Järkevyys riippunee rahasta mikä tuossa vaihdossa jää maksettavaksi. Mutta tuntuva päivitys tuo fiilismielessä on. Itse päivitin aikoinaan T300:sta CSL Eliteen ja olin erittäin tyytyväinen kyseiseen päivitykseen. CSW pitäisi olla vielä hitusen parempi.Moro. Onko kuinka järkevää vaihtaa thrustmaster t300rs esim. Fanatecin csw 2.5? Jos semmonen käytettynä jostain löytyisi. Polkimet jo päivitin v3siin ja se oli hyvä päivitys se.
Säästäisin siihen csl dd - malliin. Sillä menisi sitte todnäk aika kauan.Moro. Onko kuinka järkevää vaihtaa thrustmaster t300rs esim. Fanatecin csw 2.5? Jos semmonen käytettynä jostain löytyisi. Polkimet jo päivitin v3siin ja se oli hyvä päivitys se.
Mitä pikaisesti Googletteli, niin penkin pohjalevy lienee puuta, koska siihen ovat jotkut täristimen ruuvanneet kiinni?!Heräsi kiinnostus tuohon shakeri hommaan, onko kukaan viritellyt niitä playseattiin? Kiinteä rigi ei valitettavasti ole mahdollista joten playseat on ainoa mahdollinen "rigi" tällä hetkellä vaika melkonen rimpula se alkaa olla
Mulla on vastaava, tosin ostanut osat yksitellen ja rimminä Fanatecin GT, jota joutui modailemaan.Podium Steering Wheel Fanatec GT World Challenge
Modular components from the Podium range come together to create a high-performance steering wheel, as seen in the 2021 Fanatec Esports GT Pro Series.fanatec.com
Onkos jollain kokemuksia jakaa ko setistä (samalla rimmillä tai eri)? Ostohousut kiristelee, mutta hinta pitää halut kurissa toistaiseksi...
Aika jännä homma. Itsellä kierrosajat tasaantuivat VR:llä huomattavasti. Tuntuu, että jarrupaikat löytyy intuitiolla VR:n kanssa.En tiedä kuuluuko tänne mutta laitan nyt kuitenkin.
Onko muilla vr lasien kanssa ongelmana hahmottaa etäisyyksiä? Itsellä alla RBR:ää joku päälle vuosi laseilla ja vieläkään en saa jarrutuksia kohdilleen mutkaan tultaessa.
Tuntuu vaan tosi vaikeelta ja että näytöllä näkee paljon paremmin.
Loppuun vielä kyselisin että kumpi parempi, 34'' ultrawide vai kolmen näytön setup? Saako tuon kokoisella ultrawidella maiseman vaihtumaan?
Yleensä nimenomaan toisinpäin. En sitten tiedä että voiko RBR:ssä säätää VR:n FOVia erikseen tai mikä siihen voisi vaikuttaa.Onko muilla vr lasien kanssa ongelmana hahmottaa etäisyyksiä? Itsellä alla RBR:ää joku päälle vuosi laseilla ja vieläkään en saa jarrutuksia kohdilleen mutkaan tultaessa.
Tuntuu vaan tosi vaikeelta ja että näytöllä näkee paljon paremmin.
Ei tietääkseni pysty FOVia säätämään.Yleensä nimenomaan toisinpäin. En sitten tiedä että voiko RBR:ssä säätää VR:n FOVia erikseen tai mikä siihen voisi vaikuttaa.
Jos SteamVR:llä pyörii, niin sieltä pitäisi löytyä World Scale, jota voisi testata.Ei tietääkseni pysty FOVia säätämään.
Jaa, tuo taitaa nopeella googlella olevan uus ominaisuus? Pitääkin päivittää ja testataJos SteamVR:llä pyörii, niin sieltä pitäisi löytyä World Scale, jota voisi testata.
Tämä. Ei sitten mieti enää olisko kuitenkin pitänyt. Eikä niitä newtoneita varmaan moni osaa kaivata ennenkuin on niitä kokeillut.Jos ajaa paljon ja harrastus ns pysyvämpää niin dd1 tai dd2. Ei sitten harmita ne reservi newttonit mitkä jää puuttumaan csl basesta.
Ennen Simucube 2 Pro:ta (G25-->T300-->CSL Elite-->Simucube2 Pro) kaipasin itse aina lisää voimaa ja nopeutta forceihin.Tämä. Ei sitten mieti enää olisko kuitenkin pitänyt. Eikä niitä newtoneita varmaan moni osaa kaivata ennenkuin on niitä kokeillut.
CSW 2 ei ainakaan sivujen mukaan ole tuettu.Mutta, jotain uutta haluaisi aina ostaa niin olisi näprättävää, eikö toisaalta esim Endurance näppäinlaatta toimisi CSW 2:lla jos sen haluaisin joskus ostaa. Mutta tosiaan 8nm-virtiksen kanssa ei CSL DD olisi kuin 500 ja risat posteineen.
