Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sovittiin että meen joka toinen viikonloppu maalle. Nii saa emäntä pitää tyttöjen illan. Ei minusta huono kompromissi.
Maamme on väärällään läheisriippuvaisia. Suurin osa heistä ei tiedosta sitä itse. Kokonaiskuvaa voi olla aika vaikea hahmottaa. Kuten dot1q totesi, on liian lähellä keskipistettä. Minä mikään psykologi ole, mutta namlepon jutuista välittyy kyllä jonkinverran tähän sopivia piirteitä.Tän on kyllä pakko olla trolli. Eihän kukaan nyt voi oikeasti olla noin vitun lapanen? :-D
Tän on kyllä pakko olla trolli. Eihän kukaan nyt voi oikeasti olla noin vitun lapanen? :-D
Se on toki yks asia jos oikeasti sykähtelee joillekin aisurijutuille ja niitä sitten omaehtoisesti harrastelee, tai jos on sovittu aidosta molemminpuoleisesta toiveesta ja halusta avointa suhdetta, niin mikäs siinä kun täysivaltaiset aikuiset keskenään sopii ja harrastelee jne.
Mut jos tää keissi on oikeasti totta, siis todella iso jos tässä välissä niin sitten täytyy vaan todeta, että:
Joo, ei huono emännän kannalta. Saa paneskella joka toinen viikonloppu muita miehiä 24/7.Sovittiin että meen joka toinen viikonloppu maalle. Nii saa emäntä pitää tyttöjen illan. Ei minusta huono kompromissi.
Eiköhän tässä mies kuitenkin tiedä ja hyväksy, mistä on kysymys. Muuten ei kai olisi kovin järkevä sopimus.Joo, ei huono emännän kannalta. Saa paneskella joka toinen viikonloppu muita miehiä 24/7.
Ei hyvänen aika.
No ei kyllä tunnu tuntevan kun 11 vuotta tuota nitkuttelua jatkanut..Muistetaanpa että namlepo on tässä ainoa joka tuntee puolisonsa ja parisuhteensa, hyvät ja huonot puolet, luotettavuustason jne vaikka ns tietäjiä ja muutaman kommentin perusteella olettajia onkin taas ketju täysi.
Mutta miksi sitten ylläpitää jotain "tyttöjen ilta" kulissia.Eiköhän tässä mies kuitenkin tiedä ja hyväksy, mistä on kysymys. Muuten ei kai olisi kovin järkevä sopimus.
Saman huomioin tein. Tuumailin, että tällaisissa hankalissa tilanteissa ihmiset varsin herkästi kaunistelevat asioita ja pieni itsepetoskin on usein vallalla, että saadaan asiat edes näennäisesti toimimaan tms.Mutta miksi sitten ylläpitää jotain "tyttöjen ilta" kulissia.
Muistetaanpa että namlepo on tässä ainoa joka tuntee puolisonsa ja parisuhteensa, hyvät ja huonot puolet, luotettavuustason jne vaikka ns tietäjiä ja muutaman kommentin perusteella olettajia onkin taas ketju täysi.
Miksi täällä nyt jotain testejä toitotellaan? Vahvasti ainakin itse luulen, että jos suhde on tuossa tilassa, on pariskunnan keskinäinen seksielämä kuollut. Jos vastapuoli on näin pompoteltavissa, väitän, ettei naaraalla ole kovin suuria himoja tätä kohtaan.
Ei tohon tilanteeseen parempaa kruunua keksi kuin sukupuolitaudin tai pulla uuniin niin siinähän olisi vielä lottovoittoa oikein tuplaksi.
Tuopa siinä justiinsa että on enemmänkin todennäköistä että siellä on maha pystyssä ennen pitkää ja parisuhteen statuksesta riippuen se on suoraan namlepo lapsi vaikka olis tyttöjen illan hedelmiä. Siksi se ero nyt, vireille heti. Joka ovulaatio on tällä hetkellä tilauksessa olevien elatusmaksujen lottoon house-always-wins lappu.
Aamen.Vittu paras.
Aamulla meinas masentaa kun soitin akan hoitotaholle ja ne meinas ettei nyt ole hyvä hetki erota. Vittu paras.
Autosta kolme tonnia enintään takkiin. Perjantaina tulee välittäjä. Tänää muijaa masensi. Otti viikon saikkua. Uhkailua, vanhojen vääntelyä, äidin helmoissa olosta jne syyttelyä jännä katsoo mitä kaikkee irtoo. Vähän varuillaan pitää kuitenkin olla. Otin itekkiä viikon saikkua. Mennyt viikko nukkumatta. Asunto homman, kun saan perjantaina tietää soitan maanantaina lakimiehelle. Miten ihanalta kevät tuntuukin nyt. Kohti uutta. Aamulla meinas masentaa kun soitin akan hoitotaholle ja ne meinas ettei nyt ole hyvä hetki erota. Vittu paras.
