poskiholisti
Team R&T
Siis hetkinen, kenen tämä lapsi nyt siis on? Ex-vaimosi, muttei siis sinun biologinen lapsesi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti et tarvi enempää rautalankaa että huomaat tuon ämmän jättämisen olevan paras ja fiksuin teko sun hyvinvoinnille.Nykysen ei oo mun biologinen. Exän lapset ovat mun. Vittu mä oikeesti luulin että oon vaan sairaaloisen mustasukkainen. Koitin kehittää itseäni olemaan vähemmän mustasukkainen. Lupasin sen ukonkin meile saunomaan. Mutta sitten tuli niin kuohittu olo, että halusin pallini takaisin. Kunnon manipulaatiota. Ja nyt aikalisän aikana emäntä ilmeisesti sen ukon meille hommaa. Eli aikalailla taputeltu tämä homma nyt.
Mää menin eilen muuten itse sen ukon meille kutsumaan. Tai laitoin että emäntä sanoi että sä meille tai tulee avioero. Että tervetuloa vaan minunkin puolesta. Se vastas vaan, että joo pitää miettiä tarkkaan tulenko.
Nii voihan tää miespuolinen työkaveri olla vaan pelkkä kaveri ja mä vaan ylireagoin kun olen mustis. Koitin kyllä olla olematta, mutta se oli vaan liikaa, että illanviettoon meille ihan yöksiki. Ja sitten menee meidän avioliittopoikki ihan turhaan. Vaimo just syyttelikin mua kun siltä meni välit poikki sen yståvän kanssa. Kun mä hänen ystävän kanssa pohdin hänen käytöstä.
Ei vaihtoehtoja onnelliseen lopputulokseen. Nyt Namlepo, tee itsenäinen liike ja lopeta peesailu, ota välimatkaa muutama kuukausi ja happea saaneena näet itsekin miten jatkossa pitää toimia. Tuossa paskassa uhreja tulee niin oma suojaus tärkeintä että tarvittaessa voit auttaa muita ja itse säilyä vähillä kolhuilla.Nii voihan tää miespuolinen työkaveri olla vaan pelkkä kaveri ja mä vaan ylireagoin kun olen mustis. Koitin kyllä olla olematta, mutta se oli vaan liikaa, että illanviettoon meille ihan yöksiki. Ja sitten menee meidän avioliittopoikki ihan turhaan. Vaimo just syyttelikin mua kun siltä meni välit poikki sen yståvän kanssa. Kun mä hänen ystävän kanssa pohdin hänen käytöstä.
Minä oon kuulemma hullu ja häntä ahistelen. Eekös asunnon lunastus oo että ootta loppuvelan itselleen ja puolet maksetusta asuntolainasta?
Mistä tästä mainitsemastasi varainsiirtoverokuviosta löytyisi lisää tietoa? Olen kuvitellut, että tällaisessa tilanteessa joutuisi maksamaan esimerkkisi tapauksessa 100keur summasta varainsiirtoveron.Kaikki ohitti tämän kysymyksen ytimen: Se menee niin että sovitte keskenään asunnolle hinnan, eli pyydä välittäjältä hattuarvio ja vedä alaspäin niin paljon kuin kumppani vain sietää. Joudut todennäköisesti ottamaan uuden lainan uusine vakuuksineen - siihen tarvinnet virallisen asunnon hinta-arvion. Pankista riippuen ne tarjoaa tätä "omasta" firmastaan. Ei siis se hinta millä se pistettäisiin etuoveen, vaan se hinta mikä siitä luultavasti saadaan.
Sen jälkeen neuvottelet noilla uuden lainan jolla kumppanisi ostetaan siitä ulos. Lunastat kumppanisi osuuden vanhasta lainasta. Maksat tulevalle exälle puolet asunnon nykyhinnan ja lainan välisestä erotuksesta. Varainsiirtovero maksetaan tuosta osasta. Osa pankeista saattaa maksaa sen asunnon omistussuhteiden mukaan, huomioimatta lainaa, mutta se kannattaa yrittää hakea myöhemmin takaisin.
Eli jos asunnon hinta on 200k, lainaa on jäljellä yhteensä 120k: Maksettu jo 80k eli exälle joudut maksamaan 40k (josta verot). Otat uuden lainan 160k summalle.
Voit hoitaa nämä neuvottelut ja selvittelyt aivan hyvin valmiiksi, vaikka ette päätyisi eroon. Voi olla ihan hauskaakin puuhaa jos on taipumusta excelöinnistä pitämiseen. Näkee miten rahat jatkossa riittää.
Mistä tästä mainitsemastasi varainsiirtoverokuviosta löytyisi lisää tietoa? Olen kuvitellut, että tällaisessa tilanteessa joutuisi maksamaan esimerkkisi tapauksessa 100keur summasta varainsiirtoveron.
