Onko minkälainen setti? Jotain pitäisi saada ostettua että pääsis ajopelejä ajamaan.
Thrustmaster T-248 -rattipolkimet, PS4 / PS5 / PC 399,90
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse jättäisin kyllä kauppaan ja ostaisin halvemman T300 RS paketin T3PA polkimilla. On varmasti parhaita settejä hintaluokassaan.Onko minkälainen setti? Jotain pitäisi saada ostettua että pääsis ajopelejä ajamaan.
Onko minkälainen setti? Jotain pitäisi saada ostettua että pääsis ajopelejä ajamaan.
Olisiko jotain suosituksia antaa hyvästä ja edullisesta simupenkistä? Vaihtoehtoja on paljon ja ihan summamutikassa ei viitsisi tilata. Ei tarvitse olla säädettävä selkänoja, mieluummin mahdollisimman jäykkä eikä saisi joustaa paljoa tai pitää natisevaa ääntä.
Esim. olisiko tässä valikoimassa jotain kelvollisia: Seats | SIM-LAB
Tuolta ostin omani, lähes kaikki mallit olivat koeistuttavissa VantaallaOlisiko jotain suosituksia antaa hyvästä ja edullisesta simupenkistä? Vaihtoehtoja on paljon ja ihan summamutikassa ei viitsisi tilata. Ei tarvitse olla säädettävä selkänoja, mieluummin mahdollisimman jäykkä eikä saisi joustaa paljoa tai pitää natisevaa ääntä.
Jos rakennella haluaa hieman niin vinkkinä kannattaa seurailla purkuosamyyjien sivuja, itse ostin 2013 vuoden S-line audin sporttijakkaran reilulla 20€:lla, ko. firmalla oli silloin muuttomyynti menossa niin taisi olla -80% . löytyy sähkösäädöt, ristiseläntuki sähköisenä ja jos tulee kylmä niin voi laittaa pehvalämmittimen päälle .Olisiko jotain suosituksia antaa hyvästä ja edullisesta simupenkistä? Vaihtoehtoja on paljon ja ihan summamutikassa ei viitsisi tilata. Ei tarvitse olla säädettävä selkänoja, mieluummin mahdollisimman jäykkä eikä saisi joustaa paljoa tai pitää natisevaa ääntä.
Jotain keinonahkaa tuo nykyinen natiseva ja joustava halpispenkki on, tunnin ajon jälkeen saa selkää ja persusta kuivatella hiestä. Uskoisin että tuohon saa melko näppärästi jonkun kuppipenkin laitettua, tarvii vaan kiinnitysosat ja ehkä liukukiskot hommata penkin lisäksi.En osaa sen kummemmin suositella mitään tiettyä istuinta, mutta sanon vain sen, että älä missään nimessä osta keinonahkaista/nahkaista istuinta. PeHi tulee muuten harvinaisen tutuksi.
Sparco R333 · SIMGRADE°Olisiko jotain suosituksia antaa hyvästä ja edullisesta simupenkistä?
Jätetään kauppaan kyseinen setti. T300 RS saatavuus vaan on aika huonoa.Itse jättäisin kyllä kauppaan ja ostaisin halvemman T300 RS paketin T3PA polkimilla. On varmasti parhaita settejä hintaluokassaan.
Tuosta sitten 1 steppi ylöspäin on Fanatecin tuotteet eli CSL DD base + mclaren ratti sekä Fanatecin polkimet, hintaluokka n. 600-700€
Samassa hintaluokassa menisin tällä Thrustmaster T300 RS GT Edition (Steering Wheel + 3 Pedal Set, Force Feedback, 270° - 1080°, Eco-System PS4 / PS3 / PC) : Amazon.de: PC & Video GamesOnko minkälainen setti? Jotain pitäisi saada ostettua että pääsis ajopelejä ajamaan.
Itellä ollut kyseinen setti tässä muutaman päivän.Onko minkälainen setti? Jotain pitäisi saada ostettua että pääsis ajopelejä ajamaan.
Aika yleisesti neuvotaan vain laittamaan TM asetukset näin:Miten sillä thrustmasterin ohjelmalla saa säädettyä ratin sopivaksi? En millään saanut tunnokasta ja nopeasti pyörivää rattia yhdistettyä, jolloin nopea korjaus täysin mahdoton, kun ratti laittaa vastaan korjauksen aikana. En saanut millään kääntymään edes 90 astetta tarpeeksi nopeasti. T500RS on kyseessä.
LTT kasaa sim rigin
T300 RS GT myös alessa Saksan Amazonissa, 314€ suomeen toimitettuna. Lisäale tulee koriin laittaessa.Toi aiemmin mainittu Thrustmaster T-248 on nyt Saksan Amazonin diilissä n. 252e (295,99€ - €44.40 lisäale joka näkyy vasta ostoskorissa):
Liekköhän noita oikeasti edes koskaan tulossa tuonne.Jos jaksaa odotelle niin Giagntista aika hyvään hintaan.
Thrustmaster T300 RS GTE rattiohjain ja polkimet - Peliohjaimet
tuplaLiekköhän noita oikeasti edes koskaan tulossa tuonne.
