-vaimosi yrittää vielä sitäkin, kun huomaa ettei hänellä ole ketään jota manipuloida yhtä tehokkaasti.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 219
@namlepo 2799 viestiin liittyen, toimivan parisuhteen tunnusmerkkejä tuossa ei näy tuossa viestissä. Toimivassa kun ei tarvitse lukea toisen viestejä. Tai kostaa toiselle asioita. Talot ja autot on vain materiaa, siinä missä kivetkin, ei niihin kannata statusarvoa laskea tms. Mielestäni ainut poikkeus; jos tienaat useamman 7 numeroisen vuodessa, voit alkaa laskemaan statusarvoja asioille. Suurinta osaa meistä tämä statusleikki ei koske.
+10 vuotta yhdessä, varmasti luonut arkirutiinin, jota tavallaan kaipaa kun se menee rikki. Tätä tarkoitin aiemmin sillä, että ihminen voi kokea liian suurena muutoksena eron tuossa tilanteessa ja jättää eron tekemättä. Voimia nyt tähän lopun läpikäyntiin. Jos kerran ei ole kavereita kenen kanssa puhua näistä asioista, kannattaa katsoa mistä löytyisi keskusteluryhmä jossa ihan ihmiset keskustelevat tällaisista tilanteista. Ja mennä mukaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 287
Ei saa ainakaan kovin herkästi. Avioerot sun muut ei ole mikään syy saada saikkua. Ehkä "loppuviikon" saa tai jotain muuta yhtä tyhjän kanssa. Todennäköisin vaihtoehto on kuitenkin työpsykka jos se kuuluu sopimukseen (taitaa kuulua kaikkiin minimisoppareihinkin mitä firmat tekee työterveyden kanssa).
Menin torstaina (aikaisemmin siis, en nyt) työterveyteen valittamaan avioerosta, määrättiin opamoxeja ja lähete psykelle seuraavaksi päiväksi, seuraavaan maanantaihin aika toiselle lääkärille (ilmeisesti tossa sopparissa vaan osa lääkäreistä voi antaa pidempiä saikkuja) ja olin saikulla siihen asti
Maanantaina kyseinen lääkäri antoi puolen vuoden kuurin duloxetineja ja kuukauden saikkua, kuukautta myöhemmin kontrollissa sama lääkäri antoi kuukauden lisää.
Kukaan ei kyseenalaistanut mitään vaan saikkua tuli automaattisesti.
Kai työterveyksiäkin on erilaisia mutta pihlajalinnassa koin että mut otettiin kokoajan vakavasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 828
Menin torstaina (aikaisemmin siis, en nyt) työterveyteen valittamaan avioerosta, määrättiin opamoxeja ja lähete psykelle seuraavaksi päiväksi, seuraavaan maanantaihin aika toiselle lääkärille (ilmeisesti tossa sopparissa vaan osa lääkäreistä voi antaa pidempiä saikkuja) ja olin saikulla siihen asti
Maanantaina kyseinen lääkäri antoi puolen vuoden kuurin duloxetineja ja kuukauden saikkua, kuukautta myöhemmin kontrollissa sama lääkäri antoi kuukauden lisää.
Kukaan ei kyseenalaistanut mitään vaan saikkua tuli automaattisesti.
Kai työterveyksiäkin on erilaisia mutta pihlajalinnassa koin että mut otettiin kokoajan vakavasti.
Jos meillä tehtäis noin niin pomo ottais aika tiukan puhelun työterveyteen voi olla että pian vaihtuis työterveysfirma. On nimittäin käynyt noin.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 157
Jos meillä tehtäis noin niin pomo ottais aika tiukan puhelun työterveyteen voi olla että pian vaihtuis työterveysfirma. On nimittäin käynyt noin.
Onko pomolla on lääkärin pätevyys kyseenalaistaa sairasloma, vai kismittää heitä vain poissaolo?

Hehän ostavat, jos yksityiseltä toimijalta ostavat, asiantuntijapalvelun. He voivat vapaasti olla tyytymättömiä sen päätöksiin ja vaihtaa palveluntarjoajaa sopimuskauden päättyessä.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
3 139
No tietenkin tarkoitin että pää hajoaa mutta jos se johtuu avioerosta niin se on voi voi.
Mikäs saatanan konitohtori teillä oikein on duunulekurissa ? Meillä (julkisella) duunikaveri kävi eroa läpi, pää alkoi lahoamaan, meni Tykeen juttelemaan. Passitti pipotohtorille, joka kitjoitti suoraan yhteistyössä lekurin kanssa alkuun 1kk saikkua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 828
Onko pomolla on lääkärin pätevyys kyseenalaistaa sairasloma, vai kismittää heitä vain poissaolo?

