Parisuhteen kiemurat

Raaka

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
646
Kuullostaa kyllä juuri tuolta.

Rouva huomannut että erokuviot sotkee omatkin raha-asiat pahasti niin helpompi rakentaa löyhä sopu. Tämä on ihan tuttua omastakin lähipiiristä. Siinä vaiheessa kun ero meinaa oikeasti tulla toteen niin ollaan tekemässä sovintoa ja palaamassa vanhaan ja tämä aloite tulee juuri sieltä ns. "pettävältä osapuolelta".

Tuo "tyttöjen ilta" kyllä kuullostaa vähän että saadaan helpommin jatkettua sekoilua vieraiden miesten kanssa. Itsellä ei ainakaan kovin paljon luottamusta herättäisi jos miehen työmatkankin aikana kotona on ollut firman Seppo & Toni leikkimässä makkarissa rouvan kanssa vähän ylivoima-alivoima asetelmalla.

Tietenkin tässä toivoo, että kaikki onkin toisin. Hommat on oikeasti sovittu ja parisuhde nousee uuteen kukoistukseena.....mutta pahasti kyllä epäilen
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 580
Tätä saagaa seuratessa ei voi olla muuta kuin helvetin onnellinen, että elän yksin ja olen ymmärtänyt sen olevan itselleni se paras vaihtoehto.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 462
Voi puuh. Noh, tommoset suhteet päättyy jossain vaiheessa joka tapauksessa, toivottavasti ei tässä tapauksessa mee turhan kauaa.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
335
Sovittiin että meen joka toinen viikonloppu maalle. Nii saa emäntä pitää tyttöjen illan. Ei minusta huono kompromissi.
Sama vinkki kun oli koko tämän keissin alussa, rupea käymään aktiivisesti testeissä. Ei tuossa roolissasi sinänsä mitään vikaa ole, jos se sinulle sopii niin go for it, mutta älä oikeasti unohda testejä. Voin kuvitella että kumin käyttö ei ole ihan ekana prioriteettilistalla ku maniavaiheessa tyttöjen illoissa ravataan ympäri kyliä.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 203
@namlepo sä oot nyt koko balettinäytelmän eturivissä. Olet liian lähellä keskipistettä että näkisit selkeästi kokonaisuusen. Siitä on ainoa fiksu liike pistää lusikat jakoon nyt. Ihan siis tasan nyt.

Toi kuvio pumppaa sun empatiakyvystä vaan ihan omia sfäärejä pitkin lentämään ja lopussa kärsivät kaikki. Se ei ole sinun vika, mutta todellisuudessa sinulla on nyt se vastuu puhaltaa peli poikki.
Ymmärrän että tämä on tosi raskasta lukea tällaisia kommentteja, koska ne aiheuttavat suuren muutosprosessin käynnistämisen. Sellainen prosessi yleensä stressaa ihmistä, ja ennalta stressaaminen saattaa turhaan estää valitsemasta oikein. Näillä kuiten yritetään tukea sinua, koska kertomasi mukaan todellakin tarvitset tässä ratkaisussa rohkaisua.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 352
Tän on kyllä pakko olla trolli. Eihän kukaan nyt voi oikeasti olla noin vitun lapanen? :-D

Se on toki yks asia jos oikeasti sykähtelee joillekin aisurijutuille ja niitä sitten omaehtoisesti harrastelee, tai jos on sovittu aidosta molemminpuoleisesta toiveesta ja halusta avointa suhdetta, niin mikäs siinä kun täysivaltaiset aikuiset keskenään sopii jne.

Mut jos tää keissi on oikeasti totta, siis todella iso jos tässä välissä niin sitten täytyy vaan todeta, että:

1650293987761.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
2 212
Tän on kyllä pakko olla trolli. Eihän kukaan nyt voi oikeasti olla noin vitun lapanen? :-D
Maamme on väärällään läheisriippuvaisia. Suurin osa heistä ei tiedosta sitä itse. Kokonaiskuvaa voi olla aika vaikea hahmottaa. Kuten dot1q totesi, on liian lähellä keskipistettä. Minä mikään psykologi ole, mutta namlepon jutuista välittyy kyllä jonkinverran tähän sopivia piirteitä.