Taitaa hoitotaholla olla vaan oma lehmä ojassa, kun niillä se vastuu sit varmaan on, jos ero keikauttaa lorton ihan täysin.
Miten otetaan saikkua?
Mitä porukkaa meinaat? No mulla ei mielikuvitus riitä keksiä tälläisiä. Hyvä,Miten otetaan saikkua?
No mutta epäilemättä tarpeeseen tulee ja tsemppiä näin muuten.
Mitä mieltä olet itse siitä, että porukka ei meinaa edes uskoa sua todeksi?
On tää ollut viimeaikoina sellainen kaninkolo.
Emäntä muuttaa loppukuusta omaan kämppään. Helpottunut olo vaikka samalla harmittaa, että ero tuli.
Sulla on omat lapset. Ja elämä edessä.On kyllä kurja olo. Itsesyytökset on kovat. Oonkohan minä narsisti? Oisin vaan vaimosta halunnut kiinni pitää. Luin hänen puhelimen viestit välillä salaa ja painostin häntä tästä työkaverista. Nytkin haukuin suuriinpiirtein huoraksi, kun lähti töihin. Oli hän pääsiäisenä baarista miehen meille tuonut. Hyvähän se on, että erotaan mutta vituttaa hänen naamaansa vielä se pariviikkoinen katella. Yritettiin vielä jatkaa yhteiseloa mutta ei siitä paskaakaan tullut. Vaimo veti perseet perjantaina ja lauantaina. Sammui kumpanakin päivänä. Vaikka mun lapset oli täällä käymässä. Ei mulla oo mitään kivaa elämässä. Ei oo harrastuksia eikä ystäviä. Kaikki menee taas. Koti, auto jne. Kaksi tuntia sain viime yönä nukuttua. Nuhakuumettakin ollut kohta viikon nii ei pääse ees lenkille.
Vähän offtopiccia mutta ei se ainakaan meillä noin toimi.. tulee nappia ja lähetystä työpsykalle ja sen semmosta, mutta saikkua ei saa.Mennään työterveyteen sanomaan ettei pää pysy kasassa.
Olet vain tottunut vaimosi paikallaoloon ja häneen. Samalla tavalla ne parisuhteessa fyysisen väkivallan uhreina olevat miettivät asioita. Olet henkisen väkivallan uhri, nyt keskityt itseesi ja itsesi turvaan saamiseen.On kyllä kurja olo. Itsesyytökset on kovat. Oonkohan minä narsisti? Oisin vaan vaimosta halunnut kiinni pitää. Luin hänen puhelimen viestit välillä salaa ja painostin häntä tästä työkaverista. Nytkin haukuin suuriinpiirtein huoraksi, kun lähti töihin. Oli hän pääsiäisenä baarista miehen meille tuonut. Hyvähän se on, että erotaan mutta vituttaa hänen naamaansa vielä se pariviikkoinen katella. Yritettiin vielä jatkaa yhteiseloa mutta ei siitä paskaakaan tullut. Vaimo veti perseet perjantaina ja lauantaina. Sammui kumpanakin päivänä. Vaikka mun lapset oli täällä käymässä. Ei mulla oo mitään kivaa elämässä. Ei oo harrastuksia eikä ystäviä. Kaikki menee taas. Koti, auto jne. Kaksi tuntia sain viime yönä nukuttua. Nuhakuumettakin ollut kohta viikon nii ei pääse ees lenkille.
Vähän offtopiccia mutta ei se ainakaan meillä noin toimi.. tulee nappia ja lähetystä työpsykalle ja sen semmosta, mutta saikkua ei saa.
Ei saa ainakaan kovin herkästi. Avioerot sun muut ei ole mikään syy saada saikkua. Ehkä "loppuviikon" saa tai jotain muuta yhtä tyhjän kanssa. Todennäköisin vaihtoehto on kuitenkin työpsykka jos se kuuluu sopimukseen (taitaa kuulua kaikkiin minimisoppareihinkin mitä firmat tekee työterveyden kanssa).Kyllä saa, en ole koskaan kuullut ettei joku saisi saikkua henkisen uupumuksen takia...
Ei saa ainakaan kovin herkästi. Avioerot sun muut ei ole mikään syy saada saikkua. Ehkä "loppuviikon" saa tai jotain muuta yhtä tyhjän kanssa. Todennäköisin vaihtoehto on kuitenkin työpsykka jos se kuuluu sopimukseen (taitaa kuulua kaikkiin minimisoppareihinkin mitä firmat tekee työterveyden kanssa).
No tietenkin tarkoitin että pää hajoaa mutta jos se johtuu avioerosta niin se on voi voi.Kysehän ei ole että avioerosta pitää saada saikkua
Vaan se avioero on aiheuttanut niin suuren henkisen tuskan ettei pää kestä, siihen saa saikkua...