Hehän ostavat, jos yksityiseltä toimijalta ostavat, asiantuntijapalvelun. He voivat vapaasti olla tyytymättömiä sen päätöksiin ja vaihtaa palveluntarjoajaa sopimuskauden päättyessä.
Ei pomolla olekkaan. Mutta voi aina ottaa pari puhelua lääkärille jos tuntuu että saikkua tuntuu irtoilevan liian höllästi niin pomo saattaa ottaa lääkärille puhelua että vois vähän tarkistella ja niitä mitä sopparissa lukee ja mitä kuuluu työterveyteen ja mitä ei vai vaihdetaanko firmaa.
Sitten lääkäri voi sanoa että "valitettavastia asia xyz ei kuulu työterveyden piiriin joten täytyy käydä hoitamssa kunnallisella"
Nimimerkilllä unettomuutta ja paria muutakin vastaavaa asiaa yrittänyt hoitaa työterveyden kautta.

Mutta alkaa mennä vähän offtopiciksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2019
Viestejä
895
. Vaimo veti perseet perjantaina ja lauantaina. Sammui kumpanakin päivänä. Vaikka mun lapset oli täällä käymässä. Ei mulla oo mitään kivaa elämässä. Ei oo harrastuksia eikä ystäviä. Kaikki menee taas. Koti, auto jne. Kaksi tuntia sain viime yönä nukuttua. Nuhakuumettakin ollut kohta viikon nii ei pääse ees lenkille.
Kuulostaa sen tason naiselta, että on juhlan paikka kun pääset eroon.

Heivaa pellolle ja ala tekemään kivaa elämässä. Uhriutuminen on ihan turhaa ajanhukkaa. Omaisuus on pelkkää krääsää - sitä tulee ja menee. Turha huolehtia siitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 563
Joo ei nää työterveysjutut oikein aina pelaa. Kunnallsiella... työterveyshoitajan puheille pääsi kyllä heti, mutta se psykka aika olikin sitten 1kk päästä. Saikun suhteen varmaan kysyttiin pärjäätkö töissä tjsp. mihin varmaan totesin, että en mä kotonakaan viitti olla. Töissä sentään oli jotain muuta ajateltavaa. Psykologille en koskaan päässyt kun parin viikon jälkeen soitin, että pitäkää tunkkinne.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 666
Jätetääs se työterveyden toimintaan liittyvä keskustelu pois tästä ketjusta, alkaa mennä aika puhtaaksi offtopiciksi jo.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 720
Emäntä haluisi, että harrastettaisiin vielä seksiä eron jälkeenkin. En taida sellaiseen ryhtyä. Manipulaatiota mielestäni tuollainen. Tuleekin mieleen samat jutut jo eka tapaamiselta. Silloin lankesin ansaan. Jatkossa taidan tyytyä ihan runkkailemaan. Herätin emännän kolmelta ja haukuin. No nyt kävikin niin hyvin, että alkaa jo huomenna muuttoa tekemään.
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
754
Emäntä haluisi, että harrastettaisiin vielä seksiä eron jälkeenkin. En taida sellaiseen ryhtyä. Manipulaatiota mielestäni tuollainen. Tuleekin mieleen samat jutut jo eka tapaamiselta. Silloin lankesin ansaan. Jatkossa taidan tyytyä ihan runkkailemaan. Herätin emännän kolmelta ja haukuin. No nyt kävikin niin hyvin, että alkaa jo huomenna muuttoa tekemään.
Tuollaisessa tilanteessa, kun alkaa liian paljon myötäilemään toista osapuolta niin siitä ei tule yhtään mitään hyvää. Oma kokemus paskasta parisuhteesta teki sen, että meni totaalisesti mielenkiinto parisuhdehommiin ja vieläkään näin kolmen vuoden jälkeen ole mitään intoa lähteä edes etsimään mitään kumppania itselleni. Satunnaisesti tulee vitutus, kun muistuu mieleen kumppanin teot ja puheet miten hän toimi aivan liian usein. Silloin suhteessa en osanut pitää omia puoliani kunnolla, vaan päädyin olemaan suhteessa aivan liian kauan. Homma oli sitä, että naisella oli aika reilusti miespuolisia kavereita joiden luonna hän kävi useinkin istumassa iltaa ja lähti pahimmillaan toiselle puolelle suomea useaksi päiväksi viettämään aikaa jonkun randomin jätkän kanssa.

Hän totesi, ettei hänen tapoihinsa kuulu sekoittaa suhdetta ja kavereita keskenään. Tuo asia ei millään sopinut omaan ajatusmaailmaan, koska näyttelin tätä naista kavereilleni ja muille läheisille ihmisille useasti. Tämä nainen vielä ilmoitti, että hän nukkuu samassa sängyssä jonkun jätkäpuolisen kaverinsa kanssa ja syytteli minua ymmärtämättömäksi, kun hermostuin asiasta. Olin toki sanonut asiasta, etten hyväksy sitä, että parisuhteessa ollessani toinen menee nukkumaan samaan sänkyyn vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. En koskaan nähnytkään näitä exän kavereita, joten sekin herätti ihmetystä ja vahvoja epäillyksiä tilanteista. Jossain vaiheessa sitten ilmeentyi, että exä oli pistellyt aika monen jätkän kanssa peitot heilumaan, kun olimme olleet aika alussa suhteen alussa.