Tosin kun käy omalla terapeutilla (muistaakseni näin mainitsi tässä ketjussa) niin luultavasti sieltä on tämmöistä viestiä jo tullutkin, jos parin dynamiikkaan kyseinen mielentila sopii.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 462
Tän on kyllä pakko olla trolli. Eihän kukaan nyt voi oikeasti olla noin vitun lapanen? :-D

Se on toki yks asia jos oikeasti sykähtelee joillekin aisurijutuille ja niitä sitten omaehtoisesti harrastelee, tai jos on sovittu aidosta molemminpuoleisesta toiveesta ja halusta avointa suhdetta, niin mikäs siinä kun täysivaltaiset aikuiset keskenään sopii ja harrastelee jne.

Mut jos tää keissi on oikeasti totta, siis todella iso jos tässä välissä niin sitten täytyy vaan todeta, että:

No ei mitään ihmeellistä mun mielestä tässä. Mitä tässä elämän varrella tullut nähtyä erilaisia suhteita niin oon tullut siihen tulokseen että ihmiset pysyy muutoksen pelosta ties kuinka paskoissa suhteissa. Status quo on niin hitsin mukava verrattuna siihen että pitäisi lähteä järjestelemään koko elämää uusiksi. Kun on vielä käyty asiat läpi ja annettu anteeksi niin on toivokas ja kivan lämmin olo joka sitten aiheuttaa sen että mieli muuttuu helposti.
 
Liittynyt
04.07.2021
Viestejä
22
Muistetaanpa että namlepo on tässä ainoa joka tuntee puolisonsa ja parisuhteensa, hyvät ja huonot puolet, luotettavuustason jne vaikka ns tietäjiä ja muutaman kommentin perusteella olettajia onkin taas ketju täysi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 222
Muistetaanpa että namlepo on tässä ainoa joka tuntee puolisonsa ja parisuhteensa, hyvät ja huonot puolet, luotettavuustason jne vaikka ns tietäjiä ja muutaman kommentin perusteella olettajia onkin taas ketju täysi.
No ei kyllä tunnu tuntevan kun 11 vuotta tuota nitkuttelua jatkanut..
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
336
Mutta miksi sitten ylläpitää jotain "tyttöjen ilta" kulissia.
Saman huomioin tein. Tuumailin, että tällaisissa hankalissa tilanteissa ihmiset varsin herkästi kaunistelevat asioita ja pieni itsepetoskin on usein vallalla, että saadaan asiat edes näennäisesti toimimaan tms.

Missään tapauksessa näillä tiedoilla tässä sopimuksessa ei ole mitään järkeä, mikään ei muutu pitkässä juoksussa. Paitsi se, että mitä pitempään vastaavanlaista säätämistä harrastaa, mahdollisuudet maksimaalisen huonoon lopputulokseen paranee.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 462
Muistetaanpa että namlepo on tässä ainoa joka tuntee puolisonsa ja parisuhteensa, hyvät ja huonot puolet, luotettavuustason jne vaikka ns tietäjiä ja muutaman kommentin perusteella olettajia onkin taas ketju täysi.
No jos muija nuoleskelee muiden miesten kanssa, ainoa hetki kun voi olla rentona on silloin kun muija nukkuu ja tämän päälle nainen on ailahteleva mt-potilas niin en kyllä keksi minkä takia tätä suhdetta pitäisi jatkaa. Varsinkaan jos tilanne on jo niin lähellä että ollaan lähdössä kävelemään suhteesta mutta sitten yhtäkkiä tehdään joku tyttöjen ilta sopimus ja jatketaan.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 468
Miksi täällä nyt jotain testejä toitotellaan? Vahvasti ainakin itse luulen, että jos suhde on tuossa tilassa, on pariskunnan keskinäinen seksielämä kuollut. Jos vastapuoli on näin pompoteltavissa, väitän, ettei naaraalla ole kovin suuria himoja tätä kohtaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 510
Miksi täällä nyt jotain testejä toitotellaan? Vahvasti ainakin itse luulen, että jos suhde on tuossa tilassa, on pariskunnan keskinäinen seksielämä kuollut. Jos vastapuoli on näin pompoteltavissa, väitän, ettei naaraalla ole kovin suuria himoja tätä kohtaan.
No oletus oli, että kai siellä peitto heiluu kerran siellä kimppakivaakin ehdoteltiin. Ei tohon tilanteeseen parempaa kruunua keksi kuin sukupuolitaudin tai pulla uuniin niin siinähän olisi vielä lottovoittoa oikein tuplaksi.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 203
Ei tohon tilanteeseen parempaa kruunua keksi kuin sukupuolitaudin tai pulla uuniin niin siinähän olisi vielä lottovoittoa oikein tuplaksi.
Tuopa siinä justiinsa että on enemmänkin todennäköistä että siellä on maha pystyssä ennen pitkää ja parisuhteen statuksesta riippuen se on suoraan namlepo lapsi vaikka olis tyttöjen illan hedelmiä. Siksi se ero nyt, vireille heti. Joka ovulaatio on tällä hetkellä tilauksessa olevien elatusmaksujen lottoon house-always-wins lappu.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 462
Tuopa siinä justiinsa että on enemmänkin todennäköistä että siellä on maha pystyssä ennen pitkää ja parisuhteen statuksesta riippuen se on suoraan namlepo lapsi vaikka olis tyttöjen illan hedelmiä. Siksi se ero nyt, vireille heti. Joka ovulaatio on tällä hetkellä tilauksessa olevien elatusmaksujen lottoon house-always-wins lappu.
Joo tässä on hyvä tsäänssi sille että nainen on raskaana vähän ajan päästä ja siitä sitten saakin taas uuden päänpäivaivan ihmeteltäväkseen. Aivan totaalisen aivokuollutta olla tommoisessa suhteessa, ihan sama vaikka olis kuinka läheisriippuvainen tai ei olis rahaa.