Oon tainnu nyt pari-kolme kuukautta katella tuota ja aina kun alkaa tuo ilmoitettu keskusvarastoon saapumispäiväys (31.01.2022 tällä hetkellä) lähestyä, tulee siihen viikko-pari lisää.
Hankalaa tuntuu olevan Suomesta saada tota rattia. Pitää varmaa tyytyä johokin toiseen. Tietäis vaan mihin? Logitech G920 olis suoraan jimssillä hyllyssä.Liekköhän noita oikeasti edes koskaan tulossa tuonne.
Oon tainnu nyt pari-kolme kuukautta katella tuota ja aina kun alkaa tuo ilmoitettu keskusvarastoon saapumispäiväys (31.01.2022 tällä hetkellä) lähestyä, tulee siihen viikko-pari lisää.
Eipä tuo ainakaa minulla tuohon hintaa onnsitu tilaaminen vaan 366€ näytää korissa.T300 RS GT myös alessa Saksan Amazonissa, 314€ suomeen toimitettuna. Lisäale tulee koriin laittaessa.
Thrustmaster T300 RS GT Edition (Steering Wheel + 3 Pedal Set, Force Feedback, 270° - 1080°, Eco-System PS4 / PS3 / PC) : Amazon.de: PC & Video Games
Eipä tuo ainakaa minulla tuohon hintaa onnsitu tilaaminen vaan 366€ näytää korissa.
Käytetyissä näyttää olevan kolmekin T500 settiä myytävänä pikaisella katsomisella:Hankalaa tuntuu olevan Suomesta saada tota rattia. Pitää varmaa tyytyä johokin toiseen. Tietäis vaan mihin? Logitech G920 olis suoraan jimssillä hyllyssä.
Kuumottais päästä ajopelajä pelamaan muttä rattia ei tunnu saavan mistään hyllystä, jollei tyydy Logitech tai johonkin halvempaa Thrustmasteriin
Aiheeseen liittyen myös meiltä ajosimulaattorivideo:
Will Fordin katsaus Varjo Aero VR-laseihin simukäytössä.
Kovasti kehuu kuvan tarkkuutta ja luonnollisuutta, mutta onko hintansa väärti...
Joo kattelin kanssa just mitä tulis maksamaan, ei kyllä mitenkään pysty
Indexit mulla ja tyytyväinen ollut paitsi sweet spot on vähän turhan tarkka.
Kiitos vinkistä mutta ostan uuden mielummin.Käytetyissä näyttää olevan kolmekin T500 settiä myytävänä pikaisella katsomisella:
Myydään - Thrustmaster T500RS + polkimet + TH8A sifter + wheelstand
Myytävä tuote: Thrustmaster T500RS + polkimet + TH8A sifter + wheelstand Hinta: 450e Ei kannata kuluttaa aikaa tinkimiseen kun tarkoitus olisi itsellä pitää jos en tuota hintaa näistä saa taikka vaihdettua suoraan kalliimpaan settiin. Tuote ostettu (mistä ja milloin): Wheelstand verkkokauppa...bbs.io-tech.fiMyyty - Thrustmaster T500RS setti [TKU]
Myytävä tuote: T500RS ratti+polkimet Hinta: 280€ (+postit 13.90€) Tuote ostettu (mistä ja milloin): käytettynä tori.fi Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei Muuta huomioitavaa: Ollut edellisellä omistajalla uudesta asti. Itse olen ajellut setillä alle 10 tuntia. Ei vikoja, toimii kuten kuuluukin...bbs.io-tech.fiMyyty - Thrustmuster T500RS Ratti ja poljin setti. (Vantaa)
Tuote: Thrustmuster T500RS Ratti ja poljin setti Hinta: 300e 280e Maksutapa: Käteinen / Tilisiirto Toimitus: Nouto (Vantaa) / Paketin koko: 40cm x 60cm x 40cm Paino: 7-8kg Ostettu: Kauppakeskus Jombo, mistä liikkeestä sitä en muista. Kuitti: Ei ole. Takuu: Ei voimassa. Muuta tietoa: Alle...bbs.io-tech.fi
Logeihin en lähtisi, kun hintaero niin pieni, kuitenkin hihna vs hammasratas.
Tilasin tän shootoutin voittaja kässärin aliexpressist. Hyvä kässäri onkin n. 65€lla.
Buttonboxikin tulossa @Make73 laittamasta linkistä taannoin
CSL PedalsOkei, kiitos linkeistä täytyy tutkia nuo. Miksi ei ole sellaisia polkimia jossa vain kaasu ja jarru?
Meistä on moneksi. Itse pidän sekaisuutta plussana. Aitoa.Kontentti oli ihan hyvää, mutta triggeröidyn kun jengi ei saa tehtyä edes pientä raivausta huoneissaan ennen videoiden tekoa.
Onkohan missään liikkeessä mahdollisuutta päästä kokeilemaan ajamista Playseat jne. ?
Valitettavasti enää ei järjestetä GameXpo / DigiExpo messuja, joissa olen joskus päässyt kokeilemaan ajamista.
Jimmyllä on joku jakkara esillä. Turussa.