Onneksi siitäkin suhteesta pääsi irti, enkä siitä sitten exää ole nähnyt eron jälkeen kuin kerran. Totesin silloin eron jälkeen, etten enää halua koskaan törmätä kyseiseen henkilöön. Hyvin olen onnistunut välttämään häneen törmäämistä, toki aina on olemassa se riski. Mikäli haluan mennä tiettyihin tapahtumiin, niin siellä hän voi olla kohtalaisella todennäköisyydellä liikenteessä. Mieluummin sitä sitten jättää kyseiset tapahtumat välistä mikäli sellaisessa tulee exä vastaan, oma päänuppi ei vain mitenkään siedä sitä henkilöä ja saan vain huonon olotilan henkisesti, jos joudun samaan tilaan hänen kanssaan.
Asiasta pääsin vasta avautumaan viime vuoden aikana useammalle kaverille, olin onnistunut patoamaan tunteita aika voimakkaasti sisään ja sitä olotilaa tuli tukahdettua aika kovalla duunin painamisella. Duunissa tuli tehtyä reilusti ylitöitä ja kävin lähinnä kotosalla nukkumassa, toisena keinona tuli vedettyä aika hyvin päätä täyteen ja ryvettyä huonossa olossa.

Toki voisi olla myös aiheellista käydä keskustelemassa tästä asiasta myös ammattilaisen kanssa jotta saisi purettua näitä lukkoja auki. Työterveyden kautta olisi mahdollista lähteä käymään noissa keskusteluissa, mutta tällä hetkellä on käynnissä tutkimukset keskittymishäiriön vuoksi joten ainakaan tämän aikana ei ole mahdollista alkaa tutkimaan tätä vaivaa.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 421
Emäntä haluisi, että harrastettaisiin vielä seksiä eron jälkeenkin. En taida sellaiseen ryhtyä. Manipulaatiota mielestäni tuollainen. Tuleekin mieleen samat jutut jo eka tapaamiselta. Silloin lankesin ansaan. Jatkossa taidan tyytyä ihan runkkailemaan. Herätin emännän kolmelta ja haukuin. No nyt kävikin niin hyvin, että alkaa jo huomenna muuttoa tekemään.
Joo, älä hitossa lähde tuohon. Siinä kun yhdistyisi kaksi haramia: älä pistä pissavehkeitä yhteen hullun TAI eksän kanssa. Noin inhorealistiselta kannalta pidä myös mielessä terveyspuoli, nimittäin jos muidulla on tässä muutenkin lähtenyt jo kullikaruselli pyörimään, niin sieltä voisi tulla kaikenlaista ikävää ylläriä...

Just don't.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
65
Jaahas. Ostin sohvat ja sängyn kierrätys keskuksesta. Hyvinhän näillä pärjää. Nii eukko vei entiset mennessään.
Ja eikös olekin hienoa kun huomaat että oman elämän hallinta, ja kontrolli alkaa pikkuhiljaa palautumaan sinulle takaisin? Joo sohvat ja muut on vain materiaa, mutta pienillä askelilla eteenpäin. Nyt kämppää mieleisen näköiseksi/tuntuiseksi, ja siitä eteenpäin seuraavia muutoksia kohti!
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 720
mites tuo asunnon lunastus menisi, kun asunnnon arvo on noin 94 tonnia. ja velkaa on jäljellä 90 tonnia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 090
Otat velan hoitaaksesi ja maksat exälle 2 k€. Pankki osannee kertoa kuviot, jos perse vaan kestää tuon verran lainaa yhdelle.

e: Siis jos 50/50 omistus ja laina.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 720
Mites tässä nyt pitäisi toimia kun sovittiin, että voin asua tässä siihen asti kun asunto saadaan myytyä? Epäilen, että emäntä saattaa vaan yksi kaunis päivä muuttaa tähän takaisin. Pistänkö avioero paperit menemään jne? Mulla ei oo sitä lakimiestä hommattuna. Lakiapuja oon kysellyt ammattiliiiton kautta puhelimessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 857
Mites tässä nyt pitäisi toimia kun sovittiin, että voin asua tässä siihen asti kun asunto saadaan myytyä? Epäilen, että emäntä saattaa vaan yksi kaunis päivä muuttaa tähän takaisin. Pistänkö avioero paperit menemään jne? Mulla ei oo sitä lakimiestä hommattuna. Lakiapuja oon kysellyt ammattiliiiton kautta puhelimessa.
Ihan ensimmäiseksi vaihdatat lukot, niin on varma juttu ettei tule yllätysvierailuja - tai muuttoa takaisin... Kunnon lakimies asialle, eikä mitään liiton tyyppiä. Sitten avioeroa hakemaan.


Etkä muuten tarvi exäsi mielipidettä kyseiseen asiaan. Kyllä ne paperit hänelle kulkeutuu ihan automaattisesti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
676
Jos homma on tosi simppeli ja rahat tiukilla, et tarvitse lakimiestä. Pistä avioero vetämään ihan nyt saman tien. Sen voi tehdä yksipuolisesti, etkä tartte siihen mitään allekirjoituksia. Toki se on kohteliasta hänelle ilmoittaa, tarjota mahdollisuutta ja ainakin näyttää. Sitten teet itse sen jakopaperin noilla perusteilla minkä sanoit ja pyydät akalta allekirjoituksen. Puoli vuotta pitää tosin ootella eettä avioero virallistuu ja ositus sen jälkeen. Tuon asuntoasian voinee valmistella jo ennen eron virallistumista.
 