Eikun joo anteeks, onhan tunnettua että onnistuminen, onnellisuus ja menestyminen lähtee siitä että elää jatkuvassa stressissä, huonossa suhteessa ja joutuu miettimään pettääkö vaimo toisen miehen kanssa. Tyhmä minä, kyllä se siitä lutviutuu, on ilman muuta taloudellisesti ja hyvinvoinnillisesti paras päätös jäädä tähän suhteeseen.

Joo, en aio kaunistella asiaa vaikka en kaikkia faktoja tiedäkään. En ole ikinä kuullut että yksikään suhde palaisi tuommoisen jälkeen sellaiseen tilaan että kumpikin osapuoli voisi jonain päivänä naureskella menneille ja huokaista yhdessä kun viimeinkin ollaan onnellisia ja kaikki toimii.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
34
@namlepo
Kurjaa että sinulla on haasteita puolisosi kanssa.

Muutama asia pisti kertomuksessasi silmään.
Epäilen että sinuun on kohdistunut törkeää manipulointia (gaslighting) jolloin koko hässäkästä on tehty sinun vikasi eikä ole ensimmäinen kerta.
Voit uskoa mitä haluat puolisosi puheista mutta todennäköisesti ne on täyttä valehtelua siitä miten asiat on mennyt ja mitä on tapahtunut.

Tilanne tulee vain pahenemaan manipuloinnin osalta ja kohta et tiedä ennään mikä on totta ja mikä kuvitelmaa. Sinun kuvitelmaa asiasta joka on oikeasti totta mutta kun asia on käännetty sinua vastaan niin se on sinusta vain kuvitelmaa.

Itse olen kokenut vastaavan skenaarion ja annan yhden vinkin. Poistu parisuhteesta ennen kuin sinulta menee mielenterveys.

Asunnot autot ovat vain materiaa. Vaikka olisit uudessä kämpässä kamoina mukana pöytä, tuoli, kone ja joku patja niin jonkin ajan päästä näet kuluneet tapahtumat uudesta näkökannasta ja huomaat kuinka sinua on sumutettu oikein kunnolla.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 620
Joo. Kyllä tää on taputeltu homma, kaikki muu ois vielä mennyt mutta oli mun viinat luvannut tälle autokuskille. Pitää oottaa lakimiehen vastaus ja välittäjältä hinta-arvio. Tyttöjen ilta viesti ei sentään totta ollut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 774
En usko trollailuun tässä jutussa. Paljon tullut juttua miten asiat on menneet. Ymmärrän sen että kun on paljon pelissä, ihan rahallisesti niin paineet ovat kovia mullistaa koko elämä.

Erohan tuossa on ainoa vaihtoehto, kuten muutkin todenneet. Toivottavasti viikolla asiat selviää ja tarkentuu, niin että namlepo saa akan laitokseen ja saa rauhassa hoitaa asiat niin hyvin kun on mahdollista. Itse en moista suhdetta omalla kohdalla sietäisi.
 

Ed!

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
361
Oon tässä seuraillut ketjua sivusta.. nyt samanlaisen tilanteen läpikäyneenä ja omista virheistä oppineena vinkki; kämppä myyntiin ja itsellesi edullinen kerrostaloasunto, jos tuleva ex haluaa kämpän pitää niin sitten pitäköön. Auton voi vaihtaa halvempaan ja nyt saa ihan hyviä vaihtotarjouksiakin kun uusista pulaa. Koittaa minimoida omat kulut niin jää pelivaraa mahdollisiin kulutusluottoihin.