Mitä ihmettä oot rakentamassa?oon koittanu etsiskellä omaan diy projektiin suoraveto moottoria mutta 25nm jatkuvaa vääntöä tarjoavat moottorin on lähes 7hevosvoimaa ja virrantarve 3x16A voimavirtaa , kytketäänkö fanatecin ratit 3 vaihevirtaan? vai mitä ihme moottoreita ne käyttäää jos vääntöä saa jatkuvaa noin paljon.
5-8nm tuottavia saisi jo yksivaiheisena 1500W tehon tarpeella.
Fanan 8nm booster kitti sisältää 180w virtalähteen, aikamoinen teho ero noihin sun esittämiin verrattunaoon koittanu etsiskellä omaan diy projektiin suoraveto moottoria mutta 25nm jatkuvaa vääntöä tarjoavat moottorin on lähes 7hevosvoimaa ja virrantarve 3x16A voimavirtaa , kytketäänkö fanatecin ratit 3 vaihevirtaan? vai mitä ihme moottoreita ne käyttäää jos vääntöä saa jatkuvaa noin paljon.
5-8nm tuottavia saisi jo yksivaiheisena 1500W tehon tarpeella.
Kyljissä ja pohjassa on T-urat ja mukana tulee 4 T-uramutteria joissa on M6 kierre. Pohjassa kolme uraa ja kyljissä kaksi.Olikos tuossa muuten ns. normaali kiinnitys mahdollisuus pohjasta ruuveilla vai pitääkö nyt ostaa joku lisähärpäke että saa tuosta ns. edestä/sivusta kiinni..? "Clamppia" en tilannut.
Se ei ole jatkuvaa vääntöä. Esim Simucube Ultimatessa on peak torque 32Nm ja siihen riittää 1000w virtalähde. Ei kannata keksiä pyörää uudestaan vaan katsoa mitä muut ovat laittanee DIY systeemeihin ja käyttää sellaista.oon koittanu etsiskellä omaan diy projektiin suoraveto moottoria mutta 25nm jatkuvaa vääntöä tarjoavat moottorin on lähes 7hevosvoimaa ja virrantarve 3x16A voimavirtaa , kytketäänkö fanatecin ratit 3 vaihevirtaan? vai mitä ihme moottoreita ne käyttäää jos vääntöä saa jatkuvaa noin paljon.
5-8nm tuottavia saisi jo yksivaiheisena 1500W tehon tarpeella.
20Nm holding torque.Aah eli dd2 ratissa ei oi 25nm jatkuvaa?paljoakohan niis on todellinen jatkuva vääntö?
Edit... suoravetorattia visioimassa siis
Itse en ainakaan Fanan DD1:seen kaipaa yhtään lisää voimaa, muutaman kerran satuttanut käden kun ratti kovemmin rytkäyttänyt....dd ratti on pelkkää hypetystä itse asiassa 20nm dd ratissa on vähemmän voimaa kun g sarjalaisissa johtuen suoravedosta
Laita sitten hieman kokemuksia kun palikat saapuu! Sama päivitys olisi nimittäin sitten itsellä edessä...Nyt tuli spostia että CSL DD 8nm tilaus käsittelyssä varastolla. Olikos tuossa muuten ns. normaali kiinnitys mahdollisuus pohjasta ruuveilla vai pitääkö nyt ostaa joku lisähärpäke että saa tuosta ns. edestä/sivusta kiinni..? "Clamppia" en tilannut.
Ja täällä siis T500 -> CSL DD 8nm vaihto tapahtumassa, saas nähdä mitä muutoksia.
Älä valitse moottoria numeroiden perusteella vaan sen perusteella mitä aiot sillä simuloida. Onko ajatuksissa simuloida jotain Kivisten ja Sorasten kivirengasautoja, vai jotain viimeisen 150 vuoden aikana tehtyjä autoja? Noi isommat DD-ratit ovat riittävän voimakkaita repimään kädet irti, eli jos haluat jonkun käsienirtirepimisratin niin sitten jotain 30Nm jatkuvaa on varmaan sopiva.Jep tässä visioin g27 jatkajaa kunhan sopiva mosa löytyy lähinnä kiinnostais tietää minkäkokosia moottoreita noissa käytetään. missään ei kerrota tarkkaa voimaa niin vaikea lähteä haarukoimaan mitä moottoria sinne lykkäis , toistaseks mennään g27 jossa g25 pcb sisällä =).
No se on vissi. Mutt toi ratin logo otti silmämunaan myös.Enteilee liki viisikymppisen ukon paluuta ralliin.
Tulee taas yksi Podium rattikehä lisää +1000e -hintaluokkaan.Mitäköhän enteilee vai enteileekö mitään?