Liittynyt
20.04.2019
Viestejä
10
5kk sitten ero.

2kk sitten exä laittoi viestiä eräänä aamuna, että on ikävä ja hieman kaduttaa se eroaminen, joka tuli hänen aloitteestaan.

Itse olin eron jälkeen mennyt ihan hyvin eteenpäin sen alun surun ja epätoivon jälkeen. Tuon exän viestin jälkeen oma eteenpäin meneminen hiukan pysähtyi ja alkoi mieliin tulemaan kaikenlaista pohdintaa yhteisestä tulevaisuudesta ehkä vielä joskus jne.
Vastasin silloin siihen viestiin, että en sulje tulevaisuudessa mitään pois ja voidaan vaikka alkaa näkemään taas useammin jne.

Enemmän alettiinkin näkemään ja viestittelemään, ei mitään varsinaisia suuria muutoksia tilanteeseen, mutta välillä ihan kuvaviestejäkin mitä toinen tekee ja exäkin usein laittoi omiin viesteihin kaikenlaista kuinka komea olen sun muuta.

No tuossa muutama päivä sitten hän soitti. Ensin kyseli kovasti, että onko minulla jotain juttua kenenkään kanssa tai olenko tapaillut ketään. Sanoin totuuden, eli ei mitään tapailuja ole ollut eikä sen kummempaa nyt.

No hän sitten totesi, että hän on nyt pari kuukautta tapaillut yhtä tyyppiä ja alkaa menemään vakavammaksi ja halusi kertoa sen, ennen kuin se selviäisi jotain muuta kautta.
Kysyin vielä siitä että miksi sitten laittoi viestiä että kaipaa sun muuta. Oli kuulemma heikko hetki.
Sanoin sitten ihan suoraan, että ei varmaan kannata ihmisellä jonka olet aiemmin jättänyt ja joka oli halunnut vielä jatkaa suhteessa kertoa hetken mielijohteesta jotain pienen hetken olotilaa. Aika helvetin isot seuraukset tuollaisella.

Aivan vitun paska olo tuon puhelun jälkeen ollut. Aivan samanlainen kuin sen eron jälkeinen aika oli.
Vituttaa, että jotenkin sitä oma eteenpäin meno tyssäsi siihen exän "kaipuun" kertomiseen.

Ja lopputuloksena tämä on samaan aikaan juossut tuolla körmyyttämässä jonkun uuden ukon kanssa ihanasti, kun minä sitten aloin jo pohtimaan, että ehkä tässä jonkun ajan päästä voitaisiin yrittää uudestaan ja otetaan nyt vielä hetki omaa aikaa molemmille sun muuta.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 421
5kk sitten ero.

2kk sitten exä laittoi viestiä eräänä aamuna, että on ikävä ja hieman kaduttaa se eroaminen, joka tuli hänen aloitteestaan.

Itse olin eron jälkeen mennyt ihan hyvin eteenpäin sen alun surun ja epätoivon jälkeen. Tuon exän viestin jälkeen oma eteenpäin meneminen hiukan pysähtyi ja alkoi mieliin tulemaan kaikenlaista pohdintaa yhteisestä tulevaisuudesta ehkä vielä joskus jne.
Vastasin silloin siihen viestiin, että en sulje tulevaisuudessa mitään pois ja voidaan vaikka alkaa näkemään taas useammin jne.

Enemmän alettiinkin näkemään ja viestittelemään, ei mitään varsinaisia suuria muutoksia tilanteeseen, mutta välillä ihan kuvaviestejäkin mitä toinen tekee ja exäkin usein laittoi omiin viesteihin kaikenlaista kuinka komea olen sun muuta.

No tuossa muutama päivä sitten hän soitti. Ensin kyseli kovasti, että onko minulla jotain juttua kenenkään kanssa tai olenko tapaillut ketään. Sanoin totuuden, eli ei mitään tapailuja ole ollut eikä sen kummempaa nyt.

No hän sitten totesi, että hän on nyt pari kuukautta tapaillut yhtä tyyppiä ja alkaa menemään vakavammaksi ja halusi kertoa sen, ennen kuin se selviäisi jotain muuta kautta.
Kysyin vielä siitä että miksi sitten laittoi viestiä että kaipaa sun muuta. Oli kuulemma heikko hetki.
Sanoin sitten ihan suoraan, että ei varmaan kannata ihmisellä jonka olet aiemmin jättänyt ja joka oli halunnut vielä jatkaa suhteessa kertoa hetken mielijohteesta jotain pienen hetken olotilaa. Aika helvetin isot seuraukset tuollaisella.

Aivan vitun paska olo tuon puhelun jälkeen ollut. Aivan samanlainen kuin sen eron jälkeinen aika oli.
Vituttaa, että jotenkin sitä oma eteenpäin meno tyssäsi siihen exän "kaipuun" kertomiseen.