Onneksi ei ole oma lapsi, itselle jäi vuoden väännön jälkeen velkaa n. 2 vuoden bruttotulojen verran.. Nyt tosiaan kaikki kuitattu ja oikeasti tervepäinen puoliso rinnalla :thumbsup:
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 620
Autosta kolme tonnia enintään takkiin. Perjantaina tulee välittäjä. Tänää muijaa masensi. Otti viikon saikkua. Uhkailua, vanhojen vääntelyä, äidin helmoissa olosta jne syyttelyä jännä katsoo mitä kaikkee irtoo. Vähän varuillaan pitää kuitenkin olla. Otin itekkiä viikon saikkua. Mennyt viikko nukkumatta. Asunto homman, kun saan perjantaina tietää soitan maanantaina lakimiehelle. Miten ihanalta kevät tuntuukin nyt. Kohti uutta. Aamulla meinas masentaa kun soitin akan hoitotaholle ja ne meinas ettei nyt ole hyvä hetki erota. Vittu paras.
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
1 209
Aamulla meinas masentaa kun soitin akan hoitotaholle ja ne meinas ettei nyt ole hyvä hetki erota. Vittu paras.
Ei sellaista ole olemassakaan, kuin "oikea hetki erota". Se hetki on se, kun ainakin toiselle osapuolelle tulee kuppi täyteen. Kaikki muu odotus ja asioiden hautominen voi ainoastaan pahentaa tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 468
Autosta kolme tonnia enintään takkiin. Perjantaina tulee välittäjä. Tänää muijaa masensi. Otti viikon saikkua. Uhkailua, vanhojen vääntelyä, äidin helmoissa olosta jne syyttelyä jännä katsoo mitä kaikkee irtoo. Vähän varuillaan pitää kuitenkin olla. Otin itekkiä viikon saikkua. Mennyt viikko nukkumatta. Asunto homman, kun saan perjantaina tietää soitan maanantaina lakimiehelle. Miten ihanalta kevät tuntuukin nyt. Kohti uutta. Aamulla meinas masentaa kun soitin akan hoitotaholle ja ne meinas ettei nyt ole hyvä hetki erota. Vittu paras.
Reilu meininki, jos hoitotahot sinua alkavat syyllistää.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 620
Ja hoitotahon mukaan nyt ei kannata riidellä. Eli en voi puhua siitä vieraan miehen vierailusta. No samapa tuo. Ei sillä enää väliä oo. Sanoin kyllä sille tyypille, että vaimolla kaksisuuntainen. Ei ollut onneksi uskonut :)
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 729
Miten otetaan saikkua?

No mutta epäilemättä tarpeeseen tulee ja tsemppiä näin muuten.
Mitä mieltä olet itse siitä, että porukka ei meinaa edes uskoa sua todeksi?
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 620
Miten otetaan saikkua?