Nyt on sen tason tekoa jo, etten ymmärrä miksi mies jäisi tuollaiseen suhteeseen.
Pitää pyytää ensiviikolla välittäjä arvioimaan asunnon arvo. Näppituntuma on että velkaa on enempi jäljellä kuin asunnon arvo. Joku 10.000 varmaan tulee siinä takkiin ja autosta kanssa jokunen tonni. No tänään soitan pankkiin ja kysyn asuntolaina asiaa sieltä. Paha se on erotaki, kun ei ole rahaa. Ja vaimo on varmaan maaninen tällä hetkellä. Pitäisi hoidoon saada.
Joo. Hyvä että on hauskaa. Mulla tätä viimesintä helvettiä on kestänyt osimoilleen suomen jääkiekon olympiakullasta lähtien. Mutta kyllä me erotaan pitää nyt selvitellä nuo rahahommat.
Yksin jäämisen pelko, riittämättömyyden tunne ja sokea tyhmä "rakkaus".Ei vittu mitä settiä, mikä helvetti saa ihmiset jäämään paskoihin suhteisiin ja luottamaan että juu juu, kyllä tää homma tästä vielä paranee. Ota nyt namlepo perkele itseäsi niskasta kiinni. Tulee aika rajua settiä kyllä, mutta mielestäni totuus joka satuttaa on parempi, kuin jatkuva hattaramailmassa eläminen.
Pitääkö se olla lakimieheen ensin yhteyksissä vai sanooko vain että ala katsella uutta kämppää itsellesi?
Miksi päästit ne sisään? Olisit ohjannut ulos. Samalla vaimo ovesta ulos myös.Emännällä oli eilen ollut kaksi miespuolista kaveria yötä. Iha kavereina vaan. Ei oikeastaan tuntunut kun hyvältä. Laittelin tänään lakimiehelle viestiä ja välittäjälle. Makso mitä makso. Akka lähtee. Tai mää.
Miksi päästit ne sisään? Itse olisin vetänyt turpaan ja heittänyt ulos. Samalla vaimo ovesta ulos myös.
Tuntuu tulevalla ex- puolisolla olevan menossa maaninen vaihe. Voimia sulle ja pää kylmänä. Elämällä on parempaa annettavaa kuin tämä.Oon muualla. Ja toisekseen en halua syytteitä tappelusta jne. Ja mitäpä tuo mulle kuuluu enää
Hyvällä asenteella vedätOon muualla. Ja toisekseen en halua syytteitä tappelusta jne. Ja mitäpä tuo mulle kuuluu enää
Nyt alkoi eukko ehotella asumuseroa ja mun muualle muuttamista. Kovin on hällä nyt vauhti päällä. Pitää huomenna sanoa, että etsi vaan sinä se kämppä. Kun ei mitään tietoa vielä kämpän arvosta ja autolainasta jne.
Meinas ettei oo vara ottaa kulutusluottoja autoja ja asuntoja varten. No ee oo mullakaan. No kuhan selviää paljonko niitä oikeasti tarvitsee. Nyt sanoo ettei halua erota vaan jatkaa.
Parashan ois saada eukko lataamoon rauhoittumaan niin onnistuisi eron hoito helpommin kun maanisen henkilön kanssa.
Ei kannata ihan hirveästi editoida viestejä pois. Omien kokemusten perusteella sanoisin, että oot samassa tilanteessa parin vuoden sisällä. No shame, aika monella täällä samantyylistä tilannetta ollut.Edit. Sovittiin asia.
Pyysitkö anteeksiEdit. Sovittiin asia.
kun kumpikin oli stressaantunut ja kävi turhan kovilla kierroksilla. Pyytettiin puolin ja toisin anteeksi.Pyysitkö anteeksi
Suostuit aisurin rooliin ja mieskimppaan?Edit. Sovittiin asia.
Tyttöjen ilta on kun vaimosi poikakaverit tulee teille panemaan? Vaimosi kannalta kyllä huippu diili.Sovittiin että meen joka toinen viikonloppu maalle. Nii saa emäntä pitää tyttöjen illan. Ei minusta huono kompromissi.
Emäntä oli pusutellut työtoveriaan illanvietossa ja jäi kiinni siitä. Ja oli kuulemma molemminpuoleista ihastusta. Hänellä on kaksisuuntainen ja yritin hoitoon saada mutta eihän ne ottaneet. Uhkasi sitten avioerolla jos tää miespuolinen työkaveri ei voi meille tulla kun olen niin sairaan mustasukkainen. No sanoin että tulkoon sitte. Ja nyt ahistaa meen työterveydeen tänään. Ja kertoi haaveilevansa ryhmäseksistä tän työkaverin kanssa. Ja se työkaveri oli sanonut että hän jättäisi noin mustasukkaisen ukon. Hommas emäntä vielä ps3sen että voi karaokea laulaa tän autokuskin kanssa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.