Ja lopputuloksena tämä on samaan aikaan juossut tuolla körmyyttämässä jonkun uuden ukon kanssa ihanasti, kun minä sitten aloin jo pohtimaan, että ehkä tässä jonkun ajan päästä voitaisiin yrittää uudestaan ja otetaan nyt vielä hetki omaa aikaa molemmille sun muuta.
Tiedän, että tämä ei sinänsä auta mitään, eikä tarkoitus ole nyt lähteä mihinkään moralisointilinjalle nimenomaisesti sinua kohtaan. Joten sanotaan yleisemmällä tasolla, että juuri tämän takia oikeasti pistetään yhteydet kokonaan poikki siihen exään, jos ei ole tyyliin lasten takia pakko pitää jotain yhteyttä. Sinun tapauksesi toimikoon varoittavana esimerkkinä muille.

Toki tilanteet on monet ja joskus se ero saattaa olla vähän hätiköiden tehty. Mutta noin yleisellä tasolla ei ole mitään järkeä jäädä siihen epämääräiseen "ollaan silti vielä kavereita" tilaan, koska hyvin todennäköisesti siitä ei mitään hyvää seuraa. Houkutus on toki suuri, koska tutut asiat on lohduttaa, vieraat pelottaa. Mutta ei vaan kannata, koska se vain ja ainoastaan hidastaa tai suorastaan estää ylitsepääsemistä. Pahimillaan siinä joutuu jopa vuosiksi jonkinlaiseen löysään hirteen jos toinen roikottaa sinua jonkinlaisena plan B:nä siltä varalta, että ei löydykään ketään parempaa.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 720
Mää kävin exää painamassa. Oli aika paska olo eilen. Hän oli sentään jo kerinnyt 10 ukkoa tavata netistä ja nussinut suurimman osan kanssa. Nyt vielä sossu teki lastensuojeluilmoituksen, kun soittelin sinne, kun oli poikansa läsnä ollessa päissään jonkun ukon kanssa paneskellut. Hänkin laittaa taas semmosta rakkauspommitusta tulemaan ettei tosikaan. No jospa nyt rauhoittus tuo mun teeskennelty kaipuu ton ilmon myötä. Tosin hän aikoi ruveta nyt hankalaksi. Eli poliisia ootellessa. Valtion tulis kyllä kustantaa eropimpsaa lääkärin todistuksella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 828
Mää kävin exää painamassa. Oli aika paska olo eilen. Hän oli sentään jo kerinnyt 10 ukkoa tavata netistä ja nussinut suurimman osan kanssa. Nyt vielä sossu teki lastensuojeluilmoituksen, kun soittelin sinne, kun oli poikansa läsnä ollessa päissään jonkun ukon kanssa paneskellut. Hänkin laittaa taas semmosta rakkauspommitusta tulemaan ettei tosikaan. No jospa nyt rauhoittus tuo mun teeskennelty kaipuu ton ilmon myötä. Tosin hän aikoi ruveta nyt hankalaksi. Eli poliisia ootellessa. Valtion tulis kyllä kustantaa eropimpsaa lääkärin todistuksella.
Ei jumalauta mies.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 378
Tästä ketjusta varmaan tulisi aika häiriintynyt kuva parisuhteista jos ottaisi jonkinlaisena "normaalina otoksena" mutta käy tietty jollain tasolla sosiaalipornosta. Välillä tosin trollitutka hieman hälyttelee mutta toisaalta ei vaan voi oikeasti tietää.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
138
5kk sitten ero.

2kk sitten exä laittoi viestiä eräänä aamuna, että on ikävä ja hieman kaduttaa se eroaminen, joka tuli hänen aloitteestaan.

Itse olin eron jälkeen mennyt ihan hyvin eteenpäin sen alun surun ja epätoivon jälkeen. Tuon exän viestin jälkeen oma eteenpäin meneminen hiukan pysähtyi ja alkoi mieliin tulemaan kaikenlaista pohdintaa yhteisestä tulevaisuudesta ehkä vielä joskus jne.
Vastasin silloin siihen viestiin, että en sulje tulevaisuudessa mitään pois ja voidaan vaikka alkaa näkemään taas useammin jne.

Enemmän alettiinkin näkemään ja viestittelemään, ei mitään varsinaisia suuria muutoksia tilanteeseen, mutta välillä ihan kuvaviestejäkin mitä toinen tekee ja exäkin usein laittoi omiin viesteihin kaikenlaista kuinka komea olen sun muuta.

No tuossa muutama päivä sitten hän soitti. Ensin kyseli kovasti, että onko minulla jotain juttua kenenkään kanssa tai olenko tapaillut ketään. Sanoin totuuden, eli ei mitään tapailuja ole ollut eikä sen kummempaa nyt.

No hän sitten totesi, että hän on nyt pari kuukautta tapaillut yhtä tyyppiä ja alkaa menemään vakavammaksi ja halusi kertoa sen, ennen kuin se selviäisi jotain muuta kautta.
Kysyin vielä siitä että miksi sitten laittoi viestiä että kaipaa sun muuta. Oli kuulemma heikko hetki.
Sanoin sitten ihan suoraan, että ei varmaan kannata ihmisellä jonka olet aiemmin jättänyt ja joka oli halunnut vielä jatkaa suhteessa kertoa hetken mielijohteesta jotain pienen hetken olotilaa. Aika helvetin isot seuraukset tuollaisella.