No mutta epäilemättä tarpeeseen tulee ja tsemppiä näin muuten.
Mitä mieltä olet itse siitä, että porukka ei meinaa edes uskoa sua todeksi?
Mitä porukkaa meinaat? No mulla ei mielikuvitus riitä keksiä tälläisiä. Hyvä,
että uskon todeksi itsekkään. On tää ollut viimeaikoina sellainen kaninkolo.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 620
On kyllä kurja olo. Itsesyytökset on kovat. Oonkohan minä narsisti? Oisin vaan vaimosta halunnut kiinni pitää. Luin hänen puhelimen viestit välillä salaa ja painostin häntä tästä työkaverista. Nytkin haukuin suuriinpiirtein huoraksi, kun lähti töihin. Oli hän pääsiäisenä baarista miehen meille tuonut. Hyvähän se on, että erotaan mutta vituttaa hänen naamaansa vielä se pariviikkoinen katella. Yritettiin vielä jatkaa yhteiseloa mutta ei siitä paskaakaan tullut. Vaimo veti perseet perjantaina ja lauantaina. Sammui kumpanakin päivänä. Vaikka mun lapset oli täällä käymässä. Ei mulla oo mitään kivaa elämässä. Ei oo harrastuksia eikä ystäviä. Kaikki menee taas. Koti, auto jne. Kaksi tuntia sain viime yönä nukuttua. Nuhakuumettakin ollut kohta viikon nii ei pääse ees lenkille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 218
On kyllä kurja olo. Itsesyytökset on kovat. Oonkohan minä narsisti? Oisin vaan vaimosta halunnut kiinni pitää. Luin hänen puhelimen viestit välillä salaa ja painostin häntä tästä työkaverista. Nytkin haukuin suuriinpiirtein huoraksi, kun lähti töihin. Oli hän pääsiäisenä baarista miehen meille tuonut. Hyvähän se on, että erotaan mutta vituttaa hänen naamaansa vielä se pariviikkoinen katella. Yritettiin vielä jatkaa yhteiseloa mutta ei siitä paskaakaan tullut. Vaimo veti perseet perjantaina ja lauantaina. Sammui kumpanakin päivänä. Vaikka mun lapset oli täällä käymässä. Ei mulla oo mitään kivaa elämässä. Ei oo harrastuksia eikä ystäviä. Kaikki menee taas. Koti, auto jne. Kaksi tuntia sain viime yönä nukuttua. Nuhakuumettakin ollut kohta viikon nii ei pääse ees lenkille.
Sulla on omat lapset. Ja elämä edessä.
Jos sulla on loma kesällä niin yritä nauttia siitä, tapaa ystäviä, käy tuulettumassa, tapaa uusia ihmisiä ja kerää itsesi kasaan. Siitä se lähtee.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 093
On kyllä kurja olo. Itsesyytökset on kovat. Oonkohan minä narsisti? Oisin vaan vaimosta halunnut kiinni pitää. Luin hänen puhelimen viestit välillä salaa ja painostin häntä tästä työkaverista. Nytkin haukuin suuriinpiirtein huoraksi, kun lähti töihin. Oli hän pääsiäisenä baarista miehen meille tuonut. Hyvähän se on, että erotaan mutta vituttaa hänen naamaansa vielä se pariviikkoinen katella. Yritettiin vielä jatkaa yhteiseloa mutta ei siitä paskaakaan tullut. Vaimo veti perseet perjantaina ja lauantaina. Sammui kumpanakin päivänä. Vaikka mun lapset oli täällä käymässä. Ei mulla oo mitään kivaa elämässä. Ei oo harrastuksia eikä ystäviä. Kaikki menee taas. Koti, auto jne. Kaksi tuntia sain viime yönä nukuttua. Nuhakuumettakin ollut kohta viikon nii ei pääse ees lenkille.
Olet vain tottunut vaimosi paikallaoloon ja häneen. Samalla tavalla ne parisuhteessa fyysisen väkivallan uhreina olevat miettivät asioita. Olet henkisen väkivallan uhri, nyt keskityt itseesi ja itsesi turvaan saamiseen.
 
Liittynyt
06.03.2017
Viestejä
1 082
Älä namlepo anna muijjan masentaa. Sulla on lapsia, pidä ne voimavaranasi ja yritä heidän vuokseen. Kyllä toi akka unohtuu, elämä käy pikkuhiljaa hymyilemään ja pidät ne lapses etusijalla.

Ei tommoista ryyppäämistä lasten edessä tulisi sietää ja siinäkin on yksi hyvä syy olla välittämättä naisesta sen enempää.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Vähän offtopiccia mutta ei se ainakaan meillä noin toimi.. tulee nappia ja lähetystä työpsykalle ja sen semmosta, mutta saikkua ei saa.
Kyllä saa, en ole koskaan kuullut ettei joku saisi saikkua henkisen uupumuksen takia...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 222
Kyllä saa, en ole koskaan kuullut ettei joku saisi saikkua henkisen uupumuksen takia...
Ei saa ainakaan kovin herkästi. Avioerot sun muut ei ole mikään syy saada saikkua. Ehkä "loppuviikon" saa tai jotain muuta yhtä tyhjän kanssa. Todennäköisin vaihtoehto on kuitenkin työpsykka jos se kuuluu sopimukseen (taitaa kuulua kaikkiin minimisoppareihinkin mitä firmat tekee työterveyden kanssa).
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ei saa ainakaan kovin herkästi. Avioerot sun muut ei ole mikään syy saada saikkua. Ehkä "loppuviikon" saa tai jotain muuta yhtä tyhjän kanssa. Todennäköisin vaihtoehto on kuitenkin työpsykka jos se kuuluu sopimukseen (taitaa kuulua kaikkiin minimisoppareihinkin mitä firmat tekee työterveyden kanssa).
Kysehän ei ole että avioerosta pitää saada saikkua :facepalm:

Vaan se avioero on aiheuttanut niin suuren henkisen tuskan ettei pää kestä, siihen saa saikkua...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 566
Viestejä
4 251 043
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Suskari

Hinta.fi

Ylös Bottom