Aivan vitun paska olo tuon puhelun jälkeen ollut. Aivan samanlainen kuin sen eron jälkeinen aika oli.
Vituttaa, että jotenkin sitä oma eteenpäin meno tyssäsi siihen exän "kaipuun" kertomiseen.

Ja lopputuloksena tämä on samaan aikaan juossut tuolla körmyyttämässä jonkun uuden ukon kanssa ihanasti, kun minä sitten aloin jo pohtimaan, että ehkä tässä jonkun ajan päästä voitaisiin yrittää uudestaan ja otetaan nyt vielä hetki omaa aikaa molemmille sun muuta.
Komppaan tässä kanssa BongisKhania, välit kannattaa laittaa katki kokonaan eikä roikkua jossain välitilassa. Siinä kusee omille kengilleen. En kyllä ymmärrä miksi exäsi kertoi sinulle tuosta uudesta miehestään, koska varmasti tiesi sen satuttavan. Mutta eteenpäin on mentävä, tsemppiä!
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 319
Tästä ketjusta varmaan tulisi aika häiriintynyt kuva parisuhteista jos ottaisi jonkinlaisena "normaalina otoksena" mutta käy tietty jollain tasolla sosiaalipornosta. Välillä tosin trollitutka hieman hälyttelee mutta toisaalta ei vaan voi oikeasti tietää.
Otsikko onkin parisuhteen kiemurat, Ei tänne tulla kirjoittamaan hyvistä parisuhteista. Akuperäinen kysymys tosin oli "Kuinka te muut pidätte huolta parisuhteestanne?" mutta se on hautautunut. Valtaosassa parisuhteissa menee hyvin mutta kuinka moni haluaa kuulla niistä? Pitkissä suhteissa kriisejä tulee ja menee, mutta ne on poikkeustilanteita. Josku kriisi johtaa eroon, usein taas ei.

Tätä voisi ajatella samana kuin sitä miten lentoturmatutkinta kuvaa lentämistä.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 486
5kk sitten ero.

2kk sitten exä laittoi viestiä eräänä aamuna, että on ikävä ja hieman kaduttaa se eroaminen, joka tuli hänen aloitteestaan.

Itse olin eron jälkeen mennyt ihan hyvin eteenpäin sen alun surun ja epätoivon jälkeen. Tuon exän viestin jälkeen oma eteenpäin meneminen hiukan pysähtyi ja alkoi mieliin tulemaan kaikenlaista pohdintaa yhteisestä tulevaisuudesta ehkä vielä joskus jne.
Vastasin silloin siihen viestiin, että en sulje tulevaisuudessa mitään pois ja voidaan vaikka alkaa näkemään taas useammin jne.

Enemmän alettiinkin näkemään ja viestittelemään, ei mitään varsinaisia suuria muutoksia tilanteeseen, mutta välillä ihan kuvaviestejäkin mitä toinen tekee ja exäkin usein laittoi omiin viesteihin kaikenlaista kuinka komea olen sun muuta.

No tuossa muutama päivä sitten hän soitti. Ensin kyseli kovasti, että onko minulla jotain juttua kenenkään kanssa tai olenko tapaillut ketään. Sanoin totuuden, eli ei mitään tapailuja ole ollut eikä sen kummempaa nyt.

No hän sitten totesi, että hän on nyt pari kuukautta tapaillut yhtä tyyppiä ja alkaa menemään vakavammaksi ja halusi kertoa sen, ennen kuin se selviäisi jotain muuta kautta.
Kysyin vielä siitä että miksi sitten laittoi viestiä että kaipaa sun muuta. Oli kuulemma heikko hetki.
Sanoin sitten ihan suoraan, että ei varmaan kannata ihmisellä jonka olet aiemmin jättänyt ja joka oli halunnut vielä jatkaa suhteessa kertoa hetken mielijohteesta jotain pienen hetken olotilaa. Aika helvetin isot seuraukset tuollaisella.

Aivan vitun paska olo tuon puhelun jälkeen ollut. Aivan samanlainen kuin sen eron jälkeinen aika oli.
Vituttaa, että jotenkin sitä oma eteenpäin meno tyssäsi siihen exän "kaipuun" kertomiseen.

Ja lopputuloksena tämä on samaan aikaan juossut tuolla körmyyttämässä jonkun uuden ukon kanssa ihanasti, kun minä sitten aloin jo pohtimaan, että ehkä tässä jonkun ajan päästä voitaisiin yrittää uudestaan ja otetaan nyt vielä hetki omaa aikaa molemmille sun muuta.
Se halusi varmistaa, että jos uuden tyypin kanssa meneekin sukset ristiin, olisi hänelle kainalo tarjolla hetkeksi tuosta erosta selviämistä tukemaan. Puhdasta hyväksikäyttöä, ei muuta. Ja kun tajuat, että tuo siinä oli taustalla, voi lämpimät tunteet häntä kohtaan heittää nopeammin menemään ja kiitellä kohtaloa siitä, ettei homma enää jatkunut yhtään.

Muutenkin eksien kanssa kannattaa muistaa, että jos ero tuli kerran, se tulee toistekin. Niitä ei pidä enää jälkilämmitellä, koska ne aiemmat ongelmat eivät ole mihinkään kadonneet.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 720
Tuollaisia viestejä laittoi. : "Voitasko vaik edes sekstailla säännöllisesti niin mun ei tarviis treffailla muita miehiä ja olla puutteessa". Aika hienosti ilmaistu, että ihan niinkuin minun syy olisi, että hän joutuu miehiä kaatamaan sänkyynsä. Tosin samana päivänä totesi vakiseksikumppanin jo löytyneen. Tiijän ettei pitäs hänen kanssaan touhuilla mutta ketään ihmistä kun ei näe tai tapaa missää moneen viikkoon nii tulee läheisyyden kaipuu jne. Väärin olisi nyt ketään uutta alkaa katselemaan kun o ihan paskana ite. Niin herkkänä hetkenä suostuin hänet tapaamaan jne.
 

poskiholisti

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
804
Tuollaisia viestejä laittoi. : "Voitasko vaik edes sekstailla säännöllisesti niin mun ei tarviis treffailla muita miehiä ja olla puutteessa". Aika hienosti ilmaistu, että ihan niinkuin minun syy olisi, että hän joutuu miehiä kaatamaan sänkyynsä. Tosin samana päivänä totesi vakiseksikumppanin jo löytyneen. Tiijän ettei pitäs hänen kanssaan touhuilla mutta ketään ihmistä kun ei näe tai tapaa missää moneen viikkoon nii tulee läheisyyden kaipuu jne. Väärin olisi nyt ketään uutta alkaa katselemaan kun o ihan paskana ite. Niin herkkänä hetkenä suostuin hänet tapaamaan jne.
Suosittelen hakemaan nyt apua itsellesikin mielenterveyden osalta.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
5kk sitten ero.

2kk sitten exä laittoi viestiä eräänä aamuna, että on ikävä ja hieman kaduttaa se eroaminen, joka tuli hänen aloitteestaan.

Itse olin eron jälkeen mennyt ihan hyvin eteenpäin sen alun surun ja epätoivon jälkeen. Tuon exän viestin jälkeen oma eteenpäin meneminen hiukan pysähtyi ja alkoi mieliin tulemaan kaikenlaista pohdintaa yhteisestä tulevaisuudesta ehkä vielä joskus jne.
Vastasin silloin siihen viestiin, että en sulje tulevaisuudessa mitään pois ja voidaan vaikka alkaa näkemään taas useammin jne.

Enemmän alettiinkin näkemään ja viestittelemään, ei mitään varsinaisia suuria muutoksia tilanteeseen, mutta välillä ihan kuvaviestejäkin mitä toinen tekee ja exäkin usein laittoi omiin viesteihin kaikenlaista kuinka komea olen sun muuta.

No tuossa muutama päivä sitten hän soitti. Ensin kyseli kovasti, että onko minulla jotain juttua kenenkään kanssa tai olenko tapaillut ketään. Sanoin totuuden, eli ei mitään tapailuja ole ollut eikä sen kummempaa nyt.

No hän sitten totesi, että hän on nyt pari kuukautta tapaillut yhtä tyyppiä ja alkaa menemään vakavammaksi ja halusi kertoa sen, ennen kuin se selviäisi jotain muuta kautta.
Kysyin vielä siitä että miksi sitten laittoi viestiä että kaipaa sun muuta. Oli kuulemma heikko hetki.
Sanoin sitten ihan suoraan, että ei varmaan kannata ihmisellä jonka olet aiemmin jättänyt ja joka oli halunnut vielä jatkaa suhteessa kertoa hetken mielijohteesta jotain pienen hetken olotilaa. Aika helvetin isot seuraukset tuollaisella.

Aivan vitun paska olo tuon puhelun jälkeen ollut. Aivan samanlainen kuin sen eron jälkeinen aika oli.
Vituttaa, että jotenkin sitä oma eteenpäin meno tyssäsi siihen exän "kaipuun" kertomiseen.

Ja lopputuloksena tämä on samaan aikaan juossut tuolla körmyyttämässä jonkun uuden ukon kanssa ihanasti, kun minä sitten aloin jo pohtimaan, että ehkä tässä jonkun ajan päästä voitaisiin yrittää uudestaan ja otetaan nyt vielä hetki omaa aikaa molemmille sun muuta.
Tämäkin asia tulee vielä 2022 jollekin uutena asiana, exä on exä ja ihan syystä.
 
Liittynyt
21.01.2019
Viestejä
498
Tämäkin asia tulee vielä 2022 jollekin uutena asiana, exä on exä ja ihan syystä.
Ja vielä vuonna -22 jollekin tulee yllätyksenä, että erotilanteita on miljoonia erilaisia ja ei jokaista voi lokeroida saman käsitteen alle.
Parasta antia täälläkin nämä oman elämän Dr Philit jotka tietää kaiken muista vain kirjoitusten perusteella.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ja vielä vuonna -22 jollekin tulee yllätyksenä, että erotilanteita on miljoonia erilaisia ja ei jokaista voi lokeroida saman käsitteen alle.
Parasta antia täälläkin nämä oman elämän Dr Philit jotka tietää kaiken muista vain kirjoitusten perusteella.
Kyllähän tässäkin ketjussa toistuu jokaisen eron kohdalla sama tarina, mies on lapanen joka pyörii exänkin pikkurillin ympärillä kunhan exä antaa edes ymmärtää sinne päin ja loppujenlopuksi mies on se joka itkee itsensä uneen ja nainen jatkaa elämäänsä.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 720
Liekkö tuossa jotain pahaa jos itkeekin ja käsittelee asiaa kaikessa rauhassa? Kyllä itellä ainakin otti tuo oletettu narsistinen suhde sen verran koville, että aion siitä nyt kunnolla toipua ja jatkaa sitten elämää. Tosin ihan hyvä olo nyt mitä nyt välillä tulee takapakkia. Ensi viikolla aloitan lyhytpsykoterapian. Ja onhan se ero voinut olla muijalla jo pitempään mielessä niin siinäkin suhteessa voi olla pitemmällä sen työstämisen kanssa kuin mies. Ja se on hyvä vaan jos muijalla on uusi ukko. Auttaa toipumaan sitä.miestä. ite oon katellut kymmeniä tunteja netistä narsisti vs minä youtubesta. Ja niistä on ollut kyllä paljon apua. Melkeen kaikki jutut on käynyt yksiin sen kanssa mitä minulle tapahtui.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Liekkö tuossa jotain pahaa jos itkeekin ja käsittelee asiaa kaikessa rauhassa? Kyllä itellä ainakin otti tuo oletettu narsistinen suhde sen verran koville, että aion siitä nyt kunnolla toipua ja jatkaa sitten elämää. Tosin ihan hyvä olo nyt mitä nyt välillä tulee takapakkia. Ensi viikolla aloitan lyhytpsykoterapian. Ja onhan se ero voinut olla muijalla jo pitempään mielessä niin siinäkin suhteessa voi olla pitemmällä sen työstämisen kanssa kuin mies. Ja se on hyvä vaan jos muijalla on uusi ukko. Auttaa toipumaan sitä.miestä. ite oon katellut kymmeniä tunteja netistä narsisti vs minä youtubesta. Ja niistä on ollut kyllä paljon apua. Melkeen kaikki jutut on käynyt yksiin sen kanssa mitä minulle tapahtui.
Kysehän ei ollut siitä etteikö asiaa saa ja kannata käsitellä rauhassa, mutta se että aletaan haaveilemaan yhteen palaamisesta muutaman kuukauden jälkeen on silkkaa tyhmyyttä ja itsepetosta.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
86
Miten diilaisitte sen kanssa, että naisella on mustasukkainen eksä? Pitääkö suosiolla ettiä joku toinen? :hmm::cry:
 

poskiholisti

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
804
Miten diilaisitte sen kanssa, että naisella on mustasukkainen eksä? Pitääkö suosiolla ettiä joku toinen? :hmm::cry:
Onko kyseessä joku päärynävartaloinen dressmann-insinööri, joka soittelee kerran vuosineljännekseen itkuisen kalsarikännipuhelun vai paikallisen prosenttijengin varapäällikkö mittavalla henkirikoshistorialla, joka on tulossa joka toinen viikonloppu ulko-ovesta läpi neljän huumehöyryisen hormoniporsaan kanssa?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
86
Onko kyseessä joku päärynävartaloinen dressmann-insinööri, joka soittelee kerran vuosineljännekseen itkuisen kalsarikännipuhelun vai paikallisen prosenttijengin varapäällikkö mittavalla henkirikoshistorialla, joka on tulossa joka toinen viikonloppu ulko-ovesta läpi neljän huumehöyryisen hormoniporsaan kanssa?
On kuulemma poliisin joutunut soittamaan ainakin kerran tämän sankarin takia.
 
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
2 219
Miten diilaisitte sen kanssa, että naisella on mustasukkainen eksä?
Kynnykseni tuon vuoksi jättää joku olisi aika korkea. Eihän se reilulta kuulosta sinulle eikä muijalle, että pitäisi jonkun täysin ulkopuolisen hullun vuoksi luopua jostain merkityksellisestä omassa elämässä.

Uskoisin, että useimmissa tapauksissa aika parantaa haavat ja se häiriköinti aikanaan loppuu. Minun uskoni ei tietysti mikään tae ole tässä asiassa.

Onhan sitten lähestymiskieltokin yksi vaihtoehto jos menee vaikeaksi. Pakkohoitoonkin voidaan laittaa, jos on riittävän pakkomielteinen. Edellytyksenä, että hoitamatta jättäminen vaarantaa joko potilaan tai muiden (eli teidän) terveyden tai turvallisuuden. Tietysti siinä pitää olla jossain määrin irrallaan todellisuudesta, pelkkä kusipäisyys ei riitä psykiatriselle lukitsemiseksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 940
Viestejä
4 320 311
Jäsenet
72 144
Uusin jäsen
Murmelihurri

Hinta.fi

Ylös Bottom